تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K مدل 2022 QLED 65Q75B

 مشخصات کلی تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 4K مدل 2022 QLED 65Q75

  • پردازنده حرفه ای Quantum Processor 4K
  • قابلیت اتصال WI-FI/ Bluetooth
  • کیفیت تصویر  4K QLED
  • سیستم کاهش نویز
  • سال ساخت 2022
  • تکنولوژی HDR
  • مونتاژ مصر
  • سازنده کره
  • ابعاد 2.5x83x145 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
40,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV QLED 65Q75B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

توضیحات کلی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K مدل QLED 65Q75B


کالا هایی که در طول روزانه از آن استفاده می کنیم با توجه به پیشرفت تکنولوژی توسعه می یابند و ما هر باره به دنبال مدل های جدید و پیشرفت یافته هستیم تا کالایی را با امکانات پیشرفته را دریافت کنیم که پاسخ گوی نیاز ما باشد. کمپانی Samsung که یکی از شرکت های معروف و شناخته شده در جهان می باشد توانسته با تولید محصولات با کیفیت و کارکرد عالی رضایت کاربران را به دست بیاورد. یکی از محصولات پرطرفدار این برند تلویزیون بوده که هر باره با تولید سری جدید و توسعه یافته مدل های قبل آن را روانه بازار می کند، تلویزیون های کیولد QLED در سال های اخیر با توجه به کیفیت تصویر و ویژگی های منحصر به فرد خواهان زیادی پیدا کرد است.

این شرکت در سال 2022 تلویزیون هایی با نام کیولد یا QLED تولید کرد که یکی از آن ها با نام Q75B معرفی شد. این مدل تلویزیون دارای طراحی شیک و مینیمالیستی بوده و دارای یک پایه تخت می باشد که در وسط تلویزیون برای نگهداری صفحه نمایش قرار گرفته است. این مدل تلویزیون از کیفیت تصویر فوق العاده QLED 4K بهره می برد که تصاویر را با کیفیت بالایی ارائه می دهد. این تلویزیون دارای دو کانال صوتی می باشد که هر کدام از آن ها توان خروجی 10 وات دارند و صدای گوش نواز را به ارمغان می آورند. پردازنده Quantum Processor 4K داده های صوتی و تصویری را به سرعت و با کیفیت بالا پردازش می کند و سپس ارائه می نماید.

سیستم عامل یکی از عوامل ضرورت در تلویزیون می باشد که با پشتیبانی از سیستم عامل تایزن امکان دسترسی به برنامه های زیادی اجرا می شود و همچنین از دستیار های صوتی نیز پشتیبانی می نماید. این مدل تصاویر را لحظه به لحظه و بدون لرزش اجرا میکند برای همین گزینه مناسبی برای افراد گیمینگ می باشد، برای اتصال دستگاه های جانبی مانند کنسول های بازی باید از سیم مخصوص و پورت های طراحی شده در پشت تلویزیون برای ارتباط استفاده کرد. پورت های دیگری نیز وجود دارند که برای اتصال به دیگر دستگاه های جانبی می باشد و یک راه دیگر برای ارتباط با تلویزیون روش بی سیم می باشد.

طراحی شیک تلویزیون 65 اینچ مدل 65Q75B


طراحی ظاهر کالا در انتخاب ما بسیار تاثیر گذار بوده، شاید سلیقه همه افراد باهم هم خوانی نداشته باشد اما هیچ کدام از ما به دنبال کالایی با طراحی بد نیستیم. با توجه به خواسته کاربران کمپانی سامسونگ از بهترین طراحان ایده گرفته تا کالایی را طراحی نماید که مورد پسند کاربران باشد. تلویزیون مدل Q75B در سایز 56 اینچ (165 سانتی متر) طراحی شده که متناسب با هر دکوراسیونی می باشد و مورد سلیقه افراد زیادی واقع می گردد. فریم بسیار نازک و همچنین ضخامت بسیار کم آن باعث شده تا تلویزیون بسیار جلب توجه نماید.

پایه وسط تخت آن جذابیت خاصی را به تلویزیون داده است و امکان جداسازی آن به راحتی امکان پذیر بوده ، این قابلیت برای افرادی که می خواهند تلویزیون خود را روی دیوار نصب نمایند می باشد. بدنه و پایه ی آن به رنگ مشکی در آمده که جذابیت خاصی را به ارمغان آورده. در مدل های جدید تلویزیون، پورت ها که راه ارتباطی تلویزیون و سایر دستگاه های جانبی می باشد را در قسمت پشت تلویزیون طراحی کرده اند تا از شلوغی اطراف تلویزیون جلوگیری نمایند.

کیفیت تصویر منحصر به فرد QLED 4K تلویزیون مدل QLED 65Q75B


دیدن تصاویر با کیفیت بالا و جلوه واقعی لذت دیدن جدیدی را برای شما اجرا می کند، تلویزیون های کیولد QLED به کیفیت بسیار بالایی از کیفیت تصویر معروف هستند به طوری که وضوح و ارائه بهتری نسبت به تلویزیون های دیگر دارند. تلویزیون سامسونگ مدل Q75B دارای کیفیت تصویر 4K QLED است که توانایی ارائه تصاویر با بهترین حالت ممکن را ارائه می کند. داده های ویدیوی را با نرخ رفرش ریت 100 هرتز نمایش داده می شوند و این قابلیت در هنگام دیدن فیلم و مسابقات ورزشی بیشتر قابل توجه قرار گرفته زیرا صحنه ها را با جزئیات بالا و دقت بیشتر ارائه می شود، رزولوشن این تلویزیون 3840×2160 پیکسل بوده که تصاویر با کیفیت بالاتری از FULL HD نمایش می دهد.

فناوری HDR صحنه ها را با تشخیص بالایی به نمایش می گذارد زیرا از قدرت تشخیص رنگ بالایی برخوردار است و هر قسمت از تصویر را با رنگ واقعی نمایش می دهد، البته وجود میلیارد ها رنگ غنی در کنتراست تلویزیون نیز بی تاثیر نیست. با فعال کردن فناوری EyeComfort امکان تنظیم خودکار نور صفحه با محیط فعال می شود، این فناوری از اذیت شدن چشم جلوگیری می کند، به طوری که حتی بعد از دیدن چند ساعت خیره شدن به تلویزیون احساس خستگی چشم نمی کنید.


کیفیت صدای بالای تلویزیون سامسونگ مدل 65Q75B


شنیدن صدای فراگیر و سه بعدی لذت دیگری دارد، وجود صدا در تلویزیون یک عامل مهم بوده که با توجه به محتوای پخش شده صدا نیز تولید می شود. اما جای سوال است که صدایی که ما می شنویم از کجا به وجود می آید و یا از چه طریقی ما آن را می شنویم؟!
تلویزیون مدل 65Q75B دارای دو بلندگو می باشد که صدا پس از پردازش توسط کانال های صوتی پخش می شوند که صدایی با توان خروجی 20 وات را ارائه می دهند، به طوری که در هر کدام از آن ها توان خروجی 10 وات دارند، برخی از کاربران به صدای بلند تری علاقه دارند و می خواهند بازی و یا فیلم و مسابقات را با صدای بلند تری گوش دهند، با قابلیت اتصال بلوتوث می توانید آن را به ساندبار و یا یک بلندگوی خارجی دیگر وصل نماید تا صدای مورد نظرش پخش شود؛ صدا به صورت فراگیری قابل پخش می باشد و به کمک فناوری های بهبود صدا نویز آن تا حد ممکن کاهش می یابد و این در بالا رفتن کیفیت صدا تاثیر گذار بوده.
تلویزیون سامسونگ مدل Q75B از صدای هوش مصنوعی برخوردار بوده یعنی هیچ کدام از صدای های ارائه شده را از دست نمی دهید و حتی متناسب با محیط اطراف به صورت خودکار تنظیم می شود. این فناوری صدایی شفاف و غنی را در فضا به وجود می آورد که احساس می کنید در سالن سینما هستید.


پردازنده قوی Quantum Processor 4K تلویزیون 4K مدل 65Q75B


تلویزیون مدل 65Q75B دارای پردازنده هوشمندی به نام Quantum Processor 4K می باشد که دارای کارکرد بسیار بالایی می باشد. پردازنده در تلویزیون همانند مغز انسان عمل می کند، داده ها قبل از این که برای کاربر اجرا شود توسط این پردازشگر در مدت زمان کمی با کیفیت بالا پردازش می کند. پردازنده کوانتوم فورکی که شرکت سامسونگ در برخی از تلویزیون هایش پشتیبانی می کند که علاوه بر بهبود کیفیت تصویر و بالا بردن کیفیت آن به بهبود صدا نیز کمک می نماید، نویز صدا را تا حد ممکن حذف کرده و صدایی منحصر به فرد را ایجاد می نماید.

پردازنده در تلویزیون در درجات بالایی قرار گرفته برای مثال اگر مدلی از یک تلویزیون از پردازنده پشتیبانی نکند هنگام دیدن فیلم صحنه ها جذابیتی ندارند و همچنین در برخی از مواقع نور تصویر باعث می شود تا چشم خسته شود، اما اگر تلویزیون از پردازنده قدرتمندی برخوردار باشد صحنه ها چند برابر جذاب تر می شوند و فناوری تنظیم خودکار نور صفحه با محیط از خستگی چشم در مدت طولانی جلوگیری می کند. در هنگام خرید تلویزیون به نوع پردازنده و یا وجود آن در تلویزیون دقت نمایید زیرا تفاوت های زیادی میان دو مدل تلویزیون وجود دارد یکی از آن ها دارای پردازنده قدرتمندی می باشد و دیگری از پردازنده پشتیبانی نکند.

سیستم عامل Tizen تلویزیون Samsung مدل 65Q75B


چند سال قبل تمام تمرکز سازنده های تلویزیون روی کیفیت تصویر آن بود اما به مرور زمان به این پی بردند که سیستم عامل نیز بخش مهمی از تلویزیون می باشد، و به مرور به این پی بردند که تلویزیون هایی با قابلیت اسمارت تولید کنند که در حال حاضر توجه به سزایی به آن دارند. سیستم عامل تایزن Tizen توسعه یافته کمپانی سامسونگ می باشد که در تلویزیون های خود از آن پشتیبانی کرده است. با استفاده از این سیستم عامل فوق العاده می توانید به بسیاری از برنامه های اجتماعی (وات ساپ، تلگرام و...)، بازی ها و... دسترسی داشته باشید، دلیل پشتیبانی از برنامه های اندروید در این مدل سیستم عامل، متن باز بودن آن است یعنی علاوه بر برنامه های مختص به خود می تواند از سری های دیگر نیز پشتیبانی نماید.

دلیل هوشمند بودن تلویزیون مدل 65Q75B با توجه به پشتیبانی از این مدل سیستم عامل می باشد، که باعث شده تا به راحتی به وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth وصل شود و همچنین امکان وب گردی نیز میسر می باشد و حتی در برنامه هایی مانند فیلیمو یا نماشا فیلم مورد علاقه خود را با کیفیت عالی ببینید. قابلیت تماس تصویری گزینه عالی بوده زیرا می توانید دوستان و خانواده خود در را صفحه نمایش بزرگ ببینید.


دستیارهای صوتی


با وجود سیستم عامل تایزن پشتیبانی از دستیار های صوتی به راحتی امکان پذیر می باشد، تلویزیون مدل 65Q75B از دستیار های صوتی Google, Alexa, Google Assistant پشتیبانی می کند که به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید به آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید. دیگر استفاده از کنترل ضرورت زیادی ندارد و شما فقط با گفتن کار مورد نظر حتی در کار کردن هم می توانید امر کنید تا یکی از دستیار های صوتی فعال صدای شما را تشخیص داده و سپس صفحه مورد نظر را برای شما اجرا کند.

خانه خود را هوشمند کنید


دیدن جمله بالا شاید شما را کمی شگفت زده کند و حتی برایتان سوال باشد که چگونه چنین کاری امکان پذیر می باشد؟ تلویزیون سامسونگ مدل QLED 65Q75B هوشمند بوده زیرا از طریق همین تلویزیون می توانید وسایل خانه را کنترل و مدیریت کنید. یخچال، دوربین مداربسته، کولر گازی و.. چند نمونه از وسایلی هستند که می توانید از طریق تلویزیون به محتوای آن دسترسی داشته باشید و آن ها را تحت کنترل در آورید.

راه های اتصال تلویزیون سامسونگ مدل QLED 65Q75B


تلویزیون یکی از محصولاتی می باشد که دائم با دستگاه های جانبی دیگر در ارتباط است. روش ارتباط با تلویزیون دو نوع می باشد که یکی از آنها اتصال از طریق پورت های قرار داده شده در قسمت پشت تلویزیون می باشد، درگاه های HDMI, USB, RF, LAN نمونه هایی از ورودی و خروجی هستند که از این طریق و با استفاده از کابل مخصوص ارتباط میان دو دستگاه صورت می گیرد و داده ها انتقال می یابد. روش دیگر که بسیار راحت و کاربردی بوده اتصال بی سیم می باشد که از طریق بلوتوث Bluetooth و وای فای wi-fi بدون استفاده از هیچ گونه کابلی صورت می گیرد. تعداد درگاه های HDMI چهار عدد و درگاه های USB دو عدد بوده که همزمان می توانید از آن ها استفاده نمایید.


نتیجه گیری تلویزیون 56 اینچ QLED 4K مدل QLED 65Q75B


Samsung یک از کمپانی های کشور کره می باشد که در کل جهان شناخته شده و قابل اعتماد واقع شده است، این برند اکثر کالاهای مورد نیاز انسان را تولید می کند که یکی از آن ها تلویزیون در بخش لوازم خانگی می باشد. تلویزیون 65 اینچ مدل 65Q75B در سال 2022 توسط شرکت سامسونگ روانه بازار لوازم خانگی شد که از لحاظ ساختار فیزیکی و عملکرد در درجه بالایی قرار گرفته است، این مدل تلویزیون دارای طراحی شیک و مینیمالیسی می باشد که جلب توجه افراد زیادی واقع گردیده و همچنین دارای کیفیت تصویر منحصر به فردی بوده که تصاویر را با کیفیت بالا و واقعی نمایش می دهد و حتی صدای آن به صورت سه بعدی در فضای اتاق پخش می شود به طوری که احساس می کنید صدای همان لحضه پخش می شود.

پردازنده کوانتمی 4k داده های تصویری و صوتی را در کمتربن زمان ممکن و با کیفیت بالا پردازش می نماید و پس از آن ارائه و نمایش می دهد. سیستم عامل تایزن در تلویزیون مدل Q75B باعث شده تا تلویزیون هوشمند شود، امکان استفاده و بارگیری از برنامه های مختلف، پشتیبانی از دستیارهای صوتی، کنترل وسایل هوشمند منزل، اتصال به WI-FI و بلوتوث برخی از قابلیت های این سیستم عامل می باشد که کاربرد های زیادی را برای کاربر به ارمغان آورده است. وجود پورت ها در پشت تلویزیون برای جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون می باشد که این درگاه ها هر کدام برای اتصال یک دستگاه جانبی مانند کنسول های بازی، ماهواده دیجیتالی و... مورد استفاده قرار می گیرد.

تلویزیون Samsung مدل65Q75B QLED یکی از تلویزیون هایی با کیفیت بالا می باشد که پیشنهادی مناسب برای افرادی علاقه مند به فیلم و سریال می باشد زیرا کیفیت تصویر عالی دارد و حتی گزینه مناسب برای جهیزیه نیز می باشد؛ این مدل تلویزیون را می توانید در سایت اصلی کالا با ضمانت اصلیت کالا و گارانتی معتبر سفارش دهید، برای ثبت سفارش و راهنمای بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بفرمایید و یا از طریق وات ساپ با همکاران فروش ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV QLED 65Q75B 2022

مشخصات

مدل کامل
Q75B
سری
75
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
165
کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
100 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film/ Sports/ Cinema/ Eco/ Game/ Standard/ Vivid/ Graphics/ IMAX Enhanced
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
تایزن
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکلی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
2.5x83x145 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65Q75B
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
Q75B
سری
75
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
165

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
100 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film/ Sports/ Cinema/ Eco/ Game/ Standard/ Vivid/ Graphics/ IMAX Enhanced

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکلی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
2.5x83x145 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65Q75B
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
تنظیم صدا جادویی
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم