تلویزیون سامسونگ 75CU8000

تلویزیون کریستال سامسونگ 75 اینچ 4K مدل 2023 CU8000

✅ تولید کننده: سامسونگ
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ سال عرضه: 2023
✅کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: TIZEN

ادامه مطلبShow less
52,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SUMSUNG TV 75CU8000 2023
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 2023 75CU8000


تلوزیون سامسونگ با مدل کامل UA75CU8000UXTW در کشور کره تولید شده و با منتاژ مصر دارای منوی فارسی در فروشگاه اصلی کالا به فروش می رسد.
ما در این مقاله به معرفی مشخصات این محصول و نقد و بررسی ویژِگی ها آن می پردازیم.
این تلوزیون 2023 از به روز ترین محصولات شرکت سامسونگ است که با آپدیت طراحی و امکانات هوشمند می توان گفت مدل به روزشده ی محصول BU8000 است که در سال 2022 عرضه شده بود.
برای آشنایی بیشتر با تلوزیون سامسونگ BU8000 مقاله ی زیر را مطالعه کنید:

تلوزیون سامسونگ BU8000


باتوجه به قیمت مناسب این محصول و کیفیت و امکانات بالای آن، جزو به صرفه ترین خرید های تلوزیون کریستال تولید امسال محسوب می شود.

نقد و بررسی اجمالی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ CU8000

طراحی تلویزیون سامسونگ CU8000، فریم بسیار باریک و نمایشگر وسیع نیمه براقی را داراست. دارای پنل VA با بالاترین نرخ کنتراست، کیفیت تصویر فورکی 4K با رفرش ریت 50 هرتز، با قابلیتBrightness Detection می تواند به صورت هوشمند نور نمایشگر را نسبت به نور محیط تنظیم می کند و با تکنولوژی UHD Dimming کنتراست تصاویر را فریم به فریم به صورت نرم افزاری افزایش می دهد.
با تکنولوژی نور صفحه نمایش Edge LED ال ای دی هایی در اطراف نمایشگر قرار گرفته اند که تعادل نور دهی تصویر را به خوبی برقرار می کنند و امکان ارایه محصولی کاملا باریک و سبک را می دهند.
این محصول سامسونگ مجهز به 3 پورت HDMI 2.0 است و شما می توانید انواع دستگاه هایی که خروجی HDMI دارند را به آن متصل نمایید. محصول فوق دارای 2 پورت USB 2.0 می باشد و از دیسک سخت (هارد اکسترنال) و همچنین حافظه فلش (کول دیسک) پشتیبانی می کند.
از پردازنده میان رده Crystal Processor 4K استفاده می کند که از قیمت مناسبی در بازار برخوردار است. از این رو این محصول برای استفاده گیمینگ حرفه ای چندان پیشنهاد نمی شود. (برای استفاده گیمینگ بهتر از تلوزیون های با پردازنده کوانتم QUANTUM ، و ورودی HDMI 2.1 ، استفاده فرمایید.) اما برای استفاده روزمره و تماشای فیلم و سریال و اتصال به ایتنرتنت کاملا مناسب و عالی ست.
تلوزیون پیش رو شما به جدیدترین سیستم عامل خود یعنی تایزن نسخه 7 (Tizen 7) مجهز شده. با سه نوع دستیار صوتی هوشمند و پشتیبانی از به تکنولوژی اینترنت اشیا IOT و داشبورد هوشمند SmartThing شما می توانید از طریق تلویزیون خانه هوشمند خود را کنترل کنید. و انجام کارها را برای شما بسیار راحت تر می کند.

به همراه این مدل تلویزیون CU8000  ریموت کنترل جدید سامسونگ مدل TM2360E نیز عرضه می شود که ابعاد آن نسبت به مدل های قبلی کوچک تر است. این ریموت دارای قابلیت جستجوی صوتی و استفاده از فرامین صوتی برای کنترل تلویزیون می باشد. برای شارژ ریموت، پنل خورشیدی (SolarCell) و درگاه USB برای شارژ با نور محیط یا از طریق کابل، تعبیه شده است.

کیفیت تصویر فورکی کریستال در تلویزیون سامسونگ 75CU8000

این ال ای دی سامسونگ با تکنولوژی کریستال و کیفیت تصویر فورکی کریستال Crystal 4K و با نرخ به روزرسانی تصویر(رفرش ریت) 50 هرتز و رزولوشن یا وضوح تصویر3840×2169 پیکسل یک نمایشگر کامل و غنی برای تماشای فیلم و سریال واستفاده روزمره ست.
این تلویزیون به تکنولوژی پنل VA تجهیز شده که بیشترین نرخ کنتراست را بین انواع دیگر پنل دارد. با این حال از زاویه دید کمتری نسبت به پنل IPS برخوردار است. پنل VA رنگ ها تیره را غنی تر نشان می دهد و برای تماشای تلویزیون در نو کم کاملا مناسب است. در هر صورت اگر کنتراست نمایشگر برای شما اولویت دارد پیشنهاد ما تهیه تلویزیون CU8000 است.


نورپس زمینه یا بک لایت این محصول از تکنولوژی نوع edge led ست که از طریق مجموعه ای ال ای دی در امتداد لبه های تلویزیون نور لازم برای کریستال مایع را فراهم می کند. با عمق رنگ 10 بیت و با استفاده از تکنولوژی One Billion Color، این ال ای دی امکان نمایش یک میلیارد رنگ شفاف و زیبا را داراست. و به همراه تکنولوژی UHD Dimming، می تواند تمامی این رنگ های خیره کننده را فریم یه فریم پرداز کرده و کیفیت کنتراست و شفافیت تصویر را به صورت نرم افزاری افزایش دهد.
تکنولوژی Upscaling 4K می تواند تصاویری با رزولوشن پایین را هم با کیفیت نزدیک به فورکی پخش کند و قابلیت Picture clarity را داراست که تصاویر اکشن و سریع را با کیفیت بالا نشان می دهد.
سامسونگ 75CU8000 با تجهیز به قابلیت Filmmaker Mode محتواهایی با فریم ریت پایین را هم با کیفیت بالاتری نشان می دهد.تکنولوژی Motion Xcelerator که تاری تصاویر در صحنه های با سرعت بالا را از بین می برد.

کیفیت صدای تلویزیون CU8000 سامسونگ

تلویزیون سامسونگ 75CU8000 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و صدای استریو در اختیار شما قرار می دهد. دارای 2 بلندگوی 10 وات است و حداکثر توان خروجی صدای 20 وات است.
شامل تکنولوژی Dolby MS12 2ch که از فناوری های Dolby Digital (AC3)، Dolby Digital Plus (eAC3)، Dolby AC4 و Dolby Audio پشتیبانی می کند. این تکنولوژی ها با بهبود کیفیت صدای محتوا باعث تجربه ای کامل و لذت بخش برای شما هنگام تماشا تلویزیون می شوند.
همچنین سامسونگ تلویزیون مذکور را به فناوری Object Tracking Sound Lite (OTS Lite) نیز مجهز نموده است که با ردیابی اهداف یا اشیاء داخل تصویر، صدا ها را درست از جایی که در تصویر تولید می شوند پخش می کند. در نهایت باعث می شود شما صدای واضح تر و حقیقی تری را بشنوید.

طراحی تلویزیون سامسونگ75CU8000

شرکت سامسونگ با کمک زبان طراحی Airslim تلویزیونی مستحکم در عین حال بسیار باریک و سبک عرضه شده ست. با وجود رنگ تماما مشکی بدنه و صفحه نمایش نیمه براق حتی در حالت خاموش زیبایی و جذابیت خاصی برای دکوراسون خانه ی شما به ارمغان می آورد.
فاصله مناسب برای تماشای این تلویزیون 75 اینچ حدود 3 متر در نظر گرفته شده و برای استفاده در سالن هایی با متراژ بالا کاملا مناسب است.
با طراحی Bezel-less 3 حاشیه سه طرف تلویزیون باریک تر از حاشیه طرف پایین آن است که قدرت تمرکز بیشتر روی تصویر را به شما می بخشد.


بر خلاف پایه های مدل BU8000 که به صورت دوشاخه طراحی شده بود، پایه های این محصول به صورت دو طرف و خطی و از جنس پلاستیک فشرده ارائه شده است. که با قابلیت تنظیم ارتفاع امکان قرار دادن ساند بار یا سایر وسایل را در قسمت پایینی تلویزیون به شما می دهد.
شما طبق سلیقه ی خود می توانید با تهیه جداگانه پایه دیواری یا براکت، تلویزیون را به دیوار نصب کنید. چرا که این تلویزیون با طراحی باریک و قطر 2.5 سانتی متری کاملا مناسب نصب روی دیوار است. در پشت ال ای دی LED هم شیارهایی برای جمع‌ کردن سیم ‌کابل‌ها قرار گرفته است.

سیستم عامل تایزن 7 ، Tizen7

همانطور که بیان شد شرکت سامسونگ این تلویزیون را به جدیدترین سیستم عامل خود یعنی تایزن 7 (TIZEN 7) مجهز نموده، این سیستم عامل که در سال 2023 به روز شده ، با منوی هوشمند وپشتیبانی از زبان فارسی و اتصال به اینترنت گزینه ای کاملا مناسب برای لذت بردن از دنیای سرگرمی و تماشای محتواست.

پردازنده کریستال فورکی (Crystal Processor 4K)


سامسونگ از پردازنده کریستال فورکی Crystal Processor 4K بر روی این محصول استفاده کرده که از پردازنده های رده پایین و قیمت مناسب است. با این حال به خوبی درصدد حذف نویز و نامتقارنی‌های موجود در تصاویر برآمده و تصاویر را با کیفیت 4K و با شفافیت کامل به نمایش می گذارد. پردازنده قطعه اصلی و حیاتی در نمایشگر تلویزیون است. که به نمایشگر از طریق آن م یتواند تصاویر را با وضوح و سرعت به روزرسانی بالا به نمایش بگذارد.


امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ مدل 75CU8000

اتصال دیگر دستگاه ها به تلویزیون

این تلویزیون سامسونگ با قابیلیت های مختلفی امکان اتصال دیگر دستگاه های هوشمند به خود را فراهم می کند .
با قابلیت Multi View یا تصویر در تصویر می توانید نمایشگر را به به دو قسمت تقسیم کرده و همزمان به انجام دو کار بر روی نمایشگر خود بپردازید.
همچنین از طریق با قابلیت Tap View می توانید با نزدیک کردن موبایل به تلویزیون، محتوای گوشی اندروید یا IOS خود را بر روی نمایشگرتلویزیون انتقال دهید.
قابلیت Wireless Dex است که به شما اجازه می دهد برخی از موبایل های هوشمند سازگار سامسونگ را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کرده و یک محیط دسکتاپ در اختیار داشته باشید.
همچنین مجهز به قابلیت TV Sound to Mobileست که به شما این امکان را می دهد تا صدای تلویزیون را به گوشی هوشمند خود منتقل کنید و از طریق هدفون یا هندزفری به آن گوش دهید.و هنگام تماشای فیلم و سریال در شب بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران لذت ببرید.
با قابلیت Mobile Camera Support و پشتیبانی از دوربین موبایل می توانید دوربین گوشی هوشمند خود را به تلویزیون مذکور متصل کرده و از آن به عنوان وب کم استفاده کنید.

دستیارهای صوتی

سامسونگ CU8000 به سه نوع دستیار
o صوتی دستیار صوتی بیکسبی Bixby ،
o دستیار صوتی الکسا Amazon Alexa،
o دستیار صوتی دستیار گوگلGoogle Asisstant
مجهز شده؛شما می توانید با اتصال به اینترنت و رفتن به سیستم عامل تایزن، دستیار صوتی مورد نظر خود را فعال نمایید به کمک آنها می‌توانید علاوه بر کنترل تلویزیون از طریق صوتی با ریموت کنترل، به سرچ برنامه‌ها و فیلم و سریال و انواع محتوا بپردازید.

اتصالات آنلاین

o سامسونگ امسال این محصول خود را به پلتفرم Art NFT مجهز کرده و برای کسانی که به این گونه بازار های هنری علاقه دارند گزینه ای عالی محسوب می شود.
o امکان استفاده از پلتفرم های نتفلیکس، دیزنی، یوتوب، گوگل پلی، نماوا و... را نیز داراست.


امکانات اتصالات تلوزیون CU8000 به دستگاه های دیگر

این تلویزیون 3 پورت HDMI 2.0 دارد و شما می توانید انواع دستگاه هایی که خروجی HDMI دارند را به آن وصل کنید. اما ورودی های کامپوننت (Component) یا کامپوزیت (Composite) را دارا نیست. بنابراین نمی توانید از دستگاه های قدیمی را از این طریق با تلویزیون استفاده کنید.
همچنین دارای 2 پورت USB 2.0 است و از دیسک سخت (هارد اکسترنال) و همچنین حافظه فلش (کول دیسک) پشتیبانی می کند.
لازم به ذکر است که این دستگاه فاقد پورت HDMI2.1 بوده و برای اتصال و استفاده کنسول بازی PS5 نیست و صرفا برای استفاده از دستگاه PS4 پیشنهاد می شود.
این محصول به گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2 و DVB-C) و خارجی (DVB-S2) تجهیز شده از این رو بدون نیاز به تهیه گیرنده دیجیتال و رسیور ماهواره می توانید مستقیما شبکه های داخلی و خارجی را روی تلویزیون دریافت کرده و تماشا کنید.

امکانات گیمینگ تلویزیون 75CU8000

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم، این تلویزیون چندادن برای استفاده گیمینگ حرفه ای پیشنهاد نمی شود.
باتوجه به این که این محصول فاقد پورت HDMI 2.1 است، در صورت اتصال کنسول های نسل نهم نمی توانید از تمام ظرفیت کنسول خود استفاده کنید. بنابراین صرفا می توانیم این محصول را برای استفاده از کنسول های نسل هشتم و Xbox One و PS4 پیشنهاد کنیم.
هرچند که این تلویزیون با دارا بودن قابلیت HGiG می تواند بازی های HDR را با جزئیات بیشتری به نمایش درآورد. اما فاقد تکنولوژی هایی مانند VRR ، AMD FreeSync یا NVIDIA G-Sync است که بتواند رفرش ریت متغییر در اختیار شما قرار دهد.
تکنولوژی Motion Xcelerator می تواند از تاری تصاویر در صحنه های سریع تا حدودی جلوگیری کند.
همچنین این تلویزیون سامسونگ دارای قابلیت BT HID و USB HID است که به شما اجازه می دهد ماوس، کیبورد و یا حتی دسته بازی کابلی یا بلوتوثی را به راحتی به آن وصل کنید.


مهم ترین ویژگی قابل توجه این تلوزیون سامسونگ برای گیمرها تجهیز آن به منوی هوشمند Samsung Gaming Hub است که از سرویس های ابری مخصوص بازی مانند NVIDIA GeForce NOW پشتیبانی می کند ، بنابراین می توانید با خرید اشتراک این سرویس ها بدون نیاز به خرید کنسول های بازی گران قیمت و طورمستقیم به انجام بازی روی تلویزیون خود بپردازید.

جمع بندی

در مقاله سعی کردیم به طور کلی ویژگی های اصلی تلوزیون 75 اینچ سامسونگ مدل CU8000 را بررسی کنیم.
همانطور که گفته شد با توجه به امکانات بالا و ویژگی های به روز این تلویزیون و در عین حال قیمت مناسب آن، گزینه بسیار مناسب برای استفاده روزمره و تماشای فیلم و سریال است. همچنین گزینه ای پیشنهادی برای عزیزانی ست که برای شروع زندگی قصد تهیه جهزیه عروس را دارند.

شما م یتوانید این محصول را با ضمانت اصالت، گارانتی مشتری مدار و معتبر و مناسب ترین قیمت از فروشکاه اصلی کالا تهیه فرمایید.
همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت به روز این محصول و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران اصلی کالا تماس بگیرید.

برای اطلاع از دیگر ابعاد این مدل و مقایسه محصولات لینک های زیر را مطالعه فرمایید:

تلویزیون سامسونگ 43 اینچ 2023 43CU8000

تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 2023 50CU8000

تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 2023 55CU8000

تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 2023 65CU8000

تلویزیون سامسونگ 70 اینچ 2023 70CU8000

تلویزیون سامسونگ 85 اینچ 2023 85CU8000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SUMSUNG TV 75CU8000 2023

مشخصات

مدل کامل
55CU8000
سری
8
سال ساخت
2023
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
کریستال
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
138 سانتی متر
نور پس زمینه
Edge led
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن 7
حافظه داخلی (گیگابایت)
4 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
ندارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه خطی در طرفین
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167.67x96x2.66
وزن با پایه (کیلوگرم)
15.5
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
SUMSUNG 75CU8000 Crystal 4K Smart TV (2023)
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
Micro Dimming
UHD Dimming
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت Dolby AC4Dolby AudioDolby Digital (AC3)Dolby Digital Plus (EAC3)Dolby MS12 2chObject Tracking Sound Lite (OTS Lite)
موتور تصویر
پردازنده 4K کریستال
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4K
Clear Motion Rate
دارد
فن آوری محافظ
تکنولوژی Triple Protection
حسگر روشنایی
دارد
Dolby Vision
ندارد
سه بعدی (3D)
نیست
اقلام همراه
ریموت کنترلپایه رومیزیدفترچه راهنماکابل برق
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55CU8000
سری
8
سال ساخت
2023
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
کریستال
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
138 سانتی متر
نور پس زمینه
Edge led

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن 7
حافظه داخلی (گیگابایت)
4 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه خطی در طرفین
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167.67x96x2.66

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
15.5

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
SUMSUNG 75CU8000 Crystal 4K Smart TV (2023)
اشتراک گزاری هوشمند
Micro Dimming
UHD Dimming
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت Dolby AC4Dolby AudioDolby Digital (AC3)Dolby Digital Plus (EAC3)Dolby MS12 2chObject Tracking Sound Lite (OTS Lite)
موتور تصویر
پردازنده 4K کریستال
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4K
Clear Motion Rate
فن آوری محافظ
تکنولوژی Triple Protection
حسگر روشنایی
Dolby Vision
سه بعدی (3D)
نیست
اقلام همراه
ریموت کنترلپایه رومیزیدفترچه راهنماکابل برق

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم