تلویزیون سامسونگ 55S90D

تلویزیون اولد سامسونگ 55 اینچ 4K مدل 55S90D 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی 
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 144 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: QD-OLED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV S90D 8K 55Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 55S90D 

تلویزیون سامسونگ 2024 مدل 55S90D یکی از مدل های بالارده و پرچم دار این کمپانی بوده که ساخت کشور کره جنوبی و سری 9 می باشد. این دستگاه از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند مهمترین بخش یک نمایشگر قطعا بحث تصویر آن می‌باشد که تعیین کننده در کیفیت و کارآمدیش است. کیفیت تصویر تلویزیون 4K  سامسونگ  55S90D بسیار عالی عمل می‌کند و رزولوشن 2160×3840 پیکسل را در کنار پنل VA به نمایش می‌گذارد که کنتراست عالی را ایجاد خواهد کرد. از این دستگاه می توان برای استفاده خانگی و معمولی، تماشای حرفه ای فیلم و سریال، بازی و گیمینگ به صورت حرفه ای استفاده کنید. 

در صفحه نمایش OLED هر پیکسل در تلویزیون به وسیله فناوری اولد وظیفه نور دهی SELF-LIT را دارند یعنی هر کدام به تنهایی خاموش یا روشن می شوند از این رو این دستگاه فاقد نور پس زمینه است. با این نمایشگر شاهد عمق رنگ مشکی، کنتراست بالا و دقت رنگ بالایی خواهید بود. 

همراه با تصویر فوق‌العاده است که صدا هم باید بی نظیر پخش شود. صدا و تصویر مکمل یکدیگر هستند و با هم است که یک تلویزیون را به تلویزیونی بی نظیر و مدرن تبدیل می کنند. سیستم صوتی 2.1 کاناله صدایی به میزان 40 وات را به ارمغان می آورکه این صدا به قدری بلند است در تمامی محیط و سر تا سر خانه می توانید آن را با وضوح بشنوید.

تلویزیون هایی با رده های بالا امکانات بیشتری را در دسترس قرار می دهند. تلویزیون سامسونگ 55S90D هم چون از دسته تلویزیون های بالارده و مدرن می باشد قابلیت های زیادی را پشتیبانی می کند. رابط کاربری که در تلویزیون های سامسونگ به کار می رود سیستم عامل تایزن می باشد. پورت های ارتباطی متنوع در یک بریدگی و در پشت دستگاه قرار گرفته اند و عبارتند از: 4 پورت HDMI و 2 پورت USB که دست شما را برای اتصال با هر دستگاهی باز می کند. بلوتوث 5.2 و وای فای از اتصالات غیر مستقیم این مدل به شمار می روند. 

تلویزیون سامسونگ 55S90D

کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینچ سامسونگ S90D 

چیزی که بیش از همه در تلویزیون اهمیت دارد همین مسئله تصویر می‌باشد و تعیین کننده خوب یا بد بودن نمایشگر است. تلویزیون‌های 2024 جدید سامسونگ در این مورد همه جوانب کار را سنجیده و به طبق اختلاص گذاشته‌اند. نمایش محتوای جذاب در وضوح بالا با کیفیت واقعی می تواند در تجربه بصری خیره کننده شما مؤثر بوده و بهترین لحظات دیداری را رقم بزند. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K بوده و برای نمایش بالاترین وضوح از جزئیات ریز عالی خواهد بود. 

رزولوشن 

در هر کیفیت تصویر یک رزولوشن مخصوص استفاده شده که وجود آن تعیین کننده کیفیت تصویر است. در کیفیت تصویر 4K از تعداد رزولوشن 2160×3840 پیکسل استفاده که 2160 پیکسل به صورت عمودی و 3840 پیکسل به صورت افقی در صفحه نمایش قرار گرفته اند. در مجموع حدود 8 میلیون پیکسل در نمایشگر وجود دارد که حضور این همه باعث تولید تصاویر طبیعی و واقعی شده است. به طوری که شما از تماشای هر نوع محتوایی در تلویزیون سامسونگ 55S90D لذت خواهید برد. 

کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینچ سامسونگ S90D

زاویه دید گسترده 

همان طور که در بالا اشاره کردیم پنل VA از زاویه دید گسترده ای برخوردار نیست و سامسونگ برای جبران این مشکل در تلویزیون بالارده و پرچم دار خود از تکنولوژی Ultra Viewing Angle استفاده کرده؛ با این فناوری حتی اگر در گوشه و کنار تلویزیون قرار بگیرید باز هم شاهد تصاویر بسیار با کیفیت، رنگ های واقعی خواهید بود.  

قابلیت انعکاس نور تلویزیون 2024 سامسونگ 55S90D

یکی از ویژگی های کاربردی تلویزیون 2024 سامسونگ 55S90D  فناوری Anti Reflection بوده؛ این ویژگی از انعکاص نور از صفحه نمایش جلوگیری می شود و نور زیاد محیط کمتر بر روی تصویر تاثیر می گذارد بنابراین می توان جزئیات حداکثری را بر روی تصویر مشاهده کرد. نور زیاد محیط معمولا به پنل تلویزیون می تابد و از آن طرف نور تصویر از پیکسل ها خارج می شود، اگر بین این دو بهینه ای وجود نداشته باشد کاربر نمی تواند تصویر را به خوبی مشاهده کند. ای قابلیت مانع از انجام این کار شده است و هیچ نوری را به صفحه نمایش نمی تاباند. 

قابلیت انعکاس نور تلویزیون 2024 سامسونگ 55S90D

رفرش ریت 144 هرتز 

این تلویزیون دارای رفرش ریت 144 هرتز بوده و باعث می شود که این دستگاه برای استفاده گیمرهای حرفه ای بهترین گزینه باشد. این میزان رفرش ریت باعث شده تا صحنه های سریع در فیلم های اکشن، مسابقات ورزشی و بازی های ویدیویی صاف و وران پخش شود و شما ریزترین جزئیات را از دست ندهید. به  کمک تکنولوژی Clear Motion، Motion Rate 240 و Auto Motion Plus تاری تصاویر تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و صحنه های سریع را با وضوح بیشتری به نمایش بگذارد. 

رفرش ریت 144 هرتز تلویزیون سامسونگ 55S90D

دقت رنگ

 به گفته شرکت سامسونگ این دستگاه از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی کرده و با کمک فناوری One Billion Color می تواند بیش از یک میلیارد رنگ را تولید نماید. این مدل با وسعت رنگ DCI-P3 می تواند 100 درصد از هر حجم رنگی را نمایش دهد و همه رنگ ها را با عمق رنگی بالایی نمایان می سازد. تکنولوژی Perceptional Color Mappingرنگ ها را با دقت و عمق رنگی بالا تولید می کند. به لطف  تکنولوژی Quantum Dot نمایش رنگ ها بصورت زنده و واقعی خواهد بود. تلویزیون سامسونگ 55S90D دارای تاییدیه Pantone Validated و Pantone SkinTone Validated می باشد و همین امر موجب شده تا پوست افراد و رنگ ها به صورت واقعی نمایش داده شود. 

دقت رنگ

کنتراست تلویزیون اولد سامسونگ 55S90D

متاسفانه تلویزیون اولد سامسونگ 55S90D از فناوری نوردهی موضعی Local Dimming پشتیبانی نمی کند اما به دلیل صفحه نمایش OLED رنگ های مشکی به صورت بسیار بالایی نمایش داده می شود. وقتی صحبت از نمایش تیره‌ترین رنگ ها می شود بحثی وجود ندارد زیرا تلویزیون های اولد تنها مجموعه هایی هستند که می توانند رنگ های مشکی مطلق را تحویل دهند. به گفته سامسونگ کنتراست این تلویزیون بی نهایت بالا می باشد. تعداد مناطق کنترل نور پس زمینه در این دستگاه 8294400 می باشد. تکنولوژی Real Depth Enhancer در تلویزیون سامسونگ S95D به بهبود عمق و واقعیت تصاویر اشاره دارد. این تکنولوژی از مکان‌یابی شیفت‌دهنده‌های نوری بهره می‌برد تا تصاویر با کنتراست و عمق بیشتری ارائه دهد.

کنتراست تلویزیون اولد سامسونگ 55S90D

روشنایی 

به لطف حضور تکنولوژی  Quantum HDR OLED و Brightness/Color Detection در ایجاد روشنایی بالا در تصاویر و رنگ ها تاثیر بسیار بالایی را دارند. با دارا بودن آپشن BRIGHTNESS/COLOR DETECTION میزان نور محیط و رنگ را به کمک سنسور نور تشخیص می‌دهد و نور صفحه آن بر همین اساس به صورت خودکار تنظیم می‌شود. روشنایی هم همانند کنتراست مطلوب بوده و بسیار به صورت اختصاصی روی آن کار نشده است. این مدل دارای حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (449نیت)، حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (1034نیت)، حداکثر روشنایی هنگام نمایش بازی HDR (1031نیت) می باشد. 

تکنولوژی Quantum HDR OLED

قابلیت HDR با نسخه‌های HDR10, HDR10+, HLG در روشنایی بهتر به نمایشگر کمک می‌کنند و اجازه می‌دهند در نقاط تیره و روشن وضوح بهتری را شاهد باشید. به صورتی که تمامی تصاویر و رنگ ها با روشنایی بالا نمایان می شوند و جزئیات بیشتری را در وضوح بالا مشاهده کنید. هر چند همچنان ضعف نبود دالبی ویژن (Dolby Vision) در نمایشگر احساس می‌شود اما سامسونگ طبق گفته خودش با کمک HDR10+ این ضعف را جبران کرده و برای سکانس به سکانس تصویر، دامنه پویا در نظر گرفته و باعث شده بهترین کیفیت تصویر را به هر سکانس فیلم اختصاص دهد. HDR10+ حداکثر روشنایی تصویر را به 4000 نیت می رساند. فرمت HDR10+ Adaptive محتواهای HDR از  متا دیتای HDR10+ و سنسور نور تلویزیون استفاده می کند تا رنگ ها و روشنایی صحنه به صحنه فیلم ها را تنظیم می کند و به شما کمک می کند تا از کوچکترین جزئیات لذت ببرید. شما علاوه بر فیلم ها در بازی هم شاهد روشنایی بالا محتوا HDR خواهید بود. 

تکنولوژی Quantum HDR OLED در تلویزیون اولد 2024 سامسونگ S90D

حالت های تصویر 

تلویزیون سامسونگ S95D دارای حالت های تصویر متعدداز جمله: Dynamic، Eco، FILMMAKER MODE، Movie و Standard بوده که حالت فیلم FILMMAKER MODE برلی علاقمندان به فیلم و سریال واقع شده که با فعال کردن منابع فیلم همان طور که مد نظر کارگردان و تهیه کننده بوده نمایش داده می شود. 

پردازنده NQ4 AI

پردازنده یکی از بخش های مهم در تلویزیون بوده و در تلویزیون 2024 سامسونگ 55S90D نیز پشتیبانی می شود. پردازنده NQ4 AI از 20 شبکه عصبی پشتیبانی کرده به کمک هوش مصنوعی سرعت و دقت بالایی را در پردازش منابع دارد. اگر هر محتوایی ضعیف باشد این پردازنده سریعا آن را تشخیص می دهد سپس به کمک فناوری  AI Upscale و 4K Upscaling آن ها را نزدیک به 4K ارتقا می دهد. از این رو شما هیچ تصویر ضعیف و بی کیفیت را در این تلویزیون مشاهده نمی کنید. 

پردازنده NQ4 AI

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR10+ Adaptive

صفحه نمایش QD-OLED

در سال‌های اخیر دنیای فناوری نمایشگر با پیشرفت‌های قابل توجهی روبرو شده است و تکنولوژی Quantum Dot OLED (QD OLED) به عنوان یک نوآوری برجسته ظاهر شده است. نمایشگر QD OLED ویژگی‌های برتر دو تکنولوژی محبوب Quantum Dot (QD) و OLED را ترکیب می‌کند تا تجربه بصری بی‌نظیری را ارائه دهد. این فناوری تلفیقی بی‌نقص از دو تکنولوژی نمایشگر OLED و QLED است. 

صفحه نمایش OLED تجربه تماشای بی‌نظیری را به ما ارائه می‌دهند. در این فناوری، هر پیکسل تلویزیون توسط خودش نور تولید می‌کند، بدون نیاز به نور پس زمینه، که در نتیجه تصاویر با کنتراست بالا، رنگ‌های زنده و توانایی نمایش سیاهی‌های عمیق را به ما ارائه می‌دهند. همچنین زمان پاسخگویی و حرکات تصاویر سریع در این نمایشگر بهبود یافته و علاوه بر آن باعث شده تا این دستگاه بسیار نازک و سبک باشد. همچنین کوانتوم دات هم باعث تولید رنگ های زنده و واقعی شده است. 

نمایشگرهای QD OLED قادر به ارائه رنگ‌های شاد و واقعی، دقت رنگی دقیق، سیاهی‌های عمیق و نسبت‌های کنتراست بالا هستند که آنها را به انتخاب مناسبی برای کاربردهای مختلف می‌کند. با این نمایشگر در تماشای محتواهای مورد علاقه خود غرق شوید.

نور پس زمینه 

تلویزیون سامسونگ 55S90D به دلیل فناوری اولد فاقد نور پس زمینه بوده چون هر پیکسل در صفحه نمایش اولد وظیفه خاموش و و روشن شدن خود را دارند. 

صفحه نمایش QD-OLED

پنل VA 

در تلویزیون 2024 سامسونگ 55S90D  از پنل VA استفاده شده؛ این پنل دارای کنتراست بالا در محیط های تاریک می باشد. از این رو تماشای فیلم در محیط های تاریک و در هنگام شب بسیار جالب تر از پنل IPS ال جی است. اکثر پنل‌های VA کنتراست ۲۵۰۰:۱ و ۳۰۰۰:۱ را ارائه می‌دهند. پخش یکنواخت و واضح رنگ سیاه در این پنل بالاست و رنگ‌ها طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. متاسفانه پنل های VA از زاویه دید گسترده ای نسبت به IPS برخوردار نیستند و سامسونگ برای جبران این مشکل  از تکنولوژی Ultra Viewing Angle استفاده کرده است. 

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش:  QD OLED 

✅ نور پس زمینه: ندارد

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ S90D

قبلا تنها دغدغه افراد از طراحی نمایشگر فقط سایز آن بود که برای فضای پذیرایی جوابگو باشد و نهایتا سایز 42 یا 50 اینچ را می‌توانستیم تهیه کنیم؛ اما امروزه در بازار رقابتی بین برندهای معتبر طراحی تلویزیون نقش پر رنگ‌تری به خود گرفته است و هر کدام به نوبه خود سعی می کنند اوج ظرافت را در کنار کیفیت ارائه دهند و باید گفت شاهد شاهکارهای بی‌نظیری از آن‌ها هستیم. طراحی تلویزیون S90D سال 2024 یکی از خلاقیت‌های برند سامسونگ می‌باشد که از زبان طراحی LaserSlim الهام گرفته است و طراحی بی‌نهایت باریک معروف هستند. سامسونگ برای این مدل از زبان طراحی LaserSlim استفاده نموده که به معنای باریک و وزن سبک دستگاه می باشد. 

ضخامت و حاشیه های باریک 

باریک شدن تلویزیون ها در ظاهر تلویزیون تاثیر بسیار بالایی را دارد و تلویزیون اولد سامسونگ 55S90D دارای ضخامت بسیار ناچیز بوده و بیشترین ضخامت آن در قسمت پشتی و محل پورت ها می باشد. حاشیه های دور تا دور نمایشگر از هر 4 طرف 0.5 سانتی متر بوده که به نوبه خود ظاهری بسیار شیک و مدرن را به این دستگاه داده است. همچنین باریک شدن بیش از حد آن باعث شده تا کاربران در هنگام تماشای محتوا تمرکزشان فقط روی محتوا در حال پخش باشد و حواس شما دیگر پرت نشود. البته باریک بودن آن را هم مدیون صفحه نمایش OLED هستیم. 

قابلیت اتصال به دیوار 

تلویزیون سامسونگ 55S90D قابلیت وصل شدن به دیوار را دارد البته به دلیل ضخامت مقدار کم آن در بخش پورت ها باید گفت که تلویزیون با دیوار یک پارچه نخواهد شد و فاصله اندکی در بین این دو مشاهده می کند. با جداسازی پایه ها و با یک براکت 300×300 می توانید این دستگاه را به دیوار متصل کنید. با قابلیت Ambient Mode+ تلویزیون شما بیشتر روی دیوار یا حتی میز خود نمایی می کند. با این قابلیت در مواقعی که کاری با تلویزیون ندارید می توانید یک عکس هنری یا یک تصویر را روی صفحه نمایش قرار دهید تا همانند یک تالو هنری(روی دیوار)نمایان شود. البته می توانید قابلیت های کاربردی دیگر هم مانند زمان، تاریخ و وضعیت آب و هوا را هم در آن جای دهید. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ S90D

مدیریت کابل 

سامسونگ برای مدیریت کابل های شما در تلویزیون S90D چیز زیادی را ارائه نداده است بلکه در داخل جعبه بسته بندی دو عدد گیر ه قرار داده که با نصب آن روی پایه ها می توان کابل ها را مرتب کنید.

جنس بدنه و پایه ها

این دستگاه سرتاسر جنس بدنه فلز دارد و جنس پایه پلاستیک و فلز ساخته شده که هر دو با هم مقاومت بالایی را دارند. پایه خطی در وسط تلویزیون قرار گرفته که تلویزیون را به خوبی نگه می دارد و صفحه را حدود 3.36 اینچ بالای میز می برد بنابراین تقریبا هر نوار صوتی در جلوی آن قرار می گیرد بدون اینکه صفحه نمایش را مسدود کند.

این تلویزیون در سایز های 55، 65، 77، 83 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 55S90D  در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ S90D

اجرای کنسول های بازی

امروزه انتظارات کاربران از تلویزیون ها زیاد شده و با پیشرفت تکنولوژی خواهان یک دستگاه با امکانات حرفه ای و سرگرمی مناسب در طول روز می باشند. خوشبختانه تلویزیون 2024 سامسونگ 55S90D امکان بازی و سرگرمی را برای شما به وجود می آورد. پورت HDMI  2.1 امکان اتصال هر نوع کنسول بازی قدیم و جدید را به شما می دهد. با ویژگی هایی که این دستگاه دارد بدون شک رضایت هر گیمر حرفه ای را جلب خواهد کرد. 

رفرش ریت 144 هرتز می تواند نرخ بروزرسانی صفحه نمایش را در لحظات سرعتی و حساس بر عهده بگیرد. همچنین باعث شده تلویزیونی با قابلیت گیمینگ و مناسب برای تماشا کردن صحنه های اکشن داشته باشید. تاخیر ورودی 4K@144Hz برابر 4.7 و زمان پاسخگویی 1.4 میلی ثانیه بوده تا شما هیچ لگ و تاخیری را در هنگام بازی کردن مشاهده نکنید. این تلویزیون تصاویر را با کیفیت 4K و سرعت 144 هرتز نمایش خواهد داد. 

یکی از ویژگی‌های برجسته پشتیبانی از تکنولوژی FreeSync Premium Pro و Nvidia G-Sync است. این دو قابلیت به این معنی بوده که تلویزیون کارت گرافیکی را دارا می باشد تا بازی ها به صورت طبیعی تر و روان تر همچنین بدون بریدگی پخش شوند. همچنین قابلیت بسیار کاربردی این محصول VRR بود که به صورت خودکار رفرش ریت صفحه نمایش متناسب به صحنه ها و ژانر های بازی بین 60 تا 140 هرتز تغییر می دهد و تصاویر و بازی های ویدویی جذاب تر و بدون هر گونه افت کیفیتی نشان داده می شوند.

این تلویزیون از ویژگی‌هایی همچون HGiG بهره می‌برد که با تنظیم نور و کنتراست در صحنه‌های بازی به وضوحی بسیار عالی حتی در شرایط کم نوری می‌رسد. قابلیت  ALLM به صورت خودکار حالت تصویر تلویزیون را به حالت بازی تغییر می‌دهد و تاخیر در ورودی را به حداقل ممکن می‌آورد.  تکنولوژی HDR10+ Gaming تصاویر یا محتواهای HDR در بازی را با فرمت HDR10+ بهینه سازی و تنظیم می کند تا شاهد کیفیت تصویر و روشنایی عالی در بازی باشید.

در بخش گیمینگ یک منو نوارابزار Game Bar 4.0 قرار دارد که شما به وسیله آن می توانید بدون آنکه بازی را متوقف کنید به تعدادی از تنطیمات بازی دسترسی داشته باشید با Mini Map Zoom می توان نقسه بازی را کوچک یا بزرگ کرد. گیمرها می‌توانند از طریق نوار بازی و با Super Ultra Wide Game View به‌راحتی نسبت تصویر صفحه‌نمایش را تغییر دهند. Virtual Aim Pointیک نقطه هدف‌گیری مجازی را در وسط صفحه نشان می‌دهد. قابلیت MiniMap Sharing به بازیکنان این امکان را می دهد که نقشه کوچک بازی خود را در یک نگاه روی هر صفحه نمایشی ببینند. با قابلیت Dynamic Black EQ کاربران در بازی ها می توانند نقاط تاریک یا رنگ های مشکی را با جزئیات بالایی ببینند.

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ S90D

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 144 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: در 4K@144Hz برابر 4.7

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

امروزه با پیشرفت تکنولوژی محصولات خانگی نیز هوشمند شده اند تلویزیون از مدل هایی بوده که چندین سال شرکت های سازنده آن ها را هوشمند کرده اند تا به وسیله آن بتوانید کارهای متنوع و کاربردی را انجام دهید ودر طول روز سرگرمی مناسبی را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید.

سیستم عامل Tizen 

سیستم عامل Tizen یکی از رابط کاربری هایی می باشد که سامسونگ چندین سال بوده آن را در تلویزیون های خود به کار گرفته و در مدل 55S90D هم صدق می کند. این پلتفرم دارای رابط کاربری بسیار آسان و راحت بوده به طوری که با یک بار استفاده کار با آن را به راحتی یاد می گیرید. حافظه داخلی 4 گیگ بوده که تنها نصف آن در دسترس شما قرار می گیرد و شما بدین وسیله می توانید انواع برنامه را به دلخواه خود روی تلویزیون دانلود و نصب نمایید. البته باید توجه داشته باشید که امکان نصب برنامه های اندرویدی در این دستگاه وجود ندارد. همچنین تلویزیون اولد سامسونگ 55S90D از زبان و منو فارسی نیز پشتیبانی می کند و این یک ویژگی خوب برای کاربران است. با مرورگر وب می توانید در صفحات وب به جستجو محتواهای مورد علاقه خود بپردازید. این دستگاه از داشبورد هوشمند SmartThings است و از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی کرده که شما به وسیله آن ها می توانید تمامی لوازم خانگی هوشمند خود را از طریق تلویزیون یا از راه دور کنترل کنید. 

سیستم عامل Tizen  تلویزیون اولد سامسونگ 55S90D

ریموت کنترل سولار و هوشمند 

ریموت کنترل خورشیدی Solar قابل شارژ با نور مصنوعی و طبیعی را دارد. از سوی دیگر طراحی شیک و خوش دستی را دارد همچنین دکمه های متعدد و اضافی در این مدل پاکسازی و حذف شده که سادگی را پیشه کرده است. این ریموت به صورت جذب نور کار می‌کند و به قول معروف سولار می باشد و با استفاده از نور خورشید یا پورت USB شارژ می شود. این ریوت دارای میکروفون داخلی بوده که شما می توانید با استفاده از صدا خود از دستیار های صوتی یا جستجو صوتی استفاده کنید. 

ریموت کنترل سولار و هوشمند

قابلیت اجرا دستورات صوتی 

امروزه حضور تنگاتنگ تکنولوژی در سبک زندگی ما تغییراتی به وجود آورده، زیرا کارها با سرعت و راحتی بیشتری انجام می‌شوند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به یک دستیار نیاز دارید تا به همه کارها به‌خوبی رسیدگی کند، پس دستیارهای صوتی مناسب کار شماست. این تلویزیون از دستیاار Bixby / Alexa/ Google Assistant پشتیبانی می‌کند که به کمک آن‌ها می‌توانید دستورات صوتی را اجرا کنید و با استفاده از صدا خود تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید. برای استفاده از آن ها نیازمند یک میکروفون هستید که هم در داخل ریموت کنترل و هم در تلویزیون وجود دارد. خود تلویزیون سامسونگ 55S90D دارای میکروفون داخلی می باشد و شما با قابلیت Far-Field Voice Interaction می توانید در فاصله 3 الی 4 متری از فرمان یا جستجوص صوتی استفاده کنید. دکمه میکروفون داخلی تلویزیون در زیر برند سامسونگ تعبیه شده که شما در این قسمت می توانید آن را روشن یا خاموش کنید. 

قابلیت اجرا دستورات صوتی

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون 55S90D

برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند تلویزیون اولد سامسونگ 55S90D را به گوشی متصل کنند باید گفت که این قابلیت امکان پذیر شده است. قابلیت Mirror Screen تصویر را از گوشی های هوشمند اندروید به تلویزیون منتقل می کنند شما می توانید تصویر، صدا، سند و انواع فیلم و سریال را به این دستگاه منتقل سازید. همچنین برای کاربران IOS و آیفون قابلیت Apple Airplay وجود دارد. قابلیت انتقال صدا از گوشی به تلویزیون یا از تلویزیون به موبایل نیز با فناوری Sound Mirroring  فراهم شده است. 

همچنین این محصول از قابلیت Tap View نیز پشتیبانی می کند که این قابلیت هم یک ویژگی برای انتقال محتوا های تلفن همراه شما بوده کافی است که تلفن خود را به تلویزیون نزدیک کنید و با زدن یک ضربه آرام به صفحه نمایش تلویزیون این دستگاه با گوشی شما به هم وصل می شوند این روش یکی از آسان ترین روش های انتقال و بدون نیاز به سیم است.

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون 55S90D

سایر امکانات هوشمند 

ویژگی های بخش هوشمند تمامی ندارد و سامسونگ برای این منظور آن ها تعبیه نموده تا شما هیچ کم و کاستی نداشته باشید. با قابلیت Mobile Camera Support می توانید از گوشی هوشمند خود به عنوان وب کم استفاده کنید و سپس می توانید از برنامه Google Meet برای تماس تصویری در جلسات کاری خود استفاده کنید. 

قابلیت Multi-View هم برای تقسیم کردن صفحه نمایش بوده  و به شما اجازه می‌دهد همزمان از صفحه نمایش به 2 منظور استفاده کنید به عنوان مثال در یکی از آن ها به تماشای فیلم بپردازید در دیگری مسابقات ورزشی را تماشا کنید و از چت کردن در یکی از قسمت‌های نمایشگر لذت ببرید ودر دیگری ایمیل های خود را چک کنید. با قابلیت USB HID و BT HID می توانید ماوس یا کیبورد را به صورت بلوتوث به این تلویزیون متصل کنید تا راحت تر از این دستگاه استفاده کنید. 

با پشتیبانی از قابلیت Wireless Dex می توان موبایل سامسونگ خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنید سپس تجربه یک محیط دسکتاپ را داشته باشید. قابلیت Microsoft 365 هم یک سرویس بوده که تمامی برنامه های ابری مایکروسافت در آن قرار دارد. 

قابلیت Multi-View

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4 گیگ

✅ حافظه در دسترس:-

✅ نسخه WiFi: نسخه 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

محل ورودی و خروجی های تلویزیون سامسونگ 55S90D در پشت دستگاه می باشد که بسیار متنوع بوده و دست شما را برای اتصال هر نوع دستگاهی باز می کند. این محصول در سازگاری با بلوتوث 5.2 می‌تواند برای انتقال محتوا از سایر دستگاه‌های بلوتوثی با سرعت بالا آماده باشد. 4 درگاه HDMI در این تلویزیون برای انتقال صدا و تصویر به تلویزیون استفاده می شود. کنسول های بازی، دستگاه های پخش کننده دی وی دی پلیر، سیستم های صوتی و رایانه را به آن وصل کنید. 2 پورت USB هم برای اتصال انواع فلش مموری، هارد دیسک تعبیه شده است. پورت RF هم جهت اتصال آنتن و نشان دادن برنامه های تلویزیون قرار دارد. پورت LAN مربوط به شبکه بوده و برای اتصال به اینترنت به کار می رود. 

کیفیت و قدرت صدا 

کیفیت صدا در تلویزیون بالارده وقتی زیاد باشد، دیگر نیازی به وجود ساندبار حس نخواهد شد و این یعنی یک بار هزینه کردن، یا به قول معروف یک تیر و دونشان زدن. تلویزیون  2024 سامسونگ دارای توان صوتی  40 وات برآورد شده است که به نظر برای یک نمایشگر با ابعاد 55 اینچ و حتی یک سالن متراژ بالا به شدت کافی می‌آید. تعداد کانال‌های صوتی که برای آن در نظر گرفته‌اند؛ 2.1 کانال می‌باشد که به دو بلندگوی 10 وات و یک بلندگوی ووفر 20 وات مجهز شده اند و به طور همزمان صدا را پخش می کنند. تکنولوژی OTS Lite هیجانی جدید از صدا را برای شما ممکن کرده است این فناوری صدا ها را دقیقا از جایی که در تصویر اتفاق می افتد پخش می کند. تکنولوژی AVA  با تشخیص نویز و صدای محیط به تقویت صدای دیالوگ ها می پردازد تا شما واضح تر و شفاف تر صدا مکالمات را بشنوید. 

تکنولوژی AVA

قابلیت اتصال سیستم صوتی به تلویزیون 

شرکت سامسونگ با استفاده از بلوتوث نسخه 5.2 و Dual Audio Support (Bluetooth) این امکان را برای شما فراهم نموده تا بتوانید هر نوع سیستم صوتی را به این تلویزیون متصل کنید. از طریق برنامه Multiroom Link می توانید با استفاده از شبکه WiFi صدا تلویزیون را روی سیستم های صوتی پخش کنید. حتی می توانید تعدادی بلندگو یا اسپیکر را در سایر اتاق های خانه جای دهید سپس با این فناوری صدا تلویزیون را در اتاق ها یخانه و در بلندگو ها بشنوید. همچنین قابلیت اتصال هندزفری با تلویزیون 55S90D فراهم شده؛ اگر هندزفری سامسونگ Galaxy Buds را دارید و دارای قابلیت Auto Switch باشد می توانید به صورت خودکار هندزفری خود را به این تلویزیون متصل کنید. این قابلیت برای کاربرانی که در هنگام شب به تماشای تلویزیون می پردازند بسیار کاربردی بوده و دیگرصدا تلویزیون مزاحمتی برای سایر افراد خانواده ایجاد نخواهد کرد. قابلیت Q-Symphony 4.0 این کار را برای شما ممکن کرده تا صدا را به صورت همزمان و هماهنگ از سیستم های صوتی و تلویزیون بشنوید. 

قابلیت اتصال سیستم صوتی به تلویزیون S90D

پخش صدا 3 بعدی 

تلویزیون سامسونگ 55S90D تنها به توان صوتی مجهز نشده بلکه سامسونگ انواع فناوری را در بخش صدا قرار داده تا بهترین وضوح از صدا را بشنوید. یکی از این فناوری ها دالبی اتموس Dolby Atmos است. با استفاده از این فناوری صداها به صورت سه‌بعدی و فضایی پخش می‌شوند و تجربه‌ی صوتی بی‌نظیری را برای تماشای فیلم‌ها و گوش دادن به موسیقی فراهم می‌کند. دالبی اتموس از طریق اسپیکرهای بالا نیز صداها را پخش می‌کند تا احساس حضور در محیط صدایی سه‌بعدی را به کاربران ارائه دهد. با این فناوری حس حضور در سینما را خواهید داشت. با تکنولوژی Wireless Dolby Atmos می توانید سیگنال دالبی اتموس را هم به سندبار، سینما خانیگ یا هر نوع سیستم صوتی دیگر انتقال دهید. 

پخش صدا 3 بعدی

مجموع عملکرد ها

55S90D سال ساخت 2024 و سری 9 سامسونگ می باشد که ساخت کشور کره جنوبی و مونتاژ مصر می باشد. این دستگاه برای استفاده خانگی و معمولی، تماشای فیلم و سریال و بازی به صورت حرفه ای گزینه مناسبی برای خرید می باشد. صفحه نمایش این دستگاه ترکیبی از فناوری اولد و کوانتوم دات QD OLED می باشد که این ادغام باعث شده تصاویر با کنتراست و عمق رنگ مشکی بالا نمایش داده شود همچنین رنگ عا به صورت دقیق و زنده تولید شوند. این نمایشگر در کنار کیفیت تصویر 4K تصاویر بسیار فوق العاده و ستودنی را برای شما به ارمغان می آورند. سیستم صوتی 40 وات از طریق 2.1 کانال پخش می شود و با فناوری Dolby Atmos صدایی فراگیر و 3 بعدی را می شنوید. 

سیستم عامل Tizen 24 امکانات متعدد و هوشمند را در یک منو تمام صفحه برای شما به وجود آورده است. با رفرش ریت 144 هرتز و پورت HDMI 2.1 می توانید انواع کنسول بازی جدید را به این دستگاه متصل کنید. فروشگاه اینترنتی اصلی کالا یکی از عرضه کنندگان تلویزیون سامسونگ 55S90D بوده جهت خرید تلویزیون اولد سامسونگ 55S90D و لیست قیمت تلویزیون های 2024 سامسونگ به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV S90D 8K 55Inch

مشخصات

مدل کامل
55S90D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
QD-OLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
ندارد
نوع نور پس زمینه
ندارد
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
499
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1034
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
4K Processor X1
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
+HDR10
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard
توان خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال های صوتی
2.1 کاناله
سیستم های صوتی
-
نوع بلندگوها
Woofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Cinema
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
1.4
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@60Hz برابر 10.0/4K@144Hz برابر 4.7/4K@120Hz برابر 5.4
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
ندارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
ندارد
زبان طراحی
LaserSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1225.4x 773.6 x 265.2 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1225.4x 708.6 x 39.9 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1385x 832 x 153 mm
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
16.0 kg
17.3 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
22.9 kg
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55S90D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
QD-OLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
499
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1034
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
4K Processor X1
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
+HDR10
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال های صوتی
2.1 کاناله
سیستم های صوتی
نوع بلندگوها
Woofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Cinema
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
1.4
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@60Hz برابر 10.0/4K@144Hz برابر 4.7/4K@120Hz برابر 5.4

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
LaserSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1225.4x 773.6 x 265.2 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1225.4x 708.6 x 39.9 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1385x 832 x 153 mm

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
17.3 kg
16.0 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
22.9 kg

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم