تلویزیون شیائومی 65A PRO

تلویزیون شیائومی ال ای دی 65 اینچ 4K مدل A PRO

✅ سال عرضه: 2023
✅ کشور سازنده: چین
✅ کشور مونتاژ: چین
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: Android
✅ نوع صفحه نمایش: LED

ادامه مطلبShow less
35,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
xiaomi TV A PRO 4K 65Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون شیائومی 65A PRO

یکی از دستگاه های زیبا در برند شیائومی مدل 65A PRO بوده این دستگاه سری A و در سال 2023 تولید و روانه بازار شد. شیائومی یکی از برندهای تولید گوشی در چندین سال اخیر بوده و با گسترش خود دو سه سالی بوده که در تولید تلویزیون خودش را در بین برند های دیگر جا کرده است. همان طور که می دانید تمامی محصولات شیائومی از کیفیت بسیار بالا و قیمت اقتصادی و مناسب برخوردار بوده تا هر قشری از جامعه بتواند آن را خریداری نماید. این محصول برای استفاده خانگی و معمولی همچنین تماشای فیلم و سریال بهترین گزینه برای خرید می باشد. 

این مدل از تلویزیون شیاومی از کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می کند. از  صفحه نمایش LED ساخته شده و رفرش ریت 60 هرتز دارد. قدرت و کیفیت صدای تلویزیون یکی از بخش‌هایی است که نمی‌توان از صرف نظر کرد. شیائومی در ساخت تلویزیون 65 APRO  از دو بلندگو استفاده کرده است. این مدل همانقدر که برای ارائه تصویر قابل تحسین است برای صدا نیز هست. هر دوی این بلندگوها صدایی به قدرت 20 وات را در محیط تولید و پخش می کنند. 

مدل APRO از سیستم عامل اندروید نسخه 11 پشتیبانی می کند. همچنین رابط کاربری Google TV محتویاتی از قبیل فیلم، نمایش‌ها و موارد دیگر را از سراسر برنامه‌ها و اشتراک‌های شما گردآوری کرده و صرفاً برای خودتان سازمان‌دهی می‌کند. قابلیت اتصال به WiFi هوشمند بودن این دستگاه را می رساند. 3 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB از راه های ارتباطی مستقیم و مهم تلویزیون 65 اینچ شیائومی A PRO به شمار می روند. 

معرفی تلویزیون شیائومی 65A PRO

کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ شیائومی A PRO

یکی از ارکان های مهم خرید در تلویزیون مربوط به تصویر آن می باشد. تلویزیون شیائومی 65A PRO از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می‌کند. در واقع با این کیفیت تصاویر در نمایشگر تلویزیون وضوحی 4 برابر بالاتر از تلویزیون‌های فول اچ‌دی به نمایش گذاشته می‌شوند. این وضوح بالا به دلیل تراکم بیشتر در پیکسل‌های تشکیل دهنده صفحه نمایش تلویزیون بوده و همین باعث شده جزئیات کامل‌تری از تصاویر به بیننده نمایش داده شود. البته برخی از ویژگی‌های تصویر نیز در وضوح بالای تصاویر نقش دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • رزولوشن 

رزولوشن به تعداد پیکسل‌هایی اشاره دارد که در یک تصویروجود دارد و رزولوشن بالاتر به معنی وجود تعداد بیشتری پیکسل در هر اینچ است که منجر به تصاویر با جزئیات بیشتر و کیفیت بهتر می‌شود. کیفیت تصویر 4K از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می کند و به معنای حضور 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش شما است که تصاویر بسیار طبیعی با وضوح بالا به شما نماش خواهد داد. 

کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ شیائومی A PRO

پنل IPS 

تلویزیون شیائومی 65A PRO دارای پنل IPS بوده این پنل نمی تواند رنگ های مشکی را با کیفیت بالا نمایش دهد و اگر در محیط های تاریک به تماشای تلویزیون بپردازید رنگ های مشکی به رنگ خاکستری نمایش داده می شود. اما پنل های IPS ویژگی های خاص خود از جمله زاویه دید گسترده را دارد یعنی حتی اگر در گوشه و کنار تلویزیون قرار بگیرید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت و رنگ های دقیق خواهید بود. همچنین این پنل ها نسبت به تمامی پنل های دیگر محکم می باشند. 

دقت رنگ 

تلویزیون شیائومی مدل A PRO از عمق رنگی 10 بیت پشتیبانی می کند که می تواند طیف گسترده ای از رنگ ها را در صفحه نمایش نشان دهد. این دستگاه از یک میلیارد رنگ پشتیبانی می کند تا طیف گسترده ای را با فناوری  Wide Color Gamut برای هر تصویر ایجاد نماید. با  Wide Color Gamut وسعت رنگ در تلویزیون افزایش می یابد و تمامی تصاویر در وضوح رنگ بهتری نمایش داده می شوند. تلویزیون فوق می تواند 90% از فضای رنگ DCI-P3 را پوشش دهد. 

دقت رنگ

کنتراست 

 کنتراست که به اختلاف میزان درخشندگی رنگ‌های تیره و روشن در صفحه نمایش گفته می‌شود یکی از ملاک‌های بسیار کلیدی در ارزیابی کیفیت تصویر هر تلویزیون است. به هر میزان که تضاد بین رنگ‌های تاریک و روشن افزایش یابد، کنتراست افزایش یافته و به تبع آن می‌توان بیننده جزئیات بیشتر در صحنه‌ها بود. متاسفانه تلویزیون شیائومی مدل A PRO از فناوری نور دهی موضعی  Local Dimming پشتیبانی نمی کند از این رو نباید انتظار بالایی از آن داشته باشید. البته شیائومی فناوری Global Dimming را در این دستگاه تعبیه نموده تا با ایجاد کنتراست در صحنه ها بتواند کنتراست مطلوب و قابل قبولی را ارائه دهد. 

رفرش ریت 60 هرتز 

شرکت شیائومی برای تلویزیون اقتصادی خود مدل 65A PRO از رفرش ریت 60 هرتز استفاده می کند؛ این میزان برای نشان دادن صحنه های سریع زیاد مناسب نیست و باعث حذف برخی فریم‌های تصویر در صحنه‌های سریع شده و هنگام نمایش ممکن است با تاری تصاویر و حذف شدن برخی فریم‌ها همراه شود. از این رو شیائومی برای جبران این مشکل قابلیت MEMC را در این دستگاه قرار داده است. این فناوری با بازسازی فریم‌های از دست رفته می‌تواند از وقفه و تاری در نمایش‌ صحنه‌های سریع جلوگیری کند و حرکتی صاف و روان را در نمایش صحنه‌های سریع انواع محتواها ایجاد کند. به لطف این فناوری می‌توانید نهایت لذت را از صحنه‌های سریع بازی‌های ورزشی، بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های سریع تجربه کنید. 

روشنایی بالا با تکنولوژی HDR 

محدوده دینامیکی بالا HDR در تلویزیون شیائومی مدل 65A PRO وجود دارد. این قابلیت کمک می کند تا جایی که امکان دارد هر تصویر یا رنگ را با روشنایی بالای مشاهده کنید. فرمت های HDR10, HLG, Dolby Vision کمک می کند تا محتواهای HDR با روشنایی بالاتر پخش شود. دالبی ویژن (Dolby Vision) که از همه این نسخه ها بهتر است سطح بهتری از روشنایی، رنگ و کنتراست را ارائه می‌دهد که سبب می‌شود، تصویری واضح‌تر را در اختیار داشته باشید و تجربه‌ای سینمایی از تصویر را دریافت کنید.

روشنایی بالا با تکنولوژی HDR

پردازنده Cortex-A55

تلویزیون شیائومی در بخش سخت افزاری از یک CPU به نام Cortex-A55 استفاده نموده که یک پردازشگر 4 هسته ای بوده و باعث شده تا هیچ تاخیری هنگاک کار با تلویزیون دیده نشود و برنامه ها رود اجرا شوند. همچنین این تلویزیون برای بخش تصویر به یک پردازشگر به نام Mali G52 MP2 مجهز شده است که وظیفه تجزیه و تحلیل محتواها را دارد. هر نوع تصویری که بی کیفیت باشد این پردازشگر سریعا ان را دریافت نموده و با دقت آن را پردازش می نماید سپس به کمک 4K Upscaling آن ها را نزدیک به 4K ارتقا می دهد. 

پردازنده Cortex-A55

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 3840x2160

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR10

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: LED

✅ نور پس زمینه: -

✅ نوع پنل: IPS

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون شیائومی A PRO

امروزه بیشتر کاربران به طراحی محصولات خود اهمیت می دهند؛ در اولین مرحله خرید تلویزیون، طراحی و ساختار ظاهری آن بیشترین نقش را ایفا می‌کند. شیائومی در طراحی و ساخت این تلویزیون به استانداردهای بالای طراحی و متدهای نوین را واقف بوده است. تلویزیون شیائومی A PRO با طراحی زیبا و مدرن خیلی زود مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد. رنگ این دستگاه مشکی بوده و با سایر لوزام خانگی شما ست خواهد شد. پایه این دستگاه نقش بالایی در ارتقا ظاهر آن داشته و شیائومی آن را متفاوت طراحی کرده دو پایه دو شاخه ای به واسطه یک خط به هم وصل شده اند و جلوه ای بسیار شیک و مدرن را در تلویزیون ایجاد نموده اند. این پایه محکم بوده و تمام وزن تلویزیون را برعهده دارد. جنس پایه ها از پلاستیک فشرده می باشد.

ضخامت و حاشیه های باریک

شیائومی از طراحی Bezel-Less در این دستگاه استفاده نموده؛ حاشیه و فریم های باریک از 3 طرف تلویزیون(چپ، راست، بالا) بسیار باریک شده تا کاربران تمرکزشان فقط روی محتوا در حال پخش باشد. حاشیه  بسیار کم در این مدل باعث شده است تا زاویه دید بسیار بازی در اختیار بیننده قرار گیرد و تمام تمرکز آن بر روی صفحه نمایش معطوف شود.  ضخامت این دستگاه هم تا حدودی کم بوده و بیشترین ضخامت آن در پنل پشتی که پورت های ارتباطی در یک بریدگی قرار گفته اند می باشد. 

قابلیت اتصال به دیوار 

تلویزیون شیائومی 65A PRO قابلیت اتصال به دیوار ر ا دارد شما با جداسازی پایه ها و با یک براکت 300×400 می توانید این دستگاه را به دیوار متصل کنید. با نصب ان روی دیوار شاید کمی دسترسی به پورت ها دشوار شود. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون شیائومی A PRO

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: -

✅ ضخامت: -

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: وسط و خطی 

✅ اندازه براکت: 300×400

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون 65 APRO در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون شیائومی 65A PRO

اجرای کنسول های بازی

تلویزیون 2023 شیائومی مدل 65 APRO توانایی نمایش تصویر با کیفیت 4K@60HZ را دارد. از این رو می توان با آن به انجام بازی های سبک و عادی پرداخت و نباید انتظار بالایی از آن داشته باشید. پورت HDMI در نسخه 2.0 توانایی هر نوع کنسول بازی را دارد ولی بهتر است کنسول های نسل 8 را به آن متصل نمایید تا تجربه بازی بهتری داشته باشید. این دستگاه دارای تکنولوژی ALLM  بوده تا در صورت نصب هر نوع کنسول بازی به آن سریعا به حالت بازی می رود و همنین تاخیر ورودی را نیز کاهش می دهد. 

اجرای کنسول های بازی

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: -

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های هوشمند

تلویزیون شیائومی 65A PRO از سیستم عامل اندروید نسخه 11 پشتیبانی می کند که دارای منو و تنظیمات بسیار آسان بوده و حتی برای کودکان نیز قابل فهم می باشد. رابط کاربری Google TV که توسط گوگل توسعه داده‌شده در این تلویزیون بیشتر به‌عنوان سرویس جستجوی و پخش محتوا کاربرد دارد.همچنین سربرگ های اختصاصی برای برنامه های زنده تلویزیونی دارد و یک سربرگ For You دارد که همه پیشنهادهای خود را در این نقطه می توانید پیدا کنید. سربرگ های دیگری هم برای دسترسی سریع به فیلم ها، نمایش ها، برنامه ها و کتابخانه محتواهای خریداری شده و اجاره شده فراهم شده است.

قابلیت اتصال به WiFi با این دستگاه فراهم شده و شما می توانید با کابل یا بدون نیاز به کابل به اینترنت متصل شوید و در مرورگر وب به جستجو محتواهای مورد علاقه خود بپردازید. با اتصال این محصول به اینترنت می توانید در مرورگر وب به جستجو محتواهای مورد علاقه خود بپردازید و در فروشگاه گوگل پلی هر نوع برنامه ای را به دلخواه خود دانلود و نصب نمایید. حافظه داخلی هم 16 گیگ بوده که نصف آن فقط مانده شده تا برای سری کارها بتوانید از ان استفاده نمایید. پشتیبانی از منو فارسی یک ویژگی خوب و عالی برای کاربران ایرانی است. 

امکانات و قابلیت های هوشمند

قابلیت اجرا دستورات صوتی 

تلویزیون شیائومی 65 APRO از دستیارهای صوتی پشتیبانی می کند اما چون خود تلویزیون فاقد میکروفون داخلی بوده باید از میکروفون ریموت کنترل استفاده کنید. در ریموت کنترل یک دکمه میکروفون قرار دارد که با فشردن آن و با صدا خود می توانید از دستیار های صوتی و جستجو صوتی استفاده کنید. با این نوع دستیارها تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید و تعامل با این دستگاه بسیار راحت تر شده است. 

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون 

قابلیت اتصال به گوشی برای کاربران اندروید فعال شده است و قابلیت Chromecast این کار را برای شما انجام می دهد تا بدون نیاز به سیم بتوانید محتواهای داخل گوشی هوشمند خود را در صفحه نمایش بزرگتر ببینید. با قابلیت Miracast می توانید لپ تاپ های خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون منتقل کنید.  کاربران IOS نمی توانند گوشی های خود را به این دستگاه متصل نمایند. 

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون

ریموت کنترل هوشمند شیائومی مدل 65APRO

ریموت کنترل شیائومی مینیمال و جذاب است، در کنار این از دستیار صوتی گوگل به صورت سرخود استفاده می کند، می توانید با زدن دکمه دستیار صوتی دستورها تان را از راه دور بر روی تلویزیون اعمال کنید. مورد دیگر هر چند خیلی در ایران کاربردی نیست ولی دکمه های نتفلیکس و پرایم ویدیو نیز برای راحت تر کردن کاربری تلویزیون تعیبه شده اند. این ریموت کنترل قابلیت کنترل 360 درجه دارد یعنی در هر گوشه ای از اتاق که بخواهید تلویزیون را مدیریت کنید با زدن دکمه های ریموت دستورها اجرا می شوند؛ این قابلیت مشکل ریموت هایی که محدودیت داشتند را به کلی برطرف می کند. 

ریموت کنترل هوشمند شیائومی مدل 65APRO

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Android

✅ حافظه داخلی: 16 گیگ

✅ نسخه WiFi: نسخه 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.0

پورت و روش های اتصال 

شیائومی در تلویزیون میان رده جدید خود همچون سایر برندها عمل کرده و تقریبا همان ویژگی های عمومی را در تلویزیون خود بکار برده است. هر چند در دنیای امروز بیشتر افراد به سمت راه های اشتراک گذاری وایرلس یا بی سیم همچون وای فای (Wi-Fi) و بلوتوث (Bluetooth) می روند اما ارتباط کابلی از جایگاه مهمی برخوردار است.شاهد حضور 3 پورت HDMI نسخه 2.0 در مدل 65 اینچ شیائومی هستیم و در کنار آن 2 پورت USB هم بکار رفته است. همچنین پورت اپتیکال (Optical) و چند درگاه دیگر به عنوان درگاه های کابلی تلویزیون جاساز شده اند. موضوع قابل توجه عدم استفاده از پورت HDMI 2.1 و همچنین امکانات گیمینگ است و خیلی نباید خیلی به عملکرد مخصوص بازی تلویزیون دل خوش کنید. خروجی هدفون، 2 ورودی انتن RF، پورت شبکه LAN و ورودی کامپوزیت از دیگر ره های ارتباطی این محصول هستند.  گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) و خارجی (DVB-S2) تمامی کانال های داخلی و خارجی را بدون برفک دریافت می کند و آن ها روی تلویزیون پخش می کند. از این رو شما دیگر نیازی به خرید دستگاه اصافی ندارید. متاسفانه این گیرنده از قابلیت ضبط فیلم PVR برخوردار نیست. 

پورت و روش های اتصال

کیفیت و قدرت صدا 

تلویزیونی که دارای کیفیت صدای مناسبی نباشد خواهانی نخواهد داشت و به درد نمی‌‌خورد. خیلی از تلویزیون‌‌ها وجود دارند که دارای کیفیت تصویر مناسبی هستند ولی در زمینه‌‌ی کیفیت صدا ضعیف عمل می‌‌کنند. این تلویزیون‌‌ها حوصله‌‌ی کاربر را سر برده و میل او به تماشای تلویزیون را از بین می‌‌برند. کیفیت تصویر و صدا در تلویزیون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌‌باشند و عامل تعیین باکیفیت بودن تلویزیون هستند. تلویزیون شیائومی 65A PRO دارای یک سیستم صوتی 2 کاناله بوده که صدایی به قدرت 24 وات را پخش می کند. 

برای آنکه صدایی 3 بعدی و واقعی به گوش شما برسد و آن را در اطراف خود یا حتی بالای سرتان حس کنید فناوری پیشرفته DTS Virtual:X این کار را برای شما انجام می دهد تا شما حس حضور در سینما را داشته باشید. فرمت های Dolby Audio و DTS-X نه تنها جلوه‌های صوتی فراگیری را ایجاد می‌کند بلکه در تقویت دیالوگ‌های صوتی خوب عمل می‌کند.  اگر خواهان وصل کردن هر نوع سیستم صوتی به تلویزیون 65 اینچ شیائومی مدل A PRO هستید می توانید با پورت Optical یا بلوتوث این کار را انجام دهید. 

کیفیت و قدرت صدا

مجموع عملکرد ها

تلویزیون 65APRO از تولیدات جدید برند شیائومی باشد که در سال 2023 روانه عرصه رقابتی شده است. رزولوشن تصویر در این تلویزیون 4K بوده و توان صوتی 24 وات قطعا تجربه شنیدن جزئیات دقیق صدا را به ارمغان آورده است. امکان نمایش 1.7 میلیارد رنگ طبیعی به وسیله نمایشگر این تلویزیون امکان‌پذیر خواهد شد که تجربه تماشای تصاویر را با پالت وسیعی از رنگ های زنده به ارمغان می آورد. بخش مهم دیگر مربوط به قابلیت های اسمارت تلویزیون است که فکر می کنیم این مدل با داشتن سیستم عامل اندروید می تواند به خوبی از پس هر کاری بربیاید. به طور کلی قیمت تلویزیون شیائومی 65APRO به نسبت رقبا ارزان‌تر است و با توجه به مشخصاتی که ارائه می دهد واقعا ارزش خرید بسیار خوبی هم خلق کرده است. جهت خرید تلویزیون 65 اینچ شیائومی مدل APRO به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

نقاط قوت

نقاط ضعف

✅ فرمت Dolby vision

❌کنتراست ضعیف

✅ زاویه دید گسترده

❌نبود پورت HDMI 2.0

✅ قیمت مناسب

❌ نبود قابلیت ضبط فیلم

✅16 گیگ حافظه داخلی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
xiaomi TV A PRO 4K 65Inch

مشخصات

مدل کامل
65A PRO
سری
سری A PRO
سال ساخت
2023 میلادی
شرکت سازنده
شیائومی
کشور سازنده
چین
کشور مونتاژ کننده
چین
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نور پس زمینه
دارد
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
Mali G52 MP2
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
Dolby Vision/ HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Movie /Sport/ Standard /Vivid
توان خروجی صدا (وات)
24 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
ووفر
ندارد
تکنولوژی صوتی
Dolby Audio/ DTS /Virtual:X DTS:X
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
ندارد
فناوری AMD Free Sync
ندارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
ندارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
2023
حافظه داخلی (گیگابایت)
16
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
ندارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
دارد
پشتیبانی از Apple Airplay
ندارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
ندارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
دارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.0
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio) /AVRCP (AV remote control) /HID (mouse/keyboard connectivity) /HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
ندارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Bezel-Less
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1446.48x892.3x287
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1446.48x829.5x275
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1625x970x142
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
15.8
15.8
وزن پایه (کیلوگرم)
16
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
21.3
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65A PRO
سری
سری A PRO
سال ساخت
2023 میلادی
شرکت سازنده
شیائومی
کشور سازنده
چین
کشور مونتاژ کننده
چین
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نور پس زمینه
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
Mali G52 MP2
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
Dolby Vision/ HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Movie /Sport/ Standard /Vivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
24 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby Audio/ DTS /Virtual:X DTS:X
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
2023
حافظه داخلی (گیگابایت)
16
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.0
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio) /AVRCP (AV remote control) /HID (mouse/keyboard connectivity) /HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Bezel-Less
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1446.48x892.3x287
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1446.48x829.5x275
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1625x970x142

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
15.8
15.8
وزن پایه (کیلوگرم)
16
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
21.3

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم