تلویزیون سامسونگ 65QN800C

تلویزیون نئو کیولد سامسونگ 65 اینچ 8K مدل 2023 QN800C

✅ تولید کننده: سامسونگ
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ سال عرضه: 2023
✅ کیفیت تصویر: 8K
✅ رفرش ریت: 144 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen

ادامه مطلبShow less
141,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV QN800C 8K 65 Inch
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

تلویزیون سامسونگ QN800C چگونه جایگاه یک پرچم دار را به دست آورد؟

شرکت سامسونگ با ارائه تلویزیون QN800C اینبار به عنوان اولین شرکت در دنیا استاندارد در کیفیت تصویر را در سال 2023 تغییر داد. چون در این مدل از صفحه نمایش Neo QLED با چیپ هایی از نوع Micro LED پشتیبانی کرد که روشنایی را به حد بسیار عالی 4000 نیت رسانیدند. این فناوری در کنار ارتقای روشنایی در تصویر نسبت کنتراست را نیز به شکل بسیار عالی ارتقا بخشیدند، که در کنار پنل VA عمل کرد تلویزیون را به حد بسیاری ارتقا دادند. به شکلی که رنگ ها در محیط های تاریک و بسیار روشن به خوبی و درستی از یک دیگر تفکیک می شوند. در نظر داشته باشید که شرکت سامسونگ در این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K در نرخ نوسازی 120 هرتز استفاده کرده و با ارائه کیفیت تصویر 8K در نرخ نوسازی 60 هرتز کار را تکمیل و این مدل را با بهترین کیفیت تصویر و صفحه نمایش ارائه داده است. با این حال زاویه دید زیاد وسیعی ندارد و در گوشه ها اگر به نمایشگر خیره شوید تصویر تار دیده می شود.

با این حال می خواهیم این محصول را در سایز 65 اینچ برای شما معرفی کنیم که دارای طراحی بسیار عالی بوده و به جرأت می توان گفت زیبا ترین تلویزیون موجود در سال 2023 به حساب می آید. حاشیه بسیار کم صفحه نمایش و ضخامت فوق العاده باریک آن بی شک توجه هر مخاطبی را به خودش جلب می کند. در نظر داشته باشید که دور تلویزیون و پایه آن کاملا فلزی بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. اگر به پشت آن نگاه کنیم کاملا تخت و یک دست طراحی شده و برای نصب بر روی دیوار واقعا عالی است و یقینا مانند یک تابلو نقاشی بر روی دیوار جلوه می کند. همچنین شیارهایی در پشت نیز وجود دارد که تلویزیون را خنگ نگه می دارد. بنابراین این مدل QN800C65 در سال 2023 جایزه بهترین طراحی تلویزیون ر در نمایشگاه CES به خود اختصاص داد.

تلویزیون 65QN800C از نظر امکانات باید گفت که بهترین مدلی بوده که کمپانی سامسونگ در سال 2023 ارائه داده که در آن از سیستم عامل Tizen استفاده می کند. این سیستم عامل دارای حافظه ای 8 گیگابایتی بوده که 4 گیگ از آن قابل استفاده، برای نصب انواع برنامه ها است. در نظر داشته باشید که با استفاده از این رابط کاربری دسترسی به اینترنت بسیار عالی شده و شما با وجود ان دامنه گسترده ای از انواع برنامه و بازی ها را در اختیار دارید. همچنین با وجود آن امکانات اتصال به سایر پلیرها و دستگاه های پخش از طریق بلوتوث برای کاربر فراهم می شود. در نظر داشته باشید که شما با استفاده از پردازنده Neural Quantum 8K اجرای برنامه ها را بدون هیچ تأخیری تجربه می کنید و یقینا از استفاده آن ها نهایت لذت را می برید. دقت داشته باشید که این تلویزیون نیز مانند هر مدل دیگری از سامسونگ دارای دستیار صوتی هوشمند بوده که شما با استفاده از ریموت کنترل می توانید آن را به اجرا در آورید.

امکانات موجود در این تلویزیون برای ارائه یک کنسول نسل جدید میتواند فوق العاده باشد چون که کمپانی سامسونگ این تلویزیون را به 4 درگاه HDMI در نسخه 2.1 تجهیز کرده که می توانند تصاویر را با 4K را با نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه دهند. در کنار آن نیز میزان زمان پاسخ دهی تصویر در حد بسیار عالی ارائه شده و تأخیر در ورودی آن تنها فقط 6.0 میلی ثانیه محاسبه شده است که این میزان برای ارائه سنگکین ترین بازی ها بسیار مطلوب است. در نتظر داشته باشید که این کمپانی از فناوری های بسیاری برای ارائه بازی به شکل بهتر استفاده کرده که نمونه آن AMD FreeSync بوده که برای ارائه بهتر تصاویر گرافیکی مورد استفاده واقع می شود. در پایین می توانید برای اطلاعت بیشتر بخش کنسول های بازی را مطالعه کنید.

اما بخش دیگری که سامسونگ شاید به آن بیشتر توجه داشته، صدای این تلویزیون بوده که در آن از چهار کانال انتقال دهنده استفاده کرده تا صدا را به 8 بلندگو 9 وات تلویزیون منتقل سازند تا در مجموع توان صوتی 70 وات ارائه شود. دقت داشته باشید که این بلندگوها در سمت چپ و راست تلویزیون واقع شده اند. با این حال می توان گفت که با توجه به وضعیت موجود آن، دیگر نیازی نیست که در کنار این مدل در همه سایز ها از سیستم صوتی پشتیبان استفاده کنید. توجه داشته باشید که در بالاترین سطح صدا این تلویزیون اصلا کیفیت را از دست نمی دهد و هیچ نویزی در آن دیده نمی شود و صدا کاملا همگام با تصویر ارائه می گردد.

سامسونگ در تلویزیون QN800C به هیچ عنوان درگاه های ارتباطی را با پنل پشتی صفحه نمایش در آمیخته نکرده و اگر دقت کنید درگاه های ارتباطی را در پایه تاشو تلویزیون می بینید. این درگاه ها در هنگام نصب تلویزیون بر روی دیوار با فاصله ای بسیار عالی از دیوار قرار می گیرند و دسترسی به آن ها بسیار آسان می باشد. در نظر داشتنه باشید که درگاه های ارتباطی در این تلویزیون بسیار زیاد و در نوع های متفاوتی ارائه شده اند. که نمونه های آن HDMI در نسخه 2.1 و USB در نسخه 2.0 است. همچنین برای ارتباط بهتر از این مدل شما می توانید از طریق رابط هایی همچون بلوتوث و وایرلس تلویزیون را به سایر دستگاه ها متصل سازید.

با امکانات و ویژگی هایی که در این تلویزیون مدل 65QN800C وجود دارد می توانید آن را با یکی از مدل های سونی با کد تجاری X90L مقایسه کنید. که تلویزیون سامسونگ دارای کیفیت تصویر تا حدودی بالاتر و طراحی بسیار زیباتری است اما با این حال تلویزیون سونی از قیمت مناسب تری برخوردار بوده و می تواند گزینه خوبی برای افرادی که به دنبال یک محصول مقرون به صرفه تر هستند، باشد.

 

کیفیت تصویر 8K در 65QN800C

سامسونگ با اجرای کیفیت تصویر 8K به شکل عالی در این تلویزیون اثبات می کند که توجه ویژه ای به مهمترین بخش یعنی، تصویر آن دارد. در نظر داشته باشید که این کمپانی برای این مدل از صفحه نمایشی در نوع Neo QLED استفاده کرده که تصاویر دیارفتی با کیفیت 4K را می تواند با نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه دهد. همچنین تصاویری که دارای کیفیت تصویر 8K هستند را با نرخ نوسازی 60 هرتز به نمایش می گذارد. در کنار آن ساموسنگاین امکان را فراهم می کند که صفحه نمایش تصاویر دریافتی را با استفاده از پردازنده تصویر Neural Quantum 8K به شکلی کاملا اصلاح شده و دقیق با ریزترین جزئیات ارائه دهد. این پردازنده در ارائه هر تصویر آن را قبل از پردازش بررسی می کند و سپس با از بین بردن نقاط ضعف موجود، آن را به صفحه نمایش انتقال می دهد. تا شما جزئیات ریز و دقیقی را از هر صحنه ببینید. توجه داشته باشید که این تلویزیون دارای رزولوشنی 7680x4320 پیکسل بوده که میتواند با کمک پردازشگر تصویر بیشتر از یک میلیارد رنگ را نمایش دهد.

دقت داشته باشید روشنایی در این تلویزیون بسیار عالی و دقیق ارائه می شود چون که شرکت سامسونگ برای آن چیپ هایی از نوع Micro LED را پشتیبانی میکند که میتوانند نور پس زمینه تلویزیون را تا 4000 نیت ارتقا دهند. توجه کنید یکی از دلایلی که این تلویزیون به پرچم دار سامسونگ معروف کرده روشنایی بالای نور پس زمینه بوده که در عین حالت دقت ویژه ای دارد. همچنین این کمپانی برای این نمایشگر از یک پنل از نوع VA استفاده می کند. این پنل دارای نسبت کنتراست فوق العادهخ بالایی است به شکلی که تصاویر در هر محیطی به خوبی در بالاترین جزئیات نمایش داده می شود؛ این وضعیت عالی می تواند در محیط های تاریک و بسیار روشن همچنان قدرتمند باقی بماند و وضح تصاویر بالا باشد. دقت داشته باشید که پیکسل ها نیر با فناوری Micro LED پشتیبانی شده اند و می توانند کنتراست تصویر را دو چندان کنند و این یعنی رنگ ها در تصویر به خوبی تفکیک می شوند و همین موجب ارائه ریزترین جزئیات در یک صحنه می شود. البته باید متوجه بوده که پنل های VA زاویه دید وسیعی ندارند و نمی توانند گوشه های سالن را به خوبی پوشش دهند.

سامسونگ برای ارائه بهتر از تصاویر فناوری هایی همچون HDR را در این تلویزیون QN800C در بهترین حالت به کار گرفته است. این تکنولوژی موجب می شود تا روشنایی در صفحه نمایش همیشه در بالاترین وضعیت باشد و به صورت اتوماتیک امکانی را ایجاد کند که تلویزیون مطابق با نور محیط روشنایی را تنظیم نماید. دقت داشته باشید که  HDR در این مدل با کمک سه تکنولوژی زیر مجموعه دیگر کار را انجام می دهد. که شامل: HDR10 ،HDR10+  و HLG می باشند. این سه فناوری نقش مهمی در تنظیم نور پس زمینه تلویزیون که از نوعDirect Full Array Mini LED بوده را دارند.

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 8K

✅ نوع صفحه نمایش: Neo QLED

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت

ظاهر در تلویزیون ها از قدیم تا به حال مورد توجه بسیار زیادی بوده اند و تا این لحظه هر ساله دستخوش تغییراتی می شوند که در آن نمایشگرها روز به روز باریک تر می گردند و فناوری های بیشتری در آن ها به کار می رود و اکنون به مدل های هوشمند امروزی تبدیل شده اند. از این رو کمپانی سامسونگ که از گذشته تا زمان حال یکی از عرضه کنندگاه بزرگ در این عرصه بوده که هر ساله از جدیدترین فناوری ها بهره گرفته و تلویزیون هایش را پیشرفته تر به بازار عرضه می کند.

اما مدل 65QN800C نیز از تلویزیون های نسل جدیدی به حساب می آید که در آن از طراحی و دیزاینی کاملا متفاوت و اختصاصی استفاده شده چون که سامسونگ آن را به عنوان یکی از تلویزیون های پرچم دارش به بازار معرفی می کند. با  این حال شرکت، این مدل را با حاشیه ای کاملا فلزی و پشتی از نوع پلاستیک ارائه کرده که از نوع فشرده بوده و مقاومت بالایی دارد. همچنین در رو به رو اگر به نمایشگر بنگریم متوجه پایه فلزی می شویم که استیل فوق العاده ای دارد و می تواند به خوبی وزن نمایشگر را تحمل کند. فاصله این پایه تا صفحه نمایش 3 اینچ بوده که برای استفاده از ساندبارها در زیر تلویزیون ایجاد شده است. دقت کنید که تمام درگاه های ارتباطی تلویزیون بر روی پایه ایجاد شده که حالت تاشو دارد. دقت داشته باشید بخش درگاه های ارتباطی که به پایه تلویزیون متصل بوده را می  توانید از دستگاه جدا کنید دوباره آن را وصل کنید.

اگر در تلویزیون 65QN800C به کناره های صفحه نمایش توجه کنیم، متوجه حاشیه بسیار کمی خواهیم شد که دور آن کاملا فلزی بوده که 0.9 سانتیمتر محاسبه می شود. در کنار آن توجه داشته باشید که یه جرأت می توان گفت که این مدل باریک ترین تلویزیون ساخته شده در سال 2023 بوده به شکلی که ضخامت در آن 2.1 سانتیمتر محاسبه می گردد. دقت کنید که می توانید با استفاده از جای، پایه هایی که سامسونگ با ابعاد 400x300، در پشت این تلویزیون طراحی کرده آن را به دیوار متصل کنید. البته باید توجه داشته باشید که پایه ها را باید جداگانه خریداری کنید. توجه کنید که پشت نمایشگر کاملا تخت طراحی شده تا نصب آن بر روی دیوار ساده باشد و فاصله ای بین این دو وجود نداشته باشد. همچنین دسترسی به پورت ها در این تلویزیون راحت ممکن بوده حتی اگر تلویزیون بر روی دیوار باشد درگاه ها به گونه ای بر روی پایه تاشو تلویزیون قرار دارند که شما می توانید به راحتی کابل ها را متصل یا خارج کنید. در کنار آن نیز سامسونگ با ایجاد یک شیار امکان منظم سازی کابل های پشتی را فراهم کرده و با این روشن دیگر پشت تلویزیون به هم ریخته نخواهد بود.

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 0.9 سانتیمتر

✅ ضخامت: 2.1 سانتیمتر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: استیل و پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: وسط

✅ اندازه براکت: 400x300

این تلویزیون در سایز های 65، 75 و 86 عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون سامسونگ 65QN800C در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ QN800C

اجرای کنسول های بازی با QN800C

زمانی که تلویزیون هوشمند شدند و ابعاد آن ها باریک شد؛ از همین رو جابه جایی آن ها نیز ساده تر ممکن بود. از این رو افراد زیادی از آن به عنوان مانیتور در کنار کامپیوتر و بازی استفاده می کنند. برای همین شرکت ها به فکر افتادند که ویژگی هایی را در آن ها ارائه دهند، که اگر آز آن ها به عنوان یک مانیتور استفاده شد عملکرد مطلوبی داشته باشند و موجب رضایت افراد علاقه مند به گیم باشد. برای همین این تلویزیون سامسونگ QN800C دارای ویژگی ها و قابلیت هایی بوده که آن را برای این استفاده بسیار عالی کرده است. به شکلی که شما در آن شاهد کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 120 هرتز هستید که تأخیر در ورودی آن تنها 6.0 میلی ثانیه می باشد. همچنین این مدل کیفیت تصویر 8K را می تواند با نرخ نوسازی 60 هرتز ارائه دهد که تأخیر در ورودی آن  توسط کارشناسان 10.4 میلی ثانیه محاسبه می گردد.

از ویژگی های خوب دیگری که در این مدل برای بازی بسیار مناسب کرده، 4 پورت HDMI بوده که در نسخه 2.1 تصاویر را ارائه می دهد. و این ها است که یک تلویزیون پرچم دار با بالارده را از یک دیگر جدا می کند. دقت کنید که این نسخه از HDMI می تواند نرخ نوسازی 120 هرتز را از دیگر دستگاه های متصل شده به تلویزیون نمایش دهد. گذشته از این ها شما در این مدل شاهد فناوری هایی همچون GAME MODE و ALLM هستید که تأخیر در ورودی آن را بسیار ارتقا داده است.

اجرای کنسول های بازی با QN800C

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 6.0 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های سیستم عامل در 65QN800C 

از این رو که میدانیم سیستم عامل همیشه از اهمیت بسیار زیادی برای کاربر برخوردار بوده، یقین داشته باشید که این کمپانی نیز اهمیت زیادی به آن داده و با طراحی سیستم عامل Tizen در زبان برنامه نویسی Infinity One آن را به خوبی به رخ کشیده است. برای همین شرکت سامسونگ در تلویزیون QN800C از آخرین نسخه سال 2023 این سیستم عامل استفاده کرده که دسترسی وسیع و بسیار گسترده ای از انواع بازی و برنامه ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. گذشته از آن در این رابط کاربری دسترسی به اینترنت به شکل بسیار خوبی در اختیار کاربر قرار گرفته و شما به راحتی از طریق WiFi این امکان را دارید که تلویزیون را به مودم یا تلفن همراه هوشمند متصل سازید و با استفاده از آن به راحتی در اینترنت مشغول به جستجو در گوگل شوید. همچنین شرکت سامسونگ برای اتصال انواع پلیر ها و کامپیوتر و سایر دستگاه ها در این مدل از فناوری بلوتوث پشتیبانی به عمل می آورد. در کنار این ها سرعت اجرایی سیسم عامل بسیار عالی بوده به شیوه ای که در هنگام اجرای برنامه ها کوچک ترین تأخیری وجود ندارد. دقت کنید که تلویزیون این را مدیون پردازنده قدرتمندی Neural Quantum 8K بوده که در داخل تلویزیون وجود دارد.

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 8 گیگابایت

✅ نسخه WiFi: استاندارد 6.0 در حالت 802.11a/b/g/n/ac/ax

✅ نسخه بلوتوث: استاندارد 5.2

پورت و روش های اتصال 

سامسونگ با ارائه پورت ها و درگاه های مختلف در این تلویزیون امکانی را ایجاد کرده که کاربر به راحتی دسترسی بسیار کاملی را برای اتصال انواع دستگاه های پخش و حافظه های جانبی را به صورت کابلی و بدون سیم فراهم ساخته است. در نظر داشته باشید که این درگاه ها شامل 4 عدد HDMI در نسخه 2.1 و دو عدد USB در نسخه 2.0 هستند که در کنار آن ها سامسونگ برای انتقال صدای دیجیتال نیز از درگاه OPTICAL پشتیبانی می کند. گذشته از آن شما در این مدل شاهد پورت انواع گیرنده های دیجیتال هستید که می توانند بسیار سرگرم کننده باشند و هزاران کانال تلویزیونی و رادیوی را برای شما ارائه دهند. همچنین برای اتصال بدون سیم در این تلویزیون مدل 65QN800C دو قابلیت WiFi و بلوتوث وجود دارند که هر کدام نقش مهمی در اتصال و انتقال داده ها را ایفا می کنند. این دو می توانند امکانی ایجاد کنند تا شما انواع سیستم های صوتی و یا تلفن های همراه و سایر دستگاه های هوشمند را به تلویزیون متصل کنید.

کیفیت و قدرت صدا با 65QN800C 

چیزی که در این تلویزیون می توان به عنوان یک نقطه قوت نام برد؛ صدای با کیفیت و قدرتمند ارائه شده در آن به عنوان یک پرچم دار بوده که شرکت سامسونگ برای آن در نظر گرفته تا دیگر نیازی به سیستم های صوتی پشتیبان در کنار آن نداشته باشید. دقت کنید که این تلویزیون دارای هشت بلندگو 9 وات است که در سمت چپ و راست آن قرار گرفته اند. این بلندگوها از طریق چهار کانال صوتی تغذیه می شوند که صدای قدرتمند با توان 70 وات را ارائه می دهند. این توان صوتی می تواند به راحتی بزرگترین سالن های پذیرایی را تحت پوشش خودش قرار دهد. در حالی که در بالاترین قدرت صدا نیز و افت کیفیتی وجود ندارد به شکلی که کاملا با تصویر همگام ارائه می شود و شما از شنیدن آن لذت می برید. این مدل کیفیت و قدرت بالای صدا را مدیون فناوری هایی مانند: AtmosDolby، Dolby Audio و Dolby Digital Plus می باشد. در نظر داشته باشید که سامسونگ از فناوری صدای سه بعدی در این تلویزیون پشتیبانی کرده و این فرمت در آن قابل اجرا بوده و این ویژگی برای گیمرها بسیار مناسب و عالی به حساب می آید.

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده

برند ال جی سونی سامسونگ
مدل QNED87 X90L QN800C 
سال تولید 2023 2023 2023
سایز ها 55-65-75-86 55-65-75-85-98 65-75-85
سیستم عامل webOS Android Tizen
پردازنده α7 Gen6 AI Processor 4K Cognitive Processor XR Neural Quantum Processor 8K
نوع پنل IPS VA VA
نرخ نوسازی 120 هرتز 120 هرتز 144 هرتز
تأخیر در ورودی 5.5 میلی ثانیه 9.5 میلی ثانیه 6.0 میلی ثانیه
امتیاز کلی 7.9 8.1 8.1

مجموع عملکرد ها

در کل می توان گفت که تلویزیون 65QN800C از نظر کیفیت تصویر استاندارد های جهانی را در سال 2023 تغییر داد. همچنین از نظر صدا نیز یک مدل کامل بوده نیاز نیست که در کنار هیچ کدام از سایزهای آن از سیستم صوتی پشتیبان استفاده شود چون که قدرت صدای آن 70 وات است. در کنار این ها این مدل برای استفاده به عنوان یک مانیتور در اجرای بازی ها یک گزینه عالی باشد که یقینا خرید آن برای یک گیمر بسیار لذت بخش خواهد بود. این تلویزیون شاید که قیمت بالایی دارد اما نسبت به رقبایش مقرون به صرفه تر ارزیابی می شود.

با این حال همانگونه که در بالا گفیتم می توان این تلویزیون را برای هر قشری به کاربرد و اما شاید در ایران خرید آن بریا بسیاری از افراد پر هزینه به نظر برسد. در نظر داشته باشید که سایت اصلی کالا از عرضه کنندگان اصلی تلویزیون سامسونگ مدل 65QN800C در ایران است. بنابراین کافی است برای استعلام قیمت تلویزیون QN800C با کارشناسان فروش ما در سایت تماس حاصل فرمایید.

مجموع عملکرد ها

نقاط قوت

✅ کیفیت تصویر عالی

✅ نسبت کنتراست بالا در تصویر 

✅ طراحی زیبا

✅ در استفاده به عنوان مانیتور عالی است

نقاط ضعف

❌ عدم گستردگی زاویه دید

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QN800C 8K 65 Inch

مشخصات

سری
سری 8
سال ساخت
2023 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
WRGB
طراحی صفحه نمایش
تخت
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
قابلیت HDR
دارد
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2023
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

سری
سری 8
سال ساخت
2023 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
WRGB
طراحی صفحه نمایش
تخت
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)

ویژگی های تصویر تلویزیون

قابلیت HDR

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2023

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم