تلویزیون سونی 55X80L

تلویزیون سونی ال ای دی 55 اینچ 4K مدل X80L 2023

✅ سال عرضه: 2023
✅ کشور سازنده: ژاپن
✅ کشور مونتاژ: مالزی
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: Android
✅ نوع صفحه نمایش: LED

ادامه مطلبShow less
37,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
SONY TV X80L 4K 55Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سونی 55X80L

تلویزیون سونی X80L از مدل های میان رده ای است که کمپانی سونی در سال 2023 آن را تولید و روانه بازار کرد. امروز ما می خواهیم این تلویزیون را در سایز 55 برای شما بررسی و معرفی کنیم تا بیشتر با ویژگی و امکانات به کار گرفته شده در آن آشنا شوید. در این تلویزیون سونی از صفحه نمایشی از نوع LED پشتیبانی شده که می تواند کیفیت تصویر 4K را در شکل فوق العاده ای با نرخ نوسازی 60 هرتز در رزولوشن 3840x2160 پیکسل ارائه دهد. همچنین سونی بر روی صفحه نمایش تلویزیون از پنل تصویر ADS استفاده می کند. ADS می تواند زاویه دید وسیعی را در منزل برای نمایش ایجاد کند تا شما در گوشه های سالن نیز تصویر را با وضوح بالا دریافت کنید. اما با این حال نسبت کنتراست این نوع پنل ها تا حدودی پایین است و همین موجب میگردد تا در محیط های تاریم و بسیار روشن در صحنه های تیره رنگ ها به خوبی قابل تفکیک و تشخیص نباشند. دقت داشته باشید که در این مدل از نور پس زمینه Direct LED استفاده می گردد تا روشنایی پیکسل به شکل بسیار خوبی ارتقا پیدا کند. 

از نظر طراحی نیز باید بگویم که این تلویزیون با توجه به این که یک محصول میان رده بوده تا حدودی باریک به حساب می آید. که حاشیه صفحه آن تا حدودی زیاد به نظر می رسد. سونی برای نگه داشتن نمایگر آن از دو پیه دو شاخه فلزی استفاده کرده که بسیار مقاوم طراحی شده اند و به راحتی می توانند وزن تلویزیون را در هر سایزی بدون هیچ لرزشی تحمل کنند. از پشت نیز کاملا پلاستیکی طراحی شده که نوع آن از جنس پلاستیک فشرده بسیار مقاوم بوده و همین برای یک تلویزیون میان رده کافی می باشد. در نظر داشته باشید که پنل پشت تلویزیون در اکثر قسمت ها تخت بوده و فقط در بغل ها مقداری خم شده و این موجب شده تا به آسانی بتوانید آن را بر روی دیوار قرار دهید. دقت کنید که خمی پشت تلویزیون موجب شده تا دسترسی به درگاه های ارتباطی موجود بسیار راحت شود. 

تلویزیون سونی 55X80L یک تلویزیون کاملا هوشمند بوده که به سیستم عامل بسیار عالی Android مجهز شده و دسترسی فوق العاده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. از این رو شما می توانید با استفاده از حافظه جانبی موجود در این تلویزیون انواع بازی و برنامه های سرگرم کننده را بر روی تلویزیون نصب کنید. همچنین می توانید ب استفاده از وایرلس به راحتی تلویزیون را به اینترنت متصل سازید و با استفاده از صدای خودتان به جستجو کردن محتویات در مرورگرهای اینترنتی بپردازید. گذشته از آن امکان اتصال انواع سیستم های صوتی یا سایر دستگاه های پخش به تلویزیون برای اجرای محتوا های آن ها با استفاده از بلوتوث فراهم شده است. همچنین اتصال انواع تلفن های همراه هوشمند با سیستم عامل های iOS و یا Android به تلویزیون به راحتی ممکن شده و شما می توانید با استفاده از قابلیت Chromecast یا Apple Airplay تمام محتوایت هر نوع گوشی را بر روی تلویزیون به اجرا در آورید. 

55X80L برای اجرای کنسول های بازی نسل نهم نمی تواند یک تلویزیون دلخواه تان باشد. چون که در این مدل کیفیت تصویر 4K دارای نرخ نوسازی 60 هرتز بوده و در این محصول خبری از قابلیت های همچون VRR و یا درگاه های HDMI در نسخه 2.1 نیست. اما در کل این می تواند اجرای موفقی را نیز برای کنسول های نسل جدید داشته باشد. اما با این حال اتصال دستگاه بازی نسل هشتمی برای آن بسیار عالی به نظر می آید و یقین داشته باشید که با توجه به امکانات موجود در تلویزیون آن ها را به نحو فوق العاده ای نمایش می دهد.

درگاه های ارتباطی در X80L55 مورد اهمیت بسیار زیادی قرار گرفته و از این رو شرکت سونی برای این مدل از درگاه های ارتباطی بسیاری پشتیبانی می کند هر کدام کاربردهای مختلفی برای ارتباط سایر دستگاه ها هستند. این درگاه های شامل ارتباطات کابلی و بدون کابل نیز می شود که نمونه با کابل آن درگاه های HDMI و USB هستند و نمونه بیسیم آن نیز فناوری وایرلس و بلوتوث به حساب می آیند. در نظر داشته باشید که سونی برای سرگرمی بیشتر با تلویزیون، امکان دریافت هزاران شبکه رادیویی و تلویزیونی را از طریق انواع گیرنده های دیجیتال برای شما فراهم می کند. 

سیستم صوتی تلویزیون X80L بسیار حرفه ای طراحی شده و یقینا صدا در این تلویزیون برای هر کاربری رضایت بخش ارائه می شود. در این مدل توان صوتی 20 وات محاسبه میگردد که با از طریق دو کانال صوتی با دو بلندگوی متفاوت پخش می گردد. توجه کنید که صدا در این تلویزیون کاملا همگام با تصویر ارائه می شود و در بالاترین ولوم نیز ذره ای افت کیفیت احساس نمی گردد. 

در نظر داشته باشید که تلویزیون X80L را می توان با مدل هایی همچون Q65C از شرکت سامسونگ و یا UR9000 از شرکت ال جی مقایسه کرد. این ها همگی به گونه ای در یک سطح هستند اما شاید مقداری در کیفیت تصویر مدل سامسونگ برتری نسبی داشته باشد. اما از نظر سیستم عامل و هوشمند سازی در X80L از سیستم عامل اندروید پشتیبانی شده که دسترسی راحت تر و وسیع تری از سایر سیستم عامل ها در اختیار کاربر قرار می دهد. اما از نظر قیمت باید بگویم که سونی شاید مقداری گران تر به نظر برسد و آن هم بیشتر به دلیل برند تلویزیون است. دقت داشته باشید که قیمت این تلویزیون حدود 700 دلار محاسبه می شود.

تلویزیون سونی 55X80L

کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینچ سونی X80L

سونی در تلویزیون 55X80L با توجه به این که یک مدل میان رده بوده، اهمیت بسیار زیادی قائل شده و از این رو در آن محصول از کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 60 هرتز با تأخیر در ورودی 11.4 استفاده می کند. این در حالی است که صفحه نمایش تلویزیون نیز از نوع LED بوده و بر روی آن شرکت از نور پس زمینه Direct LED در رزولوشن 3840x2160 پشتیبانی به عمل می آورد. همچنین در کنار آن شما بر روی صفحه نمایش پنل تصویر ADS را می بینید که زاویه دید آن نسبت به سالن در هنگام پخش می تواند بسیار عالی باشد. اما نسب کنتراست تصویر در این تلویزیون جالب به نظر نمی رسد و در تست های انجام شده بر روی صفحه سیاه هاله های سفید دیده می شود. اما در هر حال نمایش در حالت عادی خوب و مطلوب به نظر می آید.

در نظر داشته باشید که پردازنده تصویر 4K HDR Processor X1 در این تلویزیون زمان بسیار عالی را برای پاسخگویی و پردازش در تصویر دارد که مطابق تست های انجام شده این میزان 6.1 میلی ثانیه محاسبه می گردد.دقت کنید که این پردازنده نقش مهمی نیز در پایین آوردن میزان تأخیر در ورودی تلویزیون دارد. در نظر داشته باشید که سونی برای بالا بردن دقت در روشنایی تصویر از فناوری HDR نیز بهره گرفته تا مطابق با نور تلویزیون همگام و کاملا مطابق با محیط ارائه شود. این فناوری در X80L شامل سه بخش Dolby Vision، HDR10 و HLG است که هر کدام در بهبود کیفیت و نمایش بهتر تصویر نقش به سزایی دارند. 

کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینچ سونی X80L

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840

✅ نوع HDR: بالاترین آن 

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: LED

✅ نور پس زمینه: Direct LED

✅ نوع پنل: ADS

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سونی 55X80L

سونی ظاهرا در این تلویزیون مدل 55X80L به بخش طراحی مانند یک مدل کاملا معمولی اهمیت داده و برای آن از دیزاین بسیار ساده ای پشتیبانی کرده که در این مدل از آن خوب جواب گرفته اند. در نگاه اول از رو به رو متوجه می شویم که تلویزیون دارای حاشیه ای زیاد در صفحه نمایش بوده که میزان آن 1.5 سانتیمتر محاسبه می شود. در پایین نیز دو پایه دو شاخه وجود دارد که بسیار محکم هستند و کاملا فلزی طراحی شده اند. اما اگر از بغل و کنار به تلویزیون بنگریم متوجه می شویم که تلویزیون مقداری ضخیم به نظر می رسد به شکلی که در ارزیابی ها ضخامت آن 6.9 سانتیمتر محاسبه می گردد. 

اگر از پشت آن را نگاه کنیم متوجه پنل پلاستیکی کاملا فشرده میشویم که قسمت های مرکزی آن کاملا تخت طراحی شده است و در بغل ها خمیده دیده می شود. سونی با تخت طراحی کردن این قسمت نصب راحت تلویزیون را بر روی دیوار فراهم می کند و خمیدگی آن نیز امکانی را ایجاد کرده که شما به راحتی به درگاه های ارتباطی پشت تلویزیون دسترسی داشته باشید. دقت کنید که جا به جایی این مدل در سایز 55 این مقداری سخت به نظر می اید چون وزن آن با پایه ها 17 کیلوگرم محاسبه می شود. توجه داشته باشید که لوازم همراه آن شامل: ریموت کنترل، باتری، کابل برق، پایه رومیزی و دفترچه راهنما می باشد و پایه های براکت را که برای نصب تلویزیون بر روی دیوار استفاده می گردد را باید به صورت جدا گانه خریداری کنید.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سونی 55X80L

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 1.5

✅ ضخامت: 6.9

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک 

✅ نوع پایه: دو پایه دو شاخه 

✅ اندازه براکت: 300×300

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65، 75 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون سونی 55X80L در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون X80L

اجرای کنسول های بازی تلویزیون سونی X80L

55X80L در اجرای کنسول های بازی نسل نهم و بالاتر کاربردی نمی باشد. چون که در این مدل کیفیت تصویر 4K از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی کرده و در این محصول فناوری هایی همچون VRR و یا درگاه های HDMI در نسخه 2.1 دیده نمی شود. اما در کل اجرای موفقی را برای کنسول های نسل جدید دارد. اما با این حال اتصال دستگاه بازی نسل هشتمی برای آن بسیار بهتر بوده و با توجه به امکانات موجود در تلویزیون آن ها را به نحو فوق العاده ای نمایش می دهد. در نظر داشته باشید که سونی برای پایین آورد میزان تأخیر در ورودی تلویزیون و مناسب کردن آن ها برای بازی از فناوری های مانند: Game Mode و ALLM به درستی پشتیبانی می کند.

اجرای کنسول های بازی تلویزیون سونی X80L

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز 

✅ تأخیر در ورودی: -

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های هوشمند

تلویزیون سونی 55X80L یک تلویزیون کاملا هوشمند بوده که در آن از سیستم عامل Android استفاده می شود. این رابط کاربری دسترسی فوق العاده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. بنابراین شما این امکان را  با استفاده از حافظه جانبی موجود در این تلویزیون انواع بازی و برنامه های سرگرم کننده را بر روی تلویزیون نصب کنید. حافظه ذخیره سازی که 32 گیگابایت بوده که 20 گیگابایت از آن قابل استفاده می باشد. در کنار آن با استفاده از وایرلس به راحتی امکان اتصال تلویزیون به اینترنت وجود دارد و با استفاده از صدای خودتان به جستجو کردن محتویات در مرورگرهای اینترنتی بپردازید. گذشته از آن امکان اتصال انواع سیستم های صوتی یا سایر دستگاه های پخش به تلویزیون برای اجرای محتواهای آن ها با استفاده از بلوتوث ممکن شده است. 

در نظر داشته باشید که شما می توانید انواع تلفن های همراه را به راحتی با استفاده از فناوری های Chromecast یا Apple Airplay به تلویزیون متصل سازید. دقت داشته باشید که پردازنده 4K HDR Processor X1 امکان اجرای برنامه و بازی ها را بسیار راحت کرده، به شکلی که شما بدون هیچ تأخیری آن را باز و استفاده کنید. همچنین در این تلویزیون از فناوری BRAVIA پشتبانی شده است که امکان کنترل برنامه های اینترنتی را به وسیله هوش مصنوعی با تلفن همراه هوشمند در اختیار کاربر قرار می دهد.

امکانات و قابلیت های هوشمند

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Android

✅ حافظه داخلی: 32 گیگ

✅ نسخه WiFi: نسخه 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.0

پورت و روش های اتصال 

درگاه های ارتباطی در این تلویزیون برای سونی بسیار مورد توجه بوده است از این رو شما در آن شاهد 4 پورت HDMI در نسخه 2.0 هستید که برای اتصال انواع دستگاه ها به تلویزیون این مقدار کافی است. همچنین در کنار آن وجود 2 پورت USB  برای اتصال انواع حافه های جانبی مانند هارد میتواند بسیار کاربری باشد. گذشته آن سونی با ایجاد خروجی صدای دیجیتال و خروجی هدفون در شخصی سازی آن و بالا بردن کیفیت صدا بسیار دقیق عمل می کند. توجه داشته باشید که در این تلویزیون شما میتوانید از طریق گیرنده های مختلفی که برای آن در نظر گرفته شده هزاران شبکه تلویزیونی و رادیویی را دریافت کنید. 

کیفیت و قدرت صدا 

تلویزیون X80L صدا را برای هر کاربری رضایت بخش ارائه می کند. در این مدل توان صوتی 20 وات محاسبه شده که از طریق دو کانال صوتی با دو بلندگوی متفاوت پخش می گردد. توجه کنید که صدا در این تلویزیون کاملا همگام با تصویر ارائه می گردد و در بالاترین ولوم نیز ذره ای افت کیفیت احساس نمی شود. X80L این کیفیت صدا را مدیون فناوری های صوتی متعددی مانند: Dolby Atmos و DTS Digital Surround بوده که کمپانی سونی در آن به کار گرفته است. این مقدار صدا می تواند جواب گوی سایز 55 اینچ باشد و محیط مناسب این سایز باشد و شاید در سایزهای بزرگ تر به سیستم صوتی پشتیبان احساس نیاز شود. 

کیفیت و قدرت صدا

مجموع عملکرد ها

با توجه به امکانات و طراحی به کار گرفته شده در تلویزیون می توانید بگوید که X80L یک تلویزیون میان رده خوب است که خرید ان می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. در نظر داشته باشید که وجود سیستم عامل اندروید در آن و حافظه جانبی که سونی برای این محصول اختصاص داده است می تواند یک نقطه قوت برای آن باشد. همچنین موارد دیگری که برای یک تلویزیون میان رده می تواند خوب باشد وجود کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 60 هرتز و یا صدای با کیفیت آن بوده که در آن مدل به درستی و خوبی کاربر می تواند آن را احساس کند. 

ما نیز در اصلی کالا تلویزیون 55X80L را در بازار عرضه می کنیم و شما می توانید برای استعلام قیمت تلویزیون X80L با کارشناسان فروش ما در سایت تماس حاصل فرمایید. در نظر داشته باشید که ما این محصول را با 18 ماه گارانتی طلایی با خدامت پس از فروش در کمترین زمان بعد از خرید درب منزل تحویل می دهیم.

نقاط قوت

نقاط ضعف

✅ زاویه دید گسترده

❌کنتراست ضعیف

✅ فرمت Dolby Vision

❌نبود پورت HDMI 2.1

✅ پخش صدا 3 بعدی Dolby Atmos

✅قیمت مناسب

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV X80L 4K 55Inch

مشخصات

مدل کامل
55X80L
سری
سری 8
سال ساخت
2023 میلادی
شرکت سازنده
سونی
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
ADS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
4K HDR Processor X1
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
Dolby Vision/ HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Cinema/ Custom Dolby Vision Bright /Dolby Vision Dark/ Dolby Vision/ Vivid /Game /Graphics/ Photo/ Standard /Vivid
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Bass Reflex /X-Balanced
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Full Range (Bass Reflex)
ووفر
ندارد
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos/ Dolby Audio /DTS Digital Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
ندارد
فناوری AMD Free Sync
ندارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
ندارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
2023
حافظه داخلی (گیگابایت)
32
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
ندارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
دارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
دارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
ندارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
دارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
4.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ /AVRCP (AV remote control) /HID (mouse/keyboard connectivity) /HOGP (Low Energy device connectivity) /SPP (Serial Port Profile)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
ندارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
ندارد
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1233x785x336
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1233x713x72
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1350x839x162
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
15.9
15.9
وزن پایه (کیلوگرم)
17
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
24
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55X80L
سری
سری 8
سال ساخت
2023 میلادی
شرکت سازنده
سونی
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
ADS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
4K HDR Processor X1
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
Dolby Vision/ HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Cinema/ Custom Dolby Vision Bright /Dolby Vision Dark/ Dolby Vision/ Vivid /Game /Graphics/ Photo/ Standard /Vivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Bass Reflex /X-Balanced
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Full Range (Bass Reflex)
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos/ Dolby Audio /DTS Digital Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
صدای فراگیر و سه بعدی

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
2023
حافظه داخلی (گیگابایت)
32
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
4.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ /AVRCP (AV remote control) /HID (mouse/keyboard connectivity) /HOGP (Low Energy device connectivity) /SPP (Serial Port Profile)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1233x785x336
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1233x713x72
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1350x839x162

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
15.9
15.9
وزن پایه (کیلوگرم)
17
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
24

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم