تلویزیون ال جی 65UR8050

تلویزیون ال جی 65 اینچ UR8050

✅ تولید کننده: ال جی 
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: اندونزی
✅ سال عرضه: 2023
✅کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: webOS

ادامه مطلبShow less
32,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
TV LG UR8050 4K 65 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

تلویزیون 65UR8050 یکی از محصولات سال 2023 است. این مدل از تولیدات سری 8 شرکت ال جی می ‌باشد. از این رو برای استفاده روزمره و خانگی و تماشای فیلم و سریال گزینه مناسبی به حساب می آید. کمپانی ال جی در این مدل از صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می ‌کند؛ برای همین فورکی تصاویر را طبیعی تر برای شما نمایش می دهد. α5 AI Processor 4K Gen قابلیت پردازش تصاویر بی کیفیت را دارد و آن ها را ارتقا می دهد. این تلویزیون دارای قابلیت اتصال به اینترنت بوده و از سیستم عامل webOS پشتیبانی می کند؛ این رابط کاربری با استفاده از اینترنت اشیا (IoT) امکان کنترل و مدیریت تلویزیون را به شما می ‌دهد.

این محصول دارای یک سیستم صوتی 2 کاناله با توان 20 وات است که بلندگوهای آن در سمت چپ و راست تلویزیون قرار دارد. میزان صدای 20 وات برای ابعاد 65 اینچی بسیار مناسب بوده و لازم به خرید دستگاه صوتی برای تلویزیون نیست. این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI در نسخه 2.0 بوده که در آن از رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی شده؛ از این رو UR8050 برای گیمرها پیشنهاد نمی ‌شود. همچنین این مدل دارای فناوری ALLM می باشد. این تکنولوژی از به وجود آمدن تاخیر در هنگام بازی جلوگیری می ‌کند.

محدوده قیمت این محصول در سایت ال جی 800 دلار بوده و با توجه به امکاناتی که دارد این مدل از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. این تلویزیون در مقایسه با مدل CU8000 سامسونگ تا حدودی مشابه هستند، و در این دو تفاوت هایی مانند حاشیه و نسبت کنتراست بیشتر بهه چشم می خورد. در کل RU8050 با تمام این تفاسیر امتیاز بالاتری دارد.

نقد و بررسی تلویزیون 65 اینچ ال جی 65UR8050

کیفیت تصویر UR8050

مهم ترین بخش هر تلویزیون تصویر آن است؛ که ال جی در این مدل از کیفیت تصویر فورکی با رزولوشن 3840x2160 پیکسل استفاده می کند. این میزان رزولوشن خبر از 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش 65 اینچی می دهد. این محصول مجهز به پنل IPS بوده که دارای زاویه ی دید گسترده‌ای بوده؛ یعنی در هر زاویه نسبت به تلویزیون بنشینید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود.

پردازشگر را به عنوان قلب تلویزیون نام برده‌اند که حضور آن در تلویزیون بسیار مهم است. پردازشگر تصاویر بی کیفیت را پردازش سپس به کمک تکنولوژی 4K Upscaler این تصاویر را ارتقا خواهد داد. متاسفانه این تلویزیون ال جی 65 اینچ از کنتراست کمی برخوردار دارد. یعنی در محیط های تاریک تضادهای رنگی را به درستی تشخیص نمی دهد. اما خوشبختانه این مدل از زاویه دید بالایی دارد؛ به شکلی که در هر زاویه‌ای در کنار تلویزیون قرار بگیرید تصاویر با کیفیت را خواهید دید.

کیفیت تصویر UR8050

 ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ نوع صفحه نمایش: LED

✅ نوع پنل: IPS

طراحی و ساختار تلویزیون 65 اینچ ال جی 65UR8050

تلویزیون 65UR8050 دارای طراحی معمولی با ضخامت 2.44 و حاشیه 1.2 سانتی متر است. ال جی برای ساخت این مدل از پلاستیک فشرده استفاده کرده که در برابر خراشیدگی زیاد مقاوم نیست. رنگ بدنه مشکی بوده که با سایر لوازم منزل شما همخوانی داشته باشد. پایه های دو شاخه ای تمام وزن تلویزیون را به دوش می‌ کشند این پایه ها مانع از لرزش تلویزیون خواهد شد. پورت های این محصول در پشت تلویزیون قرار دارد که در صورت نصب تلویزیون به دیوار امکان دسترسی به آن سخت خواهد شد. اگر قصد استفاده از پورت ها را به راحتی دارید باید تلویزیون را روی میز قرار دهید.

در صورت نصب این دستگاه به دیوار به انوازه براکت 200x200 نیاز دارید. همچنین با قابیت Cable Management می‌ توانید کابل‌های پشت تلویزیون خود را مدیریت نمایید. این قابلیت باعث جلوگیری از بی نظمی و شلختگی تلویزیون می شود. با خرید 65UR8050 شما یک ریموت کنترل، دفترچه راهنما، باتری و کابل برق را دریافت خواهید نمود و دیگر نیازی به خرید این موارد نیست.

نوع ریموت کنترل این محصول جادویی و هوشمند بوده که کار با تلویزیون را بسیار راحت تر می کند. این ریموت کنترل دارای دکمه اسکرول می باشد و کار کرد آن شبیه ماوس کامپیوتر است ولی باید دقت داشته باشید که زیاد از این دکمه استفاده نکنید چون در مدت زمان طولانی در صورت استفاده مکرر دچار استهلاک می شود. همچنین این ریموت دارای میکروفون داخلی بوده؛ شما با استفاده از صدای خود می ‌توانید انواع دستورات صوتی یا جستجوی صوتی را با تلویزیون انجام دهید.

 طراحی و ساختار تلویزیون 65 اینچ ال جی 65UR8050

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 1.2 سانتیمتر

✅ ضخامت: 5.6 سانتیمتر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: دوشاخه

✅ اندازه براکت: 200x200

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65، 70، 75، و 86 عرضه شده است و شما برای خرید تلویزیون ال جی UR8050 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون ال جی UR8050 

پورت های ارتباطی

در پشت تلویزیون پورت های ارتباطی متنوعی وجود دارد این درگاه ها صدا و تصویر را از دستگاه های دیجیتالی به تلویزیون منتقل می ‌نمایند. در این مدل 3 عدد پورت HDMI برای اتصال کنسول بازی، دستگاه های دیجیتال و لپ تاپ ارائه شده است. 2 عدد پورت USB نیز جهت اتصال فلش مموری و هاردیسک به تلویزیون وجود دارد. همچنین در این مدل از درگاه (OPTICAL) برای اتصال سیسنک های صوتی به صورت کابلی استفاده شده است. در کنار آن پورت LAN نیز وجود دارد که یک درگاه برای اتصال کابل شبکه بوده و تلویزیون را به اینترنت وصل می کند. گذشته از آن ال جی پورت RF را نیز در این مدل برای اتصال آنتن و نشان دادن برنامه ها قرار داده است.

قابلیت گیمینگ در تلویزیون ال جی 65UR8050

تلویزیون 65UR8050 برای گیم مناسب نیست. اگر خواهان خرید تلویزیون گیمینگ حرفه‌ای هستید بهتر است که به سراغ تلویزیون‌ها بالا رده تر بروید. به هر حال این تلویزیون قابلیت پخش کنسول های بازی نسل جدید را دارد. پورت HDMI در نسخه 2.0 و رفرش ریت 60 هرتز برای کنسول های بازی نسل هشتم فقط جوابگو خواهد بود. تاخیر ورودی این محصول 10.2 میلی‌ثانیه بوده که نشان از تاخیر کمی در حالت بازی می دهد. ال جی برای بخش گیمینگ فناوری های متعدد را به می برد. تا سرگرمی مناسبی را برای شما و خانواده‌تان فراهم سازد. با فناوری ALLM هنگام اتصال کنسول بازی، تلویزیون به صورت خودکار سریعا به حالت بازی خواهد رفت. همچنین با این قابلیت دیگر تاخیری در هنگام بازی کردن با تلویزیون نخواهید دید.

با سرویس ابری NVIDIA GeForce NOW در این مدل، با استفاده از کنسول بازی می توانید به صورت آنلاین گیم های دلخواه تان را اجرا کنید. برای استفاده از این قابلیت باید تلویزیون را به اینترنت متصل باشد. گذشته از آن با قابلیت HID می توانید ماوس و کیبورد را به تلویزیون متصل نمایید و تجربه گیمینگ لذت بخشی را برای خود فراهم سازید. قابلیت HGiG هم برای نمایش دقیق بازی های HDR استفاده قرار می شود؛ این فناوری باعث می گردد بازی بدون هیچ عیب و نقصی پخش شود. تکنولوژی HGiG فناوری HDR را روی تصاویر بازی پیاده می کند. با این قابلیت در هنگام بازی دشمنان را در دل تاریکی تشخیص دهید و پیروزی را در بازی برای خود به ارمغان بیاورید.

 اجرای کنسول های بازی

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 9.6 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و سیستم عامل

تلویزیون ال جی UR8050 دارای سیستم عامل webOS بوده؛ این رابط کاربری دارای منو و تنظیمات آسان است. که با استفاده شما می ‌توانید به روش های مختلف به اینترنت متصل شوید. RU8050 اسمارت است و تمامی امکانات هوشمند و امروزه را دارد. این تلویزیون با توجه به امکانات و فناوری های موجود می تواند نیاز‌های یک کاربر را برآورده ‌سازد. دستیار صوتی گوگل و آمازون الکسا یکی از ویژگی‌ های کاربردی این تلویزیون بوده که با استفاده از صدای شما و از طریق ریموت کنترل هر نوع دستوری را برای شما انجام خواهد داد. با این دستورات صوتی می ‌توانید بدون نیاز به نوشتن و تنها از طریق صدای خود از وضعیت آب و هوا، بازی‌های ورزشی و بسیاری از موارد دیگر اطلاع داشته باشید.

این تلویزیون برای انتقال محتواهای گوشی به حافظه داخلی از قابلیت Screen Share بهره می برد. این قابلیت بدون نیاز به کابل اتصال و تنها از طریق بلوتوث محتواهای گوشی شما اعم از موسیقی، تصویر، فیلم و.... را منتقل می‌نماید. از این رو شما محتواهای گوشی را روی تلویزیون خواهید دید. جدا از آن AirPlay 2 محصولات شرکت اپل را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل می کند. از دیگر امکانات تلویزیون ال جی UR8050 قابلیت نصب برنامه بوده؛ کافی است که به فروشگاه ال جی بروید و هر موردی که نیاز داشتید را برای تلویزیون خود دانلود کنید. با فناوری ضبط فیلم در کنار تماشای محتوای خود می توانید آن را ظبط کنید تا در زمان های دیگر به تماشای آن دوباره بپردازید.

حافظه داخلی این دستگاه 8 گیگ است که نصف فضای آن به برنامه های موجود در تلویزیون اختصاص داده شده؛ بقیه حافظه نیز را برای نصب برنامه های ضروری می تواند مورد استفاده واقع شود. پشتیبانی از زبان فارسی از دیگر مواردی بوده که کار شما را با تلویزیون آسان کرده؛ شما با منوی زبان فارسی می توانید به راحتی به تنظیمات تلویزیون دسترسی داشته باشید. با استفاده از قابلیت Family Settings شما می ‌توانید انواع تنظیمات را برای آنکه کودک شما به بخش هایی از تلویزیون دسترسی نداشته باشد، را غیر فعال کنید. با اینترنت اشیا(IoT) می‌توانید از طریق گوشی تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید. این قابلیت امکان کنترل و مدیریت تلویزیون را از راه دور به شما می دهد.

Sports Alert یکی از امکانات تلویزیون ال جی بوده که اعلان های ورزشی را به شما نشان خواهد داد. این قابلیت یک اعلان را در پایین صفحه نمایش برای شما ارسال خواهد کرد که در آن از اطلاعات بازی، زمان شروع و پایان مسابقات ورزشی و هر نوع اطلاعاتی که مربوط به آن باشد را برای شما در پایین صفحه نمایش می‌دهد. با قابلیت ایجاد پروفایل شخصی می‌توانید چندین اکانت و پروفایل را روی تلویزیون ال جی ایجاد نمایید و برای هر پروفایل تنظیمات مخصوص را فعال کنید.

اجرای کنسول های بازی

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: webOS

✅ حافظه داخلی: 8 گیگابایت

✅ نسخه WiFi: استاندارد 5.0 در حالت 802.11a/b/g/n/ac

✅ نسخه بلوتوث: استاندارد 5.0

سیستم صوتی

یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات در این تلویزیون بوده؛ بلندگوهای تلویزیون ال جی 65RU8050 در سمت چپ و راست قرار دارد. اگر دوستدار صدای بلند هستید و از میران صدای این تلویزیون راضی نیستید می ‌توانید از طریق پورت اپتیکال یا تکنولوژی  Sound Syn انواع سیستم صوتی، سندبار یا سینمای خانگی را به تلویزیون متصل نمایید. فناوری AI Acoustic Tuning با استفاده از ریموت کنترل، فاصله شما را تا تلویزیون تشخیص می‌دهد سپس متناسب با فاصله به صورت خودکار میزان صدای دستگاه را تنظیم می‌ کند.

قابلیت TV Sound Mode Share برای اشتراک گذاری یا انتقال صدا به تلفن همراه شما است. با این تکنولوزی می ‌توانید به راحتی صدای تلویزیون را به گوشی منتقل نمایید و از طریق هندزفری به صدای تلویزیون گوش دهید. این فناوری بخصوص در شب بسیار مفید بوده و صدای تلویزیون دیگر مزاحمتی برای افراد خانه ایجاد نخواهد کرد. شرکت ال جی برای تلویزیون 65RU8050 قابلیت AI Sound Pro را در نظر گرفته که این فناوری که با هوش مصنوعی ادغام شده و می‌ تواند صدای های بی کییفیت را تشخیص دهد و به صورت خودکار آن ها را پردازش کند؛ سپس صدایی با کیفیت و بدون نویز به گوش شما خواهد رسید.

سیستم صوتی

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده

برند ال جی سونی سامسونگ
مدل UR8050 X80L CU8000
سال تولید 2023 2023 2023
سایز ها 43-50-55-65-70-75-86 43-50-55-65-75-86 43-50-55-65-75-86
سیستم عامل webOS Android Tizen
پردازنده α5 Gen6 AI Processor 4K 4K HDR Processor X1 Crystal Processor 4K
نوع پنل ADS ADS VA
نرخ نوسازی 60 هرتز 60 هرتز 60 هرتز
تأخیر در ورودی 9.6 11.8 12.3
امتیاز کلی 7.1 6.6 6.6

نتیجه گیری

ال جی 65UR8050 با توجه به امکانات و فناوری های موجود یک تلویزیون میان رده است. این محصول داری کیفیت تصویر فورکی بوده؛ این مدل، تصاویر کاملا طبیعی و زنده را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. این تلویزیون دارای طراحی معمولی بوده؛ اگر خواهان تلویزیون های باریک تر با طراحی متفاوت هستید بهتر است به سراغ تلویزیون های بالارده ال جی بروید. پردازشگر این تلویزیون تصاویر بی کیفیت را ارتقا خواهد داد. همچنبن یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات وجود دارد که بلندگوهای آن در سمت چپ و راست تلویزیون قرار دارد.

این تلویزیون 65 اینچ دارای پورت های متعدد HDMI از نسخه 2.0 بوده و رفرش ریت آن 60 هرتز است. با این موارد تلویزیون مذکور برای گیم و کنسول بازی نسل بالاتر از 8 مناسب نیست. گذشته از آن سیستم عامل webOS در کنار قابلیت اتصال به اینترنت امکان دانلود و نصب انواع برنامه و بازی ها را روی تلویزیون خواهد داد.

فروشگاه اینترنتی اصلی کالا یکی از عرضه کنندگان تلویزیون 65 اینچ ال جی UR8050 بوده؛ این محصول دارای گارانتی معتبر و پرداخت درب منزل درکمترین زمان ممکن است. همچنین می توانیدجهت خرید این محصول با کارشناسان فروش اصلی کالا تماس حاصل فرمایید.

نقاط قوت

✅ زاویه دید مطلوب

✅ تأخیر در ورودی پایین

✅ کیفیت صدای خوب

✅ مناسب برای پخش خانگی

نقاط ضعف

❌ کنتراست ضعیف

❌ عدم نمایش جزئیات در محیط های تاریک

❌ عدم نمایش جزئیات در محیط های بسیار روشن

❌ پرش در صحنه های سریع

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TV LG UR8050 4K 65 Inch
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم