تلویزیون سامسونگ 55S95D

تلویزیون سامسونگ اولد 55 اینچ 4K مدل  S95D 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی 
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 144 هرتز 
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: Tizen

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Samsung TV S95D 4K 55Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 55S95D

تلویزیون سامسونگ 55S95D در دسته تلویزیون های OLED قرار دارد. این محصول جایگزین مدل سال قبل S95C می باشد. تلویزیون‌های OLED از محصولات بالارده موجود در بازار هستند که کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می‌دهند، خصوصا اینکه دارای صفحه نمایش QD-OLED بوده و فناوری پیشرفته کوانتوم دات را در ساختار خود داشته باشند. این تکنولوژی تنوع رنگ و میزان روشنایی بسیار بالایی را در بخش نمایشگر ایجاد کرده و صحنه‌هایی زنده را با رنگ‌هایی واقعی و درخشنده خلق می‌کند. 

این دستگاه سال ساخت 2024 و سری 9 بوده که در 3 سایز 55، 65 و 75 اینچ موجود می باشد و شما بسته به فضا متراژ خانه خود می توانید یکی از این سایز ها را انتخاب نمایید. نمایشگرهای اولد فاقد بک لایت هستند و از پیکسل‌های مستقل و خودنورده برای تامین روشنایی صفحه استفاده می‌کنند. تلویزیون اولد سامسونگ 55S95D دارای کیفیت تصویر فورکی می باشد و یکی از بالاترین کیفیت تصویر های حال حاضر در دنیای تلویزیون می باشد که تصاویر بسیار فوق العاده و ستودنی را به شما نشان می دهد. هر چقدر در مورد کیفیت تصویر 4K بگویییم کم گفته ایم چون تصاویر بسیار طبیعی را در نمایشگر به شما بینندگان نشان خواهد داد. رزولوشن 2160×3840 پیکسل خبر از 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش می دهد. 

رفرش ریت 144 هرتز برای گیمرهای حرفه ای بسیار اهمیت دارد و با وجود این میزان تمامی صحنه های سریع از دست شما نخواهد داد و شما ریزترین جزئیات را از صحنه های سریع مانن فیلم های اکشن، مسابقات ورزشی و بازی های مشاهده خواهید کرد. با وجود پورت HDMI 2.1 می توانید کنسول های بازی نسل جدید را به این محصول متصل نمایید. سیستم صوتی 4.2.2 کاناله با توان صوتی 70 وات برای این دستگاه بالارده بسیار مناسب بوده و شما را از خرید دستگاه صوتی پشتیبان اضافی برای تلویزیون منع خواهد کرد. 

تایزن نوع سیستم عاملی است که سامسونگ در تلویزیون‌های اسمارت خود از آن استفاده می‌کند. این نرم افزار هر ساله بروز رسانی شده و در نسخه جدید و آپدیت شده‌ای منتشر می‌گردد. در سال جدید نسخه این پلتفرم 8.0 می باشد. با فعال سازی زبان فارسی شما قادر خواهید بود به راحتی به تمامی امکانات جدید و دسترسی‌های متعدد سیستم عامل دسترسی پیدا کنید. همچنین این دستگاه از بلوتوث Bluetooth و وای‌فای پشتیبانی می‌کند. این امکانات به شما امکان اتصال بی‌سیم به دستگاه‌های صوتی، لوازم جانبی بلوتوث و شبکه بی‌سیم را می‌دهند. تلویزیون سامسونگ S95D دارای پورت‌های HDMI و USB است که از جمله راه‌های اتصالی مستقیم و کاربردی هستند.

معرفی تلویزیون سامسونگ 55S95D

کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینچ اولد سامسونگ S95D

در خرید تلویزیون اولین بحثی که باید در هنگام خرید به آن توجه شود تصویر است. کیفیت تصویر مهمترین ویژگی است که تلویزیون باید به آن مجهز باشد. امروزه در دنیا تلویزیون کیفیت تصویر 4K و 8K در صدر قرار دارند به دلیل تعداد رزولوشن بالا در آن ها تصاویر بسیار طبیعی و زنده نمایش داده می شوند به طوری که از دیدن هر نوع تصویری در تلویزیون های 4K و 8K لذت خواهید برد. تلویزیون بالارده سامسونگ 55S95D از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند با 4K شاهد تصاویر طبیعی و زنده خواهید بود. 

کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینچ اولد سامسونگ S95D

رزولوشن 

هر کیفیت تصویر شامل رزولوشن مخصوص خود می باشد و با آن رزولوشن تشخیص داده می شود که محصول مذکور دارای چه نوع کیفیت تصویر می باشد. رزولوشن 2160×3840 پیکسل نشان از کیفیت تصویر 4K می باشد. یعنی 2160 پیکسل به صورت عمودی و 3840 پیکسل به صورت افقی در صفحه نمایش 55 اینچ شما قرار گرفته اند. حضور این همه پیکسل باعث شده تا شما تمامی تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی مشاهده کنید و تا ساعت ها به پای تلویزیون بدون آنکه خسته شوید بنشینید. 

عمق رنگ تلویزیون سامسونگ S95D

در تلویزیون سامسونگ S95D عمق رنگ 10 بیت می باشد که در تمام مدل‌ها این مقدار از رنگ برای تصویر بسیار شگفت انگیز است و با وجود فناوری One Billion Color میلیون‌ها رنگ را به صفحه نمایش می‌کشانند تا هر رنگی که تا به حال به چشم ندیده‌اید را اینجا تجربه کنید. به دلیل فناوری QD –OLED و حضور فناوری کوانتوم دات در آن تمامی رنگ ها با حجم 100 درصد استاندار رنگر در فضای DCI-P3 نمایش داده می شود. از این رو رنگ های غنی با روشنایی و عمق رنگی بالا لذت تماشا تصاویر را دو چندان می کند. 

عمق رنگ تلویزیون سامسونگ S95D

زاویه دید گسترده Ultra Viewing Angle

هر تلویزیونی وقتی که از روبرو و مستقیم به آن نگاه شود دارای یک تصویر با کیفیت و بی عیب و نقص می باشد. اما همیشه این امکان وجود ندارد تا دقیق در جلو و روبرو تلویزیون نشست گاهی اوقات در گوشه و کنار تلویزیون هم قرار خواهید گرفت. در همچین مواقعی اگر زاویه دید تلویزیون گسترده و مطلوب نباشد وضوح تصاویر از بین رفته و تصاویر کیفیت پایینی خواهند داشت یکی از فناوری هایی افزایش زاویه دید Ultra Viewing Angle بوده که به واسطه آن حتی اگردر گوشه و کنار تلویزیون قرار بگیرید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود. 

قابلیت OLED Anti-Glare

قابلیت OLED Anti-Glare این تلویزیون نیز به صورت قابل توجهی از انعکاس نور روی صفحه نمایش جلوگیری میکند. فناوری ضد بازتاب نور با نسخه متفاوت تر به نام پوشش OLED Anti-Glare معرفی شده است. این فناوری سبب اعواج رنگی نخواهد شد و بر روی زاویه دید یا کنتراست تاثیر منفی نمی گذارد. همچنین باعث شده تا از تابش نور ناشی از چراغ یا نور محیط و خورشید روی صفحه نمایش جلوگیری کند. از این رو کاربران رنگ های درخشان و سیاه را بدون اثر بازتاب نور بدون حواس پرتی مشاهده خواهند کرد. 

قابلیت OLED Anti-Glare

رفرش ریت 144 هرتز 

تلویزیون سامسونگ S95D سایز 55 اینچ با پشتیبانی از رفرش ریت 144 هرتز در بازی برای گیمرهای حرفه ای بهترین گزینه خخواهد بود. با این میزان رفرش ریت صحنه های سریع مانند: فیلم های اکشن، مسابقات ورزشی صاف و وران پخش خواهد شد و شما ریزتریت جزئیات را از دست نخواهید داد. تکنولوژی Motion Xcelerator 144Hz موجب می‌شود نمایشگر محتوای با نرخ بروزرسانی تا 144 هرتز را ارائه دهد. این فناوری از بروز تاری دید حین نمایش صحنه‌های سریع جلوگیری می‌کند.

رفرش ریت 144 هرتز

کنتراست بالا 

در تلویزیون های اولد به دلیل اینکه نور پس زمینه ندارند و هر پیکسل خودش به صورت جداگانه خاموش یا روشن می شود کنتراست بسیار فوق العاده بوده و شما در هر صحنه و نقطه از تصویر شاهد کنتراست بالایی خواهید بود. کنتراست تلویزیون به نسبت بین روشنایی ترین سفید و تیرگی تیره ترین گفته می شود. نمایشگر های OLED در نسبت کنتراست بهتر عمل می کنند. چون همانطور که گفتیم پیکسل های خود نوردهنده Self-illuminating pixels می توانند به صورت کامل خاموش شوند از این تلویزیون سامسونگ 55S95D با نمایشگر OLED دارای کنتراست بی نهایت است. 

فناوری Real Depth Enhancer همانند چشم انسان با تمرکز بر اشیاء خاص در محیط توانایی فالیت در 4 سطح مختلف را دارد. این فناوری با استفاده از الکوریتم های خاص یک شی را در پس زمینه تشخیص می دهد سپس آن ر از پس زمینه جدا می کند و در مرحله بعد از تقویت کنتراست و وافزایش وضوح استفاده م یکند و آن را نسبت به پس زمینه متمایز جلوه می دهد تا تصاویر 3 بعدی به نظر برسند. 

فناوری Real Depth Enhancer

فناوری OLED HDR PRO 

فناوری OLED HDR PRO در تلویزیون 55S95D موجب شده تا روشنایی در تصاویر و رنگ ها تا 70 درصد افزایش پیدا کند. از این رو تصاویر با این فناوری بدون عیب و نقص می باشد. این محصول از فرمت ای اختصاصی HDR مانند: HLG، HDR10، HDR10+ پشتیبانی می کند. همچنین به عنوان یک مدل بالارده فرمت دالبی ویژن در این تلویزیون پشتیبانی نمی شود اما به جای آن سامسونگ از فناوری (HDR 10+ (ADAPTIVE استفاده می کند. این فرمت با استفاده از سنسور نور و فرمت HDR10+ هر صحنه را تحلیل می کند و حداکث روشنایی و کنتراست را پدید می آورد. تلویزیون های اولد به دلیل روشنایی عالی و کنتراست عمیق بهترین گزینه برای تماشای فیلم های HDR است. 

فناوری OLED HDR PRO در تلویزیون 55S95D

پردازنده Neural QuantumProcessor 4K

به صورت کلی می‌توان گفت که عملکرد کلی تلویزیون‌ها تا حد زیادی به نوع پردازنده استفاده شده در ساختار آن‌ها بستگی خواهد داشت. تلویزیون نئو کیولد سامسونگ 55S95D از پردازنده Neural QuantumProcessor 4K استفاده می‌کند. پردازشگر کوانتومی 4K، تصویر و صدا را به روشی کاملا هوشمندانه بهینه می‌کند بنابراین زمانیکه که نظاره‌گر صحنه‌ها در صفحه هستید نفستان بند خواهد آمد. یکی از فناوری‌های برتری که این تلویزیون از آن استفاده می‌کند، AI Upscale است. این فناوری که ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی عنوان می‌گیرد کلیه‌ی منابع بصری با کیفیت پایین‌تر از 4K را نزدیک به همین وضوح بهینه می‌کند بنابراین از این پس حتی قادر خواهید بود محتواهای قدیمی‌تر را با وضوح بالا و جزئیات خارق العاده تماشا کنید.

پردازنده Neural QuantumProcessor 4K

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت 

صفحه نمایش QD OLED

صفحه نمایش QD OLED ویژگی‌های برتر دو تکنولوژی محبوبQuantum Dot (QD) و OLED را ترکیب می‌کند تا تجربه بصری بی‌نظیری را ارائه دهد. با ترکیب دو فناوری QLED و OLED سازندگان می‌توانند ترکیبی از کنتراست کامل، رنگ مشکی عمیق و اوج درخشندگی QLED را در این تلویزیون پیشرفته ارائه دهند. 

تکنولوژی کوانتوم دات رنگ‌های زنده و کیفیت تصویر برتری را به ارمغان می‌آورند. با پوشش رنگی گسترده، این تلویزیون‌ها رنگ‌های زنده و واقعی را تولید کرده و با تضاد بالا و جزئیات شگفت‌انگیز، تصاویر شما را با واقعیت و عمق شگفت‌انگیزی به نمایش می‌گذارند. تلویزیون‌های OLED بسیار نازک و سبک هستند و قابلیت انعطاف پذیری دارند، که به طراحی شیک و زیبا آنها کمک می‌کند. با تلویزیون‌های OLED می‌توانید تجربه سینمایی بی‌نظیری را در خانه خود رقم بزنید، با تصاویر واقعی و رنگ‌های زنده که شما را در دنیای فیلم‌ها، برنامه‌ها و بازی‌ها غرق می‌کند. 

در صفحه نمایش اولد هر پیکسل تلویزیون توسط خودش نور تولید می‌کند، بدون نیاز به نور پس زمینه، که در نتیجه تصاویر با کنتراست بالا، رنگ‌های زنده و توانایی نمایش سیاهی‌های عمیق را به ما ارائه می‌دهند. با تکنولوژی OLED، تلویزیون‌ها قادر به قطع و وصل نور در هر پیکسل هستند، که منجر به بهبود قابل توجهی در زمان پاسخگویی و حرکت‌های بسیار روان در تصاویر می‌شود. این به معنای تماشای تصاویر با جزئیات بسیار بالا، بدون تاری، لکه‌داری یا اثر عقب ماندگی است. تلویزیون سامسونگ 55S95D فاقد نور پس زمینه می باشد و آن هم به دلیل فناوری اولد بوده چون پیکسل ها خودشان به صورت جداگانه روشن یا خاموش می شوند. 

صفحه نمایش QD OLED

پنل RGB

در یک صفحه نمایش هر پیکسل رنگ های اصلی یعنی سبز، قرمز و آّبی را ارائه می دهند. صفحه نمایش هایی که پیکسل های آن از این قاعده پیرو کنند به آنها پنل RGB می گویند.

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: QD OLED

✅ نور پس زمینه: ندارد

✅ نوع پنل: RGB

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 2024 سامسونگ 55S95D

امروزه تلویزیون ها بخشی از دکوراسیون منزل به شما می روند. مدل S95D در همان مرحله اول همه نگاه ها را به سوی خود می کشاند. شرکت سامسونگ برای محصولات خود نهایت تلاشش را به کار برده تا کیفیت و طراحی زیبا و ساده با هم ادغام شوند. این کمپانی جزو 3 برند برتر جهانی بوده از این رو کمتر کسی می باشد که از این برند ناراضی باشد. این محصول دارای ضخامت و حاشیه های بسیار باریک می باشد. رنگ بدنه مشکی با سایر لوازم خانگی شما هماهنگ است. یک پایه مستطیلی شکل در وسط تلویزیون نصب شده که وزن تلویزیون را خوبی تحمل می کند و جنس آن ترکیبی از فلز و پلاستیک می باشد. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 2024 سامسونگ 55S95D

ضخامت و حاشیه های باریک

تلویزیون سامسونگ 55S95D با طراحی شیک و مدرن خود می‌تواند جذابیت و زیبایی واقعی را به پذیرایی شما اضافه کند. این مدل از سبک طراحی نوین بهره می‌برد و با ظرافت خاصی عرضه شده است. حاشیه 0.6 سانتیمتر بوده که توجه شما را به سمت محتوا متمرکز می‌کند و تجربه بصری لذت بخشی را به ارمغان می‌آورد. با نمایشگر کم حاشیه و فریم های باریک دور تا دور نمایشگر محدوده نمایش تصویر بیشتر می‌شود و شما از لبه به لبه تماشای تصاویر با کیفیت بالا و واقع‌گرایانه برخوردار می‌شوید. این طراحی برای فراهم کردن تجربه تماشای بی‌نقص ترکیب شده به طوری که تقریبا هیچ حاشیه‌ای در اطراف تصویر وجود ندارد و تمرکز شما کلا بر روی محتوا قرار می‌گیرد. این امر به شما امکان می‌دهد در تماشای برنامه‌ها، فیلم‌ها و بازی‌های خود غرق شوید.

در این دستگاه ضخامت بدنه 1.2 سانتیمتر بوده که به صورت قابل توجهی کاهش یافته و باعث جلوه‌گر ظرافت و زیبایی در یک نگاه خواهد بود. طراحی بدون برجستگی و باریک بدنه این تلویزیون را به یک گزینه عالی برای نصب بر روی دیوار تبدیل کرده است. 

ضخامت و حاشیه های باریک تلویزیون سامسونگ 55S95D

قابلیت اتصال به دیوار 

اگر می خواهید که در دکوراسیون خود تغییری ایجاد کنید می توانید با جداسازی پایه تلویزیون 55S95D و با خرید یک براکت با اندازه 300×300 این مدل را به دیوار متصل کنید. به دلیل ضخامت و حاشیه های باریک این محصول روی دیوار همانند یک تابلو هنری به چشم می آید. در مواقعی که از تلویزیون استفاده ای ندارید می توانید از طریق قابلیت Ambient Mode+ یک عکس هنری یا هر تصویری به دلخواه خود در صفحه نمایش این دستگاه جای دهید. همچنین می توانید اطلاعات مفیدی مانند زمان، تاریخ و وضعیت آب و هوا را جای دهید. 

قابلیت اتصال به دیوار تلویزیون ولد سامسونگ S95D

جعبه One Connect Box

یکی از خلاقیت هایی که شرکت سامسونگ در تلویزیون سامسونگ S95D سایز 55 اینچ به کار گرفته یک جعبه وان کانکت باکس است. تنها دلیلی که موجب شده است S95D تا این حد قاب باریکی داشته باشد عرضه آن با جعبه وان کانکت One Connect Box خارجی است که تمام اتصالات را در خود جا داده است. برای اتصال جعبه به خود تلویزیون یک کابل تک رنگ روشن ارائه می‌شود. این جعبه برای به حداقل رساندن شلوغی‌های ناشی از اتصال کابل در صورت قرارگیری تلویزیون روی میز، به پشت پایه قابل اتصال است.

جعبه One Connect Box تلویزیون 55S95D

این تلویزیون در سایز های 55، 65، 77 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون تلویزیون سامسونگ 55S95D در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ S95D

اجرای کنسول های بازی تلویزیون سامسونگ S95D 

تلویزیون سامسونگ S95D یکی از تلویزیون های گیمینگ می باشد و تمامی ویژگی و امکانات لازم برای یک گیمر حرفه ای را دارد. پورت HDMI 2.1 امکان اتصال کنسول های بازی نسل جدید و قدیم را به شما می دهد. با رفرش ریت 144 هرتز این دستگاه به خوبی از کنسول های نسل 9 مانند ps5 پشتیبانی می کند و می تواند ظرفیت کامل خود را برای این کنسول های بازی بگذارد. همچنین این میزان رفرش ریت باعث شده تا تصاویر پر سرعت بدون پرش و صاف و روان پخش شود و شما ریزترین جزئیات را از دست ندهید. نرخ پاسخگویی  1.7 میلی ثانیه بوده یعنی تلویزیون سریع به دستورات و تنظیمات داده شده پاسخ می دهد. با تاخیر ورودی در 4K@144Hz برابر 4.2 و 4K@120hz برابر 5.1 هم هیچ تاخیر و لگی را در هنگام بازی کردن مشاهده نمی کنید. این دو ویژگی برای بازی هایی که نیاز به واکنش سریع دارند بسیار مناسب است. 

قابلیت کاهش تاخیر ورودی ALLM در صورت نصب کنسول بازی به تلویزیون سریع به حالت بازی می رود و تاخیر ورودی را هم به حداقل ممکن می رساند. همچنین قابلیت بسیار کاربردی این محصول VRR بود که به صورت خودکار رفرش ریت صفحه نمایش متناسب به صحنه ها و ژانر های بازی بین 60 تا 120 هرتز تغییر می دهد و تصاویر و بازی های ویدویی جذاب تر و بدون هر گونه افت کیفیتی نشان داده می شوند. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم در 55S95D تکنولوژی FreeSync Premium Pro و Nvidia G-Sync بوده که به این معنی می باشد که تلویزیون کارت گرافیک را دارد و باعث می شوند تصاویر بدون بریدگی و افت تصویر پخش شوند. یک منو ابزار بازی Game bar در بخش گیم قرار دارد که شما دیگر لازم نیست که بازی را متوقف کنید بلکه در هنگام بازی به تعدادی از قابلیت ها گیم مهم دسترسی دارید. 

اجرای کنسول های بازی تلویزیون سامسونگ S95D

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 144 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 4K@144Hz برابر 4.2 و 4K@120hz برابر 5.1 

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

در دنیای پرتکنولوژی امروزه ارتباط ساده و مطمئن با دستگاه‌های هوشمند امری اساسی شده؛ تلویزیون هوشمند S95D سامسونگ با سیستم عامل تایزن Tizen در نسخه 8.0 امکانات هوشمند و قابلیت های فراوانی را در یک صفحه برای شما جای داده است. با بهره گیری از برنامه SmartThings می توانید به طور یکپارچه و ساده با تمامی لوازم خانگی هوشمند خود ارتباط برقرار کنید و آن ها در تلویزیون یا از راه دور کنترل و مدیریت نمایید. این مدل قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و شما می توانید با کابل LAN به WiFi متصل شوید. سپس شما می توانید در مرورگر وب در صفجات وب به جتسجو محتواهای مورد علاقه خود بپردازید یا در شبکه های اختصاصی دیزنی، نتفلیکس، فیلیمو، پرایم ویدیو و.... به تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین بپردارید. همچنین این مدل از زبان فارسی پشتیبانی کرده تا کار شما با تلویزیون راحت تر شود. حافظه داخلی 4 گیگ بوده که تنها نصف آن در دسترس قرار دارد که جهت دانلود و نصب انواع برنامه می توانید از آن استفاده نمایید. قابلیت ضبط فیلم PVR محتواهای مورد نظر شما را ضبط می کند تا بعدا بتوانید به تماشای آن بپردازید.

سیستم عامل تایزن Tizen

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون 

شرکت سامسونگ برای کاربران اندروید و آیفون تعدادی قابلیت تعبیه نموده تا به وسیله آن ها بتوانید موبایل های هوشمند خود را به این محصول 2024 متصل کنید. با قابلیت TV to Mobile Mirroring و TV Sound to Mobile امکان انتقال تصویر و صدا تلویزیون به موبایل هوشمند شما وجود دارد از این رو محتواهای داخل این دستگاه را می توان روی گوشی خود تماشا کنید. با قابلیت Tap View یک روش آسان برای انتقال موبایل به تلویزیون 55S95D فراهم شده کافی است که موبایل خود را به تلویزیون نزدیک کنید سپس با زدن دو ضربه آرام به صفحه نمایش تلویزیون هر دو با هم (گوشی و تلویزیون)مچ می شوند. با Apple Airplay می توانید موبایل های IOS و اپل خود را به این مدل تلویزیون متصل کنید. قابلیت Sound Mirroring برای پخش آهنگ از موبایل روی تلویزیون از طریق بلوتوث می باشد. 

قابلیت Mirroring

ریموت کنترل هوشمند 

ریموت کنترل تلویزیون 55S95D هوشمند بوده و با حذف و پاکسازی دکمه های اضافه سادگی را در پیش گرفته است. وجود میکروفون در داخل آن امکان جستجو صوتی و فعال کردن دستیار های صوتی را به شما می دهد. سرویس های اختصای نتفلیکس، یوتیوب، آمازون هنوز روی ریموت قرار دارد تا شما دسترسی سریعی به آن ها داشته باشید و بیش از هزار فیلم و سریال رایگان را در آن ها تماشا کنید. برای شارژ شدن این ریموت دیگر نیازی به باتری های قلمی یک بار مصرف ندارید بلکه با قرار دادن آن زیر نور خورشید یا با پورت USB و شارژر تایپ سی می توانید آن را شارژ نمایید. 

ریموت کنترل تلویزیون 55S95D

دستیار های صوتی 

تلویزیون S95D سایز 55 اینچ به صورت سریع و آسان با دستیار های صوتی Alexa و Google Assistant و بیکسبی سازگار شده است. با این فناوری ها تلویزیون خود را به صورت صوتی کنترل و مدیریت نمایید و حتی از طریق صدا به جستجوی برنامه‌ها بپردازید که قطعا سرعت جستجو را برای شما تا حد زیادی افزایش خواهد داد. البته خود تلویزیون سامسونگ 55S95D مجهز به میکروفون داخلی بوده و دکمه میکروفون تلویزیون در زیر برند سامسونگ قرار گرفته که در آن قسمت می توانید آن را خاموش یا روشن نمایید. بعد از روشن کردن دکمه میکروفون تلویزیون به لطف قابلیت Far-Field Voice Interaction می توانید بدون نیاز به ریموت کنترل و تا فاصله 3 الی 4 متری از تلویزیون، از دستورات صوتی استفاده کنید.

دستیار های صوتی  تلویزیون S95D سایز 55

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen 

✅ حافظه داخلی: 4

✅ حافظه در دسترس: -

✅ نسخه WiFi: وای فای 5 

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

طراحان سامسونگ این بار دیگر پورت ها را در پنل پشتی تعبیه نکرده اند بلکه آن ها را به یک جعبه وان کانکت منتقل کرده اند. ورودی‌های HDMI و USB از کاربردی‌ترین پورت‌های این تلویزیون هستند. توسط این ورودی‌ها می‌توانید برخی از دستگاه‌های خارجی را توسط کابل مربوطه به تلویزیون 55 اینچ سامسونگ متصل کنید. 4 درگاه HDMI 2.1 روی جعبه وان کانکت قرار دارد؛ برای گیمرهای حرفه ای این پورت بسیار اهمیت دارد چون می توان هر نوع کنسول بازی جدید  را به این نسخه متصل کنید. 

بلوتوث و WiFi از دیگر اتصالات مستقیم این دستگاه می باشند. پورت LAN هم جهت اتصال به اینترنت می باشد. خروجی صدای دیجیتال هم به صورت کابل اتصال انواع سیستم صوتی را با تلویزیون برای شما فراهم می نماید. از دیگر ورودی های این محصول پورت RF بوده که جهت وصل کردن آنتن تعبیه شده است. گیرنده دیجیتال هم تمامی کانال های داخلی و خارجی را دریافت و آن ها را بدون برفک روی این دستگاه پخش می کند. این گیرنده قابلیت ضبط فیلم PVR را دارد. 

کیفیت و قدرت صدا 

توان خروجی صوتی 70 وات که از طریق 4.2.2 کانال انتشار می‌یابد، برای همه سایزها به مناسب می‌رسد. با این میزان صدا دیگر شما نیازی به خرید دستگاه صویت جداگانه برای تلویزیون ندارید. صدای بلند و رسا در کنار کیفیت تصویر بالا لذت دیدن محتواها را برای شما چندین برابر می کند. شرکت سامسونگ فقط به میزان صدا ان راضی نبوده بلکه با انواع فناوری همکاری کرده و آن ها را در این تلویزیون به کار برده است. فناوری صدای تطبیقی Adaptive Sound هم به صورت خودکار انواع حالت صدا را با توجه به محتوای در حال پخش فعال می کند. 

فناوری رد یابی اشیاء OTS Lite صدا را تا حدودی از جایی که دقیقا از تصویر اتفاق می افتد پخش می کند و هیجانی فراتر از انتظار در اختیارتان قرار می دهد. برای آن دسته از افرادی که خواهان وصل کردن سندبار و سینمای خانگی به این دستگاه هستند به صورت کابل یا بلوتوث این امر برای شما فراهم شده است. برای آنکه صدا به صورت همزمان و هماهنگ از تلویزیون و سیستم صوتی پخش شود فناوری Q-Symphony به کمک شما آمده است.

اگر قصد وصل کردن هندزفری های گلسی بادز سامسونگ را دارید قابلیت 360 Audio Mode با امکان ردیابی جهت سر صدا صدا را حتی در بالای سر خود احاسس کرده و کاربران یک تجربه 3 بعدی فضایی را کسب می کنند. 

کیفیت و قدرت صدا تلویزیون اولد سامسونگ S95D

پخش صدا 3 بعدی 

همچنین این تلویزیون در زمینه صدا به تکنولوژی Dolby Atmos نیز مجهز شده است. فناوری Dolby Atmos می تواند صدایی چند بعدی و واضح را پخش نماید تا شما را محو تماشای برنامه در حال پخش کند. پخش تصاویر واقعی با صدایی واضح و فراگیر شما را در فیلم و بازی غوطه ور ساخته و حس نشستن در سینما را تجربه خواهید کرد. تلویزیون اولد سامسونگ 55S95D با فناوری 3 بعدی صدایی فراگیر را به گوش میرساند. این فناوری لذت بازی کردن و تماشای فیلم و سریال را برای شما چندین برابر کرده است. 

تکنولوژی Dolby Atmos

تقویت صدا دیالوگ ها 

فناوری Active Voice Amplifier Pro از دیگر ویژگی ها صدا بوده که تمامی صداها را تجزیه و تحلیل می کند سپس همه آن ها شفاف و رسا می کند در مرحله بعد صدا دیالوگ و مکالمات را تقویت می نماید تا شما به صورت واضح همه آن ها را بشنوید. 

فناوری Active Voice Amplifier Pro

مجموع عملکرد ها

تلویزیون اولد سامسونگ 55S95D از مدل های بالارده و پرچم دار بوده که انتظار می رود همانند سال قبل خوش فروش باشد. از نظر طراحی بسیار باریک بوده و در فضا خانه شما بسیار شیک به نظر می رسد. در بخش تصویر بسیار عالی عمل کرده به صورتی که با وجود صفحه نمایش QD-OLED و کیفیت تصویر 4K تصاویر بسیار زیبا را مشاهده خواهید کرد و می توانید تا ساعت ها بدون آنکه خسته شوید به پای تلویزیون بنشینید. سیستم صوتی 4.2.2 کاناله صدایی به قدرت 70 وات را در محیط پخش می کند. فناوری های صوتی مانند دالبی اتموس و AVA صدایی رسا و 3 بعدی را پخش می کند و صدا دیالوگ و مکالمات تقویت می شود تا واضح تر آن ها را بشنوید. سیستم عامل تایزن نسخه 8.0 نسبت به سال قبل تعدادی ویژگی و امکانات را اضافه کرده و همه آن ها ر در یک منو تمام صفحه برای شما جای داده است. جعبه وان کانکت هم یک دستگاه جداگانه بوده که تمامی پورت و خروجی ها در آن تعبیه شده و شما می توانید آن را در کنار تلویزیون قرار دهید یابه پشت پایه متصل کنید. جهت خرید تلویزیون اولد سامسونگ 55S95D و استعلام لیست قیمت تلویزیون اولد سامسونگ به شماره های درج شده در سایت اصلی کالا تماس حاصل فرمایید.

نقاط قوت

✅ طراحی زیبا و بسیار باریک 

✅ پخش صدا 3 بعدی 

✅ رفرش ریت 144 هرتز 

✅کنتراست بالا 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV S95D 4K 55Inch

مشخصات

مدل کامل
55S95D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
RGB
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
ندارد
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
Neural QuantumProcessor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10+/ HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard
توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
نوع بلندگوها
Up-firing /Woofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound (OTS)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
1.7
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@60Hz برابر 9.6 و 4K@144Hz برابر 4.2 و
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3x USB-A, 1 x USB-C
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1224.6x 771.4 x 267.9 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1224.6x 706.3 x 11.0 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1432x 818 x 165 mm
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
13.8 kg
23.9 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
33.1 kg
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55S95D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
RGB
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
Neural QuantumProcessor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10+/ HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
نوع بلندگوها
Up-firing /Woofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound (OTS)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
1.7
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@60Hz برابر 9.6 و 4K@144Hz برابر 4.2 و

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
3x USB-A, 1 x USB-C
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1224.6x 771.4 x 267.9 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1224.6x 706.3 x 11.0 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1432x 818 x 165 mm

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
13.8 kg
23.9 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
33.1 kg

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم