تلویزیون سامسونگ 55Q60C

تلویزیون کیولد سامسونگ 55 اینچ 4K مدل 2023 Q60C

✅ تولید کننده: سامسونگ
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ سال عرضه: 2023
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen

ادامه مطلبShow less
30,100,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV 55Q60C 4K 55 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 55Q60C

 تلویزیون سامسونگ 55Q60C یکی از محصولات سری 6 کیولد بوده که در سال 2023 تولید و روانه بازار شده است. صفحه نمایش QLED در کیفیت تصویر بسیار تاثیر داشته که از فناوری کوانتوم دات برای بازتاب و انتشار نور استفاده می کند و باعث تولید رنگ های با وضوح و کنتراست خیلی بالا می شود. همچنین بیش از 100 درصد حجم رنگی را ارائه می دهد و امکان باز تولید رنگ دقیق را در هر سطح و روشنایی فراهم می نماید. پنل این صفحه از نوع VA بوده که در مقایسه با پنل IPS از نظر کنتراست عملکرد خوبی را ارائه داده و تضادهای رنگی را به درستی در محیط های تاریک تشخیص می دهد. این مدل تلویزیون برای استفاده خانگی و رومزه و تمشای حرفه ای فیلم و سریال گزینه مناسبی برای خرید می باشد.

کیفیت تصویر در این مدل 4K بوده که دارای یک رزولوشن 2160×3840 است به واسطه 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش این تلویزیون همه ی محتوا پخش شده را با جزئیات بالایی در معرض دیدتان نمایش می دهد. سیستم عامل Tizen نسخه 7 یکی از بروترین رابط کاربری های 2023 سامسونگ بوده و امکانات و قابلیت های متعددی از جمله: اتصال به اینترنت، دسترسی به برنامه های تلویزیونی، جستجوی صوتی، تماس صوتی و تصویری، کنترل از راه دور و دسترسی آسان به محتواهای مورد علاقه شما را دارد. همچنین این سیستم عامل به روزرسانی های منظمی را برای بهبود عملکرد و افزایش امنیت تلویزیون قبل از عیب یابی در دسترس فراهم می کند.

علاوه بر آن پردازنده Quantum Processor lite 4K باعث بهبود و افزایش سرعت پردازش تصاویر، بهینه سازی رنگ و کنتراست می شود و قابلیت تشخیص محتوای ضعیف را دارد و آن ها را به صورت خودکار با کیفیت بالاتری ارتقا خواهد داد. در این مدل پورت های ارتباطی متنوعی شامل: ورودی 3 عدد HDMI، 2 عدد USB و خروجی صدا(Optical)قرار دارد. گیرنده دیجیتالی داخلی و خارجی تعداد زیادی کانال های تلویزیونی را دریافت و پخش می نماید.

یک سیسم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات با استفاده از دو عدد بلندگو پخش خواهد شد. با این میزان صدا نیازی به داشتن دستگاه های صوتی جانبی در کنار تلویزیون در این سایز وجود ندارد. اما اگر از دوستداران صدای بلند هستید می توانید یک سندبار، سینمای خانگی دیگر را برای این دستگاه بخرید. قیمت حدودی این محصول برای سایز 55 اینچ در سایت سامسونگ 620 دلار بوده و از این رو در سایز های دیگر این محصول قیمت متفاوت تری دارد. این دستگاه یکی از مدل های سری اول کیولد در سال 2023 می باشد که نرخ آن با توجه به امکانات و فناوری های به کار رفته مناسب است.

تلویزیون سامسونگ 55Q60C

کیفیت تصویر Q60C

سامسونگ تلویزیون Q60C را با کیفیت تصویر 4K ارائه داده و از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می کند که تصاویر بسیار طبیعی و زنده را در تلویزیون نشان می دهد. در این مدل از صفحه نمایش QLED استفاده شده که با استفاده از فناوری کوانتوم دات به رنگ ها عمق بالایی می بخشد. همچنین این نمایشگر از لایه های مختلفی تشکیل شده است. در قسمت اول یک پنل LED وجود دارد که نور پس زمینه را تأمین می کند. بخش دوم لایه‌ای از نقاط کوانتومی قرار دارد که به نور پس زمینه تابیده شده و رنگ‌های مختلف را تولید می‌کند. در نهایت، یک لایه فیلتر رنگی برای تنظیم تصحیح رنگ‌ها و کنتراست استفاده می‌شود. البته ناگفته نماند شرکت سامسونگ از طریق قابلیت One Billion Color توانایی تولید یک میلیارد رنگ را دارد و همه ی این رنگ ها با تکنولوژی QLED با کیفیت و درخشندگی بسیار بالایی در تلویزیون قرار می گیرد.

علاوه بر آن سامسونگ برای این نمایشگر از پنل VA استفاده نموده که نسبت به پنل IPS زاویه دید کمتری دارد اما عملکرد آن در تفیکیک رنگ ها در صحنه های تیره و روشن بسیار عالی است. البته ناگفته نماند برای عمر بیشتر تلویزیون حتما برای این تلویزیون یک محافظ صفحه بخرید. پردازنده Quantum Processor Lite 4K در این محصول استفاده شده که بهبود قابل توجهی را در کیفیت تصویر و عملکرد تلویزیون فراهم می کند. این پردازشگر تصاویر را به صورت دقیق تر و با جزئیات بیشتر  نمایش می دهد. همچنین  قابلیت بهبود تصاویر با کیفیت پایین‌تر را نیز دارد و تلاش می‌کند تا آن ها را به نزدیک به 4K ارتقاء دهد. علاوه بر آن سامسونگ با به کار گیری فناوری Quantum HDR برای نمایش تصاویر با دینامیک بالا و رنگ های غنی و واقعی استفاده می شود. با این قابلیت تلویزیون قادر بوده تا بازدهی بالاتری در نمایش رنگ و سطوح روشنایی داشته باشد. همچنین Quantum HDR معمولاً با استانداردهای HDR10 و HDR10+ سازگار می باشد که بیشترین پشتیبانی را در صنعت تلویزیون ها دارند و که هر کدام تأثیرهای به خصوصی در تعیین میزان روشنایی صفحه نمایش و درخشندگی رنگ ها دارند. 

کیفیت تصویر Q60C

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ نوع صفحه نمایش: QLED 

✅ نوع پنل: IPS

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ Q60C

Q60C یکی از تلویزیون های سری اول کیولد در سال 2023 است. ساختار این محصول بسیار زیبا و باریک به نظر می آید به شکلی که اندازه آن در ضخیم ترین قسمت 2.9 سانتی متر و حاشیه آن 0.39 سانتی متر بوده از این رو یک محصول باریک به حساب می آید. جنس بدنه این محصول پلاستیک فشرده بوده که مقاومت مطلوبی را دارد. دو عدد پایه پلاستیکی پهن در دو طرف تلویزیون تمام وزن این دستگاه را به دوش می کشند و مانع تلو خوردن تلویزیون می شوند. همچنین قابلیت جداسازی را دارند و در صورت نصب دستگاه به دیوار به راحتی جدا می شوند. برای اتصال به دیوار به براکت 300×400 نیاز دارید. سامسونگ بین این پایه ها یک جالی خالی قرار داده که فاصله آن تا قاب صفحه نمایش 2.9 اینچ بوده و می توانید از آن برای قرار دادن سندبار در کنار تلویزیون استفاده نمایید. 
پورت های ارتباطی متعددی در پشت دستگاه قرار دارند که شما باید در نظر داشته باشید در هنگام نصب این تلویزیون به دیوار دسترسی به این درگاه ها تا حدودی محدود هستند و شما شاید به راحتی نتوانید به آن ها دست پیدا کنید. از این رو برای اتصال به این ورودی ها بهتر بوده که تلویزیون را روی میز قرار دهید تا دسترسی آسانی به تلویزیون داشته باشید. ریموت کنترل TM2360E این محصول اسمارت بوده و ویژگی های جالبی را دارد. باتری شارژی داخلی این ریموت به ما امکان استفاده طولانی مدت را می دهد و شما به راحتی می توانید آن را از طریق پنل خورشید یا با استفاده از پورت USB و شارژر تایپ سی آن را شارژ نمایید. علاوه بر آن وجود میکروفون داخلی و کنترل از راه دور به شما امکان استفاده از دستیار های صوتی و آمازون می دهد تا با صدای خود بتوانید با تلویزیون ارتباط برقرار کنید. همچنین لوازم همراه این تلویزیون شامل: کابل برق، ریموت کنترل، باتری و دفترچه راهنما می باشد.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ Q60C


ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 0.39 سانتی متر

✅ ضخامت: 2.9 سانتی متر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: خطی 

✅ اندازه براکت: 300×400

این تلویزیون در سایز های 50، 65، 75 و 85 عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون Q60C در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ Q60C

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q60C

تلویزیون Q60C با پورت HDMI 2.0 و نمایش بازی با کیفیت 4K با سرعت 60 هرتز برای گیمر های حرفه ای جوابگو نیست و تنها می توان با آن بازی سبک یا عادی را انجام دهید. تاخیر ورودی این محصول 10.3 بوده که در کنار تکنولوژی ALLM تاخیر در هنگام بازی کردن را به حداقل می رساند و شما هیچ لگی را در هنگام گیم مشاهده نمی کنید. این تلویزین امکان اتصال هر نوع کنسول بازی را دارد ولی از کنسول های سل 8 به بالاتر شاید کیفیت مطلوبی را ارائه ندهد. قابلیت Auto Game Mode این تلویزیون به صورت اتوماتیک هنگام اتصال به کنسول‌های بازی حالت Game Mode را فعال می‌کند و تنظیمات گیم را برای شما بالا می آورد. همچنین با استفاده از فناوری Motion Xcelerator تصاویر بازی‌های سریع را روان و واضح نمایش می‌دهد و از تاری صحنه‌ها جلوگیری می‌کند. قابلیت HGiG این تلویزیون نیز قسمت‌های روشن و تاریک بازی‌های HDR را با جزئیات بیشتری نشان خواهد داد

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q60C

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 10.3 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q60C دارای سیستم عامل Tizen در نسخه 7 بوده که دارای رابط کاربری آسان با منوهای مختلف و متفاوت است. همچنین این سیستم عامل قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و شما با استفاده از پورت LAN و WiFi می توانید به اینترنت متصل شوید. علاوه بر آن از طریق داشبورد هوشمند SmartThings و اینترنت اشیاء می توانید لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را از راه دور و از طریق تلفن همراه خود میریت و کنترل نمایید. پشتیبانی از برنامه های Alexa, Google Assistant بخشی از هوشمند بودن تلویزیون Q60C را تشکیل داده‌اند. این قابلیت ها به شما اجازه می‌دهد تا از طریق ریموت کنترل که میکروفون داخلی در آن تعبیه شده است به صورت صوتی جستجوی و محتواهای مورد نظر خود را از تلویزیون بخواهید. همچنین با استفاده از Tap View قابلیت اتصال تلفن همراه به دستگاه را دارید جهت استفاد از این قابلیت باید تلفن خود را به Q60C نزدیک کنید سپس با یک ضربه آرام به صفحه نمایش گوشی و تلویزیون با هم مچ می شوند.

حافظه داخلی این مدل 4 گیگ است که 2 گیگ آن به برنامه های دیگر اختصاص شده و با نصف دیگر مانده شده می توانید انواع برنامه را روی تلویزیون دانلود و نصب نمایید. البته این تلویزیون از منوی فارسی پشتیبانی کرده و قابلیت ضبط برنامه PVR را دارد. از دیگر امکانات چمشگیر و کاربردی این محصول تماس صوتی و تصویری بوده شما با خرید یک دوربین وب کم و وصل کردن به پورت USB می توانید با همکاران، خانواده و دوستان خود تماس صوتی و تصویری برقرار کنید.

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4 گیگ

✅ نسخه WiFi: وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

در پشت تلویزیون پورت های ارتباطی متنوعی بوده که صدا و تصویر را با کیفیت بالایی به تلویزیون Q60C منتقل می نمایند. درگاه HDMI به منظور اتصال کنسول‌های بازی، پخش کننده DVD و بلوری، گیرنده‌های دیجیتال و سایر دستگاه‌هایی که ورودی HDMI دارند. 2 پورت USB در این محصول جهت مچ شدن هارد دیسک، فلش مموری و دوربین‌های دیجیتال فراهم شده است. گذشته از آن ورودی Ethernet (LAN) برای وصل شدن به اینترنت با سرعت بالا در این تلویزیون وجود دارد. همچنین 1 ورودی RF اتصال آنتن دیجیتال و کابل‌های تلویزیونی را فراهم می نمایند علاوه بر آن تلویزیون سامسونگ از Wi-Fi و Bluetooth نیز پشتیبانی می‌کند.

کیفیت و قدرت صدا 

یک سیستم صوتی 2 کاناله با توان 20 وات در Q60C قرار دارد که بلندگوهای آن در سمت چپ و راست طراحی شده است. میزان صدا پخش شده با ابعاد 55 اینچی مناسب و نیازی به خرید سندبار یا سینما خانگی جداگانه نیست. اگر از دوستداران صدای بلند هستید می توانید به صورت کابل یا بلوتوث هر نوع دستگاه صوتی را به این مدل نصب کنید و با فناوری Q-Symphony صدا را به صورت هماهنگ از تلویزیون و سیستم های صوتی متصل شده بشنوید. OTS Lite صداها را درست از جایی که در تصویر تولید می شوند را پخش می کند با این قابلیت صدای واقع گرانه و 3 بعدی را می شنوید. همچنین با تکنولوژی Dolby MS12 2ch صدا با کیفیت بهتری پخش می شود و با فناوری Adaptive Sound صدا بهبود یافته و به محتوای در حال پخش تطبیق می‌یابد.

کیفیت و قدرت صدا

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده

برند سامسونگ سونی ال جی
مدل 55Q60C X75L UR8000
سال تولید 2023 2023 2023
سایز ها 55-65-75-85 43-50-55-65 43-50-55-65-70-75-86
سیستم عامل Tizen Android webOS
پردازنده Quantum Processor Lite 4K X1 α5 Gen6 AI Processor 4K
نوع پنل VA IPS IPS
نرخ نوسازی 60 هرتز 60 هرتز 60 هرتز
تأخیر در ورودی 10.3 میلی ثانیه 10.3 9.3 میلی ثانیه
امتیاز کلی 7 6.6 7.7

مجموع عملکرد ها

55Q60C یک تلویزیون میان رده از شرکت سامسونگ است. این مدل دستگاه دارای صفحه نمایش QLED و کیفیت تصویر 4K بوده که تصاویر بسیار طبیعی با زنگ های زنده را برای شما نشان خواهد داد. پنل VA رنگ های تیره و مشکی را در صحنه های تاریک به شما به خوبی نشان می دهد. همچنین این محصول دارای یک سیستم صوتی 2 کاناله با توان صوتی 20 وات می باشد و با ابعاد 55 اینچ بسیار مناسب بوده و نیازی به دستگاه صوتی پشتیبان برای تلویزیون نیست.  با سیستم عامل TIZEN و قابلیت اتصال به اینترنت سرگرمی مناسبی را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید. این مدل دستگاه برای کسانی بسیار مناسب بوده که به دنبال یک تلویزیون مقرون به صرفه با امکاناتی بروز هستند.

شما می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت، اطمینان از اصالت و 18 ماه گارانتی از سایت اصلی کالا تهیه فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت دقیق این محصول می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید

نقاط قوت

✅ صفحه نمایش QLED

✅ سایز بندی با تنوع بالا 

✅ تأخیر در ورودی پایین

✅ کنتراست دقیق با جزئیات 

نقاط ضعف

❌ توان صوتی کم 

❌ عدم پشتیبانی از صدای 3 بعدی 

❌ پرش در صحنه های سریع

❌ زاویه دید نامطلوب

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV 55Q60C 4K 55 Inch

مشخصات

مدل کامل
55Q60C
سری
6
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مجارستان و مصر
مناسب برای پخش
استفاده خانگی معمولی / تماشای فیلم و سریال
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
تخت
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 بیت
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
447
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4k
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
Quantum Processor Lite 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
دارد
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco /FILMMAKER MODE /Movie /Standard
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2 عدد
سیستم های صوتی
-
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
-
ووفر
ندارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3) Dolby Digital Plus/ (EAC3) Dolby MS12 2ch /Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
27
پردازشگر صدا
-
مناسب برای کنسول های بازی
نسل 8
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
ندارد
فناوری AMD Free Sync
ندارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
7
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
منو فارسی
مونتاژ مجارستان: ندارد مونتاژ مصر: دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
AirSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مونتاژ مجارستان: مشکی مونتاژ مصر: خاکستری
رنگ پایه
مونتاژ مجارستان: مشکی مونتاژ مصر: خاکستری
شکل پایه
دو طرف و خطی
نوع پایه
دو طرف دو شاخه
تعداد حالت های قابل تنظیم
2
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1232.1x745.9x224
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1232.1x708.3x25.7
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1399x846x148
وزن با پایه (کیلوگرم)
15.8
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
15.5
وزن پایه (کیلوگرم)
0.3
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
22
منبع تغذیه
مونتاژ مجارستان: AC 220-240V, 50/60Hz مونتاژ مصر: AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
1
مشخصات تیونر
-
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
Dolby Vision
ندارد
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300×300
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55Q60C
سری
6
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مجارستان و مصر
مناسب برای پخش
استفاده خانگی معمولی / تماشای فیلم و سریال

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
تخت
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 بیت
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
447
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4k
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
Quantum Processor Lite 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco /FILMMAKER MODE /Movie /Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2 عدد
سیستم های صوتی
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3) Dolby Digital Plus/ (EAC3) Dolby MS12 2ch /Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
27
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل 8
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
7
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
AirSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مونتاژ مجارستان: مشکی مونتاژ مصر: خاکستری
رنگ پایه
مونتاژ مجارستان: مشکی مونتاژ مصر: خاکستری
شکل پایه
دو طرف و خطی
نوع پایه
دو طرف دو شاخه
تعداد حالت های قابل تنظیم
2
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1232.1x745.9x224
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1232.1x708.3x25.7
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1399x846x148

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
15.8
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
15.5
وزن پایه (کیلوگرم)
0.3
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
22

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
مونتاژ مجارستان: AC 220-240V, 50/60Hz مونتاژ مصر: AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

منو فارسی
مونتاژ مجارستان: ندارد مونتاژ مصر: دارد
شناسه کالا
1
مشخصات تیونر
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
Dolby Vision
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300×300

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم