تلویزیون سامسونگ 55Q70C

تلویزیون کیولد سامسونگ 55 اینچ 4K مدل Q70C 2023

✅ تولید کننده: سامسونگ
✅ کشور سازنده: کره جنوبی 
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ سال عرضه: 2023
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 120 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen

ادامه مطلبShow less
34,700,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV Q70C 4K 55 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 55Q70C

تلویزیون سامسونگ 55Q70C یکی از مدل های سری 7 بوده که یک رده کمتر از Q80C و بالاتر از Q60C قرار می گیرد. این دستگاه با رفرش ریت 120 هرتز برای گیمر های حرفه ای بهترین گزینه برای خرید است و شما می توانید از کنسول های نسل 8 به بالاتر مانند: PS5  و Xbox Series X یا Xbox Series S استفاده کنید. بنابراین از تلویزیون های ارزان قیمت گیمینگ در سال 2023 به حساب می آید. نمایشگر QLED بالاتر از LED بوده و برای افزایش کیفیت تصویر از نقاط کوانتومی Quantum Dot استفاده نموده؛ بنابراین می توانند 100 درصد از فضای رنگی پشتیبانی کنند و از لحاط وضوح و رنگ ها نبست به تلویزیون های LED در رده بندی بالاتری قرار بگیرند. این دستگاه برای استفاده خانگی و رومزه، تماشای فیلم و سریال به صورت حرفه ای و همچنین گیمینگ و بازی قابل استفاده می باشد. 

کیفیت تصویر در این تلویزیون 4K بوده و رزولوشن آن 2160×3840 پیکسل می باشد. پردازنده که یکی از مهم ترین قطعات در تلویزیون بوده در این مدل Quantum Processor Lite 4K وظیفه های متعدد را برعهده دارد و یکی از آن ها پردازش تصاویر بی کیفیت و ضعیف می باشد. به صورتی که اگر وضوح تصویر 4K نباشد آن را به 4K ارتقا می‌دهد و میزان روشنایی را تنظیم می‌کند همچنین به کمک هوش مصنوعی همه ی محتواهای شما را بهینه سازی می نماید. این پردازشگر در بخش صدا هم به کار رفته و نویز و صداهای اضافی را حذف و بهینه سازی می کند. گذشته از آن این دستگاه دارای رابط کاربری Tizen بوده و یکی از جدیدترین نسخه های سال 2023 بوده و سامسونگ امکانات و قابلیت های زیادی به آن افزوده اند. این سیستم عامل دارای تنظیمات و منوی کاربری آسان است.

پورت های ارتباطی که وظیفه انتقال صدا را برعهده دارند در این تلویزیون بسیار متعدد بوده و یکی از آن ها 4 پورت HDMI و 2 پورت USB می باشد و شما از طریق آن می توانید دستگاه های دیجیتالی را به تلویزیون وصل نمایید. علاوه بر آن مانند اکثر تلویزیون های دیگر این محصول دارای صدای 20 وات بوده و شما دیگر نیازی به خرید دستگاه صوتی پشتیبان برای تلویزیون ندارید اما اگر از دوستدار صدای بلند هستید می توانید هر نوع سیستم صوتی را به صورت کابل یا سیم به این مدل وصل کنید. در این صفحه ما مجموعه ای از امکانات را برای شما گنجانده ایم و در ادامه همه ی قابلیت های این تلویزیون را در هر بخش جداگانه توضیح می دهیم لطفا با اصلی کالا همراه باشید.

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 55Q70C

کیفیت تصویر Q70C

مانند تلویزیون های دیگر این دستگاه از نمایشگر QLED بهره گرفته؛ این صفحه نمایش از طریق فناوری نقاط کوانتومی رنگ کیفیت تصویر بهتری را نسبت به LED ها استفاده می کند. همچنین با QLED رنگ های درخشان و زیبا کاری سخت نیست. در این تکنولوژی پس از جذب نور و افزایش دقت رنگ محتواهایی چشم نواز را به وجود می آورد. تا تصاویر در حال پحش طبیعی تر باشد. نوع بک لایت این محصول Edge LED بوده که روشنایی صفحه نمایش تلویزیون را در گوشه و کناره ها تامین می کند. همچنین پنل استفاده شده VA بوده که از زاویه دید گسترده ای پشتیبانی نمی کند اما دارای عمق رنگی و کنتراست بالایی در محیط های تاریک و روشن نسبت به IPS است. سامسونگ از فناوری های مخصوص برای کنتراست و بهبود روشنایی استفاده کرده و یکی از آن ها ال ای دی دو گانه Dual LED می باشد که نمایشگر را قادر می سازد تا تغییر رنگ بدهد و بتواند رنگ های سرد و گرم را از هم تشخیص و جدا کند و این امر باعث می شود شاهد افزایش 27 درصدی کنتراست شویم.

پردازنده Quantum Processor Lite 4K با تجزیه و تحلیل ورودی های تصاویر توانایی پردازش تصاویر را با دقت و سرعت بالا را دارد. این پردازشگر می تواند نویزها یاضافی موجود در تصویر را جذف کند. همچنین به کمک  4K Upscaling با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند تصاویر با وضوح پایین‌تر را به وضوح بالاتر تبدیل می‌کند. این قابلیت در کنار پردازشگر تمامی تصاویر ضعیف و بی کیفیت را به فورکی 4K  ارتقا می دهد و یک تجربه چشم گیر را برای شما به جود خواهد آورد. از دیگر فناوری های منحصر به فرد این تلویزیون Quantum HDR بوده که دامنه ای وسیع تر را در حالت سینمایی اجاد می کند این قابلیلت روشنایی بالایی را به نمایشگر و نور پس زمینه می بخشد به این معنی که به طیف بیشتری از رنگ‌ها نیز دسترسی دارید. با استفاده از فرمت های HDR10+ و HLG فیلم و بازی ها با کیفیت عالی و رنگ های زنده و شاداب پخش خواهد شد.

کیفیت تصویر Q70C

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ نوع صفحه نمایش: QLED

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ 55Q70C

سامسونگ حتی تلویزیون های LED خود را با بهترین طراحی تولید می نماید بنابراین باید شاهد شاهکار واقعی در تلویزیون های QLED  باشیم. Q70C با بهترین طراحی وارد بازار شده است و دارای ساختار بسیار باریک بوده به طوری که حاشیه ان 1.2 سانتی متر و ضخامت آن 2.8 سانتی متر بوده از این رو سامسونگ نام آن را Air Slim نامید. بدنه این دستگه کاملا پلاستیکی بوده و تا حدی می توان گفت که مقاومت مطلوبی را دارد. همچنین این مدل با طراحی باریک تر از 3 طرف تلویزیون باعث شده تا شما تمرکزتان فقط روی محتوا در حال پخش برود. پایه ی وسط و خطی پلاستیکی هم وزن تلویزیون را بر عهده دارد.

امکان قرار گیری این محصول روی دیوار وجود دارد و شما می توانید با استفاده از یک براکت 300×400 این محصول را به دیوار نصب کنید. البته شاید با نصب دیوار دسترسی به پورت ها مشکل باشد بنابراین بهتر است که این محصول را روی یک میز قرار دهید. سامسونگ برای مدیریت کابل ها در این تلویزیون با استفاده از شیارهای که در پشت تلویزیونت تعبیه کرده تا  شما کابل های خود را از آن عبور دهید و بی نظمی و شلختگی در تلویزیون به وجود نیاید.

ریموت کنترل این دستگاه هوشمند و مدل آن TM2360E می باشد که نیازی به باتری برای شارژ شدن دارد و شما می توانید به روش های مختلف این ریموت را شارژ کنید. روش اول: با استفاده از پنل خوشیدی و قرار گرفتن ریموت روبروی نور خورشید. روش دوم: از طریق پورت USB و شارژر تایپ سی و همچنین با فرکانس رادویی و WiFi قابلیت شارژ شدن را دارد. گذشته از آن این ریموت دارای میکروفون داخلی بوده و شما با صدای خود می توانید از دستورات یا جستجوی صوتی بهرهمند شوید.

 طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ 55Q70C

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 1.2 سانتی متر

✅ ضخامت: 2.8 سانتی متر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک

✅ نوع پایه: وسط و خطی

✅ اندازه براکت: 300×400

این تلویزیون در سایز های 50، 55، 65، 75 و 85 عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون Q70C در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ Q70C

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q70C

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q70C یکی از ارزانترین مدل های گیمینگ سامسونگ می باشد که می توان بازی های حرفه ای نسل 9 مانند PS5 و Xbox Series X یا Xbox Series S را با ظرفیت کامل خود ارائه دهد. با پورت HDMI در نسخه 2.1 می توانید هر نوع کنسول بازی را به این تلویزیون متصل نمایید. در صورت اتصال کنسول بازی قابلیت Auto Game Mode به صورت خودکار سیگنال بازی را تشخیص می دهد و به حالت بازی خواهد رفت و ویژگی های بازی را تنظیم می کند. این دستگاه توانایی نمایش بازی‌های 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه را  دارد و با تاخیر ورودی 6.6 میلی ثانیه هیچ لگی در تصویر یا بازی را ایجاد نمی کند. ویژگی هایی همچون ALLM(تاخیر ورودی کم) و VRR(نرخ تازه سازی متغیر) تجربه لذت بخشی را از گیم برای شما به وجود خواهد آورد. ALLM تاخیر ورودی را به حداقل می رساند و تکنولوژی VRR نرخ نوسازی را نسبت به هر صحنه تنظیم می نماید. 

قابلیت FreeSync و G-Sync در این تلویزیون پشتیبانی می شود و این یعنی تلویزیون کارت گرافیکی را دارا است تا بازی ها به صورت طبیعی تر و روان تر همچنین بدون بریدگی  پخش شوند. ویژگی جدیدی که امسال به بخش Gaming و سرگرمی تلویزیون اضافه شده Gaming bar 3 است که به عنوان مرکز بازی شناخته می شود و شما می توانید حتی در هنگام بازی به منوی تنظیمات گیم دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن این مدل به قابلیت HGiG نیز مجهز بوده و قسمت های روشن و تاریک بازی های HDR را با جزئیات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت Motion Xcelerator بازی های ویدیویی که سرعت بالایی را دارند بدون تاری و صاف و روان نشان خواهد داد.

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q70C

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 6.6 میلی ثانیه 

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

تلویزیون سامسونگ 55Q70C دارای سیستم عامل Tizen 7 بوده که یک رابط کاربری آسان می باشد و از منوی فارسی پشتیبانی می کند تا کار با این پلتفرم راحت تر شود. یک منوی هوشمند به نام Smart Hub که تمام صفحه بوده و بخش های گیمینگ هاب و رسانه بک گراند و.... است. شما می توانید در Smart Hub هر نوع محتوایی که به آن علاقه دارید را ذخیره نمایید تا بعدا سریعا به آن دسترسی پیدا کنید. سرویس های از قبیل: +Disney،Netflix، Amazon Prime Video و.... از قبل روی تلویزیون نصب شده اند که برای دسترسی به آن ها باید اشتراک ماهانه بخرید. اما سرویس Samsung TV Plus منحصر در تلویزیون های سامسونگ دسترسی به بیش از 200 کانال و هزاران فیلم را در اختیار شما بدون هیچ هزینه قرار می دهد. 

این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت را به روش LAN و WiFi در اختیار شما قرار می دهد و سپس با استفاده از مروگر وب که روی تلویزیون قبلا نصب شده می توانید هر نوع محتوای مورد علاقه خود را در گوگل جستجو نمایید. دستار های صوتی الکسا و بیکسبی در این مدل پشتیبانی می شود که شما با استفاده از ریموت کنترل و در فاصله 3 یا 4 متری می توانید دستورات های جستجوی صوتی را بدون نیاز به نوشتن با تلویزیون انجام دهید. همچنین با برنامه SmartThings و نصب آن روی گوشی می توانید لوازم خانگی هوشمند خود را مانند: تلویزیون، یخچال، سیستم صوتی، ظرفشویی، لباسشویی و... را از راه دور یا از طریق تلویزیون کنترل و مدیریت نمایید. 

قابلیت‌های TV to Mobile و Mobile to TV و فناوری‌های TV Sound to Mobile و Sound Mirroring صدا و تصویر را از گوشی به تلویزیون و از تلویزیون به تلفن همراه منتقل می نماید و شما می توانید بدون نیاز به سیم و از طریق بلوتوث محتواهای خود را اعم از صدا و تصویر به این تلویزیون منتقل نمایید. سامسونگ برای کاربران اپل فناوری Apple Airplay را تعبیه کرده تا بتوانید آیرپد و گوشی های خود را به تلویزیون انتقال دهید. البته راهکار های پیشرفته دیگر هم در این تلویزیون مانند Tap View وجود دارد تا بتوانید با نزدیک کردن تلفن همراه به تلویزیون و با زدن یک ضربه آرام به صفحه نمایش گوشی و تلویزیون شما با هم مچ می شوند. این قابلیت یکی از آسان ترین راه های انتقال در Q70C می باشد. 

حافظه داخلی این دستگاه 4 گیگ بوده که نصف آن به برنامه های نصب شده اختصاص شده و حافظه در دسترس 1.43 می باشد و شما می توانید هر نوع برنامه ای را به دلخواه خود دانلود نصب نمایید. همچنین قابلیت ضبط فیلم در تلویزیون قرار دارد و شما می توانید فیلم و سریال های خود را ضبط کنید و بعدا به تمشای آن بپردازید. از دیگر امکانات قابل توجه Multi-View بوده که همزمان دو ورودی مختلف را در صفحه نمایش نشان می دهد. به عنوان مثال: کاربران می تواند در یک ورودی به تماشای فیلم و در دیگری ایمیل های خود را چک کنند. با استفاده از برنامه Google Meet که بر روی تلویزیون شما نصب شده می‌توانید تماس‌های تصویری یا صوتی را از طریق تلویزیون خود برقرار کنید. البته برای استفاده از این قابلیت شما به یک دوربین وب کم نیاز نیاز دارید. 

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 7

✅ نسخه WiFi: وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

برای ارتباط با سایر وسایل دیگر شما نیاز به راه های ارتباطی متنوعی هستید از این رو شرکت  سامسونگ در پشت  تلویزیون پورت های ارتباطی متنوعی قرار داده است. 3 پورت HDMI هر نوع دستگاهی مثل: دی وی دی پلیر، کنسول بازی، لپ تاپ و... را می توانید به تلویزیون متصل نمایید. 2 عدد USB برای اتصال فلش مموری و هار دیسک همچنین دوربین های دیجیتالی فراهم شده است. گیرنده دیجیتال  DVB- S2/ T2/C تعداد زیادی شبکه داخلی و خارجی را دریافت و آن ها را بدون برفک و نویز پخش می نماید. درگاه LAN اتصال به اینترنت را با سرعت بالا فراهم می نماید. همچنین یک ورودی RF و خروجی صدا OPTICAL در بین پورت ها وجود دارد.

کیفیت و قدرت صدا 

صدا هم یکی از بخش مهم در تلویزیون بوده که در مدل 55Q70C یک سیستم صوتی 2 کاناله با توان 20 وات قرار دارد. بلندگوهای این دستگاه در سمت و چپ راست قرار دارد. با این میزان صدا دیگر نیازی به دستگاه صوتی پشتیبان دیگر ندارید. خوشبختانه سامسونگ انواع فناوری در راستای ارتقا و بهینه سازی صوتی در نظر گرفته است. فناوری Q-Symphony هم صدا را به صورت همزمان و هماهنگ از دستگاه های صوتی و تلویزیون پخش می نماید. فناوری OTS Lite توانایی ردیابی اشیائ را در صحنه ها از طریق کانال های مجازی دارد و این ویژگی کاری می کند که تا حدودی صدا را دقیقا از جایی که رد تصویر اتفاق می افتد را بشنوید. تکنولوژی AVA به صورت خودکار اختلال نویز را تشخیص داده و آن را حذف می‌کند تا صدای مکالمات و گفتگوها بهبود یابد.

کیفیت و قدرت صدا

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده

برند ال جی سونی سامسونگ
مدل QNED85 X85L Q70C
سال تولید 2023 2023 2023
سایز ها 55-65-75-86 55-65-75 55-65-75-85
سیستم عامل webOS Android Tizen
پردازنده α7 Gen6 AI Processor 4K 4K HDR Processor X1 Quantum Processor 4K
نوع پنل IPS VA VA
نرخ نوسازی 120 هرتز 120 هرتز 120 هرتز
تأخیر در ورودی 5.1 میلی ثانیه 7.7 میلی ثانیه 6.6 میلی ثانیه
امتیاز کلی 7.9 7.7 7.5

مجموع عملکرد ها

نقاط قوت

✅ تأخیر در ورودی مطلوب

✅ زمان پاسخ دهی در تصویر عالی

✅ توان صوتی و کیفیت بالا در صدا

✅ برای استفاده به عنوان مانیتور مطلوب است

نقاط ضعف

❌ زاویه دید ضعیف

❌ دقت پایین در تفکیک رنگ ها در محیط های تاریک و بسیار روشن

❌ بدنه کاملا پلاستیکی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV Q70C 4K 55 Inch

مشخصات

مدل کامل
55Q70C
سری
8
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اسلواکی (سفارش کره) مصر ویتنام (سفارش تایلند)
مناسب برای پخش
استفاده خانگی و معمولی بازی و گیمینگ تماشای حرفه ای فیلم و سریال
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
472
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4k
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
پردازشگر تصویر
Quantum Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
دارد
حالت های تصویر
Dynamic Eco FILMMAKER MODE Movie Standard
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
-
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
-
ووفر
-
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4 Dolby Audio Dolby Digital (AC3) Dolby Digital Plus (EAC3) Dolby MS12 2ch Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
Adaptive Sound Amplify Game Standard
پردازشگر صدا
-
مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
7.9
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@120Hz برابر 5.9
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
7
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
منو فارسی
دارد
ورودی HDMI
4
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
4 عدد HDMI 2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC eARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2 عدد USB 2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
اسلات C1
مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): دارد مونتاژ مصر: ندارد مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
دارد
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
AirSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
خاکستری
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
-
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): 1232.9x774.1x255.9 مونتاژ مصر: 1232.9x778.3x246.5 مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 1232.9x778.3x246.5
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
‎1232.9‎x708.7x25.7
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): 1399x846x‎148 مونتاژ مصر: 1424x846x‎191 مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 1424x846x‎191
وزن با پایه (کیلوگرم)
مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): 16.9 مونتاژ مصر: 18.4 مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 18.4
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
مونتاژ مصر: 16.1
وزن پایه (کیلوگرم)
اسلواکی (سفارش کره): 0.8 مونتاژ مصر: 2.3 مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 2.3
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
اسلواکی (سفارش کره): 23.1 مونتاژ مصر: 24.6 مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 24.6
منبع تغذیه
دارد
حسگر اکو (ECO)
70
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5
ریموت کنترل
دارد
باتری ریموت کنترل
دارد
پایه رومیزی
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
شناسه کالا
1
مشخصات تیونر
-
اشتراک گزاری هوشمند
2
Micro Dimming
3
توضیحات صفحه نمایش
9
زاویه دید افقی
-
صدا بهینه ساز
22
تنظیمات حالت صدا
23
سایر تو ضیحات صدا
-
نسبت تصویر
-
موتور تصویر
-
حالت تصویر هوشمند
-
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
-
حالت عریض تصویر PC
-
حالت عریض تصویر
-
سایر ویژگی های تصویر
-
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
-
ورودیS-Video
-
ورودی PC یا WiDi
-
ورودی CI-Slot
-
حالت نور پس زمینه خاموش
-
توضیحات Wi-Fi
-
پردازنده مرکزی
-
Clear Motion Rate
-
فن آوری محافظ
-
ولتاژ ورودی برق
-
کنترل نور پس زمینه پویا
-
حسگر روشنایی
-
تصویر متحرک پخش (HD / SD / HD به علاوه)
-
رنگ تقویت پویا
-
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
-
ویژگی های اسمارت
-
Dolby Vision
-
نورانی ULTRA
-
Harman Kardon هارمن کاردن
-
تنظیم صدا جادویی
-
همگام سازی صدا LG
-
Hi-Fi Audio
-
سه بعدی (3D)
-
اقلام همراه
-
دوربین
-
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300×300
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE
-
به روز رسانی CLARITY
-
4K X-REALITY PRO™
-
نرم افزار تلویزیون هوشمند
-
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55Q70C
سری
8
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اسلواکی (سفارش کره) مصر ویتنام (سفارش تایلند)
مناسب برای پخش
استفاده خانگی و معمولی بازی و گیمینگ تماشای حرفه ای فیلم و سریال

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
472
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4k
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
پردازشگر تصویر
Quantum Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
حالت های تصویر
Dynamic Eco FILMMAKER MODE Movie Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4 Dolby Audio Dolby Digital (AC3) Dolby Digital Plus (EAC3) Dolby MS12 2ch Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Adaptive Sound Amplify Game Standard
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
7.9
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@120Hz برابر 5.9

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
7
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
4
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
4 عدد HDMI 2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC eARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2 عدد USB 2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
اسلات C1
مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): دارد مونتاژ مصر: ندارد مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
AirSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
خاکستری
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): 1232.9x774.1x255.9 مونتاژ مصر: 1232.9x778.3x246.5 مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 1232.9x778.3x246.5
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
‎1232.9‎x708.7x25.7
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): 1399x846x‎148 مونتاژ مصر: 1424x846x‎191 مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 1424x846x‎191

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
مونتاژ اسلواکی (سفارش کره): 16.9 مونتاژ مصر: 18.4 مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 18.4
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
مونتاژ مصر: 16.1
وزن پایه (کیلوگرم)
اسلواکی (سفارش کره): 0.8 مونتاژ مصر: 2.3 مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 2.3
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
اسلواکی (سفارش کره): 23.1 مونتاژ مصر: 24.6 مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند): 24.6

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
حسگر اکو (ECO)
70
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
باتری ریموت کنترل
پایه رومیزی
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

سایر ویژگی‌ها

منو فارسی
شناسه کالا
1
مشخصات تیونر
اشتراک گزاری هوشمند
2
Micro Dimming
3
توضیحات صفحه نمایش
9
زاویه دید افقی
صدا بهینه ساز
22
تنظیمات حالت صدا
23
سایر تو ضیحات صدا
نسبت تصویر
موتور تصویر
حالت تصویر هوشمند
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
حالت عریض تصویر PC
حالت عریض تصویر
سایر ویژگی های تصویر
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
ورودیS-Video
ورودی PC یا WiDi
ورودی CI-Slot
حالت نور پس زمینه خاموش
توضیحات Wi-Fi
پردازنده مرکزی
Clear Motion Rate
فن آوری محافظ
ولتاژ ورودی برق
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
تصویر متحرک پخش (HD / SD / HD به علاوه)
رنگ تقویت پویا
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
نورانی ULTRA
Harman Kardon هارمن کاردن
تنظیم صدا جادویی
همگام سازی صدا LG
Hi-Fi Audio
سه بعدی (3D)
اقلام همراه
دوربین
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300×300
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE
به روز رسانی CLARITY
4K X-REALITY PRO™
نرم افزار تلویزیون هوشمند

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم