تلویزیون سامسونگ 75QN900B

تلویزیون سامسونگ کیوند 75 اینچ 8K مدل 2023 QN900B

✅ تولید کننده: سامسونگ
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ سال عرضه: 2022
✅ کیفیت تصویر: 8K
✅ رفرش ریت: 144 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen

ادامه مطلبShow less
209,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Samsung TV QN900B 8K 75 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

آیا QN900B باریک ترین تلویزیون جهان است؟

سامسونگ در سال 2022 دست به ابتکار بسیار جدیدی زد و با تولید تلویزیون QN900B از نظر طراحی یک قدم از رقبایش پیشی گرفت. که در نظر داریم شما را با سایز 75 اینچ آن آشنا سازیم. در این مدل که در آن از کیفیت تصویر 8K با نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی شده و کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 144 هرتز ارائه می گردد تصاویر آنقدر عالی هستند که یقین داشته باشید از دیدن آن ها لذت می برید. یکی از دلایل آن وجود نسبت کنتراست بالایی است که با پنل VA ارائه شده در این تلویزیون به دست آمده است. این نوع هر چند زاویه دید خوبی ندارند اما به راحتی با استفاده از آن ها می توانید تلویزیون را در محیط های تاریک و بسیار روشن در صحنه های تاریک و بسیار روشن با کیفیت بالایی بیننده باشید. در نظر بگیرید که این کمپانی از صفحه نمایش هایی از نوع Neo QLED پشتیبانی می کند. که در بر روی پیکسل های آن از فناوری بسیار عالی Micro LED ازاستفاده شده می شود که موجب شده تا تلویزیون از روشنایی بسیار بالایی برخوردار گردد و رنگ ها را دقیق تر و با پویای و درخشش بیشتر نمایش دهد. دقت کنید که وجود فناوری Micro LED بر روی صفحه نمایش این تلویزیون پرچم دار QN900B به شکل باور نکردنی در سال 2022 استانداردهای تصویر را جا به جا کرد.

اما به قسمت طراحی این تلویزیون برگردیم که نقطه قوت آن به حساب می آید، یک طراحی کاملا جدید و مدرن را مشاهده می کنیم، ظاهری که هر کاربری را شگفت زده می کند که در کنار آن ضخامتی فوق العاده باریک و صفحه نمایشی بدون حاشیه را می بیند و همه این ها موجب می شود تا محیط زیبا تر گردد و دیدن منزلی با این تلویزیون برای هر کسی لذت بخش تر باشد. اما در پشت تلویزیون اگر دقت کنیم حاشیه ای فلزی کاملا دور محصول را در نظر گرفته است و پشت تلویزیون را به صورت کامل با پلاستیک فشرده پوشانده که برای خنک کنندگی تلویزیون در میان پلاستیک سوراخ های ایجاد کرده اند. همچنین پنل پشتی که ملا تخت بوده و نصب این مدل را بر روی دیوار بسیار آسان می کند. در نظر داشته باشید که پایه این تلویزیون نیز کاملا فلزی و در وسط نمایشگر قرار دارد؛ این پایه به راحتی می تواند وزن نمایشگر را تحمل کند و آن را ثابت و بدون هیچ لرزشی نگه داری کند. دقت داشته باشید که سامسونگ در این مدل درگاه های ارتباطی را در پایه تلویزیون قرار داده که شما می توانید به صورت خشابی درگاه ها را به پایه وصل کنید این درگاه ها در دو بخش ارائه شده اند.

سامسونگ در تلویزیون 75QN900B از تمام امکانات و فناوری هایی که لازمه کار باشد برای این مدل پشتیبانی کرده به شکلی که جایگاه آن را به عنوان پرچم دار این کمپانی تثبیت می کند. در این مدل شما شاهد سیستم عاملی از نوع Tizen هستید که رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کار با استفاده از آن برای کاربر بسیار آسان می باشد. در این سیستم عامل شما به راحتی با استفاده از وایرلس می توانید به WiFi مودم یا تلفن همراه هوشمند متصل تلویزیون را متصل کنید و با استفاده از مرورگر اختصاصی که سامسونگ در آن به کار گرفته است به راحتی به جستجو در گوگل بپردازید. در نظر داشته باشید که سامسونگ با استفاده از فناوری میرورینگ امکان اتصال انواع تلفن های همراه هوشمند را به این مدل ممکن ساخته، که می تواند یک گزینه عالی برای خریدار آن باشد. همچنین با استفاده از حافظه داخلی موجود در تلویزیون امکان نصب انواع بازی و برنامه بر روی آن ممکن شده و شما می توانید اوقات فراغت خود را با استفاده از آن بسیار سرگرم کننده کنید.

ارائه تصاویر بازی توسط یک تلویزیون در بهترین حالت امروزه برای بسیاری از کاربران به یک بخش مهم تبدیل شده که هنگام خرید توجه ویژه ای به آن دارند. این تلویزیون نیز در این بخش قدرتمند ترین و بی رقیب ترین محصول بازار به حساب می آید و آن را مدیون نرخ نوسازی بالایی است که سامسونگ برای آن در نظر گرفته تا این مدل از سایر مدل های شرکت های رقیب متمایز شود. به گونه ای که این کمپانی برای اولین بار در سال 2022 از نرخ نوسازی 144 هرتز رونمایی کرد و استانداردهای جدیدی را در زمینه تلویزیون به بازار ارائه داد. در نظر داشته باشید که این بار سامسونگ از درگاه های HDMI در نسخه 2.1 که نرخ نوسازی 144 هرتز را به کمک فناوری های گرافیکی ارائه می دهد.

سامسونگ در این مدل صدا را به شکلی بسیار عالی ارائه داده که نسبت به رقبایش بی رقیب بوده و در توان صوتی این تلویزیون حرفی نمی ماند. این در حالی است که کیفیت صدا نیز آنقدر بالا ارائه می شود که در بالاترین ولوم یعنی حداکثر توان 90 وات آن، صدا ذره ای افت پیدا نمی کند. این توان صوتی بالا امکانی را ایجاد می کند. که شما در بزرگ ترین سالن ها دیگر نیازی به سیستم صوتی پشتیبان برای تلویزیون نباشید. اما مورد قابل توجه دیگری که در این محصول آن را تا حدودی نسبت به بسیاری از تلویزیون های بالا رده نیز متمایز می سازد فناوری صدای فراگیر و سه بعدی در آن است که وجود آن می تواند گیمرها را بسیار خوشحال کند. این تکنولوژی می تواند در هنگام پخش بازی یا یک فیلم اکشن هیجان را به چند برابر برساند و موجب شود که کاربر صدا را در همه محیط اطراف شنونده باشد به شکلی که انگار در محیط فیلم یا بازی حضور دارد. با تمام این تفاسیر می توانیم بگویم که این مدل از نظر صدا بی رقیب ترین محصول بازار در سال 2022 به حساب می آید.

درگاه های اتصال زیادی نیز توسط سامسونگ برای این مدل در نظر گرفته شده که نمونه های آن درگاه های HDMI و USB هستند که این شرکت برای این تلویزیون استفاده کرده تا امکان اتصال انواع دستگاه های پلیر و دستگاه های پخش و یا انواع حافظه های جانبی مانند: هارد دیسک و یا فلش به تلویزیون ممکن باشد. گذشته از آن امکان انتقال صدا به موبایل نیز از طریق بلوتوث ممکن شده و شما از طریق وایرلس نیز می توانید انواع دستگاه ها را به تلویزیون متصل سازید و حجم وسیعی از داده ها را جا به جا و انتقال دهید. در کنار این ها برای اتصال بهتر تلویزیون و دریافت و انتقال صدای دیجیتال شما می توانید از درگاه اپتیکال استفاده کنید. همچنین سامسونگ با در نظر گرفتن انواع گیرنده های دیجیتال امکان دریافت هزاران شبکه و کانال تلویزیونی و رادیویی را برای مخاطب فراهم کرده است.

شما می توانید این مدل را با تلویزیون هایی مانند X90K از شرکت سونی و یا QNED87 از کمپانی ال جی در بازار های ایران مقایسه کنید. که این مدل سامسونگ هم از نظر طراحی از هر دو بسیار عالی تر ارائه شده و هم از نظر امکانات و قابلیت ها بسیار بالاتر به حساب می آید. این در حالی است که نسبت به X90K قیمت مناسب تری دارد ولی نسبت به QNED87 قیمتش بالا تر بوده که یقین داشته باشید با توجه با قابلیت ارائه شده در آن بسیار مقرون به صرفه تر به حساب می آید. دقت داشته باشید که قیمت تلویزیون 75QN900B حدود 3900 دلار محاسبه می شود.

کیفیت تصویر 8K در 75QN900B

تلویزیون سامسونگ QN900B دارای کیفیت تصویر 8K بوده که می تواند این کیفیت را در نرخ نوسازی 60 هرتز در بهترین شکل ارائه دهد. گذشته از آن این تلویزیون می تواند کیفیت تصویر 4K را با نرخ نوسازی 144 هرتز ارائه دهد که این مورد برای اولین بار اتفاق افتاده و این تلویزیون استاندارد های کیفیت تصویر را برای اولین بار جا به جا کرد. این مدل نرخ نوسازی 144 هرتز را مدیون فناوری هایی همچون AMD Free Sync و Nvidia G-Sync می باشد. که سامسونگ با استفاده از حجم پیکسل های بالایی که در تلویزیون به کار گرفته توانسته نرخ نوسازی 144 هرتز را ارائه دهد. دقت داشته باشید که این مدل دارای رزولوشن 7680x4320 پیکسل بوده که می تواند جزئیات دقیقی را ارائه دهد. دقت داشته باشید که این میزان رزولوشن بر روی صفحه نمایشی از نوع Neo QLED ارائه شده که با فناوری Micro LED تجهیز گشته تا تصاویر روشنایی و درخشندگی بیشتری داشته باشند. این فناوری بر روی نسبت کنتراست تأثیر به سزایی دارد.

همچنین در این تلویزیون از یک پنل تصویر بر روی صفحه نمایش استفاده شده که از نوع VA به حساب می آید. این نوع پنل دارای نسبت کنتراست بسیار بالایی است و در کنار فناوری Micro LED کنتراست این مدل را به بالا ترین سطح رسانده به شکلی که رنگ ها به خوبی از یک دیگر تفکیک می شوند و تلویزیون می تواند به راحتی میلیاردها رنگ را نمایش دهد. دقت کنید که این پنل صحنه های تاریک و بسیار روشن را در محیط های تاریک یا بسیار روشن به خوبی نمایش می دهد. با این حال VA زاویه دید خوبی ندارد هرچند با استفاده از Micro LED تا حدودی زاویه دید ارتقا پیدا کرده و قابل قبول شده اما این میزان برای یک تلویزیون پرچم دار به هیچ وجه کافی نیست. در نظر داشته باشید که شرکت سامسونگ برای این محصول از یک پردازنده قدرتمند از نوع Neural Quantum Processor Lite 8K پشتیبانی کرده که تصاویر را با کمترین زمان پاسخ دهی ارائه می دهد. زمانی که 7.2 میلی ثانیه محاسبه می شود. این پردازنده می تواند نقش بسزایی در ارائه تصاویر با فرمت 8K ایفا کند. توجه داشته باشید که تأخیر در ورودی با نرخ نوسازی 144 هرتز در این تلویزیون 5.9 میلی ثانیه بوده که میزان بسیار عالی به شمار می رود.

در نظر داشته باشید که سامسونگ برای ارائه تصاویر بهتر از فناوری HDR کمک گرفته است. این تکنولوژی موجب می شود تا روشنایی تلویزیون همگام با نور محیط تنظیم شود. در نظر داشته باشید که HDR در این تلویزیون خوش نیز شامل سه بخش HDR10+، HDR10 و HLG بوده که هر کدام نور موجود در پیکسل ها را در بهترین حالت تنظیم می کنند. 

کیفیت تصویر 8K در 75QN900B

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 8K

✅ نوع صفحه نمایش: Neo QLED

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت

تلویزیون 75QN900B در سایز 75 اینچ یکی از زیبا ترین تلویزیون های بازار به حساب می آید که به گفته کارشناسان بهترین جایگاه را از نظر طراحی در بین همه تلویزیون ها دارد. به شکلی که می توان گفت بزرگترین نقطه قوت این محصول طراحی بسیار عالی و کیفیت ساخت مناسب آن است که در نگاه اول هر خریداری را جذب خودش می کند. اگر از رو به رو به این تلویزیون نگاه کنیم متوجه حاشیه بسیار کمی می شویم به گونه ای که این میزان 2 میلی متر محاسبه شده و یک تلویزیون تمام صفحه به حساب می آید. در بغل های صفحه نمایش شما یک لایه فلزی مقاوم را می بینید. این لایه فلزی نقره ای بوده که از نوع استیل می باشد. اما در زیر یک پایه فلزی فوق العاده در وسط وجود دارد که از استحکام فوق العاده ای برای نگهداری نمایشکر در هر سایزی برخوردار بوده دقت داشته باشید درگاه های موجود در این تلویزیون به پایه متصل می شوند و سامسونگ دو خشاب از انواع درگاه های ارتباطی را برای اتصال به آن در نظر گرفته که شما با استفاده این دو عدد درگاه خشابی می توانید در هر حالتی دسترسی راحتی به درگاه های ارتباطی داشته باشید.

اما اگر از بغل به این تلویزیون نگاه کنیم متوجه ضخامتی باور نکردنی می شویم که تا کنون آن را در هیچ تلویزیونی ندیده اید. ضخامتی که 1.6 سانتیمتر محاسبه می گردد. و به این ترتیب این تلویزیون را به باریک ترین مدل سال 2022 تبدیل کرده است. سامسونگ برای این مدل از جای براکت هایی به اندازه 400x400 میلی متر استفاده کرده که شما استفاده از پایه های دیواری می توانید تلویزیون را به دیوار متصل کنید. در نظر داشته باشید که اتصال به دیوار این محصول موجب می شود تا آن در منزل شما به مانند یک تابلوی نقاشی به نظر آید. همچنین با یک نگاه به پشت تلویزیون متوجه یک لایه ضخیم پلاستیکی از نوع فشرده و مقاوم می شویم که میتواند در برابر ضربات بسیار محکم باشد. اما با این حال به کار گرفته یک لایه فلزی برای یک تلویزیون پرچم دار بهتر به نظر می آمد.

طراحی و کیفیت ساخت

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 0.2 سانتیمتر

✅ ضخامت: 1.6 سانتیمتر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: استیل و پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: وسط

✅ اندازه براکت: 400x400

این تلویزیون در سایز های 65، 75 و 86 عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون سامسونگ 75QN900B در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ QN900B

اجرای کنسول های بازی

تلویزیون 75QN900B یکی از مناسب ترین مدل های موجود در بازار برای استفاده و اتصال کنسول های بازی می توان از آن بهره گرفت. در این مدل از درگاه های HDMI استفاده شده که در نسخه 2.1 می توانند نرخ نوسازی 144 هرتز را ارائه دهند. که آن را مدیون فناوری های همچون AMD Free Sync و Nvidia G-Sync می باشد. گذشته از آن در این مدل تأخیر در ورودی بسیار کم بوده و میزان آن 5.9 میلی ثانیه محاسبه شده که بسیار عالی به حساب می آید. در کنار آن نیز زمان پاسخ دهی پردازنده در تصویر 7.2 میلی ثانیه است که فوق العاده به نظر می رسد. چنین قابلیت هایی در کنار حالت GAME MODE و ALLM می تواند این تلویزیون را بسیار متمایز کند و پارگی در تصویر را به حد اقل برساند. 

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 144 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 6.0 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های سیستم عامل در 75QN900B

تلویزیون QN900B یکی از بهترین و کامل ترین محصولات ارائه شده از نظر امکانات و فناوری در سال 2022 به حساب می آید. شرکت سامسونگ در این مدل تمام تلاش خود را به کار بسته تا برای این پرچم دار از بهترین قابلیت ها استفاده کند. بنابراین کمپانی از سیستم عامل تایزن پشتیبانی کرده و در آن دسترسی وسیعی از انواع برنامه ها را برای کاربر در نظر گرفته که می توانید انواع بازی برنامه ها را با استفاده از آن داشته باشید. گذشته از این ها این سیستم عامل امکان اتصال به اینترنت را برای کاربر بسیار راحت تر کرده به شکلی که با استفاده ارز فناوری WiFi این امکان برای شما به آسانی به وجود آمده است. در کنار آن نیز می توانید به سادگی تلفن همراه هوشمند و یا انواع ای پد و تبلت را بر روی صفحه نمایش تلویزیون با استفاده از فناوری میرورینگ اجرا کنید.

در کنار آن با وجود قابلیت بلوتوث این امکان ایجاد شده که شما به راحتی بتوانید انواع سیستم های صوتی یا لپ تاپ و کامپیوتر یا تلفن را به این مدل متصل نمایید. دقت کنید که شرکت سامسونگ فناوری بلوتوث را با دسترسی راحت تر در انواع پروفایل های مختلف ارائه داده کرده است که می توانید بسیار مفید باشد. گذشته از آن شما با استفاده از ریموت هوشمندی که در این تلویزیون وجود دارد می توانید به راحتی با استفاده از صدا خودتان برنامه ها و تنظیمات تلویزیون را مدیریت کنید و یا این که در گوگل و سایر مرورگرها جستجوهای اینترنتی را به شکل خوبی در زبان فارسی انجام دهید. همچنین این امکان در این تلویزیون این امکان ایجاد شده است که شما با استفاده از اینترنت تمام محصولات هوشمند در منزل را به وسیله تلویزیون مدیریت کنید. 

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 8 گیگابایت

✅ نسخه WiFi: استاندارد 6.0 در حالت 802.11a/b/g/n/ac/ax

✅ نسخه بلوتوث: استاندارد 5.2

پورت و روش های اتصال

درگاه های ارتباطی از گذشته تا به امروز در پشت تلویزیون ها وجود داشته اند و فقط در این بین می بینم که دست خوش تغییراتی شده اند و هر سال پیشرفته تر و با قابلیت هایی بیشتر ارائه می شوند. در تلویزیون 75QN900B نیز مانند هر مدل دیگری از درگاه های بسیاری پشتیبانی شده که میتوانند بسیار کاربردی باشند. اما در این تلویزیون این بخش کاملا متفاوت بوده و به صورت جدا گانه در 2 اسپلیت ارائه شده است. بخش هایی که هر کدام دارای درگاه هایی متفاوت هستند و شما برای استفاده هر کدام باید از بخش مورد نیاز استفاده کنید. در نظر داشته باشید که در یکی از این اسپلیت ها تعداد گیرنده ها بیشتر ارائه شده و شما می توانید از آن به صورت جداگانه بهره ببرید. دقت کنید که درگاه های ارائه شده در این تلویزیون شامل چهار پورت HDMI در نسخه 2.1 بوده که می توانند نرخ نوسازی 144 هرتز را ارائه دهند. همچنین سه درگاه USB در نسخه 3.0 نیز وجود دارد که انتقال داده ها به حافظه های جانبی با استفاده از آن ها سریع تر انجام می گردد. همچنین وجود درگاه های انتقال دهنده صدای دیجیتال نیز در این محصول بسیار به چشم می خورد.

کیفیت و قدرت صدا با 75QN900B

نکته ای که در این تلویزیون به یکی از نقاط قوت آن تبدیل شده کیفیت بالا و قدرت بی نظیر صدا در آن است. در نظر داشته باشید که این مدل دارای توان صوتی بالغ بر 90 وات بوده که می تواند به راحتی بزرگترین سالن ها را با بیشترین متراژ پوشش دهد. این درحالی بوده که کیفیت صدا در هنگام پخش این محصول در بالاترین ولوم ذره ای پایین نمی آید. توجه داشته باشید این محصول دارای 6 کانال صوتی می باشد که می توانند 8 بلندگو موجود در تلویزیون را به خوبی در انتقال صدا پوشش دهند. اما بخش قابل توجه دیگری که در صدای این مدل وجود دارد، صدای فراگیر و سه بعدی بوده که این مدل ارائه می دهد و هیجان را برای گیمرها به چند برابر می رساند. در کل می توان گفت که QN900B در سال 2022 از نظر صدا بی رقیب ترین تلویزیون بازار به حساب می آید. 

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده

برند ال جی سونی سامسونگ
مدل QNED87 X90K QN900B 
سال تولید 2022 2022 2022
سایز ها 55-65-75 55-65-75-85 65-75-85
سیستم عامل webOS Android Tizen
پردازنده α7 Gen6 AI Processor 4K Cognitive Processor XR Neural Quantum Processor 8K
نوع پنل IPS VA VA
نرخ نوسازی 120 هرتز 120 هرتز 144 هرتز
تأخیر در ورودی 5.5 میلی ثانیه 10.1 میلی ثانیه 5.9 میلی ثانیه
امتیاز کلی 7.9 8.1 8.2

مجموع عملکرد ها

با توجه به تمام مواردی که ذکر و ارائه شده می توانیم بگویم که تلویزیون QN900B به عنوان پرچم دار سامسونگ در سال 2022 بعد از کیولد های ارائه شده که پرچم دارشان Q90B بوده بهترین مدل تولید شده در این سال به شمار می آید. این تلویزیون از نظر کیفیت تصویر نمره بسیار بالایی دارد و در کنار آن از رفرش ریت 144 هرتز برخوردار بوده که در سال 2022 برای اولین بار ارائه شده بود. از نظر صدا نیز یک تلویزیون کاملا بی رقیب به حساب می آید چون هم کیفیت از بالای صدا و هم توان 90 واتی برخوردار بوده و در کنار آن صدا های سه بعدی و فراگیر را به خوبی ارائه می دهد. همچنین سیستم عامل تایزن در نسخه 2022 درآن وجود دارد که دسترسی بسیار وسیعی از برنامه ها در اختیار کاربر قرار می دهد. در کل این محصول سامسونگ نسبت به تلویزیون های پرچم دار رقیب هم از قیمت پایین تری برخوردار بوده که هم طراحی زیباتر و کیفیت بالا تری دارد. در نظر داشته باشید که ما در سایت اصلی کالا از فروشندگان این محصول هستیم و شما می توانید برای استعلام قیمت تلویزیون 75QN900B با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا تماس بگیرید. گذشته از آن میتوانید این تلویزیون را با 18 ماه گارانتی طلایی خریداری کنید و آن را در کمترین فاصله زمانی تحویل بگیرید.

مجموع عملکرد ها

نقاط قوت

✅ کیفیت تصویر عالی

✅ نسبت کنتراست بالا در تصویر 

✅ طراحی زیبا

✅ در استفاده به عنوان مانیتور عالی است

نقاط ضعف

❌ عدم گستردگی زاویه دید

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QN900B 8K 75 Inch

مشخصات

مدل کامل
QN900B
سری
سری 9
سال ساخت
2022 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصرمجارستان
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکینمایش خانگی و تماشای فیلم
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
189
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
-
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
-
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
دارد
کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
Neural Quantum Processor Lite 8K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
+HDR10HDR10HLG
حالت های تصویر
DynamicEcoFilmmakerMovieStandard
توان خروجی صدا (وات)
90
تعداد کانال های صوتی
6.2.4
سیستم های صوتی
-
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Up-firingWoofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4Dolby AtmosDolby AudioDolby Digital (AC3)Dolby Digital Plus (EAC3)Dolby MS12 5.1chObject Tracking Sound Plus (OTS Plus)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
-
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
7.2
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
در کیفیت تصویر 8K با نرخ نوسازی 60 هرتز برابر 10.6در کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 120 هرتز برابر 5.9
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2022
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
منو فارسی
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARCeARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)AVRCP (AV remote control)HID (mouse/keyboard connectivity)HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
6 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac/ax
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
فلزی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x400
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1654.8x1017.4x318.3
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
‎1654.8x945.6x15.4
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1859x1134x196
وزن با پایه (کیلوگرم)
41.8
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
31.7
وزن پایه (کیلوگرم)
9.9
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
10.1
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5
ریموت کنترل
دارد
باتری ریموت کنترل
ندارد
پایه رومیزی
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
QN900B
سری
سری 9
سال ساخت
2022 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصرمجارستان
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکینمایش خانگی و تماشای فیلم

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
189
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
Neural Quantum Processor Lite 8K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
+HDR10HDR10HLG
حالت های تصویر
DynamicEcoFilmmakerMovieStandard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
90
تعداد کانال های صوتی
6.2.4
سیستم های صوتی
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Up-firingWoofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4Dolby AtmosDolby AudioDolby Digital (AC3)Dolby Digital Plus (EAC3)Dolby MS12 5.1chObject Tracking Sound Plus (OTS Plus)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
7.2
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
در کیفیت تصویر 8K با نرخ نوسازی 60 هرتز برابر 10.6در کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 120 هرتز برابر 5.9

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2022
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARCeARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
3
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)AVRCP (AV remote control)HID (mouse/keyboard connectivity)HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
6 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac/ax
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
فلزی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x400

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1654.8x1017.4x318.3
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
‎1654.8x945.6x15.4
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1859x1134x196

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
41.8
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
31.7
وزن پایه (کیلوگرم)
9.9
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
10.1

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
باتری ریموت کنترل
پایه رومیزی
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

سایر ویژگی‌ها

منو فارسی

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم