ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی مدل WAV28MXOME

مشخصات کلی ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی مدل WAV28MXOME

  • دارای موتور EcoSilenceDrive    
  • دارای قابلیت  Drum Clean
  • ظرفیت شستشو 9 کیلوگرم
  • دارای فناوری rActiveWate
  • دارای عملکرد Anti Vibration
  • تعداد برنامه 14
  • دارای تکنولوژی NightWash
  • مجهز به برنامه Allergy Plus
  •  دارای قابلیت Supper Quick  یا شستشوی 15 دقیقه ای 
  • امکان شستشو با تا خیر
  • ساخت آلمان
ادامه مطلبShow less
25,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
WASHING MACHINE BU WAV28MXOME
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی مدل WAV28MXOME 


علاوه بر شرکت های مختلف از جمله سامسونگ، ال جی، فیلیپس و ... شرکت بوش یکی دیگر از شرکت های بسیار موفق در زمینه ساخت و تولید لوازم خانگی به شمار می رود که محصولات آن علاوه بر کیفیت بسیار بالا همراه با قیمت مناسب توانسته در هر خانه ای و در هر قشر از جامعه جای گیرد. این شرکت موفق و معتبر، لباسشویی WAV28MXOME را تولید و به بازار عرضه کرده تا طرفداران این نوع محصولات پیشرفته بتوانند به راحتی آن را تهیه نموده و از قابلیت های بی شمار آن بهره مند شوند. این محصول دارای طراحی جدید و خاص بوده که چشم و نگاه هر مخاطبی را به سمت خود جذب می کند. رنگ بدنه آن اینوکس بوده که با سطح صاف و شفاف، زیبایی آن را بسیار بیشتر افزایش داده و از مدل های سفید که در بازار زیاد شده متمایز ساخته است.

این محصول دارای صفحه نمایشگر LED به رنگ مشکی و قابلیت لمسی، نحوه کار با دستگاه و دسترسی به ویژگی ها و برنامه های شستشو را بسیار راحت می کند. در قسمت جلوی لباسشویی یک درب شیشه ای از جنس کریستال براق طراحی و قرار داده شده که با قابلیت باز شدن تا 170 درجه به سمت چپ به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت و به سادگی حجم عمده ای از لباس ها را یکجا داخل دستگاه قرار دهید. این محصول ظرفیت گنجایش تا 9 کیلوگرم از لباس ها را در طی یک چرخه شستشو دارد که این مقدار، حجم بسیار بالایی محسوب می شود و خصوصا برای خانواده های پر جمعیت امری بسیار کاربردی به شمار می رود.

میزان گنجایش آب در دیگ آن 65 لیتر است و موتور بکار رفته در ساخت این محصول EcoSilenceDrive است که با قدرت چرخش 1400 دور در هر دقیقه نشان می هد که از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار است. این موتور با برچسب انرژی، +++A میزان مصرف بسیار کمتری از برق و انرژی را شامل می شود که این میزان رده 30 درصد کم مصرف تر از رده A می باشد. علاوه بر آن، این لباسشویی دارای برنامه های شستشوی مختلف و متناسب با نوع لباس های شما نیز می باشد. می توانید لباس های خود را دسته بندی کرده و برحسب نوع لباس، شستشوی مخصوص همان دسته بندی را در دستگاه فعال کنید و اجازه دهید لباسشویی کار خود را انجام دهد. دسته بندی برنامه های شستشو از قبیل شستشوی لباس های پشمی، کتان، جین، رنگی، لباس های دارای بافت ظریف و حساس، شستشوی مخصوص لباس تیره و روشن، شستشوی سریع و همچنین شستشوی ضد آلرژی می باشد. این ویژگی جدا سازی و دسته بندی لباس ها مانع از هر گونه تغییر رنگ و یا آسیب احتمالی به لباس ها می شود.

ناگفته نماند که این محصول 4 حالت لکه زدایی را نیز دارد که می توان با فعال کردن آن، انواع لکه های سخت قدیمی و سمج را از روی لباس پاک کرد. لباسشویی مدل WAV28MXOME دارای قابلیت ها و فناوری های بسیار بیشتر و جدید تری نسبت به دیگر محصولات موجود و جدا از هر آنچه گفته شد می باشد که در ادامه چند نمونه از آن ها را در جهت بالا بردن آگاهی شما نام می بریم. قابلیت Allergy Plus مخصوص افراد دارای آلرژی به گرد و غبار موجود روی لباس ها و یا کسانی که دارای حساسیت های پوستی می باشند بسیار موثر واقع می شود. این برنامه موجب ضدعفونی کامل لباس ها شده و هر گونه آلودگی را از سطح و بافت لباس حذف می کند. شستشوی ضد حساسیت برای شستشوی لباس بیماران، نوزادان، کودکان و یا آن دست از افرادی که حساسیت دارند به کار می رود و بسیار مناسب است چرا که غوطه ور شدن لباس ها در دمای بالا و آب گرم باعث حذف هر گونه مواد حساسیت زا از روی لباس می شود.

از دیگر برنامه های ویژه بکار رفته در این محصول Supper Quick به معنا ی شستشوی 15 دقیقه ای و Reload Funcation قابلیت مخصوص بارگیری مجدد لباس هاست. شستشوی 15 دقیقه ای همانطور که از نامش پیداست بسیار سریع عمل می کند و قادر است لباس های نسبتا کثیف و آلوده را در مدت زمان کم و با کیفیت بالا شسته و با دور تند چرخش، آبگیری را نیز انجام داده و لباس ها را خشک به شما ارائه دهد. قابلیت بارگیری مجدد لباس ها یا Reload Funcation نیز یکی دیگر از امکانات موجود در این محصول است به این منظور که شما این امکان را دارید در حین شستشو، آیتم های جدید لباس های موجود شده را به دستگاه افزوده و اجازه دهید دستگاه به ادامه شستشو بپردازد.
NightWash و Drum Clean از دیگر امکانات پیشرفته موجود در این نمونه هوشمند می باشد که در ادامه توضیحات مفصل تر و دقیق تری راجب به آن ها ارائه خواهیم داد.

طراحی منحصر به فرد ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی مدل WAV28MXOME 


شکل ظاهری این لباسشویی بسیار شیک و ویژه است. رنگ بدنه آن اینوکس بوده و آیتم های طراحی شده در قسمت بالای آن شامل صفحه نمایشگر ال ای دی تمام لمسی و همچنین دکمه ی چرخان به علاوه محفظه ی شستشو برای استفاده مواد شوینده در آن می باشد. صفحه نمایش نشان دهنده تعدادی آیتم موجود در دستگاه، از جمله تنظیم سرعت خشک کن، آبکشی اضافی، انتخاب دما و چند حالت مختلف لکه بری می باشد و برنامه های شستشوی آن شامل Supper Quick شستشوی 15 دقیقه ای، Night Wash شستشوی آرام و بی صدا،Quich mix شستشوی ترکیبی، Anti Vibration ضد لرزش و کم صدا، Active Water صرفه جویی در مصرف آب، Allergy Plus شستشوی ضد حساسیت و بسیاری برنامه کاربردی دیگر نیز می باشد که در ادامه به بررسی تک تک آن ها و جزئیات دقیق تر در مورد آن ها می پردازیم. میزان ابعاد کلی این لباسشویی به ارتفاع و پهنای 848×598 و به عمق 590 میلی متر می باشد و همچنین جنس مخزن بکار رفته در آن از استیل ضد زنگ بوده که بسیار با دوام و بهداشتی می باشد. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید در قسمت کناره ی این محصول، شیار هایی روی بدنه طراحی شده که جلوه بسیار زیبایی ایجاد کرده و این شیار ها نه تنها در زمینه زیبایی محصول بلکه در زمینه کاهش شدت لرزش و کاهش میزان صدا در هنگام چرخه شستشو و خشک کردن نقش مستقیمی دارد. طراحی لوکس و زیبای ای محصول، فوق العاده نوآورانه بوده که در جهت افزایش زیبایی دکوراسیون هر مدل آشپزخانه ای بسیار موثر و چشمگیر است.


موتور EcoSilenceDrive بکار رفته در ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی مدل WAV28MXOME 


معمولا به این دلیل که موتور لباسشویی قطعه ای اخلی است و در ظاهر، کیفیت و کارایی آن مشخص نمی شود عموم افراد آن طور که باید به آن اهمیت نمی دهند و یا بدون اطلاع کافی از با کیفیت بودن یا نبودن، اقدام به خرید لباسشویی مورد نظر می کنند. ما در اینجا قصد داریم یک موتور بسیار کم مصرف، کم صدا و با کیفیت را به شما معرفی کرده و این مژده را بدهیم که این موتور کارآمد و با دوام، همزمان در لباسشویی مدل WAV28MXOME به همراه دیگر امکانات پیشرفته در آن قرار گرفته که می توانید با داشتن آن از لذت دوچندان استفاده از آن بهره مند شوید. این نکته را در نظر بگیرید که طراحی و شیوه ساختار داخلی هم به اندازه ظاهر محصول حائظ اهمیت است . موتور بکار رفته در این محصول بسیار با دوام است که با کاهش لرزش و مصرف انرژی پایین در هنگام کار دستگاه عملکرد ویژه و بی نقصی را در رابطه با شستشوی لباس ها ارائه می دهد. این موتور قادر است بسیار آرام و بی صدا اقدام به شستشوی لباس ها کند . میزان مصرف انرژی در این محصول به لطف موتور آن +++A یعنی بسیار کم و پایین می باشد . به دلیل سرعت بالا مدت زمان شستشو کاهش می یابد که این خود نیز به تنهای یک مزیت است و در نتیجه این عملکرد باعث صرفه جویی در وقت و زمان و همچنین انرژی و برق می شود.

عملکرد Anti Vibration در لباسشویی بوش 9 کیلویی مدل WAV28MXOME 


همانطور که در برخی ماشین های لباسشویی دیده اید، در هنگام شستشو و خصوصا شستشوی انتهایی و خشک کردن لباس ها توسط دستگاه، میزان لرزش و صدای آن بسیار بالا رفته و حتی در برخی مواقع باعث ایجاد حرکت دستگاه نیز می شود. اما در این محصول چنین حالتی وجود ندارد. این لباسشویی با قابلیت ویژه Anti Vibration یا ضد لرزش، محفظه های طراحی شده در داخل آن، که به ثابت ماندن و جلوگیری از حرکت موتور کمک می کند قرار گرفته. در این حالت وزن دستگاه افزایش یافته و در نتیجه میزان لرزش، صدا و تحرک موتور کاهش یافته و عملکرد فوق العاده بی صدا و آرامی از خود ارائه می دهد.


وجود فناوریActiveWater در لباسشویی بوش 9 کیلویی مدل WAV28MXOME 


یکی دیگر از ویژگی های لباسشویی مدل WAV28MXOME که توانسته آن را در بین طرفداران بسیار محبوب سازد، فناوری صرفه جویی در مصرف آب است. این محصول با قابلیت ویژه Active Water می تواند از طریق تصفیه آب و استفاده دوباره آن باعث صرفه جویی بسیار زیاد در مصرف آب می شود. این محصول قادر است از طریق قابلیت ویژه خود آب استفاده شده را بار دیگر تصفیه کرده و در جهت شستشوی لباس ها از آن استفاده کند که این چرخه باعث کاهش دو برابری مصرف آب هنگام کارکرد دستگاه می شود که یک مزیت بسیار مهم و کاربردی محسوب می شود.

قابلیت Drum Clean در لباسشویی بوش 9 کیلویی مدل WAV28MXOME  


نظافت و تمیز نگه داشتن درام و خصوصا محفظه ی شستشوی دستگاه بسیار مهم است چرا که به علت استفاده از مواد شوینده ممکن است در دراز مدت اگر عملکرد شستشوی آن صورت نگیرد، تولید باکتری کند. یکی از دلایل کم شدن طول عمر لباسشویی ها هم به دلیل ماندن رسوبات و باکتری های تولید شده از مواد شوینده و یا رسوب آب مصرفی نیز همین می باشد. در این لباسشویی قابلیت شستشوی درام و محفظه شستشو فراهم شده تا بتوانید با فعال کردن آن با استفاده از فشار زیاد آب و مواد شوینده قسمت های مختلف و اجزای داخلی لباسشویی، از قبیل درام و یا محفظه مخصوص جا پودری را نیز شستشو دهید . این عملکرد به بهداشت و تمیزی لباس ها و خود دستگاه کمک شایانی می کند. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که در زمان فعال کردن این حالت هیچ گونه لباسی داخل لباسشویی قرار ندهید.


برنامه Allergy Plus یا شستشوی ضد حساسیت در لباسشویی بوش 9 کیلویی مدل WAV28MXOME 


معمولا برخی افراد به پرز لباس و یا گرد و غبار نشسته بر روی آن ها آلرژی دارند که با شستشوی های مختلف نیز این مشکل را نتوانسته اند رفع کنند و یا تغییری در این وضعیت ایجاد کنند. هم اکنون لباسشویی بوش مدل WAV28MXOME از قابلیت شستشوی ضد آلرژی بهره برده است. این قابلیت نه فقط برای افرادی که به پرز و گرد و خاک روی لباس حساسیت دارند بلکه برای افرادی که پوست حساسی دارند و یا افراد دارای بیماری های پوستی نیز مناسب است. به این دلیل که می تواند با شستشوی لباس ها در دمای بالا و بخار و محلول تولید شده از مواد شوینده و آب، لباس ها را در آن غلتانده و سپس با استفاده از چرخش فوق العاده سریع و پر سرعت، لباس ها را از هر گونه آلودگی از هر جنسی پاک کند که دیگر با پوشیدن آن ها اذیت نشوید و داشتن لباس هایی عاری از هر گونه ناخالصی لذت ببرید.

دو نمونه دیگر از برنامه های جدید و ویژه بکار رفته در این محصول شامل Supper Quick و Quich mix می باشند. 


Supper Quick به معنای شستشوی سریع در لباسشویی است. در این نوع شستشو، محصول قادر است لباس ها را در مدت زمان بسیار سریع بسته به نیاز شما شستشو دهد. در این قابلیت لازم است حجم لباس ها مناسب و بسیار زیاد نباشد و از میزان کثیفی بسیار زیادی برخوردار نباشند. چرا که به دلیل زمان کم و شستشوی پر سرعت و با دور تند، امکان تمیزی صد در صدی آن ها بسیار کم است. از این جهت لباس های بسیار کثیف و یا دارای لکه های سخت را بگذارید برای برنامه های دیگر مخصوص این نوع لکه ها و از شستشوی 15 دقیقه ای در زمینه شستشوی عجله ای لباس ها و یا زمانی که در شستن آن ها عجله دارید استفاده کنید. Quich mix به منظور شستشوی ترکیبی لباس ها از هر جنس و نوعی است. در این حالت، لباس ها نیاز به جدا کردن به سبب رنگ و یا جنس ندارند بلکه می توانید آن ها را به صورت مخلوط و ترکیبی در لباسشویی قرار دهید و داشتن لباس هایی تمیز تر را با این برنامه تجربه کنید.

شستشوی آرام و بی صدا NightWash و Anti Stain برای حذف لکه های قدیمی 


لباسشویی بوش مدل WAV28MXOME دارای قابلیت شستشو در شب و یا شستشوی آرام و بی صداست. این محصول قادر است در صورت فعال کردن این حالت توسط شما، میزان صدای منتشر شده از موتور و دیگر قطعات داخلی آن را تا دو برابر و بسیار زیاد کاهش دهد و همچنین در هنگام آبکشی پایانی و خشک کردن که میزان صدا و لرزش لباسشویی ها به اوج خود می رسد این توان را دارد که لرزش آن را تاحد قابل توجهی پایین بیاورد. علاوه بر آن، برنامه حذف لکه ها با نام Anti Stain در برنامه های لباسشویی وجود دارد که این برنامه در زمینه از بین بردن لکه ها با چند حالت مختلف بهره میگیرد و به دلیل قدرت بالای خود در این زمینه می تواند به راحتی شما را از شر لکه های قدیمی بجا مانده و نفوذ کرده در عمق لباس خلاص کند.
شما کاربران گرامی می توانید برای جلوگیری از بهم ریختن سیستم دستگاه و تنظیمات آن در پنل، توسط کودکان از قابلیت قفل کودک استفاده کنید.

کلام آخر... 


در رابطه با لباسشویی مدل WAV28MXOME هر آنچه که لازم بود بدانید را برایتان بیان کریدم. با در نظر گرفتن ویژگی های کاربردی و همچنین قابلیت های موجود در آن، هم اکنون می توانید این لباسشویی پر امکانات را با دیگر نمونه های دیگر موجود در بازار مقایسه کرده و از تفاوت آن با دیگر مدل ها مطلع شوید. همانطور که گفته شد، برند بوش یکی از برند های نامدار و با کیفیت در زمینه تولید محصولات مختلف است و اکنون با تولید این نونه پیشرفته به شما امکان استفاده از آن را داده است. این لباسشویی با کیفیت و همه چیز تمام اکنون در سایت اصلی کالا به همراه ضمانت اصل بودن کالا موجود می باشد که می توانید در جهت خرید آن با دفتر فروش ما تماس گرفته و از کارشناسان ما در صورت داشتن هر گونه سوال راهنمایی بگیرید. این محصول علاوه بر کیفیت و کارایی بالا دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WASHING MACHINE BU WAV28MXOME

مشخصات

رتبه انرژی
+++A
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
9 کیلو گرم
تایمر خاموش
دارد
تنظیمات سرعت
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 848
عرض 598
عمق 590
وزن خالص (کیلوگرم)
72 کیلو گرم
خشک کن
دارد
نمایشگر دما
دارد
شروع با تاخیر
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تعداد برنامه های شست و شو
14 برنامه
شرکت سازنده
بوش
کشور سازنده
آلمان
صفحه نمایشگر
LED
سایلنت
دارد
قفل کودک
دارد
سیستم قطع خودکار
دارد
برنامه
شستشوی ضد حساسیت. شستشوی ترکیبی.شستشوی لباس های حساس. شستشوی آرام و بی صدا. شستشوی مخزن و محفظه شوینده. شستشوی سریع
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
+++A
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
9 کیلو گرم
تایمر خاموش
تنظیمات سرعت
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 848<br /> عرض 598<br /> عمق 590
وزن خالص (کیلوگرم)
72 کیلو گرم
خشک کن
نمایشگر دما
شروع با تاخیر
صرفه ‌جویی در مصرف آب
شستشوی سریع
تعداد برنامه های شست و شو
14 برنامه
شرکت سازنده
بوش
کشور سازنده
آلمان
صفحه نمایشگر
LED
سایلنت
قفل کودک
سیستم قطع خودکار
برنامه
شستشوی ضد حساسیت. شستشوی ترکیبی.شستشوی لباس های حساس. شستشوی آرام و بی صدا. شستشوی مخزن و محفظه شوینده. شستشوی سریع

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم