تلویزیون شیائومی 86MAX

تلویزیون ال ای دی شیائومی 86 اینچ 4K مدل 86MAX 2022 

✅ سال عرضه: 2022
✅ کشور سازنده: چین
✅ کشور مونتاژ: چین
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: Android
✅ نوع صفحه نمایش: LED

ادامه مطلبShow less
35,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
XIAOMI TV 86MAX 4K 86 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی کامل تلویزیون شیائومی 86MAX

تلویزیون های شیائومی همانند گوشی و موبایل های خود از قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشند تا هر کاربری و قشری از جامعه توانایی خرید آن را داشته باشد. تلویزیون شیائومی Mi 86MAX هم از محصولات این برند می باشد. این دستگاه برای استفاده خانگی و معمولی و تماشای حرفه ای فیلم و سریال بهترین گزینه برای خرید می باشد. این دستگاه می تواند محتواها را با کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 120 هرتز نمایش دهد. کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 2160×3840 پیکسل در ارائه تصاویر با کیفیت نقش بالایی را دارد. این مدل دارای صفحه نمایش LED بوده و دارای نور پس زمینه Direct Full Array LED می باشد. شیائومی در بخش تصویر انواع فناوری و قابلیت را در نظر گرفته است. یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان صوتی 30 وات در سمت چپ و راست قرار دارد. این میزان صدا شاید برای ابعاد 86 اینچ کم بنظر برسد اما برای بسیاری از کاربران اهمیتی ندارد. به هر حال اگر دوستدار صدای بلندتر برای مهمانی های خود هستید می توانید به صورت بلوتوث هر نوع سیستم صوتی به دلخواه خود به این دستگاه متصل کنید. با این کار هم توان صوتی افزایش پیدا می کند و هم نمای سالن شیک تر جلوه می کند.

رابط کاربری این مدل همانند تمامی مدل های دیگر شیائومی بر پایه سیستم عامل Android بوده که دارای رابط کاربری بسیار راحت و آسان می باشد به طوری که با یک بار استفاده کار با آن را به راحتی یاد می گیرید. این محصول قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و از طریق WiFi و پورت LAN امکان پذیر می باشد. برای افزایش گستره ارتباطی تلویزیون شیائومی درگاه‌های ارتباطی متعددی نیز در تلویزیون تعبیه شده که دسترسی کاربران به دستگاه‌های دیگر را از طریق کابل و رابط مهیا می‌سازد. 3 پورت HDMI که یکی از آن‌ها به نسخه 2.1 مجهز شده و 2 پورت USB 2.0 از بهترین درگاه‌های ارتباطی تلویزیون شیائومی Mi 86MAX محسوب می‌شوند. همچنین بلوتوث 5.0 در این دستگاه یک ارتباط بدون سیم را برای شما ایجاد می کند.

کیفیت تصویر

کیفیت تصویر شرکت شیائومی مانند همه برندهای دیگر برای مدل میان رده و گیمینگ خود یعنی Mi 86MAX از کیفیت تصویر 4K بهره گرفته که تصاویر بسیار طبیعی و زنده را در نمایشگر نشان می دهد. بهتر است بدانید که کیفیت تصویر 4K چهار برابر کیفیت تصویر Full HD می باشد.

رزولوشن

تلویزیون شیائومی Mi 86MAX همان طور که گفتیم از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند که رزولوشن 2160×3840 پیکسل دارد یعنی حدود 8 میلیون پیکسل در کل صفحه نمایش 86 اینچ جای گرفته اند که حضور این همه باعث شده تا تصاویر طبیعی تر و زنده تر پخش شوند و شما از دیدن هر نوع محتوایی در این دستگاه لذت ببرید.

رفرش ریت 120 هرتز

تلویزیون شیائومی Mi 86MAX با وضوح تصویر 4K  به نمایش محتواهای ویدیویی در واقعی‌ترین حالت کمک کرده و جزئیاتی طبیعی با وضوح رنگ بالا را در دید بیننده نمایان می‌سازد. شما با نمایشگر این تلویزیون رزولوشنی بالا را در اختیار خواهید داشت که به بهبود تجربه‌ی تماشای فیلم کمک می‌کند. این دستگاه به نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شده تا سرعت حرکت مناسبی را در فریم‌های تصویر ایجاد کند. این میزان رفرش ریت برای گیمینگ های حرفه ای، بازی های ورزشی و فیلم های اکشن بسیار مناسب بوده و هر صحنه سریع از دست شما نخواهد رفت و همه آن ها را با ریزترین جزئیات مشاهده می کنید. قابلیت MEMC فناوری جبران حرکت تلویزیون شیائومی 86MAX است که تصاویر متحرک با سرعت بالا را روانتر ساخته و تجربه مشاهده بی‌عیب و نقصی را ارائه می‌دهد. با این قابلیت دیگر صحنه های سریع بدون تار و بریدگی نمایش داده خواهد شد.

پنل IPS

بدون شک تا الان پنل های IPS به گوشتان خورده و در این تلویزیون شیائومی 86MAX هم از پنل IPS استفاده شده که مزایا و معایب خاص خود را دارد. از مزایای این پنل می توان به محکم بودن، ضد ضربه بودن آن اشاره کرد. همچنین زاویه دید گسترده در آن باعث شده تا کاربران حتی در گوشه و کنار تلویزیون شاهد صحنه های با کیفیت باشند. از معایب آن می توان به عمق رنگ مشکی کم و کنتراست کم اشاره کرد چون در پنل های VA کنتراست و عمق رنگ مشکی بیشتر است. یعنی تماشای فیلم در محیط های تاریک با پنل VA بهتر بوده در صورتی که VA زاویه دید ضعیفی دارند.

چیپست(MediaTek)

شرکت شیائومی از یک چیپست شیائومی مدل MT9615 در این تلویزیون 86MAX استفاده کرده که دارای پردازنده 4 هسته ای مدل Cortex-A73 و پردازشگر تصویر Mali G52 می باشد. همچنین دارای یک رم 3 گیگ و حافظه داخلی 32 گیگ است. به لطف پردازنده 4 هسته ای و رم 3 گیگ برنامه ها زود اجرا شده اند و تاخیری در هنگام کار با تلویزیون دیده نخواهد شد. پردازشگر تصویر G52  هم وظیفه پردازش و تجزیه و تحلیل تمامی تصاویر را برعهده دارد سپس به کمک 4K Upscaling و AI Super Resolution قادر بوده رزولوشن و کیفیت تصاویر ضعیف را ارتقا دهد و آن ها را نزدیک به 4K نمایش دهد.

چیپست(MediaTek)

کنتراست

کنتراست هم یکی از موارد تاثیر گذار در بخش تصویر بوده در تلویزیون شیائومی 86MAX کنتراست مطلوب و قابل قبول می باشد. فناوری نوردهی موضعی Local Dimming از نوع Full Array Local Dimming می باشد این قابلیت نور پس زمینه قسمت هایی از صفحه نمایش را که تیره‌تر هستند کاهش می دهد. این کار باعث می شود تا قسمت های تیره صفحه عمیق‌تر و پر رنگ تر نمایش داده شوند. این قابلیت به معنی افزایش کنتراست با افزایش عمق مشکی می باشد. این دستگاه برای بهبود کنتراست از فناوری Adaptive Luma Control کمک گرفته است.

دقت رنگ

تلویزیون شیائومی 86MAX  از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند و طیف گسترده ای از رنگ ها را در اختیار شما قرار می دهد. شیائومی برای بخش رنگ از فناوری Wide Color Gamu استفاده نموده و باعث می شود هر رنگ با عمق 90 درصد در فضای رنگ DCI-P3 نمایش داده شود. از این رو هر رنگ در این تلویزیون از خود عمق بالایی به جا می گذارد که به نوبه خود در کیفیت تصویر نقش بالایی را دارد.

قابلیت HDR و روشنایی بالای آن

تکنولوژی HDR به معنای محدوده دینامیکی بالا می باشد که یک فناوری برای ایجاد روشنایی بالا، بهبود کیفیت رنگ‌ها و عمق تصاویر می‌باشد. دامنه رنگی وسیع، روشنایی بالا و محدوده دینامیکی گسترده از ویژگی های HDR است. همچنین این تکنولوژی با افزایش جزئیات تصاویر در صحنه های بسیار تاریک و روشن تصاویر به صورت خودکار به عمق تصاویر می‌افزاید و موجب خروجی طبیعی و واقعی‌تر تصاویر می‌شود. فرمت های HDR در این تلویزیون عبارتند از  HLG، HDR10+ و حتی Dolby Vision که یکی از بالاترین این فرمت ها Dolby Vision بوده و تماشای فیلم و سریال ها با این فرمت بسیار عالی و لذت بخش خواهد بود. دقت رنگ در دالبی ویژن نسبت به فرمت های دیگر افزایش پیدا کرده در نتیجه محتوای تصویری را با رنگ های غنی شده دریافت خواهید کرد. روشنایی نیز در فرمت دالبی ویژن برابر با 10000 نیت روشنایی میباشد و عمق رنگ 12 بیت است و از 68 میبلیارد رنگ غنی شده پشتیبانی می کند.

قابلیت HDR و روشنایی بالای آن

صفحه نمایش LED

تلویزیون شیائومی در Mi 86MAX از صفحه نمایش  LED بهره گرفته که دارای نور پس زمینه  Full Array Direct LED می باشد. تماشای فیلم و سریال با این نمایشگر لذت بخش خواهد بود.

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 

✅ نوع صفحه نمایش: 

✅ نوع پنل: 

طراحی و کیفیت ساخت

طراحی و ساختار تلویزیون شیائومی Mi 86MAX تلویزیون‌ها از نظر طراحی ممکن است با توجه به سلیقه‌ها و ترجیحات هر فرد متفاوت باشند. طراحی یک تلویزیون شامل اندازه و ابعاد ، قاب جلویی ، پایه یا قاب پشت تلویزیون ، فریم،  دکمه ها و رابط ها و جزِیات ظاهری مانند رنگ، تمامیت سطح، جزئیات جلوه‌ها و طرح‌های گرافیکی نیز می‌توانند در طراحی تلویزیون تأثیرگذار باشند. تلویزیون شیائومی مدل Mi 86MAX دارای طراحی زیبا و مدرن بوده و در همان مرحله اول همه نگاه ها را به خود جذب می کند. این دستگاه دارای رنگ خاکستری بوده و با طراحی باریک و مینیمالی که دارد باعث شده تا محصولی مدرن و زیبا را در خانه خود داشته باشید. پایه دو شاخه ای بوده که تمام وزن تلویزیون را برعهده دارند. فاصله پایه ها تا پایین صفحه نمایش تلویزیون کم بوده از این رو می توانید بعضی از سندبار ها را در این قسمت قرار دهید. جنس بدنه و جنس پایه ها هر دو از پلاستیک فشرده بوده که تا حدودی مقاومت مطلوبی را دارند.

ضخامت و حاشیه های باریک

شیائومی برندی نام آوازه در زمینه تولید و ساخت گوشی های هوشمند می باشد که در طول چند سال گذشته فعالیت خود را در زمینه تولید تلویزیون های با کیفیت در پیش گرفته است. به ظاهر تلویزیون شیائومی Mi 86MAX که نگاه کنید متوجه خواهید شد که ضخامت آن ناچیز و تا حدودی کم می باشد و بیشتر ضخامت آن در محل پورت ها می باشد. شیائومی در ساختار فریم های این دستگاه نوع Three Sided Bezel-less را به کار برده به این صورت که حاشیه های 3 طرف تلویزیون بسیار باریک بوده و در هنگام تماشای فیلم یا هر نوع محتوایی هیچ بینندگان تمرکزشان فقط روی محتوا در حال پخش خواهد بود.

قابلیت اتصال به دیوار

تلویزیون شیائومی Mi 86MAX قابلیت اتصال به دیوار را دارد. هر چند که تعداد کمی هستند سایز 86 اینچ را به دیوار متصل کنند و بیشتر آن را روی میز قرار می دهند. به هر حال اگر قصد وصل کردن این دستگاه را به دیوار دارید اول باید پایه ها را از هم جدا کنید سپس از طریق یک براکت دیواری 400×600 می توانید آن را به دیوار متصل کنید.

طراحی و کیفیت ساخت

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: -

✅ ضخامت: -

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک

✅ نوع پایه: دوشاخه

✅ اندازه براکت: 400×600

اجرای کنسول های بازی

برای بسیار از کاربران این مورد اهمیت دارد که از تلویزیون به عنوان یک مرکز سرگرمی در طول روز استفاده کنند و خوشبختانه تلویزیون شیائومی مدل 86MAX قابلیت بازی به صورت حرفه ای را دارد و گیمر های حرفه ای می توانند حساب ویژه ای را روی این دستگاه باز کنند. یک پورت HDMI در نسخه 2.1 برای اتصال کنسول های بازی نسل 9 مناسب بوده و تلویزیون بهترین بازی را در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه فاقد تکنولوژی VRR بوده اما از تکنولوژی ALLM  پشتیبانی می کند. با این فناوری اگر شما کنسول بازی را به تلویزیون متصل کنید سریعا به حالت بازی می رود و همچنین تاخیر ورودی را نیز کاهش می دهد. تنها در یک صورت می توان در پورت HDMI 2.1 کیفیت تصویر 4K با سرعت 120 هرتز را تجربه نمایید که بازی یا محتوای در حال پخش روی این تلویزیون از نوع SDR یا Static HDR (HDR10) باشد. در غیر این صورت حتی روی پورت HDMI 2.1 بازی را با سرعت 60 هرتز و با کیفیت 4K تجربه خواهید کرد. این دستگاه دارای حالت بازی Game Mode می باشد که تنظیمات مناسب برای انجام بازی های شما بهینه می کند. با توجه به ویژگی هایی که در بخش بازی به شما توضیح دادیم کاربران می توانند به بازی های حرفه ای یا سبک و عادی نیز بپردازند و تجربه لذت بخشی را برای خود فراهم سازند.

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: -

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات هوشمند

اهیمت و ارزش واقعی یک تلویزیون زمانی تعیین می‌شود که به امکانات و قابلیت‌های روز مجهز شده باشد. یکی از ویژگی‌های مهم در تلویزیون‌ها که می‌تواند برای سایر کاربران حائز اهمیت باشد، قابلیت اتصال به اینترنت می باشد و خوشبختانه تلویزیون شیائومی 86MAX تمامی امکانات هوشمند و امروزه را دارد.

سیستم عامل Android

همانطور که می‌دانید سیستم عامل اندروید در میان کاربران محبوبیت خاصی دارد و به دلیل رابط کاربری ساده استفاده از آن را زیاد کرده است؛ بنابراین می‌توان گفت که این محصول با استقبال گسترده‌ای همراه خواهد بود و یک تجربه سرگرمی هیجان انگیز و لذت بخش را برای شما رقم می‌زند. همچنین رابط کاربری PatchWall با ارائه بیش از 400000 فیلم و نمایش تلویزیونی به شما امکان مشاهده محتوای جذاب در کیفیت واقعی را می‌دهد تا هر یک از افارد بتوانند محتوای دلخواهی خود را بیایند و به مشاهده آن بپردازند. این تمام ماجرا نیست، چرا که با ارائه 7000 برنامه متنوع به شما امکان نصب برنامه‎های پر منتخب را می‌دهد. با اپلیکیشن های Netflix، Amazon Prime و YouTube می توانید اشتراک ماهانه بخرید و به تماشای فیلم و سریال های روز دنیا بپردازید. این دستگاه از منو فارسی پشتیبانی می کند که برای کاربران فارسی زبان یک ویژگی عالی محسوب می شود. با استفاده از IoT که به اینترنت اشیاء معروف بوده و از طریق Smart Home Control Hub می توانید تمامی لوازم خانگی هوشمند خود را کنترل و مدیریت نمایید. این دستگاه قابلیت اتصال به اینترنت را به صورت WiFi و پورت RJ-45 می دهد از این رو یک اتصال بی سیم و بدون سیم برای اتصال به اینترنت در اختیار دارید. مرورگر وب هم برای جستجو در صفحات وب بوده از این رو شما هر محتواهایی را به دلخواه خود می توانید در این برنامه سرچ کنید. این دتسگاه دارای حافظه داخلی 32 گیگ بوده که 25 گیگ آن در دسترس شما قرار دارد و شما از این طریق می توانید فقط برنامه را روی تلویزیون دانلود و نصب نمایید.

سیستم عامل Android

قابلیت اجرا دستورات صوتی

تلویزیون به طور سرخود از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می کند در نتیجه با دانستن مقدار کمی زبان انگلیسی می توانید دستورها صوتی تان را به تلویزیون اعلام کنید. ریموت کنترل تلویزیون دارای بلوتوث داخلی بوده و می تواند به صورت 360 درجه صدای شما را بشوند البته اگر انگلیسی صحبت کنید و دستورات را بر روی تلویزیون اعمال می کند. قابلیت Far-field Google Assistant در این دستگاه به این معنی بوده که خود تلویزیون دارای میکروفون داخلی می باشد و می توانید از فاصله 3 الی 4 متری از دستیار های صوتی یا جستجو صوتی استفاده کنید. البته ناگفته نماند ریموت کنترل XMRM-19  دارای میکروفون داخلی می باشد و آن هم برای استفاده از دستیار و جستجوی صوتی تعبیه شده است.

ریموت کنترل بلوتوث دار XMRM-19

تلویزیون شیائومی  Xiaomi TV 86MAXاز یک ریموت کنترل هوشمند و بلوتوث دار استفاده می کند. این ریموت بسیار خوش دست طراحی شده و دکمه ها و قابلیت های اضافی در آن حذف شده بنابراین شلوغی در آن دیده نمی شود. میکروفون داخلی و دکمه دستیار صوتی به شما این امکان را می دهد تا به استفاده از صدا خود بتوانید تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید و جستجو صوتی نیز انجام دهید و دیگر نیازی به نوشتن نخواهید داشت.

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون

تلویزیون از کروم کست داخلی هم پشتیبانی می کند که به وسیله آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر موبایل و تلویزیون را به هم متصل کنید و ویدیو را روی هر دو صفحه نمایش به نمایش درآورید. مواقعی که دوست دارید می توانید برنامه های مختلف را بر روی تلویزیون مشاهده کنید یا برنامه های تلویزیون را بر روی موبایل تان تماشا کنید. با قابلیت Miracas می توانید لپ تاپ های خود را به تلویزیون شیائومی Mi 86MAX متصل کنید. متاسفانه کاربران اندروید فقط می توانند گوشی های خود را به این تلویزیون متصل کنند و قابلیتی برای اتصال گوشی های IOS وجود ندارد.

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: Android 

✅ حافظه داخلی: 32 گیگ

✅ نسخه WiFi: وای فای 6 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac/ax

✅ نسخه بلوتوث: 4.2

پورت و روش های اتصال 

در پشت تلویزیون شیائومی Mi 86MAX راه های متعددی برای اتصال داریم که تبادل اطلاعات از بین دستگاه های دیجیتالی با تلویزیون را فراهم می کند. 3 پورت HDMI در نسخه 2.0 و 2.1 برای اتصال کابلی با کنسول‌های جدید و قدیم، 2 عدد USB برای اتصال فلش و رم قرار داده شده‌اند. در بین این موارد پورت کامپوزیت، خروجی صدا Optical، ورودی آنتن RF، خروجی هدفون و اسلات CI به چشم می خورد. اتصال از طریق Blutooth و WiFi نیز جزء مراحل ارتباط وایرلس محسوب می‌شود و از راه دور این ارتباط را برقرار می‌کنند که وجود بلوتوث برای اتصال گوشی، لپ تاپ و سیستم‌های صوتی کارایی دارد و وای فای برای امکان استفاده از امکانات هوشمند دستگاه کاربرد دارد. گیرنده‌های دیجیتال هم تمامی کانال های داخلی و خارجی را بدون برفک دریافت و آن ها روی تلویزیون پخش می کند از این رو شما نیازی به خرید دستگاه اضافی برای این تلویزیون نخواهید داشت. متاسفانه این گیرنده از قابلیت ضبط فلیم Pvr برخوردار نیست.

کیفیت و قدرت صدا 

صدا هم مانند تصویر از اهمیت بالایی برخودار بوده و در تلویزیون شیائومی 86MAX از دو عدد بلندگو پشتیبانی می کند که در سمت چپ و راست تلویزیون قرار دارد و صدایی به قدرت 30 وات را پخش می کند. برای افرادی که این میزان صدا برایشان کم بوده می توانند به صورت کابل یا بدون سیم هر نوع سیستم صوتی را به دلخواه خود به این تلویزیون وصل کنند. تلویزیون LED شیائومی 86MAX مجهز به فناوری Dolby Atmos برای درگیر کردن کل فضا به صدا می‌باشد و با پخش صدا به صورت 360 درجه کاری می‌کند، هر نقطه از اتاق صدا با همان رسایی دریافت کند. فناوری DTS:X نیز از بهترین ویژگی‌های این بخش است و با ارتقاء صدا به حالت سه بعدی، باعث بخش آن با شرایط بهینه می‌شود تا تجربه بهتری از صوت در نمایشگر را داشته باشید.

کیفیت و قدرت صدا

مجموع عملکرد ها

تلویزیون شیائومی Max به عنوان محصول 2022 این برند نامی با نمایشگر بزرگ روانه بازار شده است که با وجود کیفیت عالی و کیفیت تصویر 4K می تواند تصاویر را در وضوح بالا با جزئیات عمیق قابل رویت سازد. پشتیبانی از نمایش میلیارد ها رنگ غنی بر روی نمایشگر لذت واقعی از تماشای محتوای با کیفیت را به شما منتقل می سازد، با این وجود تماشای طبیعی ترین صحنه ها برای شما امکان‌پذیر شده است. یک سیستم صوتی دو کاناله با توان صوتی 30 وات در این دستگاه قرار دارد. در صورت نیاز می توانید انواع سیستم صوتی را به صورت بلوتوث به این تلویزیون وصل کنید تا توان صوتی افزایش پیدا کند و صدایی هماهنگ و همزمان از هر دو دستگاه بشنوید. بخش مهم دیگر مربوط به قابلیت های اسمارت تلویزیون است که این مدل با داشتن سیستم عامل اندروید می تواند به خوبی از پس هر کاری بربیاید. از این دستگاه می توان برای استفاده خانگی و معمولی، تماشای فیلم و سریال و بازی به صورت حرفه ای استفاده کنید. جهت خرید تلویزیون شیائومی Mi 86MAX و استعلام لیست قیمت تلویزیون شیائومی به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. فروشگاه اینترنتی اصلی کالا تمامی محصولات خود را با 18 ماه گارانتی معتبر و پرداخت درب منزل عرضه می نماید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
XIAOMI TV 86MAX 4K 86 Inch

مشخصات

مدل کامل
86MAX
سری
-
سال ساخت
2022
شرکت سازنده
سونی
کشور سازنده
چین
کشور مونتاژ کننده
چین
مناسب برای پخش
استفاده خانگی و معمولی/بازی و گیمینگتماشای حرفه ای فیلم و سریال
اندازه صفحه نمایش (اینج)
86 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
-
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
-
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
-
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
پردازشگر تصویر
Mali G52
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
+HDR10/ Dolby Vision/ HLG
حالت های تصویر
Movie/ Sport/ Standard/ Vivid
توان خروجی صدا (وات)
30
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
-
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
-
ووفر
ندارد
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos/ DTS:X
فناوری تقویت صدای دیالوگ
ندارد
سیستم کاهش نویز صدا
-
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
-
پردازشگر صدا
ندارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل 9
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
ندارد
فناوری AMD Free Sync
ندارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
ندارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
نوع سیستم عامل
Android TV
نسخه سیستم عامل
11
حافظه داخلی (گیگابایت)
32 گیگ
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
ندارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
دارد
پشتیبانی از Apple Airplay
ندارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
ندارد
تله تکست (Teletext)
دارد
منو فارسی
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2 عدد HDMI 2.0 و 1 عدد HDMI 2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC /eARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2 عدد USB 2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
دارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
اسلات C1
دارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
دارد
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
وای فای 5
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
ندارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Three Sided Bezel-less
رنگ بدنه
خاکستری
رنگ قاب صفحه نمایش
خاکستری
رنگ پایه
خاکستری
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
دو طرف و دو شاخه
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400×600
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1924.04x1181.94x441.42
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1924.04x1102.16x91.32
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
2080x1280x220
وزن با پایه (کیلوگرم)
44.5
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
43.6
وزن پایه (کیلوگرم)
44.5
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
56.3
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5
ریموت کنترل
دارد
باتری ریموت کنترل
دارد
پایه رومیزی
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
مشخصات تیونر
-
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Mali G52
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
اقلام همراه
-
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
400×600
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
86MAX
سری
سال ساخت
2022
شرکت سازنده
سونی
کشور سازنده
چین
کشور مونتاژ کننده
چین
مناسب برای پخش
استفاده خانگی و معمولی/بازی و گیمینگتماشای حرفه ای فیلم و سریال

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
86 اینچ
نوع صفحه نمایش
تخت
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
پردازشگر تصویر
Mali G52
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
+HDR10/ Dolby Vision/ HLG
حالت های تصویر
Movie/ Sport/ Standard/ Vivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
30
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos/ DTS:X
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل 9
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Android TV
نسخه سیستم عامل
11
حافظه داخلی (گیگابایت)
32 گیگ
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2 عدد HDMI 2.0 و 1 عدد HDMI 2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC /eARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2 عدد USB 2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
وای فای 5
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Three Sided Bezel-less
رنگ بدنه
خاکستری
رنگ قاب صفحه نمایش
خاکستری
رنگ پایه
خاکستری
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
دو طرف و دو شاخه
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400×600

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1924.04x1181.94x441.42
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1924.04x1102.16x91.32
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
2080x1280x220

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
44.5
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
43.6
وزن پایه (کیلوگرم)
44.5
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
56.3

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
باتری ریموت کنترل
پایه رومیزی
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

سایر ویژگی‌ها

منو فارسی
مشخصات تیونر
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Mali G52
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
Dolby Vision
اقلام همراه
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
400×600

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم