تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل 2022 55BU8000

مشخصات کلی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ  4K مدل 55BU8000 2022

  • فناوری صوتی Dolby Digital Plus
  • امکان اتصال به WIFI و Blutooth
  • پردازشگر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K Crystal
  • رزولوشن 3840*2160
  • دارای سیستم عامل تایزن
  • صدای 2 کاناله 20 واتی
  • سال ساخت 2022
  • سری 8
  • ابعاد 123×71×2.5
ادامه مطلبShow less
17,300,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
SANSUNG TV 55BU8000 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل 55BU8000


با ارتقاء و بالا بردن کیفیت و کارایی کالا قطعاً افراد بیشتری خواهان آن می شوند زیرا مردم در حال حاضر بنا به موارد پیشرفته در جهان توقعات بالایی دارند که انتظار دارند کالا و محصولاتی را که خریداری می کنند از بهترین کیفت مواد و پیشرفته ترین تکنولوژی ها بهره برده باشد تا جوابگوی نیاز آن ها باشد؛ همان طور که می دانید یکی از برند های معروف و خوش نام در جهان سامسونگ Samsung می باشد که در یکی از زیر شاخه های خود انواع لوازم خانگی را با ویژگی های منحصربه فردی عرصه می نماید، کمپانی سامسونگ در سال 2022 اقدام به ساخت تلویزیون هایی با شناسه BU در سری های مختلف کرد که مدل توسعه یافته AU ها می باشد. تلویزیون 55 اینچ مدل 55BU8000 یکی از تولیدات عالی این کمپانی بوده که دارای کناره های بسیار باریک و خوش فرم بوده که با قطر بسیار کم زیبایی را چند برابر می نماید، وجود دو پایه برای نگهداری صفحه نمایش جلوه ای مینیمالیستی را به دکوراسیون شما می دهد و برای شما امکان جداسازی پایه را امکان پذیر ساخته است تا بتوانید با استفاده از براکت های دیواری مخصوص آن را به دیوار وصل نمایید.

کیفیت تصویر فوق العاده 4K با وجود رنگ های غنی تصاویر را با حالتی بسیار طبیعی برای شما ارائه می دهد تا از دیدن فیلم و تصویر خود لذت ببرید و همچنین با پشیبانی از پردازنده Crystal Processor 4K توانسته تصویرهایی را که از رزولوشن پایینی برخوردار هستند را بهبود یابد و با کیفیت بالایی نمایش دهد، یکی از موارد مهم هماهنگی صدا و تصویر می باشد که خوشبختانه با تلاش زیاد این شرکت توانسته اند صدایی رسا با وجود دو بلندگو 10 واتی را برای کاربران به ارمغان بیاورند و بنا به تصویر ارائه شده و محیط آن صدایی با جلوه طبیعی ارائه نماید.یکی دیگر از بخش مهم تلویزیون سیستم عامل می باشد که از برنامه های زیادی پشتیبانی می کند و همچنین یک تلویزیون هوشمند را برای کاربران خود ارائه می دهد تا بتوانند از برنامه های دلخواه و کاربردی استفاده نمایند، سیستم عامل تایزن Tizen مختص به تلویزیون های سامسونگ بوده که در این مدل تلویزیون نیز اجرا شده است.

برای اتصال به تلویزیون و ارتباط با آن دو راه دارد که برخی از دستگاه های جانبی از طریق سیم یا کابل و برخی دیگر از طریق بی سیم متصل می شوند، در روش سیمی فرد با کمک کابل های مخصوص و پورت های همچون HDMI و USB می توانند داده های تصویری، صوتی و... را انتقال دهند و بر روی تلویزیون اجرا نمایند، روش بی سیم یکی دیگر از راه های ارتباط با تلویزیون می باشد که با وجود وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth بدون استفاده از هیچ گونه سیم و کابلی صورت می گیرد. برای جزئیات بیشتر تلویزیون 55BU8000 در ادامه با ما همراه باشید.


طراحی شیک و همخوان با انواع دکوراسیون تلویزیون مدل 55BU8000


طراحی و ظاهر کالا در انتخاب محصول تاثیر زیادی دارد زیرا هر فردی می خواهد کالایی را تهیه نماید که طراحی شیک داشته باشد و بخصوص اگر لوازم خانگی باشد باید با هر دکوراسیونی هم خوانی داشته باشد. این کمپانی به طراحی کالا هایش توجه به سزایی دارد تا بتواند آن ها را به سلیقه مخاطبان خود به اجرا گذارد، تلویزیون مدل BU8000 در سایز های 43،50،55،65،75،85 عرضه شده تا کاربر بنا به محیط خود آن را انتخاب نماید. کناره های بسیار باریک و بدون فریم جذابیت فوق العاده ای را به تلویزیون می بخشد و از حواس پرتی در هنگام دیدن فیلم جلوگیری می کند، برای شلوغی اطراف تلویزیون پورت ها را در قسمت پشت تلویزون طراحی کرده اند که دسترسی به آن آسان بوده و همچنین ضخامت تلویزیون بسیار کم بوده. دو پایه آن که به شکل دو شاخه در گوشه های تلویزیون قرار گرفته شده، حتی امکان جدا سازی آن ها نیز امکان پذیر بوده تا شما بتوانید آن را به دیوار متصل نمایید و دکوراسیون جدیدی را به ارمغان بیاورید، اتصال از طریق براکت های دیواری مخصوص صورت می گیرد که بعد از نصب آن بر روی دیوار مانند یک قاب عکس عمل می کند. بدنه و پایه های این مدل به رنگی مشکی بوده که امکان ست کردن با هر دکوراسیون را دارد.


کیفیت تصویر 4K تلویزیون Samsung مدل 55BU8000


یک عمل مهم در تلویزیون کیفیت تصویر آن می باشد زیرا یکی از دلایل اصلی برای خریداری تلویزیون دیدن تصاویر و ویدیو بوده که از طریق صفحه نمایش برای ما اجرا می شود. تمام کاربران بیشتر خواهان تلویزیون هایی با کیفیت بالا می باشند که شرکت سامسونگ بنا به درخواست آن ها در این مدل از کیفیت تصویر 4K بهره برده است که تصاویر را با جلوه عالی نمایش می دهد. تمامی تصاویر ارائه شده از رزولوشن 3840×2160 پیکسل بهره برده اند و همچنین رفرش ریت 60HZ هرتز لحظه های فیلم را بدون لرزش و واضح نمایش می دهد. با پشتیبانی از فناوری HDR تاریک ترین و روشن ترین نقطه ممکن در تصویر با بهترین کیفیت برای شما ارائه داده می شود و وجود میلیارد ها رنگ جلوه ای طبیعی را به ارمغان می آورد به طوری که احساس می کنید در آن محل قرار گرفته اید. وجود فناوری های مختلف و حتی کیفیت اصلی تصویر باعث شده تصویر و ویدیو ها با حالت شگفت زده و زیبا نمایش داده شود.


صدای دو کاناله تلویزیون 55 اینچ مدل 55BU8000


صدا و نحوه پخش آن یک مورد مهم بعد از تصویر می باشد که دارای جزئیات و فناوری های زیادی بوده که با توجه به آن ها صدای فوق العاده ای را ایجاد می کند.تلویزیون مدل BU8000 دارای دو بلندگو می باشد که هر کدام از آن ها توان خروجی 10 وات دارد و سرجمع ما صدا ها را با 20 وات خروجی می شنویم. این کیفیت صدا در اینچ های مختلف این مدل ثابت بوده و مناسب هر محیطی بوده اما برخی از کاربران می خواهند صدایی بلند تری را پخش کند که باید از طریق بلندگو، ساندبار و... به تلویزیون وصل شد و صدای بلند تری را تولید کرد انتقال صدا از طریق بلوتوث وصلی نیز امکان پذیر بوده به طوری که بدون استفاده از کابل و فقط با جفت سازی بلوتوث در کمترین زمان صدا را انتقال خواهید داد و صدای بلندتر و هماهنگ را ایجاد کرد. صدای محتوا پخش شده و تنظیم با محیط شما را به شنیدن صدای منحصر به فردی دعوت می کند.


پردازنده قوی Crystal Processor 4K تلویزیون 55BU8000


در بیشتر تلویزیون های مدل جدید از پردازشگر بهره می برند که مانند مغز انسان عمل می کند به طوری که قبل از اینکه داده ها برای شما نشان داده شود توسط این پردازنده پردازش گردیده و سپس ارائه داده می شود. Crystal Processor 4K یکی از پردازشگر های قدرتمند بوده این این کمپانی در تلویزیون مدل BU8000 استفاده کرده است، کار اصلی آن پردازش داده های تصویری می باشد یعنی هر تصویر قبل از اینکه برای ما نمایش داده شود توسط این پردازنده در کمترین زمان پردازش می شود و همچنین به بهبود کیفیت تصاویر نیز کمک به سزایی می نماید، یعنی اگر شما بخواهید یک تصویر کم کیفیت قدیمی را روی تلویزیون به نمایش بگذارید به افزایش کیفیت وضوح آن کمک می کند و آن را با بالا ترین کیفیت ممکن به نمایش می گذارد. Samsung با پشتیبانی از این پردازنده کمک به سزای در نمایش تصاویر کرده است زیرا وجود پردازشگر Crystal Processor 4K توانسته تصاویر را طبیعی و واقعی تر نشان دهد.

سیستم عامل تایزن Tizen تلویزیون مدل 55BU8000


در طول روز ما از امکانات زیادی استفاده می کنیم تا بتوانیم کار های خود را انجام دهیم و اوقات فراغت خود را بگذرانیم، و یکی از چیز هایی که بسیار مورد استفاده واقع گردیده است تلویزیون می باشد که برای دیدن فیلم و سریال بیشتر مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است. اما بد نیست بدانیم تلویزیون دارای امکانات دیگری نیز می باشد که می توانیم برخی از کارهای روزمره خود استفاده کنیم. با اجرا سیستم عامل تایزن Tizen بر روی تلویزیون مدل 55BU8000 می توانید به برنامه های مختلفی نظیر گوگل پلی، گوگل و... دسترسی داشته باشد، با پشتیبانی و دانلود برنامه های مختلف می توانید کار های خود را با صفحه نمایش بزرگ و عالی انجام دهید و حتی در اوقات فراغت خود وب گردی نمایید و یا بازی مورد علاقه خود را دانلود و استفاده نمایید. تایزن یکی از سیستم عامل های شناخته شده می باشد که کمپانی سامسونگ در تلویزیون های خود استفاده می کند تا کاربران بتواند به برنامه های بیشتری دسترسی داشته باشند.


ریموت کنترل هوشمند Solar Cell One Remote


شاید این کنترل ظاهری ساده با چند دکمه داشته باشد اما در حقیقت ویژگی های منحصر به فردی دارد یکی از آن ها کمک به کاهش باتری می کند یعنی با استفاده از نور مستقیم خورشید شارژ می شود، شاید بپرسید که همه مواقع نور خورشید وجود ندارد! نگران نباشید شما با استفاده از کابل و درگاه USB می توانید آن را شارژ نمایید. با استفاده از دکمه های طراحی شده روی آن به راحتی به برنامه و تنظیمات داخل تلویزیون دسترسی داشته باشید. این ریموت دارای میکروفون داخلی بوده که از دستیار های صوتی نیز پشتیبانی می کند یعنی شما با استفاده از این کنترل هوشمند و فقط با گفتن آن چیزی که می خواهید امر کنید تا صدای شما را تشخیص دهد و در کمترین زمان آن را اجرا نماید.

اتصال سیمی و بی سیم تلویزیون 55 اینچ مدل 55BU8000


قطعاً برای اتصال و انتقال داده باید روش هایی وجود داشته باشد که در تلویزیون از دو روش سیمی و بی سیم استفاده می شود. همان گونه که از نامش پیداست اتصال بی سیم بدون استفاده از هیچ سیمی و از راه دور می باشد که با وجود بلوتوث Bluetooth و وای فای WI-FI صورت می گیرد یعنی شما فقط با یکبار وصل شدن به یکی از آن ها می توانید به دستگاه های جانبی متصل شد و سپس آن ها را ارائه کرد. روش دیگر اتصال سیمی بوده که با وجود پورت های پشت تلویزیون صورت می گیرند و با استفاده از کابل های مخصوص می توانید داده های را انتقال داد، پورت USB برای اتصال فلش، مموری و مواردی نظیر آن، پورت HDMI برای اتصال کنسول های بازی، ماهواره دیجیتالی و...، پورت LAN برای اتصال وای فای از طریق کابل، پورت Optical برای خروجی صوتی دیجیتال؛ کارایی پورت ها را به این صورت بالا می باشد و هر کدام استفاده جداگانه ای دارند که مورد استفاده ترین آن ها یو اس بی و اچ دی ام ای می باشد.

سخن آخر در مورد تلویزیون 55 اینچ 4K مدل 55BU8000


کمپانی خوش نام سامسونگ در اعتبار زیادی در بین مردم دارد زیرا کالاهایی با کیفیت شگفت انگیز برای مردم ارائه می دهد، کیفیت کارکرد آن بسیار عالی بوده زیرا تا مدت زمان طولانی بدون مشکل فیزیکی می توانید از آن ها استفاده کنید. تلویزیون 55BU8000 که در سایز 55 اینچ طراحی شده و از کناره های ظریف و شیک برخوردار می باشد که متناسب با دکوراسیون منزل شما عزیزان خواهد بود. کیفیت تصویر فورکی 4K تصاویر را با چند میلیارد رنگ برای کاربران ارائه می دهد و همچنین با کیفیت صدای فراگیر و گوش نواز کاربران را شگفت زده می کند، خروجی صدای این مدل تلویزیون 20 وات بوده که می تواند صدایی متناسب با تصویر در حال پخش را ایجاد کند. با پشتیبانی از پردازنده کریستال 4K داده های تصویری پردازش می شود و آن ها را در صفحه نمایش تلویزیون با بهترین کیفیت نمایش می دهند. همچون با وجود سیستم عامل می توانید از بهترین و پرکاربرد ترین برنامه ها استفاده نمایید، با اجرای سیستم عامل تایزن تلویزیون شما هوشمند می شود که می توانید برخی از کارهای کاربردی را با آن انجام دهید.

درگاه هایی در قسمت پشت تلویزیون طراحی شده که برای اتصال دستگاه های جانبی از طریق کابل می باشند، این مدل تلویزیون امکان اتصال از راه دور وای فای و بلوتوث را برای کاربران به ارمغان آورده تا راحت تر بتوانند داده ها را انتقال یابند. تلویزیون فوق العاده 55 اینچی مدل BU8000 که تولید سال 2022 می باشد که از آخرین تکنولوژی ها بهره برده است و یک پیشنهاد ویژه برای تازه عروس هایی که قصد خرید جهیزیه دارند و یا فردی که می خواهد تلویزیون جدید بخرد می تواند این مدل را با کیفیت عالی و ضمانت اصلیت کالا خریداری نمایند، حتی می توانید این تلویزیون را با سایر لوازم خانگی دیگر ست کنید، برای دیدن تمامی محصولات به صفحه اصلی مراجعه کنید تا بهترین کالا ها را در سایت اصلی کالا مشاهده نمایید. برای اطلاع از نحوه سفارش با کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی و یا وات ساپ در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SANSUNG TV 55BU8000 2022

مشخصات

مدل کامل
BU8000
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
Edge LED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123×71×2.5 سانتی متر
وزن با پایه (کیلوگرم)
15.8
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55BU8000
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
دارد
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
20x20
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
BU8000
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
Edge LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123×71×2.5 سانتی متر

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
15.8

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz<br />
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55BU8000
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
20x20

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم