یخچال فریزر ال جی X31 2024

150,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
REFRIGERATOR LG X31
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی یخچال فریزر ال جی X31

یخچال فریزر X31 یکی از بالارده ترین و جدیدترین مدل های شرکت ال جی در سال 2024 بوده؛ این دستگاه دارای ظرفیت 889 لیتر بوده از این رو برای خانواده های پر جمعیت و 5 الی 6 نفره بهترین دستگاه برای خرید است و می توان انواع مواد غذایی روزانه را در آن جای دهید. بدونه خوش استایل  و شیک آن را به رنگ دودی دیزاین نموده اند. تعداد درب های این محصول 5 عدد بوده که 3 درب آن مروبط به یخچال و 2 درب آن مربوط به فریزر می باشد. بر روی درب یخچال ال جی X31 یک درب شیشه ای جداگانه به نام ایستاویو قرار دارد. 

این پنل و درب شیشه ای نیمی از فضای درب را به خود اختصاص می دهد. همچنین با وجود آن بدون نیاز به باز کردن درب می توانید تمامی محتویات داخل یخچال را ببینند. با دو بار ضربه زدن روی درب یا دو ضربه پشت سر هم لامپ های موجود روشن می شوند و فضای داخلی و محتویات داخل آن تماما قابل روئیت است. این قابلیت ظاهری لوکس را به دستگاه می دهد. قابلیت دور این دور که همان اصطلاح ترکیب دو درب با یکدیگر است مواد غذایی پر مصرف و ضروری را دراین قسمت قرار می دهید تا دسترسی سریعی به ان ها داشته باشید و دیگر لازم نیست که زود به زود درب اصلی یخچال فریزر را باز کنید. این ویژگی باعث اتلاف هوا سرد در یخچال فریزر X31 می شود. 

از جمله آیتم مهم در وسایل برقی موتور آنهاست. در یخچال فریزر کمپرسور حکم قلب در بدن انسان را دارد. یخچال فریزر 2024 ال جی X31 دارای موتوری از نوع Inverter Linear Compressor می باشد که آن را تحت عنوان اینورتر خطی می شناسند. تسمه و قطعات اضافی در این موتور حذف شده بنابراین سر و صدا و نویز در هنگاک کارکرد ان اصلا ایجاد نمی شود. مصرف انرژی کم و طول عمر زیاد از جمله نقاط مثبت این موتور است.

فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH طی 5 مرجله هر باکتری، میکروب و حتی بود بد مواد غذایی را در یخچال فریزر حذف می کند. سیستم تهویه هوای Multi Air Flow برای توزیع هوای سرد یکنواخت در کل یخچال و فریزر از طریق دریچه های هوای متعدد موجود در فضای داخلی امکان پذیر است. تلویزیون  X31 ال جی هوشمند بوده و قابلیت اتصال به WiFi را دارد. پشتیبانی از سیستم عیب یاب هوشمند  که از طریق آن کاربران می توانند در اسرع وقت از عیب دستگاه خود مطلع شوند. برای دسترسی به این قابلیت کافی است که اپلیکیشن مورد نظر را بر روی گوشی های اندروید خود نصب کنید تا در زمان مشکل در اسرع وقت از طریق گوشی باخبر شوید.

یخچال فریزر ال جی X31

طراحی و ساختار یخچال ساید بای ساید ال جی 2024 مدل X31 

بدون تردید ظاهر جزو آیتم هاییست که در نگاه اول هر کاربری به آن توجه بسیاری می کند و در صورت پسند شدن از دیگر ویژگی های محصول سوال میپرسد. یخچال فریزر ال جی  X31  یکی دیگر از شاهکارهای برند کره ای ال جی می باشد که این برند خوش آوازه در طراحی آن دقت لازم را نموده تا محصولی بی نظیر را به معرض نمایش بگذارد و هر بیننده ای را شیفته ی زیبایی خود نماید. از هر جهت به این محصول بی نظیر نظاره‌گر باشید باز هم بیشتر به زیبایی‌ و دلربایی آن پی می برید. رنگ دودی بدنه جذابیت خاصی را به آن هدیه داده و با هر چیدمانی همخوانی پیدا کرده و بدون شک جلوه‌ای خاص را به آشپزخانه های شما تقدیم می نماید.

این محصول بی نظیر از 5 درب برخوردار بوده که درب های بالایی را به قسمت یخچال و دو درب پایینی را به قسمت فریزر تعلق دادند. اما درب پنجمی را با قابلیت اینستاویو بر روی درب یخچال تعبیه کرده اند. این درب یک شیشه شفاف رنگ بوده که با دو بار ضربه زدن به پنل لامپ داخل یخچال روشن خواهد شد و شما محتویات داخل آن را مشاهده می کنید. دستگیره های این دستگاه به صورت پاکتی و مخفی در وسط یخچال و فریزر قرار داده شده و عمل باز و بسته کردن دستگاه را برای شما بسیار آسان کرده اند. صفحه نمایش این دستگاه از نوع LED لمسی بوده شما در این بخش می توانید به تعدادی از قابلیت های یخچال و فریزر دسترسی داشته باشید ومی توانید آن ها را فعال و غیر فعال نمایید. همچنین در این بخش می توانید دما یخچال و فریزر را نیز مشاهده کنید و آن را کم یا زیاد کنید. 

بر روی بدنه یخچال فریزر 2024 ال جی X31 قابلیت آب ریز و یخ ریز نیز قرار دارد و شما همیشه و در هر لحظه به یخ و آب سرد دسترسی دارید. ارتفاع آن نیز مناسب می باشد از این رو می توانید هر نوع پارچ و لیوانی را زیر آن قرار دهید. لوگو برند LG نشان از اصالت بالای این کالا است. 

طراحی و ساختار یخچال ساید بای ساید ال جی 2024 مدل X31

فضا داخلی یخچال فریزر 2024 ال جی X31

 همان طور که در بالا اشاره کردیم این دستگاه دارای طراحی شیک و دلربا است و خوشبختانه در کنار جذابیت ظاهری فضای داخلی عالی نیز دارد. این ساید بای ساید ال جی از ظرفیت 889 لیتر حقیقت این یخچال از پنج در برخوردار می باشد که همانطور که در بالا بیان کردم 3 درب بالایی را به قسمت یخچال و 2 درب پایین را به فریزر تعلق داده‌اند زمانی که درب  آن را باز می کنید، با قفسه ها و طبقات فراوان روبرو می شوید. 

یخچال فریزر ال جی 2024  مدل X31 دارای قفسه و طبقات متعددیست که موادغذایی پر مصرف و خریدهای روزانه‌ شما را به راحتی در خود جای ‌می‌دهد. ال جی برای این یخچال ذخیره سازی هوشمند قرار داده است. به عنوان مثال  محفظه‌ی Extra Space برای نگهداری موادغذایی کوچک و صبحانه مانند کره،مربا، تخم مرغ و پنیر است. قفسه‌ی جمع  و تا شونده  Retractable shelf  برای قرار دادن ظروف بزرگ مانند بطری، قابلمه و… است. شما می‌توانید بسته به نیاز و سلیقه خود با قابلیت تا شدن قفسه و طبقه‌ها انواع موادغذایی را در یخچال جای دهید. سیستم یخساز اتوماتیک (SpacePlus™ Ice System) یخچال است. این قسمت در درب یخچال به صورت واقعا باریک و خلاقانه طراحی شده است تا کاربران به آسانی قادر باشند حجم بیشتری از مواد غذایی را درون یخچال جا بدهند.

در قسمت یخچال  3 عدد طبقه شیشه نشکن قرار دارد که با قابلیت تنظیم ارتفاع و قابلیت تا شدن این امکان را برایتان فراهم می‌کند، که حتی موادغذایی بلند قامت را نیز بر روی آن قرار دهید. دو عدد کشو عمیق دار با قابلیت Fresh Zone برای میوه و سبزیجات شما وجود دارد که قابلیت تنظیم دما را دارند و مواد غذایی در این قسمت تا چند روز همان شادابی و طراوت روز اول را دارند. بر روی هر دو درب یخچال 6 عدد طبقه  برای سس، مواد نوشیدنی، مربا، شیر و.... تعبیه شده است. قسمت فریزر که در پایین قرار دارد  دارای 6 عدد کشوی شفاف برای انجماد مواد غذایی و 6 قفسه بر روی دو درب در نظر گرفته شده است.

فضا داخلی یخچال فریزر 2024 ال جی X31

تکنولوژی نوآورانه اینستاویو

شرکت ال جی تکنولوژی اینستاویو را برای بعضی از محصولات خود از جمله یخچال فریزر بالارده و جدید خود یعنی X31 قرار داده است. روی درب یخچال یک درب شیشه ای جداگانه به نام اینستاویو وجود دارد که طراحی بسیار مدرن را به این دستگاه داده است. با وجود این فناوری همه نگاه ها به یخچال شما خواهد و با دو بار ضربه زدن به پنل شیشه ای به صورت اتوماتیک لامپ درون یخچال روشن می شود و بدون اینکه درب یخچال را باز کنید محتویات داخل آن را مشاهده می نمایید. دور این دور Door-in-Door هم در کنار اینستاویو یک درب جداگانه بوده که تعدادی طبقه دارد. در این طیقه ها می توان مواد غذایی ضروری و پر مصرف روزانه قرار دهید تا دسترسی سریعی به آن ها داشته باشید و دیگر لازم به زود زود باز کردن درب اصلی یخچال نیست. این قابلیت مانع از اتلاف هوای سرد شده است. 

تکنولوژی نوآورانه اینستاویو

موتور اینورتر خطی 

یکی از قعات مهم در هر یخچال فریزری مربوط به موتور می باشد اگر موتور خراب شود کارایی کل دستگاه نیز از بین می رود. در یخچال فریزر های ال جی از یک موتور مخصوص به نام اینورتر خطی استفاده می شود که در آن از فناوری‌های پیشرفته و الگوریتم‌های کنترل پیچیده برای کاهش مصرف انرژی استفاده می‌کند.این نوع کمپرسور قابلیت تغییر سرعت را دارد و با توجه به نیاز سیستم سرعت خروجی خود را به شکل خطی تنظیم می‌کند.

با استفاده از موتور کمپرسور اینورتر خطی در یخچال فریزر 2024 ال جی مدل X31 صدای کمتری تولید می‌شود که همچنین عمر طولانی‌تری نسبت به موتورهای سنتی دارد. همچنین می‌تواند به صورت خودکار تنظیمات را برای نگهداری دمای مناسب در داخل یخچال و فریزر انجام داده و بصورت هوشمند مصرف انرژی را کاهش دهد. میزان صدا این دستگاه در هنگام کارکرد 38 دسی بل می باشد. 

موتور اینورتر خطی یخچال فریزر ال جی x31 2024

گاز R600A 

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های مبرد R600a فشار پایین گاز در یخچال فریزر هایی می باشد که از این گاز استفاده کرده اند. از جمله مزایای دیگر این گاز می توان به مقدار وزن پایین مورد استفاده از گاز یخچال R600a در مقابل گازهای همچون R134a می باشد که این میزان تقریباً نصف مقداری است که از گازهای R134a مورد نیاز است. این گاز دوستدار محیط زیست و مواد خوراکی شما می باشد و در صورت تمام شدن می توانید آن را شارژ نمایید. 

گاز R600A

فیلتر بهداشتی هایژن فرش 

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh در واقع یک فناوری پیشرفته است که برای حفظ بهداشت و سلامتی محصولات غذایی درون یخچال و فریزرها استفاده می‌شود. فیلتر تصفیه هوا با جذب بو و گرفتن مواد مضر هوای داخل یخچال را تمیز و تازه نگه می‌دارد. این فیلتر قابلیت حذف بو و مواد مضر از داخل یخچال را دارد و به همین دلیل بهبود کیفیت هوای داخل یخچال و فریزر را بر عهده دارد. فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh علاوه‌بر حفظ بهداشت و سلامت محصولات غذایی، می‌تواند به کاهش بروز بو و لطافت غذاها کمک کند. آنچه بدیهی است این است که این فیلتر هوای هوشمند داخل یخچال 99.99 درصد از باکتری‌ها را از بین برده و بوی بد یخچال را به حداقل ممکن می‌رساند. شما حالا قادر خواهید بود مواد غذایی خود را در شرایط سالم‌تری را نگهداری نمایید. 

فیلتر بهداشتی هایژن فرش

آب ریز و یخ ریز اتوماتیک 

بر روی بدنه یخچال فریزر ال جی X31 قابلیت آب ریز و یخ ریز اتوماتیک قرار دارد شما به وسیله آن می توانید همیشه یخ و آب تازه در دسترس دارید. جدا از انکه ظاهر شیک و زیبایی دارد از کارایی راحت و لمسی برخودار بوده؛ ارتفاع آن نیز به حدی مناسب می باشد که در زیر آن می توان انواع پارچ و لیوان قرار دهید. با قابلیت اتصال به آب شهری دیگر لازم نیست که خودتان مخزن آب را پر کنید بلکه این یخچال به صورت خودکارو بدون دخالت شما مخزن آب را برای شما پر خواهد کرد. یخ ساز اتوماتیک هم به صورت اتوماتیک دو نوع یخ تولیدی مکعبی و خرد را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید از آن برای مصارف شخصی خود استفاده کنید. 

آب ریز و یخ ریز اتوماتیک

جریان هوا چندگانه و سیستم ضد برفک 

در یخچال فریزر 2024 ال جی مدل X31 تعدادی دریچه وجود دارد هر کدام از این دریچه ها در قسمت هایی از یخچال فریزر قرار دارد و هوا سرد از آن درچه ها وارد یخچال فریزر می شود. با این قابلیت هوا سرد به تمامی طبقات و کشوها می رسد و یخچال فریزر دما یکسان و هماهنگی را دارد از این رو مواد غذایی با این فناوری چند روز بیشتر عمر می کنند و طراوات و شادابی همان روز اول را دارند. قابلیت No Frost هم باعث حذف برفک و یخ روی دیواره های داخلی یخچال و فریزر می شود از این رو شما دیگر لازم نیست همانند قدیم یخچال و فریزر خود را خاموش کنید و برفک و یخ در داخل آن را تمیز کنید. 

جریان هوا چندگانه و سیستم ضد برفک

سیستم های خنک کننده 

روی درب سوم یخچال قابلیت دور این دور قرار دارد این درب مجهز به سیستم خنک کننده DoorCooling است یعنی تمامی طبقات درب یخچال و فریزر خنک و سرد می شوند. این فناوری فقط  برای طبقه های روی درب تعبیه شده است. یک لایه فلزی روی درب یخچال قرار دارد که Metal Cooling نام دارد و یک سیستم سرمایش فلزی بوده که می تواند هوای سرد در داخل یخچال و فریزر را با چنگ و دندان نگه دارد همچنین در هنگام باز شدن درب یخچال هوا اجازه خروج سرما را از محفظه داخلی نمی دهد.

تکنولوژی Linear Cooling با استفاده از کنترل و مدیریتی که بر روی دما و نوسانات آن دارد باعث می‌شود تازگی مواد غذایی تا 7 روز حفظ شوند. نوسانات دما معمولا برای یخچال‌ ها وجود دارد و اگر با تکنولوژی مدیریت شود سیستم خنک کننده می‌تواند تازگی مواد غذایی را نیز بیشتر حفظ کند. 

سیستم های خنک کننده یخچال فریزر 2024 ال جی X31

امکانات هوشمند یخچال فریزر ال جی X31

یخچال ساید بای ساید 2024 ال جی مدل X31 اسمارت بوده و قابلیت اتصال به WiFi را دارد. با استفاده از برنامه LG ThinQ و نصب آن روی تلفن همراه خود می توانید این دستگاه را از راه دور کنترل و مدیریت نمایید. همچنین با سیستم عیب یاب هوشمند Smart Diagnosis و نصب آن روی تلفن همراه خود این محصول هر مشکل و ایرادی که داشته باشد را به شما گزارش می دهد سپس راه حل های ان مشکل را نیز به شما ارسال می کند تا بدون نیاز به تعمیر کار خودتان آن را رفع نمایید. هشدار باز ماندن درب هم در صورت که درست درب یخچال و فریزر را نبسته باشید به صورت یک بوق به شما اطلاع می دهد یا از طریق برنامه LG ThinQ به شما هشدار می دهد که زود درب را ببندید. 

امکانات هوشمند یخچال فریزر ال جی X31

جمع بندی 

یخچال ساید بای ساید ال جی X31 با ظرفیت 889 لیتر جوابگو نیاز های خانواده های پر جمعیت بوده؛ این مدل یکی از جدیدترین و بالاترین مدل های ال جی در سال 2024 است برای افرادی که می خواهند یک دستگاه با ویژگی ها و امکانات از سال جدید بخرند این مدل بهترین گزینه برای خرید است. موتور اینورتر خطی به توجه به نیاز سیستم سرعت خود را کم یا زیاد می کند و همین امر باعث شده که مصرف انرژی کمتری داشته باشد. همچنین به دلیل حذف قطعات اضافی در داخل این موتور صدا آن در هنگام کارکرد بسیار کم شده است. 

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh طی 5 مرجله هر نوع باکتری و میکروب در داخل یخچال را حذف می کند و همچنین بوی بد مواد غذایی را نیز حذف می نماید. این فلیتر تا 99.99 درصد باعث حذف هر نوع باکتری در داخل یخچال و فریزر می شود و هوایی سالم و پاکیزه را پخش می کند. همچنین این دستگاه هوشمند بوده و قابلیت اتصال WiFi را دارد و با سیستم عیب یاب هوشمند هر عیب و نقصی در داخل یخچال را شناسایی و راه حل برای رفع آن را برای شما می فرستد. برای خرید یخچال فریزر ال جی X31 و استعلام لیست قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
REFRIGERATOR LG X31
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم