تلویزیون سامسونگ 65CU8000

تلویزیون کریستال سامسونگ 65 اینچ 4K مدل 2023 CU8000

✅ تولید کننده: سامسونگ
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ سال عرضه: 2023
✅کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: TIZEN

ادامه مطلبShow less
31,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV CU8000 4K 65 Inch
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ، مدل CU8000

تلوزیون سامسونگ UA65CU8000UXTW تولید سال 2023 در کشور کره ست که با منتاژ مصر وارد کشور می شود. سامسونگ که در سال 2022 مدل bu8000 را معرفی و وارد بازار کرده بود، امسال با به روزرسانی ویژگی های طراحی و اتصالات هوشمند و کیفیت تصویر محصول جدید خود CU8000 را عرضه کرده. این محصول امکان تجربه به روزترین امکانات دنیای هوشمند را به مصرف کننده می دهد.
برای آشنایی بیبشتر با مدل BU8000 و مقایسه ی این دو محصول مقاله ی زیر را مطالعه فرمایید:

تلویزیون سامسونگ مدل BU8000

این محصول کیفیت بسیار بالا امکانات به روز و قیمت بسیار مناسبی دارد، از این رو امکان یک خرید به صرفه را برای شما فراهم می کند.

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ مدل 65CU8000

تلویزیون پیش روی شما دارای پنل VA با بالاترین نرخ کنتراست، کیفیت تصویر فورکی 4k با رفرش ریت 50 هرتز، با قابلیت Brightness Detection می تواند به صورت هوشمند نور نمایشگر را نسبت به نور محیط تنظیم می کند و با تکنولوژی UHD Dimming کنتراست تصاویر را فریم به فریم به صورت نرم افزاری افزایش می دهد.
با تکنولوژی نور صفحه نمایش Edge LED ال ای دی هایی در اطراف نمایشگر قرار گرفته اند که تعادل نوردهی تصویر را به خوبی برقرار می کنند و امکان ارایه محصولی کاملا باریک و سبک را می دهند.
این تلویزیون سامسونگ از پردازنده میان رده Crystal Processor 4K استفاده می کند که از قیمت مناسبی در بازار برخوردار است. از این رو این محصول برای استفاده گیمینگ حرفه ای چندان پیشنهاد نمی شود.
محصول سامسونگ پیش رو شما به جدیدترین سیستم عامل خود یعنی تایزن نسخه 7 (Tizen 7) مجهز شده. با سه نوع دستیار صوتی هوشمند و پشتیبانی از به تکنولوژی اینترنت اشیا IOT و داشبورد هوشمند SmartThing شما می توانید از طریق تلویزیون خانه هوشمند خود را کنترل کنید. و انجام کارها را برای شما بسیار راحت تر می کند.

با تجهیز این تلویوزیون به 3 پورت HDMI 2.0، شما می توانید انواع دستگاه هایی که خروجی HDMI دارند را به آن متصل کنید. محصول فوق دارای 2 پورت USB 2.0 می باشد و از دیسک سخت (هارد اکسترنال) و همچنین حافظه فلش (کول دیسک) پشتیبانی می کند.
ریموت کنترل جدید این محصول، با ابعاد کوچک تری نسبت به قبل با مدل TM2360E دارای قابلیت سرچ صوتی ست و از فرامین صوتی برای انجام عملیات ها پشتیبانی می کند. برای شارژ آن هم پنل خورشیدی و درگاه USB برای شارژ هم با نور محیط و هم با کبل برق طراحی و ارائه شده است.
همچنین با دارا بودن منوی هوشمند Samsung Gaming Hub و از برخی سرویس های ابری مخصوص بازی مانند NVIDIA GeForce NOW پشتیبانی می کند. بنابراین شما می توانید بدون نیاز به تهیه کنسول بازی ، با خرید اشتراک این سرویس ها به انجام بازی بپردازید.

کیفیت صدای تلویزیون CU8000 سامسونگ

این تلویزیون سامسونگ با سیستم صوتی 2 کاناله، صدای استریو در اختیار شما قرار می دهد. حداکثر توان خروجی صدای 20 وات دارد و دارای 2 بلندگوی 10 وات است.
سامسونگ این تلوزیون را به به روز ترین فناوری پیگیری صدای اشیا یعنی Object Tracking Sound Lite (OTS Lite) مجهز کرده که با ردیابی اشیا و اهداف در تصویر صداها را درست از جایی که ایجاد می شوند پخش می کند. تا شما کاملا صدایی زنده و واقعی را بشنوید.
دارای تکنولوژی های صوتی شامل تکنولوژی Dolby MS12 2ch که از فناوری های Dolby Digital (AC3)، Dolby Digital Plus (eAC3)، Dolby AC4 و Dolby Audio پشتیبانی می کند، هست. این امکانات با بهبود صدای محتوا تجربه ای واقعی تر از تماشای تلویزیون برای شما به ارمغان می آورد.

کیفیت تصویر فورکی کریستال در تلویزیون سامسونگ 65CU8000

این تلویزیون به تکنولوژی پنل VA تجهیز شده که بیشترین نرخ کنتراست را بین انواع دیگر پنل دارد. با این حال از زاویه دید کمتری نسبت به پنل IPS برخوردار است. پنل VA رنگ ها تیره را غنی تر نشان می دهد و برای تماشای تلویزیون در نو کم کاملا مناسب است. در هر صورت اگر کنتراست نمایشگر برای شما اولویت دارد پیشنهاد ما تهیه تلویزیون CU8000 است.

این ال ای دی سامسونگ با تکنولوژی کریستال و کیفیت تصویر فورکی کریستال Crystal 4K و با نرخ به روزرسانی تصویر(رفرش ریت) 50 هرتز و رزولوشن یا وضوح تصویر 3840x2169 پیکسل یک نمایشگر کامل و غنی برای تماشای فیلم و سریال واستفاده روزمره ست.


سامسونگ این تلویزیون را به تکنولوژی UHD Dimming مجهز نموده، از این طریق تصاویر فریم یه فریم پرداز شده و کیفیت کنتراست به صورت نرم افزاری افزایش می یابد. نورپس زمینه یا بک لایت این محصول از تکنولوژی نوع edge led ست که از طریق مجموعه ای ال ای دی در امتداد لبه های تلویزیون نور لازم برای کریستال مایع را فراهم می کند. این ال ای دی با دارا بودن عمق رنگ 10 بیت و با استفاده از تکنولوژی One Billion Color امکان نمایش یک میلیارد رنگ خیره کننده را دارد.
با فناوری Dynamic Crystal Color به پخش رنگ های غنی تر و طبیعی تر کمک می کند. همچنین با استفاده از قابلیت Brightness Detection و با کمک سنسور نور، نمایشگر به صورت هوشمند نور خود را با روشنایی محیط تنظیم می کند. همچنین
سامسونگ 65CU800 با تجهیز به تکنولوژی Motion Xcelerator تاری تصاویر در صحنه های با سرعت بالا را از بین می برد. و با قابلیت Filmmaker Mode محتواهایی با فریم ریت پایین را هم با کیفیت بالاتری نشان می دهد.

پردازنده کریستال فورکی (Crystal Processor 4K)

پردازنده قطعه اصلی و حیاتی در نمایشگر تلویزیون است. که به نمایشگر از طریق آن می توانید تصاویر را با وضوح و سرعت به روزرسانی بالا به نمایش بگذارد.
سامسونگ از پردازنده کریستال فورکی Crystal Processor 4K بر روی این محصول استفاده کرده که از پردازنده های میان رده و قیمت مناسب است. با این حال به خوبی از پس حذف نویز و نامتقارنی‌های موجود در تصاویر برآمده و تصاویر را با کیفیت 4K و با شفافیت کامل به نمایش می گذارد.

طراحی تلویزیون سامسونگ65CU8000

شرکت سامسونگ این محصول را از طریق زبان طراحی Airslim با صفحه نیمه براق و به رنگ مشکی یکدست، به زیباترین شکل ممکن طراحی کرده است. با وجود بالاترین استحکام، لبه ها و قطر بسیار باریکی دارد و جذابیت خاصی به دکوراسیون خانه می بخشد. با طراحی Bezel-less 3 حاشیه سه طرف تلویزیون باریک تر از حاشیه طرف پایین آن است که قدرت تمرکز بیشتر روی تصویر را به شما می بخشد.
بر خلاف پایه های مدل BU8000 که به صورت دوشاخه طراحی شده بود، پایه های این محصول به صورت دو طرف و خطی و از جنس پلاستیک فشرده ارائه شده است. که با قابلیت تنظیم ارتفاع امکان قرار دادن ساند بار یا سایر وسایل را در قسمت پایینی تلویزیون به شما می دهد.


همچنین اگر طرفدار دکوراسیون مدرن و اسپرت هستید، این تلویزیون با طراحی باریک و قطر 2.5 سانتی متری کاملا مناسب نصب روی دیوار است. شما می توانید با تهیه جداگانه پایه دیواری یا براکت، تلویزیون را به دیوار نصب کنید.
در پشت ال ای دی LED هم شیارهایی برای جمع‌ کردن سیم ‌کابل‌ها قرار گرفته.
نکته ی قابل توجه این است که کابل برق این محصول به صورت سه شاخه ارایه شده و برای استفاده لازم است تبدیل دوشاخه تهیه کنید.
این تلویزیون با ابعاد 145x83.19x2.5 سانتی متری برای استفاده در سالن های متوسط تا بزرگ مثلا با متراژ 50 الی 55 متری کاملا مناسب است.

امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ مدل 65CU8000

• اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون

این تلویزیون با قابیلیت های مختلفی امکان اتصال انواع دستگاه های هوشمند به خود را فراهم می کند از جمله:
o قابلیت Tap View: از این طریق می توانید با نزدیک کردن موبایل به تلویزیون، محتوای گوشی اندروید یا IOS خود را بر روی تصویر تلویزیون انتقال دهید.
o قابلیت Wireless Dex است که به شما اجازه می دهد برخی از موبایل های هوشمند سازگار سامسونگ را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کرده و یک محیط دسکتاپ در اختیار داشته باشید.
o مجهز به قابلیت TV Sound to Mobile که به شما این امکان را می دهد تا صدای تلویزیون را به گوشی هوشمند خود منتقل کنید و از طریق هدفون یا هندزفری به آن گوش دهید.

o قابلیت Mobile Camera Support و پشتیبانی از دوربین موبایل تا بتوانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون مذکور متصل کرده و از آن به عنوان وب کم استفاده کنید.

o قابلیت Multi View : یا قابلیت تصویر در تصویر از این طریق می توانید نمایشگر را به دو قسمت تقسیم کرده و همزمان دو کار روی نمایشگر انجام دهید.


• دستیارهای صوتی 

سامسونگ CU8000 به سه نوع دستیار صوتی مجهز شده؛ با اتصال به اینترنت و رفتن به سیستم عامل تایزن، می‌توانید دستیار صوتی در دسترس را فعال نمایید و از دنیای تکنولوژی لذت ببرید. به کمک آنها می‌توانید علاوه بر کنترل تلویزیون از طریق صوتی با ریموت کنترل، به سرچ برنامه‌ها و فیلم و سریال و انواع محتوا بپردازید.
انواع دستیارهای صوتی این تلویزیون عبارتند از:
o دستیار صوتی بیکسبی Bixby
o دستیار صوتی الکسا Amazon Alexa
o دستیار صوتی دستیار گوگل Google Asisstant

سیستم عامل تایزن 7 (Tizen7)

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم شرکت سامسونگ این تلویزیون را به جدیدترین سیستم عامل خود یعنی تایزن نسخه 7 (TIZEN 7) مجهز کرده است، این سیستم عامل 2023 با سرعت پردازش بالا، منوی هوشمند ، پشتیبانی از زبان فارسی، اتصال به اینترنت و حافظه داخلی امکان نصب برنامه های مختلف و امکانات بسیار به روز و مناسبی در اختیار شما قرار می دهد.

امکانات اتصالات تلوزیون CU8000 به دستگاه های دیگر 

این تلویزیون 3 پورت HDMI 2.0 دارد و شما می توانید انواع دستگاه هایی که خروجی HDMI دارند را به آن وصل کنید. اما ورودی های کامپوننت (Component) یا کامپوزیت (Composite) را دارا نیست. بنابراین نمی توانید از دستگاه های قدیمی را از این طریق با تلویزیون استفاده کنید. همچنین دارای 2 پورت USB 2.0 است و از دیسک سخت (هارد اکسترنال) و همچنین حافظه فلش (کول دیسک) پشتیبانی می کند.
لازم به ذکر است که این دستگاه فاقد پورت HDMI2.1 بوده و برای اتصال و استفاده کنسول بازی PS5 نیست و صرفا برای استفاده از دستگاه PS4 پیشنهاد می شود.
این محصول به گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2 و DVB-C) و خارجی (DVB-S2) تجهیز شده از این رو بدون نیاز به تهیه گیرنده دیجیتال و رسیور ماهواره می توانید مستقیما شبکه های داخلی و خارجی را روی تلویزیون دریافت کرده و تماشا کنید.

اتصالات آنلاین تلوزیون CU8000 سامسونگ

این محصول امکان استفاده از پلتفرم های نتفلیکس، دیزنی، یوتوب، گوگل پلی و حتی پلتفرم ایرانی نماوا و... را داراست.همچنین سامسونگ بر روی محصول امسال خود پلتفرم Art NFT را قرار داره تا کسانی که به این گونه بازار ها علاقه مند هستند بتوانند به راحتی از این امکان استفاده کنند.

امکانات گیمینگ تلویزیون 65CU8000

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم، این تلویزیون چندادن برای استفاده گیمینگ حرفه ای پیشنهاد نمی شود.
باتوجه به این که این محصول فاقد پورت HDMI 2.1 است، در صورت اتصال کنسول های نسل نهم نمی توانید از تمام ظرفیت کنسول خود استفاده کنید. بنابراین صرفا می توانیم این محصول را برای استفاده از کنسول های نسل هشتم و Xbox One و PS4 پیشنهاد کنیم.
هرچند که این تلویزیون با دارا بودن قابلیت HGiG می تواند بازی های HDR را با جزئیات بیشتری به نمایش درآورد. اما فاقد تکنولوژی هایی مانند VRR ، AMD FreeSync یا NVIDIA G-Sync است که بتواند رفرش ریت متغییر در اختیار شما قرار دهد.
تکنولوژی Motion Xcelerator می تواند از تاری تصاویر در صحنه های سریع تا حدودی جلوگیری کند.


همچنین این تلویزیون سامسونگ دارای قابلیت BT HID و USB HID است که به شما اجازه می دهد ماوس، کیبورد و یا حتی دسته بازی کابلی یا بلوتوثی را به راحتی به آن وصل کنید.
مهم ترین ویژگی قابل توجه این تلوزیون سامسونگ برای گیمرها تجهیز آن به منوی هوشمند Samsung Gaming Hub است که از سرویس های ابری مخصوص بازی مانند NVIDIA GeForce NOW پشتیبانی می کند ، بنابراین می توانید با خرید اشتراک این سرویس ها بدون نیاز به خرید کنسول های بازی گران قیمت و طورمستقیم به انجام بازی روی تلویزیون خود بپردازید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به طور خلاصه به معرفی و نقد و بررسی تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل CU8000 بپردازیم تا شما عزیزان با کسب اطلاعات دقیق و کامل بتوانید خریدی مطمئن تر و راحت تر داشته باشید.
این تلوزیون گزینه ای مناسبی برای عزیزانی ست که به دنبال تلوزیونی با امکانات بالا و شفافیت تصویر و صدای خوب به همراه رنگ های غنی و منوی هوشمند برای تماشای فیلم هستند.
همچنین با توجه به قیمت مناسب و ابعاد 65 اینچ این تلویزیون گزینه ای بسیار مناسب و پیشنهادی برای خرید جهزیه عروس است.
شما می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت، اطمینان از اصالت و مشتری مدارترین گارانتی از سایت اصلی کالا تهیه فرمایید.همچنین در صورت نیاز به هرگونه مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت محصول می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

شما می توانید برای مشاهده،مقایسه و بررسی دیگر ابعاد این مدل تلوزیون به لینک های زیر مراجعه کنید:

تلویزیون سامسونگ 43 اینچ 2023 43CU8000

تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 2023 50CU8000

تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 2023 55CU8000

تلویزیون سامسونگ 70 اینچ 2023 70CU8000

تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 2023 75CU8000

تلویزیون سامسونگ 85 اینچ 2023 85CU8000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV CU8000 4K 65 Inch

مشخصات

مدل کامل
55CU8000
سری
8
سال ساخت
2023
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
کریستال
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
138 سانتی متر
نور پس زمینه
Edge led
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن 7
حافظه داخلی (گیگابایت)
4 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
ندارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه خطی در طرفین
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145x83.19x2.57
وزن با پایه (کیلوگرم)
15.5
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
SUMSUNG 65CU8000 Crystal 4K Smart TV (2023)
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
Micro Dimming
UHD Dimming
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت Dolby AC4Dolby AudioDolby Digital (AC3)Dolby Digital Plus (EAC3)Dolby MS12 2chObject Tracking Sound Lite (OTS Lite)
موتور تصویر
پردازنده 4K کریستال
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4K
Clear Motion Rate
دارد
فن آوری محافظ
تکنولوژی Triple Protection
حسگر روشنایی
دارد
Dolby Vision
ندارد
سه بعدی (3D)
نیست
اقلام همراه
ریموت کنترلپایه رومیزیدفترچه راهنماکابل برق
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55CU8000
سری
8
سال ساخت
2023
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
کریستال
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
138 سانتی متر
نور پس زمینه
Edge led

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن 7
حافظه داخلی (گیگابایت)
4 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه خطی در طرفین
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145x83.19x2.57

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
15.5

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
SUMSUNG 65CU8000 Crystal 4K Smart TV (2023)
اشتراک گزاری هوشمند
Micro Dimming
UHD Dimming
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت Dolby AC4Dolby AudioDolby Digital (AC3)Dolby Digital Plus (EAC3)Dolby MS12 2chObject Tracking Sound Lite (OTS Lite)
موتور تصویر
پردازنده 4K کریستال
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4K
Clear Motion Rate
فن آوری محافظ
تکنولوژی Triple Protection
حسگر روشنایی
Dolby Vision
سه بعدی (3D)
نیست
اقلام همراه
ریموت کنترلپایه رومیزیدفترچه راهنماکابل برق

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم