تلویزیون ال جی 55QNED75

تلویزیون کیوند ال جی 55 اینچ 4K مدل 2023 QNED75

✅ تولید کننده: ال جی 
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: اندونزی
✅ سال عرضه: 2023
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: webOS

ادامه مطلبShow less
30,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV 55QNED75 4K 55 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی تلویزیون ال جی 55QNED75

تلویزیون 55QNED75 یکی از محصولات سری 7 بالارده شرکت ال جی در سال 2023 بوده که فناوری های متعددی در آن به کار گرفته شده است. یکی از این موارد که بسیار چشم گیر بوده حضور فناوری QNED می باشد. این فناوری ترکیبی از نمایشگر های نانوسل و Mini LED بوده که بیش از یک میلیارد رنگ را با دقت و عمق رنگی بسیار بالایی نمایش خواهد داد. همچنین شما با تکنولوژی QNED رنگ‌های دقیق، کنتراست بهتر و رنگ مشکی با عمق بیشتری را در صفحه نمایش خواهید دید. محصول مذکور برای استفاده خانگی و رومزه، تمشای حرفه ای فیلم و سریال بسیار مناسب بوده از این رو یک تلویزیون ارزان قیمت به حساب می آید. پنل IPS پشتیبانی شده زاویه دید گسترده ای دارد و شما در هر زاویه ای نسبت به تلویزیون بنشینید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود.

تصویر در تلویزیون ال جی 55QNED75 نسبت به مدل های میان رده دیگر مانند نانوسل و ال ای دی بسیار بالاتر بوده و شما همه ی محتواهای روی نمایشگر را با وضوح و عمق رنگی بسیار بالاتری خواهید دید. از این رو قیمت این محصول هم با وجود تکنولوژی QLED بالاتر رفته است. کیفیت تصویر این محصول 4K بوده و محتواها را با رزولوشن 2160×3840 نمایش می دهد یعنی هر تصویری به کمک میلیون ها پیکسل بر روی نمایشگر پخش می شود. پردازشگر یک تلویزیون به عنوان قلب آن به حساب می آید. پردازنده بی نظیر α7 Gen5 AI Processor 4K با دقت بسیار بالایی محتواهای دریافتی را چه صوتی و تصویری تجزیه و تحلیل می کند. این پردازنده تصاویر را نزدیک به کیفیت 4K ارتقا می دهد. از دیگر قابلیت های دیگر این پردازشگر ارتقای کیفیت تصویر و صدا بوده؛ با برخورداری از این قابلیت کاربران از صفحه نمایشگر محتواهایی با کیفیت بالا و صداهایی با وضوح کامل و بدون نویز را در اختیار خواهند داشت. 

 تلویزیون های امروزه از سیستم عامل های اختصاصی خود پشتیبانی می کنند که امکانات گسترده ای را در اخیتار مخاطب می گذارد. 55QNED75 از سیستم عامل webOS پشتیبانی می کند که یک پلتفرم محبوب ال جی بوده و برنامه های گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از این رابط کاربری شما توانایی اتصال به اینترنت را دارید و می توانید محتواهای دلخواه خود را در مرورگر وب گوگل جستجو نمایید.

میزان صدا به اندازه تصویر برای بینندگان بسیار حائیز اهمیت بوده تا در کنار یک کیفیت تصویر خوب یک صدای رسا و قدرتمند را دریافت کنند و لذت تمشای هر نوع محتوایی دو چندان شود. این تلویزیون دارای یک سیستم صوتی 2.0 کاناله است و صدایی به قدرت 20 وات را در بلندگوهای خود انتشار می دهند. میزان صدا موجود برای ابعاد 55 اینچی زیاد مناسب نیست و اگر خواهان مقدار صدای بیشتری هستید می توانید انواع سیستم صوتی را با دستگاه خود متصل نمایید. قابلیت Dolby Digital در این دستگاه باعث می شود صدا واضح تر و بدون نویز به گوش مخاطب برسد. علاوه بر این موارد پورت های ارتباطی این محصول متنوع بوده و در پنل پشتی در سمت چپ تلویزیون قرار دارند. 3 عدد پورت HDMI و 2  عدد پورت USB در این دستگاه واقع بوده یکی از مهم ترین ورودی های تلویزیون می باشند.

نقد و بررسی تلویزیون ال جی 55QNED75

کیفیت تصویر تلویزیون QNED75

آیتم بسیار مهمی که هر کاربری در خرید به آن توجه می کند تصویر بوده و در این مدل از فناوری های مخصوص و امروزه استفاده شده که یکی از آن ها نمایشکر QLED می باشد. شرکت ال جی در پاسخ به نمایشگر های سطح بالا و QLED سامسونگ صفحه نمایش QLED را عرضه نمود. در این تکنولوژی 3 فناوری بسیار مهم مانند: Quantum Dot، نور پس‌زمینه مینی LED و فناوری نانوسل ال‌جی قرار دارد تا رنگ های خالص تر و طیف رنگی وسیع با سطح روشنایی بالا را ارائه دهد. این تلویزیون به نور پس زمینه Edge LED مجهز بوده که وظیه تامین روشنایی تلویزیون را در اطراف صفحه نمایش برعهده دارد. پنل IPS پشتیبانی شده نسبت به پنل های VA زاویه دید گسترده و بهتری دارند ولی متاسفانه نمی توانند رنگ مشکی را واضح و عمیق تر نشان دهند؛ حضور فناوری نور دهی موضعی Local Dimming و قابلیت  UltraContrast  کنتراست بهتری را ارائه می دهد و کمبود این مساله را جبران کرده است.

همچنین حضور فناوری Billion Rich Colors برای تولید طیف گسترده ای حدود 1 میلیارد رنگ به کار رفته و همه ی این رنگ ها درخشان و شفاف تر نشان داده می شود. گذشته از آن یک پردازنده به نام α5 Gen6 AI Processor 4K در این تلویزیون قرار دارد که یک پردازشگر تصویر پیشرفته توسط شرکت ال جی بوده و توانایی این را دارد تا تصاویر را به رزولوشن 4K  ارتقاء بدهد و با بهینه‌سازی رنگ‌ها و جزئیات، تصاویری با کیفیت بالا و واقع‌گرایی بیشتری را فراهم کند. همچنین با استفاده از الگوریتم‌های تصویربرداری پیشرفته تصاویر را به صورت خودکار پردازش می نماید. از دیگر فناوری های به کار رفته در این تلویزیون 55 اینچ فناوری HDR بوده که به منظور بهبود رنگ‌ها و پخش تصاویر به شکل طبیعی و واقعی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. با استفاده از این فناوری‌ها تمامی رنگ‌ها با کنتراست و روشنایی بیشتری و با عمق 10 بیتی پخش می‌شوند و در نتیجه تصاویر واقعی تر و زنده تری را برای کاربران ارائه می‌دهند.  پشتیبانی از 4000 نیت روشنایی در فناوری  HDR10+ عمق و وضوح بیشتری به تصاویر می‌بخشد و در نتیجه تصاویری با رنگ سیاه عمیق و وضوح فوق العاده نمایش داده است.

کیفیت تصویر تلویزیون QNED75

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ نوع صفحه نمایش: QNED

✅ نوع پنل: IPS

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون ال جی 55QNED75

ساختار یکی از موارد حائز اهمیت برای بسیار از کابران بوده؛ که تلویزیون ال جی 55QNED75 دارای ضخامت 3.0 سانتی متر و حاشیه 1.3 سانتی متر است از این رو یک تلویزیون باریک به حساب می آید. جنس بدنه این محصول پلاستیک فشرده بوده که مقاومت مطلوبی را دارد. پایه های این محصول V شکل طراحی شده و فاصله آن ها تا قاب صفحه نمایش 3.2 اینچ بوده و شما می توانید در زیر آن بسیاری از سندبار ها را قرار دهید تا فضای شیک تر و توان صوتی بالایی را از تلویزیون و سندبار دریافت نمایید. قسمت پشتی این دستگاه هم از یک پلاستیک بزرگ تشکیل شده که ورودی آن ها در سمپ چپ پشت دستگاه قرار دارند و در صورت نصب تلویزیون به دیوار احتمال این وجود دارد که دسترسی به آن ها دشوار شود. برای مدیریت کابل چندین نقطه برای نصب گیره های ارائه شده وجود دارد و شما از طریق ان ها می توانید پشت تلویزیون را به راحتی مرتب کنید تا دیگر هیچ بی نظمی و شلختگی در تلویزیون به وجود نیاید.

در صورت نصب این تلویزیون به دیوار شما به برکت 300x300 نیاز دارید. علاوه بر آن ریموت کنترل MR23GA این دستگاه هوشمند و جادویی بوده و شما از طریق صدای خود می توانید تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید. بنابراین می‌توانید از فرمان‌های صوتی برای درخواست از تلویزیون برای باز کردن برنامه‌های خاص، جستجوی درون برنامه‌ها، درخواست زمان یا درخواست آب و هوا استفاده کنید. همچنین این ریموت نیاز به باتری های یک بار مصرف دارد. دکمه اسکرول و نشانگر موجود روی صفحه نمایش کار با این دستگاه را بسیار راحت تر کرده و شبیه به یک ماوس کامپیوتر عمل می کند. توجه داشته باشید که لوازم همراه این تلویزیون شامل: کابل برق، ریموت کنترل، باتری و دفترچه راهنما می باشد.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون ال جی 55QNED75

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 1.3 سانتی متر

✅ ضخامت: 3.0 سانتی متر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: دو شاخه 

✅ اندازه براکت: 300x300

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65 و 75 عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون QNED75 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون ال جی QNED75

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 55 اینچ ال جی QNED75

تلویزیون ال جی 55QNED75 با داشتنن 3 پورت HDMI در نسخه 2.0 توانایی اتصال کنسول های بازی را دارد. اما به دلیل عدم وجود رفرش ریت 120 هرتز و فناوری هایی همچون VRR برای کنسول های بازی نسل هشتم به بالاتر شاید کیفیت مطلوبی را ارائه ندهد. این دستگاه با رفرش ریت 60 هرتز و تاخیر ورودی 13.9 میلی ثانیه هیچ لگ یا تاخیری را در هنگام بازی کردن ایجاد نمی کند. با حالت تصویر Game Optimiser و منوی  Game Dashboard در تلویزیون ال جی QNED75 گزینه‌های بیشتری در زمینه گیمینگ در دسترس کاربران قرار می گیرد. حالت HGiG به عنوان یکی از ویژگی‌های موجود در تنظیمات بازی نمایش رنگ‌های بازی‌ها را با کیفیت بیشتر در محتوای HDR را فراهم می‌کند. همچنین قابلیت ALLM در هنگام نصب کنسول بازی به تلویزیون باعث کاهش تاخیر ورودی خواهد شد. علاوه بر این موارد شما از طریق سرویس ابری گیمینگ حتی در صورت عدم وجود کنسول بازی می توانید به صورت آنلاین بازی را اجرا کنید ولی برای انجام این کار باید تلویزیون را به اینترنت متصل نمایید.  

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 55 اینچ ال جی QNED75

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 13.9

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

تلویزیون اسمارت QNED75 با سیستم عامل webOS نسخه 8 دارای امکانات هوشمند متنوعی است که شما به راحتی می‌توانید از آنها استفاده کنید. این رابط کاربری دارای منو و تنظیمات آسان بوده که دسترسی و استفاده از آن ها بسیار راحت می باشد. البته ناگفته نماند از منوی فارسی هم پشتیبانی می کند. در این مدل دستگاه شما به راحتی از طریق WIFI به اینترنت متصل شوید. این تلویزیون دارای دستیار صوتی گوگل و آمازون بوده که به کاربران این امکان را می‌دهد از طریق صدا تلویزیون را کنترل کرده و به راحتی به محتوای خود دسترسی پیدا کنند. با فعال کردن دستیار صوتی کاربران می‌توانند با گفتن دستورات صوتی برنامه‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود را پخش کنند. علاوه بر آن این مدل دستگاه به هر کاربر اندروید یا آیفون امکان وصل شدن به تلویزیون را می دهد تا بتوانید محتوای داخل تلفن همراه خود را در صفحه نمایش 55 اینچی ببینید.

 قابلیت نصب برنامه در کنار حافظه داخلی 16 گیگ امکان نصب و دانلود هر نوع برنامه ای را به شما خواهد داد. با قابلیت ضبط فیلم PVR می توانید هر نوع فیلم و سریالی را ذخیره نمایید تا بعدا به تماشای آن بپردازید. شرکت ال جی برای این مدل تلویزیون امکانات هوشمند و کاربردی را به کار برده که یکی از آن ها Sport Alert بوده و برای کاربران علاقمند به ورزش و مسابقات ورزشی مطلوب است. با وجود این قابلیت دیگر دیدن مسابقه و یا برنامه ورزشی را از دست نخواهید داد. گذشته از این موارد این تلویزیون از قابلیت Smart Cam پشتیبانی می کند که با خرید آن و وصل کردن به پورت USB دستگاه، امکان برقراری تماس صوتی و تصویری برای شما فراهم می شود.

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: webOS

✅ حافظه داخلی: 16 گیگ

✅ نسخه WiFi: وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

✅ نسخه بلوتوث: 5.0

پورت و روش های اتصال 

در پشت تلویزیون ال جی 55QNED75 تعدادی پورت متنوع قرار دارد که هر کدام وظایف خاص خود را برعهده دارند. 3 عدد پورت HDMI در نسخه 2.0 برای اتصال دستگاه های دیجیتالی، کنسول بازی، لپ تاپ ارائه شده است. 2 پورت USB هم برای اتصال فلش مموری هارد خارجی در تلویزیون قرار دارد. پورت LAN هم یک درگاه اتصال به شبکه به صورت کابل می باشد. گیرنده دیجیتال DVB-T2 و DVB-S2 و DVB-C تمامی کانالهای خارجی و صدا و سیما را بدون نویز و تاری را دریافت و در تلویزیون نشان خواهد داد.

کیفیت و قدرت صدا 

تصویر خوب در کنار کیفیت صدا بالا بدون شک لذت تماشای محتواها را برای شما چنیدن برابر خواهد کرد. بلندگوهای تلویزیون ال جی 55QNED75 در سمت چپ و راست تلویزیون قرار دارند و صدایی به قدرت 20 وات را در محیط پخش خواهند کرد. این میزان صدا تا حدودی برای ابعاد 55 اینچی مناسب بوده اما اگر از دوستداران صدای بلند هستید قابلیت وصل کردن انواع دستگاه صوتی به صورت کابل یا بلوتوث برای شما فراهم شده است.

ال جی برای قسمت صوتی هم فناوری های متعدد به کار گرفته که یکی از آن ها قابلیت AI Acoustic Tuning می باشد. این فناوری از طریق ریموت کنترل فاصله شما را تلویزیون تشخیص می دهد و متناسب با آن صدای دستگاه را برای شما تنظیم می نماید. حضور قابلیت Ultra Surround و دالبی صدایی فراگیر و همه جانبه را به گوش مخاطب می رساند.

کیفیت و قدرت صدا

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده

برند ال جی سونی سامسونگ
مدل QNED75 X75K CU9000
سال تولید 2023 2022 2023
سایز ها 43-50-55-65-75 43-50-55-65 43-50-55-65-75-85
سیستم عامل webOS Android TIZEN
پردازنده a5 Al Processor 4K X1 Crystal Processor 4K
نوع پنل IPS IPS VA
نرخ نوسازی 60 هرتز 60 هرتز 60 هرتز
تأخیر در ورودی 11.3 میلی ثانیه  14.8 میلی ثانیه 12.2 میلی ثانیه
امتیاز کلی 7.5 6.6

مجموع عملکرد ها

تلویزیون ال جی QNED75 سایز 55 اینچ یک تلویزیون بالارده از شرکت ال جی بوده و برای استفاده خانگی و روزمره همچنین تماشای حرفه ای فیلم و سریال بسیار گزینه مناسبی برای خرید است. این محصول از صفحه نمایش QLED و کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و در تولید تصاویر طبییعی با رنگ های غنی و پر رنگ بسیار عملکرد خوبی را دارد. میزان صدا 20 وات برای این مدل تلویریون مناسب بوده و در صورت نیاز می توانید سندبار یا سینمای خانگی را به تلویزیون متصل نمایید. سیستم عامل webOS هم دسترسی به منو و قابلیت های زیادی را به شما خواهد داد.

فروشگاه اصلی کالا نیز از عرضه کنندگان این محصول در ایران بوده و شما می توانید بعد از خرید، آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. تمامی محصولات اصلی کالا دارای گارانتی معتبر 18 ماهه بوده و می توانید قیمت مصحول مورد نظر را بعد از رسیدن به درب منزل پرداخت نمایید.

نقاط قوت

✅ زاویه دید گسترده

✅ سایز بندی با تنوع بالا 

✅ تأخیر در ورودی پایین

✅ کنتراست دقیق با جزئیات 

نقاط ضعف

❌ توان صوتی کم 

❌ عدم پشتیبانی از صدای 3 بعدی 

❌ پرش در صحنه های سریع

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 55QNED75 4K 55 Inch

مشخصات

مدل کامل
55QNED75
سری
7
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
کره جنوبی
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
مناسب برای پخش
استفاده خنگی و معمولی/ تماشای فیلم و سریال
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
تخت
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 بیت
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
-
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
-
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
α5 Gen6 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
دارد
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room) (ISF) Expert (Dark Room) Cinema Eco FILMMAKER MODE Football Game Optimiser Standard Vivid
توان خروجی صدا (وات)
20
سیستم های صوتی
-
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
-
ووفر
ندرارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Digital (AC3) /Dolby Digital Plus (EAC3) HE-AAC /Ultra Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
AI Sound Pro Cinema Clear Voice Pro Football Game Optimiser Music Standard
پردازشگر صدا
α5 Gen6 AI Processor 4K
مناسب برای کنسول های بازی
نسل 8
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
ندارد
فناوری AMD Free Sync
ندارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
8
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
منو فارسی
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Cinema Screen 3 Sided
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی و نقره ای
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
دو شاخه
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1233x781x257
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1233x716x44.2
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1360x810x152
وزن با پایه (کیلوگرم)
16.7
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
16.3
وزن پایه (کیلوگرم)
16.7
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
21.2
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5
ریموت کنترل
دارد
مشخصات تیونر
-
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
Dolby Vision
ندارد
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300×300
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55QNED75
سری
7
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
کره جنوبی
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
مناسب برای پخش
استفاده خنگی و معمولی/ تماشای فیلم و سریال

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
تخت
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 بیت
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
α5 Gen6 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room) (ISF) Expert (Dark Room) Cinema Eco FILMMAKER MODE Football Game Optimiser Standard Vivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
سیستم های صوتی
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
ووفر
ندرارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Digital (AC3) /Dolby Digital Plus (EAC3) HE-AAC /Ultra Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
AI Sound Pro Cinema Clear Voice Pro Football Game Optimiser Music Standard
پردازشگر صدا
α5 Gen6 AI Processor 4K

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل 8
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
8
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Cinema Screen 3 Sided
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی و نقره ای
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
دو شاخه
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1233x781x257
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1233x716x44.2
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1360x810x152

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
16.7
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
16.3
وزن پایه (کیلوگرم)
16.7
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
21.2

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

منو فارسی
مشخصات تیونر
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
Dolby Vision
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300×300

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم