تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K مدل 2022 65BU8000

مشخصات کلی تلویزیون 65 اینچ سامسونگ  4K مدل 65BU8000 2022

  • فناوری صوتی Dolby Digital Plus
  • امکان اتصال به WIFI و Blutooth
  • پردازشگر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K Crystal
  • رزولوشن 3840*2160
  • دارای سیستم عامل تایزن
  • صدای 2 کاناله 20 واتی
  • سال ساخت 2022
  • سری 8
  • ابعاد 145×83×2.5
ادامه مطلبShow less
29,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
SAMSUNG TV 65BU8000 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K مدل 65BU8000


با بالا رفتن کیفیت و کارایی محصول کاربران بیشتری جذب آن می شوند زیرا مردم در حال حاضر بنا به پیشرفت هایی که در جهان به وجود آمده است توقعات بالایی دارند و انتظار دارند محصولات و کالاهایی را که خریداری می کنند از مواد با کیفیت و از پیشرفته ترین تکنولوژی ها بهره ببرند تا به خوبی جواب گوی نیاز آن ها باشد؛ هر کدام از کاربران برای یک بار هم شده از یکی از کالا های برند سامسونگ SAMSUNG استفاده کرده اند که یکی برند های معروف و خوش نام در جهان بوده و می باشد. شرکت سامسونگ در بخش های زیادی فعالیت می کند که بخش بسیار ویژه آن لوازم خانگی می باشد و به خصوص تلویزیون هایی با کارایی عالی تولید می کند، کمپانی سامسونگ در سال 2022 اقدام به ساخت و تولید تلویزیون هایی با شناسه BU کرده است که مدل بالاتر از سری AU ها می باشند، این سری در سال 2021 وارد بازار شده اند و خواهان بسیار بالایی داشت.

تلویزیون 65 اینچ مدل 65BU8000 یکی از تولیدات منحصر به فرد این کمپانی بوده که دارای کناره های بسیار باریک و خوش فرم بوده که با قطر کم آن زیبایی چند برابری را به ارمغان آورده است. این مدل تلویزیون دارای دو پایه بوده که مانند دو شاخه می ماند و استحکام زیادی دارد زیرا صفحه نمایش روی آن قرار گرفته و حتی امکان جداسازی پایه ها برای شما عزیزان نیز امکان پذیر شده تا بتوانید آن را به روش دیگر یعنی اتصال به دیوار در دکوراسیون خود استفاده کنید. کیفیت تصویر عالی کریستالی 4K با وجود رنگ های غنی تصاویر را با حالتی بسیار طبیعی برای شما ارائه داده تا از دیدن فیلم و تصاویر مورد نظر نهایت لذت ببرید و وجود پردازنده Crystal Processor 4K توانسته با سرعت عمل بالا تصاویر فوق را پردازش نماید و سپس ارائه دهد، یک مورد مهم دیگر در انتخاب تلویزیون توان خروجی صدا می باشد که با دو بلندگو امکان 20 وات خروجی دارد که صدای واقعی را ارائه می دهد.

وجود سیستم عامل در تلویزیون های امروز بسیار لازم بوده زیرا امکان دسترسی به برنامه های مختلفی را برای ما ایجاد می کند که برند سامسونگ در حال حاضر از سیستم عامل تایزن در تلویزیون هایش بهره می برد. برای ارتباط و انتقال داده های صوتی و تصویری در تلویزیون تنها دو روش دارد که یکی از آنها روش بی سیم بوده یعنی کاربر می تواند با استفاده از وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth موارد مورد نظر خود را انتقال دهد و اما روش دیگر از طریق سیم یا کابل بوده که کابل ارتباط میان دستگاه جانبی و درگاه های تلویزیون را اجرا می کند و کاربر از این طریق می تواند داده های صوتی و تصویری را انتقال دهد و حتی با استفاده از آن به کنسول های بازی، ساندبار های و... وصل شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این مدل تلویزیون در ادامه با ما همراه باشید.


طراحی مینیمالیستی تلویزیون مدل 65BU8000


طراحی و ظاهر یک اصل مهم در انتخاب محصول می باشد که تاثیر زیادی دارد زیرا هر فرد که کالایی را انتخاب کرده می خواهد طراحی شیک داشته باشد تا بتواند در مدت زیادی از آن طرح استفاده نماید و بخصوص اگر لوازم خانگی باشد باید با هر دکوراسیونی هم خوانی داشته باشد. این کمپانی هنگام طراحی محصولاتش توجه به سزایی به این بخش دارد تا بتواند آن ها را بنا سلیقه مخاطبان خود به اجرا بگذارد، تلویزیون مدل BU8000 در سایز های مختلف 43،50،55،65،75،85 عرضه شده تا کاربر با توجه نیاز خود آن را انتخاب نماید. کناره های بسیار ظریف و بدون فریم جذابیت فوق العاده ای را به تلویزیون می بخشد و از حواس پرتی در هنگام دیدن فیلم و سریال جلوگیری می کند، قطر و ضخامت تلویزیون نسبت به مدل های قدیمی بسیار کمتر شده و حتی پورت و درگاه های ارتباطی را در پشت آن جا گذاری کرده اند تا از شلوغی اطراف آن جلوگیری کنند.

پایه های این تلویزیون دو عدد بوده و به شکل دو شاخه می باشد که جذابیت خاصی را عطا کرده و همچنین رنگ بسیار شیک مشکی آن زیبایی به خصوصی دارد، پایه ها سرخود نیستند یعنی هر فردی اگر بخواهد تلویزیونش را به دیوار وصل کند به راحتی می تواند آن ها را جدا نماید. همان طور که عکس های تلویزیون را مشاهده کرده اید، رنگ بدنه و پایه آن مشکی بوده که رنگ بسیار رایج در هر دکوراسیونی می باشد.


کیفیت تصویر واقعی تلویزیون سامسونگ مدل 65BU8000


یک اصل مهم در تلویزیون کیفیت تصویر آن می باشد زیرا یکی از دلایل اصلی برای خریداری تلویزیون دیدن تصاویر و ویدیو بوده که پس از پردازش از طریق صفحه نمایش برای ما ارائه می شود. اکثر کاربران خواهان تلویزیون هایی با کیفیت بالا هستند که شرکت سامسونگ بنا به درخواست آن ها در این مدل از کیفیت تصویر 4K بهره برده است که تصاویر را با جلوه طبیعی نمایش می دهد. تلویزیون هایی که از کیفیت تصویر 4K بهره می برند دارای رزولوشن 3840×2160 پیکسل می باشند و همچنین نرخ رفرش ریت 60HZ هرتز لحظه های فیلم را بدون لرزش و واضح نمایش می دهد. با پشتیبانی از فناوری HDR تصاویر رنگ واقعی خود را اجرا می کنند و وجود میلیارد ها رنگ جلوه ای طبیعی و واقعی را به ارمغان می آورد به طوری که احساس می کنید در آن محل قرار گرفته اید. وجود فناوری هایی از جمله HDR و مانند آن و حتی کیفیت تصویر 4K باعث شده تا تصاویر و ویدیو ها با حالت شگفت زده و زیبا نمایش داده شوند.


صدای دو کاناله تلویزیون 65 اینچ مدل 65BU8000


کیفیت صدا و نحوه پخش آن یک مورد مهم بعد از انتخاب کیفیت تصویر می باشد که دارای جزئیات و فناوری های زیادی بوده که با توجه به آن ها صدای فوق العاده ای را ارائه می دهد. تلویزیون مدل 65BU8000 دارای دو بلندگو بوده که سرجمع توان خروجی 20 وات دارند. کیفیت صدا در اینچ های مختلف این مدل ثابت بوده به طوری که 43 اینچ آن با 65 اینچ آن توان خروجی ثابتی دارند که مناسب هر محیطی می باشند، اما برخی از کاربران می خواهند صدایی بلند تری را تولید کنند که باید از طریق بلندگو، ساندبار و... با تلویزیون ارتباط برقرار کنند و صدای بلند تری را تولید کرد انتقال صدا از طریق بلوتوث نیز امکان پذیر بوده به طوری که بدون استفاده از کابل و فقط با جفت سازی بلوتوث در کمترین زمان صدا را انتقال خواهد یافت که صدای بلندتر و هماهنگ را ارائه می کند. با تنظیم خودکار با توجه به محیط و صدای مورد نظر صدای گوش نوازی ایجاد می شود.


پردازنده قدرتمند Crystal Processor 4K تلویزیون 65BU8000


تلویزیون هایی که در سال های اخیر تولید شده اند از پردازشگر های مختلفی پشتیبانی می کنند که با توجه به مدل تلویزیون و امکاناتی که دارد یک پردازشگر مخصوص انتخاب می کنند تا بتواند داده های تصویری را در مدت زمان کمی پردازش نماید و سپس ارائه دهد. Crystal Processor 4K یکی از پردازنده های قدرتمند بوده که کمپانی Samsung در تلویزیون مدل BU8000 استفاده کرده است، عملکرد اصلی پردازشگر، پردازش تصاویر بوده که قبل از اینکه برای ما اجرا شود و ما آن راببینیم در مدت زمان کمی آن ها به بهترین نحوه پردازش می شوند، یعنی اگر شما بخواهید یک تصویر کم کیفیت را روی تلویزیون نمایش دهید به افزایش کیفیت وضوح آن کمک می کند و آن را تا حد ممکن با بالاترین کیفیت ممکن نمایش می دهد. Samsung با پشتیبانی از این پردازنده کمک به سزای به نمایش تصاویر کرده است زیرا وجود پردازشگر Crystal Processor 4K توانسته تصاویر را طبیعی و واقعی تر نشان دهد تا کاربر از دیدن آنها لذت دیدن خوبی را تجربه نماید.

 

سیستم عامل Tizen تایزن تلویزیون مدل 65BU8000


در طول روز ما از امکانات زیادی استفاده می کنیم تا بتوانیم کارهای خود را انجام دهیم و اوقات فراغت خود را بگذرانیم، و یکی از امکاناتی که بسیار مورد استفاده واقع گردیده است تلویزیون می باشد که برای دیدن فیلم و ویدیو ها بیشتر مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است. اما بد نیست بدانیم تلویزیون دارای امکانات دیگری نیز می باشد که می توانیم برخی از کارهای روزمره خود استفاده کنیم. با پشتیبانی تلویزیون سامسونگ مدل BU8000 از سیستم عامل تایزن برنامه های کاربردی و بازی های زیادی در دسترس کاربران قرار می گیرد، با پشتیبانی و دانلود برنامه های مختلف از جمله گوگل، فیلیمو و... می توانید کار های خود را با صفحه نمایش بزرگ و عالی انجام دهید و حتی در اوقات فراغت خود وب گردی نمایید و یا بازی مورد علاقه خود را تجربه نمایند. سیستم عامل های مختلفی وجود دارد که هر کمپانی از یک سیستم عامل مخصوص برای تلویزیون هایش استفاده می کند و تایزن یکی از شناخته ترین شده های آن می باشد که کمپانی سامسونگ در تلویزیون های خود استفاده می کند تا کاربران بتواند به برنامه ها و امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند.


ریموت کنترل هوشمند Solar Cell One Remote و دستیارهای صوتی


کنترل یا ریموت هوشمند مخصوص این تلویزیون طراحی ساده اما کاربردی دارد وجود تعداد کمی از دکمه های آن کارایی فوق العاده ای دارد و یک بحث مهم در مورد آن وجود صفحه ای می باشد که زمانی آن را زیر نور خورشید قرار دهید شارژ می شود، شاید بپرسید که همه مواقع نور خورشید وجود ندارد! نگران نباشید شما با استفاده از کابل و درگاه USB می توانید آن را شارژ نمایید. وجود این فناوری در کاهش باتری های الکتریکی بسیار تاثیر گذار بوده است. با استفاده از دکمه های طراحی شده روی آن به راحتی به برنامه و تنظیمات داخل تلویزیون می توانید دسترسی داشته باشید. این ریموت دارای میکروفون داخلی بوده که از دستیار های صوتی نیز پشتیبانی می کند یعنی شما با استفاده از این کنترل هوشمند و فقط با گفتن آن چیزی که می خواهید امر کنید تا صدای شما را تشخیص دهد و در کمترین زمان آن را اجرا نماید. پشتیبانی از دستیار صوتی کار شما را بسیار راحت تر کرده است زیرا دیگر لازم نیست از کنترل استفاده کنید و زمان بیشتری را صرف پیدا کردن برنامه مورد نظر باشید.

 

ارتباط و اتصالات تلویزیون 65 اینچ مدل 65BU8000


قطعاً برای اتصال و ارتباط با تلویزیون باید روش هایی وجود داشته باشد که در این تلویزیون از دو روش بی سیم و سیمی استفاده می شود. همان طور که از نامش پیداست اتصال بی سیم بدون استفاده از هیچ کابلی و از راه دور و با وجود بلوتوث Bluetooth و وای فای WI-FI صورت می گیرد یعنی شما فقط با یکبار وصل شدن به یکی از آن ها می توانید به دستگاه های جانبی دیگر مانند گوشی هوشمند، باند و... متصل شد و سپس آن ها را ارائه کرد. روش دیگر اتصال سیمی بوده که با وجود درگاه های طراحی شده در پشت تلویزیون صورت می گیرند و با استفاده از کابل های مخصوص می توانید داده های را انتقال داد، درگاه USB برای اتصال فلش، مموری و مواردی نظیر آن، درگاه HDMI برای اتصال کنسول های بازی، ماهواره دیجیتالی و...، درگاه LAN برای اتصال وای فای از طریق کابل، پورت Optical برای خروجی صوتی دیجیتال؛ هر کدام از درگاه های قرار داده شده برای اتصالات مختلفی می باشد که در بالا ذکر شده اند.

نتیجه گیری تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K مدل 65BU8000


شرکت خوش نام سامسونگ اعتبار زیادی در جهان پیدا کرده است زیرا کالاهایی با کیفیت فوق العاده برای مردم ارائه می دهد، کیفیت کارکرد محصولاتش بسیار عالی بوده زیرا تا مدت زمان طولانی بدون مشکل فیزیکی می توانید از آن ها استفاده کنید. تلویزیون 65BU8000 که در سایز 65 اینچ طراحی شده و دارای فریم بسیار باریک و ظریف بوده که ظرافت چند برابری را به دکوراسیون منزل شما می دهد. کیفیت تصویر فورکی 4K تصاویر را با رنک های غنی برای کاربران نمایش می دهد و همچنین با کیفیت صدای فراگیر و بدون نویز هر فردی را شگفت زده می کند، توان خروجی صدای این تلویزیون 20 وات بوده که صدای پخش شده مورد پسند کاربران قرار گرفته است. با پشتیبانی از پردازنده کریستال 4K داده های تصویری با بهترین عملکرد پردازش می شوند و آن ها را در صفحه نمایش تلویزیون با بهترین کیفیت نمایش می دهند. سیستم عامل تایزن که مختص به این تلویزیون می باشد توانسته برنامه های زیادی را پشتیبنی کند و همچنین تلویزیون هوشمند را در اختیار کاربران قرار داده است.

وجود پورت ها در قسمت پشت تلویزیون ضروری بوده زیرا از طریق آنها و کابل مخصوص م یتوان به دستگاه های جانبی وصل شد و اما راه دیگر اتصال از طریق وای فای یا بلوتوث می باشد که یک روش راحت و سریع برای ارتباط با تلویزیون می باشد. تلویزیون فوق العاده 65 اینچی مدل BU8000 تولید سال 2022 می باشد که از آخرین تکنولوژی و امکانات بهره برده است و یک پیشنهاد ویژه برای تازه عروس هایی که قصد خرید جهیزیه دارند و یا فردی که می خواهد تلویزیون جدید جایگزین کند می تواند این مدل را با کیفیت عالی و ضمانت اصلیت کالا خریداری نماید، حتی می توانید این تلویزیون را با سایر لوازم خانگی دیگر ست نمایید، برای دیدن تمامی محصولات به صفحه اصلی مراجعه کنید تا بهترین کالا ها را در سایت اصلی کالا مشاهده نمایید. برای اطلاع از نحوه سفارش با کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی و یا وات ساپ در ارتباط باشید تا شما را به خرید مطماً راهنمایی نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 65BU8000 2022

مشخصات

مدل کامل
BU8000
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
165
نور پس زمینه
Edge LED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145×83×2.5 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65BU8000
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
دارد
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
40x30
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
BU8000
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
165
نور پس زمینه
Edge LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145×83×2.5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65BU8000
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
40x30

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم