یخچال سایدبای ساید23 فوت الجیj237

مشخصات کلی یخچال سایدبای ساید23 فوت الجیj237:

ظرفیت:23فوت
نوع کمپرسور:اینورترخطی
نوع دستگیره:مخفی 
نوع قفسه ها:مقاوم دربرابرحرارت
نوع طبقات:عریض وقابل تنظیم
فناوری door in door: دارد

سیستم عیب یابی هوشمند:دارد
فیلتربهداشتی+Hygiene fresh:دارد

سیستم جریان هوای چندگانه:دارد
قفسه ی نگهدارنده ی بطری:دارد
آب سردکن ویخ سازخودکار:دارد
هشداربازماندن درب:دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
LG j237
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد وبرسی یخچال سایدبای ساید23 فوت الجیj237

یکی دیگر از محصولات شیک و خوش ساخت کمپانی ال جی که در میان مرد از محبوبیت زیادی برخوردار است یخچال سایدبای ساید23 فوت الجیj237 از سری یخچال فریزرهای ساید بای ساید است که تولید و روانه ی بازار شده است.

این یخچال به دلیل ظرفیت بالای23 فوتی که دارد و بزرگ وجادار بودن قفسه هایش موجب شده که حفظ و نگهداری مواد به صورت کاملا سالم و بهداشتی امکان پذیر باشد و با وجود گنجایش زیاد و بالایی که دارد نیاز هر خانواده ای را برطرف خواهد کرد.این یخچال همانند دیگر یخچال های ساید بای ساید قسمت اعظم آن برای بخش یخچال و بخش کوچک تر آن برای قست فریزر در نظر گرفته شده است و از امکانات و ویژگی های خارق العاده ای مانند کشوی حفظ رطوبت - کمپرسور اینورتر خطی و ... بهره برده است و با مجهز بودن به این امکانات در مصرف انرژی- کاهش مصرف برق و سالم وتازه ماندن مواد غذایی موثر عمل می کند که در پایین برخی از این ویژگی هارا برسی خواهیم کرد.

کمپرسوراینورترخطی یخچال سایدبای ساید23 فوت الجیj237

این تکنولوژی یکی از چندتا تکنولوژی بسیار کاربردی و مفید است که شرکت ال جی درساخت یخچال های جدید خود از جمله یخچال سایدبای ساید23 فوت الجیj237 استفاده کرده است اما شاید این سوال نیز برای شما به وجود آمده باشد که کارایی این کمپرسور چگونه است و چه فرقی با موتورهای یخچال های قدیمی دارد؟

کمپانی ال جی در این کمپرسوراینورترخطی که به جای پیستون های معمولی قدیمی از یک پیستون خطی است استفاده کرده است. که این کمپرسور در کاهش اصطکاک داخلی یخچال همچنین کاهش میزان صدای آن و عملکرد بدون لرزش یخچال و گنجایش و تازگی مواد بسیار موثر عمل می کند. یکی دیگر از فواید این کمپرسوراینورتورخطی صرفه جویی در مصرف انرژی به حد قابل توجهی و کاهش مصرف برق  است که میتوان به آن اشاره کرد.

فیلتر بهداشتیHygiene Fresh+ یخچال سایدبای ساید23 فوت الجیj237

این فیلتر توسط دو لایه فیلتر فتوکاتالیست و لامپ فرابنفش تا 99/99 درصد بوهای نامطبوع و ناخوشایند و بوهای قلیایی مانند بوی ماهی و بوهای اسیدی مانند بوی سبزیجات فاسد شده را طی 5مرحله از بین می برد.این فیلتر همچنین در از بین بردن باکتری ها و قارچ ها موثر است. یکی دیگر از کاربردهای دیگر این فیلتر حفظ ونگهداری مواد غذایی مدت زمان بیشتری است. با وجود این فیلتر دیگر نگران بوهای ناخوشاید درون یخچال و مشکل از بین بردن آن ها نخواهید بود.

فناوری door in door یخچال سایدبای ساید23 فوت الجیj237

شاید مشاهده کرده باشید که در یخچال های جدید علاوه بر درب اصلی یخچال یک درب کوچکتر نیز وجود دارد و ممکن است پرسیده باشید که این درب به چه دردی میخورد و برای چی طراحی شده است؟

این فناوری درب درب (Door in Door) یخچال سایدبای ساید 23فوت الجی j237  یک تکنولوزی بسیار کاربردی است که از باز وبسته کردن مکرر درب یخچال و هدر رفتن سرمایش درون آن جلوگیری می کند به این صورت که روی درب اصلی یک درب کوچکتر قرار دارد که میتواند خوراکی ها و نوشیدنی هایی را که بیشتر مورد استفاده قرار می دهید درون آن قرار دهید ودر صورت لزوم بجای باز کردن درب اصلی در کوچکتر را باز کنید و به راحتی مواد خوراکی تان در دسترس شما قرار گیرد بدین صورت از هدر رفتن انرژی تا 47٪ جلوگیری خواهد کرد.

یخ سازوآب سردکن خودکار یخچال سایدبای ساید23 فوت الجیj237

این مدل یخ ساز وآب سردکن یخچال توسط یک شلنگ به آب شهری متصل میشه و به صورت خودکار مخزن آب سرد کن و یخ ساز آن پر می شود. مزیت این مدل آب سرد کن ها این است که دیگر همیشه درون یخچالتون آب سرد دارید. با وجود این یخساز وآب سردکن دیگر نیازی به روش های قدیمی و به صورت دستی برای پرکردن آن از آب نیست.

یخ ساز های معمولی فضای زیادی را درون یخچال اشغال میکنند ولی این مخزن باریک یخ ساز روی درب یخچال به افزایش فضای درون یخچال کمک بسیاری کرده است و میتوانید در داخل یخچال وسایل بیشتری قرار دهید.

این یخ ساز یخ را به دو صورت خرد شده و قالبی تولید میکند.

کشوی حفظ رطوبت یخچال سایدبای ساید23 فوت الجیj237

یکی دیگر از ویژگی های کاربردی ومنحصربه فرد شرکت الجی که برای یخچال های 23فوت الجیj237 تعبیه کرده است کشوهای حفظ رطوبت است. روی این کشوهای حفظ رطوبت را یک صفحه ی مشبک پوشانده است که رطوبت و بخار تولید شده توسط میوه ها وسبزیجات را جذب واز بازگشت بخار و رطوبت به صورت قطرات آب بر سطح میوه ها وسبزی جات جلوگیری خواهد کرد و این رطوبت و بخار را طی یک چرخه به آن ها بازمی گرداند به این صورت رطوبت درون کشو در حد متعادل باقی خواهد ماند و همچنین موجب میشود میوه ها وسبزیجات داخل آن مدت زمان بیشتری طراوت و شادابی خودرا حفظ کنند و سالم بمانند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG j237
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم