تلویزیون ال جی 65UR8000

تلویزیون ال ای دی ال جی 65 اینچ 4K مدل UR8000

✅ تولید کننده: LG
✅ کشور سازنده: کره
✅ کشور مونتاژ: مصر 
✅ سال عرضه: 2023
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: webOS

ادامه مطلبShow less
33,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
TV LG UR8000 4K 65 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

تلویزیون 65 اینچ ال جی UR8000 یکی از محصولات 2023 کمپانی ال جی بوده؛ این دستگاه از تولیدات سری 8 و میان رده این برند است. در نظر داشته باشید ال جی به یکی از برندهای معتبر در زمینه لوازم خانگی تبدیل شده که کمتر کسی از این برند ناراضی بوده چون هر ساله مدل های با کیفیت را وارد بازار می کند.  این مدل برای استفاده خانگی و تماشای فیلم و سریال بسیار مناسب می باشد.

تلویزیون UR8000 دارای صفحه نمایش LED بوده؛ که بر روی آن از پنل IPS استفاده شده است. این مدل از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند. این کیفیت تصویر 2 برابر تصاویر فول اچ دی و 4 رده بالاتر از اچ دی می باشد. وضوح تصویر معمولا در این تلویزیون 3840x2160 پیکسل ارزیابی می شود. البته مدل های دیگر با کیفیت بالاتر مانند: 65NANO77 در سایت اصلی کالا موجود است اگر شما خواهان تصویر بی نظیر با کیفیت بسیار بالا هستید به سراغ محصولات بالارده دیگر ال جی بروید.

قیمت این محصول در سایت ال جی 700 دلار بوده؛ این محصول کاملا اقتصادی به حساب می آید. با توجه به امکانات و فناوری های به کار رفته در آن خرید این مدل برای کاربران معمولی بسیار راحت است. گذشته از آن تلویزیون UR8000 دارای سیستم عامل webOS است. این رابط کاربری دارای تنظیمات و منوی آسان بوده و کار شما را با تلویزیون بسیار راحت می کند. همچنین با قابلیت اتصال به اینترنت می توانید انواع بازی و برنامه های مورد علاقه خود را روی تلویزیون نصب نمایید. پردازنده α5 AI Processor Gen6 یکی از پردازشگر های هوشمند اختصاصی از شرکت ال جی است که وظایف متعددی بر عهده دارد، یکی از آن ها پردازش تصاویر بی کیفیت است. با استفاده از الگوریتم های مانند: 4K Upscaler تصاویر را با کیفیت بالاتری نمایش می دهد.  

یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان صوتی 20 وات در این تلویزیون قرار دارد. این توان صوتی برای ابعاد 65 اینچ تا حدودی کم به نظر می رسد؛ بنابراین در کنار آن شاید نیاز باشد که از سیستم های صوتی پشتیبان استفاده شود. صدا در این تلویزیون با استفاده از دو بلندگو در سمت چپ و راست پخش می شود. همچنین ال جی از فناوری های متعددی در بخش صوتی استفاده کرده است. که نمونه آن قابلیت Sound Sync بوده که شما می توانید انواع سیستم صوتی را بدون نیاز به کابل به تلویزیون متصل نمایید.

راه های ارتباطی متنوعی برای اتصال با تلویزیون وجود دارد. یکی از پر کاربردترین پورت های ارتباطی این محصول درگاه USB و HDMI با نسخه 2.0 است. همچنین پورت وایرلس و بلوتوث در این تلویزیون قرار دارد که اتصال آن بدون نیاز به کابل یا سیم است.

نقد و بررسی تلویزیون ال جی 65UR8000

کیفت تصویر تلویزیون UR8000

مهم ترین بخش هر محصولی تصویر آن است. کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی UR8000 فورکی بوده که این میزان، تصاویر قابل قبول و طبیعی را نمایش خواهد داد. نور بک لایت این مدل  Direct LED بوده که اوج روشنایی آن 600 نیت می باشد. متاسفانه این تلویزیون نوردهی موضعی  Local Dimming  را ندارد از این رو کنتراست مطلوبی را نمی تواند ارائه دهد ولی تا حدی با فناوری LG Local Contrast می تواند در محیط های تاریک تضادهای رنگی را به درستی تشخیص دهد.

همچنین پنل IPS در این محصول پشتیبانی می شود. این پنل معمولا نمی تواند در محیط های تاریک رنگ های مشکی را تیره تر یا پر رنگ تر نشان دهد. اما زاویه دید گسترده ای دارد؛ این یعنی در هر زاویه ای کنار تلویزیون قرار بگیرید شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود.

در تلویزیون ال جی 65UR8000 پردازنده α5 AI Processor Gen6 قرار دارد که از نسل 5 این شرکت است و وظایف متعددی برعهده دارد که یکی از این موارد پردازش تصاویر بی کیفیت است. این پردازشگر تصاویر بی کیفیت را ارتقا می بخشد و یک تجربه ی چشم گیر را در اختیار شما قرار می دهد. این CPU  با رفرش ریت 60 هرتز موجب اجرای سریع تر برنامه ها می شود. همچنین فضای لذت بخشی را برای کار کردن با تلویزیون فراهم می کند.

کیفیت تصویر

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ نوع صفحه نمایش: LED

✅ نوع پنل: IPS

طراحی و کیفت ساخت تلویزیون ال جی 65UR8000

علاوه بر آنکه کیفیت در هر تلویزیونی ضروری بوده؛ ساختار هم یکی از ویژگی های مهم در خرید آن است. ال جی برای این مدل از طراحی معمولی و تا حدی باریک استفاده نموده؛ از این رو دارای قاب صفحه نمایش متوسطی بوده و زیاد پهن نیست تا تمرکز شما روی محتوا در حال پخش از بین رود. ضخامت این محصول 2.28 و حاشیه آن 0.46 بوده؛ اگر خواهان تلویزیون های باریک تر با طراحی متفاوت هستید به سراغ مدل های بالارده ال جی بروید. همچنین پایه رو میزی دو شاخه، تمام وزن این دستگاه را به دوش می کشند و مانع از لرزش آن می شوند. اگر دوستدارید که تلویزیون را به دیوار متصل نمایید می توانید با استفاده از یک براکت 200x200 و یک پایه نگهدارنده آن را به دیوار متصل نماید. ناگفته نماند در صورت اتصال به دیوار دسترسی به پورت ها و پشت دستگاه سخت خواهد شد.

رنگ کل بدنه این محصول مشکی بوده و در ساختار آن از پلاستیک فشرده استفاده شده که در برابر خراشیدگی زیاد مقاوم نیست. همچنین در پنل پشتی پورت های ارتباطی متنوعی وجود دارد. این پورت به این دلیل در پشت دستگاه تعبیه شده تا بی نظمی و شلختگی به وجود نیاید. همچنین ریموت کنترل این محصول اسمارت و جادویی است و دارای میکروفون داخلی بوده یعنی با استفاده از صدای خودتان می توانید دستورات یا جستجوی صوتی با تلویزیون را انجام دهید. این ریموت دارای یک اسکرول است که کار شما را با این دستگاه راحت تر نموده. با خرید این محصول شما یک کابل برق، باتری، ریموت کنترل اسمارت، دفترچه راهنما را دریافت خواهید کرد.

طراحی و کیفت ساخت

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 0.46 سانتی متر

✅ ضخامت: 2.28 سانتی متر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: دوشاخه

✅ اندازه براکت:200x200

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65، 75 و 86 عرضه شده است و شما برای قیمت تلویزیون ال جی 65UR8000 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون 65UR8000

اجرای کنسول های بازی در تلویزیون 65 اینچ ال جی UR8000

متاسفانه این تلویزیون ویژگی های لازم برای کنسول های نسل جدید را ندارد و از نسل 8 بالاتر شاید کیفیت مطلوبی برای بازی کردن نداشته باشد. پورت HDMI در این محصول از نسخه 2.0 و رفرش ریت 60 هرتز بوده که تا حدودی صحنه ها را با فریم بالا نمایش می دهد. همچنین این مدل از ویژگی هایی همچون VRR و پورت  Nvidia G-Sync پشتیبانی نیم کند از این رو یک مدل متوسط برای بازی است. گذشته از آن فناوری ALLM، در صورت اتصال کنسول بازی به تلویزیون سیگنال بازی را تشخیص و سپس به صورت خودکار تلویزیون را به حالت بازی می برد. تاخیر در ورودی 9.6 میلی ثانیه محاسبه شده که برای کنسول های بازی نسل هشتم تجربه لذت بخشی را فراهم می سازد. همچنین فناوری HGIG برای نمایش بازی های HDR در این تلویزیون قرار دارد تا صحنه هایی با بهترین کیفیت را دریافت کنید. گذشته از آن در صورت وصل شدن اینترنت به تلویزیون می توانید به صورت آنلاین بازی کنید. 

اجرای کنسول های بازی

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 9.6 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

ال جی برای مدل 65UR8000 از سیستم عامل webOS بهره گرفته است که یکی از بروزترین رابط کاربری های سال 2023 بوده و از منوی فارسی پشتیبانی می کند تا شما به راحتی تنظیمات تلویزیون را عوض نمایید و آن را به حالت قبل بازگردانید. این محصول قابلیت اتصال به اینترنت را به روش LAN و وایرلس به شما خواهد داد و با استفاده از یک مرورگر وب شما می توانید هر نوع محتوایی را در تلویزیون جستجو نمایید.

ال جی UR8050 قابلیت نصب برنامه را دارد و دارای 8 گیگ حافظه داخلی بوده که نصف آن با برنامه های موجود در داخل دستگاه اختصاص شده و نصف دیگر آن برای استفاده شما قرار گرفته است تا بتوانید هر نوع برنامه را روی تلویزیون نصب نمایید. دستیار صوتی گوگل الکسا و آمازون هم در 65UR8000 پشتیبانی شده است که با استفاده از آن امور روزمره راحت تر انجام می شود. این دو تکنولوژی قابلیت تشخیص صدا را دارند و با آنالیز آن می توانند فرمان های شما را اجرا کنند. همچنین از طریق صدای خودتان، می توانید موسیقی پخش کنید و تلویزیون را خاموش یا روشن نماید و کلا کنترل تلویزیون را در دست بگیرید.

همچنین قابلیت اتصال تلفن همراه هوشمند در این مدل به راحتی ممکن است. بنابراین شما می توانید گوشی های اندروید و اپل را بدون نیاز به سیم از طریق وایرلس و بلوتوث به این محصول متصل نمایید. ناگفته نماند اینترنت اشیاء (IoT) امکان کنترل و مدیریت از راه دور تلویزیون را به شما می دهد. از دیگر ویژگی های جالب تلویزیون ال جی 65UR8000 قابلیت Sports Alert است. این فناوری برای علاقمندان به ورزش بسیار کاربردی می باشد. از طریق این تکنولوژی شما می توانید شروع و مسابقات ورزشی، برنامه های زنده و هر اطلاعی که مربوط به ورزش باشد را به صورت یک اعلان دریافت کنید.

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: webOS

✅ حافظه داخلی: 8 گیگ 

✅ نسخه WiFi: استاندارد 5.0 در حالت 802.11a/b/g/n/ac

✅ نسخه بلوتوث: استاندارد 5.0

پورت ها و روش های اتصال 

درگاه های ارتباطی متنوعی در این مدل قرار دارند که امکان اتصال دستگاه ها را به تلویزیون بسیار راحت کرده است. همچنین با استفاده از 3 پورت HDMI شما می توانید انواع دستگاه های دیجیتالی، کامپیوتر، لپ تاپ و هر نوع سیستم صوتی را به صورت کابل به تلویزیون متصل کنید. در کنار آن 2 عدد درگاه USB هم جهت وصل شدن فلش مموری، هارد دیسک در تلویزیون برای کاربر وجود دارد. علاوه بر این از طریق پورت اپتیکال امکان اتصال هر نوع سیستم صوتی به صورت کابل فراهم شده که خروجی آن یک صدای دیجیتال حرفه ای می باشد. گذشته از آن ال جی پورت RF را نیز در این مدل برای اتصال آنتن و نشان دادن برنامه ها قرار داده که شبکه های آنالوگ را نمایش می دهد. گیرنده دیجیتال DVB-T2-S2-C نیز انواع کانال های داخلی و خارجی را به شما نشان خواهد داد.

کیفیت و قدرت صدا

65UR8000 یکی از تلویزیون هایی است که دارای توان صوتی متوسط بوده و بلندگوهای آن در سمت چپ و راست واقع شده اند. هر کدام از این بلندگوها دارای صدایی به قدرت 10 وات هستند که در مجموع با هم صدایی به قدرت 20 وات را در محیط پخش می کنند. اما اگر از دوستدارن صدای بلند هستید و از میزان صدای این تلویزیون راضی نیستید به صورت بلوتوث یا کابل هر نوع سیستم صوتی را به این دستگاه می توانید متصل نمایید. همچنین در نظر داشته باشید که تکنولوژی های متعدد برای ارتقا صدا وجود دارد. یکی از این فناوری ها AI Acoustic Tuning  بوده؛ این قابلیت از طریق ریموت کنترل فاصله شما را تا تلویزیون تشخیص خواهد داد سپس متناسب با آن صدای تلویزیون را تنظیم می نماید. همچنین  AI Sound Pro هم صداهای نویزدار را پردازش و ارتقا می دهد. در کنار آن به لطف قابلیت Sound Share، امکان اشتراک گذاری صدا به تلفن همراه هوشمند ممکن شده است. سپس با استفاده از یک هندزفری به صدای آن گوش نمایید. گذشته از این با فناوری Dolby Digital Plus صدایی فراگیر و همه جانبه در محیط پخش خواهد شد.

سیستم های صوتی

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده

برند ال جی سونی سامسونگ
مدل UR8050 X80L CU8000
سال تولید 2023 2023 2023
سایز ها 43-50-55-65-70-75-86 43-50-55-65-75-86 43-50-55-65-75-86
سیستم عامل webOS Android Tizen
پردازنده α5 Gen6 AI Processor 4K 4K HDR Processor X1 Crystal Processor 4K
نوع پنل ADS ADS VA
نرخ نوسازی 60 هرتز 60 هرتز 60 هرتز
تأخیر در ورودی 9.6 11.8 12.3
امتیاز کلی 7.1 6.6 6.6

مجموع عمل کرد ها

در کل می توان گفت که تلویزیون ال جی UR8000 یک تلویزیون میان رده بوده که برای تماشای فیلم و سریال و استفاده روزمره و خانگی بسیار مناسب است. با استفاده از کیفیت تصویر 4K نمایشی قابل قبول و زنده پخش می شود. سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات صدایی بم و صدرتمند را در محیط پخش می نماید. پورت HDMI نسخه 2.0 و رفرش ریت 60 هرتز برای کنسول های بازی بالاتر از نسل هشتم شاید مطلوب نباشد. همچنین دسترسی به اینترنت و مروگر وب، می تواند سرگرمی مناسبی را برای شما و خانواده تان فراهم می سازد. رابط کاربری این تلویزیون نیز بسیار عالی و ساده طراحی شده به شکلی که هر کسی می تواند با یک بار کار کردن با آن، تمام جزئیات آن را بفهمد. اگر خواهان خرید تلویزیون اسمارت هستید، مدل UR8000 را به شما پیشنهاد می دهیم که تا سالیان سال می توانید از آن استفاده نمایید.

فروشگاه اینترنتی اصلی کالا یکی از عرضه کنندگان تلویزیون ال جی 65UR8000 بوده؛ این محصول دارای 18 ماه گارانتی معتبر و پرداخت درب منزل در کمترین زمان ممکن است. به دلیل بالا و پایین آمدن دلار بهتر است که برای اطلاع از قیمت دقیق این محصول با کارشناسان فروش اصلی کالا تماس حاصل فرمایید.

نقاط قوت

✅ زاویه دید مطلوب

✅ تأخیر در ورودی پایین

✅ کیفیت صدای خوب

✅ مناسب برای پخش خانگی

نقاط ضعف

❌ کنتراست ضعیف

❌ عدم نمایش جزئیات در محیط های تاریک

❌ عدم نمایش جزئیات در محیط های بسیار روشن

❌ پرش در صحنه های سریع 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TV LG UR8000 4K 65 Inch
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم