یخچال دوقلو ال جی مدل B404-F401

یخچال دوقلو ال جی مدل B404-F401

  • قابلیت سیستم جریان هوای چند گانه
  • کشوی Moist Balance Crisper
  • آب سرد کن و یخ ساز اتوماتیک 
  • دارای صفحه نمایش LED
  • دارای قفسه ی شیشه ای
  • قابلیت خنک کننده درب
  • کمپرسور خطی اینورتر
  • دارای جعبه سبزیجات
  • دارای قفل کودک
  • ظرفیت 690 لیتر
ادامه مطلبShow less
57,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
REFRIGERATOR LG B404-F401
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

یخچال دوقلو ال جی مدل B404-F401

یخچال دوقلوی ال جی GR-B404-F401 از بهترین محصولات ارایه  شده توسط این شرکت خوشنام  کره ای است . این مدل یخچال برخلاف سایر برند های موجود در بازار بسیار خاص طراحی شده است چراکه یخچال و فریزر به صورت مجزا طراحی شده اند و ظاهر بسیار خاصی به آشپزخانه شما می دهند. حجم B404-F401 سر جمع 695 لیتر است که به راحتی می توان نیاز های یک خانوداه پرجمعیت را تامین کند .موتور این یخچال اینورتر است  که در صرفه جویی انرژی و تنظیم نویز بسیار خوب عمل می کند .مجهز بودن به کشوی حفظ رطوبت Moist Balance Crisper این ویژگی را به مشتریان داده است تا به  راحتی بتوانند رطوبت مواد غذایی را حفظ کنند و از کپک زدن مواد غذایی جلوگیری کنند . این یخچال دو قلو همچنین با داشتن یک سیستم خنک کننده پیشرفته به طور مداوم فضای داخل یخچال را خنک نگه می دارد .به علاوه با دارا بودن سیستم خنک کننده Multi Air Flow  هوایی خنک هم در یخچال و هم در فریزر ایجاد می کند . این محصول ال جی دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی خواهشمند است جهت آشنایی بیشتر و تطابق آن با نیاز های خود ادامه متن را مطالعه فرمایید.

ظرفیت و حجم زیاد یخچال دوقلو ال جی مدل GR-B404-F401

 بدیهی است که مهم ترین ملاک انتخاب یخچال حجم و ظرفیت آن است که مورد توجه همه مشتریان قرار گرفته است . B404-F401 از این نظر برازنده است چراکه ظرفیت این یخچال سر جمع 695 لیتر است و می تواند با این فضای زیاد گزینه مناسبی برای خانواده های پر جمعیت باشد لازم به لازم به ذکر که ال جی جهت ایجاد فضای بیشتر ابکتاری به خرج داده است . بدینگونه که کناره های یخچال نازک طراحی شده اند و فضای برای نگه داری محتویات بیشتر شده است . با B404-F401 دیگر از کمبود فضا برای نگه داری مواد غذایی گله نخواهید کرد .

با موتور اینورتر در مصرف انرژی طرفه جویی کنید 

کارکرد یک یخچال به طور مستقیم به کارکرد موتور آن ببر می گردد چرا که کنترل جریان برق و سیستم های خنک کننده به آن وابسته اند . یخچال فریزر F404-B401 دارای کمپرسور اینورتر (Inverter Compresser ) است که نسبت به سایر موتور های موجود عملکرد بسیار بهتری از خود نشان داده است برای مثال صدا یا نویز آن بسیار کم بوده و اصلا ملموس نیست و این آرامی خود حتی وقتی که حجم محتویات هم زیاد باشد حفظ می کند . مصرف انرژی این یخچال سونی بسیار کم بوده و می تواند با انرژی کم، کارایی خود را حفظ کند . به دیگر سخن هزینه های زیادی را از مصرف برق برای شما باز میگرداند.

GR-F404-B401، دوستدار محیط زیست

این یخچال پیش همه بهای زیادی را محیط قایل است چرا که  موتور آن کمپرسور اینورتر خطی است که به عنوان موتور دوست دار محیط زیست شناخته شده است. با این موتور از تصعید 60کیلوگرم گاز گلخانه ای CO2 -که تاثیر بدی روی اکوسیستم ها و اقلیم های هوایی می گذارد- جلوگیری می کند . این همانند آن است که15 اصله درخت را کاشته باشید !! اگر دوست دار محیط زیست هستید انتخاب این یخچال برای شما ایده آل خواهد بود .

سیستم خنک کننده Multi Air Flow

 با وجود سیستم خنک کننده multi air flow این امکان به مشتریان داده شده است تا بتوانند محصولات خود را در دراز مدت نگه دارند . اینگونه می توانید محصولات غذایی خود را تا زمستان بدون اینکه طعم یا مزه آن ها تغییر کند نگه دارید.فریزر F404-B401 به لطف این سیستم خنک  کننده و حجم زیاد خودش می تواند مواد غذایی انبوهی را در خود برای بلندمدت نگه دارد این سیستم با عملکرد مداوم خود دما پایین برده و حفظ می کند تا امکان فساد مواد غذایی و رشد باکتری به طور کلی از بین برود و مواد غذایی را در اوج سلامت نگه دارد.

کشوی حفظ رطوبت MOIST Balance crisper در B404-F401

همانطور که گفته شد ویژگی های B404-F401 LKPWV منحصر به فرد بوده و دارای تکنولوژی های بی نظیر است . یکی از این ویژگی ها کشوی حفظ رطوبت است که عمکردی هوشمندانه دارد. در واقع این سیستم برای حفظ رطوبت مواد غذایی تعبیه شده است و هدف آن بر این بوده که رطوبت مواد غذایی را در حد لازم نگه دارد این کار با  رطوبت های ایجاد شده ناشی تبخیر جذب شوند  اجازه نمی دهد تا کیفیت مواد غذایی دستخوش هرگونه تغییری شود.

رونمایی از طرح جدید آبسرد کن 

با رونمایی از B404-F401 موضوعی که شایان توجه بود طراحی متفاوت آبسردکن آن بود چرا که برخلاف بیشتر یخچال های بازار بسیار باریک بود و در نوع خود ظرافت و طرح زیبایی به یخچال می دهد. این آب سرد کن به گونه ای طراحی شده است که فضای درون یخچال را زیاد نگیرد و با این حال حجم نسبتا زیادی دارد . اهرم آن بسیار روان بوده و با کوچک ترین فشار آب سرازیر می شود . 

صرفه جویی در انرژی با لامپ های LED

لامپ های LED موجود B404-F401 انتخاب بسیار خوبی است چرا این مدل لامپ همانند یخچال بسیار کم مصرف بوده و در عین حال نور زیادی از خود ساطع می کند . لامپ های LED با افزایش راندمان و کاهش گرمای تلف شده ، به گونه ای طراحی شده است که گرمای ناشی از لامپ بر محتویات در یخچال اثر سوء نداشته باشد . به علاوه نور های تابیده شده از آن طبق استانداردهای جهانی انرژی کمی داشته و با باعث راه اندازی واکنش هایی که منجر به فساد غذایی می شوند ، نمی شوند .به تمام این ها عمر زیاد هم اضافه کنید چراکه لامپ های B404-F401  می توانند سال های زیادی فعالیت کنند . این لامپ ها جهت ایجاد طراحی شیک تر در بالا و به صورت مخفی قرار گرفته اند .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
REFRIGERATOR LG B404-F401

مشخصات

ارتفاع
185 سانتی متر
عمق با در
673 میلی متر
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
وزن
81 کیلو گرم
رتبه انرژی
+A
نشانگر LED
دارد
لامپ یخچال
LED
محفظه تخمه مرغ
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
مخزن اب
دارد
کنترل الکترونیکی
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
ابسردکن
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
دارد
تعداد درب
2 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
5 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
5 طبقه
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

ارتفاع
185 سانتی متر
عمق با در
673 میلی متر
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
وزن
81 کیلو گرم
رتبه انرژی
+A
نشانگر LED
لامپ یخچال
LED
محفظه تخمه مرغ
جریان هوای چند گانه
مخزن اب
کنترل الکترونیکی
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
ابسردکن
انجماد سریع
خنک کننده
تعداد درب
2 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
5 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
5 طبقه

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم