تلویزیون ال جی 65QNED81

تلویزیون کیوند ال جی 65 اینچ 4K مدل 2023 QNED81

✅ تولید کننده: ال جی
✅ کشور سازنده: کره جنوبی 
✅ کشور مونتاژ: اندونزی
✅ سال عرضه: 2023
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 120 هرتز
✅ سیستم عامل: webOS

ادامه مطلبShow less
49,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV QNED81 4K 65 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

آیا تلویزیون 65QNED81 می تواند پاسخگو نیاز های یک گیمر باشد؟ 

از آن جایی که QNED81 یک محصول بسیار اقتصادی بوده و قیمت مناسبی دارد؛ از این رو شاید بسیاری فکر کنند که این تلویزیون نمی تواند نیازهای یک گیمر را تأمین سازد بنابراین بسیاری از افراد، ساده از خرید آن رد می شوند. اما این باور در مورد این مدل غلط می باشد و این تلویزیون دارای جایگاه ارزشمندی بوده و با نگاهی دقیق به آن متوجه می شویم که تمام قابلیت هایی که یک گیمر برای استفاده از آن به عنوان یک مانیتور نیاز دارد، در آن موجود است. یکی از این قابلیت ها VRR بوده که می تواند نرخ نوسازی را مطابق با سرعت صحنه ها تغییر دهد که در هنگام اجرای کنسول های بازی جزئیات بیشتری را نمایش می دهد به شکلی که کاربر هیجان واقعی را در تصویر احساس می کند. در کنار این ها درگاه های HDMI، در نسخه 2.1 موجود هستند که دارای نرخ نوسازی 120 هرتز می باشند. این درگاه ها می توانند جزئیات تصاویر دریافتی را دو برابر قوی تر از تلویزیون های میان رده نمایش دهند. در نظر داشته باشید در حالی که فناوری های گیمینگ در این تلویزیون وجود دارد، قیمت آن نیز در سایز 65 اینچ حدود 1000 دلار تعیین شده که با توجه به شرایط این مقدار برای این اندازه بسیار مطلوب به حساب می آید. 

در کنار موارد بالا ال جی در تلویزیون 65QNED81 از صفحه نمایش QNED پشتیبانی کرده که می توان آن را ترکیبی از نمایشگر های نانوسل و Mini LED دانست. دقت داشته باشید که صفحه نمایش های QNED بیشتر از یک میلیارد رنگ را ارائه و جزیات را با دقت بالا و نمایش می دهند. همچنین ال جی بر روی آن از پنل IPS پشتیبانی می کند. این پنل ها یه صورت عمده زاویه دید مطلوبی در اختیار کاربر قرار می دهند و موجب می شوند که تلویزیون، کناری ترین قسمت های سالن را نیز تحت پوشش خودش قرار دهد. دقت کنید با وجود قابلیت لوکال دایمینگ در این تلویزیون تا حدودی نسبت کنتراست بالا رفته، اما عملکرد آن در محیط های تاریک نمی تواند مانند مدل های بالارده تر باشد، با این حال تا حدودی این مسئله جبران شده است. 

اما یکی دیگر از قسمت های مهمی که در این تلویزیون نقش بسیار ویژه ای دارد؛ پردازشگر تصویر آن بوده که ال جی برای آن به صورت اختصاصی وارد عمل شده و از جدیدترین پردازنده های ارائه شده در سال 2023 که α7 Gen6 AI 4K نام دارد پشتیبانی می کند. این پردازنده نسل هفتم عملکرد فوق العاده ای را در نمایش جزئیات دارد، به گونه ای که تصاویر 4K را در سطح بسیار بالایی با جزئیات دقیق نمایش می دهد. همچنین با استفاده از آن لگ تصویر به حداقل ممکن رسیده و شما می توانید سریع ترین صحنه ها را در بهترین حالت ممکن بیننده باشید. در کنار همه این موارد پردازنده موجود می تواند سرعت اجرایی برنامه ها در تلویزیون را نیز ارتقا ببخشد به شکلی که هر برنامه ای در کمترین زمان ممکن پردازش شود. 

اما مورد دیگری که برای کاربر بسیار حائز اهمیت است سیستم عامل تلویزیون بوده که در این مدل 65QNED81 شما از به روزترین نسخه webOS برخوردار هستید که در سال 2023 معرفی شد. دقت داشته باشید که این رابط کاربری دسترسی های بیشتر و جامع تری را از برنامه و بازی ها در اختیار کاربر قرار می دهد و دسترسی به اینترنت با استفاده از آن بسیار راحت تر بوده و به آسانی امکان جستجو در گوگل هم با صفحه کلید ریموت و هم از طریق صدا وجود دارد. 

طراحی تلویزیون نیز یکی از بخش های مهمی است که کاربر همیشه نگاه ویژه ای به آن دارد و ال جی در QNED81 از دیزاین فوق العاده زیبایی استفاده کرده به شکلی که در نگاه اول شما را به یاد کیولدهای سامسونگ می اندازد. این تلویزیون دارای یک پایه در وسط بوده و از حاشیه نسبتا مطلوبی برخوردار می باشد. ریموت کنترل آن نیز مطابق معمول از نوع اسکرول دار بوده که به ریموت های جادویی مشهور شده اند. 

در نظر داشته باشید که ال جی درگاه های ارتباطی بسیار زیادی در این تلویزیون استفاده کرده که امکان اتصال انواع دستگاه ها به تلویزیون را برای کاربر فراهم ساخته است. این درگاه ها شامل پورت های ارتباطی سیم دار و بدون سیم بوده که هر کدام برای اتصال به خصوصی مورد استفاده واقع می شود. همچنین درگاه های همچون HDMI برای کنسول های بازی نسل بالا در این تلویزیون به چشم می خورد که برای علاقمندان به بازی می تواند گزینه بسیار عالی باشد.

65QNED از نظر کیفیت صدا یک تلویزیون کامل به حساب می آید اما توان صوتی بالایی ندارد. قدرت صدا در این تلویزیون 20 وات بوده که از طریق دو کانال 10 واتی به بلندگوها منتقل می شود. در نظر داشته باشید که این توان صوتی شاید برای سایز 65 اینچ، مناسب نباشد، و نیاز باشد که در کنار تلویزیون از سیستم صوتی پشتیبان استفاده گردد. 

با توجه به قابلیت های ارائه شده در QNED81 می توان آن را با تلویزیون سونی X85L مقایسه کرد. البته در نظر داشته باشید که این مدل ال جی نسبت کنتراست ضعیف تری نسبت به سونی دارد در حالی که زاویده دید کاربر در آن بیشتر بوده؛ این در حالی است که قیمت تلویزیون سونی بالاتر می باشد. از نظر طراحی نیز ال جی ظاهر زیباتری دارد و طراحی به مانند: تلویزیون های بالا رده را در آن به کار گرفته اند.

کیفیت تصویر در 65QNED81 

از آن جایی که تصویر از اساسی ترین ارکان برای هر تلویزیون به حساب می آید و در اصل برای اولین بار تلویزیون جهت نمایش برنامه و سرگرمی ساخته شده، پس در نتیجه کیفیت بالاتر آن و ارائه تصاویر بهتر مهم ترین بخش هر تلویزیونی می باشد. شرکت ال جی نیز برای ارائه تصاویر بهتر هر ساله مدل هایی جدیدتر با فناوری های بالاتر برای بهبود کیفیت تصویر ارائه می دهد و در این مورد به یکی از غول های بزرگ در ساخت تلویزیون تبدیل شده است. گذشته از آن این شرکت برای مدل 65QNED81 از صفحه های نمایش QNED پشتیبانی می کند. این نمایشگر یک ترکیب فوق العاده از صفحه های نانوسل و Mini LED بوده که در هنگام نمایش و پخش با آن تصاویر بسیار شفاف تر و غنی تر دیده می شوند. همچنین در کنار آن ها ال جی با فناوری Quantum Dot درخشندگی بی نظیری به رنگ ها بخشیده که موجب شده نمایش بی نظیری در هنگام پخش ارائه شود.

دقت داشته باشید که نرخ نوسازی در کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون 120 هرتز بوده، این میزان بسیار عالی به حساب می آید و موجب می شود تا کاربر تصاویر را با جزئیات بالاتری بیننده باشد. همچنین باید دقت کنید که تأخیر در ورودی آن نیز به شکل فوق العاده ای ارائه شده و فقط 5.5 میلی ثانیه می باشد. تلویزیون 65QNED81 همه این موارد را مدیون پردازنده تصویر بسیار قدرتمندی است که ال جی در آن به کار گرفته؛ این پردازنده که α7 Gen6 AI 4K نام دارد، از پردازشگرهای اختصاصی شرکت ال جی به حساب می آید. در نظر داشته باشید که پردازنده تصویر این مدل از نسل هفتم پردازنده های سال 2023 به شمار می رود.

در کنار همه موارد بالا باید گفت که نسبت کنتراست این تلویزیون با توجه به آن که ال جی از پنل IPS استفاده کرده پایین بوده و در صحنه های تاریک و بسیار روشن نمی تواند عملکردی مانند یک مدل بالا رده داشته باشد. البته با این حال ال جی با استفاده از صفحه نمایش ارتقا یافته در این مدل، این محدودیت ها را تا حدودی جبران کرده و محصول را از نظر کنتراست به حد قابل قبولی رسانده است. با این وجود رنگ ها نیز در صحنه های تاریک و بسیار روشن تا حدودی از یک دیگر تفکیک می شوند. این در حالی است که زاویه دید آن گستره تر بوده و گوشه های سالن را از نظر تصویر به خوبی پوشش می دهد. همچنین با استفاده از فناوری HDR در سه بخش مختلف Dolby Vision، HDR10 و HLG تصویر را در بهترین حالت ممکن قرار داده به شکلی که روشنایی در آن مطابق نور محیط تنظیم می شود.

کیفیت تصویر در 65QNED81

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ نوع صفحه نمایش: QNED

✅ نوع پنل: IPS

طراحی و کیفیت ساخت

QNED81 از تلویزیون هایی است که در رقابت با کیولدهای سامسونگ به بازار عرضه شد. برای همین ال جی تا حدودی به سبکی تقلید وار از آن ها، طراحی و دیزاینی تا حدودی مشابه را برای آن در نظر گرفته که بسیار زیبا به نظر می آید. ال جی در این مدل از ضخامت فوق العاده باریکی بهره برده که میزان آن 3 سانتیمتر محاسبه می شود. گذشته از این ها حاشیه دور این تلویزیون 1.3 سانتیمتر بوده که شاید تا حدودی بالا به نطر برسد. در نظر داشته باشید که پشت بدنه آن از پلاستیک فشرده طراحی شده که هر چند مقاومت بالایی دارد، ولی شاید برای یک تلویزیون بالارده مقداری افت باشد. با این حال اگر به قسمت پایین یعنی پایه تلویزیون نظری کنیم متوجه می شویم که یک پایه بسیار عالی در وسط تلویزیون قرار گرفته، که می تواند به شکل بسیار خوبی کاملا وزن تلویزیون را تحمل کند. این پایه کاملا پلاستیکی است. در نظر داشته باشید که بین پایه یک جای خالی وجود دارد که از آن را برای قرار دادن ساندبار در کنار تلویزیون استفاده می گردد. 

همچنین این تلویزیون دارای پایه های اتصال به دیوار بوده که باید به صورت جداگانه خریداری شود. ابعاد این پایه ها در 65QNED81 بسیار استاندارد بوده به شکلی که 300x300 محاسبه می شود. در نظر داشته باشید که در هنگام نصب بر روی دیوار دسترسی به درگاه های ارتباطی تا حدودی محدود هستند؛ چون که تعدادی از آن ها رو به پایین قرار گرفته اند و همین مورد موجب می شود که اتصال کابل ها برای کاربر به آسانی انجام نشود. البته اگر آن را بر روی سطحی مانند: میز قرار دهید دسترسی آسان تری در اختیار دارید. دقت کنید که لوازم همراه این تلویزیون شامل: کابل برق، ریموت کنترل، باتری و دفترچه راهنما می باشد.

طراحی و کیفیت ساخت

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 1.3 سانتیمتر

✅ ضخامت: 3 سانتیمتر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: وسط خطی

✅ اندازه براکت: 300x300 میلی متر

این تلویزیون در سایز های 50، 55، 65، 75 و 86 عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون ال جی 65QNED81 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون ال جی QNED81

اجرای کنسول های بازی در QNED81 

تلویزیون 65QNED81 از مدل های مناسب برای بازی به حساب می آید. این تلویزیون در عین حال این که تمام ویژگی های اجرای کنسول های نسل جدید در آن دیده می شود، قیمت مناسب و بسیار مقرون به صرفه ای دارد. در نظر داشته باشید که در این محصول ویژگی هایی همچون VRR تعبیه شده که امکان تغییر نرخ نوسازی مناسب برای صحنه را انجام می دهد. همچنین نرخ نو سازی در این تلویزیون 120 هرتز است که میزان مطلوبی به نظر میرسد. با این حال ال جی برای بهبود در اجرای تصاویر در این مدل و بالا رفتن گرافیک صفحه نمایش از ویژگی های همچون AMD FreeSync و Nvidia G-Sync پشتیبانی می کند که پارگی در صفحه نمایش را به حداقل می رساند.

اما نکته قابل توجه دیگری که در این محصول وجود دارد وجود درگاه های HDMI در نسخه 2.1 بوده که می تواند تصاویر 120 هرتز را همانگونه که بوده به پردازنده منتقل سازد. در کنار این ها ال جی برای کمتر کردن تأخیر در اجرای بازی ها قابلیت هایی نظیر ALLM و GAME MODE را به کار گرفته که بسیار کاربردی و مفید هستند. اما HGIG ویژگی دیگری بوده که دقت در اجرای صحنه های بازی را بالا می برد و شما استفاده از آن جزئیات دقیق تری را از صحنه ها دریافت می کنید. در کل این تلویزیون تأخیر بسیار کمی در اجرا دارد و نرخ نوسازی فوق العاده بالایی ارائه می دهد و یقین داشته باشید که خرید ارزشمندی هم برای یک گیمر و هم برای یک کاربر ساده خواهد بود. 

اجرای کنسول های بازی در QNED81

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 5.5 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

وجود سیستم عامل و دسترسی راحت برای کاربر یکی از قابلیت های مهمی بوده که افراد موقع خرید تلویزیون به آن توجه ویژه ای دارند. اما نکته مهم در این مسئه راحت بودن دسترسی ها برای کابر است که شرکت ال جی با به کارگیری سیستم عامل webOS در آن، این نیاز را فراهم ساخته و کاربر به راحتی امکان اجرای برنامه ها و دسترسی به تنظیمات تلویزیون را در اختیار دارد. در نظر داشته باشید یکی ویژگی هایی مناسبی که سیستم عامل در اختیار کاربر قار می دهد دسترسی راحت به اینترنت از طریق WiFi بوده که با استفاده از امواج وایرلس تلویزیون به اینترنت دستگاه مودم یا تلفن همراه هوشمند متصل می شود. ال جی برای سیستم عامل این مدل از نسخه 2023 پشتیبانی کرده می کند.

همچنین از دیگر امکانات این تلویزیون می توانیم به قابلیت بلوتوث اشاره کنیم که امکان اتصال سایر دستگاه ها به تلویزیون برای انتقال داده ها و پخش فایل های صوتی بسیار مناسب می باشد. علاوه بر آن می توانید با استفاده از Apple Airplay داده ها و تصویر تلفن همراه هوشمند یا ای پدهای اپل را به تلویزیون متصل کنید و آن را بر روی صفحه نمایش به اجرا در آورید. در کنار آن نیز شما این امکان را دارید که با استفاده از فناوری Apple HomeKit با گوشی های اپل و با استفاده از اینترنت تمام لوازم هوشمند منزل را با تلویزیون همگام کنید و آن ها را از راه دور کنترل نمایید. به یاد داشته باشید که با گوشی های اندروید نیز از طریق IOT این کار ممکن می شود. 

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: webOS

✅ حافظه داخلی: 16 گیگابایت

✅ نسخه WiFi: استاندارد 5.0 در حالت 802.11a/b/g/n/ac

✅ نسخه بلوتوث: استاندارد 5.0

پورت و روش های اتصال 

ال جی برای تلویزیون 65QNED81 از درگاه های ارتباطی متعددی پشتیبانی به عمل می آورد که هر کدام وظیفه و مسئولیتی را بر عهده دارند. اگر به قسمت پشت تلویزیون نگاه کنیم متوجه وجود چهار پورت HDMI می شویم که دو عدد از آن ها از نسخه 2.1 هستند و دو عدد دیگر نیز دارای نسخه 2.0 می باشند. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای اجرای دستگاه های بازی از نسخه های 2.1 استفاده کنید و برای اجرای پلیرها از نسخه 2.0 بهره بگیرید. دقت کنید که نسخه 2.0 نرخ نوسازی 60 هرتز را ارائه می دهد و نسخه 2.1 نرخ تازه سازی 120 هرتز را پخش می کند. در کنار آن شما شاهد دو درگاه USB هستید. این پورت ها در نسخه 2.0 ارائه شده اند که می توانید با استفاده از آن ها انواع هاردیسک و حافظه های جانبی را برای اجرا به تلویزیون متصل کنید. 

از درگاه های دیگری که می توانیم در این تلویزیون به آن اشاره کنیم یکی درگاه اپتیکال (Optical) است که صدا را از سیستم های صوتی به صورت کاملا دیجیتال به تلویزیون منتقل می سازد. جدای از آن شما امکان اتصال به اینترنت را از طریق کابل شبکه با استفاده از درگاه LAN موجود را دارید. همچنین با استفاده از درگاه های بدون سیم وایرلس (هاتس پات) و بلوتوث می توانید به راحتی بدون هیچ گونه کابلی سایر پلیرها و دستگاه ها را به تلویزیون متصل سازید و در کمترین زمان ممکن حجم وسیعی از داده ها را جا به جا کنید.

کیفیت و قدرت صدا

هرچقدر که ویژکی های دیگر تلویزیون 65QNED81 خوب بوده و امکانات فوق العاده ای در آن به کار گرفته شده است؛ صدای ضعیف آن را نمی تواند تحت پوشش قرار دهد. در نظر داشته باشید که ال جی در این تلویزیون از دو بلندگو 10 وات صدایی بالغ بر 20 وات را پخش می کند که از طریق 2 کانال صوتی ارائه می شود. همچنین در این تلویزیون خبری از صدای سه بعدی و فراگیر نیست و این شاید برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای خبر خوبی نباشد. با این حال کیفیت صدا مطلوب بوده اما مناسب این تلویزیون نمی باشد. دقت کنید که در صورت احساس نیاز، شما می توانید برای این مدل از سیستم های صوتی جایگزین مانند ساندبار استفاده کنید تا به صدای دلخواهتان برسید. با این حال صدای این مدل برای محیط های کوچک مناسب بوده و شما می توانید در بالاترین ولوم بدون افت کیفت شنونده باشید. در نظر داشته بگیرید که ال جی برای بهبود کیفیت صدا در این محصول از فناوری های همچون Dolby Digital Plus (EAC3) استفاده می کند.

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده QNED81 

برند ال جی سونی سامسونگ
مدل QNED81 X85L QN85C
سال تولید 2023 2023 2023
سایز ها 50-55-65-75-86 43-50-55-65-75-85 55-65-75-85
سیستم عامل webOS Android Tizen
پردازنده α7 Gen6 AI Processor 4K 4K HDR Processor X1 Neo Quantum Processor 4K
نوع پنل IPS IPS ADS
نرخ نوسازی 120 هرتز 120 هرتز 120 هرتز
تأخیر در ورودی 5.5 میلی ثانیه 7.0 میلی ثانیه 5.8 میلی ثانیه
امتیاز کلی 7.2 7.7 8.0

مجموع عملکرد های 65QNED81 

در کل می توان با توجه به قابلیت ها و امکانات تلویزیون ال جی مدل 65QNED81 آن را از دسته تلویزیون های مناسب پخش خانگی و استفاده به عنوان مانیتور برای بازی در نظر گرفت. چون که تمامی ویژگی هایی یک تلویزیون گیمینگ در بالاترین حد در آن تعبیه شده و جدای از آن در حالت عادی تصاویر ارائه شده از گیرنده را به بهترین نحو ممکن با کمترین تأخیر پخش می کند. این تلویزیون در عین حال تا حدودی در صحنه های و محیط های تاریک عملکرد ضعیفی دارد و شاید آن گونه که به دلخواه باشد تصاویر را ارائه ندهد که دلیل آن هم وجود پنل IPS بوده که نسبت کنتراست پایینی دارد. البته در عین حال زاویه دید آن برای کاربر بسیار مطلوب است. همچنین دسترسی به برنامه ها در سیستم عامل با استفاده از این تلویزیون مطلوب است. گذشته از آن دسترسی به اینترنت به راحتی ممکن بوده و شما می توانید به آسانی جستجو در گوگل و سایر مرورگرها را انجام دهید. اما این مدل از نظر صدا تا حدودی ضعیف است و شاید برای تقویت صدای آن سیستم های صوتی نیاز باشد.

با این حال در نظر داشته باشید که ما در اصلی کالا از عرضه کنندگان این تلویزیون در ایران هستیم و شما می توانید برای استعلام قیمت 65QNED81 و خرید آن با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا تماس بگیرید تا مشاوره ای دقیق در مورد محصول دریافت کنید. دقت کنید که شما می توانید این تلویزیون را با 18 ماه گارانتی طلایی از اصلی کالا با خیالی راحت بخرید و در هر کجای ایران که هستید آن را در کمتر از 3 روز تحویل بگیرید.

مجموع عملکرد های 65QNED81

نقاط قوت

✅ نرخ نوسازی متغیر (VRR)

✅ درگاه های HDMI در نسخه 2.1

✅ نرخ نوسازی 120 هرتز

✅ تأخیر در ورودی 5.5 میلی ثانیه در 120 هرتز 4K

✅ استفاده به عنوان مانیتور

نقاط ضعف

❌ نسبت کنتراست معمولی

❌ نداشتن صدای سه بعدی

❌ توان صوتی ضعیف

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV QNED81 4K 65 Inch

مشخصات

مدل کامل
65QNED81
سری
8
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی/ مصر
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
QNED
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
617
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
654
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
α7 Gen6 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10/ HLG
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room) (ISF) /Expert (Dark Room) Cinema/ Eco /FILMMAKER MODE /Game Optimiser/ Personalised Picture /Sports /Standard /Vivid
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد بلندگو
2
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4 /Dolby Digital (AC3) /Dolby Digital Plus (EAC3) /DTS HE-AAC/ Ultra Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
AI Sound Pro/ Cinema/ Clear Voice Pro /Game Optimiser/ Music /Sports /Standard
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
webOS
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
دارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
منو فارسی
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد HDMI 2.0
تعداد ورودی USB
2 عدد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65QNED81
سری
8
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی/ مصر
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
QNED
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
617
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
654
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
α7 Gen6 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10/ HLG
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room) (ISF) /Expert (Dark Room) Cinema/ Eco /FILMMAKER MODE /Game Optimiser/ Personalised Picture /Sports /Standard /Vivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد بلندگو
2
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4 /Dolby Digital (AC3) /Dolby Digital Plus (EAC3) /DTS HE-AAC/ Ultra Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
AI Sound Pro/ Cinema/ Clear Voice Pro /Game Optimiser/ Music /Sports /Standard
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
webOS
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4 عدد HDMI 2.0
تعداد ورودی USB
2 عدد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

سایر ویژگی‌ها

منو فارسی

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم