یخچال ساید بای ساید 30فوت الجیq247

مشخصات کلییخچال ساید بای ساید30فوت الجیq247:

ظرفیت:30فوت

نوع کمپرسور:اینورترخطی

نوع دستگیره:مخفی 

نوع قفسه ها:مقاوم دربرابرحرارت

نوع طبقات:عریض وقابل تنظیم

تعداد درب:4 درب

فناوریinsta view:door in door

سیستم عیب یابی هوشمند:دارد

فیلتربهداشتیHygiene Fresh+:دارد

سیستم جریان هوای چندگانه:دارد

قفسه ی نگهدارنده ی بطری:دارد

آب سردکن ویخ سازخودکار:ندارد

هشداربازماندن درب:دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
q247
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد وبرسی یخچال ساید بای ساید 30فوت ال جیq247

یکی دیگر از محصولات شیک وخوش ساخت کمپانی مطرح ال جی یخچال ساید بای ساید 30فوت الجیq247 است که از جمله ی یخچال های جدید سری ساید بای ساید است که تولید و روانه ی بازار شده است. به علت طراحی شیک و خاص و همچنین جذاب و دلنواز که این مدل یخچال ساید بای ساید 30فوت الجیq247 از آن برخوردار است از محبوبیتی بی نظیر در میان مردم بهره مند است.

این یخچال دارای ظرفیتی 30 فوتی است که با گنجایش بی نظیری که دارد  جهت نگهداری مواد غذایی و... بسیار مناسب است و نیاز هر خانواده ای باهر تعداد جمعیتی را برآورده خواهد کرد.

این یخچال در دو رنگ نقره ای سفید تولید می شود که میتوانید آن را با دیگر وسایل آشپزخانه یتان هماهنگ کنید تا جلوه ای زیبا و شگفت انگیز به آشپزخانه ی منزلتان ببخشد.

فناوری  insta view door in door یخچال ساید بای ساید 30فوت الجیq247

بانگاهی اجمالی به ظاهر یخچال خواهید فهمید که علاوه بر دو درب اصلی ( درب سمت راست که بخش اعظم یخچال است برای قسمت یخچال و درب سمت چپ که بخش کوچکتر یخچال است برای فریزر تعبیه شده است.) یک درب دیگر نیز روی درب اصلی قسمت یخچال قرار دارد اما کارایی این درب به این صورت است که شما میتوانید موادغذای- نوشیدنی ها - بطری ها و... را که بیشتر مورد استفاده قرار میدهید درون این درب که مرسوم به فناوری درب درب door in door است جای دهید وهر زمان که به یکس از اقلام موجود در این بخش یخچال نیاز داشتید بدون باز کردن درب اصلی یخچال و تنها با فشار یک دکمه درب door in door را بازکنید و آن را بردارید.

تکنولوزی insta view یک فناوری پیشرفته و هوشمندانه است که دارای یک پنل شیشه ای است و با دو ضربه پشت سرهم لامپ درون یخچال روشن خواهد شد درنتیجه شما میتوانید به راحتی خوارکی ها و مواد غذایی موجود در درون یخچال را مشاهده کنید و به اینصورت قبل باز کردن درب یخچال جای خوراکی مورد نظرتان را بیابید و سپس درب را باز نموده و فورا آنرا بردارید.

این فناوری  insta view door in door یخچال ساید بای ساید 30فوت الجیq247 موجب خنک نگهداشتن مواد غذایی درون یخچال میشود و از خروج سرمای درون یخچال و هدر رفتن آن تا 47٪ جلوگیری می کند.

کشوی حفظ رطوبت یخچال ساید بای ساید 30فوت الجیq247

یکی از اولین چیزهایی که در هنگام انتخاب و خرید یخچال به فکر مشتری میرسد این است که چگونه مواد غذایی و خوراکی ها را درون یخچال نگهداریم که مدت زمان بیشتری سالم وتازه باقی بمانند؟ 

کمپانی ال جی دیگر مشکلی باقی نمانده که نتوانسته باشد آن را برطرف کند زیرا این کمپانی معتبر یخچال های جدید سری ساید بای ساید خود از جمله یخچال ساید بای ساید 30فوت الجیq247 را به کشوهای حفظ رطوبت Fresh Balancer مجهز کرده است .روی این کشوها را یک صفحه ی مشبک پوشانده است که بخار ورطوبت تولید شده توسط میوه و سبزیجات موجود در آن را جذب و از بازگشت این بخار ورطوبت به صورت قطره های آب بر روی میوه و سبزیجات جلوگیری خواهد کرد واین بخار ورطوبت را طی یک چرخه به آن ها باز میگرداند به اینصورت از خراب شدن آن ها جلوگیری و سبب میشود میوه و سبزیجات مدت بیشتری  سالم وتازه باقی بمانند و همچنان مانند روز اول باشند.

کمپرسور اینورترخطی یخچال ساید بای ساید 30فوت الجیq247

یکی دیگر از مهمترین بخش های هر وسیله ی برقی که هر فرد در هنگام خرید به ان بیشترین توجه را نشان میدهد و سوالات زیادی از جمله چگونگی کارکرد آن کاربرد آن است که در ذهن کاربر به وجود می اید در مورد موتور محصول است.

برند معروف ال جی در ساخت یخچال ساید بای ساید 30فوت الجیq247 از یک کمپرسور اینورتر خطی که به جای پیستون های معمولی قدیمی دارای یک پیستون خطی است استفتده کرده است. که این کمپرسور در کاهش اصطکاک داخلی یخچال همچنین کاهش میزان صدای آن و عملکرد بدون لرزش یخچال و گنجایش و تازگی مواد بسیار موثر عمل می کند. یکی دیگر از فایده های این کمپرسوراینورتورخطی صرفه جویی در مصرف انرژی به حد قابل توجهی و کاهش مصرف برق  است که میتوان به آن اشاره کرد.

سیستم عیب یابی هوشمند ازطریق WiFi یخچال ساید بای ساید 30فوت الجیq247

امروزه اکثرشرکت ها به دنبال این هستند که وسایلی را که تولید میکنند به طوری طراحی کنند که قابلیت اتصال به wifi و تلفن همراه را داشته باشند.شرکت ال جی نیز یخچال ساید بای ساید 30فوت الجیq247 خود را از این امکانات بی بهره نساخته است.

از طریق این فناوری به راحتی میتوانید توسط تلفن همراهتان یخچال خودرا کنترل کنید اما چگونه؟از طریق این فناوری با در دسترس داشتن wifi به راحتی میتوانید با همگام سازی تلفن همراه و یخچالتان و با نصب یک اپلیکیشن و تنها با چند کلیک از عیب و مشکل موجود در یخچالتان مطلع شوید و آن را برطرف نمایید و دیگر نیازی به صرف هزینه های زیاد و یافتن تعمیرکار جهت برطرف کردن مشکل یخچال نیست.

Utility Boxیخچال ساید بای ساید 30فوت الجیq247

درقسمت یخچال یک محفظه ی کوچک وکاربردی به نام Utility Box طراحی شده که میتوانید مواد غذایی کوچک اعم از پنیر - کره - مواد غذایی و... را در دمای مناسب در درون آن نگداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
q247
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم