تلویزیون سامسونگ 75QN900D

تلویزیون نئو کیولد سامسونگ 75 اینچ 8K مدل QN900D 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر 
✅ کیفیت تصویر: 8K
✅ رفرش ریت: 120 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV QN900D 8K 75Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 75QN900D

سامسونگ تلویزیون های 2024 خود را معرع کرد که یکی از این مدل ها 75QN900D می باشد. تلویزیون سامسونگ 75QN900D از همه مدل های 2024 بالاتر بوده و به عنوان یک دستگاه بالارده و پرچم دار ثبت شده است. گیمرهای حرفه ای می توانند حساب ویژه ای روی این تلویزیون باز کنند زیرا یک بازی هیجان انگیز را با این دستگاه تجربه خواهید کرد که قبلا با تلویزیون های دیگر تجربه نکرده اید. برای عاشقان فیلم و سریال می توان گفت این مدل در نوع خود بی نظیر می باشد و یک کیفیت تصویر بسیار عالی را برای شمتا فراهم می کند. این محصول ساخت کشور چشم بادامی ها یعنی کره جنوبی و مونتاژ مصر می باشد. 

تا الان هر چه از کیفیت تصویر 4K  می دانستید فراموش کنید زیرا این دستگاه پرچم دار کیفیت تصویر را بالاتر برده و از 8K پشتیبانی می کند. کیفیت تصویر 8K دو برابر بالاتر از وضوح 4K می باشد و تصاویر بسیار فوق العاده وستودنی را ایجاد خواهد کرد. دیدن تصاویر و منابع با وضوح بالاتر بدون شک باعث شده تا ساعت ها به پای تلویزیون بدون آنکه خسته شوید بنشینید. رزولوشن 4320×7680 پیکسل خبر از 18 میلیون پیکسل در صفحه نمایش می دهد. 

در نمایشگر Neo QLED از فناوری نوردهی Mini LED استفاده شده که تراکم نقاط نوردهی بیشتر را به دلیل استفاده از دیودهای نوردهی کوچک‌تر مهیا ساخته و اوج روشنایی خارق العاده‌ای را برای صفحه نمایش تلویزیون به همراه دارد. ترکیب این فناوری با وضوح تصویر 8K  بی‌نظیر است.

در تلویزیون سامسونگ 75QN900B از نسخه جدید سیستم عامل تایزن استفاده شده که سرعت بهبودیافته‌‌ای را به نسبت سال قبل ارائه می‌دهد. این سیستم عامل به دلیل ارائه منوی کاربری بسیار راحت و ساده معروف بوده و دسترسی‌های بسیار متنوعی را برای راحتی بیشتر کاربران مهیا می‌سازد. قابلیت اتصال به اینترنت، مرورگر وب، دستیار و جستجو صوتی، قابلیت اتصال موبایل به تلویزیون، تماس تصویری و.... جذاب‌ترین امکانات این تلویزیون 2024 هستند. 

تلویزیون 8K سامسونگ 75QN900B دارای یک سیستم صوتی بسیار قدرتمند 6.2.4 کاناله است که متشکل از بلندگوها و ووفرهایی بسیار باکیفیت و قدرتمند می‌باشد. این تلویزیون با استفاده از کانال‌های خروجی قابلیت پخش صدایی 90 وات را دارد. میزان صدای 90 وات برای یک تلویزیون بالارده و پرچم دار سطح بالایی از صدا را به گوش شنونده می‌رساند. 4 پورت HDMI 2.1 و 3 پورت USB از ورودی های مهم به شمار می روند. بلوتوث نسخه 5.2 و WiFi از اتصالات بدون سیم و غیر مستقیم به حساب می آیند. 

تلویزیون سامسونگ 75QN900D

کیفیت تصویر تلویزیون 75 اینچ سامسونگ QN900D

همان طور که اشاره کردیم تلویزیون 2024 سامسونگ مدل 75QN900D در رده‌بندی تلویزیون‌های 8K قرار می‌گیرد. تلویزیون‌های این سری با بیش از 16 میلیون پیکسل، تجربه‌ای فراگیرتر را با 4 برابر بیشتر از وضوح 4K ارائه می دهند. کیفیت تصویر 8K شما را وارد به یک دنیایی جدید از کیفیت تصویر می کند به طوری که هر تصویری را با وضوح فوق العاده بالا همانند چشم انسان تجربه خواهید کرد. 

رزولوشن 

در کیفیت تصویر 8K از رزولوشن 4320×7680 پیکسل پشتیبانی می شود یعنی حدود 16 میلیون پیکسل در نمایشگرشما قرار دارد که جزئیات باورنکردنی را برای شما نمایان می سازد تا شما از محتواهای مورد علاقه خود لذت ببرید و یک تجربه به یادماندنی را به شما هدیه می دهد. 

کیفیت تصویر تلویزیون 75 اینچ سامسونگ QN900D

زاویه دید گسترده 

همه تلویزیون‌ها تا زمانی که از روبرو و مستقیم به آن‌ها نگاه شود، تصاویری باکیفیت و بی‌عیب و نقص را نشان می‌دهند. اما همیشه این امکان فراهم نیست که دقیق در جلو و روبه‌رو تلویزیون نشست و باید در گوشه‌‌ای از محیط نشسته و به تماشای تلویزیون بپردازید.  تکنولوژی Wide Viewing Angle باعث شده تا حتی اگر در گوشه و کنار تلویزیون قرار بگیرید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود. 

دقت رنگ بالا

تلویزیون سامسونگ 75QN900D دارای عمق رنگ 10 بیت بوده و با کمک One Billion Color می تواند حدود 1 میلیارد رنگ مختلف را تولید و پخش نماید. امکان بهره‌مندی از 100 درصد فضای رنگی را در کنار فناوری کوانتوم دات برای بیننده فراهم خواهد نمود و رنگ‌هایی زنده و واقعی را مشاهده می کنید. این دستگاه دارای تاییدیه Pantone SkinTone Validated و Pantone Validated بوده که دقت رنگ بالای این تلویزیون تضمین شده است. شرکت پنتون از سال 2000 میلادی، با مشاوره متخصصان رنگ در جهان رنگ خاصی را به عنوان رنگ سال معرفی می کند. 

دقت رنگ بالا

کنتراست بالا

شرکت سامسونگ در بخش کنتراست تلویزیون 75QN900D هم کم و کاستی را به جا نگذاشته است. اول از همه تکنولوژی Neo QLED در ایجاد کنتراست بالا بسیار موثر می باشد. جدا از آن فناوری نور دهی موضعی Local Dimming از نوع  Quantum Matrix Technology Pro  در این دستگاه قرار دارد که به وسیله آن روشنایی صفحه نمایش بسیار دقیق و به صورت کوانتومی کنترل و تنظیم می شود. با تنظیم دقیق روشنایی، تلویزیون تمام جزئیات واضح را با رنگهای سیاه عمیق و سفید خالص ارائه می کند. این تکنولوژی عهده دار کنترل نور پس زمینه و ایجاد کنتراست و روشنایی بالا نیز می باشد. با نسخه PRO آن جزئیات غیرقابل تصور به تصویر کشیده شده در تاریکترین مشکی و ناب‌ترین سفیدی را با قسمت‌های دارای 1.5 برابر روشنایی بیشتر نسبت به Quantum Matrix Technology مشاهده کنید.

 تکنولوژی Ultimate 8K Dimming Pro کنتراست را در کنار هر منطقه بهینه سازی می کند تا هر صحنه با وضوح و جزئیات بیشتری نمایان شود. در محیط های تاریک و حتی در شرایط نوری کم با این فناوری باز هم شاهد کیفیت تصویر عالی خواهید بود. 

تکنولوژی Quantum Matrix Technology Pro

رفرش ریت 144 هرتز 

رفرش ریت 144 هرتز که به معنای تازه سازی تصویر 144 بار در ثانیه بوده که به وسیله آن کاربران می توانند صحنه های سریع مانند: فیلم های اکشن، مسابقات ورزشی،  بازی های ویدویی را صاف و روان پخش کند تا شما شاهد ریزترین جزئیات باشد و هیچ صحنه ای از دست شما نرود. تکنولوژی های Motion Rate و Auto Motion Plusاز تاری تصاویر در صحنه های سریع جلوگیری می کند تا شما شاهد تصاویر صاف و روان باشید. 

حالت 240 هرتز 

در بخش تنظیمات تلویزیون حالت رفرش ریت 240 هرتز وجود دارد و یکی از بخش های جذاب این دستگاه می باشد. با فعال کردن این حالت تصاویر در صحنه های سریع با سرعتی بهتر از زمان های معمولی حرکت کرده و در زمان جابه جایی تصاویر با سرعت بالاتری رفرش می شوند. این عملکرد در گیمینگ و انجام بازی با تلویزیون در مقایسه با زمان های دیگر، کاربرد بیشتری دارد زیرا نیاز است که تلویزیون بتواند در صحنه های سریع و هیجان انگیز بازی ها که تصاویر به سرعت اتفاق می افتند بتواند عملکردی سریع از خود نشان داده و تصاویر را با سرعت و دقت بخصوص خود، رفرش یا بروزرسانی کند.

رفرش ریت 144 هرتز در تلویزیون سامسونگ QN900D

حالت های تصویر 

تلویزیون سامسونگ 75QN900D دارای حالت های تصویر متعدد بوده که عبارتند از Eco، Dynamic، FILMMAKER MODE، Movie و Standard پشتیبانی می کند. حالت فیلم FILMMAKER MODE برای علاقمندان به فیلم و سریال بسیار گزینه مناسبی می باشد و شما با فعال کردن آن منابع یا محتواهای فیلم را همان طور که مد نظر کارگردان و تهیه کننده بوده خواهید دید. 

فناوری Neo Quantum HDR 8K Pro 

قابلیت Neo Quantum HDR 8K Pro یکی از زیرمجموعه‌های HDR است که در تلویزیون‌هایی با نمایشگر Neo QLED شاهد استفاده از آن هستیم. با این قابلیت از بهترین کیفیت تصویر تا به اکنون با حداکثر درخشندگی رنگ‌های روشن‌تر و رنگ‌های مشکی عمیق شگفت زده خواهید شد. این فناوری با بالا بردن محدوده داینامیکی موجب می‌شود از دیدن محتوای 8K  با بیشترین سطح جزئیات لذت ببرید. فناوری Neo Quantum HDR 8K Pro اوج روشنایی، کنتراست و رنگ را در تلویزیون نئوکیولد 8K به بالاترین سطح خود میرساند. فرمت های HDR10+، HDR10 و HLG  در این دستگاه پشتیبانی می شود. 

فناوری  HDR10+ Adaptive 

شرکت سامسونگ چون هیچ اعتقادی به فناوری دالبی ویژن ندارد حتی در این مدل بالارده و پرچم دار هم از آن استفاده نکرده و به جای آن از فناوری  HDR10+ Adaptive استفاده نموده که بسیار پیشرفته می باشد؛ این فناوری با استفاده از متا دیتای HDR10+و سنسور نور تلویزیون تنظیمات تصویر را با توجه به شرایط محیط انجام می دهد؛ در واقع اگر شما در یک محیط کم نور باشید نور متناسب با آن کاهش پیدا می کند و برعکس اگر در یک محیط پر نور از آن استفاده کنید نور متناسب با آن افزایش پیدا می کند. این فناوری کنتراست، روشنایی و رنگ ها را با جزئیات بالایی به شما نشان می دهد و حس حضور در سینما را به شما خواهد داد. 

فناوری  HDR10+ Adaptive

بهینه سازی محتوا HDR 

قابلیت Auto HDR Remastering به صورت خودکار به بهینه سازی محتوای HDR خواهد پرداخت و امکانی را فراهم خواهد نمود تا تمامی صحنه‌ها را با روشنایی و کنتراست عالی و تنوع رنگی بسیار بالا بر روی نمایشگر تلویزیون خود در اختیار داشته باشید. البته ناگفته نماند تبدیل محتوا SD به HDR در این دستگاه وجود دارد. اکنون شما می توانید در این دستگاه تمامی منابع تصویر و ویدئویی را با وضوح HDR مشاهده کنید. 

روشنایی 

قابلیت هایی که در روشنایی این دستگاه اثر دارند متعدد بوده و یکی از این موارد Quantum Matrix Technology Pro  که علاوه بر آنکه در بخش کنتراست موثر می باشد عملکرد خاصی را نیز در بخش روشنایی از خود نشان می دهد به وسیله این قابلیت روشنایی صفحه نمایش در هر صحنه و نقطه از تصویر به صورت دقیق کنترل می شود. فناوری HDR و صفحه نمایش NEO QLED در کنار نور پس زمنیه Mini LED باعث شده تا روشنایی تلویزیون به 4000 نیت و بالاتر نیز برسد. قابلیت Brightness/Color Detection برای تشخیص میزان نور محیط و تنظیم میزان نور صفحه نمایش و رنگ تصاویر قابل استفاده می باشد. روشنایی هم همانند تمامی بخش های دیگر تلویزیون سامسونگ 75QN900D بسیار بالا می باشد. 

پردازشگر NQ8 AI Gen3 و عملکرد های آن 

در تلویزیون 2024 سامسونگ 75QN900D از پردازشگر NQ8 AI Gen3 استفاده شده است. این پردازشگر ترکیبی از هوش مصنوعی و 20 شبکه عصبی می باشد که به لطف آن پردازش صدا و تصویر بهبود یافته، نویز و تاری تصویر هنگام نمایش محتوای ورزشی کمتر شده و وضوح سوژه‌هایی که چشم انسان روی آن‌ها فوکوس می‌کند، بیشتر شده است. نسل پردازشگر Gen 3 بوده؛ سرعت و دقت آن به حدی بالا بوده که در کمتر از کسری از ثانیه منابع را پردازش و تجزیه و تحلیل می کند. 8K AI Upscaling Pro برای ارتقا مقیاس 8K استفاده می شود که محتوا یا منابع بی کیفیت و ضعیف را واضح می کند تا با کیفیت فوق العاده بالا نمایش داده شود. 

پردازشگر NQ8 AI Gen3 و عملکرد های آن

1. قابلیت Real Depth Enhancer Pro

 جزئیات را با استفاده از هوش مصنوعی به صحنه های با حرکت سریع اضافه می کند تا LED های کوچک را به طور دقیق کنترل کند. با تشخیص بخشی از یک صحنه که چشم انسان به طور طبیعی روی آن تمرکز می کند و به پیش زمینه می آورد؛  سپس با عمق بخشیدن و در واقع افزایش کنتراست آن‌ها موجب می‌شود تصاویر می توانند واقعی تر و سه بعدی تر به نظر برسند. 

قابلیت Real Depth Enhancer Pro

2.بهترین کیفیت تصویر برای تماشای محتوا و منابع ورزشی 

AI Motion Enhancer Pro با پخش جریانی مسابقات ورزشی با وضوح بالا از طریق ویژگی NQ8 AI Gen3 ارائه می‌شود و به حل مشکلات رایج در محتوای ورزشی مانند اعواج توپ کمک می‌کند. این ویژگی به طور خودکار نوع ورزش را شناسایی می کند و از یادگیری عمیق برای اعمال مدل تشخیص توپ مناسب استفاده می کند.

فناوری AI Motion Enhancer Pro در تلویزیون سامسونگ 75QN900D

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 8K

✅ رزولشن تصویر: 4320×7680 پیکسل

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت 

صفحه نمایش NEO QLED 

صفحه نمایش NEO QLED از نور پس زمینه مینی LED استفاده می‌کند. مینی ال ای دی‌ها بسیار کوچکتر از LEDهای سنتی هستند، بر همین اساس تعداد بیشتری از آن‌ها در یک سطح و در دسته‌های نوری بیشتری قرار می‌گیرند که این باعث افزایش تولید نور و همچنین افزایش کیفیت تصاویر تلویزیون‌ها می‌شود. بنابراین NEO QLEDها توانایی بسیار بیشتری در کنترل روشنایی دارند و کنتراست بسیار بهتری را ارائه می‌دهند. طرایج باریک، طیف رنگ عالی، زاویه دید گسترده، سطح روشنایی بالا، یکنواختی مشکی بهتر و کاهش خطر سوختگی از ویژگی ها و مزایای این نمایشگر به شمار می روند. تلویزیون سامسونگ 75QN900D از نور پس زمینه Direct Full Array Local Diming Mini LED پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش NEO QLED

پنل VA (QD)

در تلویزیون 75QN900D از پنل VA پشتیبانی می شود. پنل نمایشگر کیفیت کلی تصویر، دقت رنگ و زاویه دید تلویزیون شما را تعیین می کند. پنل های VA به دلیل نسبت کنتراست عالی، سیاهی عمیق و دقت رنگ خوب شناخته شده اند که آنها را به گزینه ای محبوب برای تلویزیون ها و سایر نمایشگرهای بزرگ تبدیل می کند. پنل های VA می توانند نسبت کنتراست تا 3000:1 یا حتی بالاتر را به دست آورند. البته یکی از معایبی که در ان ها یافت می شود زاویه دید محدود آن ها می باشد که سامسونگ برای جبران این مشل قابلیت زاویه دید گسترده را تعبیه نموده است. 

قابلیت بازتاب نور 

شاید برای شما هم پیش آمده که در محیط های روشن یا در هنگام شب نور لامپ به صفحه نمایش تلویزیون برخورد می کند که امر شما را اذیت خواهد کرد. نور زیاد محیط معمولا به پنل تلویزیون می تابد و از آن طرف نور تصویر از پیکسل ها خارج می شود، اگر بین این دو بهینه ای وجود نداشته باشد کاربر نمی تواند تصویر را به خوبی مشاهده کند. سامسونگ برای رفع این مشکل تکنولوژی Anti Reflection را در این دستگاه قرار داده است که به کمک قابلیت Anti-Glare که یک نوع پوشش برای محافظ از درخشش خیره کننده نور بوده از بازتاب نور روی پنل جلوگیری می کند.

حالت جدید EyeComfort تجربه راحت تری را برای شما فراهم می کند. این ویژگی از فناوری هوش مصنوعی و با استفاده از قابلیت Brightness/Color Detection برای تنظیم خودکار روشنایی و دمای رنگ صفحه نمایش بر اساس میزان نور یا تاریکی اتاق استفاده می‌کند و با اطلاعات غروب یا طلوع خورشید برای بهینه‌سازی تجربه راحت‌تر همگام‌سازی می‌شود.این فناوری از چشمان شما محافظت خواهد کرد.

قابلیت بازتاب نور در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل QN900D

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

✅ نور پس زمینه: Direct Full Array Local Diming Mini LED

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ QN900D

تلویزیون‌های تولید سامسونگ بخاطر دیزاین مدرن و مینیمال همیشه با استقبال بی‌سابقه‌ی افراد در بازار جهانی روبرو بوده‌اند. این شرکت در عین بکارگیری طراحی زیبا و بدون نقص از بهترین متریال در ساخت تولیدات خود استفاده می‌کند. این برند همانند سال های قبل برای تلویزیون های 2024 خود از جمله 75QN900B بهترین کیفیت ساخت و طراحی بی نظیر را به کار برده است. این دستگاه کلا با رنگ مشکی مزین شده و در فضای خانه شما بسیار چشمگیر و مدرن جلوه می کند و در همان وهله اول هر نگاهی را به خود جذب می کند.  این تلویزیون دارای لقب طراحی Infinity Air Design بوده که زیبایی مطلق مینیمال و سبک بودن را ارائه می‌دهد.

 

ضخامت و حاشیه های باریک

به دلیل فناوری Neo QLED قاب صفحه نمایش و ضخامت تلویزیون به حد بالایی کاهش یافته و همین امر در زیبایی تلویزیون تاثیر بالایی را داشته است. سامسونگ از طراحی این سری از تلویزیون‌های خود با عنوان Infinity Air Design یاد می‌کند. این سبک به بدنه سرشار از ظرافت تلویزیون با به حداقل رسیدن ضخامت اشاره دارد. ضخامت خیلی کم تلویزیون موجب شده است از هر زاویه شبیه به یک تابلوی هنری زیبا به نظر برسد. فریم های باریک دور تا دور نمایشگر از هر 4 طرف 4 Bezel-less بسیار باریک و کم شده و به لطف آن می‌توان از ظرفیت بیشتر نمایشگر برای تماشا استفاده کرد بدون اینکه خبری از حواس پرتی باشد. برای عاشقان تلویزیون های باریک ما این مدل یعنی 75QN900D را پیشنهاد می دهیم. سامسونگ ادعا دارد که این دستگاه دارای عمق 12.9 میلی متر است.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ QN900D

قابلیت اتصال به دیوار

اگر کمبود جا دارید یا می خواهید که تنوعی در منزل خود ایجاد کنید می توانید این دستگاه را به دیوار متصل کنید. ابتدا باید پایه تلویزیون را جدا کنید سپس یک براکت 300×400 بخرید. پنل تخت یک دست این مدل و البته ضخامت کم آن به کاربران امکان می‌دهد آن را روی دیوار نصب کنند. در صورت نصب هم تلویزیون با دیوار یک پارچه می شود یعنی هیچ فاصله ای بین این دو دیده نمی شود. نگران پورت ها هم نباشید چون دیگر در پشت دستگاه هیچ پورتی وجود ندارد و سامسونگ آن را به یک جعبه جداگانه به نام وان کانکت منتقل نموده است.

حالت  Ambient Mode+

Ambient Mode یکی از قابلیت های جالبی است که سامسونگ روی آن کار کرده و باعث مدرن شدن تلویزیون های شما شده است. این قابلیت به شما کمک می کند که به جای داشتن یک صفحه نمایش سیاه در هنگام استفاده نکردن؛ از همان الگوی دیوار پشت تلویزیون استفاده کند و این باعث شده تا در حالت خاموش بودن دستگاه انگار که تلویزیون روی دیوار وجود ندارد. حتی می توانید تصویر یا یک عکس هنری در تلویزیون قرار دهید تا تلویزیون روی دیوار همانند یک تابلو هنری به چشم بیاید. کاربران حتی می توانند اطلاعات مفید مانند: زمان، تاریخ یا وضعیت آب و هوا را نیز قرار دهند. این قابلیت در طراحی تلویزیون تاثیر بسیار بالایی را داشته است.

 

پایه وسط و خطی

اگر تمایلی به نصب تلویزیون روی دیوار نداشتید می‌توانید از پایه‌ی مرکزی و تخت تلویزیون برای قرارگیری آن روی میز استفاده کنید. پایه‌ی زیبای این تلویزیون به صورت خطی در وسط دستگاه قرار دارد که دیزاین آن را ارتقا بخشیده است. این پایه دارای یک بخش اتصال به پشت بدنه است که شامل One Connect Box نیز می‌شود یعنی می توانید جعبه ای وان کانکت را در پشت پایه قرار دهید.

جنس کل تلویزیون

سامسونگ برای این مدل بالارده و پرچم دار بهترین متریال را به کار برده؛ جنس کل بدنه، پایه، حاشیه های دور تا دور نمایشگر فلز ساخته شده از این رو این دستگاه مقاومت بسیار بالایی را دارد و تا سالیان سال می توانید از آن استفاده کنید و همان کیفیت روز اول را برای شما دارد.

جعبه وان کانکت

همان طور که در بالا اشاره کردیم دیگر پورت ها در پشت پنل تلویزیون قرار ندارند و همین امر باعث شده تا ضخامت تلویزیون به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند.  جعبه One Connect Box یک جعبه قابل جداسازی است که پورت‌های ارتباطی تلویزیون به جای قرارگیری روی بدنه نمایشگر بر روی آن تعبیه شده‌اند. این جعبه که محل اتصالات رایج تلویزیون از جمله HDMI و USB بوده است. جعبه One Connect به پایه‌ی تلویزیون متصل شده و در حد فاصل بدنه و پایه‌ قرار می‌گیرد. در صورت نصب تلویزیون روی دیوار می‌توانید جعبه را روی میز یا در کنار تلویزیون قرار دهید.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ QN900D

این تلویزیون در سایز های 65، 75 و 85 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون QN900D در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ 75QN900D 

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 2024 سامسونگ 75QN900D

 از قابلیت های که در تلویزیون اهمیت زیادی دارد و طرفداران زیادی هم دارد، قابلیت گیمینگ می باشد. بازی کنید و سرگرم شوید که می توانید این تفریح هیجان انگیز را با خانواده در اوقات فراغت انجام دهید. اجرای بازی با قابلیت های ویژه ای که دارد احتمال برد شما را بالا می برد. تلویزیون سامسونگ 75QN900D برای گیمر های حرفه ای بسیار گزینه ای ایده آل می باشد و می توانید حساب ویژه ای را روی آن باز کنید. این دستگاه تصاویر 8K را با رفرش ریت 60 هرتز نمایش می دهد اما در کیفیت تصویر 4K منابع ویدویی را تا 144 تا 240 هرتز نشان می دهد و صحنه های روان و صاف را در اختیار شما قرار می دهد. 

برای اتصال کنسول های بازی از پورت 2.1 HDMI استفاده کنید نسخه این درگاه 2.1 بوده که به شما این امکان را می دهد تمامی کنسول های بازی نسل جدید را به این دستگاه متصل کنید و تا تمام ظرفیت خود را برای بازی های حرفه ای بگذارد و تجربه لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد. زمان پاسخگویی 7.5 میلی ثانیه و تاخیر ورودی در 4K@120Hz برابر 6.0 همچنین در 8K@60Hz برابر 10.5 میلی ثانیه توسط کارشناسان محاسبه شده با این میزان شما هیچ تاخیر و لگی را در هنگام بازی کردن تجربه نخواهید کرد. سرویس های گیمینگ ابری Cloud Gaming در صورت نداشتن کنسول بازی به کمک شما آمده است با این سرویس می توانید بدون نیاز به کنسول بازی با داشتن تنها یک اینترنت پر سرعت می توانید به صورت انلاین و به دلخواه خود انواع بازی را اجرا کنید. 

شرکت سامسونگ هم در بخش گیم فناوری های کاربردی را تعبیه نموده تا یک بازی هیجان انگیز و لذت بخشی را تجربه نمایید. فناوری ALLM  با نصب کنسول بازی به این محصول سریعا تلویزیون را به حالت بازی می برد سپس تاخیر ورودی را نیز کاهش می دهد. قابلیت اختصاصی Motion Xcelerator Turbo+ و Game Motion Plus  در این نمایشگر باعث روان‌تر شدن بازی‌ها و همچنین کاهش تاری در صحنه‌های سریع می‌شود. این مدل دارای قابلیت رفرش ریت متغیر (VRR) است که به وسیله آن بسته به صحنه‌های مختلف بازی، رفرش ریت از 60 تا 144 هرتز تنظیم می‌شود و همین به تجربه باکیفیت‌تر گیم کمک می‌کند.

این دستگاه دارای AMD FreeSync Premium Pro و Nvidia G-Sync  می باشد که به معنای این بوده که این دستگاه از کارت گرافیک شرکت AMD و نویدیا پشتیبانی می کند و شما با اتصال کنسول های نسل هم سازگار با این شرکت ها می توانید بازی ها را بدون پارگی و بریدگی مشاهده کنید. 

HDR10+ Gaming یک افزونه از HDR10+ برای گیم هست و در واقع یک استاندارد جدید و کامل از HDR نیست.  گیمرها به‌لطف کنتراست عمیق‌تر، رنگ‌های شاداب‌تر و روشنایی متعادل، تجربه بازی جذاب‌تری خواهند داشت. همچنین به‌لطف +HDR10، گیمرها به جزئیات دقیق‌تری در سایه‌های تاریک یا نواحی خیلی روشن دست پیدا می‌کنند. از سایر ویژگی‌های HDR10+ GAMING می‌توان به پاسخ‌های فوری، تأخیر کم و رفرش ریت متغیر اشاره کرد.

منو ابزار GameBar 4.0 

یک منو ابزار 4.0 GameBar در بخش بازی تلویزیون سامسونگ 75QN900D قرار دارد. در سال 2024 نسخه این منو به 4.0 ارتقا پیدا کرده و تعدادی ویژگی نیز به آنم اضافه شده است. با این منو بدون نیاز به توقف بازی می توانید به برخی از ویژگی های بازی دسترسی داشته باشید. زاویه دید فوق العاده گسترده در بازی تلویزیون سامسونگ با عنوان Super Ultra Wide Game View نامگذاری شده با فعال کردن این قابلیت می توانید حتی در گوشه و کنار تلویزیون باز هم شاهد بهترین کیفیت تصویر از بازی های خوئد باشید. قابلیت  Mini Map Zoom برای بزرگ کردن نقشه بازی می باشد. قابلیت MiniMap Sharing  جهت اشتراک گذاری نقشه بازی است. قابلیت Virtual Aim Point یک نقطه هدف گیری مجازی را در وسط صفحه نشان داده که برای بازی های شوتر و تیر اندازی مناسب بوده و پیروزی را در بازی برای شما به ارمغان خواهد آورد. با فعال کردن قابلیت Dynamic Black EQ می توانید در صحنه های تاریک جزئیات بیشتری را شاهد باشید به این صورت که دشمنان را در دل تاریکی تشخیص دهید. قابلیت Surround Sound با تولید صدای همه‌جانبه و 3 بعدی شما را غرق در صحنه‌های بازی می‌کند.

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 2024 سامسونگ 75QN900D

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 144 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 8K@60Hz برابر 10.5 و 4K@144Hz برابر 6.1

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

از اینکه تا اینجا با ما بوده اید متشکریم اکنون نوبت به بررسی ویژگی های هوشمند دستگاه رسیده ایم. تلویزیون سامسونگ 75QN900D در دسته محصولات هوشمند قرار دارد و نسبت به مدل سال قبل خود یعنی 75QN900C در بخش نرم افزار تا حدودی تغییراتی داشته است. 

سیستم عامل 

همانند سال های گذشته سامسونگ برای مدل 2024 خود یعنی 75QN900D از سیستم عامل Tizen بهره گرفته؛ این رابط کاربری دارای تنظیمات و منوآسان بوده و کاربران با یک بار کارکردن طرز استفاده از آن را یاد می گیرند. قابلیت اتصال به اینترنت به دو روش WiFi و پورت LAN امکان پذیر بوده که با طی کردن مراحل آن می توانید به صورت آنلاین در شبکه های اختصاصی یوتیوب، نتفلیکس، Apple TV و... فیلم های روز دنیا را مشاهده کنید. البته با خرید اشتراک ماهانه در شبکه های فیلیمو و نماوا هم با بهترین کیفیت تصویر به تماشای هر نوع محتوایی که دوستدارید بپردازید و یک تجربه به یادماندنی را برای خود به ارمغان بیاورید. مرورگر وب همانند گوشی شما بوده و جهت جستجو هر نوع محتوایی برای شما آماده به کار است. حافظه داخلی 8 گیگ بوده و به وسیله آن می توانید هر نوع برنامه ای را به دلخواه خود روی تلویزیون دانلود و نصب کنید. البته توجه داشته باشید نمی توانید برنامه های اندرویدی را در تلویزیون سامسونگ 75QN900D نصب کنید. قابلیت ضبط برنامه یا Extended PVRدر این دستگاه وجود دارد. 

سیستم عامل Tizen نسخه 24

ریموت کنترل سولار و هوشمند 

ریموت کنترل تلویزیون 2024 سامسونگ 75QN900D هوشمند و سولار بوده؛ طراحی خوش دست آن باعث شده تا کار با تلویزیون بسیار راحت باشد. دکمه و قابلیت های اضافی در این ریموت حذف شده و فقط موارد مهم برای دسترسی سریع در آن قرار دارد. در این ریموت برای شارژ شدن دیگر نیازی به باتری های قلمی یک بار مصرف ندارید بلکه با قرار گرفتن این ریموت در زیر نور خورشید شارژ خواهد شد. البته با پورت USB داخل ریموت تنها با وصل کردن یک شارژر تایپ سی به این پورت و پریز برق ریموت شارژ می شود. این ریموت مجهز به میکروفون داخلی است.

ریموت کنترل تلویزیون 2024 سامسونگ 75QN900D

اجرا دستورات صوتی 

برای استفاده از دستورات صوتی شما در تلویزیون سامسونگ 75QN900D می توانید از میکروفون ریموت کنترل یا میکروفون داخل تلویزیون استفاده نمایید. دکمه میکروفون تلویزیون در زیر پایین قاب صفحه نمایش زیر برند سامسونگ قرار گرفته که می توانید در این قسمت آن را روشن یا خاموش کنید؛ همچنین با میکروفون داخل تلویزیون در فاصله 3 الی 4 متری و با قابلیت قابلیت Far-Field Voice Interaction می توانید دستورات صوتی و جستجو صوتی انجام دهید. دستیار های صوتی بیکسبی، الکسا، گوگل در این دستگاه قرار دارند که می توانید به وسیله آن ها تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید. کمی زبان انگلیسی بلد باشید می توانید از این دستیار ها به بهترین نحو استفاده کنید. کارهایی نظیر: خاموش روشن کردن دستگاه، باز کردن انواع برنامه، پخش موسیقی و.... را انجام دهید. با جستجو صوتی هم دیگر نیازی به تایپ کردن نیست بلکه تنها با صدا خود می توانید به سرچ هر چیزی که مایلید بپردازید.

اجرا دستورات صوتی

انتقال تصویر و صدا موبایل به تلویزیون و از تلویزیون به موبایل

با استفاده از TV to Mobile Mirroring و قابلیت TV Sound to Mobile می توانید صدا و تصویر تلویزیون را به موبایل های هوشمند خود منتقل کنید و در گوشی به تماشای محتواهای تلویزیون بپردازید. اگر می خواهید که محتوا داخل گوشی های خود را به تلویزیون منتقل کنید از قابلیت Mirroring بهره بگیرید به واسطه این قابلیت بدون سیم تصویر و صدا و هر نوع محتوا دیگری را می توانید در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون 75 اینچ مشاهده کنید. 

یکی دیگر از روش های انتقال گوشی به تلویزیون قابلیت Tap View  بوده به واسطه این قابلیت می توانید بدون نیاز به سیم و تنها با نزدیک کردن موبایل خود به تلویزیون و سپس با زدن یک ضربه آرام به صفحه نمایش تلویزیون هر دو(تلویزیون و موبایل) با هم مچ می شوند و شما هر نوع محتوایی در داخل گوشی را در تلویزیو می توانید مشاهده کنید. کابران اندروید و اپل محدودیتی برای استفاده از این ویژگی را ندارند. 

انتقال تصویر و صدا موبایل به تلویزیون و از تلویزیون به موبایل

سایر امکانات هوشمند 

سامسونگ برای راحتی کار شما انواع فناوری را در بخش اسمارت این دستگاه قرار داده تا به بهترین نحو از آن ها استفاده نمایید. قابلیت Multi-View می تواند همزمان 4 ورودی مختلف را برای شما تشکیل دهد و شا در هر کدام از ان ها کار های خاص خود را انجام دهید. به عنوان مثال در یکی از این ورودی ها می توان به تماشای مسابقات ورزشی و در دیگری ایمیل های خود را چک کنید و.... 

این دستگاه از اینترنت اشیاء و داشبورد SmartThings پشتیبانی می کند که به وسیله آن ها می توانید تمامی لوازم خانگی هوشمند خود را از راه دور یا از طریق تلویزیون کنترل و مدیریت نمایید. محصول مذکور از قابلیت Mobile Camera Support و Webcam Support پشتیبانی می کند با خرید یک دوربین سازگار سامسونگ با تلویزیون سامسونگ 75QN900D می توانید از برنامه گوگل میت برای تماس تصویری استفاده کنید. با  USB HID و BT HID اگر ماوس و کیبورد های بلوتوث را به این مدل متصل کنید کار شما برای استفاده از تلویزیون راحت تر خواهد شد. 

داشبورد SmartThings

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen 

✅ حافظه داخلی: 8 گیگ

✅ حافظه در دسترس:-

✅ نسخه WiFi: نسخه 6 

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

تلویزیون سامسونگ 75QN900D از پورت های ارتباطی متنوع پشتیبانی می کند. پورت ها دیگر در پشت تلویزیون حضور ندارند بلکه سامسونگ این بار تنوع به خرج داده و آن ها را به یک جعبه جداگانه One Connect Box منتقل نموده این جعبه همراه با تلویزیون برای شما فرستاده خواهد شد. تمامی پورت ها در این قسمت قرار دارند.  کاربران می توانند در صورت اتصال تلویزیون به دیوار این جعبه را نزدیک به تلویزیون قرار دهند. یا اگر این دستگاه را روی میز قرار می گیرد می توانید جعبه را در پشت پایه تلویزیون قرار دهید. 4 پورت HDMI  2.1  و 3 پورت USB در کنار پورت LAN، ورودی RF، پورت OPTICAL در این جعبه وجود دارند که اتصالات مستقیم تلویزیون سامسونگ QN900D به شمار می آیند. از اتصالات غیر مستیقم می توان به WiFi نسل 6 و بلوتوث 5.2 اشاره کرد. گیرنده دیجیتال DVB-T2/S2/C تمامی کانال های داخلی و خارجی را دریافت و آن ها را بدون برفک روی تلویزیون پخش می کند. این گیرنده از قابلیت ضبط فیلم PVRبرخوردار می باشد. 

کیفیت و قدرت صدا 

در بخش صدا هم تلویزیون سامسونگ 2024 مدل 75QN900D بسیار خوب عمل کرده؛ تلویزیون پرچم دار سامسونگ از سیستم صوتی 6.2.4 کاناله پشتیبانی می کند که دارای 12 عدد بلندگو ووفر، وسط ، آپ فایرینگ  و تعدادی دیگر است. در مجموع با همه آن ها صدایی به قدرت 90 وات پخش می شود. کاربران صدا این دستگاه را از بالا، پایین، چپ، راست و حتی وسط صفحه نمایش خواهند شنید و یک تجربه لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورند به طوری که از دیدن هر نوع فیلم و سریال، مسابقه ورزشی و حتی بازی های اهیجان انگیز لذت خواهید برد. قابلیت Adaptive Sound Pro  با شناسایی محتوا، الگوی استفاده و محیط اطراف تلویزیون به صورت خودکار بهترین صدا را برای شما انتخاب و بهینه سازی می کند. 

قابلیت اتصال سیستم صوتی به تلویزیون 

شرکت سامسونگ از فناوری بلوتوث نسخه 5.2 و قابلیت Dual Audio Support (Bluetooth)  پشتیبانی کرده و شما به وسیله آن می توانید دو عدد بلندگو و اسپیکر و حتی انواع سیستم صوتی دیگر مانند: سندبار، سینما خانگی را بدون نیاز به سیم به تلویزیون سامسونگ 75QN900D متصل کنید. تکنولوژی Q-Symphony 4.0 صدایی هماهنگ و همزمان از سیستم های صوتی و تلویزیون پخش می کند نسخه 4 این قابلیت باعث تقویت دیالوگ ها نیز شده است.  قابلیت Multiroom Link هم یکی دیگر از ویژگی های صدا بوده که می توانید انواع بلندگو یا اسپیکر را در تعدادی از اتاق های خانه جای دهید سپس با این قابلیت و از طریق شبکه WiFi صدا تلویزیون را در بلندگوهای جای داده شده در اتاق ها بشنوید. تکنولوژی Active Voice Amplifier یا AVA صدا مکالمات و دیالوگ ها را تقویت می کند تا شما واضح تر و رساتر آن ها را بشنوید.

فناوری تثقویت صدا دیالوگ ها AVA در تلویزیون سامسونگ 75QN900D

اتصال هندزفری به تلویزیون سامسونگ 75QN900D 

خبر خوب دیگر که در مورد این دستگاه باید گفت قابلیت اتصال هندزفری  بلوتوث دار به تلویزیون وجود دارد. اگر کاربران هندزفری Galaxy Buds سامسونگ با قابلیت  Auto Switch  داشته باشند می توانند از طریق Buds Auto Switch هندزفری خود را به تلویزیون متصل کنند. در هنگام شب برای مواقعی که تا دیر وقت به تماشای تلویزیون می پردازید این قابلیت بسیار کاربردی بوده و برای سایر افراد خانواده هیچ مزاحمتی ایجاد نخواهد شد. 

پخش صدا 3 بعدی 

تلویزیون سامسونگ 75QN900D با پشتیبانی از فناوری  (Dolby Atmos) صدای 3 بعدی 5.1 کاناله را به جریان می‌اندازد گه حس حضور در سینما را به شما خواهد داد. دالبی اتموس جذاب ترین فناوری صوتی به شمار می آید که به پخش صدای فراگیر، رسا، شفاف و سینمایی کمک شایانی خواهد کرد. این فناوری کم‌نظیر با پخش صدای چند بعدی شما را در هر صحنه غرق کرده و یک تجربه صوتی باورنکردنی را ارائه می دهد. با تکنولوژی Wireless Dolby Atmos می توانید سیگنال دالبی اتموس را روی انواع سیستم صوتی انتقال دهید تا صدا هم از تلویزیون و سیستم های صوتی به صورت مجازی و 3 بعدی پخش شود. 

پخش صدا 3 بعدی

تکنولوژی OTS Pro

تکنولوژی OTS Pro یک تجربه جدید از شنیدن صدا ها برای شما به ارمغان می آورد کارکرد این فناوری بدین صورت بوده که صداها را دقیقا از جایی که در تصویر اتفاق می افتد را پخش می کند. 

تکنولوژی OTS Pro

مجموع عملکرد ها

تلویزیون 2024 سامسونگ 75QN900D به عنوان یک مدل بالارده و پرچم دار ثبت شده؛ این دستگاه سری 9 بوده و تمامی امکانات بروز و هوشمند را دارد. کیفیت تصویر 8K در کنار صفحه نمایش NEO QLED می تواند یک تجربه جدید را برای شما به ارمغان بیاورد. تصاویر بسیار با کیفیت در کنار روشنایی، کنتراست و دقت بالای رنگ ها را مدیون این دو فناوری هستیم. شما بدون شک تا ساعت ها می توانید به پای محتواهای مورد علاقه خود بنشینید و از کیفیت فوق العاده بالای آن ها لذت ببرید. سیستم صوتی 90 واتی در این دستگاه صدا را از جهت های مختلف مانند، بالا پایین، چپ و راست پخش می کند و صدایی 3 بعدی و 360 درجه را شما احساس می کند و حس حضور در سینما را خواهید داشت .

بخش هوشمند بودن این دستگاه ارتقا پیدا کرده و نسبت به سال قبل تغییراتی نیر کرده است. سیستم عامل تایزن نسخه 24 امکانات بسیاری را برای شما فراهم می کند که می توانید به بهترین نحو از آن استفاده نمایید. فروشگاه اینترنتی اصلی کالا از عرضه کنندگان تلویزیون های 2024 سامسونگ بوده؛ جهت خرید تلویزیون سامسونگ 75QN900D به شماراه های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

نقاط قوت

✅ زاویه دید گسترده

✅ پخش صدا 3 بعدی

✅ پورت HDMI 2.1

✅حالت رفرش ریت 240 هرتز 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QN900D 8K 75Inch

مشخصات

مدل کامل
75QN900D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
176
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1517
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1417
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
NQ8 AI Gen3
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
+HDR10
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard
توان خروجی صدا (وات)
90
نوع بلندگوها
Center/ Up-firing/ Woofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Pro (OTS Pro)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
-
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
7.5
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
8K@60Hz برابر 10.5-4K@120Hz برابر 6.0-4K@144Hz برابر 6.1
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3
نسخه ورودی USB
3.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
6 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac/ax
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط ایستاده بزرگ 360 درجه
نوع پایه
فلزی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x400
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1655.2x 1018.5 x 283.8 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1655.2x940.8 x13.1mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1814.0x1124.0 x191.0 mm
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
30.8 kg
40.4 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
53.6 kg
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
75QN900D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
176
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1517
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1417
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
NQ8 AI Gen3
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
+HDR10
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
90
نوع بلندگوها
Center/ Up-firing/ Woofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Pro (OTS Pro)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
7.5
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
8K@60Hz برابر 10.5-4K@120Hz برابر 6.0-4K@144Hz برابر 6.1

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
3
نسخه ورودی USB
3.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
6 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac/ax
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط ایستاده بزرگ 360 درجه
نوع پایه
فلزی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x400

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1655.2x 1018.5 x 283.8 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1655.2x940.8 x13.1mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1814.0x1124.0 x191.0 mm

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
40.4 kg
30.8 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
53.6 kg

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم