یخچال فریزر سامسونگ RS66

0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
REFRIGERATOR SAMSUNG RS66
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی یخچال فریزر سامسونگ RS66 

یکی از مدل های زیبا از کمپانی سامسونگ یخچال فریزر RS66 بوده؛ سامسونگ این بار یک مدل جداگانه را در سال 2022 تولید و روانه بازار نمود. این دستگاه یکی از مدل های دو درب بوده که در همان وهله اول هر کاربری را به سوی خود می کشاند و در آشپزخانه شما بسیار شیک به نظر می رسد. ظرفیت این محصول 670 لیتر بوده که 415 لیتر آن به یخچال و 225 لیتر هم به بخش فریزر اختصاص داده شده از این رو برای خانواده های پر جمعیت گزینه مناسبی برای خرید می باشد. بخش یخچال در سمت راست و بخش فریزر در قسمت چپ قرار دارد. 

یخچال و فریزر یکی از محصولات ضروری در خانه بوده از این رو امروزه کسی نیست که آن را در خانه خود نداشته باشد. دستگیره این دستگاه نسبت به سایر تمامی مدل های سامسونگ متفاوت بوده و طراحی آن به صورت فرورفته در وسط  یخچال فریزر تعبیه شده و عمل باز و بسته کردن دستگاه را بسیار آسان تر کرده است. متاسفانه این دستگاه روی بدنه از قابلیت آب ریز و یخ ریز برخوردار نیست. اما در داخل فریزر در بالای کشوها یک یخ ساز دستی قرار دارد که دونوع یخ خرد و مکعبی برای شما تولید می کند و می توانید از آن برای مصارف شخصی خود استفاده کنید. 

موتور این دستگاه از نوع اینورتر دیجیتال بوده؛ شرکت سامسونگ از موتور دیجیتال برای یخچال فریزر های خود استفاده می کند. در واقع با موتور اینورتر خطی در یخچال فریزر های ال جی عملکردی یکسان دارد. در موتور اینورتر دیجیتال عملکرد موتور و سرعت های مختلف آن  بیشتر در کنترل است، یعنی موتور با دور ارامتر کار می کند و صدای پایینتری از موتور اینورتر خطی دارد اما به صورت کلی عملکرد یکسانی دارند. گاز خنک کننده R600A هم به وسیله این موتور فشرده سازی می شود. ظرفیت این گاز 72 گرم بوده که در صورت تمام شدن می توانید آن را شارژ نمایید. این گاز دوستدار محیط زیست و مواد خوراکی شما می باشد بنابراین اصلا نگرانی بابت آن نداشته باشید. 

سامسونگ برای آنکه هوای خنک به تمامی طبقات و کشوها برسد از فناوری Multi Flow استفاده نموده؛ این فناوری باعث ایجاد هوای سرد و هماهنگ در تمامی یخچال و فریزر می شود. از آنجا که فناوری ™SpaceMax بدون افزایش ابعاد خارجی فضای داخلی بیشتری را ایجاد می‌کند، فضای داخلی جادار یخچال گنجایش پیدا کرده است. پس نگه‌داری و پیدا کردن همه خریدهای هفتگی سریع و آسان است.

قابلیت سرمایش سریع هوای بسیار سرد را با سرعت پخش می‌کند تا فرآیند خنک‌سازی سریع انجام شود. با لمس یک دکمه Power COLL  به سرعت مواد غذایی و نوشیدنی‌ها را سرد می‌کند درحالی‌که انجماد سریع  برای انجماد یا پایدار نگه‌داشتن مواد غذایی منجمد و یخ ‌سازی عالی است. بهتر است از این دو قابلیت زیاد استفاده نکنید چون باعث مصرف انرژی بالا می شود. لطفا با ما همراه باشید تا تمامی ویژگی های این دستگاه کاربردی را به شما مشتریان عزیز توضیح دهیم. 

نقد و بررسی یخچال فریزر سامسونگ RS66

طراحی و ساختار یخچال فریزر سامسونگ RS66 

به دلیل اینکه یخچال و فریزر در فضای آشپزخانه شما قرار می گیرد از این رو بسیار مورد توجه قرار می گیرد. برای کسانی که به ظاهر محصولات خود اهمیت بالایی می دهند این یخچال فریزر می تواند دل هر کاربری را به دست آورد. طراحی ساده با رنگ نقره ای با سایر لوازم خانه شما ست می شود. جنس بدنه این دستگاه از نوع فولاد ضد زنگ بوده که بسیار مقاوم است. همچنین لک  و آثار انگشت روی ان دیده نمی شود. 

این دستگاه دارای طراحی بسیار ساده بوده که هیچ تجملات اضافی روی آن دیده نمی شود تنها یک لوگو سامسونگ روی آن قرار دارد که نشان از اصالت بالای کالا است. این دستگاه دارای دو عدد درب بوده که درب یخچال در سمت راست و درب فریزر در قسمت چپ قرار دارد. یک عدد دستگیره فرو رفته در وسط یخچال عملیات باز و بسته کردن این دستگاه را بسیار آسان تر کرده است. پایه های مقاوم و با کیفیت که برای این یخچال طبیعی شده جابجایی دستگاه در آشپزخانه را برایتان راحت تر خواهد کرد بنابراین زمانی که می خواهید یخچال را جابجا کنید هرگز با کمردرد روبرو نخواهید شد. 

طراحی و ساختار یخچال فریزر سامسونگ RS66

فضا داخلی یخچال فریزر سامسونگ RS66

یخچال فریزر سامسونگ   RS66  با ظرفیت 24 فوت یا 670 لیتر حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای می‌دهد. قسمت یخچال در راست و بخش فریزر هم در چپ قرار دارد. بخش یخچال دارای 4 طبقه شیشه ی نشکن با عرض زیاد است. این دو طبقه قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و شما بسته به نیاز خود انواع نوشیدنی و قابلمه را می‌توانید در این طبقه ها جای دهید. 2 عدد کشو هم مخصوص میوه و سبزیجات قرار دارد. 5 عدد طبقه  روی درب یخچال قرار دارد و شما انواع فراوده های لبنی، سس، شربت، مربا و…. را می‌توانید جای دهید.

نمایشگر ال ای دی با پنل لمسی این یخچال برخلاف سایر تولیدات این برند در قسمت داخلی یخچال کار گذاشته شده تا از دسترسی کودکان در امان باشد با داشتن دکمه های لمسی به راحتی به قسمت دسترسی پیدا می کند. صفحه نمایش ال ای دی LED لمسی هم در کنار کشو میوه و سبزیجات قرار دارد. این صفحه نمایش اطلاعاتی مانند وضعیت وای فای، وضعیت دمای یخچال و فریزر، وضعیت فیلتر آب و سایر برنامه های کاربردی را برای شما نشان می‌دهد. 

بخش فریزر دارای 4 عدد طبقه شفاف و نشکن و 5 عدد طبقه روی درب فریزر به علاوه 2 عدد کشو است.  این دو عدد کشو عمیف و جادار هستند و می توان مواد غذای زیادی را در آن جا ذخیره کنید. یک یخ ساز دستی بین 4 عدد طبقه قرار دارد که دو نوع یخ مکعبی و خرد را برای شما تولید می کند و می توان از آن برای کارهای روزمره خود استفاده کنید و لازم نیست که قاب های جداگانه را برای یخ در فریزر ذخیره نمایید. 

فضا داخلی یخچال فریزر سامسونگ RS66

موتور اینورتر دیجیتال 

موتور یکی از قطعات مهم در یخچال بوده و اگر به درستی کار نکند کارایی کل دستگاه هم از بین می رود و هیچ ارزشی نخواهد داشت. شرکت سامسونگ برای یخچال ساید بای ساید RS66 موتور Digital Inverter Compressor  به کار گرفته که به گفته خود بیش از 10 سال برای شما کار می کند. موتور اینورتر دیجیتال برای کاهش مصرف انرژی، قابلیت تعدیل سرعت خود را دارد و فقط انرژی لازم را مصرف می‌کند. این موتور بسیار کم صدا است و می‌تواند صدای یخچال فریزر را تا حد خیلی زیادی کاهش دهد. همچنین، این نوع موتور پایداری بیشتری نسبت به موتورهای سنتی دارد و در نتیجه عمر مفید بیشتری را برای دستگاه فراهم می کند. از مزایای دیگر اینورتر دیجیتال در یخچال‌فریزر کاهش صدای لرزشی و حرارتی است. به همین دلیل یخچال فریزرهایی که از این تکنولوژی استفاده می‌کنند محیط خانه را به یک محیط آرامش‌بخش تبدیل می‌کنند.

موتور اینورتر دیجیتال یخچال فریزر سامسونگ RS66

گاز R600A 

گاز مبرد R600a یکی از گازهای مبرد کوچک و قدرتمند است که در یخچال‌های خانگی و صنعتی به کار می‌رود. این گاز از خانواده هیدروکربن‌ است و برای جایگزین گازهای مبرد مانند R134a و R12 به کار می‌رود. گاز R600a از نظر زیست محیطی بسیار مطلوب است زیرا دوستدار محیط زیست است. با توجه به این که گاز R600a بسیار کم خطر است به جای گازهای قدیمی‌تر انتخاب پرطرفدار‌تری برای استفاده در یخچال‌های خانگی شده است. این گاز به وسیله کمپرسور اینورتر دیجیتال متراکم خواهد شد. همچنین این گاز بسیار خنک است و سلامت مواد غذایی شما را تضمین خواهد کرد.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های مبرد R600a فشار پایین گاز در یخچال فریزر هایی می باشد که از این گاز استفاده کرده اند. از جمله مزایای دیگر این گاز می توان به مقدار وزن پایین مورد استفاده از گاز یخچال R600a در مقابل گازهای همچون R134a می باشد که این میزان تقریباً نصف مقداری است که از گازهای R134a مورد نیاز است.

گاز R600A

سیستم خنک کننده دو قلو 

Twin cooling plus یک ویژگی در یخچال‌های سامسونگ است که در آن، دو سیستم جداگانه برای سرد کردن قسمت‌‌های مختلف یخچال و فریزر استفاده می‌شود. این قابلیت باعث می‌شود که در داخل یخچال رطوبت کمتری وجود داشته باشد و از طرف دیگر رطوبت مطلوب برای نگهداری مواد غذایی در فضای فریزر حفظ شود. همچنین با این ویژگی بوی و طعم مواد غذایی بهتر حفظ می‌شود و طول عمر آنها بهبود می‌یابد. خنک کننده دو قلو برای حفظ مواد غذایی تازه در یخچال با رطوبت 70% ، در مقایسه با 30% در مدل‌های معمولی عمل می کند. از این رو بدون خشک شدن مواد، سبب خواهد شد تا مدت زمان طولانی، مواد تازه و با طراوت نگه داشته شوند. 

با جریان هوا چند گانه  Multi Flow از طریق تعدادی دریچه هوا سرد به تمامی طبقات و کشو ها می رسد. طراوت، طعم و بافت غذا را برای مدت بیشتری حفظ کنید. خنک کننده های مستقل در هر محفظه هر گوشه را به طور یکنواخت خنک می کنند. 

سیستم خنک کننده دو قلو

فناوری انجماد و سرمایش سریع 

فناوری Power Freeze و Power Cool دو ویژگی مهم و کاربردی در یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS66 هستند. قابلیت Power Cool به کاربر این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن دمای بخش یخچال را بالا ببرد و مواد غذایی را به سرعت خنک کند. این ویژگی بسیار کاربردی است و می‌تواند به‌عنوان یک گزینه خوب برای خنک کردن نوشیدنی‌ها و غذاهای گرم‌تر در فصول گرمای بالای تابستان استفاده شود. قابلیت Power Freeze به کاربر اجازه می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن دمای بخش فریزر و یخچال را زیاد کند. با این ویژگی می توانید مواد غذایی را در سریع‌ترین زمان ممکن بسته بندی کنید و آن‌ها را در فریزر قرار دهید.

فناوری انجماد و سرمایش سریع

قابلیت بدون برفک 

یکی از مشکلاتی که بسیاری از یخچال‌ها در گذشته با آن دست‌وپنجه نرم می‌کردند، مشکل برفک زدن بود. این مشکل به دلایلی زیادی مانند رطوبت بالای مواد غذایی و نداشتن سیستم کنترلی صحیح دما  در یخچال‌ها رخ می‌دهد، اما امروز در یخچال‌ها از سیستمی به نام یخ‌زدایی برفک‌ها No Frost استفاده می‌شود و می‌توان گفت این مشکل در بسیاری از یخچال‌های امروزی به کل برطرف شده است

در یخچال‌های نوفراست از آنجایی که برفک‌ها به صورت اتوماتیک آب می‌شود و در نتیجه برفکی تولید نمی‌گردد پس نیازی نیست که به صورت طولانی مدت یخچال را خاموش کنید یا نگران برفک‌زدایی باشید و یخچال‌تان همیشه مرطب است و در این سیستم با توجه به انتقال سرما با فن در تمام کابین سرما یکنواخت‌تر مطلوب‌تر است. از این رو یخچال‌های نوفراست علاقه‌مندان بیشتری دارند.

قابلیت بدون برفک

جمع بندی 

یخچال فریزر سامسونگ RS66 جزوه برترین های 2022 این برند کره به شمار می رود که جهت کارایی عالی و عملکردی فوق العاده آن را به امکانات بالایی مجهز ساخته اند. این دستگاه دارای ظرفیت 670 لیتر بوده که برای خانواده های پر جمعیت 4 الی 5 نفره گرینه بسیار منابی برای خرید است. با طراحی شیک و چشم نواز آن نظریه هر بیننده مشکل پسند را به سمت خود متمایل کرده و ذوق و وسوسه ی خرید را در ذهن آن ها روشن می کند. دستگیره های این دستگاه فرورفته و در وسط یخچال و فریزر قرار گرفته اند که عملیات باز و بسته کردن دستگاه را بسیار آسان تر کرده اند. قابلیت ضد برفک، جریان هوا چندگانه، سیستم یخ ساز دستی از ویژگی های دیگر کاربردی این محصول هستند. 

 وجود موتور اینورتر دیجیتال در این محصول کارایی فوق العاده را به آن می بخشد صدایی کم مصرف انرژی کم و افزایش عمر قطعات از خصوصیات بارز این موتور به حساب می آید. این موتور وظیفه فشرده کردن گاز R600A را برعهده دارد و هوایی بسیار خنک را در داخل یخچال پخش می کند که به واسطه آن مواد غذایی به مدت طولانی تری شاداب می مانند.  یخچال RS66 سامسونگ از سیستم Twin cooling plus پشتیبانی می کند که به سیستم خنک کننده ی دوگانه معروف بوده و کنترل بیشتری بر روی دما و رطوبتهم در بخش یخچال و هم در بخش فریزر دارد. فروشگاه اینترنتی..... یکی از عرضه کنندگان این محصول در ایران بوده که تمامی محصولات خود را با 18 ماه گارانتی معتبر و پرداخت درب منزل عرضه می نماید. جهت خرید یخچال فریزر سامسونگ RS66 و استعلام لیست قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
REFRIGERATOR SAMSUNG RS66
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم