تلویزیون ال جی 55QNED80

تلویزیون ال جی 55 اینچ QNED80

✅ تولید کننده: ال جی
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: اندونزی
✅ سال عرضه: 2023
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 120 هرتز
✅ سیستم عامل: webOS 

ادامه مطلبShow less
31,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV QNED80 4K 55 Inch
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

چرا QNED80 نسبت به سایر تلویزیون های 120 هرتز اقتصادی به حساب می آید؟

تلویزیون QNED80 دارای صفحه نمایش از نوع QNED بوده که کد تجاری این مدل نیز بر همان اساس نام گذاری شده و از تولیدات سری 7 نمایشگرهای QNED سال 2023 است. این صفحه نمایش یک ترکیب از دو نوع نانوسل و LED به حساب می آید که هر دو آن ها از سایر نمایشگرهای دیگر اقتصادی تر و مقرون به صرفه تر هستند. از این رو با قرار دادن این دو نوع در کنار یگ دیگر توسط شرکت ال جی صفحه نمایش ارزان قیمت و با کیفیت QNED تولید شده که تصاویر بی نظیری را ارائه می دهد. این صفحه نمایش در ارائه تصاویر 4K در حالت نرمال عملکرد بسیار عالی دارد. در نظر داشته باشید که پنل به کار گرفته شده در آن از نوع IPS بوده که زاویه دید خوبی به تلویزیون بخشیده ولی در عوض نسبت کنتراست تلویزیون در صحنه های تاریک کاهش پیدا می کند. همچنین گذشته از این موارد وجود پردازنده α7 Gen5 AI 4K امکانی را ایجاد کرده که صفحه نمایش به راحتی صدها میلیون رنگ را از یک دیگر تفکیک کند و در کنار آن رنگ ها را با پویایی بیشتری نمایش دهد. در نظر داشته باشید که این پردازنده می تواند سرعت عمل اجرایی برنامه ها را در سیستم عامل به شکل چشم گیری افزایش دهد.

در کنار موارد بالا چیزی که در این تلویزیون 55QNED80 به چشم می خورد وجود سیستم عامل اختصاصی webOS است. این سیستم عامل به آسانی دسترسی به اینترنت را از طریق WiFi برای کاربر فراهم می کند؛ از این رو شما امکان دانلود انواع برنامه و بازی ها را در ساده ترین شکل، در اختیار دارید. همچنین می توانید با استفاده از آن به راحتی در گوگل و سایر مرورگرها مشغول به جستجو شوید، یا این که از طریق برنامه های مختلف با استفاده از وایرلس و بلوتوث موجود در رابط کاربری، تلفن های همراه هوشمند یا سایر دستگاه ها را بدون دخالت هیچ کابلی به تلویزیون متصل سازید. در نظر داشته باشید که سیستم عامل webOS در آخرین نسخه سال 2023 به بازار عرضه شده و حجم وسیع و دسترسی بیشتری، نسبت به سال های قبل از برنامه ها در آن وجود دارد.

اما اگر از نظر طراحی به ظاهر این تلویزیون دقت کنیم؛ متوجه می شویم که مانند: بسیاری از تلویزیون های میان رده که بدنه ای پلاستیکی و ارزان قیمت دارند، طراحی شده و تفاوت خاصی در ظاهر آن وجود ندارد. با این حال  بدنه و استایل مقاومت کافی را دارا می باشد. دقت کنید که در سمت چپ و راست نیز دو پایه دو شاخه وجود دارند که تلویزیون را بدون کمترین لغزشی نگه می دارد. درگاه های ارتباطی این تلویزیون نیز در سمت چپ قسمت پشتی قرار دارند که یک سری از آن ها رو به پایین قرار گرفته اند و در هنگام نصب تلویزیون بر روی دیوار دسترسی به آن ها تا حدودی سخت است. همچنین ال جی برای سامان دادن به کابل های متصل شده به تلویزیون، یک شیار ایجاد کرده که شما می توانید کابل ها را در داخل آن قرار دهید تا جلوی دست و پا نباشند.

یکی از مواردی که بسیار برای کاربر مهم است تعداد درگاه های کافی برای اتصال بوده که در این مدل ال جی به آن خوب رسیدگی کرده به شکلی که شما شاهد چهار پورت HDMI هستید. که در بین آن ها نسخه 2.1 نیز وجود دارد. دقت داشته باشید که این نسخه می تواند تصاویر را در رفرش ریت 120 هرتز به صفحه نمایش منتقل سازد تا شما جزئی ترین قیمت های یک تصویر را نیز بیننده باشید. همچنین در کنار آن شاهد درگاه های متعددی از جمله USB و گیرنده های مختلف برای دریافت کانال های تلویزیون و وردی های صوتی دیجیتال هستید که کار را برای کاربر بسیار آسان می کنند.

ال جی در تلویزیون 55QNED80 از توان صوتی بسیار معمولی استفاده کرده که شاید تا حدودی برای این مدل در سایزهای بزرگ مطلوب نباشد. اما برای سایز 55 اینچ می تواند پاسخگو نیاز کاربر باشد. در این محصول توان صوتی 20 وات محاسبه می گردد که از طریق دو کانال صوتی به دو بلندگو در سمت چپ و راست تلویزیون ارسال می شود. دقت کنید که این تلویزیون توان پردازش صدای سه بعدی را ندارد و این شاید از هیجان اجرای یک بازی در تلویزیون رده بالا را کاهش دهد. البته با تمام این موارد باید گفت که کیفیت صدا در بالاترین ولوم به بهترین شکل بوده و شما کمترین نویز در صدا را احساس می کنید.

ال جی تلویزیون QNED80 را در سایز 55 اینچ در محدوده قیمتی 630 دلار به بازار ارائه داده که قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد و یقینا یک تلویزیون 120 هرتز ارزان مناسب برای گیمرها به حساب می آید. در نظر داشته باشید که این مدل با آن که برای اجرای کنسول های بازی نسل جدید نیز مناسب بوده، می تواند برای انجام کارهای روزمره و تماشای فیلم سریال یا برنامه های تلویزیونی گزینه بسیار مطلوبی باشد. و یقین داشته باشید خرید این تلویزیون برای هر نوع مخاطبی مناسب و قابل استفاده است. دقت کنید که رقیب جدی این مدل X85L از شرکت سونی بوده که تولید سال 2023 این کمپانی به شمار می رود. توجه داشته باشید که X85L تا حدودی از نظر کیفیت تصویر عملکرد بهتری دارد ولی از نظر قیمت ال جی مقرون به صرفه تر به حساب می آید.

کیفیت تصویر ال جی 55QNED80 

ال جی در تلویزیون QNED806 تمام تلاش خود را به کار گرفته تا کیفیت بالایی از تصویر به این تلویزیون ببخشد در حالی که از نظر اقتصادی بسیار عالی باشد؛ بنابراین باید بگویم که این شرکت موفقیت را در این عرصه به دست آورده و با طراحی و ارائه صفحه نمایش QNED به این دست آورد رسیده است. در نظر داشته باشید که این صفحه نمایش یک ترکیب از نمایشگرهای LED و NanoCell بوده که تصاویر بی نظیری را نمایش می دهند. دقت کنید که این مدل کیفیت تصویر 4K را در نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه می دهد. گذشته از آن تأخیر در ورودی این تلویزیون 5.6 میلی ثانیه محاسبه شده که میزان بسیار مطلوبی برای این مدل به حساب می آید. اما یکی دیگر از مزیت های این محصول، زاویه دید بالای آن بوده که به واسطه پنل IPS به کار گرفته شده می تواند در گوشه های سالن نیز تصاویر را بدون افت کیفیت نمایش دهد. البته در توجه باشید که IPS کنتراست ضعیفی دارد و در محیط های تاریک و بسیار روشن نمایش خوبی ندارد و رنگ های تیره را تر نمایش می دهد. با این حال ال جی با به کار گیری صفحه نمایش QNED سعی کرده که این ضعف را جبران کند اما نسبت به یک تلویزیون بالا رده کافی نیست، ولی قابل قبول به نظر می رسد.

همچنین در کنار این موارد در این تلویزیون از پردازنده قدرتمند α7 Gen6 AI 4K استفاده شده که یکی از سریع ترین پردازنده های ال جی در سال 2023 به حساب می آید. این پردازشگر تصویر می تواند به آسانی بیش از یک میلیارد رنگ را بر روی صفحه نمایش اجرا کند. به شکلی که همه آن ها از یک دیگر قابل تشخیص باشند. همچنین ال جی با کمک فناوری HDR در این تلویزیون می تواند روشنایی را بر روی صفحه نمایش مطابق با نور محیط اطراف تنظیم کند. دقت داشته باشید که فناوری HDR در این تلویزیون نیز خودش متشکل از دو بخش HDR10 و HLG است.

کیفیت تصویر ال جی 55QNED80

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ نوع صفحه نمایش: QNED

✅ نوع پنل: IPS

طراحی و کیفیت ساخت

از آن جایی که ظاهر یک تلویزیون تا حدودی گویای قیمت آن بوده باید گفت که 55QNED80 از ظاهری معمولی برخوردار است و اصلا نمی توان گفت که ال جی آن را شبیه به تلویزیون های رده بالا طراحی کرده باشد. البته هر چند که ویژگی های یک تلویزیون رده بالا در آن دیده می شود. با این حال اگر به اجمال تلویزیون نگاه مختصری بکنیم در اولین مورد صفحه نمایش بسیار باریک آن توجه ما را به خودش جلب می کند. به شکلی که ضخامت آن 3 سانتیمتر محاسبه شده و این میزان فوق العاده به نظر می رسد. گذشته از آن با نگاهی دقیق متوجه می شویم که حاشیه صفحه آن به چشم می آید به گونه ای که اندازه 1.3 سانتیمتر است و این مقدار تا حدودی نسبت به یک تلویزیون بالا رده زیاد به شمار می رود. اما در پایین پایه هایی دو شاخه در سمت چپ و راست وجود دارند که به شکل قابل قبولی وزن نمایشگر را نگه می دارند. این پایه ها می توانند فاصله ای بالغ بر 3.2 اینچ ایجاد کنند؛ به شکلی که شما در زیر آن امکان قرار دادن انواع ساندبارها را در داشته باشید.

همچنین اگر به پنل پشت تلویزیون توجه کنیم یک لایه پلاستیک فشرده را می بینیم که شاید برای یک تلویزیون بالارده جالب نباشد. با این حال مقاومت کافی را دارد. در کنار آن در این قسمت ال جی شیارهایی را برای گرد کردن کابل ها در کنار یک دیگر تعبیه کرده تا مانع از به هم ریختگی اطراف تلویزیون گردد. در نظر داشته باشید که این مدل را می توانید به راحتی به دیوار، استفاده از پایه هایی در اندازه 300x300 متصل سازید. که البته این پایه ها را بایستی به صورت کاملا جدا گانه خریداری کنید. دقت کنید پورت های ارتباطی در پشت تلویزیون واقع شده اند و که موقعی که تلویزیون به دیوار متصل باشد، یک سری از این درگاه ها رو به پایین هستند و دسترسی به آن ها تا حدودی مشکل خواهد بود. با این حال اگر تلویزیون روی میز یا سطح تخت قرار بگیرد این مشکل حل می شود.

طراحی و کیفیت ساخت

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه:  1.3 سانتیمتر

✅ ضخامت: 3 سانتیمتر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون:  پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: دو شاخه

✅ اندازه براکت: 300x300 میلی متر

این تلویزیون در سایز های 50، 55، 65، 75 و 86 عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون ال جی 55QNED80 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون ال جی QNED80 

اجرای کنسول های بازی با استفاده از 55QNED80

در تلویزیون 55QNED80 تمامی ویژگی های که برای اجرای کنسول های نسل جدید لازم باشد، وجود دارد. دقت داشته باشید که ال جی در این تلویزیون کیفیت تصویر 4K را با نرخ نوسازی 120 هرتز نمایش می دهد. گذشته از آن شما می توانید با استفاده از فناوری VRR در این تلویزیون تصاویر را با رفرش ریت متغییر مطابق با صحنه ها دریافت کنید. همچنین وجود درگاه های HDMI در نسخه 2.1 می تواند برای اتصال کنسول های بازی نسل نهم به بالاتر یک گزینه فوق العاده مهم در این تلویزیون باشد. چون که این درگاه ها تصاویر کنسول بازی را با نرخ نوسازی 120 هرتز بر روی صفحه نمایش منتقل می کنند. اما در کنار آن نیز ال جی برای بهبود در اجرای تصاویر و بالا رفتن گرافیک در تصویر از ویژگی های همچون AMD FreeSync و Nvidia G-Sync پشتیبانی می کند که پارگی در تصاویر سریع را به حداقل می رساند. همچنین ال جی برای کمتر کردن تأخیر در اجرای بازی ها، قابلیت هایی نظیر ALLM و GAME MODE را به کار گرفته که بسیار کاربردی و مفید هستند. اما ویژگی مهم دیگر این تلویزیون قابلیت HGIG بوده که دقت در اجرای صحنه های بازی را بالا می برد و شما استفاده از آن جزئیات دقیق تری را از صحنه ها دریافت می کنید. در کل می توان گفت که این مدل تأخیر بسیار کمی در اجرای تصاویر دارد و نرخ نوسازی فوق العاده بالایی ارائه می دهد.

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 5.6

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

ال جی برای تلویزیون 55QNED80 مانند: تمام مدل های دیگر این شرکت از سیستم عامل webOS در نسخه ارائه شده سال 2023 پشتیبانی کرده که دسترسی بسیار وسیعی از انواع برنامه و بازی ها را در اختیار ما قرار می دهد. گذشته از آن اتصال به اینترنت با این سیستم عامل بسیار ساده تر شده و شما به راحتی با استفاده از وایرلس می توانید به اینترنت مودم یا تلفن همراه هوشمندتان از طریق WiFi متصل شوید. در کنار این ها ال جی با ارائه قابلیت بلوتوث در نسخه 5.0 امکان اتصال انواع دستگاه های پلیر و پخش را به تلویزیون مانند: سیستم های صوتی فراهم کرده است. همچنین می توانید با استفاده از فناوری Apple Airplay داده ها و تصویر تلفن همراه یا ای پدهای شرکت اپل را به تلویزیون متصل سازید و محتویات آن را بر روی صفحه نمایش تلویزیون اجرا کنید. با این حال شما نیز این امکان را دارید که با استفاده از فناوری Apple HomeKit با گوشی های اپل و با استفاده از اینترنت، همه لوازم هوشمند و دارای قابلیت WiFi منزل را با تلویزیون همگام و آن ها را از راه دور کنترل کنید. به یاد داشته باشید که با گوشی های اندروید نیز با استفاده از فناوری IOT می توانید تمام لوازم هوشمند را از راه دور کنترل کنید.

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: webOS

✅ حافظه داخلی: 16 گیگابایت

✅ نسخه WiFi: استاندارد 5.0 در حالت 802.11a/b/g/n/ac

✅ نسخه بلوتوث: استاندارد 5.0

پورت و روش های اتصال 

ال جی برای تلویزیون 55QNED806 از درگاه های ارتباطی زیادی استفاده می کند که هر کدام مخصوص یک نوع اتصال هستند. اگر پشت تلویزیون را نظاره کنیم متوجه وجود چهار پورت HDMI می شویم که دو عدد از آن ها از نسخه 2.1 می باشند و دو عدد دیگر از نسخه 2.0 به شمار می روند. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای اجرای دستگاه های بازی نسل جدید از نسخه های 2.1 استفاده کنید و برای اجرای پلیرها نسخه 2.0 بکار بگیرید. دقت کنید که نسخه 2.0 نرخ نوسازی 60 هرتز را ارائه می دهد و نسخه 2.1 نرخ تازه سازی 120 هرتز را پخش می کند. همچنین در کنار آن شما شاهد دو درگاه USB هستید. این پورت های USB در نسخه 2.0 ارائه شده اند که می توانید با استفاده از آن ها انواع هاردیسک و حافظه های جانبی را برای اجرا به تلویزیون متصل کنید. 

از درگاه های دیگری که می توانیم در این تلویزیون به آن اشاره کنیم؛ می توان درگاه اپتیکال (Optical) را نام برد که صدا را از سیستم های صوتی به صورت کاملا دیجیتال به تلویزیون انتقال می دهد. جدای از آن شما امکان اتصال به اینترنت را از طریق کابل شبکه با استفاده از درگاه LAN موجود را اختیار دارید. همچنین با استفاده از درگاه های بدون سیم وایرلس و بلوتوث امکان این را دارید که به راحتی بدون هیچ گونه کابلی سایر پلیرها و دستگاه ها را به تلویزیون متصل سازید و در کمترین زمان ممکن حجم وسیعی از داده ها را جا به جا کنید.

کیفیت و قدرت صدا در تلویزیون QNED80

همچنین اگر به پنل پشت تلویزیون توجه کنیم یک لایه پلاستیک فشرده را می بینیم که شاید برای یک تلویزیون بالارده جالب نباشد، ولی به هر حال مقاومت کافی را دارد. در کنار آن در این قسمت ال جی شیارهایی را برای گرد کردن کابل ها در کنار یک دیگر تعبیه کرده تا مانع از به هم ریختگی اطراف تلویزیون گردد. در نظر داشته باشید که این مدل را می توانید به راحتی به دیوار، با استفاده از پایه هایی در اندازه 300x300 وصل کنید. که البته این پایه ها را بایستی به صورت کاملا جدا گانه خریداری نمایید. دقت کنید پورت های ارتباطی در پشت تلویزیون واقع شده اند و که موقعی که تلویزیون به دیوار متصل باشد، یک سری از این درگاه ها رو به پایین هستند و دسترسی به آن ها تا حدودی مشکل خواهد بود. با این حال اگر تلویزیون روی میز یا سطح تخت قرار بگیرد این مشکل حل می شود.

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده

برند ال جی سونی سامسونگ
مدل QNED80 X85L QN85C
سال تولید 2023 2023 2023
سایز ها 50-55-65-75-86 43-50-55-65-75-85 55-65-75-85
سیستم عامل webOS Android Tizen
پردازنده α7 Gen6 AI Processor 4K 4K HDR Processor X1 Neo Quantum Processor 4K
نوع پنل IPS IPS ADS
نرخ نوسازی 120 هرتز 120 هرتز 120 هرتز
تأخیر در ورودی 5.6 میلی ثانیه 7.0 میلی ثانیه 5.8 میلی ثانیه
امتیاز کلی 7.0 7.7 8.0

مجموع عملکرد ها

در کل تلویزیون 55QNED80 یک مدل بالا رده بوده که شرکت ال جی برای این که اقتصادی تر باشد طراحی معمولی تر و بدنه ضعیف تری برای آن در نظر گرفته که می توان گفت: در جواب سوال بالا ال جی کاملا موفقیت آمیز عمل کرده و همین موارد موجب کاهش چشم گیر قیمت این تلویزیون می شود. اگر به ویژگی های کلی و ظاهری این محصول نگاه کنیم می بینیم که کیفیت تصویر 4K در نرخ نوسازی 120 هرتز در آن وجود دارد. گذشته از آن قابلیت هایی همچون VRR نیز به چشم می خورد که موجب بهبود کیفیت تصویر مطابق نوع تصاویر و سرعت پردازش آن ها می شود. در کنار آن شما درگاه های HDMI در نسخه 2.1 را می بینید که برای اتصال کنسول های نسل جدید بسیار کاربردی هستند. همچنین کیفیت صدا در این تلویزیون بسیار عالی است و توان صوتی آن نیز مطابق سایز 55 اینچ معقول به نظر می آید.

یکی دیگر از قابلیت های بسیار عالی این تلویزیون پردازنده نسل هفتم آن بوده که در سال 2023 طراحی شده است. این پردازنده نقش بسیار مهمی در اجرای تصاویر و نمایش رنگ ها با جزئیات بالا را دارد. گذشته از آن می تواند برنامه های موجود در سیستم عامل را به بهترین نحو اجرا کند. با تمام این ها در انتها باید بگویم که ما در سایت اصلی کالا این محصول را با ارزان ترین قیمت بازار در 18 ماه گارانتی طلایی عرضه می کنیم و شما می توانید برای استعلام قیمت تلویزیون ال جی 55QNED80 با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید و آن را بعد از خرید در کمتر از سه روز در درب منزل تحویل بگیرید.

نقاط قوت

✅ نرخ نوسازی متغیر (VRR)

✅ درگاه های HDMI در نسخه 2.1

✅ نرخ نوسازی 120 هرتز

✅ تأخیر در ورودی 5.5 میلی ثانیه در 120 هرتز 4K

✅ استفاده به عنوان مانیتور

نقاط ضعف

❌ نسبت کنتراست معمولی

❌ نداشتن صدای سه بعدی

❌ کیفت ساخت پایین در بدنه

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV QNED80 4K 55 Inch

مشخصات

مدل کامل
91
سری
68
سال ساخت
71
شرکت سازنده
107
کشور سازنده
66
کشور مونتاژ کننده
67
مناسب برای پخش
108
اندازه صفحه نمایش (اینج)
10
نوع صفحه نمایش
11
نوع پنل
73
طراحی صفحه نمایش
109
سطح صفحه نمایش
110
قطر صفحه نمایش (cm)
12
نور پس زمینه
76
نوع نور پس زمینه
1
عمق رنگ (بیت)
111
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
112
تاریکی موضعی (Local Dimming)
102
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
114
کیفیت تصویر
8
رزولوشن تصویر (پیکسل)
101
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
36
پردازشگر تصویر
1
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
45
سیستم کاهش نویز تصویر
1
قابلیت HDR
46
فرمت های HDR
1
حالت های تصویر
40
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
25
سیستم های صوتی
24
تعداد بلندگو
17
نوع بلندگوها
18
ووفر
1
تکنولوژی صوتی
1
فناوری تقویت صدای دیالوگ
1
سیستم کاهش نویز صدا
21
صدای فراگیر و سه بعدی
28
حالت های صدا
27
پردازشگر صدا
1
مناسب برای کنسول های بازی
1
فناوری ALLM
1
فناوری VRR
1
فناوری AMD Free Sync
1
فناوری Nvidia G-Sync
1
فناوری HGIG
1
حالت بازی (Game Mode)
1
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
1
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
1
نوع سیستم عامل
6
نسخه سیستم عامل
1
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
1
ریموت کنترل هوشمند
94
دستیار صوتی
5
جستجوی صوتی
1
قابلیت اجرای دستورات صوتی
1
قابلیت اتصال به موبایل
1
قابلیت انتقال صدا به موبایل
1
پشتیبانی از DLNA
1
مرورگر وب
65
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
7
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
29
تله تکست (Teletext)
62
منو فارسی
1
تعداد ورودی HDMI
50
تعداد ورودی USB
51
تعداد ورودی کامپوننت Component
52
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
53
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
83
خروجی هدفون
59
ورودی آنتن RF
57
بلوتوث (Bluetooth)
63
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
60
پورت LAN
58
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
35
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
33
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
31
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
34
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
32
زبان طراحی
1
رنگ بدنه
98
رنگ قاب صفحه نمایش
1
رنگ پایه
1
شکل پایه
1
نوع پایه
99
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
77
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
86
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
13
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
15
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1
وزن با پایه (کیلوگرم)
16
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
1
وزن پایه (کیلوگرم)
1
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
1
منبع تغذیه
75
حسگر اکو (ECO)
70
خاموش شدن خدکار
1
حالت استندبای
1
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
1
ریموت کنترل
14
شناسه کالا
1
مشخصات تیونر
30
اشتراک گزاری هوشمند
2
Micro Dimming
3
توضیحات صفحه نمایش
9
زاویه دید افقی
19
صدا بهینه ساز
22
تنظیمات حالت صدا
23
سایر تو ضیحات صدا
26
نسبت تصویر
37
موتور تصویر
38
حالت تصویر هوشمند
39
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
41
حالت عریض تصویر PC
42
حالت عریض تصویر
43
سایر ویژگی های تصویر
44
قابلیت HDR10
47
قابلیت HLG
48
HEVC Codec
49
ورودیS-Video
54
ورودی PC یا WiDi
55
ورودی CI-Slot
56
حالت نور پس زمینه خاموش
78
توضیحات Wi-Fi
61
پردازنده مرکزی
64
Clear Motion Rate
69
فن آوری محافظ
72
ولتاژ ورودی برق
74
کنترل نور پس زمینه پویا
79
حسگر روشنایی
80
تصویر متحرک پخش (HD / SD / HD به علاوه)
81
رنگ تقویت پویا
82
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
84
ویژگی های اسمارت
85
Dolby Vision
87
نورانی ULTRA
88
Harman Kardon هارمن کاردن
89
تنظیم صدا جادویی
90
همگام سازی صدا LG
92
Hi-Fi Audio
93
سه بعدی (3D)
95
اقلام همراه
96
دوربین
97
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
100
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE
103
به روز رسانی CLARITY
104
4K X-REALITY PRO™
105
نرم افزار تلویزیون هوشمند
106
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
91
سری
68
سال ساخت
71
شرکت سازنده
107
کشور سازنده
66
کشور مونتاژ کننده
67
مناسب برای پخش
108

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
10
نوع صفحه نمایش
11
نوع پنل
73
طراحی صفحه نمایش
109
سطح صفحه نمایش
110
قطر صفحه نمایش (cm)
12
نور پس زمینه
76
نوع نور پس زمینه
1
عمق رنگ (بیت)
111
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
112
تاریکی موضعی (Local Dimming)
102
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
114

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
8
رزولوشن تصویر (پیکسل)
101
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
36
پردازشگر تصویر
1
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
45
سیستم کاهش نویز تصویر
1
قابلیت HDR
46
فرمت های HDR
1
حالت های تصویر
40

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
25
سیستم های صوتی
24
تعداد بلندگو
17
نوع بلندگوها
18
ووفر
1
تکنولوژی صوتی
1
فناوری تقویت صدای دیالوگ
1
سیستم کاهش نویز صدا
21
صدای فراگیر و سه بعدی
28
حالت های صدا
27
پردازشگر صدا
1

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
1
فناوری ALLM
1
فناوری VRR
1
فناوری AMD Free Sync
1
فناوری Nvidia G-Sync
1
فناوری HGIG
1
حالت بازی (Game Mode)
1
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
1
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
1

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
6
نسخه سیستم عامل
1
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
1
ریموت کنترل هوشمند
94
دستیار صوتی
5
جستجوی صوتی
1
قابلیت اجرای دستورات صوتی
1
قابلیت اتصال به موبایل
1
قابلیت انتقال صدا به موبایل
1
پشتیبانی از DLNA
1
مرورگر وب
65
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
7
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
29
تله تکست (Teletext)
62

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
50
تعداد ورودی USB
51
تعداد ورودی کامپوننت Component
52
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
53
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
83
خروجی هدفون
59
ورودی آنتن RF
57
بلوتوث (Bluetooth)
63
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
60
پورت LAN
58

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
35
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
33
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
31
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
34
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
32

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
1
رنگ بدنه
98
رنگ قاب صفحه نمایش
1
رنگ پایه
1
شکل پایه
1
نوع پایه
99
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
77
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
86

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
13
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
15
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
16
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
1
وزن پایه (کیلوگرم)
1
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
1

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
75
حسگر اکو (ECO)
70
خاموش شدن خدکار
1
حالت استندبای
1
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
1

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
14

سایر ویژگی‌ها

منو فارسی
1
شناسه کالا
1
مشخصات تیونر
30
اشتراک گزاری هوشمند
2
Micro Dimming
3
توضیحات صفحه نمایش
9
زاویه دید افقی
19
صدا بهینه ساز
22
تنظیمات حالت صدا
23
سایر تو ضیحات صدا
26
نسبت تصویر
37
موتور تصویر
38
حالت تصویر هوشمند
39
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
41
حالت عریض تصویر PC
42
حالت عریض تصویر
43
سایر ویژگی های تصویر
44
قابلیت HDR10
47
قابلیت HLG
48
HEVC Codec
49
ورودیS-Video
54
ورودی PC یا WiDi
55
ورودی CI-Slot
56
حالت نور پس زمینه خاموش
78
توضیحات Wi-Fi
61
پردازنده مرکزی
64
Clear Motion Rate
69
فن آوری محافظ
72
ولتاژ ورودی برق
74
کنترل نور پس زمینه پویا
79
حسگر روشنایی
80
تصویر متحرک پخش (HD / SD / HD به علاوه)
81
رنگ تقویت پویا
82
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
84
ویژگی های اسمارت
85
Dolby Vision
87
نورانی ULTRA
88
Harman Kardon هارمن کاردن
89
تنظیم صدا جادویی
90
همگام سازی صدا LG
92
Hi-Fi Audio
93
سه بعدی (3D)
95
اقلام همراه
96
دوربین
97
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
100
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE
103
به روز رسانی CLARITY
104
4K X-REALITY PRO™
105
نرم افزار تلویزیون هوشمند
106

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم