پکیج دیواری آریستون مدل CLAS X 24FF

ویژگی های کلی پکیج دیواری آریستون مدل CLAS X 24FF

  • دارای لیبل مصرف انرژی A+
  • واجد سیستم آنتی فریز
  • دارای صفحه نمایش لمسی
  • واجد دو سیستم مبدل حرارتی
  • دارای ظرفیت گرمایشی 24000
  • واجد توانایی ضد رسوب
  • جنس بدنه آلومنیوم
  • توانایی اتصال به WI-FI

ادامه مطلبShow less
17,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
Wallpackage Ariston Clas x24 FF
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

بررسی کلی پکیج دیواری آریستون مدل clas x 24ff

شرکت آریستون یکی از معروف ترین شرکت های تولیدکننده وسایل گرمایشی است که در سال 1960 کار خود را در خصوص پکیج و آبگرمکن شروع کرد. این شرکت ایتالیایی با بهره مندی از طراحان نخبه و برجسته دنیا، توانسته در زمینه خود بهترین لوازم را روانه بازار سازد. محصولات شرکت آریسون به عنوان کم کصرف ترین . پربازده ترین محصولات در زمینه گرمایی شناخته می شوند. یکیج دیواری Clas X 24FF از تازه ترین محصولاتیست که وارد بازار شده و با داشتن ویژگی های منحصر به فرد توانسته توجه مشتریان را به خود معطوف کند. ظرفیت گرمایی این یخچال، 24000 کیلوژول است. این پکیج با داشتن سنسور BUS BRIDGE NET و دیگر ابتکار ها توانسته است که مصرف انرژی را تا 15درصد صرفه جویی کند و از این نظر بر سایر برند ها برتری پیدا کند. با این پکیج دیواری از صدای بلند و اذیت کننده رها خواهید شد.

جنبه عملکردی و ویژگی های Clas X 24FF

محصولات آریسون در مقابل سایر برند ها همواره برند برنده را در دست داشته است. Clas X 24FF علاوه بر الگو های بهینه سازی انرژی، از ویژگی های دیگری هم بهره می برد. با وجود صفحه نمایشگر LCD در صورت وجود مشکل آن را گزارش می دهد و با حافظه که دارد 10 خطای قبلی پکیج را ذخیره می کند. در این پکیج از دو مبدل  استفاده شده است؛ یکی آلومنیومی که برای سازگاری با رادیاتور های آلومنیومی و دیگر مبدل از جنس استیل زنگ نزن است که در جلوگیری کردن از زنگ زدن و افزایش عمر مفید دستگاه موثر واقع می شود.از دیگر ویژگی خوب این پکیج می توان به سرسختی در برابر سرما اشاره کرد؛ Clas X 24FF مجهز به سیستم آنتی فریز است که علاوه بر خود پکیج از یخ بستن کل سیستم گرمایشی خانه جلوگیری می کند و کار خود را در فصول سرد سال در کمال آرامش انجام می دهد. این پکیج دارای فناوری Comfort Function است؛ با عملکرد این فناوری آب در اسرع وقت گرم می شود و آب گرم را برای کاربر فراهم می کند.به علاوه با وجود AUTO Function به صورت اتوماتیک بوده و بسته به شرایط مختلف فعالیت خود را کم و زیاد می کند. این فناوری کمک شایان توجهی در صرفه جویی انرژی انجام داده است. Clas X 24F در محفظه اکسترنال خود دارای 3 مجرای مجزا است که حجم زیادی از آب گرم را فراهم می آورد. این پکیج اما توانایی اتصال به شبکه بی سیم وای فای را نیز دارد که امکان کنترل از دور را برای کاربر فراهم می کند.

طراحی و معماری clas X 24FF

clas X 24FF علاوه بر کارکرد فوق العاده ای که دارد، طراحی و نمایی زیبایی دارد. این پکیج در رنگ سفید کریستالی موجود بوده که به راحتی با سایز اجزای آشپزخانه مچ می شود و نمایی خاص ایجاد می کند آنچه ظرافت و طراحی آن را دوچندان می کند نمایشگر لمسی آن است که حس مدرن بودن را به شما القا می کند. ابعاد این شاهکار آریستون 74.5*40*31.5 بوده که بسیار باریک و کوچک طراحی شده است و فضای بسیار کمی را از آشپزخانه شما اشغال می کند. سایز این پکیج برای خانه هایی تا متراژ 120 متر مربع طراحی شده است. لازم به ذکر است که کف متراژ مورد نیاز 64 متر مکعب است. البته  برای خانه هایی با متراژ کمتر از 64 می توان با تعبیه فضایی جهت تامین هوای تازه هم نصب کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Wallpackage Ariston Clas x24 FF
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم