تلویزیون شیاومی 55A2

تلویزیون شیائومی ال ای دی 55 اینچ 4K مدل A2 2022

✅ تولید کننده: شیائومی
✅ کشور سازنده: چین/گلوبال
✅ کشور مونتاژ: چین
✅ سال عرضه: 2022
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: Android

ادامه مطلبShow less
27,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
TV XIAOMI 55A2
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی تلویزیون شیائومی 55A2

برند شیائومی علاوه بر انکه گوشی های با کیفیت را تولید نموده و طرفداران خاص خود را دارد و با گسترش خود چندین سال بوده که به تولید انواع تلویزیون پرداخته و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. یکی از پرفروش ترین مدل های شیائومی در بازار 55A2 بوده که برای استفاده خانگی و معمولی تماشای حرفه ای فیلم و سریال گزینه مناسبی برای خرید می باشد. سری این دستگاه A بوده و سال ساخت آن 2022 می باشد. کشور سازنده و کشور مونتاژ کننده آن چین می باشد. در حال حاضر بیش از 95 درصد تلویزیون هایی که تولید می شود رزولوشن فورکی دارند و این کیفیت تصویر کم‌کم دارد به حد استاندارد تلویزیون ها تبدیل می شود. اگر بخواهید یک تلویزیون 55 اینچ بخرید بهتر است که رزولوشن فورکی باشد . تلویزیون شیائومی 55A2 از کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می کند. 

رفرش ریت این مدل 60 هرتز بوده و با قابلیت MEMC سطح کیفیت رفرش ریت بالاتر می رود از این رو شما شاهد صحنه های سریع مااند فیلم های اکشن و مسابقات ورزشی خواهید بود و ریزترین جزئیات را از دست نخواهید داد. صفحه نمایش این دستگاه اقتصادی بوده و از نوع LED می باشد. صدا از طریق دو عدد بلندگو پخش خواهد شد که توان صوتی هر دو با هم 24 وات بوده و با توجه به این تلویزیون میان رده کیفیت صدا آن بسیار متناسب می باشد. سیستم عامل تلویزیون شیائومی 55A2 اندروید نسخه 10 و رابط کاربری آن PatchWall  می باشد و امکانات و قابلیت های زیادی را در یک منو تمام صفحه برای شما ایجاد نموده است. 

این تلویزیون دارای 3 درگاه HDMI است. برای اتصال رایانه، کنسول بازی و دیکر لوازم صوتی و تصویری از این قسمت می‌توانید استفاده کنید. این تلویزیون همچنین دارای دو درگاه USB است. از این قسمت برای اتصال فلش مموری می‌توانید استفاده کنید.  این دستگاه دارای WiFi و بلوتوث نسخه 5.0 می باشد. 

نقد و بررسی تلویزیون شیائومی 55A2

طراحی و ساختار تلویزیون شیائومی 55A2

تلویزیون شیائومی 55A2 از خلاقیت سادگی و جذابیت بی نقص را در خود دارد که هر نگاهی را در همان وهله اول به خود جذب می کند. در کل شیائومی سعی می کند با پایین آوردن قیمت ها و همچنین تنوع در طراحی، دل خریداران را به دست‌آورد که در این مورد موفق هم عمل کرده است. این دستگاه دارای رنگ مشکی بوده که با ظاهر بسیار زیبایی که دارد دکوراسیون منزل شما را چندین درجه ارتقا می دهد. پایه این محصول بسیار متفاوت طراحی شده و به صورت وسط و خطی می باشد که وزن ناشی از تلویزیون را تحمل می کند. برای کسانی که به طراحی تلویزیون اهمیت می دهند و می خواهند که محصولی متفاوت داشته باشند ما این دستگاه را به شما پیشنهاد می دهیم. 

ضخامت و حاشیه های باریک 

ضخامت و حاشیه یکی دیگر از موارد طراحی بوده که باید تا حدودی هم به آن توجه نمایید. ضخامت بدنه ناچیز است و پورت های ارتباطی در پشت دستگاه قرار گرفته اند. حاشیه های 3 طرف صفحه نمایش به صوت باریک طراحی شده تا کاربران تمرکزشان فقط روی محتوا در حال پخش باشد. روی پنل پایین یک لوگو Xiaomi  قرار دارد که نشان از اصالت بالای کالا را می دهد. 

قابلیت نصب روی دیوار 

تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل A2 قابلیت اتصال به دیوار را دارد و شما می توانید با استفاده از یک براکت 300×300  آن را به دیوار متصل کنید. 

طراحی و ساختار تلویزیون شیائومی 55A2

کیفیت تصویر 

اولین چیزی که در هر تلویزیون حرف اول را می زند کیفیت تصویر آن بوده و در واقع عامل مهمی در انتخاب خریدار به حساب می آید. کیفیت تصویر در تلویزیون شیائومی 55A2 فورکی بوده که تصاویر را به صورت بسیار طبیعی و زنده به نمایش می گذارد و کاربر از دیدن هر نوع محتوایی با این کیفیت لذت می برد و می تواند ساعت ها به پای تلویزیون بدون آنکه خسته شود بنشیند. 

کیفیت تصویر 4K

رزولوشن

رزولوشن عامل تشخیص کیفیت تصویر بوده و همان طور که در بالا اشاره کردیم تلویزیون 2022 شیائومی 55A2 از کیفیت تصویر فورکی پشتیبانی می کند که دارای رزولوشن 2160×3840 پیکسل می باشد. با این میزان یعنی حدود 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش شما جای گرفته اند. حضور این همه پیکسل بدون شک تصاویر طبیعی و زنده است.

پنل VA

در تلویزیون شیائومی 55A2 از پنل VA استفاده شده؛ این پنل دارای کنتراست بالا بخصوص در محیط های تاریک می باشد. از این رو تماشای فیلم در محیط های تاریک و در هنگام شب بسیار جالب تر از پنل IPS است. اکثر پنل‌های VA کنتراست ۲۵۰۰:۱ و ۳۰۰۰:۱ را ارائه می‌دهند. پخش یکنواخت و واضح رنگ سیاه در این پنل بالاست و رنگ‌ها طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. البته زاویه دید در این پنل ها بالا نیست.   

دقت رنگ

تلویزیون شیائومی 55A2 دارای عمق رنگ 10 بیت بوده و با تکنولوژی Wide Color Gamut می تواند طیف گسترده ای از رنگ ها را نمایش دهد و هر رنگ را با کیفیت و عمق رنگی بالا را نمایش دهد. خوشبختانه این دستگاه توانایی نمایش 1 میلیارد رنگ مختلف را دارد و می تواند هر رنگ را با عمق بالا و پویایی خاص نمایش دهد.

دقت رنگ

کنتراست 

متاسفانه تلویزیون شیائومی مدل 55A2 از فناوری نور دهی موضعی  Local Dimming پشتیبانی نمی کند از این رو نباید انتظار بالایی از آن داشته باشید. البته شیائومی فناوری Global Dimming را در این دستگاه تعبیه نموده تا با ایجاد کنتراست در صحنه ها بتواند کنتراست مطلوب و قابل قبولی را ارائه دهد. 

رفرش ریت 60 هرتز 

تلویزیون شیائومی 55A2 از رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی می کند که تا حدودی قابل قبول بوده اما برای انجام بازی های حرفه ای نمی توان روی آن حساب باز کرد و باید برای بازی های حرفه ای به دنبال تلویزیون های 120 هرتز بروید. این رفرش ریت تا حدودی می تواند صحنه های سریع و اکشن را با جزئیات بالایی به شما نشان دهد. از این رو شیائومی برای جبران این مشکل قابلیت MEMC را در این دستگاه قرار داده است. نام دیگر آن جبران حرکت بوده و یک تکنیک پردازش ویدیویی بوده که در تلویزیون ها برای افزایش نرمی و وضوح حرکت در صحنه های سریع استفاده می شود. این یک فناوری هدف آن کاهش تاری حرکت و نمایش محتوا با دقت بیشتر است و به ویژه برای علاقه‌مندان به ورزش، دوستداران فیلم‌های اکشن و گیمر‌ها ارزش دارد.

رفرش ریت 60 هرتز

پردازشگر Mali G52 MP2

پردازشگر به عنوان قلب تلویزیون در نظر گرفته می شود و یکی از قطعات مهم در تلویزیون محسوب می شود پردازشگر استفاده شده در این تلویزیون 55A2 بوده که در ورژن Mali G52 برای این مدل خودنمایی کرده است و سعی می‌کند با بازسازی صحنه‌ها و ارتقاء سطح کیفی آن‌ها، تصاویر را تا 4K  بالا ببرد که باید گفت کارش را خوب انجام می‌دهد و تصویری مناسب را به ارمغان می‌آورد.

پردازشگر Mali G52 MP2

قابلیت HDR

تلویزیون 55A2 شیائومی از HDR، +HDR10 و HLG پشتیبانی می کند، همچنین دالبی ویژن که همیشه در کنار HDR ظاهر می شود با کمک هم می توانند تصاویر را درخشان تر و سرزنده‌تر نمایش دهند. از خوبی های تلویزیون ال ای دی شیائومی 55A2 دامنه بالای رنگی و البته روشنایی صفحه است؛ که با حضور دالبی ویژن و اچ دی آرهای مختلف توانایی نمایش رنگ های روشن‌تر، بیشتر هم شده است. 

دالبی ویژن

صفحه نمایش LED 

تلویزیون 2022 شیائومی 55A2 از نمایشگر اقتصادی LED بهره می برد که بسیار اقتصادی می باشد. نمایشگر LED  برای نوردهی از لامپ‌های ال ای دی بسیار کوچک استفاده می‌کند؛ به گونه‌ای که تعداد زیادی از آن در سراسر این پنل استفاده شده است که بعد از عبور نور از فیلترهای رنگی، شاهد تولید تصویر در آن هستیم.

کیفیت تصویر 4K

سیستم صوتی و توان صوتی

وجود صدای نرمال در کنار تصویر با کیفیت لذت دیدن محتواها را چندین برابر می کند. در این مدل وجود توان صوتی متعادل و درخور یک میان رده کار را حل کرده است و آن را از لحاظ سرآمد نموده است. توان صوتی در این مدل 24 وات بوده که از دو عدد بلندگو پخش می شود. این میزان صدا برای ابعاد 55 اینچ بسیار متناسب بوده ولی به هر حال اگر خواهان صدا بلندتر در مهمانی های خود هستید  از طریق اتصال بلوتوث نیز می توانید به ساندبار یا سیستم صوتی دیگری هم متصل شوید و از صدای بالاتری بهره‌ ببرید. حالت های صدا از جمله:  Custom، Game، Movie، News، Standard در این محصول پشتیبانی می شود و شما بسته به نوع محتوا پخش شده یکی از حالت های متناسب با آن را انتخا ب نمایید تا صدا بهتری به گوش شما برسد. فناوری DTS-HDقابلیت پخش صدای فضایی 7.1 کاناله را دارد و جزئیات صوتی را بیشتر ارائه می‌دهد. با قابلیت Dolby Audio صدایی فراگیر و همه جانبه را تجربه نمایید.

سیستم صوتی و توان صوتی

اجرا کنسول های بازی

با تلویزیون شیائومی 55A2 می توان بازی های سبک و عادی را انجام داد ولی اگر یک گیمر حرفه ای هستید ما این مدل را به شما پیشنهاد نمی دهیم. با پورت HDMI در نسخه 2.0 و رفرش ریت 60 هرتز می توانید کنسول های بازی نسل 8 را به این دستگاه متصل نمایید تا ظرفیت کامل خود را برای شما ارائه دهد.

سیستم عامل Android

تلویزیون شیائومی مدل 55A2 هوشمند بوده و سیستم عامل آن از نوع Android نسخه 10 است که که کاربری بسیار راحتی دارد و بین افراد از محبوبیت زیادی برخوردار است و هر کسی از پس کارکردن با آن بر ‌می‌آید. برای استفاده ازامکانات این قسمت باید به اینترنت متصل شوید که به این منظور اتصال به WiFi ضروری می‌باشد که در مدل مورد نظر قابلیتش قرار داده شده است.

 بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید وارد شدن به محیط PatchWall  است که اجازه نصب برنامه و سرچ هزاران فیلم و بازی را برایتان فراهم می‌کند. حافظه داخلی این محصول 16 گیگ بوده و شما به واسطه آن می توانید هر نوع برنام های را روی تلویزیون دانلود و نصب نمایید از این رو نیازی به خرید فلش جداگانه برای این دستگاه ندارید. در فروشگاه Google Play Store امکان دانلود و نصب برنامه برای این دستگاه وجود دارد. اگ در فلش برنامه های اندرویدی یا فایل های APK دارید با وجود برنامه  برنامه  TV Manager اجازه نصب آن روی تلویزیون را دارید.

سیستم عامل Android

اجرا دستوارت صوتی

تلویزیون شیائومی 55A2 از استفاده از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) پشتیبانی می کند که به صورت صوتی می‌توانید کنترل نمایشگر و حتی سایر وسایل اسمارت خانه را از طریق تلویزیون به دست بگیرید و این کار را تنها از با استفاده از صدا انجام دهید. حتی می‌توانید به سرچ بین صفحات گوگل بپردازید و محتوای مورد علاقه خود را پیدا کنید. این کار به وسیله دکمه میکروفون ریموت کنترل صورت می گیرد شما باید با از این طریق صدا خود را به تلویزیون برسانید.

اجرا دستوارت صوتی

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون

برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند گوشی و لپتاپ خود را به تلویزیون متصل نمایند Miracast و قابلیت Chromecast در این دستگاه وجود دارد و هیچ محدودیتی ندارد و کاربران ایفون و اندروید می توانند به راحتی محتوای گوشی را روی تلویزیون انتقال دهید، بدون آن که نیازی به روش‌های پیچیده‌ای برای اتصال داشته باشید.

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون

ریموت کنترل XMRM-19 

تلویزیون شیائومی 55A2 از یک ریموت کنترل هوشمند و بلوتوث دار استفاده می کند. این ریموت بسیار خوش دست طراحی شده و دکمه ها و قابلیت های اضافی در آن حذف شده بنابراین شلوغی در آن دیده نمی شود. میکروفون داخلی و دکمه دستیار صوتی به شما این امکان را می دهد تا به استفاده از صدا خود بتوانید تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید و جستجو صوتی نیز انجام دهید و دیگر نیازی به نوشتن نخواهید داشت.

ریموت کنترل XMRM-19

پورت های ارتباطی           

راه های ارتباطی در پشت تلویزیون شیائومی 55A2 قرار گرفته که بسیار متنوع می باشد و دست شما را برای اتصال هر نوع دستگاهی باز می کند. 3 پورت  HDMIبرای اتصال کنسول بازی، دی وی دی پلیر، لپ تاپ و... قرار دارد. همچنین 2 پورت USB نیز برای فلش و رم به کار گرفته شده است که کارایی راحت و سریعی را برای انتقال محتوا روی تلویزیون فراهم می‌کنند. پورت خروجی هدفون، پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)، ورودی کامپوزیت، ورودی RF از سایر پورت های ارتباطی این محصول به شمار می روند. بلوتوث نسخه 5.0 هم یک ارتباط بی سیم را برای شما ایجاد می کندو گیرنده دیجیتال DVB-T2 و DVB-S2 تمامی کانال های خارجی و داخلی را دریافت و آن ها را بدون برفک به شما نشان می دهد از این رو نیازی به خرید دستگاه اضافی برای این تلویزیون ندارید.

جمع بندی

از اینکه تا اینجا با ما همراه بوده اید متشکریم. تلویزیون شیائومی 55A2 محصولی از سال 2022 بوده که ساخت کشور چین و مونتاژ آن نیز چین می باشد. کیفیت تصویر 4K در کنار صفحه نمایش LED برای تماشای فیلم و سریال بهترین گزینه است. سیستم صوتی 24 وات برای ابعاد 55 اینچ مناسب می باشد و صدایی رسا و واضح را به گوش شما می رساند. این دستگاه هوشمند بوده و از قابلیت اتصال به اینترنت پشتیبانی می کند. حضور سیستم عامل اندروید باعث شده تا با یک بار استفاده کار با آن را به راحتی یاد بگیرید. جهت خرید تلویزیون شیائومی 55A2 و استعلام لیست قیمت تلویزیون شیائومی به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TV XIAOMI 55A2

مشخصات

سری
A2
سال ساخت
2022
کشور سازنده
چین
کشور مونتاژ کننده
چین
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room)(ISF) Expert (Dark Room)CinemaEcoFilmmakerGameSportsStandardVivid
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2.2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55A2
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
دارد
موتور تصویر
MALI G52 MP2
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
دارد
پردازنده مرکزی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

سری
A2
سال ساخت
2022
کشور سازنده
چین
کشور مونتاژ کننده
چین

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room)(ISF) Expert (Dark Room)CinemaEcoFilmmakerGameSportsStandardVivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2.2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55A2
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
موتور تصویر
MALI G52 MP2
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
پردازنده مرکزی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
تنظیم صدا جادویی

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم