تلویزیون سامسونگ 55CU8000

تلویزیون کریستال 55 اینچ سامسونگ 4k مدل CU8000 2023

✅ تولید کننده: سامسونگ 
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ سال عرضه: 2023
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen

ادامه مطلبShow less
21,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV CU8000 4K 55 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ مدل 55CU8000


تلویزیون سامسونگ مدل CU8000 با ابعاد 55 اینچ از جدید ترین مدل های تلویزیون تولید شده توسط شرکت سامسونگ است که در این مقاله به بررسی ویژگی ها و معرفی این محصول می پردازیم.

این تلویزیون سامسونگ با مدل کامل UA55CU8000UXTW در سال 2023 تولید شده و مدل جدید تر و به روزشده محصول bu8000 است که در سال 2022 عرضه شده. سامسونگ در این محصول جدید تفاوت هایی در طراحی و امکانات شفافیت صدا و تصویر ایجاد کرده تا به روزترین تجربه استفاده از محتوای دنیای هوشمند را به شما هدیه دهد.
با وجود دارا بودن جدید ترین تکنولوژی های پردازش و بالاترین کیفیت تصویر، از جمله ارزان ترین تلویزیون های کریستال سامسونگ محسوب می شود. که با این وجود تفاوت چندانی با مدل بالاتر تلویزیون سامسونگ cu8100 ندارد و امکان به صرفه ترین خرید تلویزیون را به شما خواهد داد.
طراحی تلویزیون مذکور، فریم بسیار باریک و نمایشگر وسیع نیمه براقی را داراست. کیفیت تصویر فورکی 4k با رفرش ریت 50 هرتز دارای پنل VA با بالاترین نرخ کنتراست است و این محصول با دارا بودن تکنولوژی UHD Dimming می تواند کنتراست تصاویر را فریم به فریم به صورت نرم افزاری افزایش دهد. و با قابلیت Brightness Detection به صورت هوشمند نور نمایشگر را نسبت به نور محیط تنظیم می کند.

برای معرفی سایز مدل ها تلویزیون سامسونگ مقالات دیگر فروشگاه را مطالعه فرمایید:

تلوزیون سامسونگ BU8000

تلوزیون سامسونگ CU81000

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ مدل 55CU8000

با تکنولوژی نور صفحه نمایش Edge LED ال ای دی هایی در اطراف نمایشگر قرار گرفته اند که تعادل نور دهی تصویر را به خوبی برقرار می کنند و امکان ارایه محصولی کاملا باریک و سبک را می دهند.
این تلویزیون سامسونگ مجهز به 3 پورت HDMI 2.0 است و شما می توانید انواع دستگاه هایی که خروجی HDMI دارند را به آن متصل نمایید. محصول فوق دارای 2 پورت USB 2.0 می باشد و از دیسک سخت (هارد اکسترنال) و همچنین حافظه فلش (کول دیسک) پشتیبانی می کند.
پردازنده این تلویزیون از نوع کریستال Crystal Processor 4K است که از پردازنده های رده پایین و قیمت مناسب بازار می باشد. به طور کلی و با وجود همه امکانات پردازش تصویر و صدا، این تلویزیون مناسب گیمینگ های حرفه ای نیست و صرفا برای کنسول های بازی تا نسل هشتم پیشنهاد می شود.
تلویزیون پیش روی شما دارای منوی هوشمند Samsung Gaming Hub می باشد و از برخی سرویس های ابری مخصوص بازی مانند NVIDIA GeForce NOW پشتیبانی می کند. به این ترتیب می توانید با خرید اشتراک این سرویس ها، به طور مستقیم و بدون نیاز به کنسول به انجام بازی روی تلویزیون بپردازید.
تلویزیون هوشمند سامسونگ 55CU8000 به جدیدترین سیستم عامل تلویزیون تا به امروز یعنی تایزن نسخه 7 (Tizen 7) مجهز شده است. با توجه به پشتیبانی این تلویزیون به اینترنت اشیا ( (IOT) و داشبورد هوشمند SmartThing شما می توانید از طریق تلویزیون خانه هوشمند خود را کنترل کنید.به همراه این مدل تلویزیون CU8000 ریموت کنترل جدید سامسونگ مدل TM2360E نیز عرضه می شود که ابعاد آن نسبت به مدل های قبلی کوچک تر است. این ریموت دارای قابلیت جستجوی صوتی و استفاده از فرامین صوتی برای کنترل تلویزیون می باشد. برای شارژ ریموت، پنل خورشیدی (SolarCell) و درگاه USB برای شارژ با نور محیط یا از طریق کابل، تعبیه شده است.

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ مدل 55CU8000

طراحی تلویزیون سامسونگ55CU8000 

شرکت سامسونگ در طراحی این محصول از زبان طراحی Airslim استفاده کرده و به لطف این نوع طراحی تلویزیون در عین استحکام دارای لبه ها و قطر بسیارباریک بوده و با وجود رنگ صفحه و بدنه و پایه مشکی یک دست و صفحه نیمه براق حتی در حالت خاموش زیبایی و جذابیت خاصی برای محصول به ارمغان می آورد.
با طراحی Bezel-less 3 حاشیه سه طرف تلویزیون باریک تر از طرف پایین آن است که قدرت تمرکز بیشتر روی تصویر را به شما می دهد.
پایه های این محصول 2023 با محصول سال قبل آن تفاوت طراحی دارد. بر خلاف پایه های مدل BU8000 که به صورت دوشاخه طراحی شده پایه های رومیزی این محصول به صورت دو طرف و خطی و از جنس پلاستیک فشرده ارائه می شود که با قابلیت تنظیم ارتفاع امکان قرار دادن کنسول بازی و ساند بار یا سایر وسایل را به شما می دهد.

طراحی تلویزیون سامسونگ55CU8000


همچنین در صورت تمایل می توانید با تهیه براکت یا همان پایه دیواری تلویزیون را به دیوار نصب کنید. با طراحی باریک و قطر 2.5 سانتی متری این تلویزیون کاملا مناسب نصب راحت روی دیوار می باشد. البته به خاطر فاصله کم تلویزیون با دیوار ممکن است برای استفاده از برخی درگاه ها مسئله ایجاد شود.
در پشت ال ای دی LED هم شیارهایی برای جمع‌ کردن سیم ‌کابل‌ها تعبیه شده است. کابل برق این محصول به صورت سه شاخه ارایه شده و برای استفاده لازم است تبدیل دوشاخه تهیه کنید.
فاصله مناسب برای تماشای این تلویزیون 55 اینچ با ابعاد 123.21x70.88x2.57 سانتی متر و کیفیت فورکی، 2.5 متر در نظر گرفته شده و برای استفاده در سالن هایی با متراژ متوسط به بالا کاملا مناسب است. برای مثال برای سالن های پذیرایی 40 الی 45 متری گزینه ای بسیار عالی ست.

طراحی تلویزیون سامسونگ55CU8000

کیفیت تصویر فورکی کریستال در تلویزیون سامسونگ 55CU8000

همانطور که گفته شد این تلویزیون سامسونگ با تکنولوژی کریستال و کیفیت تصویر فورکی کریستال 4K Crystal و رزولوشن یا وضوح تصویر 3840x2160 پیکسل و با نرخ به روزرسانی تصویر(رفرش ریت) 50 هرتز امکان تماشای تصاویر محتوا با کیفیت بسیارعالی و لذت بخش را برای شما فراهم می کند.
پنل نمایشگر این تلویزیون تکنولوژی VA است که بیشترین نرخ کنتراست را بین انواع دیگر پنل ها داراست و رنگ های تیره را بسیار غنی برای شما به نمایش می گذارد. و برای استفاده در روشنایی کم و تاریکی بسیار مناسب است.
این نوع پنل از قیمت بسیار مناسبی بین انواع دیگر برخوردار است اما با توجه به این که زاویه دید کمتری نسبت به پنل IPS دارد در صورتی که زاویه دید نمایشگر برای شما اولویت دارد پیشنهاد می کنیم تلویزیون هایی دارای پنل IPS تهیه کنید.

کیفیت تصویر فورکی کریستال در تلویزیون سامسونگ 55CU8000

نورپس زمینه یا بک لایت این محصول از تکنولوژی نوع edge led ست که از طریق مجموعه ای ال ای دی در امتداد لبه های تلویزیون نور لازم برای کریستال مایع را فراهم می کند. این تکنولوژی تعادل نور نمایشگر را به خوبی فراهم کرده و به طراحی تلویزیون هایی باریک و سبک کمک می کند.
این ال ای دی با دارا بودن عمق رنگ 10 بیت و با استفاده از تکنولوژی One Billion Color امکان نمایش یک میلیارد رنگ خیره کننده را دارد.
سامسونگ این تلویزیون را به تکنولوژی UHD Dimming مجهز نموده، از این طریق تصاویر فریم یه فریم پرداز شده و کیفیت کنتراست به صورت نرم افزاری افزایش می یابد. با استفاده از قابلیت Brightness Detection و با کمک سنسور نور (Eco Sensor) نمایشگر به صورت هوشمند نور خود را روشنایی محیط تنظیم می کند.همچنین فناوری Dynamic Crystal Color به پخش رنگ های غنی تر و طبیعی تر کمک می کند.
مدل سامسونگ سی یو 8000 با رفرش ریت 50 hz و قابلیت Picture Clarity تصاویر اکشن و سریع را با کیفیت بالا نشان می دهد. با استفاده از پردازنده Crystal Processor 4K و تکنولوژی Upscaling 4k حتی تصاویری که رزولوشن پایینی دارند را با کیفیت بسیار بالا نزدیک به 4k پخش کند.
سامسونگ 55CU800 با تجهیز به قابلیت Filmmaker Mode حتی محتواهایی با فریم ریت پایین را با کیفیت بالاتری نمایش می دهد. به تکنولوژی Motion Xcelerator مجهز شده است که از تاری تصاویر در صحنه هایی با سرعت بالا جلوگیری می کند.

کیفیت تصویر فورکی کریستال در تلویزیون سامسونگ 55CU8000

کیفیت صدای تلویزیون CU8000 سامسونگ

تلویزیون سامسونگ 55CU8000 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و صدای استریو در اختیار شما قرار می دهد. دارای 2 بلندگوی 10 وات است و حداکثر توان خروجی صدای 20 وات است.
شامل تکنولوژی Dolby MS12 2ch که از فناوری های Dolby Digital (AC3)، Dolby Digital Plus (eAC3)، Dolby AC4 و Dolby Audio پشتیبانی می کند. این تکنولوژی ها با بهبود کیفیت صدای محتوا باعث تجربه ای کامل و لذت بخش برای شما هنگام تماشا تلویزیون می شوند.
همچنین سامسونگ تلویزیون مذکور را به فناوری Object Tracking Sound Lite (OTS Lite) نیز مجهز نموده است که با ردیابی اهداف یا اشیاء داخل تصویر، صدا ها را درست از جایی که در تصویر تولید می شوند پخش می کند. در نهایت شما صدای واقع‌گریانه‌تری را خواهید شنید.

کیفیت صدای تلویزیون CU8000 سامسونگ

سیستم عامل تایزن 7 (Tizen7)

همانطور که بیان شد شرکت سامسونگ این تلویزیون را به جدیدترین سیستم عامل خود یعنی تایزن 7 (TIZEN 7) مجهز نموده، این سیستم عامل که در سال 2023 به روز شده ، با منوی هوشمند وپشتیبانی از زبان فارسی و اتصال به اینترنت گزینه ای کاملا مناسب برای لذت بردن از دنیای سرگرمی و تماشای محتواست.

پردازنده کریستال فورکی (Crystal Processor 4K)

پردازنده قطعه اصلی و حیاتی در نمایشگر تلویزیون است. سامسونگ از پردازنده کریستال فورکی Crystal Processor 4K بر روی این محصول استفاده کرده که از پردازنده های رده پایین و قیمت مناسب است. با این حال به خوبی درصدد حذف نویز و نامتقارنی‌های موجود در تصاویر برآمده و تصاویر را با کیفیت 4K و با شفافیت کامل به نمایش می گذارد.

امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ مدل 55CU8000

دستیارهای صوتی

سامسونگ CU8000 به سه نوع دستیار صوتی مجهز شده؛ با اتصال به اینترنت و رفتن به سیستم عامل تایزن، می‌توانید دستیار صوتی در دسترس را فعال نمایید و از دنیای تکنولوژی لذت ببرید. به کمک آنها می‌توانید علاوه بر کنترل تلویزیون از طریق صوتی با ریموت کنترل، به سرچ برنامه‌ها و فیلم و سریال و انواع محتوا بپردازید.
انواع دستیارهای صوتی این تلویزیون عبارتند از:

o دستیار صوتی بیکسبی Bixby))
o دستیار صوتی الکسا Amazon Alexa))
o دستیار صوتی دستیار (گوگل (Google Asisstant

امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ مدل 55CU8000

اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون

این تلویزیون با قابیلیت های مختلفی امکان اتصال انواع دستگاه های هوشمند به خود را فراهم می کند از جمله:
o قابلیت Tap View: از این طریق می توانید با نزدیک کردن موبایل به تلویزیون، محتوای گوشی اندروید یا IOS خود را بر روی تصویر تلویزیون انتقال دهید.
o قابلیت Wireless Dex است که به شما اجازه می دهد برخی از موبایل های هوشمند سازگار سامسونگ را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کرده و یک محیط دسکتاپ در اختیار داشته باشید.
o مجهز به قابلیت TV Sound to Mobile که به شما این امکان را می دهد تا صدای تلویزیون را به گوشی هوشمند خود منتقل کنید و از طریق هدفون یا هندزفری به آن گوش دهید.

o قابلیت Mobile Camera Support و پشتیبانی از دوربین موبایل تا بتوانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون مذکور متصل کرده و از آن به عنوان وب کم استفاده کنید.

o قابلیت Multi View : از این طریق می توانید نمایشگر را به به دو قسمت تقسیم کرده و همزمان دو کار روی نمایشگر انجام دهید.

امکانات اتصالات

این تلویزیون مجهز به 3 پورت HDMI 2.0 است و شما می توانید انواع دستگاه هایی که خروجی HDMI دارند را به آن متصل نمایید. این تلویزیون فاقد ورودی های کامپوننت (Component) یا کامپوزیت (Composite) است و نمی توان دستگاه های قدیمی را از این طریق به تلویزیون مذکور متصل نمایید.
در عین حال از آنجایی که این دستگاه فاقد پورت HDMI2.1 می باشد، صرفا برای استفاده از کنسول بازی PS4 پیشنهاد می شود و برای استفاده PS5 مناسب نیست.
همچنین دارای 2 پورت USB 2.0 است و از دیسک سخت (هارد اکسترنال) و همچنین حافظه فلش (کول دیسک) پشتیبانی می کند.
محصول پیش روی شما مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2 و DVB-C) و خارجی (DVB-S2) است. از این رو بدون نیاز به تهیه گیرنده دیجیتال می توانید مستقیما شبکه های داخلی و خارجی را روی تلویزیون دریافت کرده و تماشا کنید.

امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ مدل 55CU8000


اتصالات آنلاین

o سامسونگ امسال این محصول خود را به پلتفرم Art NFT مجهز کرده و برای کسانی که به این گونه بازار های هنری علاقه دارند گزینه ای عالی محسوب می شود.
o امکان استفاده از پلتفرم های نتفلیکس، دیزنی، یوتوب، گوگل پلی، نماوا و... را نیز داراست.

امکانات گیمینگ تلویزیون 55CU8000 

به طور کلی می توان گفت که این تلویزیون چندان مناسب استفاده گیمینگ حرفه ای نیست.
اما امکانات بازی غیرحرفه ای و سبک را داراست. همانطور که اشاره شد باتوجه به این که این محصول فاقد پورت HDMI 2.1 ، است برای بازی با کنسول های نسل نهم پیشنهاد نمی شود و صرفا برای استفاده از کنسول های نسل هشتم و Xbox One و PS4 پیشنهاد می شود.
با تکنولوژی Motion Xcelerator می تواند از تاری تصاویر در صحنه های سریع تا حدودی جلوگیری کند.

امکانات گیمینگ تلویزیون 55CU8000


این تلویزیون دارای قابلیت HGiG است و می تواند بازی های HDR را با جزئیات بیشتری به نمایش درآورد. اما فاقد تکنولوژی هایی مانند VRR ، AMD FreeSync یا NVIDIA G-Sync است که بتواند رفرش ریت متغییر در اختیار شما قرار دهد.
این تلویزیون سامسونگ دارای قابلیت BT HID و USB HID است که به شما اجازه می دهد ماوس، کیبورد و یا حتی دسته بازی کابلی یا بلوتوثی را به راحتی به آن وصل کنید.
محصول پیش روی شما دارای منوی هوشمند Samsung Gaming Hub می باشد و از سرویس های ابری مخصوص بازی مانند NVIDIA GeForce NOW پشتیبانی می کند ، می توانید با خرید اشتراک این سرویس ها بدون نیاز به خرید کنسول بازی و بطور مستقیم به انجام بازی روی تلویزیون بپردازید.

امکانات گیمینگ تلویزیون 55CU8000

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به طور خلاصه مشخصات و ویژگی های تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل CU8000 را برای شما عزیزان توضیح دهیم.
این تلویزیون سامسونگ گزینه ای بسیار مناسب است برای عزیزانی که تمایل دارند با قیمتی به صرفه یک تلویزیون میان رده با اماکاناتی کاملا به روز و کیفیت تصویر فورکی و شفافیت و رنگ های غنی داشته باشند. همچنین برای عزیزانی که دغدغه ی خرید جهزیه عروس را دارند این محصول به صرفه ترین قیمت تلویزیون را داراست.
شما می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت، اطمینان از اصالت و مشتری مدارترین گارانتی از سایت اصلی کالا تهیه فرمایید.
همچنین در صورت نیاز به هرگونه مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت محصول می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV CU8000 4K 55 Inch

مشخصات

مدل کامل
55CU8000
سری
8
سال ساخت
2023
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
کریستال
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
138 سانتی متر
نور پس زمینه
Edge led
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
DynamicEcoFilmmakerMovieStandard
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن 7
حافظه داخلی (گیگابایت)
4 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
ندارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه خطی در طرفین
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
123.21x70.88 سانتی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123.21x70.88x2.57
وزن با پایه (کیلوگرم)
15.5
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
SUMSUNG 55CU8000 Crystal 4K Smart TV (2023)
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
Micro Dimming
UHD Dimming
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت Dolby AC4Dolby AudioDolby Digital (AC3)Dolby Digital Plus (EAC3)Dolby MS12 2chObject Tracking Sound Lite (OTS Lite)
موتور تصویر
پردازنده 4K کریستال
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4K
Clear Motion Rate
دارد
فن آوری محافظ
تکنولوژی Triple Protection
حسگر روشنایی
دارد
Dolby Vision
ندارد
سه بعدی (3D)
نیست
اقلام همراه
ریموت کنترلپایه رومیزیدفترچه راهنماکابل برق
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55CU8000
سری
8
سال ساخت
2023
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
کریستال
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
138 سانتی متر
نور پس زمینه
Edge led

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
DynamicEcoFilmmakerMovieStandard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن 7
حافظه داخلی (گیگابایت)
4 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه خطی در طرفین
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
123.21x70.88 سانتی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123.21x70.88x2.57

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
15.5

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
SUMSUNG 55CU8000 Crystal 4K Smart TV (2023)
اشتراک گزاری هوشمند
Micro Dimming
UHD Dimming
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت Dolby AC4Dolby AudioDolby Digital (AC3)Dolby Digital Plus (EAC3)Dolby MS12 2chObject Tracking Sound Lite (OTS Lite)
موتور تصویر
پردازنده 4K کریستال
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4K
Clear Motion Rate
فن آوری محافظ
تکنولوژی Triple Protection
حسگر روشنایی
Dolby Vision
سه بعدی (3D)
نیست
اقلام همراه
ریموت کنترلپایه رومیزیدفترچه راهنماکابل برق

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم