تلویزیون سامسونگ 43CU8000

تلویزیون کریستال 43 اینچ سامسونگ 4K مدل CU8000 2023

✅ تولید کننده: سامسونگ 
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ سال عرضه: 2023
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen

ادامه مطلبShow less
15,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SUMSUNG TV 43CU8000 2023
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ مدل 43CU8000

در این مقاله ما به معرفی و بررسی تلویزیون سامسونگ مدل cu8000 با ابعاد 43 اینچ می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر ابعاد این مدل تلویزیون می توانید دیگر مقاله های فروشگاهاصلی کالا را مطالعه فرمایید:

تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 2023 50CU8000

تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 2023 55CU8000

تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 2023 65CU8000

تلویزیون سامسونگ 70 اینچ 2023 70CU8000

تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 2023 75CU8000

تلویزیون سامسونگ 85 اینچ 2023 85CU8000

مدل کامل تلوزیون سامسونگ UA43CU8000UXTW تولید کشور کره در سال 2023 می باشد که با منتاژ مصر وارد کشور شده است. سامسونگ در سال 2022 مدل bu8000 معرفی و وارد بازار کرده. امسال نیز با به روزرسانی ویژگی های طراحی و اتصالات هوشمند و کیفیت تصویر محصول خود امکان تجربه به روز ترین امکانات دنیای هوشمند را به مصرف کننده می دهد.
باتوجه به قیمت مناسب این محصول و کیفیت و امکانات بالای آن، جزو به صرفه ترین خرید های تلوزیون کریستال تولید امسال محسوب می شود.
این ال ای دی دارای کیفیت تصویر فورکی 4k با رفرش ریت 50 هرتز دارای پنل VA با بالاترین نرخ کنتراست است.با تکنولوژی UHD Dimming می تواند کنتراست تصاویر را فریم به فریم به صورت نرم افزاری افزایش دهد. و با قابلیت Brightness Detection می تواند به صورت هوشمند نور نمایشگر را نسبت به نور محیط تنظیم کند.
با تکنولوژی نور صفحه نمایش Edge LED ال ای دی هایی در اطراف نمایشگر قرار گرفته اند که تعادل نوردهی تصویر را به خوبی برقرار می کنند و امکان ارایه محصولی کاملا باریک و سبک را می دهند.
این تلیوزیون سامسونگ از پردازنده میان رده Crystal Processor 4K استفاده می کند که از قیمت مناسبی در بازار برخوردار است. از این رو این محصول برای استفاده گیمینگ حرفه ای چندان پیشنهاد نمی شود.
با تجهیز این تلویوزیون به 3 پورت HDMI 2.0، شما می توانید انواع دستگاه هایی که خروجی HDMI دارند را به آن متصل کنید. محصول فوق دارای 2 پورت USB 2.0 می باشد و از دیسک سخت (هارد اکسترنال) و همچنین حافظه فلش (کول دیسک) پشتیبانی می کند.


سامسونگ محصول پیش رو شما را به جدیدترین سیستم عامل خود یعنی تایزن نسخه 7 (Tizen 7) مجهز نموده. همچنین با دارا بودن منوی هوشمند Samsung Gaming Hub و از برخی سرویس های ابری مخصوص بازی مانند NVIDIA GeForce NOW پشتیبانی می کند. بنابراین شما می توانید بدون نیاز به تهیه کنسول بازی ، با خرید اشتراک این سرویس ها به انجام بازی بپردازید.
با تجهیز به تکنولوژی اینترنت اشیا ( (IOTو داشبورد هوشمند SmartThing شما می توانید از طریق تلویزیون خانه هوشمند خود را کنترل کنید. و با دارا بودن سه نوع دستیار صوتی هوشمند انجام کارها را برای شما بسیار راحت تر می کند.
در طراحی جدید ریموت کنترل محصول، ابعاد کوچک تری ارائه شده این کنترل مدل TM2360E دارای قابلیت سرچ صوتی ست و از فرامین صوتی برای انجام عملیات ها پشتیبانی می کند. برای شارژ آن هم پنل خورشیدی و درگاه USB در نظر گرفته شده است.

کیفیت تصویر فورکی کریستال در تلویزیون سامسونگ 43CU8000

این تلویزیون سامسونگ با تکنولوژی کریستال و کیفیت تصویر فورکی کریستال Crystal 4K و با نرخ به روزرسانی تصویر(رفرش ریت) 50 هرتز و رزولوشن یا وضوح تصویر 3840x2169 پیکسل و لذت بخش ترین تجربه تماشای محتوای کیفیت بالا را برای شما به ارمغان می آورد.
این تلویزیون از تکنولوژی پنل VA با بالاترین نرخ کنتراست بین دیگر پنل ها، استفاده می کند. و رنگ های تیره و رنگ مشکی را بسیار پر رنگ نشان داده و مخصوصا برای تماشا در تاریکی عالیست. هرچند این پنل از زاویه دید کمتری نسبت به پنل IPS برخوردار است. پس در صورتی که زاویه دید تلویزیون برای شما اولویت دارد پیشنهاد می کنیم از تلویزیونی با پنل IPS استفاده نمایید.


نورپس زمینه یا بک لایت این محصول از تکنولوژی نوع edge led ست که از طریق مجموعه ای ال ای دی در امتداد لبه های تلویزیون نور لازم برای کریستال مایع را فراهم می کند. این ال ای دی با دارا بودن عمق رنگ 10 بیت و با استفاده از تکنولوژی One Billion Color امکان نمایش یک میلیارد رنگ خیره کننده را دارد.
سامسونگ این تلویزیون را به تکنولوژی UHD Dimming مجهز نموده، از این طریق تصاویر فریم یه فریم پرداز شده و کیفیت کنتراست به صورت نرم افزاری افزایش می یابد. با استفاده از قابلیت Brightness Detection و با کمک سنسور نور، نمایشگر به صورت هوشمند نور خود را با روشنایی محیط تنظیم می کند. همچنین فناوری Dynamic Crystal Color به پخش رنگ های غنی تر و طبیعی تر کمک می کند.
مدل سامسونگ سی یو 8000 دارای رفرش ریت 50 هرتز می باشد. با پردازنده کریستال Crystal Processor 4K و تکنولوژی Upscaling 4K م یتواند تصاویری با رزولوشن پایین را هم با کیفیت نزدیک به فورکی پخش کند و قابلیت Picture clarity را داراست که تصاویر اکشن و سریع را با کیفیت بالا نشان می دهد.
سامسونگ 43CU800 با تجهیز به قابلیت Filmmaker Mode محتواهایی با فریم ریت پایین را هم با کیفیت بالاتری نشان می دهد.تکنولوژی Motion Xcelerator که تاری تصاویر در صحنه های با سرعت بالا را از بین می برد.

طراحی تلویزیون سامسونگ43CU8000

شرکت سامسونگ این محصول را با صفحه نیمه براق و به رنگ مشکی یکدست، به زیباترین شکل ممکن طراحی کرده است.با زبان طراحی Airslim این تلویزیون در نهایت استحکام لبه ها و قطر بسیار باریکی دارد و حتی در حالت خاموش زیبایی و جذابیت بسیاری به خانه می بخشد.
با طراحی Bezel-less 3 حاشیه سه طرف تلویزیون باریک تر از حاشیه طرف پایین آن است که قدرت تمرکز بیشتر روی تصویر را به شما می بخشد.
بر خلاف پایه های مدل BU8000 که به صورت دوشاخه طراحی شده بود، پایه های این محصول به صورت دو طرف و خطی و از جنس پلاستیک فشرده طراحی شده است. که با قابلیت تنظیم ارتفاع امکان قرار دادن ساند بار یا سایر وسایل را در پایین تلویزیون به شما می دهد.


همچنین می توانید با تهیه پایه دیواری تلویزیون یا براکت به صورت جداگانه تلویزیون را به دیوار نصب کنید. با طراحی باریک و قطر 2.5 سانتی متری این تلویزیون کاملا مناسب نصب راحت روی دیوار می باشد. البته به خاطر فاصله کم تلویزیون با دیوار ممکن است استفاده از برخی درگاه ها سخت تر بشود.
در پشت ال ای دی LED هم شیارهایی برای جمع‌ کردن سیم ‌کابل‌ها تعبیه شده است. کابل برق این محصول به صورت سه شاخه ارایه شده و برای استفاده لازم است تبدیل دوشاخه تهیه کنید.
ابعاد این تلویزیون 2.57 x 55.98 x 96.55 ست که برای استفاده در سالن ها کوچک یا تماشای محتوا در اتاق خواب کاملا مناسب است.


کیفیت صدای تلویزیون CU8000 سامسونگ

تلویزیون سامسونگ 43CU8000 دارای 2 بلندگوی 10 وات است و حداکثر توان خروجی صدای 20 وات دارد. سیستم صوتی آن 2 کاناله ست و صدای استریو در اختیار شما قرار می دهد.
تکنولوژی های صوتی این تلویزیون شامل تکنولوژی Dolby MS12 2ch که از فناوری های Dolby Digital (AC3)، Dolby Digital Plus (eAC3)، Dolby AC4 و Dolby Audio پشتیبانی می کند. این امکانات با بهبود صدای محصول تجربه ی عمیق لذت بردن از محتوا را به شما هدیه می دهد.سامسونگ این تلوزیون را به به روز ترین فناوری پیگیری صدای اشیا یعنی Object Tracking Sound Lite (OTS Lite) مجهز کرده که با ردیابی اشیا و اهداف در تصویر صداها را درست از جایی که ایجاد می شوند پخش می کند. تا شما کاملا صئایی زنده و طبیعی را بشنوید.

پردازنده کریستال فورکی (Crystal Processor 4K)

سامسونگ از پردازنده کریستال فورکی Crystal Processor 4K بر روی این محصول استفاده کرده که از پردازنده های رده پایین و قیمت مناسب است. با این حال به خوبی درصدد حذف نویز و نامتقارنی‌های موجود در تصاویر برآمده و تصاویر را با کیفیت 4K و با شفافیت کامل به نمایش می گذارد. پردازنده قطعه اصلی و حیاتی در نمایشگر تلویزیون است. که به نمایشگر از طریق آن م یتواند تصاویر را با وضوح و سرعت به روزرسانی بالا به نمایش بگذارد.

سیستم عامل تایزن 7 (Tizen7)

همانطور که اشاره کردیم شرکت سامسونگ این تلویزیون را به جدیدترین سیستم عامل خود یعنی تایزن 7 (TIZEN 7) مجهز کرده، این سیستم عامل 2023با از منوی هوشمند و پشتیبانی از زبان فارسی و اتصال به اینترنت امکانات بسیار به روز و مناسبی در اختیار شما قرار می دهد.


امکانات اتصالات تلوزیون CU8000 به دستگاه های دیگر


این تلویزیون 3 پورت HDMI 2.0 دارد و شما می توانید انواع دستگاه هایی که خروجی HDMI دارند را به آن وصل کنید. اما ورودی های کامپوننت (Component) یا کامپوزیت (Composite) را دارا نیست. بنابراین نمی توانید از دستگاه های قدیمی را از این طریق با تلویزیون استفاده کنید.
همچنین دارای 2 پورت USB 2.0 است و از دیسک سخت (هارد اکسترنال) و همچنین حافظه فلش (کول دیسک) پشتیبانی می کند.
لازم به ذکر است که این دستگاه فاقد پورت HDMI2.1 بوده و برای اتصال و استفاده کنسول بازی PS5 نیست و صرفا برای استفاده از دستگاه PS4 پیشنهاد می شود.این محصول به گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2 و DVB-C) و خارجی (DVB-S2) تجهیز شده از این رو بدون نیاز به تهیه گیرنده دیجیتال و رسیور ماهواره می توانید مستقیما شبکه های داخلی و خارجی را روی تلویزیون دریافت کرده و تماشا کنید.

اتصالات آنلاین تلوزیون CU8000 سامسونگ

این محصول امکان استفاده از پلتفرم های نتفلیکس، دیزنی، یوتوب، گوگل پلی و حتی پلتفرم ایرانی نماوا و... را داراست.همچنین سامسونگ بر روی محصول امسال خود پلتفرم Art NFT را قرار داره تا کسانی که به این گونه بازار ها علاقه مند هستند بتوانند به راحتی از این امکان استفاده کنند.

امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ مدل 43CU8000
این تلویزیون با امکانات مختلفی که دارد، امکان اتصال انواع دستگاه های هوشمند را دارد از جمله گوشی های اندرویدی یا IOS از طریق قابلیت Tap View . و یا ایجاد یک محیط دسکتاپ از طریق فناوری قابلیت Wireless Dex است که به شما اجازه می دهد برخی از موبایل های هوشمند سازگار سامسونگ را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کنید.

قابلیت قابل توجه این این تلویزیون قابلیت TV Sound to Mobile که به شما این امکان را می دهد تا صدای تلویزیون را به گوشی هوشمند خود منتقل کنید و از طریق هدفون یا هندزفری به آن گوش دهید. در صورتی که شما به تماشای تلوزیون در شب علاقه مند هستید ومی خواهید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به لذت بردن از محتوای خود بپردازید، این قابلیت بسیار برای شما مفید خواهد بود.
با قابلیت Multi View می توانید نمایشگر را به دو قسمت تقسیم کرده و همزمان به دو کار روی نمایشگر بپردازید.
قابلیت Mobile Camera Support و پشتیبانی از دوربین موبایل تا بتوانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون مذکور متصل کرده و از آن به عنوان وب کم استفاده کنید.

دستیارهای صوتی

همانطور که اشاره شد سامسونگ CU8000 به سه نوع دستیار صوتی مجهز شده؛ با اتصال به اینترنت و رفتن به سیستم عامل تایزن، می‌توانید دستیار صوتی مورد نظر خود را در صورت در دسترس بودن فعال نمایید به کمک آنها می‌توانید علاوه بر کنترل تلویزیون از طریق صوتی با ریموت کنترل، به سرچ برنامه‌ها و فیلم و سریال و انواع محتوا بپردازید. و از امکانات هوش مصنوعی لذت ببرید.
دستیارهای صوتی این دستگاه عبارتند از:
o دستیار صوتی بیکسبی Bixby))
o دستیار صوتی الکسا Amazon Alexa))
o دستیار صوتی دستیار (گوگل (Google Asisstant

امکانات گیمینگ تلویزیون 43CU8000

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم، این تلویزیون چندان برای استفاده گیمینگ حرفه ای پیشنهاد نمی شود.
باتوجه به این که این محصول فاقد پورت HDMI 2.1 است، در صورت اتصال کنسول های نسل نهم نمی توانید از تمام ظرفیت کنسول خود استفاده کنید. بنابراین صرفا می توانیم این محصول را برای استفاده از کنسول های نسل هشتم و Xbox One و PS4 پیشنهاد کنیم.
هرچند که این تلویزیون با دارا بودن قابلیت HGiG می تواند بازی های HDR را با جزئیات بیشتری به نمایش درآورد. اما فاقد تکنولوژی هایی مانند VRR ، AMD FreeSync یا NVIDIA G-Sync است که بتواند رفرش ریت متغییر در اختیار شما قرار دهد.
تکنولوژی Motion Xcelerator می تواند از تاری تصاویر در صحنه های سریع تا حدودی جلوگیری کند.


همچنین این تلویزیون سامسونگ دارای قابلیت BT HID و USB HID است که به شما اجازه می دهد ماوس، کیبورد و یا حتی دسته بازی کابلی یا بلوتوثی را به راحتی به آن وصل کنید.
مهم ترین ویژگی قابل توجه این تلوزیون سامسونگ برای گیمرها تجهیز آن به منوی هوشمند Samsung Gaming Hub است که از سرویس های ابری مخصوص بازی مانند NVIDIA GeForce NOW پشتیبانی می کند ، بنابراین می توانید با خرید اشتراک این سرویس ها بدون نیاز به خرید کنسول های بازی گران قیمت و طورمستقیم به انجام بازی روی تلویزیون خود بپردازید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به طور خلاصه به معرفی و نقد و بررسی تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل CU8000 بپردازیم تا شما عزیزان با کسب اطلاعات دقیقد و کامل بتوانید خریدی مطمئن تر و راحت تر داشته باشید.
این تلوزیون گزینه ای مناسبی برای عزیزانی ست که به دنبال تلوزیونی با امکانات بالا و شفافیت تصویر و صدای خوب به همراه رنگ های غنی و منوی هوشمند برای تماشای فیلم هستند.
همچنین با توجه به قیمت مناسب و ابعاد 43 اینچ این تلویزیون گزینه ای بسیار مناسب و پیشنهادی برای خرید جهزیه عروس است.

شما می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت، اطمینان از اصالت و مشتری مدارترین گارانتی از سایت اصلی کالا تهیه فرمایید.همچنین در صورت نیاز به هرگونه مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت محصول می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SUMSUNG TV 43CU8000 2023

مشخصات

مدل کامل
55CU8000
سری
8
سال ساخت
2023
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
کریستال
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
138 سانتی متر
نور پس زمینه
Edge led
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن 7
حافظه داخلی (گیگابایت)
4 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
ندارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه خطی در طرفین
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
96.55x55.98x2.57
وزن با پایه (کیلوگرم)
15.5
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
SUMSUNG 43CU8000 Crystal 4K Smart TV (2023)
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
Micro Dimming
UHD Dimming
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت Dolby AC4Dolby AudioDolby Digital (AC3)Dolby Digital Plus (EAC3)Dolby MS12 2chObject Tracking Sound Lite (OTS Lite)
موتور تصویر
پردازنده 4K کریستال
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4K
Clear Motion Rate
دارد
فن آوری محافظ
تکنولوژی Triple Protection
حسگر روشنایی
دارد
Dolby Vision
ندارد
سه بعدی (3D)
نیست
اقلام همراه
ریموت کنترلپایه رومیزیدفترچه راهنماکابل برق
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55CU8000
سری
8
سال ساخت
2023
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
کریستال
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
138 سانتی متر
نور پس زمینه
Edge led

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن 7
حافظه داخلی (گیگابایت)
4 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه خطی در طرفین
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
96.55x55.98x2.57

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
15.5

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
SUMSUNG 43CU8000 Crystal 4K Smart TV (2023)
اشتراک گزاری هوشمند
Micro Dimming
UHD Dimming
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت Dolby AC4Dolby AudioDolby Digital (AC3)Dolby Digital Plus (EAC3)Dolby MS12 2chObject Tracking Sound Lite (OTS Lite)
موتور تصویر
پردازنده 4K کریستال
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4K
Clear Motion Rate
فن آوری محافظ
تکنولوژی Triple Protection
حسگر روشنایی
Dolby Vision
سه بعدی (3D)
نیست
اقلام همراه
ریموت کنترلپایه رومیزیدفترچه راهنماکابل برق

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم