تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 2022 65UQ80006

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ80006 2022

  • پردازشگر تصویر :α5 Gen 5 AI Processor
  • سرعت رفرش ریت : 60 هرتز
  • نوع تلویزیون : LED
  • کیفیت تصویر : 4K
  • سیستم عامل : webOS 
  • کشور سازنده : کره
  • سال ساخت : 2022
  • ابعاد 145x84x5.5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
28,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 65UQ80006 4K 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

ویژگی های کلی تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65UQ80006

تعداد کمپانی های سازنده محصولات خانگی در جهان زیاد می باشند که یکی از برند های خوش نام و معروف که چندین سال است در خط انواع لوازم شروع به فعالیت کرده است کمپانی ال جی LG می باشد که طرفداران زیادی دارد و در بین مردم محبوبیت پیدا کرده است؛ حتی اگر برای یک بار هم شده باشد از یکی از کالاهای این برند استفاده کرده اید و یا رضایت استفاده از محصولات آن را در افراد دیگر شنیده اند. افرادی که برای اولین بار یکی از محصولات این برند را تهیه و مورد استفاده قرار می دهند از کارکرد و کیفیت آن شگفت زده می شوند و به همین دلیل بار دیگر نیز از محصولات برند الجی استفاده می نمایند. با پیشرفت روز به روز تکنولوژی این شرکت تلاش می کند که هر ساله مدل های جدیدی از کالا هایش را به کاربران معرفی نماید تا آن ها را شگفت زده کند زیرا کالایی با چنین مشخصات و ویژگی هایی فوق العاده می باشد.


ال جی در سال 2022 تلویزیون هایی در مدل های جدید با امکانات بیشتر و کیفیت بالاتر ارائه داد که مدل های توسعه یافته سال 2021 می باشد؛ تلویزیون های UP در سال 2021 در چند سری مختلف تولید شدند که همان مدل ها اما با امکانات بیشتر بودند که در سال جدید به نام UQ شناخته شدند. تلویزیون الجی 65 اینچ مدل UQ80006 در کشور کره تولید شده است که کمپانی ال جی در این کشور قرار دارد. طراحی این مدل تلویزیون فوق العاده شیکی بوده که با هر دکوراسیون و محیطی هم خوانی دارد به طوری که زیبایی خاصی را به ارمغان می آورد، ظریف و یکدست بودن طراحی آن منحصر به فرد بوده به صورتی که بر روی دیوار مانند یک قاب عکس زیبا قرار می گیرد؛ کناره های باریک و پایه دو شاخه آن جذابیت ظاهری تلویزیون را چند برابر کرده است.


کیفیت تصویر 4K در بیشتر تلویزیون های هوشمند پشتیبانی شده است که تصاویر را با کیفیت بالا و رنگ های واقعی ارائه می دهد به طوری که کاربر غرق در رنگ های طبیعی می شود، تلویزیون مدل 65UQ80006 از کیفیت تصویر 4K برخوردار می باشد که دارای رزولوشن 3840×2160 پیکسلی می باشد و تصاویر با رنگ های واقعی نمایش داده می شوند به طوری که حس زنده بودن را به کاربر انتقال می دهد، کیفیت تصویر بخش مهم و اساسی در تلویزیون بوده که در کارکرد کیفیت تصویر آن تاثیر منحصربه فردی دارد و البته به تنهایی این ویژگی پاسخ گوی نیاز کاربران نیست زیرا ما به دلیل دیدن تصویر و فیلم از آن استفاده می کنیم که باید صدایی نیز تولید شود تا محتوا را درک کنیم به همین دلیل بجز کیفیت تصویر بالا به صدای گوش نواز و رسا نیاز داریم؛ این مدل تلویزیون از سیستم صوتی 2 کاناله پشتیبانی می کند که به صورت جمعی صدایی با توان خروجی 20 وات تولید می کند و صدای فوق العاده ای را به ارمغان می آورد.


در تلویزیون های مدل قدیمی فناوری های زیادی وجود نداشت که نمونه هایی از آن پردازنده و سیستم عامل می باشد با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدید این دو ویژگی به تلویزیون ها اضافه شدند که تاثیر به سزایی در هوشمند بودن تلویزیون دارند. پردازنده قوی α5 Gen5 AI Processor 4K در تلویزیون مدل UQ8000665 پشتیبانی شده است تا به پردازش تصویر بپردازد تا به بهبود تصاویر کم کیفیت و دارای نویز کمک کند و آن را به حد کیفیت تصویر 4K برساند و پس از آن نماش دهد. یکی از دلایل اصلی هوشمند شدن تلویزیون سیستم عامل آن می باشد، این مدل تلویزیون هوشمند از سیستم عامل WebOS پشتیبانی می نماید که برنامه های مختلفی را در هر سن برای کاربران به ارمغان آورده است و همچنین امکان ساخت چند اکانت امکان پذیر می باشد.


هوش مصنوعی این تلویزیون باعث شده تا امکانات زیادی را ایجاد نماید و تلویزیون را با کارکرد عالی ایجاد نماید که یکی از فناوری های آن که ایجاد نموده دستیار های صوتی می باشد که استفاده از آن گزینه بسیار مناسب و آسان می باشد که استفاده از ریموت کنترلی لازم نبیست بلکه فقط با صدای خود می توانید آن چیزی را که می خواهید بگویید تا محتوا مورد نظرتان اجرا شود. تلویزیون الجی مدل 65UQ80006 گیمینگ به گونه ای که می توانید بازی های فوق العاده جذاب و واقعی را با پشتیبانی از فناوری های Gaming، Game Dashboard & Optimiser و HGiG تجربه نمایید، این فناوری ها کمک می کنند تا لحضه های سریع با جزئیات بالا نمایش داده شود، لرزش و تاری تصویر آن تا حد بسیار کمی کاهش می یابد که با عملکرد خودکار در کارایی و نمایش تصویر عمل می کند. برخی از دستگاه های جانبی مرتبط با تلویزیون از طریق کابل مخصوص به پورت های طراحی شده در پشت تلویزیون وصل می شود و از آن طریق ارتباط برقرار می نماید، و البته با پشتیبانی از وای فای و بلوتوث در تلویزیون می توانید از این طریق به محتوای بالایی دسترسی داشته باشید.


طراحی یکپارچه و شیک تلویزیون 65 اینچ مدل 65UQ80006

زمانی که قصد خرید یک محصول یا کالایی داشته باشیم اولین ویژگی آن که توجه زیادی به آن می شود و بسیار چشم گیر می باشد طراحی و ظاهر محصول بوده که هرچه جذاب و شیک تر باشد خواهان بیشتری پیدا می کند. کمپانی ال جی توجه زیادی به طراحی کالا هایش دارد به طوری که می خواهد با هر دکوراسیونی ست شود و جذابیت خود را در هر محیطی به نمایش بگذارد، سلیقه کاربران در طراحی مهم بوده و به دلیل همین موضوع طراحان تلاش می کنند تا کالایی را طراحی کنند که مورد سلیقه افراد مختلفی باشد و هر فردی بتواند از آن در هر دکوراسیونی بهره ببرد.


تلویزیون 65 اینچ مدل 65UQ80006 در سایز های مختلف ساخته شده است که کاربر با توجه به محیط مورد نظر اینچ آن را انتخاب می کند، هرچه محیط شما بزرگ تر باشد می توانید سایز آن را بزرگ تر انتخاب نمایید؛ این مدل تلویزیون 65 اینچ به طور تقریبی 165 سانتی متر می باشد. فریم تلویزیون باریک و ظریف می باشد که از حواس پرتی کاربر جلوگیری می کند و همچنین چشمگیر نمی باشد، به همین منظور پورت های ورودی و خروجی تلویزیون های جدید را بر خلاف تلویزیون های بسیار قدیمی در پشت تلویزیون به منظور جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون طراحی شده اند.


بدنه تلویزیون بسیار خوش فرم و خوش تراش بوده و از قطر کمی برخوردار می باشد که در زیبایی تلویزیون تاثیر زیادی دارد، بدنه این مدل تلویزیون به رنگ مشکی درآمده که جذابیت خاصی را در هر محیط به وجود می آورد و در هر دکوراسیونی خود نمایی می کند. دو پایه این تلویزیون به شکل دو شاخه بوده که در قسمت پایین تلویزیون قرار گرفته شده تا تعادل تلویزیون را حفظ نماید و همچنین بر روی سطوح صاف به راحتی قرار بگیرد، اتصال این تلویزیون بر روی دیوار به راحتی امکان پذیر می باشد زیرا پایه های تلویزیون به آسانی جدا می شوند که می توانید از طریق براکت دیواری آن را روی دیوار نصب نمایید، براکت های دیواری دو مدل می باشند یکی از آن ها متحرک و دیگری ثابت بوده که با توجه به سلیقه کاربر می تواند یکی از آن ها را استفاده نماید تا نصاب مخصوص تلویزیون آن را وصل نماید.

کیفیت تصویر UHD 4K تلویزیون LG مدل 65UQ80006

تصویر با کیفیت بالا و وضوح رنگ های واقعی در تلویزیون جزء ویژگی های مهم می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، بنا به این موضوعات کمپانی الجی در تلویزیون مدل 65UQ80006 از کیفیت تصویر UHD 4K پشتیبانی کرده است تا تصاویر را با جلوه واقعی و طیف رنگی بالا نمایش دهد. تصاویری که روی نمایشگر این تلویزیون ارائه داده می شود دارای میلیارد ها رنگ بوده که باعث می شود تصاویر جلوه طبیعی داشته باشند. همه کیفیت تصویر های 4K از رزولوشن 3840 ×2160 پیکسل برخوردار می باشد که تصاویر با جزئیات بالا ارائه می نماید.


پنل، یک قطعه فیزیکی و مهم در تلویزیون بوده که باعث ایجاد میلیار ها نقطه در تصویر می باشد، به طور کلی و بیشتر تلویزیون های ال جی از پنل IPS بهره می برند که زاویه دید مناسبی را امکان پذیر کرده است به طوری که در هر زاویه تلویزیون را نگاه کنید تصاویر به خوبی و با همان رنگ و کیفیت نمایش داده می شود. کنتراست یکی دیگر از ویژگی های مهم در تلویزیون می باشد که باعث می شود نقطه های تاریک و روشن تصویر در تلویزیون به خوبی نمایش داده شود و حتی در وضوح تصاویر به صورت خودکار عمل می کند. حالت های مختلفی تصویر در این تلویزیون پشتیبانی شده است که کاربر با توجه به آن محتوایی که ارائه می دهد می تواند حالت مختص به آن را انتخاب نماید تا جلوه جذاب تری را به ارمغان بیاورد برای مثال افرادی که در حال دیدن فیلم و سریال هستند با فعال کردن حالت فیلمساز یا Filmmaker را انتخاب نمایند تا حسی مانند یک سینما را به کاربر منتقل کند.


فناوری HDR در تلویزیون بسیار مهم بوده زیرا در بالا رفتن کیفیت تصویر تاثیر زیادی دارد و همچنین در کاهش تاری تصویر و دید بهتر عمل می کند؛ در تصویر پایین تفاوت میان تصویری که فناوری HDR از فرمت HDR10 PRO پشتیبانی می کند و فرمت SDR را مشاهده می کنید.

کیفیت صدای 20 واتی تلویزیون مدل 65UQ80006

به دلیل اهیمت بالای تصویر و صدا تلویزیون در دسته محصولات صوتی و تصویری قرار گرفته به همین دلیل صدا در تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، در هنگام خرید و انتخاب تلویزیون صدا ویژگی بوده که باید توجه به سزایی به آن شود زیرا کاربری که قصد تهیه تلویزیون دارد از تلویزیون انتظار دارد که صدایی گوش نواز و مطابق محتوا تولید شود. کمپانی LG در تلویزیون مدل 65UQ80006 از صدایی با توان خروجی 20 وات پشتیبانی می نماید که دارای سیستم صوتی 2 کاناله می باشد به طوری که هر کدام از کانال های آن توان خروجی 10 وات را به خود اختصاص داده اند که صدایی با کیفیت بالا و گوش نواز را تولید می کند.

این مدل تلویزیون صدایی متناسب با محیط و محتوا را پشتیبانی می نماید اما در این صورت نیز کاربرانی وجود دارند که قصد شنیدن صدای بلند تری دارند، برای این کاربران امکان اشتراک گذاری صدا گزینه عالی بوده که از طریق کابل یا بلوتوث کاربر می تواند تلویزیون را به یا بلندگو یا ساندبار وصل نمایند و یا به روش بلوتوث فراگیر آن را به روش بی سیم متصل کند تا صدای بلندی را تولید نماید. فناوری Clear Voice Pro در تلویزیون مدل 65UQ80006 بهره برده شده است تا به کاهش نویز صدا کمک کند به طوری که قبل از پخش صدا توسط این فناوری تجزیه شده و پس از این مرحله صدایی بدون نویز و با صدای اصلی را برجسته ارائه می دهد. ابن مدل تلویزیون دارای حالت های مختلف صدا می باشد که با توجه به محتوایی که پخش می کنید می توانید حالت مرتبط با آن را انتخاب نمایید تا صدای شگفت انگیز تر و جذاب تری ایجاد شود.

پردازشگر قوی آلفا 5 نسل 5 فورکی تلویزیون مدل 65UQ80006

ما روز به روز شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم که در معرفی جدید هر سری از تلویزیون ها امکانات بیشتری به آن اضافه می شود و همچنین پیشرفته تر از مدل های قبلی می باشند که یکی از دلایل پیشرفت تلویزیون ها پردازشگر می باشد. پردازنده قدرتمند α5 Gen5 AI Processor 4K از عملکرد با سرعت بالایی برخوردار می باشد که تصاویر را بدون تاخیر و با کیفیت بالا پردازش می کند و سپس ارائه می دهد. ساختار پردازشگر آلفا 5 نسل 5 فورکی به گونه ای بوه که در مراحل پردازش فقط بر روی داده های تصویری عمل می کند و فقط تصاویر را تجزیه می نماید.


دیدن فیلم و تصاویر با کیفیت پایین جذابیت ندارد و حتی حوصله سربر نیز می باشد اما پردازنده در کمترین زمان آن ها را پردازش می کند و سپس با رنگ های واقعی و بدون نویز نمایش می دهد، رزولوشن تصاویر در این مرحله به حد کیفیت تصویر 4K می رسد تا بتواند تصاویر را با کیفیت بالا تری ارائه نماید. پردازشگر کمک به سزایی در عملکرد تلویزیون دارد و به همین دلیل ال جی آن را در تمامی تلویزیون های جدید خود استفاده کرده است تا بتواند بهترین ها را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

سیستم عامل webOS تلویزیون مدل 65UQ80006

پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدید تاثیر زیادی در تلویزیون های جدید داشت زیرا مدل های قدیمی معمولی بودند و فناوری های پیشرفته ای را پشتیبانی نمی کردند اما امروزه کمپانی ها از بهترین تکنولوژی ها و با کیفیت ترین فناوری ها بهره می برد تا تلویزیون های هوشمندی را ارائه دهند . سیستم عامل یکی از فناوری مهم در پیشرفت تکنولوژی بود که با پشتیبانی از آن در تلویزیون آن ها را به تلویزیون های هوشمند تبدیل می نماید. LG در همان اوایل ساخت تلویزیون های هوشمند از سیستم عامل webOS در تلویزیون های خود پشتیبانی کرد تا سرویس برنامه های بالا تری را برای کاربران به ارمغان بیاورد. تلویزیون هوشمند مدل 65UQ80006 از این مدل سیستم عامل بهره برده است که از امکانات و برنامه های منتوعی برخوردار می باشد.


تلویزیون هایی که از سیستم عامل برخوردار می باشد امکان دسترسی برنامه های زیادی را برای کاربران ایجاد نموده است، این برنامه ها در شاخه های مختلف اجتماعی، سرگرمی، ورزشی و... برای هر سن و سلیقه ای بهره برده شده است تا کاربران بتوانند به بهترین شیوه از آن بهره ببرند. سیستم عامل webOS دارای یک ویژگی کاربردی و فوق العاده می باشد که به کاربر اجازه می دهد چند اکانت را بسازد به طوری که هر کدام از اعضای خانواده می توانند اکانت مخصوص با نام خود داشته باشند تا برنامه ها و بازی های مورد علاقه خود را روی آن بارگیری نمایند.


اتصالات تلویزیون LG مدل 65UQ80006

تلویزیون ها برای ارتباط و اتصال از دو روش اتصال بهره می برند، یکی از این روش ها به طور بی سیم می باشد یعنی لازم به استفاده هیچ گونه کابل و یا سیمی نمی باشد ولی در روش سیمی استفاده از کابل ضرورت دارد به گونه ای که باید برای ارتباط حتماً از طریق کابل مخصوص و پورت های تلویزیون صورت بگیرد. روش اتصال بی سیم از طریق وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth می گیرد که کاربر با همگام سازی آن با تلویزیون به راحتی می تواند اتصال برقرار نماید، در این دو روش رایج اتصال می توانید به آسانی داده ها را بر روی تلویزیون ارائه داد؛ روش سیمی یکی از روش های دیگر بوده که از طریق سیم اتصال صورت می گیرد، دستگاه های جانبی مانند ماهواره های دیجیتالی، کنسول های بازی، بلندگو ها و... باید از این روش برای اتصال به تلویزیون اقدام کنند، به صورتی که یک طرف کابل باید به دستگاه جانبی متصل باشد و طرف دیگر به پورت های تلویزیون تا ارتباط و اتصال از این روش صورت بگیرد.


پورت و درگاه های که در پشت تلویزیون طراحی شده ند چند نوع می باشند که هر کدام از آن ها برای اتصال مخصوص یک سری دستگاه جانبی قرار گرفته شده اند. تلویزیون ال جی مدل 65UQ80006 از 3 پورت HDMI برخوردار بوده که برای اتصال ساندبار، کنسول های بازی مختلف و مانند آن بوده، 2 پورت USB برای اتصال فلش و مموری بهره برده می شود و از پورت LAN برای اتصال وای فای از طریق کابل می باشد.

کلام آخر ...

تلویزیون یکی از کالا هایی می باشد که طرفداران زیادی در کل جهان دارد، شرکت LG تلاش زیادی در تولید تلویزیون ها دارد به گونه ای که در هر سری جدید آنها را با کیفیت بالاتر و فناوری های پیشرفته تر معرفی می کند. ما به چه دلیلی از تلویزیون استفاده می کنیم و چرا همیشه به دنبال مدل های جدید تر می باشم؟! در حال حاضر تلویزیون یکی از کالاهایی بوده که در خانه ای و حتی در بعضی از مکان های عمومی وجود دارد، کاربران از تلویزیون به منظور دیدن فیلم و تصاویر و حتی پخش کردن موسیقی و صدا از آن استفاده می نمایند. تلویزیون مدل 65UQ80006 طراحی بسیار شیک و مدرنی دارد به گونه ای که در هر محیطی دکوراسیون جدید و منحصر به فردی را به وجود می آورد.


این مدل تلویزیون از کیفیت تصویر 4K برخوردار می باشد تا تصاویر را با رنگ های طبیعی و وضوح بالا به نمایش بگذارد و همچنین در کانال صوتی 2 کاناله به صورت سرجمع توان خروجی 20 وات را دارا است که صدای گوش نوازی را ایجاد می کند. پردازنده α5 Gen5 AI Processor تصاویر را قبل از نمایش با سرعت بالا و کیفیت منحصربه فردی پردازش می نماید؛ سیستم عامل webOS در تلویزیون مدل UQ80006 امکانات بالا و برنامه های متنوعی را به ارمغان می آورد


تلویزیون 65UQ80006 ساخت برند LG و سازنده کشور کره می باشد که می توانید آن را چندین سال بدون ایجاد مشکلی بهره ببرید؛ این مدل تلویزیون را می توانید در سایت اصلی کالا با قیمت مناسب و اصلیت کالا خریداری کنید، البته پیشنهاد مناسبی کاربرانی می باشد که قصد خرید جهیزیه دارند. با شماره های درج شده بر روی سایت اصلی کالا تماس بگیرید و یا از طریق وات ساپ با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا شما را با خیال راحت راهنمایی نمایند و پاسخ گوی تمامی سوالات شما باشند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 65UQ80006 4K 2022

مشخصات

مدل کامل
UQ80006
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
165
نور پس زمینه
Direct
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Expert/Game Optimiser/Standard/Sports/Filmmaker/Expert /Vivid/Cinema/Eco
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
حالت های صدا
Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound/Game Optimiser
نوع سیستم عامل
WebOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5.5x84x145 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65UQ80006
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
UQ80006
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
165
نور پس زمینه
Direct

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Expert/Game Optimiser/Standard/Sports/Filmmaker/Expert /Vivid/Cinema/Eco

ویژگی های صدا تلویزیون

تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
حالت های صدا
Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound/Game Optimiser

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
WebOS
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5.5x84x145 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65UQ80006
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم