تلویزیون ال جی 55 اینچ فورکی نانوسل مدل 55NANO813 2020

مشخصات تلویزیون  ال جی 55 اینچ  55NANO813 2020

  • قایلیت اتصال به WiFi و Blutooth 
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل 
  • کیفیت تصویر 4k NanoCell
  • دارای پردازنده 4 هسته ای
  • سیستم هوشمند ThinQ
  • سیستم عامل webOS
  • سرعت رفرش 100HZ
  • سال ساخت 2020
  • رنگ مشکی
  • پایه هلالی
ادامه مطلبShow less
32,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV 55NANO813 2020
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون الجی 4K نانوسل مدل 55NAN0813

اینجا معرفی یه تلویزیون جدید داریم از سری  2020 ال جی. یکی از بهترین های بازار تلویزیون با وضوح تصویر بالا و کیفیت عالی. درچند سال اخیر وقتی حرف از ال جی می شه قطعا اولین چیزی که به ما معرفی می شود سری های نانوهستن. نانوسل در واقع باعث می شود تصویری واقعی تر از چیزی که می بینین داشته باشین که با بهره گیری از امکانات و فرمت های  HDR و پردازشگرهای عالی چهار هسته ای که تصاویر بهتری برایتان خلق می کند. تلویزیون 55nano813 جزء تلویزیون های هوشمند دنیاست که با بهره گیری ازهوش مصنوعی ThinQ  و کنترل از راه دور هر امکانی را برای استفاده از تلویزیون فراهم میکند.

تلویزیون 55nano813 دارای سیستم عامل webOS است که امکان استفاده از برنامه های اندرویدی و بازی هارو در دسترس شما قرار میدهد. و همچنین دارای امکان اتصال به وای فای و بلوتوث، پورت های ارتباطیHDMI  وLAN  وخروجی صوتی دیجیتال، امکان اتصال به گیرنده های دیجیتال DVB-T/T2,DVD-C,DVB-S/S2 وهمچنین دارای کنترل هوشمند برای استفاده از امکانات تلویزیون به صورت ماوس مانند با حالت اسکرول یا لمس و کلیک کردن. دارای کیفیت تصویر PRO COLOR برای وضوح و شدت رنگ بهتر با کیفیت 4K. در ادامه با شما هستیم با توضیحات تکمیلی در مورد ویژگی های تلویزیون  55NANO813 از شرکت خوشنام ال جی.

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 4K نانوسل مدل 55NANO813

 

 طراحی ال جی مدل 55nanno813   اسمارت نانوسل  4k

ال جی در ساخت تلویزیون های خود از بهترین متریال ها استفاده کرده که در کنار کیفیت تصویر به کیفیت بدنه خود هم فکر کرده و با طراحی عالی و ظریف این مدل تلویزیون چشم بیننده روبه خود خیره می کند. در طراحی  صفحه کاملا تخت با  قاب باریک مشکی کار شده با پایه هلالی شکل. پایه هلالی باعث می شود به راحتی برروی میزهای کوچک تر هم قرار بگیرند و با کیفیتی که دارد به راحتی پنل تلویزیون را برروی خود ثابت نگه دارد. این مواقع حتی اگر در منزل کودک هم داشته باشید امکان افتادن تلویزیون شما خیلی کم است. پشت این تلویزیون کامل صاف هست و میتوان به راحتی و بدون فاصله برروی دیوار هم نصب می شود.

طراحی تلویزیون ال جی 55nano813

کیفیت تصویر در تلویریون 55 اینچ ال جی مدل 55NANO813

کیفیت تصویر از مهمترین موضوعاتی است که در مرحله اول برای خرید تلویزیون برای هر خریداری مهم است. سری نانو 813 در ال جی این دغدغه رو برای شما حل کرده. در تلویزیون 55NANO813 از کیفیت تصویر فورکی نانوسل 4K Nanocell استفاده شده که جزء جدیدترین و بهترین های بازار می باشد. نانو در واقع از 4K معمولی هم بالاتر است که باعث وضوح تصویر یا همان رزولوشن و واضح بودن رنگ ها می شود می شود گفت بازی با رنگ هاست. تلویزیون دارای قابلیت HDR هست که در کنار پیشرفته ترین امکانات   HDR که  HDR10 PROوHLG PRO  است قابلیت جزِییات رنگ تصاویرا ز دنیای واقعی رو برای شما به نمایش می آورد.

. رزولوشن تصویر درنانو 813 درواقع 3840*2160 پیکسل است باقابلیت نور پردازی EDGE LED و قدرت اسکن تصاویرتا 100 هرتز و قابلیت ارتقاء کیفیت تصاویر به 4k upscaler.دارای پردازنده 4 هسته ای که باعث بهبود صدا و تصویرمی شود درواقع باعث حذف نویزصدا می شود همچنین با بهبود کنتراست تصاویر نا واضح باعث وضوح تا حد  4k می شود.

 کیفیت تصویر در تلویزیون 55 اینچ الجی

امکان پشتیبانی از فرمت HDR10 PRO در تلویزیون ال جی

فناوری HDR10 PRO باعث افزایش سطح وضوح تصاویرمیشود. بیشتر تلویزیون ها قادر به نشان دادن دقیق تصاویر نیستن در واقع قدرت تفکیک سایه های تصاویر را از هم ندارد. می شود گفت این نوع HDR   باعث جداشدن سایه ها از هم می شود. مثلا وقتی یک فیلم ترسناک می بینین و داخل غار یا تونل را نشان می دهد کاملا سایه ها و تیره و روشنی تصاویر را نشان می دهد.

 پشتیبانی ازفرمت HDR10PRO

فن آوری  نانوسل چیست؟

نانوسل NanoCell منحصر شرکت ال جی است که در واقع یک پیشرفت تکنولوژی در کیفیت تصویر محسوب می شود که جهت شدت رنگ در تصاویری که در صفحه نمایش تلویزیون وجود دارد ابداع شده است. یعنی نانوسل باعث وضوح و شدت بیشتر جزئیات در تصاویر تلویزیون می شود. مثلا رنگ قرمز در تلویزیون های معمولی می تواند با رنگ های صورتی و بنفش ترکیب شود و باعث افت کیفیت تصویر شود و به نحوی محو شود.

کمی سایه صورتی و بنفش داشته باشد که نانوسل در واقع این محوشدگی و همچنین درخشش نور صفحه را کاهش می دهد تا زمانی که صفحه با نور محیط آمیخته شده و تصویر با کیفیت به ما ارِائه دهد.

 

 

کنترل هوشمند الجی چطور کار میکند؟

کنترل جادویی ال جی تمام آن چیزی ست که شما برای استفاده از سرگرمی های خود به آن نیاز دارید و به سادگی اسکرول یا کلیک کنید و یا با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد تشخیص صدا ال جی کانال ها را عوض کرده و یا چیزهایی را برای مشاهده پیدا کنید . حال شما می توانید زمان کمتری را صرف جستجو و زمان بیشتر را به لذت بردن از سرگرمی های خود اختصاص دهید.

یک اصل ساده که کنترل جادویی ال جی برای تلویزیون اسمارت شما به ارمغان می آورد این است که می توانید مکان نما را مانند موس کامپیوتر در سرتا سر صفحه نمایش حرکت داده و هر چیزی را که می خواهید انتخاب کنید . این شیوه انتخاب بسیار ساده و مفید است و مطمئنا از استفاده از آن لذت خواهید برد.

وجود کیفیت تصویر  pure color درتلویزیون 55NANO813  الجی

 Pure color  چیست؟

ویژگی که در تلویزیون ها استفاده می شود و در آن رنگ ها خلوص بیشتری پیدا می کنند. این ویژگی هم در تلویزیون های  LED و هم در تلویزیون های  OLED وجود دارد. این ویژگی میزان رنگ را دقیق تر میکند. برای نمونه در زمان ارسال داده های رنگی ممکن است داده ها حذف شوند و یا امکان نمایش را با توجه به نور کم پس زمینه نداشت باشند. این ویژگی PURE COLOR   کیفیت رنگ را ارتقا می دهد.

وجود کیفیت رنگ PURE COLOR در تلویزیون ال جی

سیستم عامل در تلویزیون 55NAN0813

در سیستم عامل تلویزیون های  ال جی webOS با ورژن 5 استفاده شده است که امکانات یک تلویزیون فوق هوشمند را به شما می دهد وبه راحتی می توان به مرورگر وصل شد و به صورت آنلاین از امکانات انواع بازی ها و فیلم ها استفاده کرد این یعنی دنیای بزرگ و وسیع از اینترنت.

ال جی از هوش مصنوعی ThinQ استفاده کرده که با استفاده از پردازنده چهار هسته ای Qued core processor 4k امکانات زیادی دراختیار کاربران قرار می دهد.

هوش مصنوعی AL ThinQ  در ال جی چیست؟

فناوری هوش مصنوعی ThinQ در تلویزیون ال جی مدل 55NANO813 این امکان را فراهم می‌ کند که وسایل هوشمند از طریق وای فایWi Fi به هم متصل شده و ارتباط برقرار کنند. هوش مصنوعی بعد از اتصال لوازم هوشمند به وای فای، امکان مدیریت و کنترل آن‌ها را با چند دکمه  ساده‌ تلویزیون یا لمس گوشی همراهتان برایتان فراهم می ‌کند شما می‌توانید با استفاده از این تکنولوژی، عملکرد ماشین ظرفشویی، لباسشویی و یخچال را کنترل کنید در زمان مناسب حتی بیرون از منزل آنها را روشن کنید یا می‌ توانید یخچال خود را مدیریت کرده و مواد غذایی فاسد شدنی را تشخیص دهید. این تکنولوژی کارهای سخت را برای کاربران به کارهایی آسان و لذت‌ بخش تبدیل می ‌کند و این امکان را برای شما فراهم می‌ کند که بر کارهای خانه بیرون از منزل مدیریت و نظارت داشته باشید.

 

تلویزیون اسمارت SMART ال جی مدل 55NAN0813

اسمارت SMART به چه معناست؟ درواقع اسمارت بودن به معنای داشتن یک سیستم عامل هست که امکان اتصال به وای فای WiFi و بلوتوث Blutooth را دارد. اتصال به وای فای شمارا به مرورگر Web Browser اینترنت وصل می کند اتصال به بلوتوث شما را به ماهواره، لپ تاپ وکنسول های بازی وصل می کند و از همه مهم تر کنترل جادویی امکان استفاده از تمام این موارد را به صورت یک ماوس فراهم می کند و این یعنی چیزی فراتر از یک تلویزیون و ارتباط با دنیایی از تکنولوژی که تلویزیون الجی 55 اینچ 4K مدل NANO813  تمام این امکانات رو دارد.

تلویزیون اسمارت ال جی مدل 55nano813

امکانات صوتی در تلویزیون 55NANO813

تلویزیون های ال جی  55NANO813 دارای دو بلندگو است از نوع دوکاناله با توان خروجی 20 وات که از حالت فراگیر Ultra surround  پشتیبانی می کند با تنظیم صدای جادویی خودکار کیفیت صدای فوق العاده ای را برای شما فراهم می کند. این یعنی یک امکان عالی برای تماشای برنامه های تلویزیون وهمچنین همگام سازی صوتی بی سیم. اگر عاشق فوتبال باشین قطعا از داشتن یک تلویزیون ال جی در منزل خود لذت می برید. حتی از دیدن فیلم ها با کیفیت صدای عالی می توانید حس بودن در سینما را داشته باشید. همچنین دارای سیستم کاهنده نویز صدا یا Clear Voice  می باشد.

 امکانات صوتی تلویزیون 55NANO813

اتصالات و پورت ها ی ارتباطی در 55NANO813

تلویزیون های ال جی با امکان اتصال به وای فای WiFi شما را در دنیای از امکانات قرار می دهد. ازبلوتوث Blutooth پشتیبانی می کند که در پشت دستگاه دو پورت جایگزاری شده برای ارتباط و نصب ماهواره ولپ تاپ  و انواع کنسول های بازی. همچنین دارای دوپورت HDMI و پورت LAN و خروجی صوتی دیجیتال است. دارای خروجی صدای اپتیکال OPTICAL  جهت حذف نویز صداها. این تلویزیون ال جی از نسخه گیرنده دیجیتال  DVB-T/T2,DVD-C,DVB-S/S2  نیز پشتیبانی می کند.

 

ویژگی Sport Alert

این ویژگی در تلویزیون های هوشمند ال جی  NANO813 این امکان را به شما که به برنامه ورزشی علاقه مندید می دهد که وقتی در حال تماشای برنامه دیگری هستین و هم زمان مسابقه ورزشی تیم شما درشبکه دیگر پخش می شود گل های تیم های مسابقه را به شما خبر دهد.

 sport alert

سخن آخر

اگر تصمیم به  خرید تلویزیون 55 اینچ رو دارید و بین برندهای مختلف دچار سردرگمی شدید با توجه به امکاناتی که مد نظرتون هست می توانید راحت تر انتخاب کنید. ال جی جز بهترین هاست  که باتوجه به امکانات و قیمت مناسبی که دارد سال هاست مورد توجه خریداران قرار گرفته است. تلویزیون 55 اینچ 55NANO813  با دارا بودن کیفیت تصویرعالی فورکی نانوسل 4K NanoCell  و همچنین صدای بی نظیر 20 واتی اولین چیزی است که در زمان خرید بهش اهمیت می دهید، همچنین دارای کنترل هوشمند و امکانات هوشمند اتصال به وای فای و اینترنت از قابلیت های عالی این دستگاه می باشد که با کنترل هوشمند به راحتی می توانید به  تمام این موارد دسترسی داشته باشید.

لطفا برای راهنمایی خرید این محصول بی نظیر شرکت ال جی با کارشناسان فروش اصلی کالا تماس حاصل فرمایید، 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 55NANO813 2020

مشخصات

مدل کامل
NANO813
سال ساخت
2020
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
کیفیت تصویر
4K NANOCELL
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
100 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
FILMSPORT CINEMA GAME STANDARD GRAPHICS PHOTO CUSTOM VIVID GAMING
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
حالت فراگیر Ultra Surround.تنظیم صدا جادویی.همگام سازی صوتی بی سیم
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
webOS
حافظه داخلی (گیگابایت)
ندارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
دارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
کمانی شکل
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
64 × 716 × 1232 میلی‌متر
وزن با پایه (کیلوگرم)
17.2 کیلوگرم
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
NANO813
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
Edge LED
سایر تو ضیحات صدا
Magic Sound Tuning, ULTRA Surround, Wireless audio sync, فناوری Clear Voice III
نسبت تصویر
16:9
سایر ویژگی های تصویر
4K Upscaling, Advanced HDR by Technicolor, HDR10 Pro, HLG Pro, NanoCell Display, ULTRA Luminance, Wide Color Gamut
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Quad Core Processor 4K
ویژگی های اسمارت
اتصال بلوتوث Bluetooth.دستیار صوتی google assistantو alexa.اشتراک گذاری هوشمند.اتصال به اینترنت.
Dolby Vision
دارد
اقلام همراه
پایه, پیچ های اتصال دهنده پایه, ریموت کنترل , 2 عدد باتری, دفترچه راهنما, کابل های اتصال
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
NANO813
سال ساخت
2020
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K NANOCELL
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
100 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
FILMSPORT CINEMA GAME STANDARD GRAPHICS PHOTO CUSTOM VIVID GAMING

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
حالت فراگیر Ultra Surround.تنظیم صدا جادویی.همگام سازی صوتی بی سیم
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
حافظه داخلی (گیگابایت)
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوننت Component
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
کمانی شکل
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
64 × 716 × 1232 میلی‌متر

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
17.2 کیلوگرم

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
NANO813
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
Edge LED
سایر تو ضیحات صدا
Magic Sound Tuning, ULTRA Surround, Wireless audio sync, فناوری Clear Voice III
نسبت تصویر
16:9
سایر ویژگی های تصویر
4K Upscaling, Advanced HDR by Technicolor, HDR10 Pro, HLG Pro, NanoCell Display, ULTRA Luminance, Wide Color Gamut
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Quad Core Processor 4K
ویژگی های اسمارت
اتصال بلوتوث Bluetooth.دستیار صوتی google assistantو alexa.اشتراک گذاری هوشمند.اتصال به اینترنت.
Dolby Vision
اقلام همراه
پایه, پیچ های اتصال دهنده پایه, ریموت کنترل , 2 عدد باتری, دفترچه راهنما, کابل های اتصال

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم