تلویزیون سامسونگ 55Q65C

تلویزیون کیولد سامسونگ 55 اینچ 4K مدل 2023 Q65C

✅ تولید کننده: سامسونگ
✅ کشور سازنده: کره جنوبی 
✅ کشور مونتاژ: ویتنام
✅ سال عرضه: 2023
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen

ادامه مطلبShow less
38,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV Q65C 4K 55 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 55Q65C

تلویزیون Q65C یکی از محصولات سری کیولد بوده که در سال 2023 با سایز 55 اینچ تولید و روانه بازار شد. این مدل دستگاه بسیار اقتصادی بوده که قیمت حدودی دلاری آن در سایت سامسونگ 730 دلار می باشد و نسبت به مدل‌های رده‌بندی بالاتر مانند Q70C و Q80C ویژگی‌های کمتری دارد. همچنین از تلویزیون های سری 6 کیولد سامسونگ بوده و در اصل جایگزین مدل 55Q65B در سال 2022 شده که با دسترسی به نسخه جدید سیستم عامل Tizen ویژگی های نرم افزاری بیشتری را نسبت به سال قبل ارائه داده است. در این تلویزیون از نمایشگر QLED بهره گرفته؛ این صفحه نمایش از لایه‌های مختلفی تشکیل شده که در لایه اول، یک پنل LED وجود دارد که نور پس زمینه را تأمین می کند. قسمت دوم لایه‌ای از نقاط کوانتومی قرار دارد که به نور پس زمینه تابیده شده و رنگ‌های مختلف را تولید می نماید. در نهایت، یک لایه فیلتر رنگی برای تنظیم تصحیح رنگ‌ها و کنتراست استفاده می‌شود. در کل تصاویری با رنگ های شاداب و عمق رنگی بالایی نشان خواهد داد. این دستگاه برای استفاده خانگی و روزمره همچنین تماشای حرفه ای فیلم و سریال بسیار کاربرد دارد. 

کیفیت تصویر پشتیبانی شده در این دستگاه 4K بوده و از رزولوشن 2160×3840 پیکسل بهره گرفته و محتواهای با کیفیت را در صفحه نمایش به شما نشان خواهد داد. این تلویزیون یکی از مدل های میان رده سامسونگ بوده که در آن از پردازشگر Quantum Lite 4K استفاده شده؛ با 4 هسته ی پردازشی این محصول به راحتی توانایی پردازش و داده های اطلاعات را دارد همچنین این پردازنده تمامی تصاویر بی کیفیت و ضعیف را با دقت وسرعت بالا پردازش می نماید و آن ها را به یک سطح بالاتر و نزدیک به 4K ارتقا می دهند. پیشرفتی که در این پردازشگر در سال 2023 اعمال شده شامل عملکردی سریع، قدرتمند و هوشمندانه تر است. گذشته از آن نسخه سیستم عامل Tizen در این محصول  نسخه 7 بوده و به شما منوی کامل از قابلیت ها و کاربرد های مختلف از جمله: تماس تصویری، دستیار صوتی گوگل و الکسا، کنترل از راه دور تلویزیون SmartThings و انتقال محتوای گوشی بدون نیاز به کابل با Tap View می دهد. همچنین در این مدل قابلیت اتصال به اینترنت به روش LAN و WiFi قرار دارد.

علاوه بر آن پورت های ارتباطی این محصول بسیار متعدد و متنوع بوده که دست شما را برای اتصال انواع دستگاه به تلویزیون باز کرده که صدا و تصویر را با کیفیت بالایی به تلویزیون منتقل می نمایند. تعداد 3 ورودی HDMI و 2 عدد USB در اتصال محصولات دیجیتال مانند: فلش مموری، هارد خارجی، کنسول بازی، لپ تاپ و...برای انتقال محتوای چند رسانه ای به تلویزیون کمک می‌کنند. همچنین دارای خروجی صوتی دیجیتال برای اتصال سیستم صوتی به صورت کابل جهت افزایش قدرت صدا می‌ باشد. سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات در این مدل قرار دارد که این میزان صدا متناسب با ابعاد 55 اینچی بوده و نیازی به خرید دستگاه صوتی پشتیبان ندارد.

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 55Q65C

کیفیت تصویر Q65C

همان طور که می دانید تصویر در تلویزیون بسیار مهم بوده و بدون شک تماشای محتواها با کیفیت بالا لذت دیدن آن ها را برای شما زیاد می کند. این تلویزیون از نمایشگر QLED و کیفیت تصویر 4K بهره گرفته است. QLED به لطف حضور فناوری Quantum Dot رنگ ها و روشنایی خارق العاده را به تصویر بخشیده و همچنین توانایی نمایش یک میلیارد رنگ با استفاده از One Billion Colours ممکن شده تا به حفظ جزئیات حتی در تاریک ترین صحنه ها کمک کند. نور پس زمینه این تلویزیون Edge LED بوده که روشنایی تلویزیون را در کناره ها این دستگاه تامین می کند همچنین روشنایی این مدل به 460 نیت رسیده است. پنل به کار گرفته شده در این محصول VA بوده که متاسفانه نسبت به IPS از زاویه دید گسترده ای برخوردار نیست اما از نظر نسبت کنتراست تصویر عملکرد بالاتری نسبت به IPS دارد و در نمایش رنگ های تیره در محیط های تاریک می تواند تضاد های رنگی را به درستی تشخیص  دهد.

کنتراست در این تلویزیون بسیار فوق العاده بوده و به لطف حضور فناوری Dual LED دمای رنگ در نمایشگر متناسب با محتوای ویدئویی تنظیم شده که منجر به بهبود محتواها می‌شود و می تواند تصاویر گرم و سرد را از هم جدا کند. همچنین استفاده از LED دوگانه باعث افزایش کنتراست تصویر به حدود 27 درصد شده است. قابلیت Contrast Enhancer با تغییرات در نورپردازی و کنتراست تصویر، جزئیات بیشتری را در صحنه‌های تاریک و روشن نمایش می‌دهد. علاوه بر آن یک پردازنده کوانتومی به نام Quantum Processor Lite 4K در Q65C قرار گرفته که برای تنظیم میزان روشنایی، تقویت کنتراست و ضوح تصاویر و رنگ ها عملکرد بسیار مطلوبی را از خود ارائه می دهد. این پردازنده با سرعت بسیار بالا محتواها را پردازش می نماید تا آن ها را به بهترین کیفیت برای شما به نمایش بگذارد. همچنین این پردازشگر توانایی تشخیص سطح کیفیت محتواهایی با وضوح‌های نمایشی پایین‌تر از 4K را داشته و یک تجربه چشم گیر را برای شما به وجود می آورد.

قابلیت Quantum HDR برای نمایش تصاویر با دینامیک بالا و رنگ های غنی و واقعی استفاده شده و قادر است تا بازدهی بالاتری در نشان دادن رنگ‌ها و سطوح روشنایی داشته باشد. همچنین معمولاً با استانداردهای HLG و HDR10+ سازگار بوده که بیشترین پشتیبانی را در صنعت تلویزیون ها دارند. پشتیبانی از 4000 نیت روشنایی در فناوری  HDR10+ عمق و وضوح بیشتری به تصاویر می‌بخشد و در نتیجه محتواهایی با رنگ سیاه عمیق و وضوح فوق العاده نمایش داده می شود.

کیفیت تصویر Q65C

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ نوع صفحه نمایش: QLED

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q65C

تلویزیون 55 اینچ Q65C نقس پر رنگی در بازار تلویزیون دارد و آن هم به خاطر قیمت مقرون به صرفه آن بوده؛ امسال برای این مدل طراحی زیبا و شیک اضافه شده که کمپانی سامسونگ آن را Air Slim نامیده است. ضخامت این دستگاه 2.9 سانتی متر و حاشیه آن هم 1.0 سانتی متر محاسبه شده از این رو یک تلویزیون بسیار باریک به حساب می آید. جنس بدنه این محصول از پلاستیک فشرده بوده که مقاومت چندان مطلوبی ندارد. پایه ی وسطی این مدل از پلاستیک بوده که از استحکام بالایی برخوردار هست و وزن تلویزیون را برعهده دارند همچنین مانع از لرزش تلویزیون شده اند. گذشته از آن در صورت نیاز می‌توانید آن را جدا کنید و با یک براکت در اندازه 300×400 میلی متر، دستگاه را به دیوار وصل کنید. از دیگر فناوری هایی که در طراحی تلویزیون تاثیر دارد حالت Ambient Mode بوده؛ این قابلیت به جای صفحه نمایش خاموش یک تصویر ، یک قاب هنری یا وضعیت آب و هوا را قرار می دهد و جلوه ای زیبا و جدید را به نمایشگر می بخشد و در صورت نصب دیوار و فعال کردن این قابلیت، دستگاه همانند یک تابلو عمل می کند. 

پورت های ارتباطی هم در پشت دستگاه واقع شده اند که دسترسی به آن ها آسان است. سامسونگ برای مدیریت کابل چیز چندان جالبی را قرار نداده ولی شما با استفاده از شیارهایی در پشت تلویزیون می توانید کابل ها را در درون آن عبور دهید و به تلویزیون خود نظم ببخشید. همچنین Q65C یک ریموت کنترل هوشمند استفاده می کند که دارای میکروفون داخلی بوده تا شما با استفاده از صدای خود بتوانید کارهای خود را آسان تر با تلویزیون انجام دهید. این ریموت امکان شارژ شدن با نور خورشید را دارد همچنین با استفاده از پورت USB و یک شارژر تایپ سی هم امکان شارژ شدن ریموت وجود دارد. دیگر نیازی نیست از باتری های یکبار مصرف برای کنترل هوشمند تلویزیونمان استفاده کنیم.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q65C

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 1.0 سانتی متر

✅ ضخامت: 2.9 سانتی متر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: وسط

✅ اندازه براکت: 300×400

این تلویزیون در سایز های 55، 65، 70 عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون Q65C در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ Q65C

اجرای کنسول های بازی تلویزیون سامسونگ 55C65C

تلویزیون سامسونگ 55Q65C برای گیمر های حرفه ای مناسب نیست اما برای مبتدی ها انتخاب خوبی بوده و می تواند یک بازی سبک و عادی را به شما نمایش بدهد. این مدل با استفاده از پورت HDMI در نسخه 2.0 توانایی نصب هر کنسول بازی را به شما با کیفیت تصویر 4K می دهد. به دلیل رفرش ریت 60 هرتز و عدم وجود فناوری VRR برای کنسول های نسل 8 به بالاتر مانند: Xbox One X و PS4 Pro نمی تواند کیفیت مطلوبی را ارائه دهد. اگر تلویزیونی با قیمت مناسب با ویژگی هایی برای گیمر حرفه ای می خواهید بهتر است به سراغ مدل های بالاتر سامسونگ Q70C یا Q80C بروید که کنسول های بازی نسل 9 را با ظرفیت بسیار بالایی اجرا می کند. گذشته از این که می خواهید امکانات و تنظیمات بازی همیشه در جلو چشمتان باشد Game Bar به کمک شما آمده؛ این قابلیت یک منوی قابل پیمایش که در آن بدون نیاز به توقف بازی امکان دسترسی برخی از تنظیمات را به شما می دهد. 

کمپانی سامسونگ انواع فناوری برای بخش گیم در نظر گرفته که یکی از آن ها Motion Xcelerator بوده که تصاویر بسیار سریع را صاف و روان نشان داده است. همچنین تاخیر ورودی در این محصول 9.7 میلی ثانیه محاسبه شده و با فناوری ALLM در صورت نصب اتصال کنسول بازی به تلویزیون سریعا به حالت بازی خواهد رفت. HGiG حالت تصویری بوده که بازی های ویدویی HDR را روی بازیکنان و تصاویر اعمال می سازد. همچنین قابلیت Mini Map Zoom یک نقشه زوم شده از فضای بازی را در حین بازی در دید بیننده فراهم می نماید.

اجرای کنسول های بازی تلویزیون سامسونگ 55C65C

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 9.7 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های سیستم عامل 

سیستم عامل این تلویزیون از Tizen در نسخه 7 بوده که به شما امکان دانلود و نصب هر نوع برنامه ای را خواهد داد. سامسونگ برای لذت بردن از سرگرمی های بی نهایت دسترسی به اینترنت را برای شما قرار داده تا بتوانید با دنیای بیرون ارتباط برقرار کنید و با استفاده از مرورگر وب هر نوع محتوایی را روی گوگل جستجو نمایید. دستیار های صوتی گوگل و الکسا هم با جستجوی صوتی امکان دسترسی سریعی از محتواهای مورد علاقه به شما می دهد با این موارد دیگر شما نیازی به تایپ کردن ندارید و استفاده راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. ناگفته نماند این تلویزیون از منوی فارسی پشتیبانی کرده و همچنین قابلیت ضبط محتواهای داخل تلویزیون را دارا است. 

گذشته از آن موارد اتصال تلفن همراه به تلویزیون با بلوتوث به راحتی فراهم شده و با استفاده از آن می توانید محتویات داخل تلفن همراه را به این دستگاه منتقل کنید. همچنین با استفاده از Apple Airplay می توانید تلفن و ای پد های شرکت اپل را به تلویزیون متصل نمایید. از طریق برنامه SmartThings و نصب آن روی گوشی به راحتی می توانید تمامی وسایل هوشمند خانه خود از جمله: تلویزیون، یخچال، سیستم صوتی، ظرفشویی، لباسشویی را از راه دور کنترل و مدیریت نمایید. همچنین در بخش سیستم عامل امکانات کاربردی قرار گرفته است. یکی از آن ها Multi-View بوده؛ این قابلیت دو ورودی جداگانه را در صفحه نمایش 55 اینچی به شما نشان می دهد. بنابراین شما می توانید در یکی از ورودی ها به دیدن فیلم و در دیگری به تماشای فوتبال بپردازید. گذشته از با قابلیت Google Meet امکان تماس صوتی و تصویری فراهم شده کافی است که یک وب کم را به پورت USB متصل نمایید و با دوستان و همکاران خود تماس تصویری انجام دهید. 

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4 گیگ

✅ نسخه WiFi: نسخه 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال تلویزیون 2023 سامسونگ Q65C

سامسونگ با قرار دادن پورت ها و درگاه های مختلف در این تلویزیون امکانی را ایجاد کرده که کاربر به راحتی دسترسی بسیار کاملی را به صورت کابلی و بدون سیم به آن ها داشته باشد. در نظر داشته باشید که این درگاه ها شامل 3 عدد HDMI و 2 USB بوده که شما می توانید انواع دستگاه دیجیتالی مانند: کنسول بازی، فلش مموری، هارد، دوربین دیجیتالی، لپ تاپ و.... را به تلویزیون متصل نمایید. برای انتقال و افزایش صدای تلویزیون از درگاه OPTICAL پشتیبانی شده که شما می توانید هر نوع سیستم صوتی را به صورت کابل به این دستگاه وصل نمایید. همچنین برای اتصال بدون سیم در Q65C دو قابلیت WiFi و بلوتوث وجود دارند. 

کیفیت و قدرت صدا 

صدا هم همانند تصویر بسیار مهم است از این رو سامسونگ برای 55Q65C از دو عدد بلندگوی با کیفیت بهره گرفته که با هم صدایی به قدرت 20 وات را در محیط پخش می نمایند. برای قسمت صوتی هم فناوری های متعدد به کار گرفته شده که یکی از آن ها قابلیت AI Acoustic Tuning می باشد. این فناوری از طریق ریموت کنترل فاصله شما را تلویزیون تشخیص می دهد و متناسب با آن صدای دستگاه را برای شما تنظیم می نماید فناوری OTS Lite صداها را درست از جایی که در تصویر تولید می شوند را پخش می کند با این قابلیت صدای واقع گرانه و 3 بعدی را می شنوید. با استفاده از Multiroom Link شما می توانید با اتصال هر نوع بلندگو در اتاق های خانه صدای تلویزیون را در این اسپیکر ها بشنوید. 

کیفیت و قدرت صدا

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده

برند سامسونگ  سونی ال جی 
مدل 55Q65C X75L NANO77
سال تولید 2023 2023 2023
سایز ها 55-65-75 43-50-55-65 43-50-55-65-70-75-85
سیستم عامل Tizen Android webOS
پردازنده Quantum Lite 4K Processor X1  NanoCell
نوع پنل VA IPS IPS
نرخ نوسازی 60 هرتز 60 هرتز 60 هرتز
تأخیر در ورودی 9.7 میلی ثانیه 9.9 میلی ثانیه 9.9 میلی ثانیه
امتیاز کلی 7 6 6.5

مجموع عملکرد ها

تلویزیون سامسونگ 55Q65C یک تلویزیون میان رده بوده که دارای کیفیت تصویر 4K و نمایشگر QLED می باشد و تصاویر بسیار طبیعی با زنگ های زنده و درخشان در صفحه نمایش نشان خواهد داد. با سیستم عامل Tizen و قابلیت اتصال به اینترنت سرگرمی مناسبی را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید. این تلویزیون برای کسانی بسیار مناسب بوده که به دنبال یک تلویزیون مقرون به صرفه با امکاناتی بروز هستند با این مدل دستگاه می توانید به صورت حرفه ای به تماشای فیلم و سریال بپردازید. 

شما می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت، اطمینان از اصالت و 18 ماه گارانتی از سایت اصلی کالا تهیه فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت دقیق این محصول می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

نقاط قوت

✅ کنتراست بالا

✅ تأخیر در ورودی پایین

✅ کیفیت صدای خوب

✅ مناسب برای پخش خانگی

نقاط ضعف

❌ زاویه دید ضعیف

❌ عدم نمایش تصاویر با کیفیت در گوشه تلویزیون 

❌ پرش در صحنه های سریع

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV Q65C 4K 55 Inch

مشخصات

مدل کامل
55Q65C
سری
6
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
ویتنام (سفارش تایلند)
مناسب برای پخش
استفاده خانگی و معمولی تماشای حرفه ای فیلم و سریال
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
447
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
Quantum Processor Lite 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
+HDR10 HDR10 HLG
حالت های تصویر
Dynamic Eco FILMMAKER MODE Movie Standard
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
-
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
-
ووفر
ندارد
تکنولوژی صوتی
Dynamic Eco FILMMAKER MODE Movie Standard
فناوری تقویت صدای دیالوگ
ندارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
-
پردازشگر صدا
-
مناسب برای کنسول های بازی
نسل 8
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
ندارد
فناوری AMD Free Sync
ندارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
7
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
منو فارسی
دارد
ورودی HDMI
3
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC eARC
ورودی USB
2
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
-
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
دارد
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio) AVRCP (AV remote control) HID (mouse/keyboard connectivity) HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
AirSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300×300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1232.1x773.8x249.1
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1232.1x708.3x25.7
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1399x846x148
وزن با پایه (کیلوگرم)
16.3
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
15.5
وزن پایه (کیلوگرم)
16.3
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
22.5
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5
ریموت کنترل
دارد
باتری ریموت کنترل
دارد
پایه رومیزی
دارد
پایه دیواری (براکت)
300×300
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
شناسه کالا
1
مشخصات تیونر
-
اشتراک گزاری هوشمند
-
Micro Dimming
-
توضیحات صفحه نمایش
-
زاویه دید افقی
-
صدا بهینه ساز
-
تنظیمات حالت صدا
دارد
سایر تو ضیحات صدا
-
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
-
حالت تصویر هوشمند
-
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
-
حالت عریض تصویر PC
-
حالت عریض تصویر
-
سایر ویژگی های تصویر
-
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
-
ورودیS-Video
-
ورودی PC یا WiDi
-
ورودی CI-Slot
-
حالت نور پس زمینه خاموش
-
توضیحات Wi-Fi
-
پردازنده مرکزی
-
Clear Motion Rate
-
فن آوری محافظ
-
ولتاژ ورودی برق
-
کنترل نور پس زمینه پویا
-
حسگر روشنایی
دارد
تصویر متحرک پخش (HD / SD / HD به علاوه)
-
رنگ تقویت پویا
-
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
-
ویژگی های اسمارت
-
Dolby Vision
ندارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55Q65C
سری
6
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
ویتنام (سفارش تایلند)
مناسب برای پخش
استفاده خانگی و معمولی تماشای حرفه ای فیلم و سریال

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
447
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
Quantum Processor Lite 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
+HDR10 HDR10 HLG
حالت های تصویر
Dynamic Eco FILMMAKER MODE Movie Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dynamic Eco FILMMAKER MODE Movie Standard
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل 8
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
7
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
3
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC eARC
ورودی USB
2
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio) AVRCP (AV remote control) HID (mouse/keyboard connectivity) HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
AirSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300×300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1232.1x773.8x249.1
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1232.1x708.3x25.7
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1399x846x148

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
16.3
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
15.5
وزن پایه (کیلوگرم)
16.3
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
22.5

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
باتری ریموت کنترل
پایه رومیزی
پایه دیواری (براکت)
300×300
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

سایر ویژگی‌ها

منو فارسی
شناسه کالا
1
مشخصات تیونر
اشتراک گزاری هوشمند
Micro Dimming
توضیحات صفحه نمایش
زاویه دید افقی
صدا بهینه ساز
تنظیمات حالت صدا
سایر تو ضیحات صدا
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
حالت تصویر هوشمند
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
حالت عریض تصویر PC
حالت عریض تصویر
سایر ویژگی های تصویر
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
ورودیS-Video
ورودی PC یا WiDi
ورودی CI-Slot
حالت نور پس زمینه خاموش
توضیحات Wi-Fi
پردازنده مرکزی
Clear Motion Rate
فن آوری محافظ
ولتاژ ورودی برق
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
تصویر متحرک پخش (HD / SD / HD به علاوه)
رنگ تقویت پویا
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم