تلویزیون سامسونگ 50CU8000

تلویزیون کریستال 50 اینچ سامسونگ 4k مدل CU8000 2023

✅ تولید کننده: سامسونگ 
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ سال عرضه: 2023
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen

ادامه مطلبShow less
17,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Samsung TV CU8000 4K 50 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

تلویزیون سامسونگ 50 اینچ2023 50CU8000

در این مقاله ما به معرفی دقیق ویژگی های تلویزیون سامسونگ 50CU8000 خواهیم پرداخت. در صورتی که می خواهید با تمام خصوصیات و اماکانات این تلوزیون سامسونگ آشنا شوید این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

معرفی اجمالی تلویزیون سامسونگ مدل 50CU8000

این تلوزیون 2023 از به روز ترین محصولات شرکت سامسونگ است که با آپدیت طراحی و امکانات هوشمند می توان گفت مدل به روزشدهی محصول BU8000 است که در سال 2022 عرضه شده بود.
برای آشنایی بیشتر با تلوزیون سامسونگ BU8000 مقاله ی زیر را مطالعه کنید:
تلوزیون سامسونگ 50BU8000

این محصول با نام مدل کامل UA50CU8000UXTW تولید کشور کره و مونتاژ مصر می باشد. با وجود به روز ترین ویژگی های پخش محتوا و اتصالات هوشمند دارای قیمتی بسیار به صرفه و میان رده ست.
طراحی تلویزیون مذکور، فریم بسیار باریک و نمایشگر وسیع نیمه براقی را داراست. کیفیت تصویر فورکی 4k با رفرش ریت 50 هرتز دارای پنل VA با بالاترین نرخ کنتراست است و این محصول با دارا بودن تکنولوژی UHD Dimming می تواند کنتراست تصاویر را فریم به فریم به صورت نرم افزاری افزایش دهد. و با قابلیت Brightness Detection به صورت هوشمند نور نمایشگر را نسبت به نور محیط تنظیم می کند.


این تلویزیون با دارا بودن دو پورت USB 2.0 و از دیسک سخت (هارد اکسترنال) و همچنین حافظه فلش (کول دیسک) پشتیبانی می کند. این تلویزیون سامسونگ مجهز به 3 پورت HDMI 2.0 است و شما می توانید انواع دستگاه هایی که خروجی HDMI دارند را به آن متصل نمایید.
با تکنولوژی نور صفحه نمایش Edge LED ال ای دی هایی در اطراف نمایشگر قرار گرفته اند که تعادل نور دهی تصویر را به خوبی برقرار می کنند و امکان ارایه محصولی کاملا باریک و سبک را می دهند.
سامسونگ از پردازنده میان رده ی Crystal Processor 4K بر رو این محصول خود استفاده کرده که با وجود قیمت مناسب می تواند به خوبی تمام امکانات یک نمایشگر کیفیت بالا را با بهترین کیفیت صدا و تصویر در اختیار شما قرار دهد.
محصول پیش رو شما به جدیدترین سیستم عامل سامسونگ یعنی تایزن نسخه 7 (Tizen 7) مجهز شده. همچنین با دارا بودن منوی هوشمند Samsung Gaming Hub و از برخی سرویس های ابری مخصوص بازی مانند NVIDIA GeForce NOW پشتیبانی می کند. بنابراین شما می توانید بدون نیاز به تهیه کنسول بازی ، با خرید اشتراک این سرویس ها به انجام بازی بپردازید. در هر صورت با توجه به نوع پردازنده و درگاه HDMI، این تلویزیون را چندان برای اتصال کنسول های بازی نسل نهم و گیمینگ حرفه ای پیشنهاد نمی کنیم چون نمی توانید از تمام پتانسیل کنسول خود استفاده کنید.
این تلویزیون هوشمند دارای سه دستیار صوتی و پیپشتیبانی از اینترنت اشیاست (IOT)، که از این طریق می توانید خانه هوشمند خود را کنترل کنید و از آسایش و امکانات دنیای هوشمند به طور کامل لذت ببرید.
ریموت کنترل تلویزیون CU8000 با مدل TM2360E با ابعاد کوچک تری نسبت به مدل های قبلی عرضه شده و برای شارژ آن به جای باتری از پنل خورشیدی برای شارژ با نور محیط و درگاه USB برای شارژ از طریق کابل تعبیه شده است.همچنین این کنترل دارای جستجوی صوتی و پشتیبانی از فرامین صوتی برای کنترل تلویزیون است.

کیفیت تصویر فورکی کریستال تلویزیون سامسونگ CU8000

تکنولوژی کریستال ، کیفیت تصویر فورکی کریستال Crystal 4K ، رزولوشن یا وضوح تصویر 3840x2169 پیکسل، رفرش ریت 50 هرتز، تکنولوژی های نمایشگر این تلویزیون سامسونگ 2023 هستند که با این امکانات شما می توانید به خوبی از امکانات دنیای بی نهایت محتوا لذت ببرید.
با پنل نمایشگر VA این تلویزیون بیشترین نرخ کنتراست را دارد و رنگ های تیره را کاملا پررنگ و غنی به نمایش می گذارد. این نوع پنل برای تماشای محتوا در نور کم و تاریکی کاملا مناسب است. با این حال این پنل ها زاویه دید محدود تری نسبت به پنل های IPS دارند بنابراین در صورتی که زاویه دید نمایشگر برای شما اهمیت بیشتری دارد بهتر است از تلویزیون هایی با پنل IPS استفاده کنید.

این نمایشگر از بک لایت یا نور پس زمینه ی نوع edge led استفاده می کند که از طریق مجموعه ای ال ای دی در امتداد لبه های تلویزیون نور لازم برای کریستال مایع را فراهم می کند. این تکنولوژی با حفظ تعادل نوردهی، امکان عرضه ی محصولی بسیار سبک و باریک را هم به تولید کننده می دهد.
با عمق رنگ 10 بیت و با استفاده از تکنولوژی One Billion Color، این ال ای دی امکان نمایش یک میلیارد رنگ شفاف و زیبا را داراست. و به همراه تکنولوژی UHD Dimming، می تواند تمامی این رنگ های خیره کننده را فریم یه فریم پرداز کرده و کیفیت کنتراست و شفافیت تصویر را به صورت نرم افزاری افزایش دهد.
با استفاده از قابلیت Brightness Detection و با کمک سنسور نور (Eco Sensor) نمایشگر به صورت هوشمند نور خود را روشنایی محیط تنظیم می کند.همچنین فناوری Dynamic Crystal Color به پخش رنگ های غنی تر و طبیعی تر کمک می کند.
سامسونگ CU8000 با نرخ به روزرسانی تصویر 50 هرتز و فناوری Picture Clarity تصاویر اکشن و سرعت بالا را با کیفیت بسیار خوبی به نمایش می گذارد. و با استفاده از پردازنده Crystal Processor 4K و تکنولوژی Upscaling 4k حتی تصاویری با رزولوشن پایینی را با کیفیت بسیار بالا حدود 4K پخش می کند.
این تلویزیون 50 اینچ با قابلیت Filmmaker Mode محتواهایی با فریم ریت پایین را با کیفیت بالایی نمایش می دهد. همچنین به تکنولوژی Motion Xcelerator مجهز شده که از تاری تصاویر در صحنه های با سرعت بالا جلوگیری می کند.

کیفیت صدای تلویزیون 50CU8000 سامسونگ

تلویزیون سامسونگ 50CU8000 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و صدای استریو در اختیار شما قرار می دهد. دارای 2 بلندگوی 10 وات و حداکثر توان خروجی صدای 20 وات می باشد.
دارای تکنولوژی Dolby MS12 2ch که از فناوری های Dolby Digital (AC3)، Dolby Digital Plus (eAC3)، Dolby AC4 و Dolby Audio پشتیبانی می کند. این تکنولوژی ها با بهبود کیفیت صدای محتوا باعث تجربه ای کامل و لذت بخش برای شما هنگام تماشا تلویزیون می شوند.
همچنین سامسونگ تلویزیون مذکور را به فناوری Object Tracking Sound Lite (OTS Lite) نیز مجهز نموده است که با ردیابی اهداف یا اشیاء داخل تصویر، صدا ها را درست از جایی که در تصویر تولید می شوند پخش می کند. که کمک می کند شما صدای واقع‌ گرایانه‌ تری را بشنوید.


طراحی تلویزیون سامسونگ50CU8000

شرکت سامسونگ با کمک زبان طراحی Airslim تلویزیونی مستحکم در عین حال بسیار باریک و سبک عرضه که که با وجود قطر 2.5 سانتی متری این محصول کاملا مناسب نصب دیواری ست. با وجود رنگ تماما مشکی بدنه و صفحه نمایش نیمه براق حتی در حالت خاموش زیبایی و جذابیت خاصی برای دکوراسون خانه ی شما به ارمغان می آورد.
با طراحی Bezel-less 3 حاشیه سه طرف تلویزیون باریک تر از طرف پایین آن است که علاوه بر جذابیت ظاهری نمایشگر قدرت تمرکز بیشتری به شما بر روی تصویر می دهد.
این محصول 2023 با پایه هایی متفاوت از محصول سال قبل طراحی شده. بر خلاف مدل bu8000 که پایه هایی دو شاخه داشت، این تلویزیون با پایه هایی خطی و تا شکل که در دو طرف بدنه قرار می گیرند با قابلیت تنظیم ارتفاع دلخواه و از جنس پلاستیک فشرده عرضه شده ست.


شما طبق سلیقه خود می توانید با تهیه جداگانه ی پایه دیواری یا براکت، تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید، هر چند ممکن است به خاطر فاصله کم تلویزیون با دیوار استفاده از برخی درگاه ها اندکی سخت شود.
برای فاصله مناسب تماشای این تلویزیون50 اینچ با ابعاد 111.83×64.4×2.5 سانتی متر و کیفیت فورکی 4K، 2.5 الی 3 متر را پیشنهاد می کنیم و برای استفاده در سالن هایی با متراژ متوسط به بالا کاملا مناسب است. برای مثال برای سالن های پذیرایی 45 ای 50 متری گزینه ای کاملا مناسب و عالی ست.لازم به ذکر است که کابل برق این محصول به صورت سه شاخه ارایه شده پس برای استفاده لازم است تبدیل دوشاخه تهیه فرمایید.در پشت ال ای دی LED هم شیارهایی برای جمع‌ کردن سیم ‌کابل‌ها تعبیه شده است.

امکانات اتصالات تلویزیون CU8000

این دستگاه با تجهیز به 3 پورتHDMI 2.0 و2 پورت USB 2.0 امکان اتصال انواع دستگاه هایی که خروجی HDMI دارند و همچنین اتصال هارد اکسترنال و حافظه ی فلش را به شما می دهد.
لازم به ذکر است که این تلویزیون فاقد ورودی های کامپوننت (Component) یا کامپوزیت (Composite) است و نمی توان دستگاه های قدیمی را از این طریق به تلویزیون مذکور متصل نمایید.
تلویزیون پیش روی شما دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2 و DVB-C) و خارجی (DVB-S2) است. بنابراین بدون نیاز به تهیه گیرنده دیجیتال یا رسیور ماهواره می توانید مستقیما شبکه های داخلی و خارجی را روی تلویزیون دریافت کرده و تماشا کنید.


امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ مدل 50CU8000

اتصال دیگر دستگاه ها به تلویزیون

این تلویزیون سامسونگ با قابیلیت های مختلفی امکان اتصال دیگر دستگاه های هوشمند به خود را فراهم می کند .
با قابلیت Multi View می توانید نمایشگر را به به دو قسمت تقسیم کرده و همزمان به انجام دو کار بر روی نمایشگر خود بپردازید.
همچنین از طریق با قابلیت Tap View می توانید با نزدیک کردن موبایل به تلویزیون، محتوای گوشی اندروید یا IOS خود را بر روی نمایشگرتلویزیون انتقال دهید.
قابلیت Wireless Dex است که به شما اجازه می دهد برخی از موبایل های هوشمند سازگار سامسونگ را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کرده و یک محیط دسکتاپ در اختیار داشته باشید.
همچنین مجهز به قابلیت TV Sound to Mobileست که به شما این امکان را می دهد تا صدای تلویزیون را به گوشی هوشمند خود منتقل کنید و از طریق هدفون یا هندزفری به آن گوش دهید.و هنگام تماشای فیلم و سریال در شب بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران لذت ببرید.
با قابلیت Mobile Camera Support و پشتیبانی از دوربین موبایل می توانید دوربین گوشی هوشمند خود را به تلویزیون مذکور متصل کرده و از آن به عنوان وب کم استفاده کنید.

اتصالات آنلاین

سامسونگ امسال بر روی این محصول خود پلتفرم Art NFT را قرار داده تا کسانی که به این گونه بازار های هنری علاقه دارند بتوانند از این امکان استفاده کرده و لذت ببرند.

همچنین امکان استفاده از پلتفرم های نتفلیکس، دیزنی، یوتوب، گوگل پلی، و حتی برخی پلتفرم های داخلی مانند نماوا و... را نیز داراست.


دستیارهای صوتی

سامسونگ CU8000 به سه نوع دستیار
صوتی دستیار صوتی بیکسبی Bixby
دستیار صوتی الکسا Amazon Alexa
دستیار صوتی گوگلGoogle Asisstant
مجهز شده؛شما می توانید با اتصال به اینترنت و رفتن به سیستم عامل تایزن، دستیار صوتی مورد نظر خود را فعال نمایید به کمک آنها می‌توانید علاوه بر کنترل تلویزیون از طریق صوتی با ریموت کنترل، به سرچ برنامه‌ها و فیلم و سریال و انواع محتوا بپردازید.

امکانات گیمینگ تلویزیون 50CU8000

باتوجه به این که این محصول فاقد پورت HDMI 2.1 ، است برای بازی با کنسول های نسل نهم امکان استفاده از تمام ظرفیت کنسول وجود ندارد و صرفا برای استفاده از کنسول های نسل هشتم و Xbox One و PS4 پیشنهاد می شود. به طور کلی می توان گفت که این تلویزیون چندان مناسب استفاده گیمینگ حرفه ای نیست. اما امکانات بازی غیرحرفه ای و سبک را داراست.
با این حال شما می توانید با خرید اشتراک سرویس هایی مانند NVIDIA GeForce NOW بدون نیاز به خرید کنسول بازی بطور مستقیم به انجام بازی روی تلویزیون بپردازید. زیرا محصول پیش روی شما دارای منوی هوشمند Samsung Gaming Hub است و از سرویس های ابری مخصوص بازی پشتیبانی می کند.


با قابلیت BT HID و USB HID این تلویزیون به شما اجازه می دهد ماوس، کیبورد و یا حتی دسته بازی کابلی یا بلوتوثی را به راحتی به آن وصل کنید.
با تکنولوژی Motion Xcelerator می تواند از تاری تصاویر در صحنه های سریع تا حدودی جلوگیری کند.
این تلویزیون دارای قابلیت HGiG است و می تواند بازی های HDR را با جزئیات بیشتری به نمایش درآورد. اما فاقد تکنولوژی هایی مانند VRR ، AMD FreeSync یا NVIDIA G-Sync است که بتواند رفرش ریت متغییر در اختیار شما قرار دهد.

پردازنده کریستال فورکی (Crystal Processor 4K)

پردازنده قطعه اصلی و حیاتی در نمایشگر تلویزیون است. سامسونگ از پردازنده کریستال فورکی Crystal Processor 4K بر روی این محصول استفاده کرده که از پردازنده های رده پایین و قیمت مناسب است. با این حال به خوبی درصدد حذف نویز و نامتقارنی‌های موجود در تصاویر برآمده و تصاویر را با کیفیت 4K و با شفافیت کامل به نمایش می گذارد.

سیستم عامل تایزن 7 (Tizen7)

این تلویزیون به جدید ترین سیستم عامل شرکت سامسونگ یعنی تایزن 7 مجهز شده این سیستم عامل با به روزرسانی جدید سال 2023 اززبان فارسی پشتیبانی میکند و با اتصال به اینترنت و منوی هوشمند تجربه ای کامل برای استفاده از دنیای بینهایت سرگرمی دیجیتال برای شما به ارمغان می آورد.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به طور خلاصه مشخصات و ویژگی های تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل CU8000 را برای شما عزیزان توضیح دهیم.
این تلویزیون سامسونگ گزینه ای بسیار مناسب است برای عزیزانی که تمایل دارند با قیمتی به صرفه یک تلویزیون میان رده با اماکاناتی کاملا به روز و کیفیت تصویر فورکی و شفافیت و رنگ های غنی داشته باشند. همچنین برای عزیزانی که دغدغه ی خرید جهزیه عروس را دارند این محصول به صرفه ترین قیمت تلویزیون را داراست.

برای آشنایی با دیگر ابعاد این مدل تلویزیون می توانید مقالات دیگر اصلی کالا را مطالعه فرمایید:

تلویزیون سامسونگ 43 اینچ 2023 43CU8000

تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 2023 55CU8000

تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 2023 65CU8000

تلویزیون سامسونگ 70 اینچ 2023 70CU8000

تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 2023 75CU8000

تلویزیون سامسونگ 85 اینچ 2023 85CU8000


شما می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت، اطمینان از اصالت و مشتری مدارترین گارانتی از سایت اصلی کالا تهیه فرمایید.
همچنین در صورت نیاز به هرگونه مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت محصول می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV CU8000 4K 50 Inch

مشخصات

مدل کامل
55CU8000
سری
8
سال ساخت
2023
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
کریستال
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
138 سانتی متر
نور پس زمینه
Edge led
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن 7
حافظه داخلی (گیگابایت)
4 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
ندارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه خطی در طرفین
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
111.83x64.46x2.57
وزن با پایه (کیلوگرم)
15.5
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
SUMSUNG 50CU8000 Crystal 4K Smart TV (2023)
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
Micro Dimming
UHD Dimming
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت Dolby AC4Dolby AudioDolby Digital (AC3)Dolby Digital Plus (EAC3)Dolby MS12 2chObject Tracking Sound Lite (OTS Lite)
موتور تصویر
پردازنده 4K کریستال
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4K
Clear Motion Rate
دارد
فن آوری محافظ
تکنولوژی Triple Protection
حسگر روشنایی
دارد
Dolby Vision
ندارد
سه بعدی (3D)
نیست
اقلام همراه
ریموت کنترلپایه رومیزیدفترچه راهنماکابل برق
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55CU8000
سری
8
سال ساخت
2023
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
کریستال
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
138 سانتی متر
نور پس زمینه
Edge led

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن 7
حافظه داخلی (گیگابایت)
4 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه خطی در طرفین
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
111.83x64.46x2.57

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
15.5

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
SUMSUNG 50CU8000 Crystal 4K Smart TV (2023)
اشتراک گزاری هوشمند
Micro Dimming
UHD Dimming
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت Dolby AC4Dolby AudioDolby Digital (AC3)Dolby Digital Plus (EAC3)Dolby MS12 2chObject Tracking Sound Lite (OTS Lite)
موتور تصویر
پردازنده 4K کریستال
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4K
Clear Motion Rate
فن آوری محافظ
تکنولوژی Triple Protection
حسگر روشنایی
Dolby Vision
سه بعدی (3D)
نیست
اقلام همراه
ریموت کنترلپایه رومیزیدفترچه راهنماکابل برق

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم