تلویزیون ال جی 55QNED81 2024

تلویزیون کیوند ال جی 55 اینچ 4K مدل QNED81 2023

✅ سال عرضه: 2023
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: اندونزی/مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 120 هرتز
✅ سیستم عامل: webOS
✅ نوع صفحه نمایش: QNED

ادامه مطلبShow less
32,300,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV QNED81 4K 55Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون ال جی 55QNED81 

تلویزیون هم یکی دیگر از موارد  ضروری در خانه بوده و اگر دارای وِیژگی های امروزه باشد می توان در طول روز به سرگرمی و تفریج با آن پرداخت. تلویزیونی که امروز می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم تلویزیون ال جی 55QNED81 است. از این دستگاه می توان برای استفاده خانگی و روزمره، تماشای حرفه ای فیلم و سریال و گیمینگ حرفه ای استفاده نمود. تلویزیون QNED81 از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند که تصاویر بسیار طبیعی با رزولوشن 2160×3840 پیکسل در صفحه نمایش نشان می دهد. 

تلویزیون ال جی QNED81 با ترکیب دو فناوری NanoCell و Quantum Dot توانسته است به طیف گسترده‌تری از رنگ‌های سرزنده دست پیدا کند. به این صورت که با به نمایش گذاشتن حجم 100% رنگ‌ها تصویری که ایجاد می‌کند حاوی رنگ‌های درخشان، صفحه نمایشی روشن، کنتراستی عالی و چندین ویژگی جذاب دیگر است. پنلی که در تلویزیون استفاده شده از نوع IPS است که در حقیقیت زاویه دید گسترده‌تری را به نسبت VA در اختیار بیننده قرار می دهد. پردازنده α7 AI Processor 4K Gen6 با هوش مصنوعی ترکیب شده و وظیفه پردازش و تجزیه و تحلیل داده های تصویر را دارد.  در واقع این قابلیت با پیروی از الگوریتم های خاص تصاویر را فریم به فریم آنالیز کرده و ناخالصی‌ها را به صورت کاملا ماهرانه حذف می‌کند، تا بیننده را به سوی دیدن تصاویر خارق العاده دعوت نماید. 

 تلویزیون  ال جی 55QNED81 از بلندگوهای پر توان بهره‌ور می باشد، این بلندگوها صدا را با کیفیت بالا به گوش شنوندگان می رساند. توان صدا این دستگاه 20 وات می باشد که تا حدودی متناسب است. فناوری Dolby digital plus با حضور پر رنگ خود صدا را با کیفیت عالی فشرده سازی کرده و آن را به سمع شنوندگان می رساند. سیستم عامل WebOS و یک دنیا سرگرمی نیز را در این تلویزیون گنجانده اند. دسترسی به آن ها بسیار راحت بوده که فقط کافیست اتصال اینترنتی را فراهم کنید، تا به انواع برنامه ها دست یابید. دو پورت و درگاه های ارتباطی HDMl و USB و یک سری راه های ارتباطی را در این محصول حضور دارد، که زمینه ی اتصال با انواع وسایل جانبی و کنسول بازی را برایتان فراهم می کند. 

معرفی تلویزیون ال جی 55QNED81

کیفیت تصویر

تصویر یکی از مشخصه های مهم در خرید تلویزیون بوده؛ کیفیت‌های تصویر دیگر قدیمی شده و بسیاری از مردم به استفاده از کیفیت‌های فول اچ دی (Full HD) و فورکا روی آورده‌اند کیفیت تصویر فورکا در مقایسه با فول اچ دی (Full HD) رزولوشن بیشتری داشته و چهار برابر از پیکسل‌های بیشتری برخوردار است و به همین دلیل گران تر نیز بوده و می‌تواند تصاویر و محتوا را با جزئیات بالا برای شما ارائه دهد. شما با خرید یک تلویزیون فورکی محتواهای دلخواه خود را با کیفیت تصویر بسیار بالا ببینیند. 

رزولوشن 

رزولوشن عامل تشخیص کیفیت تصویر بوده و در کیفیت تصویر فورکی 4K از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می شود. حدود 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش 55 اینچ شما جای گرفته اند و حضور این همه پیکسل بدون شک تصاویر طبیعی با وضوح بالا می باشد. قابلیت  AI Super Upscaling 4K جهت افزایش رزولوشن در این تلویزیون به کار برده شده است.

پنل IPS 

پنل‌های IPS دقیق‌ترین و ثابت‌ترین رنگ‌ها را نمایش می‌دهند و همچنین زاویه‌ی دید گسترده‌ی 178 درجه‌ای دارند و این یعنی می‌توانید اساساً از هر زاویه‌ای به نمایشگر نگاه کنید و کیفیت تصویر و کنتراست تغییر نخواهد کرد. 

رفرش ریت 120 هرتز 

حرکت تصویر گاهی در تلویزیون و محتواهای مختلف با سرعت اتفاق می‌افتد به گونه‌ای که تلویزیون‌های رده پایین یا معمولی، امکان بروزرسانی تصویر در لحظه و ارائه آن با کیفیت لازم را ندارند اما ال جی با در نظرگرفتن این موضوع ابتکار خلاقانه ای به خرج داده و سطح بروزرسانی تصویر و سرعت حرکت آن را در تلویزیون کیوند 55QNED81 به 120 هرتز رسانده است. با فراهم شدن این ویژگی در این محصول می توانید در گیمینگ و یا حتی تماشای تلویزیون به صورت حرفه ای از وجود آن بهره‌مند شوید و کمپانی الجی را برای ساخت و ارائه این تلویزیون هوشمند و بی‌نقص تحسین کنید.

پردازشگر آلفا 7 نسل 6 

تلویزیون کیوند ال جی  55QNED81 با پشتیبانی رزولوشن 4K  می‌تواند جزئیات فوق العاده‌ای را در نمایشگر بزرگ خود به تصویر بکشد. این تلویزیون در واقع با استاندارد 4K  توانایی پوشش دهی 2160 در 3840 پیکسل را در نمایشگر خود دارد که این میزان 4 برابر وضوح فول اچ دی بوده و موجب می‌شود سطح بالایی از واقع گرایی را تجربه کنید. در راستای پردازش محتواهای ویدیوئی برای آماده سازی نمایش در صفحه نمایش تلویزیون از پردازنده تصویر α7 Gen6 AI Processor استفاده شده است. این پردازنده از طریق هوش مصنوعی برای ارتقاء محتوهای ویدئویی با کیفیت پایین‌تر از حد انتظار اقدام می‌کند و تنظیمات تصویر را به صورت خودکار متناسب با محتواهای ویدیویی اعمال می‌سازد. همچنین با استفاده از فناوری 4K upscaling می‌تواند محتواهای با کیفیت پایین‌ تر را نزدیک به 4K نمایش دهد. علاوه بر آن این پردازنده با برخورداری از Face Enhancing و Text Upscaling چهره های افراد و متن های موجود در تلویزیون را با کیفیت بسیار بالاتری نمایش می دهد. 

با استفاده از فناوری پیشرفته برای ارائه تصویری دقیق‌تر، AI Picture Pro بر اساس یادگیری عمیق، کیفیت تصویر نهایی را ارائه می‌دهد. این ویژگی تطبیق‌پذیر به خوبی چهره‌ها، اشیاء و پس‌زمینه را در یک صحنه تشخیص می‌دهد و بافت و جزئیات ظریف را غنی می‌کند تا تصاویری با واقع‌گرایی بی‌نظیر ارائه دهد. با فناوری AI Picture Wizard یک حالت تصویر پیشرفته بودهه که توسط پردازنده و هوش مصنوعی میلیون تنظیمات احتمالی را برای دستیابی به بهترین تنظیمات تصویر پردازش می‌کند و همچنین انتخاب‌های بیننده را تشخیص می‌دهد. این یک فرآیند 6 مرحله‌ای جدید است که یک حالت تصویر شخصی سازی شده را به ارمغان می‌آورد. قابلیت AI Genre Selection محتواهای HDR و SDR را از لحاظ  صدا و تصویر با کیفیت بالاتری به شما نشان می دهد. 

پردازشگر آلفا 7 نسل 6

کنتراست 

 این محصول به نور پس زمینه Edge LED مجهز شده است. فناوری Dimming Pro به عنوان نوع خاصی از فناوری لوکال دایمینگ با کنترل نور پس زمینه در نمایشگر 55 اینچی تلویزیون کنتراست را بهینه می‌کند. این ویژگی تنظیم نور را به صورت مطلوبی انجام می‌دهد تا نقاط کم‌نور تقویت شوند و نقاط روشن نیز در روشنایی بهبودیافته‌ای رنگ‌ها را به تصویر بکشند. تکنولوژی Ultra Contrast  باعث ایجاد کنتراست بالا در صحنه ها می شود. 

دقت رنگ 

این دستگاه از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند و با استفاده از فناوری  Billion Rich Colors که به تولید بیش از یک میلیارد رنگ غنی در صفحه نمایش منجر می‌شوند. با وجود فناوری نانوسل و QNED Color رنگ ها با طیف رنگی گسترده و بادقت بسیار بالایی نمایش داده می شود. تکنولوژی نانوسل در صفحه نمایش با استفاده از ذرات نانو قابلیت فیلتر کردن رنگ‌های اصلی را از طیف رنگی RGB داشته و می‌تواند ناخالصی‌های رنگ را به طور کامل از تصویر حذف کند. 

دقت رنگ در تلویزیون ال جی 55QNED81

کنترل روشنایی با استفاده از هوش مصنوعی 

تلویزیون ال جی 55QNED81 از فناوری AI Brightness Control جهت کنترل نور صفحه نمایش استفاده میکند. این فناوری به کمک سنسوری که در تلویزیون به کار رفته است شرایط نوری محیط را تشخیص داده و میزان روشنایی صفحه نمایش تلویزیون را با توجه به محیط تنظیم میکند. تکنولوژی AI Brightness Control با کاهش نور به صورت هوشمند کنتراست تصویر را زمان پخش صحنه های تاریک بهبود میبخشد. 

قابلیت HDR 

تلویزیون 2023 ال جی QNED81 همان طور که توضیح داده شده به کنتراست بالا و طیف گسترده از رنگ‌های غنی دست پیدا می‌کند و همین عوامل از آن گزینه‌ای ایده‌آل برای نمایش جزئیات در محتوای HDR می‌سازند. این تلویزیون از فرمت‌های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می‌کند که باعث افزایش بیشترروشنایی در تلویزیون شده اند. تماشای فیلم و سریال با این فرمت ها لذت آن را برای شما چندین برابر می کند. 

فرمت‌ HDR10 Pro

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840

✅ نوع HDR: فرمت HDR10 Pro و HLG

صفحه نمایش QNED در تلویزیون ال جی QNED81

تلویزیون ال جی 55QNED81 از صفحه نمایش QNED بهره گرفته این نمایشگر یکی از جدیدترین ها بوده که برند ال جی در تلویزیون های جدید خود از آن استفاده می کند. کیوند یا QNED  از ترکیب دو فناوری ب نام کوانتوم دات سامسونگ و نانوسل خود ال جی ساخته شده و با ترکیب این دو فناوری تصاویر رنگارنگ منحصر به فردی را ارائه می‌دهد که برای هر کاربری جذاب و شگفت‌انگیز است. همچنین با به نمایش گذاشتن حجم 100% رنگ‌ها تصویری که ایجاد می‌کند حاوی رنگ‌های درخشان، صفحه نمایشی روشن، کنتراستی عالی و چندین ویژگی جذاب دیگر است. این دستگاه فاقد تکنولوژی  Mini LED بوده و نور پس زمینه آن از نوع Edge LED است. 

صفحه نمایش QNED

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: QNED 

✅ نور پس زمینه: Edge LED 

✅ نوع پنل: IPS 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 55 اینچ ال جی QNED81

تلویزیون از آن دسته وسایلی بوده که در معرض دید همه قرار می‌گیرد، از این رو باید در زمان خرید به طراحی و شکل ظاهری آن توجه اساسی نمود. طراحی به عنوان اولین شاخصه هر تلویزیون در اولویت بوده و همواره در مرکز توجه قرار می گیرد. بدون شک برند ال جی در زمینه طراحی تلویزیون های خود همچنان بی رقیب عمل کرده و با ارائه تلویزیون ال جیQNED81 باری دیگر شکوه و اقتدار خود را در این عرصه به اثبات رسانده است.  اگر از دسته افرادی هستید که هموار دغدغه خرید یک تلویزیون با کیفیت در ظاهر دلباخته را دارید که بتوان به وسیله آن جلوه‌ای شیک و با شکوها را ایجاد کرد تلویزیون کیوند ال جی QNED81 گزینه ای عالی برای شما خواهد بود.

حاشیه و ضخامت باریک

ال جی ضمن اینکه تجربه بصری همه‌جانبه و بی نظیر را برای شما به ارمغان آورد فریم اطراف نمایشگر را به صورت قابل توجه کاهش داده است تا صفحه ای وسیع برای تماشای محتوای جذاب در اختیار داشته باشید. در نتیجه تمام تمرکز شما به طرف محتوای در حال پخش خواهد بود و اصلا حواستان پرت نخواهد شد. این تلویزیون پسندیده در بخش ضخامت بدنه واقعا بی نظیر بوده و در باریک‌ترین ضخامت روانه بازار شده است، به طوری که گویی یک صفحه، به باریکی کاغذ برای تماشای تصاویر در اختیار دارید. حاشیه این دستگاه 1.3 سانتی متر و ضخامت آن 3.0 سانتی متر محاسبه شده است.

زمانی که به پنل پشتی تماشا می کنید، پورت و درگاه های ارتباطی را در قسمتی مستطیلی شکل مشاهده می کنید. طراحان برای ایجاد محیطی مرتب و آراسته درگاه های ارتباطی را در پنل پشتی جاسازی نمودند، تا از بهم ریختگی و شلختگی سیم و کابل در جلوی نمایشگر جلوگیری شود.

قابلیت نصب روی دیوار

برای کسانی که دوستدارند تلویزیون خود را به دیوار متصل کنند باید گفت که این قابلیت در تلویزیون ال جی 55QNED81 وجود دارد و شما می توانید با جداسازی پایه ها و یک براکت دیواری 300×300 این دستگاه را به دیوار متصل کنید. پایه ی این محصول به صورت مستطیلی شکل در وسط قرار دارد که بسیار محکم بوده و وزن تلویزیون را به خوبی تحمل می کند. همان طور که گفتیم پایه ها قابلیت جداسازی را نیز دارند، از این رو در صورت کمبود جا و‌ مدرن سازی محیط های خود می توانید، پایه‌ها را جدا نمایید و آن را توسط براکت های مخصوص به دیوار نصب کنید و یک فضای هنری و سینمایی را برای خود ایجاد کنید.

جنس بدنه و جنس پایه

پشت بدنه تلویزیون ال جی QNED81 از پلاستیک فشرده طراحی شده که تا حدودی مقاومت بالایی را دارد. با این حال اگر به قسمت پایین یعنی پایه تلویزیون نظری کنیم متوجه می شویم که یک پایه بسیار عالی در وسط تلویزیون قرار گرفته که می تواند به شکل بسیار خوبی کاملا وزن تلویزیون را تحمل کند. این پایه کاملا پلاستیکی است. بین پایه یک جای خالی وجود دارد که از آن را برای قرار دادن بعضی از ساندبارها در کنار تلویزیون استفاده می گردد. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 55 اینچ ال جی QNED81

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 1.3 سانتی متر

✅ ضخامت: 3.0 سانتی متر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: وسط و خطی

✅ اندازه براکت: 300×300

این تلویزیون در سایز های 50، 55، 65، 75، 85 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون QNED81 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون ال جی 55QNED81

اجرای کنسول های بازی

تلویزیون ال جی 55QNED81 با داشتنن 4 پورت HDMI که دو عدد آن در نسخه 2.1 و دو عدد دیگر در نسخه 2.0  بوده توانایی اتصال کنسول های بازی جدید و قدیم را دارد. این دستگاه جوابگو نیاز های یک کاربر حرفه ای می باشد. به دلیل وجود رفرش ریت 120 هرتز و فناوری هایی همچون VRR کیفیت بالایی را برای شما ارائه می دهد. این دستگاه با رفرش ریت 120 هرتز و تاخیر ورودی 5.5 میلی ثانیه همچنین زمان پاسخگویی 12.3 میلی ثانیه هیچ لگ یا تاخیری را رد هنگام بازی کردن ایجاد نمی کند. با حالت تصویر Game Optimiser و منوی  Game Dashboard در تلویزیون ال جی 55QNED81  گزینه‌های بیشتری در زمینه گیمینگ در دسترس کاربران قرار می‌دهد. با قابلیت Black Stabiliser در صحنه های تاریک کنتراست بالاتری را برای شما ایجاد می کند تا دشمنان را در دل تاریکی تشخیص دهید و پیروزی را در بازی برای خود به ارمغان بیاورید. 

حالت HGiG به عنوان یکی از ویژگی‌های موجود در تنظیمات بازی نمایش رنگ‌های بازی‌ها با کیفیت بیشتر در محتوای HDR را فراهم می‌کند. همچنین قابلیت ALLM در هنگام نصب کنسول بازی به تلویزیون باعث کاهش تاخیر ورودی خواهد شد. علاوه بر این موارد شما از طریق سرویس ابری گیمینگ حتی در صورت عدم وجود کنسول بازی می توانید به صورت آنلاین بازی را اجرا کنید ولی برای انجام این کار باید تلویزیون را به اینترنت متصل نمایید. همچنین این دستگاه به تکنولوژی VRR جهت ارائه فریم ریت متغیر بین 60 تا 120 هرتز و تجربه بهتر در بازی نیز مجهز شده است. تکنولوژی AMD FreeSync و Nvidia G-Sync به معنای این بوده که تلویزیون  از کارت گرافیکی پشتیبانی می کند از این رو تمامی صحنه ها بدون پارگی و بریدگی در بازی نمایان می شوند. 

بازی و گیم در تلویزین ال جی QNED81

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 5.5 میلی ثانیه 

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

امروزه با پیشرفت تکنولوژی محصولات خانگی نیز هوشمند شده اند تلویزیون از مدل هایی بوده که چندین سال شرکت های سازنده آن ها را هوشمند کرده اند تا به وسیله آن بتوانید کارهای متنوع و کاربردی را انجام دهید ودر طول روز سرگرمی مناسبی را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید. 

سیستم عامل 

تلویزیون های ال جی فقط از یک سیستم عامل مخصوص به نام webOS بهره می برند. این رابط کاربری بسیار ساده و روان بوده به طوری که حتی برای کودکان نیز قابل فهم است. همچنین تلویزیون کیوند ال جی 55QNED81 از زبان و منو فارسی نیز پشتیبانی می کند و این یک ویژگی خوب برای کاربران است. حافظه داخلی این دستگاه 16 گیگ بوده که تنها 4.16 گیگ آن در دسترس مانده از این رو شما می توانید انواع برنامه را روی تلویزیون دانلود و نصب نمایید. قابلیت اتصال به اینترنت با کابل LAN و WiFi امکان پذیر بوده و با مرورگر وب می توانید در صفحات وب به جستجو محتواهای مورد علاقه خود بپردازید. 

سیستم عامل وب او اس در تلویزیون ال جی QNED81

ریموت کنترل اسمارت و هوشمند 

تلویزیون ال جی 55QNED81 دارای یک ریموت کنترل جادویی و هوشمند بوده که بسیار خوش دست است و دکمه ها و قابلیت هایی از جمله میکروفون داخلی دارد تا شما با استفاده از صدا خود از دستیار های صوتی و جستجو صوتی استفاده نمایید. دکمه اسکرول آن و حسگر اشاره گر باعث شده تا به راحتی با تلویریون کار کنید و در بین منوها جابه جا شوید. این ریموت با استفاده از باتری های قلمی یک بار مصرف شارژ می شود. 

ریموت کنترل اسمارت و هوشمند تلویزیون QNED81

قابلیت اجرا دستورات صوتی 

تلویزیون ال جی 55QNED81 مجهز به دستیار صوتی از نوع الکسا و گوگل بوده تا شما با استفاده از صدا خود بتوانید کارهایی ازقبیل: رفتن به مرورگر وب، تغییر کانال ها خاموش و روشن کردن دستگاه، اطلاع از وضعیت آب و هوا و.... را انجام دهید. برای استفاده از این دستیار صوتی باید میکروفون ریموت کنترل را فعال نمایید. با استفاده از جستجو صوتی هم بدون نیاز به تایپ کردن تنها از طریق صدا به جستجو محتواهای مورد علاقه خود بپردازید. 

قابلیت اجرا دستورات صوتی

انتقال صدا و تصویر به تلویزیون

چندین راه برای آنکه بتوانید گوشی خود را به تلویزیون ال جی 55QNED81 متصل کنید وجود دارد. قابلیت Mobile Connectivity  برای کاربران گوشی اندروید تعبیه شده که با ان می توانید هر نوع محتوایی در گوشی هوشمند خود از جمله: فیلم، موسیقی، سند، تصویر و.... را در صفحه نمایش 55 اینچ مشاهده کنید. همچنین کاربران گوشی اپل و IOS با قابلیت Apple Airplay می توانند محصولات خود را به تلویزیون متصل کنند بنابراین کاربران اندروید و IOS محدودیتی برای استفاده از این قابلیت را ندارند. 

برای انتقال صدا قابلیت Sound Share وجود دارد با این فناوری می توانید صدا را از موبایل خود به تلویزیون و بالعکس از تلویزیون به گوشی منتقل نمایید. حتی می توانید از طریق هندزفری به صدا تلویزیون گوش نمایید. این قابلیت در هنگام شب بسیار کاربردی بوده و شما بدون ایجاد مزاحمت برای سایر افراد خانواده می توانید صدا تلویزیون را بشنوید. 

سایر امکانات هوشمند 

هنوز هم امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 55QNED81 به پایان نرسیده است. این دستگاه از فناوری AI Concierge پشتیبانی می کند به وسلیه این تکنولوژی که با هوش مصنوعی هم ادغام شده هر چیزی را که بیشتر جستجو کرده اید و همچنین بسته به سلیقه شما انواع محتوا را با توجه به آن ها به شما نمایش می دهد. این دستگاه از اینترنت اشیاء IoT پشتیبانی می کند و از این طریق شما با نصب برنامه LG ThinQ روی گوشی از راه دور می توانید تلویزیون و سایر لوازم خانگی هوشمند خود را کنترل و مدیریت نمایید. 

ال جی برای علاقمندان به ورزش فناوری Sports Alert را به کار برده که به وسیله آن می توانید از نتایج بازی یا زمان شروع و پایان مسابقات ورزشی آگاه باشید. با Multi View صفحه نمایش خود را به دو ورودی متفاوت تقسیم کنید که در یکی از آن ها ایمیل های خود را چک کنید و در دیگری به تماشای فیلم بپردازید. همچنین از طریق قابلیت USB Camera Compatible یک دوربین ال جی را به این دستگاه متصل کنید تا بتوانید تماس تصویری را با همکاران، دوستان و خانواده های خود برگذار کنید و حتی در جلسات کاری نیز شرکت کنید. والدینی که می خواهند فرزندان خود به قسمت هایی از تلویزیون دسترسی نداشته باشد می توانن از قابلیت Family Settings کمک بگیرند.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون ال جی QNED81

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: webOS

✅ حافظه داخلی:16 گیگ

✅ نسخه WiFi: نسخه 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.0

پورت و روش های اتصال 

پورت های ارتباطی تلویزیون کیوند ال جی 55QNED81 در پشت دستگاه و در یک بریدگی قرار گرفته اند. 4 عدد پورت HDMI اتصال کنسول های بازی، دی وی دی پلیر، کامپیوتر و.... را برای شما فراهم می کند. 2 عدد از آن ها نسخه 2.1  بوده این پورت برای گیمر های بسیار مهم بوده چون می توان انواع کنسول های بازی نسل جدید را به تلویزیون متصل کنند. با دو ورودی USB هم می تواند انواع فلش مموری و هارد دیسک یا دوربین های دیجیتال سازگار ال جی را به تلویزیون 55 اینچ متصل کنید. پورت Optical، LAN و ورودی آنتن RF از راه های ارتباطی مستقیم و سیم دار این دستگاه به شمار می روند. همچنین از اتصالات غیر مستقیم این دستگاه می توان به بلوتوث و وای فای اشاره کرد. گیرنده دیجیتالی هم انواع کانال های خارجی و داخلی را بدون برفک دریافت و پخش می نماید از این رو شما نیازی به خرید دستگاه اضافی ندارید.

کیفیت و قدرت صدا 

صدا در کنار یک کیفیت تصویر بالا می تواند لذت دیدن هر نوع محتوایی را برای شما چندین برابر کند. سیستم صوتی تلویزیون 55 اینچ کیوند ال جی QNED81 از طریق دو عدد بلندگو که در سمت چپ و راست قرار دارد پخش می شود. این دو عدد بلندگو با هم صدایی به قدرت 20 وات را در محیط تولید و پخش می نماید. این محصول از تکنولوژی های صوتی HE-AAC ،Dolby AC4 ،Dolby Digital و Dolby Digital Plus پشتیبانی کرده این فرمت ها با ایجاد چند کانال مجازی باعث ایجاد صدایی فراگیر و همه جانبه شده است. از دیگر ویژگی های دیگر در صدا تکنولوژی DTS بوده و قادر است صدای چپ و راست را به طور جداگانه بازسازی کند و تماشاگران را در محیط صوتی استریو قرار دهد. 

کیفیت و قدرت صدا تلویزیون ال جی 55QNED81

هوش مصنوعی در صدا 

پردازنده هوش مصنوعی ال جی در این دستگاه با استفاده از فناوری AI Sound می‌تواند یک سیستم صوتی فراگیر مجازی را شبیه سازی کند که در پخش صدا به صورت فراگیر و همه‌جانبه‌تر موثر خواهد بود. این قابلیت می تواند انواع حالت صدا را با توجه به ژانر پخش شده تنظیم کند. تکنولوژی AI Acoustic Tuning با استفاده از ریموت کنترل و یک حسگر فاصله شما را تا تلویزیون تشخیص، سپس متناسب با آن میزان صدای این دستگاه را تنظیم می نماید. 

متصل کردن سیستم صوتی به تلویزیون ال جی 55QNED81 

برای آن دسته از افرادی که از میزان صدا تلویزیون کیوند ال جی QNED81 ناراضی هستند یا خواهان صدا بیشتر برای مهمانی های خود هستند شرکت ال جی انواع فناوری را در این زمینه به کار برده است . شما با استفاده از بلوتوث  یا پورت Optical می توانید بدون سیم یا با کابل هر نوع سیستم صوتی را به این دستگاه متصل نمایید. همچنین از طرق قابلیت Simultaneous Audio Output صدا را به صورت همزمان و هماهنگ از سیستم های صوتی و تلویزیون بشنوید. با قابلیت Bluetooth Surround Ready می توانید به صورت همزمان دو عدد بلندگو یا اسپیکر را به این مدل متصل نمایید. اگر سندبار را به تلویزیون 55 اینچ ال جی QNED81 محصول 2023 متصل کردید از طریق قابلیت Soundbar Mode Control می توانید روی تلویزیون کنترل و تنظیمات لازم برای سندبار خود انجام دهید. 

متصل کردن سیستم صوتی به تلویزیون ال جی 55QNED81

حدف نویز های اضافی 

به دلیل اینکه خروجی صدا دارای نویز است ال جی برای راه حل این مشکل تکنولوژی Clear Voice Pro  قرار داده؛ این فناوری باعث حذف صداهای اضافی و نویز دار می شود و صدایی رسا و شفاف را گوش مخاطبان می رساند. همچنین در این قابلیت صدا اصلی را از صدا پس زمینه توقیت می کند تا شما واضح و قدرتمند تر صدا دیالوگ ها را بشنوید. 

مجموع عملکرد ها

تلویزیون 55QNED81 یکی از محصولات 2023 ال جی بوده؛ این تلویزیون با صفحه نمایش QNED و رفرش ریت 120 هرتز برای تماشای فیلم و سریال به صورت حرفه ای و همچنین گیمینگ بسیار متناسب است. سایز 55 اینچ این محصول برای سالن های متوسط قابل خریداری می باشد؛ البته سایز های دیگری هم در سایت اصلی کالا وجود دارد و شما بسته به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید. پردازنده آلفا 7 نسل 6 با هوش مصنوعی ترکیب شده و در تصویر و صدا عملکرد بسیار بالایی را از خود نشان می دهد. سیستم صوتی این محصول 2 کاناله بوده و صدایی به قدرت 20 وات را در محیط پخش می کند. کاربران جهت افزایش صدا می توانند انواع سیستم صوتی را به صورت کابل یا بدون سیم به تلویزیون متصل نمایید. سیستم عامل وب او اس قابلیت اتصال به اینترنت و گوشی، مروگر وب، دستیار صوتی و جستجو صوتی، قابلیت ضبط فیلم PVR را برای شما فراهم می سازد. جهت خرید تلویزیون ال جی 55QNED81 به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

نقاط قوت

نقاط ضعف

 نرخ نوسازی متغیر (VRR)

❌نسبت کنتراست معمولی

✅  درگاه های HDMI در نسخه 2.1

❌نداشتن صدای سه بعدی

✅ نرخ نوسازی 120 هرتز

❌ کیفت ساخت پایین در بدنه

✅ تأخیر در ورودی 5.5 میلی ثانیه در 120 هرتز 4K

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV QNED81 4K 55Inch

مشخصات

مدل کامل
55QNED81
سری
سری 8
سال ساخت
2023 میلادی
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
QNED
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
617
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
654
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
α7 Gen6 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10
حالت های تصویر
Cinema
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
-
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Down Firing
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4 /Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ DTS /HE-AAC /Ultra Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
Music
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
12.3 میلی ثانیه
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
5.5 میلی ثانیه
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
2023
حافظه داخلی (گیگابایت)
16
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
دارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2 عدد 2.0 و 2 عدد 2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.0
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
ندارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Cinema Screen 3 Sided
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی و نقره ای
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
2
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1236x746 x260
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1236x716x29.7
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1360x810x187
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
15.5
15.5
وزن پایه (کیلوگرم)
19.3
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
24.2
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55QNED81
سری
سری 8
سال ساخت
2023 میلادی
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
QNED
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
617
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
654
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
α7 Gen6 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10
حالت های تصویر
Cinema

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Down Firing
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4 /Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ DTS /HE-AAC /Ultra Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Music
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
12.3 میلی ثانیه
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
5.5 میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
2023
حافظه داخلی (گیگابایت)
16
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2 عدد 2.0 و 2 عدد 2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.0
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Cinema Screen 3 Sided
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی و نقره ای
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
2
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1236x746 x260
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1236x716x29.7
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1360x810x187

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
15.5
15.5
وزن پایه (کیلوگرم)
19.3
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
24.2

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم