تلویزیون سامسونگ 55Q60R

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 55Q60R:

سایزصفحه نمایش:55اینچ

رزولوشن تصویر:UHD 4K 3840×2160

موتور پردازشگرتصویر:Quantum Processor 4K

 سیستم عامل:TIZEN

نوع پنل:QLED

رابط هوشمند:Smart Hub

توان خروجی صدا :20W

امکانات:HDMI / USB

پورت شبکه (LAN):دارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi):دارد

حالت Ambient Mode:دارد

قابلیت اتصال به موبایل:دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
TV samsung 55Q60R
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی تلویزیون سامسونگ 55Q60R

شرکت معتبر ومعروف سامسونگ که در زمینه ی تولید لوازم خانگی فعالیت دارد است .این کمپانی از سال 2017 در تلویزیون های سامسونگ خود از پنل QLED  استفاده کرده است. تلویزیون سامسونگ 55Q60R جزو مدرن ترین و پیشرفته ترین تلویزیون های تولید شده در حال حاضر توسط این کمپانی می باشد که در CES به بهترین شکل خوش درخشید. نمایشگر QLED این تلویزیون امکان نمایش وضوح رنگی بی نظیری را فراهم می کند این پنل علاوه بر نمایشگر LED برای وضوح بیشتر رنگ ها وایجاد کیفیت بالاتر در نمایش تصویر ذرات کوانتومی را در خود جای داده است .تلویزیون سامسونگ 55Q60R یکی از هوشمندترین تلویزیون ها محسوب می شود و در آن از قابلیت بسیار کاربردی و جذاب SmartThings بهره گرفته شده است. همچنین دارای قابلیت های Mobile to TV - Mirroring, DLNA . موتور پردازشگر تصویر Quantum Processor 4K . رزولوشن تصویرUHD 4K 3140×2160 نیز می باشد. تعداد پیکسل های صفحه نمایش این تلویزیون سامسونگ 55Q60R سامسونگ 2160×3840 عدد است که همه ی آن ها باهم به تعداد 8.2 میلیون پیکسل دقت و وضوح بالا را در هر صحنه به بهترین نحو نمایش می دهد.

طراحی ظاهری تلویزیون سامسونگ55Q60R

سامسونگ با طراحی تلویزیون 55Q60R به شیک ترین و مدرن ترین حالت در سال 2019 موجب شد تا رقابت میان مدل تلویزون های دیگر بیشتر و بیشتر شود با وجود خط فلزی در نمای پشت 55Q60R که به صورت افقی بر روی آن قرار گرفته ظاهری یکدست پیدا کرده است همچنین صفحه ی منحنی، لبه های باریک و ظریف و پایه های V شکل همراه با ترکیب رنگ عالی، طراحی این تلویزیون را منحصر به فرد کرده است به صورتی که از هر طرف به آن نگاه کنید بسیار آراسته و زیبا جلوه خواهد کرد.

 پایه ها‎ی تلویزیون سامسونگ 55Q60Rبسیار ساده و شیک می باشد رنگ این پایه ها همانند دیگر اجزای تلویزیون نیز مشکی می باشد و از استحکام مناسبی بر خوردار است عرض این پایه ها به اندازه ی خود تلویزیون است پس اگر بخواهید آن را بروی یک میز قرار دهید به یک میز بزرگ نیازمندید.

همچنین میتوانید آن را بر روی دیوار نسب کنید ضخامت این تلویزیون بسیار نازک است ضخامت آن تنها  5.8 سانت است اما پایین تلویزیون کمی ضخیم تر است.هر چهار دور صفحه‌ نمایش تلویزیون سامسونگ با فریم مشکی رنگی احاطه شده که به صورت کاملاً باریک طراحی شده است. 

صفحه نمایش 4K تلویزیون سامسونگ55Q60R

 موتور پردازشگر تصویر 4K در ایجاد وضوح و کیفیت عالی در تصاویر نقش به سزایی را ایفا می کند. این پردازشگر از هوش مصنوعی نیز برای ایجاد صحنه هایی با دقت فراوان و ایجاد محتوایی خیره کننده در این تلویزیون استفاده نموده است.

این تلویزیون سامسونگ 55Q60R به شما این امکان را می دهد تا وضوح بالایی از رنگ هارا دریافت کنید زیرا می تواند روشنایی صفحه نمایش خودرا با توجه به محیط هماهنگ کند همچنین با وجود پردازنده ی کووانتومی 4K میان تصویر و صدا هم خوانی بالایی ایجاد خواهد کرد و کوانتوم 4K  در این تلویزیون 55Q60R سامسونگ 55 اینجی موجب شده از کیفیت Full HD نیز پیشی بگیرد.  

این تلویزیون دارای INPUT LAG بسیار پایین و رفرش ریت 120Hz بر ثانیه است که تماشای فیلم، فوتبال و بازی های رایانه ای را در این تلویزیون خوش تراش شگفت انگیز میکند.این تلویزیون با نمایش کوچک ترین و ریزترین ذرات موجب شده تا تصاویر و صحنه ها به صورت زنده و طبیعی ترین صورت ممکن در صفحه نمایش این تلویزیون سامسونگ 55Q60R تجربه کنید.

تکنولوژی QLED سامسونگ 55Q60R

تلویزیون سامسونگ 55Q60R دارای تکنولوژی QLED است که  تشکیل شده از نقطه های کوانتومی است که با تداخل آنها در صفحه‌نمایش سبب نمایش گسترده نور و روشنایی می‌شود. فناوری QLED از نظر نمایش روشنایی از قدرت فوق‌ العاده بالایی برخوردار است و با استفاده از میزان نور لازم صفحه‌نمایش را متفاوت تر از همیشه نشان می دهد. رنگ ها جذاب تر صد البته روشن تر از همیشه با استفاده از این فناوری به معرض نمایش گذاشته می شوند به صورتیکه اگر یک بار صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ را مشاهده کنید، هرگز از دیدن آن سیر نخواهید شد.

تکنولوژی SmartThings تلویزیون سامسونگ55Q60R

با استفاده از این تکنولوژی SmartThings در تلویزیون سامسونگ 55Q60R شما قادر خواهید بود تا تنها از طریق فشار دادن چند دکمه روی ریموت کنترل تلویزیون خود، یخچال خود را مدیریت کنید. یا به دستگاه ظرفشویی خود دستور شست و شوی ظروف را بدهید. ریموت کنترل هوشمند این تلویزیون سامسونگ 55Q60R امکان دسترسی سریع به فایل‌های مورد علاقه‌یتان را برای شما فراهم می‌کند. دکمه‌های کاربردی موجود بر روی این ریموت کنترل اجازه می‌دهند تا محتوای زنده، برنامه‌های اینترنتی، منابع خارجی، بازی‌ها و … را به سرعت اجرا کرده و در اختیار داشته باشید.

ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ 55Q60R

میدانید که ریموت کنترل های قدیمی فقط برای خود تلویزیون قابل استفاده بود اما ریموت کنترل این تلویزیون برخلاف ریموت کنترل های معمولی یک ریموت کنترل جهانی است که میتوان آن را برای سایر دستگاه ها مورد استفاده قرار داد و شما می توانید علاوه بر کنترل تلویزیون دستگاه هایی همچون Blu-ray ها را نیز کنترل نمایید.

فناوری Info-Ambient Mode-Photo  تلویزیون سامسونگ55Q60R

فناوری Ambient Mode یکی از ویژگی های جذاب و کاربردی که توسط این فناوری تلویزیون میتواند حتی در زمان خاموش بودن نیز مورد استفاده قرار گیرد.

فعال سازی حالت Deco به شما این امکان را می دهد که زمانی که تلویزیون خاموش است طراحی کاملاً هماهنگ با دیوار را بر روی نمایشگر این این تلویزیون قرار گیرد به عنوان مثال می‌توانید طرح کاغذ دیواری را الگو برداری خواهد کرد و آن را به نمایش خواهد گذاشت تا تنها فریم شیک و باریک آن نمایان باشد.

همچنین با استفاده از حالت Info  میتوانید تاریخ و ساعت را بر روی تلویزیون نمایش دهید.

حالت Photo نیز به عنوان یکی دیگر از امکانات این فناوری، این امکان را به شما خواهد داد تا عکس‌های هنری و خاطره انگیزی را که قبلا ثبت کرده‌اید به نمایش دربیاورید. همچنین می توانید عکس‌های هنرمندان بزرگ و سایر افراد نیز به واسطه‌ی فعال سازی حالت Artworks امکان پذیر می‌باشد.

 سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 55Q60R

سیستم صوتی این تلویزیون دارای بلندگوهای  2 کاناله است  که از توان بالای 20 واتی بهره می برند دیگر با وجود این سیستم صوتی قدرتمند نیازی به سیستم صوتی مجزا ندارید و همین مجموعه ی صوتی قدرتمند می تواند نیاز شما را رفع کند. این فناوری صوتی در واقع نوعی فرمت فشرده سازی صدا به شمار می رود و این فرمت مشخص می کند که دقیقا کدام صدا توسط کدام کانال صوتی پخش شود و کار تفکیک صدا و ایجاد صدای مجازی را انجام می دهد. این سیستم صوتی میزان وضوح و شفافیت صدای خواننده و دیالوگ ها را افزایش می دهد.

فناوری Bixby تلویزیون سامسونگ 55Q60R 

 دستیار صوتی Bixby بدون تایپ و استفاده از روش های قدیمی و تاقت فرسا هر نوع برنامه و دستوری را در دسترستان قرار می‌ دهد. این دستیار صوتی می‌ تواند به پرسش های شما در موارد مختلف پاسخ می دهد به عنوان مثال میتوان به پرسش در مورد آب و هوا اشاره کرد. تنها کافیست بر روی دکمه Bixby موجود در ریموت کنترل تلویزیون کلیک کنید و در نتیجه با درسترسی به آن این دستیار به سوال شما پاسخ می‌ دهد.

همچنین با استفاده از تکنولوژی Ambient Mode به همراه  این دستیار صوتی Bixby می‌ توانید حالت مختلف نمای موجود بر روی دیوار را تنها توسط صوت تغییردهید. همچنین پوشه‌ های مورد نظرتان را که پر از عکس‌ های مختلف کرده اید پیدا کنید و  هر کدام را که خواستید به وسیله صوت بر روی تلویزیون قرار دهید. همچنین موسیقی‌ های مورد علاقه‌تان را میتوانید ازپلی لیست موسیقی خود بیابید و در نهایت به موسیله ی دستیار صوتی Bixby هر کدام را که خواستید در دسترس خود  قرار دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TV samsung 55Q60R
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم