تلویزیون سامسونگ 85QN900D

تلویزیون سامسونگ نئو کیولد 85 اینچ 8K مدل QN900D 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی 
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 8K
✅ رفرش ریت: 144 هرتز 
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV QN900D 8K 85Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون 2024 سامسونگ 85QN900D

هر سال برند های تلویزیون محصولات خود را معرفی می کنند و تلویزیون های جدید با امکانات پیشرفته وارد بازار می کنند. مدل های سامسونگ از نظر تصویر،صدا، سیستم عامل نسبت به سال قبل بسیار پیشرفت کرده اند و تماشای هر نوع محتوایی در مدل 85QN900D بسیار لذت بخش شده است. تلویزیون سامسونگ 85QN900D سری 9 بوده و ساخت کشوره کره جنوبی می باشد. کیفیت تصویر 8K بوده که هر چقدر در مورد آن بگوییم کم گفته ایم. 8 کی بالاتر از 4K بوده و تصاویر خارقالعاده و ستودنی را برای شما ایجاد خواهد کرد به طوری که ما تضمین این را می دهیم تا ساعت ها به پای تلویزیون می توانید بنشینید بدون آنکه خسته شوید و از تماشای هر نوع محتوایی در این مدل بالارده و پرچم دار 2024 سامسونگ لذت ببرید.

 رزولوشن 4320×7680 پیکسل خبر از 16 میلیون پیکسل در صفحه نمایشگر می دهد همان طور که می دانید هر چه تعداد پیکسل ها بالا باشد کیفیت تصویر نیز واقعی تر همانند چشم انسان خواهد بود. این دستگاه دارای صفحه نمایش NEO QLED بوده و یکی از بهترین صفحه نمایش های حال حاضر می باشد که دارای نور پس زمینه Mini LED می باشد. سیستم صوتی که وظیفه پخش صدا را برعهده دارد دارای یک سیستم صوتی 6.2.4 کاناله بوده که صدایی به قدرت 90 وات را پخش می کند. شاید تا به حال قدرت صدا 90 وات را در تلویزیون های سامسونگ ندیده اید با این میزان قدرت صدا بدون شک تماشای فیلم و سریال و بازی ها بسیار لذت بخش خواهد بود و شما در هر نوع محتوایی غوطه ور می سازد. 

در بخش سیستم عامل همانند سال های گذشته سامسونگ از یک سیستم عامل Tizen استفاده  کرده که نسخه آن 24 بوده و نسبت به سال قبل ارتقا پیدا کرده است. انواع برنامه های کاربردی در این دستگاه قرار دارند که قابلیت بروز رسانی را دارند. امکانات و قابلیت های متعدد هم در یک منو تمام صفحه قرار گرفته اند و می توانید با بهترین نحو از آن استفاده نمایید.

در آخر اگر قیمت تلویزیون برایتان اهمیتی ندارد و دوستدارید که یک دستگاه بالارده و پرچم دار سال جدید با امکانات پیشرفته و هوشمند بخرید ما تلویزیون 85QN900D را به شما پیشنهاد می دهیم تا سال های سال یک دستگاه با کیفیت و هوشمند را در خانه خود داشته باشید. تلوزیون 85QN900D برای استفاده خانگی و معمولی، نمایشگاه ها و گالری، تماشای فیلم و سریال به صورت حرفه ای و گیمینگ حرفه ای  قابل استفاده می باشد. 

تلویزیون سامسونگ QN900D

کیفیت تصویر تلویزیون 85 اینچ سامسونگ QN900D

این محصول دارای کیفیت تصویر 8K است. تلویزیون های 8کی گام بعدی در تکامل فناوری تلویزیون بوده که وضوح آن 4 برابر کیفیت تصویر 4K می باشد وضوح این کیفیت تصویر به حدی افزایش یافته که حتی در ابعاد بزرگتر هم شاهد تصاویر با کیفیت و واقعی هستیم و این به نوبه خود برای تماشای فیلم و سریال ها، مسابقات ورزشی و بازی ایده آل است. تبدیل محتواهای 4k به کیفیت 8k در این تلویزیون وجود دارد.

رزولوشن 

رزولوشن خود عامل تخشیص کیفیت تصویر بوده و هر کیفیت تصویری یک رزولوشن مخصوص به خود را دارد. در کیفیت تصویر 8K از رزولوشن 4320×7680 پیکسل پشتیبانی می کند که وضوح آن 4 برابر کیفیت تصویر قبل یعنی 4K است. حدود 16 میلیون پیکسل در صفحه نمایشگر 85 اینچ این محصول قرار دارد که تعداد بالای آن باعث شده تا شاعد تصاویر با کیفیت همانند چشم انسان باشید و در هر صحنه و هر نوع محتوایی غرق شوید. 

کیفیت تصویر تلویزیون 85 اینچ سامسونگ QN900D

زاویه دید گسترده 

همان طور که در بالا اشاره کردیم تلویزیون 2024 سامسونگ مدل QN900D از پنل VA پشتیبانی می کند که از زاویه دید بالایی برخودار نیست از این رو سامسونگ برای جبران این مشکل تکنولوژی Ultra Viewing Angle را در این دستگاه قرار داده است. با این فناوری شما حتی اگر در گوشه و کنار تلویزیون قرار بگیرید باز هم شاهد وضوح تصویر، رنگ و کنتراست بالایی خواهید بود. 

رفرش ریت 144 هرتز 

تلویزیون سامسونگ 85QN900D از رفرش ریت 144 هرتز پشتیبانی می کند که به معنای تازه سازی تصویر 144 بار در ثانیه است. با رفرش ریت 144 هرتز تصاویر به‌صورت روان و بدون تار شدن نمایش داده می‌شوند. این باعث می‌شود که حساسیت به حرکات صفحه‌نمایش کاهش یابد و کاربران راحت‌تر بتوانند اطلاعات را پردازش کنند. همچنین بازی‌ها با سرعت و دقت بالاتر اجرا می‌شوند. این به گیمرها کمک می‌کند تا عکس‌العمل سریع‌تری در بازی داشته باشند. در کل با این رفرش ریت بازی های حرفه ای و فیلم های اکشن که دارای صحنه های سریعی هستند ریز ترین جزئیات را از دست شما نمی دهد. 

حالت رفرش ریت 240 هرتز 

در بخش تنظیمات این دستگاه یک حالت رفرش ریت 240 هرتز قرار دارد که با فعال کردن آن کارایی و عملکرد دستگاه افزایش پیدا می کند. گیمر های حرفه ای با فعال کردن این حالت تجربه بسیار لذت بخشی را در نگام بازی کردن تجربه خواهند کرد. 

رفرش ریت 120 هرتز

کنتراست بالا با تلویزیون 85QN900D

تلویزیون سامسونگ 85QN900D دارای کنتراست بالایی می باشد. این دستگاه دارای تکنولوژی Local Dimming از نوع Quantum Matrix Technology Pro بوده؛ این فناوری از LEDهای کوانتوم مینی برای افزایش چشمگیر سطوح سیاه و کنتراست با کنترل دقیق نور پس‌زمینه استفاده می‌کند. قابلیت Ultimate 8K Dimming Pro هم کنتراست لازم را در هر صحنه و تصویر ایجاد می کند. 

Quantum Matrix Technology Pro

دقت رنگ 

تلویزیون نیو کیولد مینی ال ای دی سامسونگ 85QN900D از عمق رنگ 10 بیت برخوردار می باشد که با کمک  تکنولوژی One Billion Color می تواند بیش از یک میلیارد رنگ مختلف را در این تلویزیون تولید نماید. این مدل دارای تاییدیه Pantone Validated و Pantone SkinTone Validated می باشد که  رنگ پوست افراد در تصویر و همه رنگ ها را به صورت دقیق و واقعی نمایش می دهد. به لطف تکنولوژی Quantum Dot توانایی نمایش حجم رنگ 100 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را دارد. از این رو هر نگ در این تلویزیون بالارده با عمق و حجم رنگی بسیار بالایی نمایش داده می شود و این به وبه خود در کیفیت تصویر تاثیر بسازایی را دارد. 

دقت رنگ  تلویزیون نیو کیولد مینی ال ای دی سامسونگ 85QN900D

تکنولوژی +Neo Quantum HDR 8K  

تکنولوژی Quantum HDR استاندارد جدیدی را برای ارائه جزئیات باور نکردنی؛ رنگ های غنی و دقیق ارائه می دهد و تفکیک بالایی از جزئیات روشن و تاریک در تصاویر ایجاد کند. این به معنای تجربه تماشای بیشتری از جزئیات تصاویر است. قابلیت Quantum HDR  بهبود وضوح تصاویر را فراهم می‌کند. این به معنای تفکیک بالای جزئیات و شفافیت تصاویر است که تجربه تماشای بهتری را برای کاربران ایجاد می‌کند. همچنین فرمت های HDR10، HDR10+ و HLG در این تلویزیون پشتیبانی می شود. برخورداری از فرمت HDR10+ Adaptive محتواهای HDR از متا دیتای HDR10+ و سنسور نور تلویزیون استفاده می کند تا رنگ ها و روشنایی صحنه به صحنه فیلم ها را تنظیم می کند و به شما کمک می کند تا از کوچکترین جزئیات لذت ببرید. شما علاوه بر فیلم ها در بازی هم شاهد روشنایی بالا محتوا HDR خواهید بود. 

فرمت HDR10+ Adaptive

بهینه سازی محتوا HDR

قابلیت Auto HDR Remastering به شما این امکان را می‌دهد که به بهینه‌سازی محتوای HDR خودکار بپردازید یعنی می توانید محتوا منابع SD را به HDR تبدیل کنید از این رو تجربه تماشای محتوای هشت کی در این تلویزیون با ویژگی‌های پیشرفته و جذاب تماشای هر نوع محتوایی را لذت بخش خواهد کرد. 

روشنایی 

تلویزیون 2024 سامسونگ مدل 85QN900D از سنسور نور پشتیبانی می کند بدین معنی که با دارا بودن قابلیت BRIGHTNESS/COLOR DETECTION میزان نور محیط را تشخیص می‌دهد و نور صفحه و رنگ ها بر همین اساس به صورت خودکار تنظیم می‌شود. فناوری Neo QLED با کمک نور پس زمینه Mini LED توانسته‌اند روشنایی خیره کننده‌ای را ارائه کنند. در صورتی که گاهی اوقات تلویزیون‌های Neo QLED به روشنایی 4000 نیت نیز می‌رسد. این امر موجب شده است تا اگر برای شما روشنایی از اهمیت بسیاری برخوردار است، تلویزیون‌های Neo QLED نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشند.

پردازشگر NQ8 AI Gen3 و عملکرد های موثر آن

 پردازنده به عنوان قلب تلویزیون در نظر گرفته می شود. در تلویزیون سامسونگ 85QN900D از پردازشگر Neural Quantum 8K پشتیبانی کرده که دارای 64 شبکه عصبی می باشد.  نسل این پردازشگر Gen 3 بوده و با هوش مصنوعی ترکیب شده که هر کدام از ویژگی‌های محتوا و کیفیت تصویر را برای مشاهده بالا تجزیه و تحلیل می‌کنند. سرعت و دقت این نوع پردازشگر به قدری بالا بوده که کثری از ثانیه تمامی محتواهای بی کیفیت را سریع تشخیص داده و با دقت و سرعت بالایی آن ها را پردازش می کند. 

 این پردازنده بعد از پردازش و تجزیه و تحلیل منابع کم کیفیت و بی کیفیت تصویری به کمک تکنولوژی 8K AI UpscalingPro همه آن ها را ارتقا می دهد سپس نزدیک به کیفیت تصویر 8K نمایش می دهد. از این رو منابع کم کیفیت با وضوح و جزئیاتی شگفت‌انگیز نمایش داده می شودهمچنین این پردازنده در بخش رنگ کنتراست و صدا به خوبی نیز عمل می کند. 

فناوری Real Depth Enhancer Pro از هوش مصنوعی برای کنترل دقیق مینی ال‌ای‌دی‌ها (mini LEDs) به منظور افزایش جزئیات بیشتر به صحنه‌های دارای حرکت سریع کمک گرفته می‌شود در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و سه‌بعدی به‌نظر خواهند رسید.

پردازشگر NQ8 AI Gen3

بهترین وضوح برای تماشای مسابقات ورزشی 

قابلیت AI Motion Enhancer Pro  مشکلات رایج در مشاهده ورزش‌های توپ، مانند اعوجاج توپ را در هنگام پخش جریانی مسابقات ورزشی با وضوح بالا از طریق پردازشگر NQ8 AI Gen3 حل می‌کند. این ویژگی به طور خودکار نوع ورزش را شناسایی می کند و از یادگیری عمیق برای اعمال مدل تشخیص توپ مناسب استفاده می کند. ردیابی نرم و روان توپ هنگام تماشای فوتبال با این فناوری امکان پذیر است. 

بهترین وضوح برای تماشای مسابقات ورزشی

حالت های تصویر

تلویزیون نئوکیولد سامسونگ 85QN900D از حالت های تصویر مختلف مانند:  Eco، Dynamic، FILMMAKER MODE، Movie و Standard پشتیبانی می کند. حالت فیلم FILMMAKER MODE برای علاقمندان به فیلم و سریال بسیار گزینه مناسبی می باشد و شما با فعال کردن آن منابع یا محتواهای فیلم را همان طور که مد نظر کارگردان و تهیه کننده بوده خواهید دید. 

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 8K

✅ رزولشن تصویر: 4320×7680 پیکسل

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR10+ Adaptive 

صفحه نمایش

احتمالا با تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ برخورد داشته اید صفحه نمایش Neo QLED تغییر چشمگیری در فناوری های سامسونگ به وجود آورده است. این صفحه نمایش دارای مزایای بسیاری زیادی بوده که باعث ایجاد تصاویر فوق العاده می شود. صفحه نمایش این محصول با استفاده از تکنولوژی Mini LEDساخته شده نمایشگر‌های مینی LED نسبت به نمایشگر‌های LED و OLED سنتی از نظر انرژی کارآمدتر هستند. تعداد LED های بیشتر و اندازه کوچکتر مینی ال‌ ای‌ دی‌ ها باعث ارائه نمایش تصاویر به صورت دقیق‌تر و روشن تر شده است. نئو کیولد دارای مزایای از جمله: ایجاد دقت رنگ سیاه بالا بوده و رنگ های مشکی و سیاه را بهتر نمایش می دهد. مصرف انرژی بهینه تر، کنتراست عالی، محدوده دینامیکی بالا HDR، ارتقا مقیاس هوش مصنوعی و طراحی باریک از ویژگی های Neo QLED می باشد.

صفحه نمایش Neo QLED

پنل VA

تلویزیون 2024 سامسونگ مدل QN900D از پنل VA پشتیبانی کرده که اگر در محیط های تاریک به تماشای فیلم و سریال بپردازید شاهد تصاویری با کنتراست و عمق رنگ مشکی بالا خواهید بود. این پنل دارای کنتراست بالا بوده و رنگ های مشکی را به صورت پر رنگ تر نشان می دهد اما از زاویه دید بالایی برخوردار نیست. 

نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED

این دستگاه دارای نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED است. یعنی تعداد بالایی چراغ مینی (کوچک)ال ای دی  پشت صفحه تلویزیون قرار دارند این نورها را می‌توان با دقت بیشتری کنترل کرد، بنابراین باید دقت بیشتری در ویدیو، سطوح سیاه بهتر، جزئیات بهتر در صحنه‌های تاریک یا سایه‌دار و همچنین روشنایی واقعی‌تری را مشاهده کنید.

فناوری بازتاب نور 

سامسونگ در تلویزیون جدید 2024 خود از فناوری ضد انعکاس نور پشتیبانی می کند و به کمک قابلیت Anti-Glare که یک نوع پوشش برای محافظ از درخشش خیره کننده نور بوده از بازتاب نور روی پنل جلوگیری می کند. بنابراین در محیط های پر نور شما می توانید راحت تر تلویزیون تماشا کنید. 

فناوری بازتاب نور

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

✅ نور پس زمینه: Direct Full Array Mini LED 

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ QN900D

تلویزیون 85QN900D 2024 ساختار بسیار زیبا و چشمگیر را دارد و برای کسانی که به طراحی محصولات خود اهمیت می دهند این تلویزیون در خانه یا محیط شما بسیار خودنمایی خواهد کرد به طوری که در همان وهله اول هر کاربری را به خود جذب می کند. سامسونگ نوع طراحی این محصول را نام طراحی Infinity Air Design نام گذاری کرد. از نمای روبرو این تلویزیون به جز حاشیه های باریک و پایه وسط آن چیز دیگری مشاهده نمی شود. پشت دستگاه یک دست با رنگ مشکی ساخته شده و دیگر پورت ها در پنل پشت تلویزیون قرار ندارند بلکه همه آن ها به یک جعبه جداگانه به نام One Connect منتقل شده اند. 

ضخامت و حاشیه های بسیار باریک

تلویزیون 85 اینچ سامسونگ مدل QN900D با وجود فناوری NEO QLED بسیار باریک طراحی شده به طوری که ضخامت آن حتی از گوشی شما هم کمتر می باشد به گفته شرکت سامسونگ این تلویزیون دارای عمق 12.9 میلی متری می باشد. حاشیه های دور تا دور نمایشگر از هر 4 طرف تلویزیون بسیار باریک می باشد و از نمای روبرو همانند یک تار مو به نظر می رسد و این برای عاشقان به تلویزیون های باریک بسیار عالی می باشد.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ QN900D

جنس بدنه و نوع پایه 

 جنس بدنه فلز درست شده که مقاومت بسیار بالایی را دارد و در برابر هر ضربه ای مقاوم است. پایه فلزی این دستگاه صورت وسط و خطی بوده و وزن ناشی از تلویزیون را به خوبی تحمل می کند 

قابلیت اتصال به دیوار 

تلویزیون سامسونگ 85QN900D قابلیت وصل شدن به دیوار را دارد کاربران با جدا سازی پایه و با یک براکت 400×600 می توانند این محصول را به دیوار متصل کنند چون ضخامت این مدل بسیار ناچیز بوده در صورت اتصال به دیوار تلویزیون با دیوار یکپارپه خواهد شد و هیچ فاصله ای را در آن مشاهده نخواهید کرد. البته کاربران در مواقعی که از تلویزیون استفاده ای ندارند می توانند با قابلیت قرار دادن یک تصویر، اثر هنری تلویزیون همانند یک تابلو هنری روی دیوار به چشم می آید. البته می توانید اطلاعات مفید مانند: زمان و تاریخ یا وضعیت آب و هوا را در به جای صفحه نمایش خاموش قرار دهند.  این کار به وسیله قابلیت Ambient Mode+ امکان پذیر است. 

 پایه دیواری گردان سامسونگ (Auto Rotating Wall Mount) در تلویزیون سامسونگ 85QN900D پشتیبانی می شود که باید به صورت جداگانه خریداری شود. این پایه دارای موتور داخلی بوده و شما می توانید تلویزیون را به حالت عمودی یا افقی بچرخانید.

جعبه One Connect 

یکی از خلاقیت هایی که شرکت سامسونگ در تلویزیون سامسونگ 85QN900D به کار گرفته یک جعبه وان کانکت باکس است. در این جعبه تمامی ورودی و خروجی ها دیگر در پشت تلویزیون قرار ندارند بلکه آن ها به این جعبه منتقل شده اند. شما می توانید این جعبه را در پشت پایه وسط و خطی یا در کنار تلویزیون قرار دهید. این جعبه به وسیله یک سیم به تلویزیون متصل می گردد و تمام سیم و روابط به این جعبه متصل می شوند. از این رو در پشت تلویزیون 2024 سامسونگ QN900D دو سیم وجود دارد که یکی از آن ها سیم برق و دیگری سیم رابط وان کانت می باشد. روش متصل شدن این جعبه به تلویزیون بدین صورت بوده که ابتدا کابل وان کانکت را به پشت تلویزیون و سپس به خود جعبه وان کانکت متصل کنید و سپس کابل برق وان کانکت را به برق بزنید. 

جعبه One Connect

این تلویزیون در سایز های 65، 75 و 85 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 85QN900D در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ QN900D

اجرای کنسول های بازی

تلویزیون گیمینگ سامسونگ 85QN900D با رفرش ریت بالا هر بازی را برایتان لذت بخش می‌کند و کاری می کند برنده اول و آخر بازی شما باشید. نمایشگر مناسب بازی سامسونگ با کیفیت تصویری 8K که دارد می‌تواند رفرش ریت 60 هرتز را برای تماشای فیلم و سریال ساپورت کند، اما در کیفیت تصویر 4K  این قابلیت را در آستینش دارد که رفرش ریت را تا 140 یا 240 هرتز بالا ببرد و بازی با صحنه‌های روان و یکنواخت به ارمغان آورد. با وجود پورت HDMI 2.1 کاربران می توانند هر نوع کنسول بازی جدید را به این دستگاه متصل نمایند. تاخیر ورودی 8K@60Hz برابر 10.5 و در 4K@144Hz برابر 6.1 به علاوه در4K@120Hz برابر 6.0 می باشد. زمان پاسخگویی آن 1 میلی ثانیه می باشد از این رو شما در هنگام بازی کردن هیچ تاخیر یا لگی را تجربه نخواهید کرد. تکنولوژی FreeSync Premium Pro و G-Sync خبر از این می دهد که این تلویزیون از کارت گرافیگی پشتیبانی می کند. 

اگر کنسول های بازی را به تلویزیون سامسونگ 65QN900D متصل کنید فناوری ALLM تلویزیون را سریعا به حالت بازی می برد و سپس باعث کاهش تاخیر ورودی خواهد شد. همانند تمامی سال های قبل تلویزیون QN900D دارای یک نوار بازی Game Bar 4.0 می باشد که دارای تعدادی امکانات و قابلیت های متعدد می باشد و در انجام دادن بازی بهتر به شما کمک می کنند. این نسخه نسبت به نسخه قبلی خود یعنی 3.0 پیشرفت کرده و قابلیت های جدیدی به آن اضافه شده است. 

با Mini Map Zoom می توان نقسه بازی را کوچک یا بزرگ کرد. گیمرها می‌توانند از طریق نوار بازی و با Super Ultra Wide Game View به‌راحتی نسبت تصویر صفحه‌ نمایش را تغییر دهند.  Virtual Aim Pointیک نقطه هدف‌گیری مجازی را در وسط صفحه نشان می‌دهد. قابلیت MiniMap Sharing به بازیکنان این امکان را می دهد که نقشه کوچک بازی خود را در یک نگاه روی هر صفحه نمایشی ببینند. با قابلیت Dynamic Black EQ کاربران در بازی ها می توانند نقاط تاریک یا رنگ های مشکی را با جزئیات بالایی ببینند. با قابلیت VRR رفرش متغیر تصاویری صاف و روان را زمان انجام بازی ها به شما ارائه می دهد.  

با Motion Xcelerator Turbo pro می توان صحنه های سریع را صاف و روان مشاهده کنید و تاری در محتواهای سریع با این تکنولژی دیگر دیده نخواهد شد. تکنولوژی HDR10+ Gaming تصاویر یا محتواهای HDR در بازی را با فرمت HDR10+ بهینه سازی و تنظیم می کند تا شاهد کیفیت تصویر و روشنایی عالی در بازی باشید. با قابلیت Surround Sound می توان صدایی فراگیر و مجازی را در هنگام بازی کردن تجربه کنید. 

تلویزیون گیمینگ سامسونگ 85QN900D

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 144 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 8K@60Hz برابر 10.5 و در 4K@144Hz برابر 6.1

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

امروزه هوشمند بودن تلویزیون ها یکی از سوال هایی است که کاربران در هنگام خرید برایشان پیش می آید. مدل های 2024 سامسونگ از جمله   85QN900D هوشمند بوده و تمامی امکانات کاربردی را در یک منو تمام صفحه جای داده است. 

سیستم عامل Tizen 

تلویزیون هوشمند  سامسونگ 85QN900D با سیستم عامل تایزن Tizen در نسخه 24 امکانات هوشمند و قابلیت های فراوانی را در یک صفحه برای شما جای داده است.  این مدل قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و شما می توانید با کابل LAN به WiFi متصل شوید. سپس شما می توانید در مرورگر وب در صفجات وب به جتسجو محتواهای مورد علاقه خود بپردازید یا در شبکه های اختصاصی دیزنی، نتفلیکس، فیلیمو، پرایم ویدیو، Apple TV app و.... به تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین بپردارید. حافظه داخلی 8 گیگ بوده که تنها نصف آن در دسترس مانده و شما می توانید انواع برنامه را به دلخواه خود روی تلویزیون دانلود و نصب نمایید. این دستگاه دارای برنامه PVR برای ضبط فیلم بوده از این رو هر نوع محتوایی را به دلخواه خود می توانید  ضبط کنید سپس بعدا به تماشای آن بپردازید. با پشتیبانی از منو و زبان فارسی کاربران می توانند با یک بار استفاده از تلویزیون کار با آن را به راحتی یاد بگیرند. 

سیستم عامل Tizen

ریموت کنترل سولار و هوشمند 

ریموت کنترل این دستگاه هوشمند و مدل آن TM2360E می باشد که نیازی به باتری برای شارژ شدن دارد و شما می توانید به روش های مختلف این ریموت را شارژ کنید. روش اول: با استفاده از پنل خوشیدی و قرار گرفتن ریموت روبروی نور خورشید. روش دوم: از طریق پورت USB و شارژر تایپ سی و همچنین با فرکانس رادویی و WiFi قابلیت شارژ شدن را دارد. گذشته از آن این ریموت دارای میکروفون داخلی بوده و شما با صدای خود می توانید از دستورات یا جستجوی صوتی بهرهمند شوید. این ریموت بسیار خوش دست طراحی شده و دکمه و قابلیت اضافی در آن نیز حذف شده است. 

ریموت نترل TM2360E تلویزیون سامسونگ 85QN900D

قابلیت اجرا دستورات صوتی 

تلویزیون سامسونگ 85QN900D از دستورات صوتی و جستجو صوتی پشتیبانی می کند. خود تلویزیون دارای میکروفون داخلی بوده و شما با قابلیت Far-Field Voice Interaction در فاصله 3 الی 4 متری می توانید از دستورات صوتی (Bixby, G-Assistant, Alexa) استفاده کنید و تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید. دکمه میکروفون داخلی تلویزیون در زیر برند سامسونگ قرار گرفته است که می توانید آن را خاموش یا روشن کنید. با جستجو صوتی هم دیگر نیازی به تایپ کردن نخواهید داشت با صدا خود می توانید به جستجو محتواهای دلخواه خود بپردازید. ناگفته نماند همان طور که در بالا اشاره کردیم ریموت کنترل هم دارای میکروفون داخلی نیز می باشد. 

قابلیت اجرا دستورات صوتی

قابلیت انتقال تصویر و صدا 

شرکت سامسونگ برای کاربران اندروید و آیفون تعدادی قابلیت تعبیه نموده تا به وسیله آن ها بتوانید موبایل های هوشمند خود را به این محصول 2024 متصل کنید. با قابلیت TV to Mobile Mirroring و TV Sound to Mobile  امکان انتقال تصویر و صدا تلویزیون به موبایل هوشمند شما وجود دارد از این رو محتواهای داخل این دستگاه را می توان روی گوشی خود تماشا کنید. با قابلیت Tap View یک روش آسان برای انتقال موبایل به تلویزیون 85QN900D فراهم شده کافی است که موبایل خود را به تلویزیون نزدیک کنید سپس با زدن دو ضربه آرام به صفحه نمایش تلویزیون هر دو با هم (گوشی و تلویزیون)مچ می شوند. با Apple Airplay می توانید موبایل های IOS و اپل خود را به این مدل تلویزیون متصل کنید.

قابلیت  Tap View

سایر امکانات هوشمند 

تلویزیون سامسونگ 85QN900D دارای داشبورد هوشمند SmartThings و اینترنت اشیا (IoT) است. از این رو شما تمامی لوازم خانگی هشومند خود را می توانید از طریق موبایل یا با تلویزیون کنترل و مدیریت کنید. این محصول دارای قابلیت Multi-View بوده و شما می توانید صفحه نمایش را به 4 ورودی مختلف تنظیم کنید و در هر کدام از آن ها کارهای خاص خود را انجام دهید. 

به لطف قابلیت Mobile Camera Support و Webcam Support می توانید دوربین یا وبکم های سازگار سامسونگ را به این تلویزیون متصل کنید سپس با برنامه Google Meet به تماس صوتی و تصویری با همکاران، دوستان و خانواده خود برگذار کنید. حتی می توانید در جلسات کاری خود شرکت کنید. با قابلیت USB HID و BT HIDمی توانید موس یا کیبورد را به صورت بلوتوث به این تلویزیون متصل کنید تا کار با این دستگاه برای شما راحت تر و آسان تر شود. 

داشبورد هوشمند SmartThings در تلویزیون نئو کیولد سامسونگ 2024 مدل QN900D

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 8 گیگ

✅ حافظه در دسترس: -

✅ نسخه WiFi: نسخه Wi-Fi 6E

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

تلویزیون های امروزه دارای پورت های ارتباظی متنوعی بوده که وظیفه اتصال به دستگاه های مختلف را بر عهده دارند. در مورد تلویزیون 2024 سامسونگ مدل 85QN900D  مجموعه ای از اتصالات فراهم شده اند تا از تمامی امکانات ارتباطی بهره ببرید. در این مدل دستگاه 4 درگاه HDMI و 3 درگاه USB قرار دارد. با این دو پورت می توانید فلش مموری، هارد دیسک، کنسول بازی، دوربین های دیجیتالی، لپ تاپ و... را به تلویزیون منتقل نمایید. پورت HDMI دارای نسخه 2.1 می باشد که برای گیمرهای حرفه ای این نسخه بسیار مهم بوده و کاربران می توانند انواع کنسول بازی نسل جدید را به این پورت متصل کنند.  وای فای نسخه 6 و بلوتوث 5.2 از راه های ارتباطی بدون سیم این دستگاه به شمار می روند. 

 یک پورت شبکه LAN برای اتصال به اینترنت هم قرار دارد. با درگاه RF می توانید با وصل کردن آنتن تمامی شبکه های تلویزیون را دریافت نمایید. در بین همه ی این ورودی ها یک OPTICAL برای اتصال سیستم صوتی به صورت کابل هم تعبیه شده است. گیرنده دیجیتالی هم تمامی کانال های داخلی و خارجی را بدون برفک پخش خواهد نمود. این گیرنده دیجیتال قابلیت ضبط فیلم را دارد و این یک ویژگی عالی برای خریداران خواهد بود تا بتوانند محتواهای دلخواه خود را ضبط کنند و بعدا به تماشای آن بپردازند.  

پورت و روش های اتصال تلویزیون 2024 سامسونگ QN900D

کیفیت و قدرت صدا 

صدا هم یکی از بخش های مهم در تلویزیون بوده و این دستگاه بالارده و هوشمند از یک سیستم صوتی پر قدرت استفاده می کند. تلویزیون سامسونگ 65QN900D دارای یک سیستم صوتی 6.2.4 کاناله بوده که صدایی به قدرت 90 وات را پخش می کند. این دستگاه مجهز به 12 عدد بلندگو می باشد بلندگو ووفر، آپ فایرینگ، بلندگو وسط و چندین بلندگو دیگر قرار دارند. با این وجود صدا از طرف بالا، پایین، چپ و راست پخش خواهند شد. بخش صدا هم همانند تصویر بی عیب و نقص و بدون کاستی می باشد. با تکنولوژی  Dolby MS12 5.1ch صدایی فراگیر و همه جانبه را در اختیار شما قرار می دهد. فناوری صدای تطبیقی Adaptive Sound Pro به طور خودکار حالت صدا را بر اساس محتوای در حال پخش تنظیم می نماید. 

قابلیت اتصال سیستم های صوتی به تلویزیون 

میزان صدا 90 وات برای این مدل بسیار بسیار بالا بوده و ما تضمین این را می دهیم که دیگر شما نیازی به خرید دستگاه صوتی جداگانه برای تلویزیون ندارید. اما به هر حال برای آن دسته از افرادی که می خواهند انواع سیستم صوتی را به تلویزیون متصل کنند با استفاده از قابلیت  Dual Audio Support (Bluetooth) و بلوتوث می توانند همزمان دو بلندگو یا اسپیکر بلوتوث را به تتلویزیون متصل کنند. حتی می توانید سندبار یا سینمای خانگی را هم به این دستگاه متصل کنید تا نمای سالن شما هم شیک تر باشد و توان صوتی نیز افزایش پیدا کند. با استفاده از قابلیت Q-Symphony 4.0 صدا را به صورت همزمان و هماهنگ از تلویزیون و سیستم های صوتی می شنوید. 

قابلیت Multiroom Link با استفاده از شبکه WiFi صدا تلویزیون را روی سندبار، سینما خانگی و انواع سیستم صوتی پخش کنید؛ حتی می توانید انواع بلندگو را در اتاق های مجزا قرار دهید سپس از طریق این قابلیت صدا تلویزیون را در هر کدام از بلندگوهای داخل اتاق های خانه بشنوید. امکان وصل کردن هندزفری بادز سامسونگ از طریق  قابلیت Buds Auto Switch وجود دارد. 

قابلیت اتصال سیستم های صوتی به تلویزیون

تکنولوژی True Dolby Atmos 

دالبی اتموس به عنوان یک سیستم صوتی سه‌بعدی شناخته می‌شود و قابلیت پخش صداهای سه‌بعدی را فراهم می‌کند. در این فناوری، صدا برای هر شی و منبع صوتی به صورت جداگانه و به طور دقیق در فضا مکان‌گذاری می‌شود. تکنولوژی Dolby Atmos قابلیت احاطه کامل صوت را فراهم می‌کند. با استفاده از اسپیکرهای بالا، جلو و عقب، این فناوری تجربه‌ی واقعی و فضایی از صدا را به کاربران ارائه می‌دهد. صداهایی که با Dolby Atmos پخش می‌شوند، به گوش شنونده احساسی از عمق، عرض و ارتفاع می‌دهد و تجربه‌ی سینمایی واقعی را به ارمغان می‌آورد. از این رو شما کاملا صدایی 3 بعدی و 360 درجه را در محیط اطراف خود حس می کند و حس حضور در سینما را با این فناوری خواهید داشت. از طریق Wireless Dolby Atmos اگر سیستم های صوتی سازگار سامسونگ را به این تلویزیون متصل کنید می توانید سیگنال صدا 3 بعدی را به هر نوع سیستم صوتی انتقال دهید. 

تکنولوژی True Dolby Atmos

تقویت صدا دیالوگ و مکالمات 

تلویزیون 2024 سامسونگ 85QN900D از ویژگی AVA برخوردار است که به تقویت صدای دیالوگ کمک می‌کند. این ویژگی با شناسایی سطح صدای اطراف و تقویت صدای دیالوگ، به شما امکان می‌دهد تا صداهای دیالوگ را به خوبی بشنوید. 

تقویت صدا دیالوگ و مکالمات در تلویزیون سامسونگ QN900D

فناوری OTS Pro

قابلیت Object Tracking Sound یک فناوری صدای فراگیر در تلویزیون سامسونگ 85QN900D است و به معنای ردیابی اشیاء روی صفحه و همراه بودن تغییر صدا با حرکت است. به عنوان مثال صفحه تلویزیون فیلمی را نشان می دهد که در آن صحنه ای با ماشین وجود دارد، ماشین از راست به چپ حرکت می کند، بنابراین ابتدا صدا را از سمت راست می شونید و وقتی ماشین در صفحه حرکت می کند صدا با ماشین حرکت خواهد کرد. قابلیت OTS هر صحنه را با صوتی که حرکت را روی صفحه ردیابی می کند ارائه می دهد. با بالا بردن و کاهش صدا در موقعیت های مختلف می توانید یک صدای سه بعدی واقع گرایانه را دریافت کنید.

فناوری OTS Pro در تلویزیون سامسونگ 85QN900D

مجموع عملکرد ها

تلویزیون سامسونگ مدل 85QN900D از مدل های 2024 سامسونگ بوده و در بازار به عنوان مدلی بالارده و پرچم دار ثبت شده است. این دستگاه از کیفیت تصویر 8K با رزولوشن 4320×7680 پیکسل پشتیبانی می کند که تصاویر بسیار طبیعی و فوق العاده با کیفیت را به شما نشان می دهد. صفحه نمایش NEO QLED یکی از پیشرفته ترین نمایشگر ها بوه که دارای کنتراست، روشنایی و عمق رنگی بسیار بالایی می باشد و تصاویر بسیار ستودنی را نمایان می سازد. پردازشگر NQ8 AI Gen3 هر نوع محتوایی که کم کیفیت باشد با سرعت و دقت بالا پردازش می نماید سپس آن ها را نزدیک به 8K ارتقا می دهد. قدرت صدا این دستگاه 90 وات بوده که از بلندگوهای 6.2.4 کاناله پخش خواهد شد. سیستم عامل تایزن نسخه 24 امکانات هوشمند و کاربردی را در یک منو تمام صفحه جای داده است. این محصول دارای سایزهای متنوع از جمله: 65، 75 و 98 اینچ می باشد و شما بسته به فضای سالنتان می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید. این دستگاه برای استفاده خانگی و معمولی، تماشای فیلم و سریال و بازی به صورت حرفه ای بسیار مناسب می باشد. قیمت آن با توجه به امکانات به کار رفته در آن بسیار مناسب است.

جهت خرید تلویزیون 2024 سامسونگ 85QN900D و استعلام لیست قیمت تلویزیون های 2024 سامسونگ به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. فروشگاه اینترنتی اصلی کالا تمامی محصولات خود را با 18 ماه گارانتی و پرداخت درب منزل بدون قید و شرط عرضه می نماید. 

نقاط قوت

✅ زاویه دید گسترده

✅ پخش صدا 3 بعدی 

✅ پورت HDMI 2.1 برای کنسول های نسل جید

✅حالت رفرش ریت 240 هرتز 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QN900D 8K 85Inch

مشخصات

مدل کامل
85QN900D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
189
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1517
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1530
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
NQ8 AI Gen3
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
+HDR10
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard
توان خروجی صدا (وات)
90
تعداد کانال های صوتی
6.2.4
تعداد بلندگو
12 و بیشتر
نوع بلندگوها
Center /Up-firing/ Woofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3
نسخه ورودی USB
3.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
6 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac/ax
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
نقره ای
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
600x400
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1877.4x1145.2 x304.9 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1877.4x 1067.1 x 13.3 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
2090.0x 1260.0 x 220.0 mm
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
42.7 kg
53.4 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
69.4 kg
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
85QN900D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
189
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1517
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1530
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
NQ8 AI Gen3
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
+HDR10
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
90
تعداد کانال های صوتی
6.2.4
تعداد بلندگو
12 و بیشتر
نوع بلندگوها
Center /Up-firing/ Woofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
3
نسخه ورودی USB
3.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
6 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac/ax
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
نقره ای
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
600x400

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1877.4x1145.2 x304.9 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1877.4x 1067.1 x 13.3 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
2090.0x 1260.0 x 220.0 mm

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
42.7 kg
53.4 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
69.4 kg

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم