تلویزیون سامسونگ 65QN900D

تلویزیون سامسونگ نئو کیولد 65 اینچ 8K مدل QN900D 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 8K
✅ رفرش ریت: 120 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV QN900D 8K 65Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 65QN900D

تلویزیون سامسونگ 65QN900D به عنوان محصولی پرجم دار و بالارده ثبت شده که برای استفاده خانگی و معمولی تماشای حرفه ای فیلم و سریال و بازی به صورت حرفه ای بسیار مناسب می باشد. امکانات و قابلیت های متعددی که در این دستگاه استفاده شده باعث شده که قیمت آن بالا باشد و کمتر کسی بتواند آن را خریداری نماید از این رو اگر بوجه بالایی دارید و یک تلویزیون با کیفیت تصویر عالی و با امکانات امروزه می خواهید خرید تلویزیون QN900D به نفع شما می باشد. کیفیت تصویر 8K از رزولوشن 4320×7680 پیکسل پشتیبانی می کند که قادر خواهید بود تصاویر فوق العاده با وضوح بسیار بالا را مشاهده کنید. تماشای فیلم ها و بازی ها در تلویزیون های 8K  بسیار با کیفیت هستند و لذت تماشای آن را افزایش می دهد. 

صفحه نمایش این محصول نئو کیولد بوده؛ صفحه نمایش Neo QLED از مجموعه‌ای از LEDهای کوانتومی مینی فوق‌العاده کوچک و دقیق استفاده می‌کند که منجر به افزایش روشنایی، کنتراست و دقت رنگ بالا می‌شود. در ادامه به تمامی ویژگی های این نمایشگر اشاره خواهیم کرد. پردازشگر NQ8 AI Gen3 از هوش مصنوعی و 60 شبکه عصبی پشتیبانی می کند و توانایی بالایی در پردازش هر نوع محتوا و منابع تصویری را دارد از این رو شما در این دستگاه هیچ تصویر بی کیفیت یا ضعیفی را نخواهید دید. 

بدون شک یک تصویر با کیفیت و وضوح بسیار بالا باید در کنار آن یک سیستم صوتی پر قدرت داشته باشد. خوشبختانه این دستگاه از یک سیستم صوتی 6.2.4 کاناله پشتیبانی می کند و صدایی به قدرت 90 وات را پخش خواهد کرد. حتی اگر از دوستداران صدا بلند برای مهمانی های خود هستید این میزان صدا کفایت خواهد کرد و شما نیازی به خرید دستگاه صوتی جداگانه برای این محصول نخواهید داشت. 

این سیستم عامل رابط کاربری راحتی دارد و هر کسی می تواند به راحتی با آن کار کند. سامسونگ به لطف سیستم عامل تایزن امکانات و قابلیت های مختلفی را در دسترس کاربران قرار داده است. پورت های ارتباطی تلویزیون سامسونگ مدل QN90C کاملاً متنوع و کاربردی کار شده‌اند. چهار پورت HDMI که همگی از نسخه HDMI 2.1 می باشد و برای گیمرها یک گزینه عالی به حساب می آید. 3 پورت USB در کنار اتصال وایرلس بلوتوث و وای فای وجود دارد. 

معرفی تلویزیون سامسونگ 65QN900D

کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ سامسونگ QN900D

تلویزیون سامسونگ 65QN900D از نظر کیفیت تصویر باید گفت که با یک مدل حرفه ای مواجه هستیم این دستگاه از کیفیت تصویر 8K بهره برده که شما را وارد به یک دنیایی از تصاویر طبیعی با وضوح فوق العاده وارد می کند به طوری که از تماشای هر نوع محتوایی در این دستگاه لذت خواهید برد. باید خودتان این کیفیت تصویر را ببینید و تحولی عظیمی که در کیفیت تصویر نسبت به 4K داشته را شاهد باشید. همچنین می توایند محتوای 4K را به ویدیوی 8K در حال پرواز تبدیل کنید.

رزولوشن

رزولوشن عامل تشخیص کیفیت تصویر می باشد در تلویزیون های 8K از رزولوشن 4320×7680 پیکسل پشتیبانی می شود. با این میزان حدود 7680 پیکسل به صورت افقی و 4320 پیکسل به صورت عمودی در نمایشگر 65 اینچ جای گرفته اند. در مجموع 16 میلیون پیکسل در این نمایشگر وجود دارد. بهتر است بدانید که هر چه تعداد پیکل بیشتر باشد کیفیت تصویر نیز بالاتر می رود. از این رو شما در تلویزیون های 8K تصاویر بسیار دیدنی و فوق العاده همانند چشم انسان را شاهد هستید. 

کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ سامسونگ QN900D

زاویه دید گسترده Ultra Viewing Angle

تلویزیون سامسونگ 65QN900D از زاویه دید گسترده پشتیبانی می کند کاربران اگر در هر سمت نسبت به تلویزیون (حتی گوشه و کنار) قرار بگیرند  باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهند بود. 

رفرش ریت 144 هرتز 

فرش ریت 144 هرتز مقداری بوده که سامسونگ برای تلویزیون نئوکیولد QN900D در نظر گرفته است. این مقدار رفرش ریت با قابلیت Motion Xcelerator Turbo+ برای اجرای بازی بدون لکنت و تاری هم کاربرد دارد. صحنه های سریع مانند فیلم های اکشن، بازی های ویدویی سریع و مسابقات ورزشی را صاف و روان مشاهده خواهید کرد و حتی ریزترین جزئیات با رفرش ریت 144 هرتز از دست شما نخواهد رفت. برای گیمر های حرفه ای باید گفت می توانند حساب ویژه ای را روی 144 هرتز باز کنند. 

حالت 240 هرتز

تلویزیون سامسونگ از حالت 240 هرتز پشتیبانی می کند با فعال کردن این حالت عملکرد دستگاه بالا می رود. گیمر های یک حرفه ای می توانند تجربه لذت بخشی را با نرخ حرکت تصویر 240 هرتز به دست بیاورند. 

رفرش ریت 144 هرتز در تلویزیون سامسونگ 65QN900D

دقت رنگ 

این دستگاه از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند و با تکنولوژی One Billion Colorحدود 1 میلیارد رنگ مختلف را در صفحه نمایش نشان می دهد. خوشبختانه دریافت تأییدیه از PANTONE می‌تواند تضمین کننده کیفیت رنگ و وضوح واقعی طیف‌های مختلفی رنگی توسط نمایشگر تلویزیون باشد. این دستگاه با کوانتوم دات توانایی به نمایش کشیدن طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را با دقت قابل توجه دارد یعنی هر رنگی در تلویزیون سامسونگ 65QN900D با حجم 100 درصد در فضای رنگی DCI-P3 نشان داده می شود.

دقت رنگ در تلویزیون 2024 سامسونگ 65QN900D

پردازشگر NQ8 AI Gen3 و عملکرد های موثر آن 

بخش اصلی یا قلب تلویزیون سامسونگ 2024 مدل 65QN900D به جدید ترین پردازنده سامسونگ مجهز شده است. پردازنده NQ8 AI Gen3 ترکیبی از هوش مصنوعی نسل Gen 3 و یک واحد پردازش سریع بوده که با عملکردی دو برابر سریع تر از نسخه قبلی می باشد. در این پردازنده جدید، تعداد شبکه‌های عصبی به میزان هشت برابر رشد داشته و از 64 عدد به 512 رسیده است تا همه جزئیات تصویر به شکل واضحی به نمایش دربیاید. به کمک این پردازنده پیشرفته، عملکرد تلویزیون‌های سری 2024 سامسونگ به شکل بی‌نظیری ارتقا پیدا کرده است.

پردازشگر NQ8 AI Gen3 و عملکرد های موثر آن

ارتقا کیفیت تصویر به کمک پردازنده NQ8 AI Gen3

پردازشگر NQ8 AI Gen3 به سرعت و دقت بالا به کمک هوش مصنوعی و 64 شبکه عصبی تصاویر بی کیفیت و کم کیفیت را پردازش می نماید و سپس به کمک فناوری 8K AI Upscaling Pro همه منابع را ارتقا می دهد و نزدیک به 8K نمایش می دهد. برای عاشقان ورزش سامسونگ قابلیت AI Motion Enhancer Pro به کار رفته که از پردازنده NQ8 AI Gen3 قدرت می گیرد؛ مشکلات رایج پخش تصاویر ورزشی، مانند نمایش نامطلوب حرکت توپ، رفع می‌شود. این ویژگی به طور خودکار نوع ورزش را تشخیص داده و از قابلیت یادگیری عمیق برای اعمال مدل مناسب نمایش حرکت توپ استفاده می‌کند. همچنین قابلیت Real Depth Enhancer Pro از هوش مصنوعی برای کنترل دقیق مینی ال‌ای‌دی‌ها (mini LEDs) به منظور افزایش جزئیات بیشتر به صحنه‌های دارای حرکت سریع کمک گرفته می‌شود در نتیجه تصاویر واقعی‌تر و سه‌بعدی به‌نظر خواهند رسید.

ارتقا کیفیت تصویر به کمک پردازنده NQ8 AI Gen3

کنتراست بی نهایت بالا

تلویزیون نئوکیولد سامسونگ 65QN900D به دلیل اینکه فناوری Mini LED در آن به کار رفته به 1.5 برابر مناطق روشنایی بیشتری دسترسی دارد یکی از فناوری هایی که برای کنترل نور در سطح مینی ال ای دی به کار برده شده قابلیت نوردهی موضعی Local Dimming از نوع Quantum Matrix Pro می باشد. این فناوری با دقت بالا نور Mini LED ها را کنترل می‌کند و به همین ترتیب تضمین می‌کند که شاهد جزئیات غیرقابل تصوری در روشن و تاریک‌ترین صحنه‌ها خواهید بود. از این رو شما شاهد سطح سیاهی پر رنگ و کنتراست بالا خواهید بود. قابلیت Ultimate 8K Dimming Pro هم کنتراست بالایی را در هر نقطه از تصویر ایجاد می کند. 

کنتراست بی نهایت بالا

روشنایی تلویزیون سامسونگ 65QN900D

Mini LED همانطور که از عنوانش پیداست در اندازه خیلی ریزتر از LED مورد استفاده قرار می‌گیرد. فناوری Neo QLED با کمک نور پس زمینه Mini LED توانسته‌اند روشنایی خیره کننده‌ای را ارائه کنند. در صورتی که گاهی اوقات روشنایی تلویزیون‌های Neo QLED به 4000 نیت نیز می‌رسد. البته تعدادی فناوری مانند Quantum Matrix Pro و  Neo Quantum HDR 8K+  در ایجاد روشنایی بالا نیز تاثیر بسزایی را دارند. 

سایر ویژگی های موثر بر کیفیت تصویر 

از دیگر ویژگی‌های جالب  تلویزیون سامسونگ 65QN900D اشاره داشت که به صورت هوشمندانه تصویر را متناسب با چشمان بیننده تنظیم می‌کند. در این حالت با قابلیت پیشرفته Brightness/Color Detection و استفاده از حسگر نور، میزان نور صفحه نمایش و رنگ‌های نمایشگر به طور اتومات پس از غروب و طلوع آفتاب محلی تنظیم می‌شوند تا در هر شرایطی بهترین تجربه تماشا ارائه گردد. این حالت به عبارتی دیگر از چشمان شما مراقبت می‌کند.

فناوری ضد انعکاس نور در تلویزیون 65QN900D پشتیبانی می شود که سامسونگ از پوشش یا لایه Anti-glare در ساخت آن استفاده کرده و باعث می شود دیگر نور محیط یا نور لامپ به صفحه نمایش تابیده نشود بنابراین در محیط های پر نور شما می توانید راحت تر تلویزیون تماشا کنید. 

فناوری ضد انعکاس نور

تکنولوژی Neo Quantum HDR 8K+ 

 فناوری Neo Quantum HDR 8K+ در واقع ادغام نوآورانه محدوده داینامیکی بالا HDR و نئو کوانتوم است که تأثیر بسزایی در نمایش طیف رنگی گسترده برای نمایشگر دارد. با استفاده از Quantum HDR در نمایشگر روشنایی نمایشگر به صورت منحصربفردی افزایش یافته تا نقاط روشن در نوردهی مناسب‌تری نمایش داده شوند. این تکنولوژی باعث شده نه تنها روشنایی مطلوبی برای نمایشگر تلویزیون سامسونگ QN900D ایجاد شود بلکه جزئیات تصویر نیز به صورت کامل حفظ شوند.همچنین فرمت های HDR مانند: HLG، HDR10 و HDR10+ پشتیبانی می شود. 

تلویزیون مذکور با دریافت گواهینامه فرمت HDR10+ ADAPTIVE تواتایی به نمایش کشیدن جدیدترین فیلم‌های سینمایی با کیفیت عالی را دارد بنابراین برای دوستداران فیلم و سریال واقعاً قابل تحسین است. ار این رو روشنایی و کنتراست با توجه به شرایط محیط به صورت خودکار تنظیم می شود. 

بهینه سازی محتوا HDR 

این دستگاه از تکنولوژی جدید Auto HDR Remastering پشتیبانی می کند؛ قابلیت Auto HDR Remastering به صورت خودکار محتوای معمولی SDR را بهبود بخشیده و به سطح HDR نزدیک می‌سازد تا به واسطه الگوریتم‌های هوش مصنوعی، جزییات تصویر به صورت واضح و رنگ‌ها زنده و واقعی تر نمایش داده شوند. از این رو به وسیله این فناوری تبدیل محتوا SD به HDR وجود دارد. 

تکنولوژی HDR در تلویزیون سامسونگ QN900D

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 8K

✅ رزولشن تصویر: 4320×7680 پیکسل

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR10+ ADAPTIVE

صفحه نمایش Neo QLED

تلویزیون سامسونگ 65QN900D با نمایشگر نئوکیولد و فناوری بکلایت مینی LED به بالاترین سطح رنگ، روشنایی و صد البته کنتراست دست پیدا می‌کند. برخلاف نمایشگر‌های LED سنتی، Neo QLED از مجموعه‌ای از LED‌های کوانتومی مینی فوق‌العاده کوچک و دقیق استفاده می‌کند که منجر به افزایش روشنایی، کنتراست و قابلیت‌های کاهش محلی می‌شود. در کل نمایشگر‌های QLED از نور پس زمینه Mini LED استفاده می‌کنند که با مزایا خود در کنار QLED می‌توانند تصاویری بسیار باکیفیت نمایش دهند. کنتراست، روشنایی و دقت رنگ به وسیله این نمایشگر بسیار بالاتر رفته است. این دستگاه از نور پس زمینه miniLED FALD پشتیبانی می کند. 

صفحه نمایش Neo QLED

پنل VA 

در تلویزیون 2024 سامسونگ 65QN900D شاهد پنل VA هستم؛ هر چند که این پنل مزایا و معایب خود را دارد. از مزایای آن می توان به این اشاره کرد که شما در محیط های تاریک می توانید به تماشای فیلم و سریال بپردازید چون کنتراست و عمق رنگی مشکی بالایی را ارائه خواهد داد. معایت آن می توان به زاویه دید محدود و کم آن اشاره کرد سامسونگ برای اینکه این دل پرچم دار و بالا رده هیچ عیبی نداشته باشد تکنولوژی زاویه دید گسترده Ultra Viewing Angle را در آن به کار برده است. 

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

✅ نور پس زمینه: miniLED FALD 

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ QN900D

سامسونگ در تلویزیون های 2024 خود بهترین متریال به کار برده؛ بکارگیری زیباترین طراحی ها در کنار استحکام و مقاومت بالا در بدنه باعث شده تا این دستگاه تا سالیان سال قابل استفاده باشد. تلویزیون سامسونگ 65QN900D از طراحی زیبا و مدرن برخوردار بوده که در محیط خانه شما بسیار مورد توجه قرار می گیرد. رنگ بدنه این دستگاه مشکی بوده؛ با طراحی باریک و نازکی که دارد سامسوگ آن را زبان طراحی Infinity Air Design نام گذاری کرد. در نمای روبرو فقط شاهد حاشیه های باریک هستیم و در پشت دستگاه شاهد یک پنل تخت هستیم که پورت های ارتباطی در آن حذف شده و به جعبه وان کانکت منتقل شده است. پایه این دستگاه به صورت خطی و در وسط تلویزیون قرار دارد که وزن همه تلویزیون را برعهده دارد و مانع از تلو خورن و لرزش تلویزیون شده است.

ضخامت و حاشیه های باریک 

این تلویزیون در دور تا دور نمایشگر غول پیکر خود فریم فوق العاده کم ضخامتی دارد طوریکه نقش یک سینمای خانگی را با ارائه تجربه‌ همه‌جانبه بدون حواس پرتی ایفا می‌کند. از طرفی با توجه به کاهش چشمگیر ضخامت بدنه در صورت نصب این تلویزیون به دیوار با هم یک پارچه(تلویزیون و دیوار) خواهند شد. نازکی بیشاز حد از نظر ضخامت و حاشیه باعث شده که این دستگاه دکوراسیون منزل شما را چندین درجه ارتقا دهد و یک محصول بسیار شیک و مدرن در سالن خود داشته باشید. به گفته سامسونگ این دستگاه دارای عمق 12.9 میلی متر می باشد. تلویزیون پیش روی شما ضخامت کم 1.52 سانتیمتری دارد و جزو تلویزیون های بسیار باریک در بازار محسوب می شود

قابلیت اتصال به دیوار 

این محصول را هم می توانید روی میز قرار دهید یا اگر کمبود فضا دارید و یا می خواهید که تنوعی دردکوراسیون منزل خود ایجاد کنید با جدا کردن پایه و با یک براکت 300×400 می توانید این محصول را به دیوار متصل کنید. قابلیت Ambient Mode+ (حالت محیط) همچنان جزو بهترین قابلیت‌های هوشمند تلویزیون‌های سامسونگ منتخب محسوب می‌شود که امکان نمایش آثار هنری را در حالت آماده بکار فراهم می‌کند و حتی کاربران می‌تواند حالت تقلید از الگوی دیوار پشت سر را برای نمایشگر انتخاب کند. در این حالت اطلاعات کلیدی مانند زمان، آب و هوا و تاریخ در نمایشگر قابل مشاهده است. 

در صورت وصل شدن این دستگاه به دیوار به دلیل پنل تخت و  ضخامت بسیار بسیار باریک، تلویزیون به دیوار می چسپد و هیچ فاصله ای بین این دو وجود نخواهد شد و با طراحی باریکی که دارد اگر یک عکس هنری در تلویزیون وقتی از آن استفاده نمی کنید قرار دهید انگار یک تابلو هنری روی دیوار وجود دارد. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ QN900D

جعبه وان کانکت 

در تلویزیون نئوکیولد سامسونگ 65QN900D از یک جعبه One Connect به صورت جدا برای بخش پورت‌ها استفاده شده است که توسط یک کابل به تلویزیون متصل می‌شود و از شلوغی ناشی از کابل‌ها جلوگیری می‌نماید. با این شرایط هنگام نصب بر روی دیوار به راحتی با سطح دیوار منطبق می‌شود.

جعبه وان کانکت

جنس بدنه 

سامسونگ برای مدل بالارده و پرچم دار خود یعنی 65QN900D بهترین متریال را در ساخت آم به کار برده؛ جنس کل بدنه، حاشیه های دور تا دور نمایشگر و حتی پایه هم از فلز ساخته که مقاومت بسیار بالایی را دارد. 

این تلویزیون در سایز های 65، 75، 85 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 65QN900D در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ QN900D

اجرای کنسول های بازی

گیمرهای حرفه ای از تلویزیون سامسونگ 65QN900D می توانند بهترین استفاده را ببرند و تجربه لذت بخشی را از بازی به دست بیاورند. کنسول های بازی نسل جدید را می توان به پورت HDMI 2.1 متصل کنید. این دستگاه تصاویر 8K را با سرعت 60 هرتز و تصاویر 4K را با سرعت 144 هرتز نمایش می دهد. رفرش ریت بالا در این دستگاه باعث شده تا بازی های سریع صاف و روان پخش شود و کاربران ریزترین جزئیات را هم از دست ندهند. برای انکه بازی ها بدون هیچ عیب و نقصی پخش شوند سامسونگ انواع فناوری را در بخش بازی قرار داده است که به همه آن ها اشاره خواهیم کرد.

وقتی که کنسول بازی را به این تلویزیون متصل می کنید فناوری ALLM تلویزیون را سریعا به حالت بازی می برد و همچنین تاخیر ورودی را تا حد ممکن کم کرده است. تاخیر ورودی 8K@60Hz برابر 10.5 و زمان پاسخگویی 7.5 میلی ثانیه می باشد از این رو شما هیچ تاخیر و لگلی را در هنگام بازی کردن مشاهده نخواهید کرد. همچنین قابلیت بسیار کاربردی این محصول فناوری VRR بود که به صورت خودکار رفرش ریت صفحه نمایش متناسب به صحنه ها و ژانر های بازی بین 60 تا 144 هرتز تغییر می دهد و تصاویر و بازی های ویدویی جذاب تر و بدون هر گونه افت کیفیتی نشان داده می شوند.

یکی از ویژگی‌های برجسته پشتیبانی از تکنولوژی FreeSync Premium Pro و Nvidia G-Sync است. این دو قابلیت به این معنی بوده که تلویزیون کارت گرافیکی را دارا می باشد تا بازی ها به صورت طبیعی تر و روان تر همچنین بدون بریدگی پخش شوند. 

رفرش ریت 144 هرتز در کنار فناوری هایی مانند:Game Motion Plus و Motion Xcelerator Turbo+ مانع از تاری تصاویر سریع می شود و آن ها را صاف و وضاح نشان به علاوه تاخیر ورودی 4K@144Hz برابر 6.1 می دهد. تکنولوژی HDR10+ Gaming با استفاده از متای دیتای HDR10+ کیفیت محتوا های HDR در بازی را بهبود می دهد. سامسونگ در این مدل 2024 از یک نوار ابزار بازی به نام GameBar 4.0 استفاده کرده در این نوار شما بدون آنکه نیاز باشد بازی را متوقف کنید به تعدادی از ویژگی های بازی دسترسی دارید. یکی از قابلیت ها  Virtual Aim Point بوده که شما به واسطه آن می توانید بک نشانه یا یک هدف مجازی را برای بازی های شوتر یا تیر اندازی انجام دهید. البته قابلیت های دیگری مانند اشتراک گذاری نقشه صفحه نمایش MiniMap Sharin، نقشه صفحه نمایش Mini Map Zoom، زاویه دید گسترده صفحه نمایش بازی Super Ultra Wide Game View، نمایش بهتر نقاط تاریک Dynamic Black EQ، صدای فراگیر و مجازی Surround Sound از قابلیت های این منو نوار ابزار بازی می باشد. 

اجرای کنسول های بازی

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120 هرتز و حالت 240 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

سیستم عامل Tizen

در تلویزیون سامسونگ 65QN900D از نسخه جدید سیستم عامل تایزن استفاده شده که سرعت بهبودیافته‌‌ای را به نسبت سال قبل ارائه می‌دهد. این سیستم عامل به دلیل ارائه منوی کاربری بسیار راحت و ساده معروف بوده و دسترسی‌های بسیار متنوعی را برای راحتی بیشتر کاربران مهیا می‌سازد. قابلیت اتصال به اینترنت به دو روش WiFi و پورت LAN امکان پذیر است. با وصل شدن این دستگاه به اینترنت می توانید کارهای مختلفی را برای سرگرمی خودتان انجام دهید. تماشای فلیم و سریال در شبکه های اختصاصی، دسترسی به مروگر وب و سرچ هر نوع محتوایی از قابلیت های اتصال به اینترنت می باشد. 

به لطف سیستم عامل تایزن امکان دانلود انواع برنامه در تلویزیون سامسونگ 65QN900D  وجود دارد. در این تلویزیون از انواع سرویس‌های آنلاین نمایش فیلم پشتیبانی شده و شما می‌توانید ساعت‌ها سرگرمی نامحدود را با تلویزیون نئوکیولد سامسونگ در اختیار داشته باشید. حافظه داخلی 8 گیگ می باشد و شما به واسطه ان می توانید انواع برنامه به جز اپلیکیشن های اندروید روی این تلویزیون دانلود و نصب نمایید. قابلیت ضبط فیلم PVR محتواهای مورد نظر شما را ضبط می کند تا بعدا بتوانید به تماشای آن بپردازید. 

سیستم عامل Tizen

اجرای دستورات صوتی 

تلویزیون سامسونگ 65QN900D از دستیار صوتی Bixby و آمازون به صورت داخلی در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ استفاده شده است. این دستیار صوتی امکان کنترل اعمال مختلف تلویزیون با استفاده از صدای کاربر مهیا شده تا کنترل راحتی بر امکانات تلویزیون از طریق صدای خود داشته باشید. با جستجو صوتی هم بدون آنکه نیاز به تایپ کردن داشته باشید می توانید به سرچ هر چیزی که مایلید بپردازید. برای استفاده از دستیار صوتی و جستجو صوتی نیاز مند میکروفون هستید که در داخل تلویزیون و در ریموت کنترل قرار دارد. 

اجرای دستورات صوتی

انتقال محتوا گوشی به تلویزیون 

انتقال محتواهای موبایل هوشمند شما به تلویزیون از طریق فناوری Tap View و Mirroring انجام می شود. شما می توانید از طریق بلوتوث یا تنها با نزدیک کردن گوشی به تلویزیون و یک ضربه آرام به صفحه نمایش انواع محتوا اعم از فیلم و سریال، موسیقی، سند و.... را به این دستگاه منتقل نمایید. قابلیت TV Sound to Mobile برای انتقال صدای تلویزیون به موبایل گلکسی سامسونگ می باشد. تکنولوژی Mirror Screen یا TV to Mobile Mirroring (TV to Mobile - Mirroring) برای انتقال صفحه نمایش تلویزیون به موبایل است. از این رو شما با این تکنولوژی ها می توانید هم صدا و تصویر تلویزیون را به گوشی انتقال دهید و همچنین می توانید انواع محتوا اعم از تصویر، صدا، فیلم، موسیقی و... در داخل گوشی خود را به تلویزیون 65QN900D منتقل نمایید. 

انتقال محتوا گوشی به تلویزیون

سایر امکاات هوشمند 

برنامه SmartThings این امکان را برای شما فراهم می کند تا از راه دور از طریق گوشی یا از خود تلویزیون بتوانید تمامی لوازم خانگی هوشمند خود را کنترل و مدیریت نمایید. استفاده از Mobile Camera Support و خرید یک دوربین سازگار با این تلویزیون می توانید با برنامه  Google Meet تماس صوتی و تصویری را دوستان و خانواده خود برقرار کنید. توسط ویژگی Multi view امکان نمایش 4 محتوای ویدیویی متفاوت در یک زمان بر روی نمایشگر نئوکیولد 8K سامسونگ 65QN900D مهیا می‌شود. 

برنامه SmartThings

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 8 گیگ

✅ حافظه در دسترس:

✅ نسخه WiFi: وای فای نسخه 6 

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

پورت های ارتباطی در تلویزیون سامسونگ 65QN900D دیگر در پشت دستگاه قرار نگرفته بلکه به یک جعبه جداگانه به نام وان کانکت منتقل شده است. سامسونگ با قرار دادن پورت ها و درگاه های مختلف در این جعبه امکانی را ایجاد کرده که کاربر به راحتی دسترسی بسیار کاملی را به صورت کابلی به آن ها داشته باشد. در نظر داشته باشید که این درگاه ها شامل 4 پورت HDMI و 3 پورت USB بوده که شما می توانید انواع دستگاه دیجیتالی مانند: کنسول بازی، فلش مموری، هارد، دوربین دیجیتالی، لپ تاپ و.... را به تلویزیون متصل نمایید. نسخه پورت HDMI 2.1 بوده که برای گیمرهای حرفه ای بسیار اهمیت دارد. برای انتقال و افزایش صدای تلویزیون از درگاه OPTICAL پشتیبانی شده که شما می توانید هر نوع سیستم صوتی را به صورت کابل به این دستگاه وصل نمایید. پورت LAN و RF در بین آن ها نیز به چشم می خورد. همچنین برای اتصال بدون سیم در 65QN900D دو قابلیت WiFi و بلوتوث وجود دارند. 

کیفیت و قدرت صدا 

علاوه بر آنکه بخش تصویر به وضوحی بسیار بالا مجهز شده این تلویزیون توانایی فوق العاده ای را هم در بخش صدا دارد. سیستم صوتی 6.2.4 کاناله بوده که از بلندگوهای ووفر (Woofer)، آپ فایرینگ (Up-Firing)، بلندگوی وسط (Center) و چند بلندگوی دیگر تشکیل شده و صدایی به قدرت 90 وات را در محیط پخش می کنند. صدا در این دستگاه در بالا، چپ، راست و جلو شلیک می شود. قدرت این صدا به حدی بالا بوده که شما دیگر نیازی به دستگاه صوتی پشتیبان برای تلویزیون خود ندارید. تلویزیون QN900D  از ویژگی  AVA برخوردار است که به تقویت صدای دیالوگ کمک می‌کند. این ویژگی با شناسایی سطح صدای اطراف و تقویت صدای دیالوگ، به شما امکان می‌دهد تا صداهای دیالوگ را به خوبی بشنوید. قابلیت OTS PRO صدا ها را دقیقا از جایی که در تصویر اتفاق می افتد پخش می کند و هیجانی جدید از صدا را  با این فناوری تجربه خواهید کرد. 

کیفیت و قدرت صدا در تلویزیون سامسونگ 65QN900D 2024

اتصال سیستم صوتی به تلویزیون سامسونگ 65QN800D 

توان صوتی تلویزیون سامسونگ 65QN900D بسیار رضایت بخش می باشد اما اگر دوستدار صدا بلندتر برای مهمانی های خود هستید می توانید با قابلیت Dual Audio Support (Bluetooth) می توانید همزمان دو بلندگو یا دو اسپیکر را به این دستگاه متصل کنید.البته با بلوتوث نسخه 5.2 هم امکان اتصال هر نوع سیستم صوتی دیگر از جمله ساندبار و سینمای خانگی دیگر وجود دارد. فناوری Q-Symphony در تلویزیون‌های سامسونگ برای اتصال ساندبار سازگار توسعه یافته است. این فناوری با همگام سازی صدای ساندبار و تلویزیون همچنین ممانعت از توقف صدا در تلویزیون موجب ایجاد صدایی قدرتمند و فراگیر می‌شود. 

اگر هندزفری بلوتوث دار Galaxy Buds با قابلیت Auto Switch دارید می توانید آن را از طریق قابلیت Buds Auto Switch  به تلویزیون متصل کنید. این قابلیت برای کسانی که در شب به تماشای تلویزیون می پردازند بسیار مفید بوده چون دیگر صدا تلویزیون برای سایر اقراد خانواده مزاحمت ایجاد نمی کند. 

اتصال سیستم صوتی به تلویزیون سامسونگ 65QN800D

صدای 3 بعدی 

تلویزیون‌های بالارده و پرچم دار سامسونگ در سال 2024 برای ایجاد صدای فراگیر خیلی خوب عمل می‌کنند بنابراین برای علاقه‌مندان به فیلم، گیم و حتی مسابقه‌های ورزشی ایده‌آل هستند. تلویزیون 65QN900D  با پشتیبانی از فناوری Dolby Digital Plus قادر است صدایی فراگیر و همه جانبه را ایجاد کند. این تلویزیون همچنین از فرمت Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. در واقع بدون نیاز به اتصال سیستم صوتی چند کاناله می‌توان شنونده صدای دالبی اتموس بود. از این رو شما شاهد صدایی 3 بعدی و 360 درجه خواهید بود.  

صدای 3 بعدی

مجموع عملکرد ها

تلویزیون سامسونگ 65QN900D یکی از محصولات بالارده و پرچم دار این شرکت می باشد. با این مدل می توان به تماشای فیلم و سریال و گییمینگ به صورت حرفه ای بپردازید. همچنین با نمایشگر NEO QLED و کیفیت تصویر 8K تماشای هر نوع محتوایی برای شما لذت بخش خواهد بود. این محصول دارای سیستم صوتی 6.2.4 کاناله بوده که صدایی به قدرت 90 وات را در محیط پخش می کند. با فناوری دالبی اتموس هر صدایی به صورت 3 بعدی و 360 درجه پخش خواهد شد و حس حضور در سینما را به شما خواهد داد. با سیستم عامل Tizen و قابلیت اتصال به اینترنت سرگرمی مناسبی را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید. شما می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت از اصلی کالا تهیه نمایید. گارانتی معتبرو طلایی پرداخت درب منزل بدون هیچ قید و شرطی برای شما مشتریان عزیز فراهم می شود. 

نقاط قوت

✅ زاویه دید گسترده

✅ پخش صدا 3 بعدی

✅ پورت HDMI 2.1

✅حالت رفرش ریت 240 هرتز 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QN900D 8K 65Inch

مشخصات

مدل کامل
65QN900D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1517
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1530
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
NQ8 AI Gen3
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10 +/HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Cinema
توان خروجی صدا (وات)
90
تعداد کانال های صوتی
6.2.4
سیستم های صوتی
-
نوع بلندگوها
Center/Up-firing /Woofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Pro (OTS Pro)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
-
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
7.5
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
8K@60Hz برابر 10.5/4K@144Hz برابر 6.1/4K@120Hz برابر 6.0
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3
نسخه ورودی USB
3.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/AVRCP (AV remote control)/HID (mouse/keyboard connectivity)HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
6 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac/ax
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
فلزی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1433.5x892.4x265.7 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1433.5x815.1x12.9 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1625.0x 935.0 x 190.0 mm
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
21.6 kg
30.2 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
40.6 kg
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65QN900D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1517
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1530
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
NQ8 AI Gen3
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10 +/HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Cinema

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
90
تعداد کانال های صوتی
6.2.4
سیستم های صوتی
نوع بلندگوها
Center/Up-firing /Woofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Pro (OTS Pro)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
7.5
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
8K@60Hz برابر 10.5/4K@144Hz برابر 6.1/4K@120Hz برابر 6.0

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
3
نسخه ورودی USB
3.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/AVRCP (AV remote control)/HID (mouse/keyboard connectivity)HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
6 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac/ax
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
فلزی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1433.5x892.4x265.7 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1433.5x815.1x12.9 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1625.0x 935.0 x 190.0 mm

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
30.2 kg
21.6 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
40.6 kg

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم