یخچال ساید بای ساید 28فوت ال جی p227

مشخصات کلی یخچال ساید بای ساید 28فوت ال جی p227:

ظرفیت:28فوت
نوع کمپرسور:اینورترخطی
نوع قفسه ها:مقاوم دربرابرحرارت
نوع طبقات:عریض وقابل تنظیم
فناوری هوم بار: دارد
سیستم عیب یابی هوشمند:دارد
فیلتربهداشتی+Hygiene fresh: دارد
سیستم جریان هوای چندگانه: دارد
کشوی حفظ رطوبت: دارد
آب سردکن ویخ سازخودکار: دارد
هشداربازماندن درب: دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
LG p227
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

کمپرسور اینورترخطی یخچال ساید بای ساید 28فوت ال جی p227:

این تکنولوژی یکی از چندتا تکنولوژی بسیار کاربردی و مفید است که شرکت ال جی درساخت یخچال های جدید خود از جمله یخچال سایدبای ساید28 فوت الجیp227 استفاده کرده است اما شاید این سوال نیز برای شما به وجود آمده باشد که کارایی این کمپرسور چگونه است و چه فرقی با موتورهای یخچال های قدیمی دارد؟کمپانی ال جی در این کمپرسوراینورترخطی که به جای پیستون های معمولی قدیمی از یک پیستون خطی است استفاده کرده است. که این کمپرسور در کاهش اصطکاک داخلی یخچال همچنین کاهش میزان صدای آن و عملکرد بدون لرزش یخچال و گنجایش و تازگی مواد بسیار موثر عمل می کند. یکی دیگر از فواید این کمپرسوراینورتورخطی صرفه جویی در مصرف انرژی به حد قابل توجهی و کاهش مصرف برق  است که میتوان به آن اشاره کرد.

فیلتربهداشتی+Hygiene fresh یخچال ساید بای ساید 28فوت ال جی p227:

کارایی این فیلتر به این صورت است که توسط دو لایه فیلتر فتوکاتالیست و لامپ فرابنفش تا 99/99 درصد بوهای نامطبوع و ناخوشایند و بوهای قلیایی مانند بوی ماهی و بوهای اسیدی مانند بوی سبزیجات فاسد شده را طی 5مرحله از بین می برد.این فیلتر همچنین در از بین بردن باکتری ها و قارچ ها موثر است. یکی دیگر از کاربردهای دیگر این فیلتر حفظ ونگهداری مواد غذایی مدت زمان بیشتری است. با وجود این فیلتر دیگر نگران بوهای ناخوشاید درون یخچال و مشکل از بین بردن آن ها نخواهید بود.

کشوی حفظ رطوبت یخچال ساید بای ساید 28فوت ال جی p227:

بر روی این کشو ها یک صفحه ی مشبک قرار گرفته است که بخار و رطوبت حاصل از میوه ها و سبزیجات را طی یک چرخه  به آن ها باز می گرداند و باعث می شود مدت زمان بیشتری طراوت و تازگی خود را حفظ کنند. این کشوهای حفظ رطوبت طی این چرخه رطوبت درون آن را متعادل نگه می دارد.

قابلیت هوم بار یخچال ساید بای ساید 28فوت ال جی p227

بر روی درب خارجی یخچال یک قسمت کوچکتر قرار دارد که به هوم بار معروف است. می توانید در این قسمت مواد خوراکی و غذایی پر مصرفتان مانند نوشیدنی ها - شیر و ... را در این قسمت جای دهید تا در صورت نیاز آن ها به راحتی در دسترستان قرار گیرند. این فناوری از باز و بسته کردن مکرر کل درب اصلی یخچال جلوگیری می کند و مانع از هدر رفتن هوای سرد درون یخچال می شود همچنین در کاهش مصرف انژی موثر است.

یخ ساز و آب سردکن خودکار یخچال ساید بای ساید28فوت ال جیp227:

 یخ ساز وآب سرد کن این مدل یخچال به صورت یک مخزن کوچک و باریکی ساخته شده است که بر خلاف یخساز و آب سرد کن یخچال های قدیمی فضای کمی را اشغال می کند در نتیجه فضای درون یخچال بیشتر میشود.این یخ ساز و آب سرد کن از طریق یک شلنگ باریک و کوچک به لوله ی آب شهری متصل خواهد شد و به صورت خودکار از آب پر می شود . به این صورت همیشه و در تمام فصول سال آب سرد و یخ در اختیار دارید. این یخ ساز یخ را به دو صورت خورد شده و قالبی تولید می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG p227
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم