تلویزیون سامسونگ 75QN800D

تلویزیون سامسونگ نئو کیولد 75 اینچ 8K مدل QN800D 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 8K
✅ رفرش ریت: حداقل 120 هرتز حداکثر 165 هرتز 
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV QN800D 8K 75Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 75QN800D

همزمان با ورود به سال 2024، تلویزیون سامسونگ 75QN800D در کنار گروهی از نمایشگرهای جدید این برند معرفی شد. کره‌ای‌ها این محصول را با امکانات هوشمند و متعددی معرفی نموده اند از این رو قیمت آن نیز بالا می باشد و مسیر این دستگاه از مدل های اقتصادی جدا شده است. سامسونگ با ارائه جدیدترین تکنولوژی و قابلیت ها در سال جدید قصد دارد که کاربران خود را از هر نظر بی نیاز کرده و افرادی را که همواره به دنبال بهترین ها می باشند را راضی نگه دارد. این مدل برای استفاده خانگی و معمولی، تماشای حرفه ای فیلم و سریال، بازی به صورت حرفه ای بسیار مناسب می باشد. 

نمایش محتوای جذاب در وضوح بالا با کیفیت واقعی می تواند در تجربه بصری خیره کننده شما موثر بوده و بهترین لحظات دیداری را رقم بزند. کیفیت تصویر ارائه شده بر روی نمایشگر تلویزیون کیفیت تصویر 8K بوده و برای نمایش بالاترین وضوح از جزئیات ریز عالی خواهد بود و یک تصویر دیدنی و فوق العاده را با رزولوشن 4320×7680 پیکسل مشاهده می کند. این دستگاه دارای نمایشگر NEO QLED بوده که تحولی عظیم را در کیفیت تصویر رقم زد. این تکنولوژی بیانگر استفاده از تعداد بی‌شماری Mini LED است که جایگزین دیودهای نوردهی LED در ساختار پنل اصلی تلویزیون شده‌اند. کنتراست، روشنایی و دقت رنگ بالا به واسطه این صفحه نمایش ممکن شده است. 

این دستگاه دارای یک سیستم صوتی بسیار قدرتمند 4.2.2 کاناله است که متشکل از بلندگوها و ووفرهایی بسیار باکیفیت و قدرتمند می‌باشد. این تلویزیون با استفاده از کانال‌های خروجی قابلیت پخش صدایی 70 وات را دارد. میزان صدای 70 وات برای یک تلویزیون بالارده و پرچم ایده‌آل بوده و سطح بالایی از صدا را به گوش شنونده می‌رساند. 

تلویزیون سامسونگ 75QN800D دارای سیستم عامل Tizen بوده که نسخه آن در سال 2024 می باشد. سرویس Samsung TV PLUS در تلویزیون 75QN800D برای پخش محتوای رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد. در واقع بدون نیاز به ثبت نام، کارت اعتباری، اشتراک یا خدمات اضافی می‌توان به محتوای ورزشی، اخبار، سریال‌ها، فیلم و غیره دسترسی پیدا کرد. در بخش رابط کاربری این دستگاه امکاناتی از قبیل مرورگر وب، اتصال به اینترنت، دستیار صوتی و جستجو صوتی، تماس تصویری و... را برای شما فراهم کرده است. 

پورت های این دستگاه دیگر در پشت پنل حضور ندارند بلکه به یک جعبه به نام One Connect منتقل شده که دارای دو عدد سیم بوده سیم اول جهت اتصال جعبه وان کانکت به تلویزیون بوده و سیم دوم جهت وصل شدن این جعبه به پریز برق می باشد. در  این جعبه 4 پورت HDMI و 3 پورت USB قرار دارد. همچنین  اتصالات غیر مستقیم هم مانند وای فای و بلوتوث 5.2 در  این دستگاه قرار دارد. لطفا با ما همراه باشید تا تمامی ویژگی های این دستگاه را به شما توضیح دهیم. 

TV-NEO-QLED-8K-75-Inch-samsung-review-(1)

کیفیت تصویر تلویزیون 75 اینچ سامسونگ QN800D 

کاربران اگر قصد خرید تلویزیون را داشته باشند اولین چیزی که در مورد آن سوال می شود بخش کیفیت تصویر بوده؛  مدل بالارده 2024 سامسونگ دارای کیفیت تصویر 8K بوده که از رزولوشن 4320×7680 پیکسل پشتیبانی  می شود. رزولوشن عامل تشخیص کیفیت تصویر می باشد. هر کیفیت تصویری دارای رزولوشن مخصوص خود می باشد و هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد بدون شک کیفیت تصویر واقعی تر و زنده تر پخش می شود. با 8K از نوع محتوایی که در تلویزیون سامسونگ 75QN800D نمایان می شود لذت ببرید و بدون آنکه خسته شوید تا ساعت ها به پای تلویزیون بنشینید. 

کیفیت تصویر تلویزیون 75 اینچ سامسونگ QN800D

قابلیت Ultra Viewing Angle

کاربران همیشه روبروی تلویزیون قرار نخواهند گرفت بلکه بعضی مواقف ممکن بوده که در گوشه و کنار تلویزیون قرار بگیرند از این رو سامسونگ  Ultra Viewing Angle قرار داده تا حتی در گوشه و کنار تلویزیون شاهد تصاویر با کیفیت باشید. 

رفرش ریت 165 هرتز 

رفرش ریت 165 هرتز به معنای نمایش 165 فریم در هر ثانیه است. رفرش ریت تلویزیون به شما نشان می‌دهد که محتوای در حال نمایش در آن نمایشگر با چه سرعتی به روز رسانی می‌شود. با نرخ نوسازی بالا در این دستگاه متوجه حرکت سریع عناصر مختلف بازی می شوید و ریزترین جزئیات از صحنه های سریع از دست شما نمی رود. تلویزیون 75QN800D دارای حداقل رفرش ریت 120 هرتز و حداکثر 165 هرتز بوده که تصاویر 8K با سرعت 60 هرتز و تصاویر 4K با سرعت 120 تا 165 هرتز نمایش داده می شود. 

رفرش ریت 120 هرتز

دقت رنگ 

در تلویزیون ها دقت رنگ بالا در ایجاد تصاویر با کیفیت بسیار تاثیر دارد. تلویزیون سامسونگ 75QN800D از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند. فناوری One Billion Color باعث ایجاد یک میلیارد رنگ مختلف در صفحه نمایش می شود. به لطف استفاده از فناوری نقاط کوانتومی در تلویزیون 75QN800D نمایش 100 درصدی حجم رنگ که با 100% color volume نیز شناخته می‌شود اتفاق می‌افتد. این ویژگی به معنای گسترش کامل طیف رنگی و در نتیجه افزایش رنگ‌های قابل نمایش در صفحه نمایش تلویزیون می‌باشد. این دستگاه دارای تاییدیه Pantone می باشد و این یعنی تضمین این را می دهد که تمامی رنگ ها واقعی و زنده تر نمایش داده می شود. با وجود Pantone SkinTone Validated رنگ پوست افراد در تصویر بهبود پیدا می کند. 

دقت رنگ تلویزیون سامسونگ QN800D

پردازنده NQ8 AI 

با استفاده از این پردازنده پیشرفته، عملکرد تلویزیون های مدل ۲۰۲۴ سامسونگ به شکلی بی‌نظیر گردیده است. پردزانده NQ8 AI با هوش مصنوعی و شبکه های عصبی ترکیب شده است؛ پردازش عصبی آن دو برابر سریع تر شده و عملکرد بالایی را از خود نشان می دهد با افزایش 8 برابر در تعداد شبکه های عصبی این امکان فراهم شده تا تلویزیون سریع و با دقت بسیار بالایی هر تصویری را پردازش نماید. این پردازشگر نه تنها در بخش تصویر بلکه در بخش صدا هم به خوبی عمل می کند و صدا یی شفاف و واضح را به گوش کاربران می رساند. تکنولوژی AI Upscaling و 8K Upscaling باعث می شود که تمامی تصاویر ارتقا داده شود و نزدیک به 8k نمایش داده شود. 

پردازنده NQ8 AI

کنتراست بالا 

تلویزیون نئو کیولد سامسونگ از فناوری نور دهی موضعی Local Dimming از نوع Quantum Matrix Technology Pro پشتیبانی می کند. مینی ال ای دی هایی که در تلویزیون سامسونگ 75QN800D وجود دارد. توسط تکنولوژی Quantum Matrix با دقت بالایی تحت نظارت قرار می‌گیرند. به طور کلی این تکنولوژی‌ دارای نقاطی گسترده در سراسر پنل تلویزیون QN800D است که کنترل Mini LEDها را بر عهده دارد. این ویژگی قابلیت کنترل نوردهی در دقیق‌ترین حالت ممکن را داشته تا بتوانید از تاریک‌ترین و روشن‌ترین نقاط تشکیل دهنده تصاویر روی نمایشگر باکیفیت تلویزیون سامسونگ لذت ببرید. به کمک تکنولوژی Ultimate 8K Dimming Pro در هر منطقه از تصویر کنتراست بالایی ایجاد می شود. بر همین اساس می‌توان گفت تلویزیون‌های Neo QLED از نظر کنتراست به مراتب بهتر از تلویزیون‌های QLED هستند.

برای بهبود کنتراست فناوری  Contrast Enhancer از نوع Real Depth Enhancer Pro در این دستگاه قرار دارد. فناوری Real Depth Enhancer Pro سوژه‌هایی را که چشم انسان روی آن‌ها فوکوس می‌کند، تشخیص می‌دهد و به‌لطف کنترلرهای MiniLED پشت تلویزیون وضوح آن‌ها را افزایش می‌دهد و عمق رنگ بیشتری ارائه می‌کند.

کنتراست در تلویزیون سامسونگ 75QN800D

قابلیت Neo Quantum HDR 8K 

قابلیت Quantum HDR استاندارد جدیدی را برای ارائه جزئیات باور نکردنی؛ رنگ های غنی و دقیق ارائه می دهد. این فناوری باعث می شود که تصاویر و رنگ ها با روشنایی بالایی نمایش داده شود. همچنین این دستگاه از فرمت های HDR10، HDR10+ و HLG  پشتیبانی می کند که تاثیر بسزایی را در نمایش دادن تصاویر با کیفیت را دارند. سامسونگ علاقه ای با به کار بردن فرمت Dolby Vision ندارد و به جای آن از فرمت HDR10 + Adaptive استفاده کرده؛ این فناوری بر اساس شرایط نوری محیط تصویر را بهینه سازی می کند. در آخر به تلویزیون ها اجازه می دهد تجربه مشاهده مشابه آن را در محیط های تاریک مانند سالن های فیلم ارائه دهند نمایش دهد. 

قابلیت Neo Quantum HDR 8K در تلویزیون 2024 سامسونگ 75QN800D

سایر ویژگی های موثر بر کیفیت تصویر 

خب بخش تصویر در این قسمت به پایان می رسد با توجه به ویژگی هایی که در بالا به شما توضیح دادیم نتیجه گرفتیم که در بخش تصویر هیچ کم و کاستی در این تلویزیون بالارده و پرچم دار وجود ندارد. برای کاربرانی که به کیفیت تصویر اهمیت می دهند تلویزیون 2024 سامسونگ 75QN800D بهترین انتخاب می باشد. حالت های تصویر از جمله: Dynamic، Eco، FILMMAKER MODE، Movie و Standard در این دستگاه قرار داد و شما با استفاده از محتوا در حال پخش می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید تا شاهد بهترین کیفیت تصویر باشید. 

نور زیاد به پنل تلویزیون تابیده می شود  از این رو نور تصویر از پیکسل ها خارج می شود که کاربر نمی تواند تصویر را به خوبی مشاهده کند. فناوری Anti Reflection از انعکاص نور از صفحه نمایش جلوگیری می شود و نور زیاد محیط کمتر بر روی تصویر تاثیر می گذارد بنابراین می توان جزئیات حداکثری را بر روی تصویر مشاهده کرد. حالت EyeComfort Mode باعث کاهش خستگی چشم های شما می شود همچنین دمای رنگ و روشنایی را با توجه به طلوع خورشید و غروب تنظیم می کند. این حالت برای راحتی چشم کاربر در این دستگاه قرار داده شده است. 

فناوری ضد انعکاس نور در تلویزیون 2024 سامسونگ QN800D

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 8K

✅ رزولشن تصویر: 4320×7680 پیکسل

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR10 + Adaptive

صفحه نمایش NEO QLED 

در ساخت صفحه نمایش NEO QLED از دو فناوری کوانتوم دات و لامپ های مینی ال ای دی استفاده شده که تصاویر بسیار طبیعی با روشنایی، کنتراست و دقت رنگ بالایی نمایان می شوند. این تلویزیون ها نسبت به تلویزیون های کیو ال ای دی از حداکثر روشنایی بیشتر و کیفیت تصویر بالاتری برخوردار می باشند. صفحه نمایش نئوکیولد در کنار کیفیت تصویر 8K می تواند بهترین محتواها را برای کاربران به نمایش بگذارد. این دستگاه از نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED برخوردار می باشد. 

صفحه نمایش NEO QLED

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

✅ نور پس زمینه:  Direct Full Array Mini LED 

✅ نوع پنل: -

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ QN800D

طراحان سامسونگ همیشه در زمینه طراحی موفق بوده اند و تلویزیون هایی با ساختار بسیار زیبا تولید کرده اند. تلویزیون سامسونگ 75QN800D در عین بکارگیری طراحی زیبا و بدون نقص از بهترین متریال در ساخت تولیدات خود استفاده می‌کند. این دستگاه با طراحی خیلی شیک براحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌یابد. سامسونگ از طراحی این سری از تلویزیون‌های خود با عنوان طراحی Infinity One Design یاد می‌کند. این سبک به بدنه سرشار از ظرافت تلویزیون با به حداقل رسیدن ضخامت اشاره دارد. رنگ کل بدنه این دستگاه مشکی می باشد. 

ضخامت و حاشیه های باریک

پنل پشتی تخت و یک دست می باشد. ضخامت کم آن به کاربران امکان می‌دهد آن را روی دیوار نصب کنند. در صورت نصب روی دیوار با همدیگر یکپارچه می شوند و دیگر هیچ فاصله ای بین آن ها(تلویزیون و دیوار)مشاهده نخواهد شد. ضخامت تلویزیون 75QN800D توسط کارشناسان... محاسبه شده است. 

در اطراف نمایشگر این تلویزیون، حاشیه های دور تا دور نمایشگر از هر 4 طرف به حداقل ممکن رسیده است. فریم باریک به پیروی از سبک مینیمال زیبایی خاصی به تلویزیون بخشیده است اما فقط این نیست. به لطف فریم های بسیار باریک می‌توان از ظرفیت بیشتر نمایشگر برای تماشا استفاده کرد بدون اینکه خبری از حواس پرتی باشد.

قابلیت اتصال به دیوار 

کاربران به دلخواه خود می توانند این دستگاه را روی میز یا برای تنوع در منزل خود آن را به دیوار متصل کنند. جهت وصل شدن این دستگاه به دیوار ابتدا باید پایه ها را جدا نمایید سپس از یک براکت 300×400 استفاده کنید. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ QN800D

قابلیت  Ambient Mode+ 

یکی از ویژگی های که در بخش طراحی تاثیر دارد قابلیت  Ambient Mode+ بوده در مواقعی که شما از تلویزیون استفاده نمی کنید می توانید به جای صفحه نمایش خاموش یک تصویر یا یک عکس هنری را در صفحه نمایش قرار دهید. حتی می توانید اطلاعات مفیدی مانند: تاریخ، زمان و وضعیت آب و هوا را در آن قرار دهید. البته ناگفته نماند حتی می توانید الگوی پشت دیوار راهم در این تلویزیون قرار دهید و انگار که هیچ تلویزیون روی دیوار وجود ندارد. 

حالت Sound Wall (Music Wall) در قابلیت Ambient Mode برای نمایش جلوه های ویژه تصویری هماهنگ با آهنگ در حال پخش می باشد.  به کمک قابلیت Vibrary کاربران می‌توانند از تصاویر باکیفیت هنرمند محبوب خود در نمایشگر بزرگ تلویزیون لذت ببرند Ambient Mode به تلویزیون اجازه می‌دهد هر روز با چهره هنرمند مورد علاقه کاربر از او استقبال کند.

پایه وسط و خطی 

تلویزیون سامسونگ 75QN800D از پایه خطی شکل پشتیبانی می کند که در وسط تلویزیون قرار میگیرد. جنس این پایه فلز می باشد و مقاومت بسیار بالایی را دارد و تمام وزن این دستگاه را برعهده دارد. 

جنس بدنه 

تلویزیون سامسونگ 75QN800D جنس بدنه و حاشیه های دور تا دور نمایشگر فلز دارد که مقاومت بسیار بالایی را دارد. 

جعبه وان کانکت

 این جعبه یکی از خلاقیت‌های برند سامسونگ است. سامسونگ این جعبه را به گونه‌ای طراحی نموده است که تمامی ورودی‌های تلویزیون در آن قرار می‌گیرد که به اصطلاح وان کانکت یا جعبه One Connect Box به آن می‌گویند. تمام درگاه‌های ارتباطی تلویزیون 75QN800D به جعبه‌ی وان کانکت منتقل شده‌اند. این جعبه همراه کابل مخصوص ارائه می‌شود. شما می توانید این جعبه را در پشت پایه تلویزیون و یا در کنار تلویزیون قرار دهید. 

جعبه وان کانکت در تلویزیون سامسونگ 75QN800D

این تلویزیون در سایز های 65، 75، 85، اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون 75QN800D در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ QN800D

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 2024 سامسونگ 75QN800D

کاربرانی که قصد خرید تلویزیون دارند و می خواهند که یک محصول هم برای وصل کردن پلی استیشن داشته باشند این تلویزیون سامسونگ 65QN800D بهترین انتخاب می باشد. مشتریان می توانند از این دستگاه برای بازی های حرفه ای استفاده کنند. پورت HDMI 2.1 می تواندانواع کنسول های بازی نسل جدید را ساپورت کند. با رفرش ریت 120 هرتز و حالت 165 هرتز تمامی بازی های حرفه ای را صاف و روان پخش می کند تا شما ریز ترین جزئیات را نیز از دست ندهید. 

تاخیر ورودی در کیفیت تصویر 8K با رفرش ریت 60 هرتز 10.5 میلی ثانیه و در کیفیت تصویر 4K با رفرش ریت 165 هرتز تاخیر ورودی برابر با 6.0 میلی ثانیه است. زمان پاسخگویی 7.5 میلی ثانیه می باشد. از این رو شما هیچ تاخیر و لگی را در هنگام بازی کردن تجربه نخواهید کرد و همین امر باعث شده تا لحظه های به یادماندنی را به خاطر داشته باشید. 

همانند تمامی بخش های دیگر قسمت گیم هم به فناوری های متعدد مجهز شده است. یکی از این فناوری ها ALLM می باشد؛ با این قابلیت اگر کنسول بازی را به تلویزیون متصل کنید سریعا به حالت بازی می رود و همچنین باعث کاهش تاخیر ورودی نیز می شود. فناوری VRR یا رفرش ریت متغیر با توجه به صحنه های بازی رفرش ریت تلویزیون را بین 60 تا 165 هرتز تنظیم می کند. 

 قابلیت HGIG هم برای نمایش محتواهای HDR می باشد. این فناوری رنگ و تصاویر در بازی و حتی صحنه های تاریک را با روشنایی بالا نشان می دهد. تکنولوژی Game Motion Plus و Motion Xcelerator Turbo+ باعث می شود تا صحنه های سریع صاف و روان و بدون تاری پخش شود. این دستگاه از کارت گارفیک شرکت AMD پشتیبانی می کند و اگر کنسول های بازی نیز از این قابلیت پشتیبانی کند می توانید شاهد صحنه هاییی بدون پارگی و بریدگی باشید. 

منو ابزار بازی 

در بخش بازی یک منو Game Bar  قرار دارد با استفاده از این منو کاربران می توانند بدون آنکه نیاز باشد بازی را متوقف کنید در حین گیم به تعدادی از تنظیمات بازی دسترسی داشته باشند. نسخه این منو 4.0 بوده و به این نسخه تعدادی قابلیت اضافه شده است که هوز مشخص نیست. خوشبختانه هنوز قابلیت های نسخه 2 و3 در این دستگاه وجود دارد. زاویه دید گسترده، بزرگ نمایی نقشه بازی، اشتراک گذاری نقشه صحه نمایش بازی، نشانگر مجازی برای بازی های شوتر و تیراندازی از قابلیت های تعبیه شده در این منو ابزار است. 

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 2024 سامسونگ 75QN800D

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: حداقل 120 هرتز و حداکثر 165 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 8K@60 برابر با 10.5 میلی ثانیه و 4K@120 برابر با 6.0 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

مدیر بخش تلویزیون های سامسونگ درباره این محصولات جدید 2024 اظهار کرد در دورانی که زندگی ما پر از ارتباطات است، ارائه تجربیات بصری با کیفیت تنها کافی نیست. نمایشگرها باید توانایی ارتقای زندگی ما در کارهای روزمره و خارج از آن را داشته باشند.

سیستم عامل Tizen

تلویزیون هوشمند سامسونگ 75QN800D لز سیستم عامل Tizen پشتیبانی می کند. نسخه این رابط کاربری 24 بوده که نسبت به سال قبل ارتقا پیدا کرده و امکانات متعددی به آن اضافه شده؛ کار با این پلتفرم بسیار آسان بوده و حتی برای یک کودک نیز قابل فهم می باشد.  این سیستم عامل جدیدترین برنامه‌ها، سرویس‌ها، محتوای شخصی‌شده و پیشنهادات خدماتی را برای ارتقا تجربه سرگرمی ارائه می‌دهد.پشتیبانی از منو و زبان فارسی کار با این دستگاه را برای شما راحت تر کرده است. اتصال به WiFi در ای تلویزیون برای شما ممکن شده و با مرورگر وب به سرچ هر چیزی که مایلید می توانید بپردازید. 

 سامسونگ در سال ۲۰۲۴، با ارائه Samsung Daily+ به‌عنوان مرکز فعالیت‌های درون خانه، تجربه اتصال دستگاه‌های خود را به صورت گسترده‌ای بهبود می‌بخشد. این فناوری، طیف وسیعی از خدمات و ویژگی‌ها از تمرینات شخصی و مشاوره پزشکی تا تماس‌های تصویری و راهکارهای کامپیوتری از راه دور را در یک رابط کاربری واحد ارائه می‌دهد. حافظه داخلی 8 گیگ بوده که شما به واسطه آن می توانید انواع برنامه را روی تلویزیون دانلود و نصب کنید. 

از طریق Mobile Smart Connect و با SmartThings Mobile Plugin تمامی اپلیکیشن ها و سرویس های حدید از طریق گوشی هوشمند شما قابل کنترل هستند. این دو قابلیت موبایل هوشمند شما را  به یک کنترل از راه دور چندمنظوره تبدیل می‌کند. قابلیت ضبط فیلم PVR در این تلویزیون QN800D قرار دارد. قابلیت Multi-View به شما این امکان را میدهد تا صفحه نمایش را به 4 ورودی مختلف تنظیم کنید. 

سیستم عامل Tizen

ریموت کنترل هوشمند و سولار 

ریموت کنترل تلویزیون QN800D هوشمند بوده و با حذف و پاکسازی دکمه های اضافه سادگی را در پیش گرفته است. وجود میکروفون در داخل آن امکان جستجو صوتی و فعال کردن دستیار های صوتی را به شما می دهد. سرویس های اختصای نتفلیکس، یوتیوب، آمازون  هنوز روی ریموت قرار دارد تا شما دسترسی سریعی به آن ها داشته باشید و بیش از هزار فیلم و سریال رایگان را در آن ها تماشا کنید. برای شارژ شدن این ریموت دیگر نیازی به باتری های قلمی یک بار مصرف ندارید بلکه با قرار دادن آن زیر نور خورشید یا با پورت USB و شارژر تایپ سی می توانید آن را شارژ نمایید. 

ریموت کنترل هوشمند و سولار

قابلیت اجرا دستورات صوتی 

تلویزیون سامسونگ 75QN800D از دستیار صوتی و جستجو صوتی پشتیبانی می کند. برای استفاده از این قابلیت ها شما نیازمند میکروفون هستید که هم در داخل تلویزیون و هم ریموت کنترل وجود دارد. دکمه میکروفون داخل تلویزیون در پایین قاب صفحه نمایش و زیر برند سامسونگ قرار گرفته است و شما می توانید در این قسمت آن را روشن کنید. با قابلیت Far-Field Voice Interaction از فاصله 3 تا 4 متر می توانید فرمان های صوتی را در این دستگاه اجرا کنید.

 دستیار صوتی بیکسبی و آمازون کار شما را برای استفاتده از تلویزیون راحت تر کرده و فرمان های شما را سریعا اجرا خواهد کرد. خاموش روشن کردن دستگاه، باز کردن برنامه مورد نظر خود، پخش کردن موسیقی، اطلاع از وضعیت آب و هوا تعدادی از کارهایی بوده که می توانید به کمک این دستیار ها انجام دهید. جستجو صوتی هم بدون نیاز به تایپ کردن تنها با صدا خود امکان سرچ هر چیزی که مایلید را به شما خواهد داد.

قابلیت اجرا دستورات صوتی  تلویزیون سامسونگ 75QN800D

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ 75QN800D

قابلیت TV Sound to Mobile و TV to Mobile – Mirroring این کار را برای شما ممکن می کند تا صدا و تصویر تلویزیون را به گوشی گلکسی سامسونگ خود انتقال دهید. همچنین با Mobile to TV – Mirroring و Sound Mirroring می توانید صدا و تصویر را از موبایل هوشمند خود به تلویزیون سامسونگ 75QN800D منتقل کنید. 

یکی دیگر از روش های دیگر برای اتصال گوشی به تلویزیون قابلیت Tap View بوده که یک روش سریع می باشد و شما تنها با نزدیک کردن گوشی خود به تلویزیون و زدن یک ضربه آرام به صفحه نمایش تلویزیون می توانید هر نوع محتوایی را در داخل گوشی خود بدون نیاز به سیم به این دستگاه منتقل کنید. 

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ 75QN800D

انواع ویژگی برای افراد ناتوان جسمانی 

قابلیت Relumino Together Mode یک ویژگی مخصوص افراد کم بینا می باشد. این قابلیت به کمک هوش مصنوعی به صورت پویا لبه‌های عناصر روی صفحه را مشخص و رنگ‌ها را متعادل می‌کند. بدین ترتیب کاربرانی که دارای ضعف بینایی هستند، می‌توانند افراد و اشیا را با وضوح بیشتری ببینند.

برای اولین بار در جهان قابلیت Audio Subtitle یا صدا زیر نویس روی خود تلویزیون قرار گرفته با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری نویسه خوان نوری برای ارائه راهنمای صوتی استفاده می شود. این ویژگی قادر است صدای زیرنویس را برای محتوای در حال پخش، به‌صورت لحظه‌ای ارائه دهد. 

قابلیت  Relumino Together Mode

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 8 گیگ

✅ حافظه در دسترس: -

✅ نسخه WiFi: وای فای 6 

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

طراحان سامسونگ این بار دیگر پورت ها را در پنل پشتی تعبیه نکرده اند بلکه آن ها را به یک جعبه جداگانه به نام وان کانکت منتقل کرده اند. ورودی‌های HDMI و USB از کاربردی‌ترین پورت‌های این تلویزیون هستند. توسط این ورودی‌ها می‌توانید برخی از دستگاه‌های خارجی را توسط کابل مربوطه به تلویزیون 75 اینچ سامسونگ متصل کنید. 4 درگاه HDMI 2.1 روی جعبه وان کانکت قرار دارد؛ برای گیمرهای حرفه ای این پورت بسیار اهمیت دارد چون می توان هر نوع کنسول بازی جدید  را به این نسخه متصل کنید. 3 پورت USB می باشد. 

بلوتوث و WiFi از دیگر اتصالات مستقیم این دستگاه می باشند. پورت LAN هم جهت اتصال به اینترنت می باشد. خروجی صدای دیجیتال هم به صورت کابل اتصال انواع سیستم صوتی را با تلویزیون برای شما فراهم می نماید. از دیگر ورودی های این محصول پورت RF بوده که جهت وصل کردن آنتن تعبیه شده است. گیرنده دیجیتال هم تمامی کانال های داخلی و خارجی را دریافت و آن ها را بدون برفک روی این دستگاه پخش می کند. این گیرنده قابلیت ضبط فیلم PVR را دارد. 

کیفیت و قدرت صدا 

برای بخش صوت هم سامسونگ همانند تصویر به آن اهمیت بالایی را داده و به توان صوتی آن اهمیت ویژه ای نموده است. یک سیستم صوتی 4.2.2 کاناله در این دستگاه قرار دارد که صدایی به قدرت 70 وات را در این مدل پخش می کند. این میزان صدا برای یک مدل بالارده و پرچم دار بسیار مناسب بوده و کاربران دیگر نیازی به یک دستگاه پشتیبان برای این تلویزیون ندارند.  بخش صدا هم مانند تصویر دارای ویژگی های خاص خود می باشد شما می توانید صدایی فراگیر و مجازی را با این ویژگی ها بشنوید و از همه آن ها لذت ببرید. صدایی که به واسطه این تکنولوژی ها به گوش شما می رشد بسیار واضح تر و رسا است.

پخش صدا 3 بعدی 

 همچنین این تلویزیون در زمینه صدا به تکنولوژی Dolby Atmos نیز مجهز شده است. فناوری Dolby Atmos می تواند صدایی چند بعدی و واضح را پخش نماید تا شما را محو تماشای برنامه در حال پخش کند. پخش تصاویر واقعی با صدایی واضح و فراگیر شما را در فیلم و بازی غوطه ور ساخته و حس نشستن در سینما را تجربه خواهید کرد. تلویزیون نئوکیولد سامسونگ 75QN800D با فناوری  3 بعدی صدایی فراگیر را به گوش میرساند.  این فناوری لذت بازی کردن و تماشای فیلم و سریال را برای شما چندین برابر کرده است. تلویزیون مذکور دارای تکنولوژی Wireless Dolby Atmos بوده که شما از طریق آن می توانید سیگنال دالبی اتموس را روی سندبار و سیستم های صوتی متصل شده انتقال دهید تا صدایی 3 بعدی و 360 درجه را در محیط اطراف خود بشنوید. 

پخش صدا 3 بعدی در تلویزیون سامسونگ 75QN800D

اتصالات بی سیم سیستم صوتی به تلویزیون 

سامسونگ با استفاده از قابلیت بلوتوث نسخه 5.2 به شما این امکان را می دهد تا بتوانید انواع سندبار یا سینما خاگی را به تلویزیون 75QN800D متصل کنید. از طریق قابلیت Dual Audio Support (Bluetooth) می توانید هدفون، دو عدد بلندگو یا دو اسپیکر را به صورت همزمان به این تلویزیون متصل کنید.

می توانید در سایر اتاق های خانه خود بلندگو یا اسپیکرهای بی سیم را قرار دهید سپس از طریق  قابلیت Multiroom Link و شبکه WiFi می توانید صدا تلویزیون را در هر بلندگویی که در اتاق قرار دار را بشنوید. کاربران می توانند هندزفری بلوتوث دار سامسونگ Galaxy Buds که مجهز به قابلیت Auto Switch  می باشد را به این دستگاه متصل نمایند. 

صدای 360 درجه 

 ویژگی صوتی صدای ۳۶۰ فراگیر که قبلا در دستگاه‌های گلکسی ارائه شده بود، برای تلویزیون‌ها و نمایشگرهای سامسونگ نیز گسترش یافته است. اکنون، گلکسی Buds سامسونگ به‌طور یکپارچه به تلویزیون‌ها متصل می‌شود تا صدای فراگیر را برای فیلم‌ها، نمایش‌ها و حتی عناوین مختلف بازی ارائه کند. بنابراین، کاربران می‌توانند به شیوه متفاوتی در محتوای بصری و محیط بازی غرق شوند.

صدای 360 درجه

مجموع عملکرد ها

از شما کاربران عزیز که تا اینجا با ما همراه بوده اید مشتکریم. اگر توانایی خرید تلویزیون های 2024 سامسونگ را دارید. مدل 75QN800C بهترین انتخاب برای شما می باشد. در بخش تصویر با وجود کیفیت تصویر 8K و صفحه نمایش Neo QLED می تواند هر نوع محتوایی را با کیفیت فوق العاده برای شما به نمایش بگذارد. از این رو کسانی که به کیفیت تصویر اهمیت ویژه ای می دهند باید گفت که این مدل بسیار بی عیب و نقص بوده و از نظر کنتراست، روشنایی، دقت رنگ و کیفیت تصویر بی نظیر و فوق العاده می باشد. در بخش هوشمند هم از سیستم عامل Tizen  بهره برد که نسخه آن 24 بوده و تمامی امکانات و قابلیت های هوشمند را در یک منو تمام صفحه برای شما جای داده است. صدا هم همانند تمامی بخش های دیگر بی نظیر بوده و از یک سیستم صوتی 4.2.2 کاناله پشتیبانی شده که صدایی به قدرت 70 وات را ارائه می دهد. با وجود پورت HDMI 2.1 و رفرش ریت 165 هرتز این مدل برای گیمرهای حرفه ای بسیار مناسب می باشد. 

فروشگاه اینترنتی اصلی کالا یکی از عرضه کنندگان تلویزیون های 2024 سامسونگ بوده؛ جهت خرید تلویزیون سامسونگ 75QN800D و لیست قیمت تلویزیون 2024 سامسونگ به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. فروشگاه اینترنتی اصلی کالا تمامی محصولات خود را با 18 ماه گارانتی و پرداخت درب منزل بدون قید و شرط عرضه می نماید. 

نقاط قوت

✅ زاویه دید گسترده

✅ رفرش ریت 165 هرتز

✅ پخش صدا 3 بعدی

✅طراحی زیبا و شیک

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QN800D 8K 75Inch

مشخصات

مدل کامل
75QN800D
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
ADS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
176
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
165 هرتز
پردازشگر تصویر
NQ8 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
+HDR10
توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
تعداد بلندگو
Up-firing/ Woofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3
نسخه ورودی USB
3.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
فلزی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x400
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
بنویس
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1443.7x 898.2 x 267.9 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1650x935x190 mm
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
22.5 kg
22.5 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
43.4 kg
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
75QN800D
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
ADS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
176
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
165 هرتز
پردازشگر تصویر
NQ8 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
+HDR10

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
تعداد بلندگو
Up-firing/ Woofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
3
نسخه ورودی USB
3.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
فلزی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x400

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
بنویس
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1443.7x 898.2 x 267.9 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1650x935x190 mm

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
22.5 kg
22.5 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
43.4 kg

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم