تلویزیون سامسونگ 65Q80C

تلویزیون کیولد سامسونگ 65 اینچ 4K مدل 2023 Q80C

✅ تولید کننده: سامسونگ
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ سال عرضه: 2023
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 120 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen

ادامه مطلبShow less
58,700,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV Q80C 4K 65 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

65Q80C از تلویزیون های تولید شده در سال 2023 شرکت سامسونگ بوده که دارای کیفیت تصویر 4K در نرخ نوسازی 120 هرتز به حساب می آید. این مدل از تولیدات سری 8 این شرکت به شمار می رود که در آن از جدیدترین نو آوری های روز دنیا برای ارتقا کیفیت تصویر پشتیبانی شده است. دقت داشته باشید که در این تلویزیون سامسونگ از یک صفحه نمایش QLED پشتیبانی می کند. این نوع نمایشگرها می توانند برای خروجی دقیق تری از تصویر را ارائه و رنگ ها را بسیار دقیق تر و زیباتر نمایش می دهند. همچنین در برای این صفحه نمایش از یک پنل ADS پشتیبانی شده که می تواند تصویر گسترده تری نسبت به پنل های VA ارائه دهد. البته ADS تا از نظر نسبت کنتراست تصویر عملکرد ضعیف تری نسبت به VA دارد و در نمایش رنگ های تیره در محیط های تاریک یا زیاد روشن، نمی تواند تفکیک درست و مطلوبی انجام دهد. با این حال می تواند عملکرد قابل قبولی دارد ولی برای یک تلویزیون بالارده تا حدودی کمبود می باشد.

در نظر داشته باشید که شرکت سامسونگ در کنار کیفیت بسیار مطلوب این تلویزیون طراحی قابل قبولی به آن بخشیده که می تواند جالب توجه باشد. این مدل از نظر استایل تا حدودی باریک به حساب می آید و از حاشیه خوبی برخوردار بوده که می تواند جلوه ای تمام صفحه به تلویزیون ببخشد. در زیر نمایشگر نیز یک پایه تمام پلاستیکی وجود دارد که به خوبی وزن آن را نگه می دارد. با این حال بدنه تلویزیون کاملا پلاستیکی بوده و نمی تواند این موضوع برای یک مدل بالا رده خوش آیند باشد. در نظر داشته باشید که یک محفظه برای جمع آوری کابل ها در تلویزیون وجود دارد که به شکل خوبی به پشت آن را سامان  می دهد. اما نکته دیگر که بایستی به آن توجه کرد قابلیت نصب تلویزیون به دیوار است که زاویه دید را از آن چه که هست گسترده تر می کند.

اما بخش مهم دیگری که در این مدل 65Q80C می تواند برای هر کاربری بسیار حایز اهمیت باشد، سیستم عامل موجود در تلویزیون بوده که اکثر کاربران به دنبال راحتی کار با آن و اجرای سریع و قدرتمند آن هستند. که سامسونگ مانند همیشه برای بر آورده ساختن این نیاز رابط کاربری Tizen را به کار می گیرد. در نظر داشته باشید که تایزن دسترسی به اینترنت را بسیار ساده کرده و کاربر با وجود قابلیت WiFi به راحتی امکان اتصال تلویزیون را به مودم یا تلفن همراه هوشمند به دست می آورد. در کنار آن نیز شما شاهد یک پردازنده قدرتمند از نوع Neural Quantum 4K هستید که امکان اجرای سریع برنامه ها را فراهم می کند، و تأخیر و لگ در برنامه ها را به حداقل می رساند. به شکلی که اجرای برنامه یا بازی ها برای شما لذت بخش خواهد بود.

اما نکته مهم و قابل توجه دیگری که در این تلویزیون وجود دارد سیستم صوتی فوق العاده ای بوده که شرکت سامسونگ برای آن در نظر گرفته است. دقت داشته باشید که صدا در این مدل از طریق دو بلندگو با نام Woofer پشتیبانی می شود که می توانند صدایی بالغ بر 40 وات را ارائه دهند. این صدای قدرتمند از طریق دو کانال صوتی ارائه می گردد. که صدا را به دو بلندگو 20 واتی تلویزیون منتقل می کنند. توجه کنید که سامسونگ فناوری های صوتی بسیار عالی در آن به کار گرفته به شکلی که حتی در بالاترین ولوم صدا دچار افت کیفیت و نویز نمی شود. از این رو با توجه به این کیفیت و قدرت صدا یقین داشته باشید که با خرید این تلویزیون هیچ گاه نیاز نیست که دیگر از سیستم های صوتی پشتیبان استفاده کنید.

اما بخش مهم و حایز اهمیت دیگر این تلویزیون مدل Q80C درگاه های ارتباطی موجود در آن می باشد. که کمپانی سامسونگ برای آن درگاه های متعدد و مختلفی برای اتصال انواع دستگاه ها در نظر گرفته است. این درگاه ها هر کدام در جای مناسب خودش به کار می روند که شامل پورت های HDMI و USB هستند. گذشته از آن برای دریافت یا انتقال صدا می توانید از پورت اپیکال (OPTICAL) استفاده کنید. همچنین وجود انواع گیرنده های دیجیتال و دریافت هزاران شبکه تلویزیونی و رادیویی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. با این حال شاید این مدل ارزان به نظر نرسد اما امکانات و قابلیت های موجود، آن را بسیار ارزشمند کرده که می تواند برای هر دسته از افراد مناسب باشد. توجه کنید که قیمت این تلویزیون در بازار های جهانی حدود 1150 دلار است. در کل این محصول برای اجرای کنسول های بازی نسل جدید بسیار کاربردی است چون که تمام ویژگی های مناسب برای یک پخش فوق العاده گرافیکی در آن وجود دارد. گذشته از آن دیدن فیلم و سریال های تلویزیونی با آن بسیار عالی است و شما واضح ترین تصاویر را با آن می بینید.

نکته: دقت داشته باشید که محصول رقیب این تلویزیون QNED85 از شرکت ال جی است که مانند سامسونگ در سال 2023 ارائه شد. دقت داشته باشید که پردازنده تلویزیون ال جی تا حدودی قوی تر عمل می کند برای همین تأخیر در ورودی کمتری دارد. اما این مدل ظاهر و استایل بسیار کاربر پسند تری دارد. در نظر داشته باشید که تلویزیون 65Q80C از نظر قیمت تا حدودی ارزان تر محاسبه می شود.

کیفیت تصویر تلویزیون 65Q80C

کیفیت تصویر تلویزیون 65Q80C

سامسونگ با اجرای کیفیت تصویر 4K به شکل عالی در این تلویزیون 65Q80C ثابت کرده که توجه ویژه ای به اساسی ترین قسمت یعنی، تصویر می کند. این مدل دارای صفحه نمایشی از نوع QLED بوده که می تواند تصاویر دریافتی را با استفاده از پردازنده تصویر Neural Quantum به شکلی کاملا اصلاح شده و دقیق با ریزترین جزئیات ارائه دهد. دقت داشته باشید که این پردازنده برای ارائه هر تصویر آن را قبل از پردازش بررسی می کند و سپس با از بین بردن نقاط ضعف موجود آن را به صفحه نمایش منتقل می سازد تا شما جزئیات ریز و دقیقی را از هر صحنه ببینید.

همچنین این کمپانی برای این نمایشگر از یک پنل از نوع ADS استفاده می کند. این پنل می تواند زاویه دید وسیعی در اختیار کاربر قرار دهد به شکلی که گوشه های سالن از نظر تصویر به خوبی پوشش داده می شوند. اما توجه داشته باشید که پنل موجود در آن موجب پایین آمدن نسبت کنتراست در آن شده؛ بنابراین این وضعیت موجب می شود که تلویزیون در محیط های تاریک و زیاد روشن در تشخیص رنگ ها از یک دیگر تا حدودی دچار مشکل شود و نتواند آن تصویر فوق العاده ای که در حالت عادی ارائه می دهد، برای کاربر به نمایش بگذارد. اما با همه این موارد می توان گفت در کل تصویر قابل قبولی ارائه می شود.

در نظر داشته باشید که سامسونگ برای ارائه بهتر از تصاویر فناوری هایی همچون HDR را در بهترین حالت به کار گرفته است. این تکنولوژی موجب می شود تا روشنایی در صفحه نمایش همیشه در بهترین حالت باشد و به صورت اتوماتیک امکانی را ایجاد کرده که تلویزیون مطابق با نور محیط روشنایی را تنظیم کند. دقت داشته باشید که  HDR در این تلویزیون با کمک سه تکنولوژی زیر مجموعه دیگر این کار را انجام می دهد. که شامل: HDR10 ،Dolby Vision و HLG هستند. این سه فناوری نقش مهمی در تنظیم نور پس زمینه تلویزیون که از نوع Direct Full Array Mini LED بوده را دارند.

کیفیت تصویر تلویزیون 65Q80C

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ نوع صفحه نمایش: QLED

✅ نوع پنل: ADS

طراحی و کیفیت ساخت

ظاهر در تلویزیون ها از قدیم تا به حال مورد توجه بسیار زیادی بوده اند و تا این لحظه هر ساله تغییراتی در آن ها به وجود آمده و نمایشگرها روز به روز باریک تر می شوند و فناوری های بیشتری در آن ها وجود دارد که اکنون به مدل های هوشمند امروزی تبدیل شده اند. از این رو کمپانی سامسونگ که از گذشته تا کنون از تولید کنندگاه بزرگ این عرصه بوده هر ساله مطابق با روز دنیا از جدیدترین فناوری ها بهره گرفته و تلویزیون هایش را هر سال پیشرفته تر به بازار عرضه می کند.

اما مدل 65Q80C نیز از تلویزیون های نسل جدیدی به حساب می آید که در آن از طراحی و دیزاین مختص به کیولدها استفاده می کند. شرکت سامسونگ این مدل را با بدنه ای کاملا پلاستیکی ارائه کرده که از نوع فشرده و خشک بوده و مقاومت بالایی دارد اما با این حال با توجه به این که Q80C یک تلویزیون بالا رده بوده این نمی تواند کافی باشد. اما در رو به رو اگر به نمایشگر بنگریم متوجه پایه پلاستیکی می شویم که می تواند به خوبی وزن نمایشگر را تحمل کند. دقت کنید که در بین این پایه تا صفحه نمایش فاصله ای 3 اینچی وجود دارد که برای استفاده از ساندبارها در زیر تلویزیون ایجاد شده است.

اما اگه به کناره های صفحه نمایش توجه کنیم، متوجه حاشیه بسیار کمی خواهیم شد که 0.9 سانتیمتر محاسبه می شود. در کنار آن توجه داشته باشید که این محصول تا حدودی باریک به نظر می آید به شکلی که ضخامت در آن 4.7 سانتیمتر بر آورده شده که یک میزان عادی به شمار می رود. دقت کنید که می توانید با استفاده از جای، پایه هایی که سامسونگ با ابعاد 400x300، پشت این تلویزیون طراحی کرده آن را به دیوار متصل کنید. البته باید توجه داشته باشید که پایه ها را باید جداگانه خریداری کنید. توجه کنید که پشت نمایشگر کاملا تخت طراحی شده تا نصب آن بر روی دیوار ساده باشد و فاصله ای بین این دو وجود نداشته باشد. همچنین دسترسی به پورت ها در این تلویزیون راحت ممکن بوده حتی اگر تلویزیون بر روی دیوار باشد درگاه ها به گونه ای قرار دارد که شما می توانید به راحتی کابل ها را متصل یا خارج کنید. در کنار آن نیز سامسونگ با ایجاد یک شیار امکان منظم سازی کابل های پشتی را فراهم کرده و با این روشن دیگر پشت تلویزیون به هم ریخته نخواهد بود.

طراحی و کیفیت ساخت

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 0.9 سانتیمتر

✅ ضخامت: 4.7 سانتیمتر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: وسط

✅ اندازه براکت: 400x300 میلیمتر

این تلویزیون در سایز های 50، 55، 65 ،75، 85 و 98 عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون سامسونگ 65Q80C در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ Q80C

اجرای کنسول های بازی با 65Q80C

تلویزیون ها از زمانی که هوشمند شده اند و ابعاد آن ها باریک شده؛ از همین رو جابه جایی آن ها ساده تر انجام می شود. برای همین بسیاری از افراد این روز ها از آن ها به عنوان مانیتور نیز برای بازی استفاده می کنند. برای همین شرکت ها به فکر افتادند که ویژگی های را در آن ها ارائه دهند تا زمانی که به این شکل از آن ها استفاده شد عملکرد مطلوبی داشته باشند و موجب رضایت افراد گیمر باشد. برای همین این تلویزیون سامسونگ Q80C دارای ویژگی ها و قابلیت هایی بوده که آن را برای این استفاده بسیار عالی کرده است. به شکلی که شما در آن شاهد کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 120 هرتز هستید که تأخیر در ورودی آن تنها 5.9 میلی ثانیه بوده و زمان پاسخگویی در حالت بازی 5.5 میلی ثانیه محاسبه می گردد.

در نظر داشته باشید که سامسونگ برای این مدل از چهار درگاه HDMI در نسخه 2.1 پشتیبانی می کند. وجود این تعداد درگاه را فقط می توان در تلویزیون های پرچم دار این شرکت مشاهده کرد که واقعا تلویزیون را بسیار ارتقا بخشیده اند. دقت کنید که این نسخه از HDMI می تواند نرخ نوسازی 120 هرتز را از دستگاه های متصل شده به تلویزیون ارائه دهد. گذشته از این ها شما در این مدل شاهد فناوری هایی همچون GAME MODE و ALLM هستید که تأخیر در ورودی آن را بسیار ارتقا داده است.

اجرای کنسول های بازی با 65Q80C

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 5.9 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

سیستم عامل همیشه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و یقین داشته باشید که این کمپانی نیز اهمیت زیادی به آن داده و با طراحی Tizen آن را به خوبی به رخ کشیده است. از این رو شرکت سامسونگ در تلویزیون Q80C از آخرین نسخه سال 2023 این سیستم عامل استفاده کرده که دسترسی وسیع و بسیار گسترده ای از انواع بازی و برنامه ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. گذشته از آن در این رابط کاربری دسترسی به اینترنت به شکل بسیار خوبی در اختیار کاربر قرار گرفته و شما به راحتی از طریق WiFi این امکان را دارید که تلویزیون را به مودم یا تلفن همراه هوشمند متصل سازید و با استفاده از آن به راحتی در اینترنت مشغول به جستجو در گوگل شوید. همچنین شرکت سامسونگ برای اتصال انواع پلیر ها و کامپیوتر و سایر دستگاه ها در این مدل از فناوری بلوتوث پشتیبانی به عمل می آورد. در کنار این ها سرعت اجرایی سیسم عامل بسیار عالی بوده به شیوه ای که در هنگام اجرای برنامه ها کوچک ترین تأخیری وجود ندارد. دقت کنید که تلویزیون این را مدیون پردازنده قدرتمندیNeural Quantum بوده که در داخل تلویزیون وجود دارد.

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4 گیگابایت

✅ نسخه WiFi: استاندارد 5.0 در حالت 802.11a/b/g/n/ac

✅ نسخه بلوتوث: استاندارد 5.0

پورت و روش های اتصال 

سامسونگ با ارائه پورت ها و درگاه های مختلف در این تلویزیون امکانی را ایجاد کرده که کاربر به راحتی دسترسی بسیار کاملی را برای اتصال انواع دستگاه های پخش و حافظه های جانبی را به صورت کابلی و بدون سیم فراهم ساخته است. در نظر داشته باشید که این درگاه ها شامل 4 عدد HDMI در نسخه 2.1 و دو عدد USB در نسخه 2.0 هستند که در کنار آن ها سامسونگ برای انتقال صدای دیجیتال نیز از درگاه OPTICAL پشتیبانی می کند. همچنین برای اتصال بدون سیم در این تلویزیون مدل 65Q80C دو قابلیت WiFi و بلوتوث وجود دارند که هر کدام نقش مهمی در اتصال و انتقال داده ها را ایفا می کنند.

کیفیت و قدرت صدا در Q80C

چیزی که در این تلویزیون می توان به عنوان یک نقطه قوت نام برد؛ صدای با کیفیت و قدرتمند ارائه شده در آن بوده که شرکت سامسونگ برای آن در نظر گرفته تا دیگر نیازی به سیستم های صوتی پشتیبان در کنار آن نباشد. دقت داشته باید این تلویزیون دارای دو بلندگو 20 وات است که در سمت چپ و راست آن قرار گرفته اند. این بلندگوها از طریق دو کانال صوتی تغذیه می شوند که صدای قدرتمند با توان 40 وات را ارائه می دهند. این صدا می تواند به راحتی بزرگترین سالن های پذیرایی را تحت پوشش خودش قرار دهد. این در حالی بوده که در بالا ترین ولوم آن کمترین افت کیفیتی در صدا دیده نمی شود و همچنان بدون نویز ارائه می گردد. که آن را مدیون فناوری هایی مانند: ُُDolby Atmos ،Dolby Audio و Dolby Digital Plus می باشد. در نظر داشته باشید که سامسونگ از فناوری صدای سه بعدی در این تلویزیون پشتیبانی نمی کند و این فرمت در آن قابل اجرا نیست و این مورد شاید خبری بد برای گیمرها باشد.

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده

برند ال جی سونی سامسونگ
مدل QNED85 X85L Q80C
سال تولید 2023 2023 2023
سایز ها 55-65-75-86 55-65-75 50-55-65-75-85-98
سیستم عامل webOS Android Tizen
پردازنده α7 Gen6 AI Processor 4K 4K HDR Processor X1 Neo Quantum Processor 4K
نوع پنل IPS VA ADS
نرخ نوسازی 120 هرتز 120 هرتز 120 هرتز
تأخیر در ورودی 5.1 میلی ثانیه 7.7 میلی ثانیه 5.9 میلی ثانیه
امتیاز کلی 7.9 7.7 7.5

مجموع عملکرد ها

در کل می توان گفت که تلویزیون 65Q80C از نظر کیفیت تصویر در حالت عادی عملکرد بسیار عالی دارد. همچنین از نظر صدا نیز یک مدل کامل بوده نیاز نیست که در کنار هیچ کدام از سایز های آن از سیستم صوتی پشتیبان استفاده شود. در کنار این ها این محصول برای استفاده به عنوان یک مانیتور در اجرای بازی ها یک گزینه عالی به حساب می آید که یقینا خرید آن برای یک گیمر بسیار لذت بخش خواهد بود. این تلویزیون شاید که قیمتش تا حدودی بالا باشد اما نسبت به رقبایش مقرون به صرفه تر است. با این حال همانگونه که در بالا گفیتم می توان این تلویزیون را برای هر قشری به کاربرد و از امکانات و قابلیت های خوب آن استفاده کرد.

ما نیز در اصلی کالا از عرضه کنندگان این تلویزیون 65Q80C در ایران هستیم و شما می توانید آن را با مناسب ترین قیمت و بهترین گارانتی از ما خریداری کنید و برای آن کافیست فقط با کارشناسان فروش ما در سایت تماس حاصل فرمایید.

مجموع عملکرد ها

نقاط قوت

✅ تأخیر در ورودی مطلوب

✅ زمان پاسخ دهی در تصویر عالی

✅ توان صوتی و کیفیت بالا در صدا

✅ برای استفاده به عنوان مانیتور مطلوب است

نقاط ضعف

❌ نسبت کنتراست معمولی

❌ دقت پایین در تفکیک رنگ ها در محیط های تاریک و بسیار روشن

❌ بدنه کاملا پلاستیکی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV Q80C 4K 65 Inch

مشخصات

مدل کامل
65Q80C
سری
8
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اسلواکی
مناسب برای پخش
استفاده خانگی و معمولی/ تماشای فیلم و سریال/ بازی و گیمینگ
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
تخت
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array LED
عمق رنگ (بیت)
10 بیت
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
-
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
Neural Quantum Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
دارد
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco /FILMMAKER/ MODE /Movie /Standard
توان خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال های صوتی
2.2 کاناله
سیستم های صوتی
-
تعداد بلندگو
2.2
نوع بلندگوها
-
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4 Dolby Atmos Dolby Audio Dolby Digital (AC3) Dolby Digital Plus (EAC3) Dolby MS12 2ch Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
-
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
Adaptive Sound Amplify Game Standard
پردازشگر صدا
-
مناسب برای کنسول های بازی
نسل 9 و 8
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
9.7 میلی ثانیه
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
6.0
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
7
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
ندارد
تله تکست (Teletext)
دارد
منو فارسی
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Simple Chamfer
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
خاکستری
رنگ پایه
مشکی و خاکستری
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1446.5‎x891.3x285.7
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
‎1446.5‎x829.3x46.3
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1622x935x‎185
وزن با پایه (کیلوگرم)
26.1
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
1
وزن پایه (کیلوگرم)
22.9
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
33.5
منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
1
مشخصات تیونر
-
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
ورودی CI-Slot
ندارد
Dolby Vision
ندارد
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300×400
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65Q80C
سری
8
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اسلواکی
مناسب برای پخش
استفاده خانگی و معمولی/ تماشای فیلم و سریال/ بازی و گیمینگ

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
تخت
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array LED
عمق رنگ (بیت)
10 بیت
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
Neural Quantum Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco /FILMMAKER/ MODE /Movie /Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال های صوتی
2.2 کاناله
سیستم های صوتی
تعداد بلندگو
2.2
نوع بلندگوها
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4 Dolby Atmos Dolby Audio Dolby Digital (AC3) Dolby Digital Plus (EAC3) Dolby MS12 2ch Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Adaptive Sound Amplify Game Standard
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل 9 و 8
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
9.7 میلی ثانیه
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
6.0

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
7
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Simple Chamfer
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
خاکستری
رنگ پایه
مشکی و خاکستری
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1446.5‎x891.3x285.7
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
‎1446.5‎x829.3x46.3
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1622x935x‎185

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
26.1
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
1
وزن پایه (کیلوگرم)
22.9
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
33.5

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

منو فارسی
شناسه کالا
1
مشخصات تیونر
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
ورودی CI-Slot
Dolby Vision
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300×400

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم