یخچال بالا پایین هیتاچی مدل V760

  1. یخچال بالا پایین هیتاچی مدل V760

  • ابعاد کل: 1760Hx740Dx855L میلی متر
  • دارای قابلیت بدون برفک True No Frost
  • سیستم فن دوگانه Dual Fan Cooling
  • دارای صفحه لمسی هوشمند تنظیم دما
  • دارای سیستم خنک کننده ی چند گانه
  • کمپرسور اینورتر خطی Inverter
  • رده ی مصرف انرژی: A++
  • محفظه ی نگهداری تخم مرغ
  • پنل عایق حرارتی VIP
  • اخطار باز ماندن درب
  • گاز مبرد: R600A
  • قفل کودک
ادامه مطلبShow less
41,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Hitachi refrigerator V760
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کامل یخچال بالا پایین هیتاچی مدل V760

شرکت هیتاچی یکی از بزرگترین شرکت مدرن و پیشرفته است که دارای محصولات خانگی باکیفیت میبیاشد. یخچال ها را با فن آوری های روز دنیا را برای سلیقه های مختلف و سخت پسندان روانه بازارهای جهانی کرده است. کشور ژاپن یکی از کشورهای است که در ساخت وسایل دقت و کیفقیت ساخت بالا شناخته شده اند ، که شرکت هیتاجی نیز مانند ژاپنی ها در ساخت محصولات خود دست به همچین کاری زده‌‌‌‌‌‌‌‌اند.اینبار این شرکت اقدام به ساخت یخچال با ویژگی و کیفیت های خاصی زده اند که کاربری را به خود جذب کرده اند.  یخچال هیتاچی مدل R-V760 در دو طرح شیشه ای و استیل ساخته شده است که طرح شیشه ای آن با رنگ مشکی و سفید تولید شده است. در این یخچال و فریزر از کمپرسور اینورتر قدرتمند که به وسیله میکرو کامپیوترها کنترل می شود به عنوان قلب تپنده آن در این یخچال قرار گرفته است که فوق العاده قدرتمند و کارآمد است، این یخچال با وجود همچین موتوری که دارد از فن های وجداگانه و مستقل برای دو بخش فریزر و یخچال استفاده شده. یخچال هیتاچی برای کنترل دما و بررسی دمای داخل یخچال از سنسورهای بررسی دما در هر لحظه بهره مند میشود. از دیگر خصوصیات خوب این یخچال بدنه ای عایق بندی آن است که به این یخچال اجازه می دهد دمای محیط بیرونی 60 درجه سانتیگراد همچنان دمای داخل را خنک نگه دارد ،این یخچال در مورد قطعی برق تا 12 ساعت دمای داخل یخچال را خنک نگه می‌دارد.

کمپرسور اینورتر قدرتمند در یخچال هیتاچی V760

یخچال هیتاچی یکی از باکیفت ترین محصولات خانگی شرکت هیتاچی است این یخچال دارای امکانات و قابلیت های پیشرفته است که طرفداران زیادی را به طرف خود جذب می کند دلیل این جذب بودن داشتن موتوراینورتر است. این موتور از قدرت فوق العاده ای که دارد دارای توان تولید حجم زیادی از هوای سرد و همچنین یکی از کم مصرف ترین موتور های است که انرژی کمی را مصرف می کند. یخچال هیتاچی با داشتن دو سیستم خنک کننده فن که برای هر بخش یخچال و فریزر به صورت جداگانه تعبیه شده است سیستم خنک کننده دو فن مجزا به کمک سیستم Eco Thermo-Sensor که هر بخش قرار داده شده است هرگونه تغییر دما در هر زمانی تشخیص می دهد و دما را کنترل می کند که موجب حفظ تعادل هوای خنک شده و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند.

طراحی یخچال هیتاچی V760

در خرید یک یخچال برای خانم ها فضای داخلی یخچال و تعداد طبقات و کشو های یخچال خیلی مهم است که در حالت چیدن ایدال  شرایط ذخیره ی مواد غذایی بیشتر و همچنین بزرگتر را بر خوردار است تا از همه فضای یخچال به خوبی بهره ببرد . طراحی این یخجال به گونه ای است که با هر وسیله دیگر موجود در منزل ست خواهد شد. طراحی این یخچال بیشتر برای خانم های مشکل پسند بهترین گزینه است .تعداد قفسه های که در این یخچال وجود دارد شامل 4 عدد که در قسمت پایین یخچال وجود دارد جنس این قفسه ها از شیشه حررات است که به راحتی می تواند 100 کیلوگرم وزن تحمل کند.قفسه های درب این یخچال یکی از مهترین قسمت های یک یخچال  است. قابلیت تنظیم ارتفاع آنها را دارد،تا به راحتی بطری های نوشابه را داخل این قفسه بگذاریم. یخساز یخچال هیتاچی مدل R-VG760 دستی است و به آب شهری متصل نیست . این یخساز دارای قابلیت هایی است که شرایط ذخیره ی مواد غذایی را برای شما ساده کرده است مانند قابلیت جدا شدن و یا متحرک بودن را دارا می باشد و در حالت احتیاج به فضای بیشتر قادر هستید آنرا جدا کنید.

قیمت یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی R-V760 | یخچال RV760 با رنگ نقره ای،  سفید و مشکی

امکانات و قابلیت های موجود در یخچال هیتاچی V760

قابلیت خنک کنندگی از مهمترین اصولی است که هنگام انتخاب یک نوع یخچال توجه ویژه ای به آن می‌شود. در این میان دستگاه هایی همچون فریزر ها به دلیل استفاده از خنک کننده های قوی و حرفه ای خیال کاربر را از هر بابتی راحت خواهند کرد. در این میان یخچال R-760 هیتاچی به دو فن خنک کننده مجهز است. این سیستم همراه با یک فرایند حرفه ای تمامی بخش های یخچال را خنک نگه می دارد و به صورت یکنواخت هوایی کاملاً خنک و سالم را در یخچال برقرار خواهد ساخت. هوای خنک از چندین خروجی که در فضای داخلی یخچال تعریف شده اند به هر سطح از طبقه ها و قفسه های یخچال برخورد می کند. به عبارتی این سیستم از دو جریان هوا به صورت جداگانه و کنترل دقیق دما برای حفظ رطوبت مطلوب در هر کدام از قسمت های یخچال و فریزر استفاده می کند. این در حالی است که دیگر نگران از بین رفتن رطوبت مواد خوراکی حساس مانند میوه ها و سبزجات نخواهید بود چرا که به کمک این سیستم خنک کننده دوگانه با انتشار هوای خنک به هر نقطه ای رطوبت کافی حفظ خواهد شد.در کل باید گفت همراه با سیستم خنک کننده دوگانه هرگز نگران از بین رفتن طعم و کیفیت مواد غذایی نخواهید بود، چرا که بوی نامطبوع از بین می رود و مواد غذایی منجمد شده نیز طعم طبیعی شان حفظ می‌شود. موتور یخچال جزو اساسی ترین و مهم ترین قطعات موجود بر روی آن می باشد. یخچال فریزر R-VG760PUQ7 هیتاچی به کمپرسور اینورتر مجهز است. کمپرسور اینورتر از چند جهت بر دیگر موتورها برتری دارد. این مدل کمپرسور از یک درایو پیستونی خطی به جای یک درایو مجزای معمول استفاده شده است. این یعنی اینکه دیگر با اصطکاک اضافه و میزان نویز بالا در یخچال فریزر R-VG760PUQ7 هیتاچی رو به رو نخواهید شد و دستگاه در کمال آرامش به کارایی خود ادامه خواهد داد. همچنین موتور اینورتر فریزر هیتاچی هم از بابت سالم ماندن مواد غذایی خیال کاربر را راحت می کند و هم اینکه هزینه های مصرفی برقی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. به عبارتی این نوع موتور به دلیل طراحی نوآورانه ای که در آن به کار گرفته شده به صورت هوشمند موجب صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد. عملکرد و کارایی این یخچال بسیار ایده آل و مطلوب است که می تواند رضایت شما را به دست آورد و تا سالیان طولانی بهتری عملکرد را از خود نشان دهد.

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Hitachi refrigerator V760

مشخصات

گنجایش یخچال
366لیتر
گنجایش فریز
144لیتر
ارتفاع
1760 میلی متر
عمق با در
855میلی متر
پهنا
740میلی متر
هشدار درب
دارد
رتبه انرژی
++A
نوع یخچال
بالا پایین
لامپ یخچال
دارد
لامپ LED
دارد
خنک کننده
سیستم خنک کننده دو فن (Dual Fan Cooling)
تعداد درب
6 عدد یخچال 2 عدد فریزر

تعداد طبقات درب یخچال
6عدد
تعداد طبقات درب فریزر
2عدد فریزر
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
366لیتر
گنجایش فریز
144لیتر
ارتفاع
1760 میلی متر
عمق با در
855میلی متر
پهنا
740میلی متر
هشدار درب
دارد
رتبه انرژی
++A
نوع یخچال
بالا پایین
لامپ یخچال
لامپ LED
خنک کننده
سیستم خنک کننده دو فن (Dual Fan Cooling)
تعداد درب
6 عدد یخچال 2 عدد فریزر<br /> <br />
تعداد طبقات درب یخچال
6عدد
تعداد طبقات درب فریزر
2عدد فریزر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم