تلویزیون ال جی 55UR7300

تلویزیون ال ای دی ال جی 55 اینچ 4K مدل 2023 UR7300

✅ تولید کننده: ال جی 
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: چین
✅ سال عرضه: 2023
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: webOS

ادامه مطلبShow less
21,600,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV UR7300 4K 55 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی تلویزیون ال جی 55UR7300

تلویزیون ال جی 55UR73006 یکی از محصولات 2023 شرکت سامسونگ بوده که دارای کیفیت تصویر 4K در نرخ 60 هرتز می باشد. رزولوشن 2160×3840 پیکسل هم تصاویر بسیار طبیعی و زنده را برای شما به نمایش می گذارد. این مدل از تولیدات سری 7 شرکت ال جی بوده و تکنولوژی های امروزه و روز دنیا را دارد. تلویزیون UR73006 دارای صفحه نمایش LED  بوده؛ که بر روی آن از پنل IPS استفاده شده که دارای زاویه دید گسترده ای بوده یعنی در زاویه نسبت به تلویزیون بنشینید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود. این مدل از کیفیت تصویر4K پشتیبانی می کند. این کیفیت تصویر 2 برابر تصاویر فول اچ دی و 4 رده بالاتر از اچ دی بوده وضوح تصویر معمولا در این تلویزیون 2160×3840 پیکسل ارزیابی می شود.

قیمت این محصول در سایت ال جی 500 دلار بوده؛ این محصول کاملا اقتصادی به حساب می آید. با توجه به امکانات و فناوری های به کار رفته در آن خرید این مدل برای کاربران معمولی بسیار راحت است. همچنین سیستم عامل همیشگی ال جی یعنی webOS در این تلویزیون پشتیبانی می شود که دارای رابط کاربری بسیار آسان و منوهای مختلف بوده و امکانات هوشمند با قابلیت های بی نظیر در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه حتما به آن ها اشاره خواهیم کرد.

همچنین یک پردازنده α5 AI Processor 4K Gen6 هم وظایف متعددی را برعهده دارد که یکی از آن ها پردازش تصاویر ضعیف است. این پردازشگر همه ی تصاویر بی کیفیت را تشخیص سپس آن ها را نزدیک به فورکی ارتقا می دهد. در کل حضور این پردازنده در تلویزیون بسیار مهم بوده چون هم در عملکرد تلویزیون و هم در پردازش تصاویر تاثیر بخصوصی را دارد.

یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات در این تلویزیون پشتیبانی می شود و شما از طریق آن می توانید صدایی با کیفیت و پر قدرت بشنوید. شما با میزان صدا 20 وات در ابعاد 55 اینچ دیگر نیازی به خرید دستگاه صوتی پشتیبان دیگر ندارید. علاوه بر آن پورت های ارتباطی در پشت دستگاه UR73006 متنوع بوده که 3 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB از مهم ترین آن ها هستند و صدا و تصویر را از دستگاه های دیجیتالی مانند: فلش مووری، هارد دیسک، کنسول بازی و.... را به تلویزیون منتقل می نمایند.

این مدل برای استفاده خانگی و تماشای فیلم و سریال بسیار مناسب است. در کل این محصول برای اجرای کنسول های بازی نسل هشتم بسیار کاربردی است چون ویژگی های موجود در آن می تواند بازی های سبک و عادی را ارائه دهد. گذشته از آن دیدن فیلم و سریال های تلویزیونی با آن بسیار عالی است و شما واضح ترین تصاویر را با آن می بینید.

تلویزیون ال جی UR7300

کیفیت تصویر UR7300

تلویزیون ال جی 55UR7300 دارای نمایشگر LED بوده که از نور پس زمینه Direct LED پشتیبانی می کند که روشنایی نور تلویزیون را تامین می کند. مهم ترین رکن هر تلویزیون تصویر آن بوده که تا حدودی در قیمت آن اثر دارد حال اینکه برند خوش نام ال جی برای این تلویزیون اقتصادی یک کیفیت تصویر 4K قرار داده که با وضوح 2160×3840 تصاویر بسیار طبیعی و زنده را برای شما رد صفحه نمایش نشان خواهد داد.  پنل پشتیبانی شده توسط این تلویزیون IPS بوده که دارای زاویه دید گسترده ای بوده و یعنی در هر زاویه نسبت به تلویزیون بنشینید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود. البته ناگفته نماند که IPS از نظر نسبت کنتراست تصویر عملکرد ضعیف تری نسبت به VA دارد و در نمایش رنگ های تیره در محیط های تاریک نمی تواند تضاد های رنگی را به درستی تشخیص  دهد. ال جی برای جبران این مشکل از قابلیت LG Local Contrast بهره برده تا کنتراست در این تصویر تا حدودی بالا رود.

علاوه بر آن در تلویزیون 55UR73006 پردازنده α5 AI Processor Gen6 قرار دارد که از نسل 5 شرکت ال جی بوده و وظایف متعددی برعهده دارد که یکی از این موارد پردازش تصاویر بی کیفیت است. این پردازشگر تصاویر ضعیف را ارتقا می بخشد و یک تجربه ی چشم گیر را در اختیار شما قرار می دهد. این CPU با رفرش ریت 60 هرتز موجب اجرای سریع تر برنامه ها می شود. همچنین فضای لذت بخشی را برای کار کردن با تلویزیون فراهم می کند. همچنین انواع فناوری در این مدل قرار داد که یکی از آن ها قابلیت HDR بوده و می تواند نور صفحه رانسبت به محیط تنظیم نماید و این امکان را فراهم می سازد تا تصاویر مطلوب تر را ببینید. فناوری HDR دارای دو فرمت HDR 10 و HLG بوده و روشنایی را در محیط های تاریک و روشن کم یا زیاد می کند و تصاویر را با دقت و عمق رنگی بیشتری نمایش می دهد.

کیفیت تصویر UR7300

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ نوع صفحه نمایش: LED

✅ نوع پنل: IPS

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون ال جی 55UR7300

UR7300 دارای طراحی و ساختار باریک بوده به طوری که ضخامت آن در محدوده 8 تا 6 سانتی متر و حاشیه آن 1.6 سانتی متر است از این رو برای یک تلویزیون میان رده مطلوب بوده و زیبایی ظاهری بالایی دارد. این مدل حتی در صورت خاموش بودن هم زیبایی بالایی دارد و می تواند همه نگاه ها را به خود جذب کند. همچنین اگر به قسمت پنل پشتی تلویزیون نگاه کنیم متوجه می شویم که پنل آن کاملا پلاستیکی بوده از این رو تا حدودی مقاومت مطلوبی را دارد. دو عدد پایه دو شاخه ای در دو طرف تلویزیون قرار دارد که تمام وزن دستگاه را به دوش می کشند و همچنین مانع از لرزش تلویزیون خواهند شد. همچنین این پایه ها قابلیت نصب و جداسازی آسانی را دارند در صورت نصب این تلویزیون به دیوار به براکت 300×400 نیاز دارید.

البته ناگفته نماند وقتی که این مدل را به دیوار نصب کنید دسترسی به پورت های آن کمی دشوار بوده از این رو بهتر بوده که دستگاه را روی میز قرار دهید. در حالت قرار گرفتن تلویزیون بر روی میز درگاه های ارتباطی دسترسی بسیار راحتی دارند. قاب دور صفحه نمایش چون تا حدودی باریک بوده از این رو شما تمرکزتان فقط روی محتوا در حال پخش می رود و حواس شما پرت نمی شود.

ریموت کنترل ال جی هوشمند و اسمارت بوده که در نوع خود بی نظیر است. این ریموت کنترل دارای میکروفون داخلی بوده از این رو شما با استفاده از صدای خود می توانید با تلویزیون ارتباط برقرار کنید برای استفاده از دستیار های صوتی مانند: الکسا و گوگل نیاز به این ریموت کنترل دارید. همچنین برای استفاده از آن نیاز به باتری های یک بار مصرف دارید.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون ال جی 55UR7300

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 1.6 سانتی متر

✅ ضخامت: 6 تا 8 سانتی متر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: دو شاخه 

✅ اندازه براکت: 300×400

این تلویزیون در سایز های 50، 55، 65 عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون UR7300 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون ال جی UR7300

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 55 اینچ ال جی UR7300

تلویزیون ال جی UR7300 می تواند فقط بازی سبک و عادی را ارائه دهد و برای گیمینگ های حرفه ای اصلا گزینه مناسبی نیست. این مدل از پورت HDMI در نسخه 2.0 پشتیبانی می کند از این رو امکان اتصال هر نوع کنسول بازی را دارد. البته ناگفته نماند با وجود رفرش ریت 60 هرتز و نبود ویژگی VRR این تلویزیون شاید برای کنسول های نسل 8 مثل PS4 یا Xbox One X به بالاتر کیفیت مطلوبی برای بازی کردن را ارائه ندهد. تاخیر ورودی این محصول 11.3  میلی ثانیه محاسبه شده و با تکنولوژی ALLM تاخیر ورودی به حداقل رسیده و هیچ تاخیری در هنگام بازی کردن دیگر دیده نمی شود. پشتیبانی از سرویس ابری گیمینگ هم در صورت اتصال تلویزیون به اینترنت می توانید آنلاین بازی کنید.

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 55 اینچ ال جی UR7300

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 11.3میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

UR7300 از جمله تلویزیون های هوشمند شرکت ال جی بوده که دارای سیستم عامل webOS می باشد این سیستم عامل دسترسی به برنامه ها و قابلیت های زیادی را به شما خواهد داد. همچنین این رابط کاربری از منوی فارسی پشتیبانی می کند از این رو دارای رابط کاربری بسیار آسان است و شما با یک بار استفاده از آن به راحتی کار با آن را یاد خواهید گرفت. نسخه این پلتفرم 8 بوده و یکی ار بروزترین سیستم عامل های 2023 ال جی می باشد در این ورژن کلی سرگرمی جذاب و کاربردی قرار دارد. حافظه داخلی این دستگاه 8 گیگ بوده که شما به راحتی می توانید هر نوع برنامه را روی تلویزیون پیاده سازی کنید.

قابلیت اتصال به WiFi از دیگر ویژگی های این تلویزیون بوده و شما به راحتی  می توانید به اینترنت متصل شوید. همچنین این تلویزیون از مرورگر وب پشتیبانی می کند که شما از طریق آن می توانید هر نوع محتوایی را در گوگل جستجو نمایید. برنامه های جذاب این محصول از جمله : Desnep+, Prime Video, Netflix, Apple TV+, YouTube دسترسی به هزاران فیلم و سریال زنده را به شما خواهد داد اما باید در این شبکه ها اشتراک ماهانه بخرید. در کنار این موارد اتصال تلفن همراه به تلویزیون به راحتی فراهم شده و با استفاده از آن می توانید محتویات داخل تلفن همراه را به تلویزیون منتقل نمایید. همچنین با ال جی با استفاده از  Apple Airplayمی توانید تلفن و ای پد های شرکت اپل را به تلویزیون متصل نمایید. برای کنترل از راه دور روی گوشی ال جی از اینترنت اشیاء بهره گرفته و شما به راحتی می توانید انواع محصولات لوازم خانگی هوشمند خود را مدیریت نمایید. Sports Alert از دیگر ویژگی های این تلویزیون بوده و برای علاقمندان به برنامنه های ورزشی بسیار مناسب است. این قابلیت می تواند زمان شروع و پایین مسابقات ورزشی را در یک اعلان به شما اطلاع دهد.

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: webOS

✅ حافظه داخلی: 8 گیگ

✅ نسخه WiFi: وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

✅ نسخه بلوتوث: 5.0

پورت و روش های اتصال

برای ارتباط با سایر وسایل دیگر شما نیاز به راه های ارتباطی متنوعی هستید از این رو شرکت ال جی در پشت  تلویزیون پورت های ارتباطی متنوعی قرار داده است. 3 پورت HDMI هر نوع دستگاهی مثل: دی وی دی پلیر، کنسول بازی، لپ تاپ و... را می توانید به تلویزیون متصل نمایید. در کنار این آنشاهد 2 USB هستیم که برای اتصال فلش مموری و هار دیسک همچنین دوربین های دیجیتالی فراهم شده است. گیرنده دیجیتال  DVB- S2/ T2/C تعداد زیادی شبکه داخلی و خارجی را دریافت و آن ها را بدون برفک و نویز پخش می نماید. درگاه LAN اتصال به اینترنت را با سرعت بالا فراهم می نماید. همچنین یک ورودی RF و خروجی صدا OPTICAL در بین پورت ها وجود دارد.

کیفیت و قدرت صدا 

یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات در این تلویزیون قرار دارد که توان صوتی آن با توجه به ابعاد 55 اینچ متوسط بوده و این مختص به یک ساز نیست و بلکه در همه سایز ها این میزان صدا پخش خواهد شد. البته صدای 20 وات با ابعاد 55 اینچ مناسب بوده ولی در سایز های دیگر شما نیازی به دستگاه صوتی پشتیبان دیگر دارید. کیفیت صدای این مصحول با توجه به امکانات و فناوری هایی که در آن قرار دارد عالی بنظر می رسد و شما صدایی با کیفیت و بدون هیچ نویزی را دریافت خواهید کرد. همچنین شما می توانید از طریق بلوتوث انواع سیستم صوتی مانند: سندبار یا سینمای خانگی و.... را به این مدل دستگاه متصل نمایید. فناوری AI Acoustic Tuning از طریق ریموت کنترل فاصله شما را تا تلویزیون را تخیص می دهد و متناب با آن صدا را کم یا زیاد می کند. تکنولوژی  Clear Voice Pro هم صدایی بدون نویز را پخش می کند و همچنین این فناوری صدای دیالوگ ها را تقویت می کند تا واضح تر آن ها را بشنوید.

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده

برند ال جی  سونی سامسونگ
مدل 55UR7300 X75L CU7000
سال تولید 2023 2023 2023
سایز ها 50-55-65 43-50-55-65 43-50-55-58-65-70-75-85
سیستم عامل webOS Android Tizen
پردازنده α5 AI Processor 4K Gen6 X1 Crystal Processor 4K
نوع پنل IPS IPS VA
نرخ نوسازی 60 هرتز 60 هرتز 60 هرتز
تأخیر در ورودی 11.3 میلی ثانیه 10.3 11.2 میلی ثانیه
امتیاز کلی 7 7.9 7

مجموع عملکرد ها

در کل با توجه به توضیحاتی که در بالا دادیم می توان گفت که این تلویزیون یک مدل میان رده بوده و امکانات هوشمند و امروزه را دارد. با توجه به امکاناتی که این تلویزیون دارد از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار بوده و برای تماشای فیلم و سریال و همچنین استفاده خانگی و روزمره گزینه مناسبی است. نمایشگر LED در کنار کیفیت تصویر 4K تصاویر طبیعی و زنده را برای شما به نمایش می گذارد. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله بوده وو صدایی به صدرت 20 وات را در محیط پخش می نماید. از این رو شما نیازی به سندبار یا سیستم صوتی در این تلویزیون دارید. سیستم عامل webOS قابلیت اتصال به اینترنت و دسترسی به دستیار های صوتی گوگل و الکسا را به شما می دهد.

فروشگاه اینترنتی اصلی کالا یکی از عرضه کنندگان تلویزیون ال جی UR73006 بوده؛ برای استعلام از قیمت دقیق این محصول به دلیل بالا و پایین آمدن دلار می توانید به فروشندگام اصلی کالا تماس حاصل فرمایید. این محصول را با اصلی کالا در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید و برای آسوده شدن خیال شما این محصول دارای کارت گارانتی 18 ماه می باشد.

نقاط قوت

✅ زاویه دید مطلوب

✅ تأخیر در ورودی بسیار خوب

✅ کیفیت صدای خوب

✅ مناسب برای پخش خانگی

نقاط ضعف

❌ کنتراست ضعیف

❌ عدم نمایش جزئیات در محیط های تاریک

❌ عدم نمایش جزئیات در محیط های بسیار روشن

❌ پرش در صحنه های سریع 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV UR7300 4K 55 Inch

مشخصات

مدل کامل
55UR73006
سری
7
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
چین
مناسب برای پخش
استفاده تجاری (هتل ها) استفاده خانگی و معمولی تماشای فیلم و سریال
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
تخت
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
-
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
α5 Gen6 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
دارد
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room) (ISF) Expert (Dark Room) Cinema Eco FILMMAKER MODE Football Game Optimiser Standard Vivid
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
-
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
-
ووفر
ندارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4 Dolby Digital (AC3) Dolby Digital Plus (EAC3) HE-AAC Ultra Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
AI Sound Cinema Clear Voice Pro Football Game Optimiser Music Standard
پردازشگر صدا
-
مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
ندارد
فناوری AMD Free Sync
ندارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
8
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
منو فارسی
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Cinema Screen 3 Sided
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
مشکی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1226x777x287
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1226x712x80.5
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1350x837x144
وزن با پایه (کیلوگرم)
11
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
10.9
وزن پایه (کیلوگرم)
11
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
15.1
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
1
مشخصات تیونر
-
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
Dolby Vision
ندارد
همگام سازی صدا LG
دارد
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300×300
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55UR73006
سری
7
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
چین
مناسب برای پخش
استفاده تجاری (هتل ها) استفاده خانگی و معمولی تماشای فیلم و سریال

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
تخت
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
α5 Gen6 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room) (ISF) Expert (Dark Room) Cinema Eco FILMMAKER MODE Football Game Optimiser Standard Vivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4 Dolby Digital (AC3) Dolby Digital Plus (EAC3) HE-AAC Ultra Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
AI Sound Cinema Clear Voice Pro Football Game Optimiser Music Standard
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
8
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Cinema Screen 3 Sided
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
مشکی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1226x777x287
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1226x712x80.5
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1350x837x144

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
11
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
10.9
وزن پایه (کیلوگرم)
11
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
15.1

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

منو فارسی
شناسه کالا
1
مشخصات تیونر
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
Dolby Vision
همگام سازی صدا LG
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300×300

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم