تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل 2022 55BU7000

مشخصات کلی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 2022  55BU7000

  • پردازنده  Crystal Processor 4k
  • سرعت  رفرش 60 هرتز
  • رزولوشن 2160*3840 پیکسل
  • توان صوتی 20 وات
  • کیفیت تصویر 4K 
  • نمایشگر LED تخت
  • سیستم عامل تایزن TIZEN
  • سال ساخت 2022
  • سری 7
  • ابعاد 123x71x7.5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
14,700,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV 55BU7000
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل 55BU7000

سامسونگ برند نام آشنای لوازم برقی. برندی که همگی از قدیم و ایام تا به حال زیاد در موردش شنیدیم. سامسونگ در تلویزیون های خود از سری استفاده می کند و هر سری به امکانات تلویزیون خود اضافه می کند. این بار ما اینجاییم تا با سری 7 ازتلویزیون سامسونگ با شما باشیم که از تولیدات 2022 می باشد با معرفی مدل 55BU7000 . تلویزیون های سری 7 سامسونگ با کیفیت تصویر فورکی 4K بهترین کیفیت از تصویر را برای شما به نمایش می گذارد.

این مدل تلویزیون سامسونگ جزء تولیدات 2022 می باشد که حالت نمایشگر کریستالی دارند یعنی دارای کیفیت تصویر فورکی کریستال 4K Crystal هستند. این تلویزیون دارای سیستم عامل تایزن است که امکان اتصال به برنامه های مثل یوتیوب و قابلیت های گیمینگ را برای شما فراهم می کند. همچنین وجود کنترل صوتی در تلویزیون سامسونگ مدل 55BU7000 کار با تلویزیون را برای شما راحت تر می کند.

برنامه Tap View به شما کمک می کند هر محتوای در گوشی خود دارید را به صفحه تلویزیون خود منتقل کنید. انواع راه های ارتباطی برای این مدل تلویزیون 55 اینچ سامسونگ وجود دارد که هم می توانید از راه دور متصل شد هم می شود مستقیم به تلویزیون متصل شد. مثل HDMI, USB و یا از طریق بلوتوث Blutooth و وای فای WiFi . در طراحی این تلویزیون از حاشیه باریک با پایه های V شکل استفاده کرده است که سبکی ساده و مینیمال را فراهم آورده و بر زیبایی این محصول اضافه کرده است.

این تلویزیون قابلیت پشتیبانی از فرمت HDR را دارد که شامل HLG,+HDR10 می باشد که این قابلیت باعث می شود صحنه ها واضح تر نمایش داده شوند. توان خروجی صدای این تلویزیون 55 اینچ سامسونگ دو کاناله 20 وات می باشد و این یعنی قدرت صدای عالی و بدون نویز در تلویزیون. دارای قابلیت Pure Color برای نمایش میزان شدت بیشتر رنگ ها در صفحه نمایش تلویزیون ها کاربرد دارد. در ادامه با ما باشید با معرفی بیشتر و بهتر این محصول عالی از سامسونگ.

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 4K مدل 55BU7000

طراحی تلویزیون سامسونگ 4K مدل 55BU7000

در  تلویزیون سامسونگ مدل 55BU7000 از بهترین و با کیفیت ترین متریال استفاده شده است و طراحی ساده و شیکی دارد که مناسب کسانی که عاشق سبک مینیمال هستن می باشد و همزمان با زیبایی ظاهری خود زیبایی چشم نوازی هم به دکوراسیون منزل شما می دهد. در تلویزیون سامسونگ مدل 55bu7000 قاب مشکی نازک با فریم کاملا ظریف کار شده است فریم این محصول به حدی نازک و باریک کار شده است که می شود این تلویزیون را در دسته بدون فریم ها قرار داد .

همراه با دو عدد پایه در طرف تلویزیون به شکل V مانند. صفحه تلویزیون کاملا تخت کار شده که زاویه دید عالی برای شما فراهم می کند و همچنین قسمت پشتی تلویزیون کاملا صاف و بدون برجستگی است و به راحتی قالبیت نصب بر روی دیوار را دارد و فاصله ای با دیوار ایجاد نمی کند. همچنین قرار گیری درگاه  ها در پشت تلویزیون باعث شده از شلوغی جلو تلویزیون کاسته شود و پایه ها به گونه ای طراحی شده که می شود سیم و کابل ها را از داخل آن به راحتی رد کرد.

طراحی تلویزیون سامسونگ 4K مدل 55BU7000

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ مدل 55BU7000

در کیفیت تصویر این مدل تلویزیون 55BU7000 از کیفیت فورکی 4K استفاده شده است که در واقع کیفیتی با 4 برابر FHD است و می شود گفت تصویری با 4 برابر کیفیت تصویر اولیه که جزء بهترین کیفیت های تصویر می باشد که در کیفیت تصویر تلویزیون های جدید سامسونگ از قابلیت دیگری هم به نام کریستال استفاده شده که فورکی کریستال 4K Crystal نام دارد که این قابلیت باعث می شود تصویری که کیفیت کمی دارد را پردازش کند و با کیفیت بهتری ارائه کند یعنی تصویری با کیفیت و بدون نویز.

همچنین این تلویزیون از کیفیت تصویر HDR استفاده می کند که این HDR از نسخه های HLG,+HDR10 پشتیبانی می کند این قابلیت باعث می شود در تصاویر خیلی روشن یا خیلی تیره تصویر به صورت کاملا واضح نمایان شود. تلویزیون سامسونگ 55BU7000 دارای رزولوشن 3840*2160 است با وضوح تصویر عالی. در تلویزیون سامسونگ مدل 55BU7000 از فناوری Contrast Enhancer استفاده شده که باعث می شود در مواقع نمایش تصاویر صحنه های تیره را تیره تر و صحنه های روشن را روشن تر نمایش دهد.

همچنین دارای قابلیت Mega Contrast است که تصاویر را خیلی واقعی تر از حالت عادی نمایش می دهد وخود را جزئی از تصویر احساس می کنید. دارای قابلیت تصویر Motion Xcelerator است که باعث می شود محتوایی بدون نویز با جزئییات کامل تر را برای شما نمایش دهد و تصاویر را واقعی تر مشاهده کنید.
در کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ از قابلیت Pur Color استفاده شده که رنگ های واقعی را برای شما به نمایش می گذارد. این فناوری منحصر به فرد برای نمایش طیف گسترده‌ای از رنگ‌های طبیعی به بهبود کیفیت تصویر کمک شایانی خواهد کرد و شما را به تجربه تماشای واقعی از محتوای خیره کننده سوق می‌دهد.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ مدل 55BU7000
صدای فراگیر با تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55BU7000

سامسونگ در کنار کیفیت تصویر به کیفیت صدا هم اهمیت خاصی داده است کیفیت صدای تلویزیون 55 اینچ 55bu7000 بسیار عالی می باشد و دارای دو کانال صدای 10 واتی می باشد  که شما در هر قسمت از فضا ایستاده باشید حس می کنید در کنار تلویزیون قرار گرفته اید. در تلویزیون bu7000 از فناوری Dolby Digital Plus استفاده شده است این فناوری باعث ایجاد تقویت صدای فراگیر و همه جانبه می شود .

تلویزیون سامسونگ 55bu7000 امکان استفاده از سیستم Multroom Link را فراهم کرده که امکان اتصال چند سیستم صوتی همزمان به تلویزیون را فراهم می آورد.
در کیفیت صدای این تلویزیون از قابلیت Q Symphony هم استفاده شده است این امکان برای مواقعی است که شما ساندبار خود را به تلویزیون وصل کرده اید برای تنظیم و هماهنگ سازی ساند بار با تلویزیون می باشد که صدای تلویزیون شما با صدای ساند بار هماهنگ باشد حتی زمانی که صدای ساند بار قطع شد صدای تلویزیون شما قطع نمی شود. 

صدایی فراگیر در تلویزیون سامسونگ 55BU7000

اتصالات و پورت های ارتباطی در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55BU7000

تلویزیون سامسونگ BU7000 داری 3 پورت HDMI می باشد که امکان اتصال به دستگاه های مختلف مثل لپ تاپ و ماهواره و کنسول های بازی را فراهم می آورد همچنین دارای 1 پورت USB است که می توانید برنامه و تصاویر خود را برروی صفحه تلویزیون نمایش دهید. این مدل تلویزیون دارای دو ورودی آنتن RF می باشد که می تواند طول موج های FM/AM رادیو را به راحتی دریافت کند.

دارای یک پورت LAN برای اتصال به اینترنت است . برای راه های ارتباطی غیر مستقیم هم فکری کرده و دارای اتصالات بلوتوث Blutooth و وای فای WiFi است که می توان به راحتی به گوشی یا هر وسیله هوشمند دیگری در ارتباط بود. این مدل تلویزیون دارای ورودی گیرنده دیجیتال و همچنین ورودی ما هواره می باشد.

اتصالات و پورت های ارتباطی در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55BU7000

امکانات هوشمند در تلویزیون های سامسونگ سری 7 مدل BU7000

امکانات هوشمند در تلویزیون 55BU7000 دارای قابلیت های بسیاری می باشد مثلا در این تلویزیون قابلیت اتصال به PC ON TV قرار داده شده که می توان از این طریق تلویزیون را به لپ تاپ شخصی خود تبدیل کنید و امکان اتصال لپ تاپ و کامپیوتر را به تلویزیون بدون استفاده از هیچ کابل و سیمی به صورت غیر مستقیم فراهم می آورد. در این تلویزیون سامسونگ قابلیت دیگری و مهمی وجود دارد به نام Tap View به راحتی می توان گوشی خود را به تلویزیون وصل کرد به این صورت که بدون هیچ گونه کابل و اتصالاتی تنها با چند ضربه گوشی به تلویزیون راحت به آن وصل شد و محتوا و موضوع مورد علاقه خود را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کرد.

قابلیت عالی و مفید دیگر در تلویزیون سامسونگ Smart Things یا همان قابلیت هوشمند بودن می باشد به نحوی که با کنترل کردن هوشمند وسایل خود مثل کنترل تنظیم دمای یخچال یا تنظیم شستشو سریع لباسشویی می توان از زندگی ساده تری لذت برد. در این تلویزیون می تواند دستگاه های سازگار را پیدا کرد و با روشن کردن تلویزیون و در دست داشتن کنترل به راحتی گوشی شما با تلویزیون ارتباط برقرار می کند و دیگر دستگاه ها هوشمند را همزمان پیدا می کند و با آنها ارتباط برقرار می کند.

قابلیت اتصال به وای فای WiFi را برای شما دارد که امکان اتصال به اینترنت را برای شما فراهم می کند که می توانید وب گردی انجام دهید به دلخواه صفحات وب مورد نظرخود را جستجو کنید . این تلویزیون قابلیت پشتیبانی از دستیار های صوتی Amazon,Google Assistant,Bix by را فراهم کرده است که هر زمان شما فرمان صوتی می دهید در کمترین زمان پاسخگوی شما خواهد بود.

طراحی تلویزیون سامسونگ 4K مدل 55BU7000

سیستم عامل تلویزیون 4K سامسونگ مدل 55BU7000

سیستم عامل تلویزیون سامسونگ مدل 55bu7000 از نوع تایزن Taizen می باشد که به طور پیش فرض از برنامه های OTT-OVER THE TOP پشتیبانی می کند زمانی که اتصال پیدا کرد تلویزیون می تواند Samsung Tv Plus دسترسی داشته باشد و به شما اجازه استفاده از طیف گسترده ای از محتوای نظیر انواع فیلم و سریال ها را به صورت رایگان فراهم می کند. این مدل تلویزیون هوشمند دارای منو فارسی می باشد که کار را برای کسانی که با منو انگلیسی مشکل دارد راحت تر می کند.

به لطف این برنامه ها می توانید به برنامه های آموزشی یوتیوب و فیلم های سرگرم کننده دسترسی داشته باشید. دستیارهای صوتی این امکان را به شما داده اند تا تلویزیون را با صدای خود کنترل کنید. دستیارهای بیکسبی، الکسا و گوگل همگی یک عملکرد و کاربرد را دارند. با وجود مرورگروب web browser به جستجوی تمامی آن چیزی که مد نظر دارید بپردازید و وب تمامی نتایج را برای شما نمایش می دهد.

حالت گالری برای زمانی که تلویزیون خاموش است بسیار جذاب و چشم گیر عمل می کند. سرعت رفرش تصاویر در این مدل تلویزیون 60 هرتز می باشد که حرکتی مداوم با بهترین کیفیت و بدون نویز را برای شما فراهم می کند.

سیستم عامل تلویزیون 4K سامسونگ مدل 55BU7000

پشتیبانی از قابلیت HDR در تلویزیون های سامسونگ 55BU7000

قابلیت HDR در تلویزیون های سامسونگ امکان تصویر بهتر در کنار تصویر 4K را فراهم می کند HDR در کنار پشتیبانی از نسخه های HLG و +HDR10 امکان داشتن تصویری با کیفیت تر با داشتن جزئیات بیشتر را در دسترس شما قرار می دهد. HDR در واقع امکان این را فراهم می کند که شما می توانید تصاویر وصحنه هایی از یک فیلم یا هرچیزی را که بر روی صفحه نمایش قرار دارد را خیلی واضح تر مشاهده کنید به نحوی که نقاط تیره تر را تیره تر و نقاط روشن را روشن تر به مخاطب نشان می دهد. این قابلیت در صحنه یه فیلم های تاریک یا ترسناک بهتر قابل درک می شود به حدی که تمام سایه ها را کاملا واضح نشان می دهد.

طراحی تلویزیون سامسونگ 4K مدل 55BU7000


جمع بندی آخر

در آخر اگر تصمیم به خرید تلویزیون سامسونگ دارید و دنبال امکاناتی با این مشخصات می گردید این مدل تلویزیون از لحاظ قیمت با صرفه خواهد بود. گفتیم که تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل BU7000 دارای کیفیت تصویر کریستالی می باشد و کیفیتی 4 برابر مدل های FHD دارد. همچنین دارای سیستم عامل تایزن است که امکانات هوشمندی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد با قابلیت اتصال به WiFi ,blutooth . دارای پورت های ارتباطی HDMI ,USB و درگاه های ورودی دیجیتال و ماهواره . این تلویزیون 2 کاناله با توان صوتی 20 واتی می باشد که دارای صدای فراگیر می باشد. دارای قابلیت اتصال به گوشی فقط با چند ضربه می باشد. برای خرید این محصول بی نظیر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 55BU7000

مشخصات

مدل کامل
BU7000
سری
7
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
139 سانتی متر
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
4K Upscale / Adaptive Picture / Film Mode / UHD Dimming
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
1
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55BU7000
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
LED تخت
تنظیمات حالت صدا
Clear Voice III/Dolby Digital Plus/Q-Symphony
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت ارتقاء صدا.حذف نویز صدا.صدای فراگیر
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
سایر ویژگی های تصویر
4K Upscale/Adaptive Picture.Film Mode/UHD Dimming
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
دستیارهای صوتی .Bixby.Google Assistan
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
پایه، ریموت کنترل، 2 عدد باتری، دفترچه راهنما
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
BU7000
سری
7
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
139 سانتی متر

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
4K Upscale / Adaptive Picture / Film Mode / UHD Dimming

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
1
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55BU7000
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
LED تخت
تنظیمات حالت صدا
Clear Voice III/Dolby Digital Plus/Q-Symphony
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت ارتقاء صدا.حذف نویز صدا.صدای فراگیر
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
سایر ویژگی های تصویر
4K Upscale/Adaptive Picture.Film Mode/UHD Dimming
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
کنترل نور پس زمینه پویا
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
دستیارهای صوتی .Bixby.Google Assistan
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
پایه، ریموت کنترل، 2 عدد باتری، دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم