تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4k مدل 2022 65QN85B

مشخصات کلی تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B

  • کیفیت صفحه نمایش 4K
  • نوع صفحه نمایش Neo QLED
  • قابلیت HDR+ و HDR 
  • نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED
  • پردازنده حرفه ای Neo Quantum Processor 4K
  • ابعاد 144*89*28
  • سال ساخت 2022
  • کشور سازنده کره جنوبی
  • مونتاژ کشور مصر
ادامه مطلبShow less
50,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
SAMSUNG TV 65QN85B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4K مدل 65QN85B

تلویزون 65 اینچ  4K مدل 65QN85B یکی از پرکاربرد ترین محصولی است  که تا به اکنون با آن آشنا شده اید. همان طور با کارایی و عملکرد تلویزون آشنایی داریم یکی از سرگرمی های روزمرگی به شمار می رود اما امروز به پیشرفت تکنولوژی و به کاربردن این تکنولوژی در بخش های مختلف تلویزون به آن سایر قابلیت یا دیگر داده است. این محصول یکی از به ویژه ترین محصولات برند نامدار ساموسنگ که یک برند جهانی شناخته شده است می باشد که در سال 2022 به بازار عرضه کرد. تلویزون مدل 65QN85B مجهز به نوع صفحه نمایش Neo QLED با کیفیت تصویر 4K می باشد از انجا که کیفیت تصویر بخش نمایش اصلی تلویزون به شمار می رود پس باید در انتخاب و خرید آن به مشخصات تلویزون به خوبی توجه کرد.

نمایشگر Neo QLED نسخه فراگیرتر و جدیدتر صفحه نمایش های QLED می باشد یکی از کارایی و تفاوتNeo QLED و QLED این است که کیو ال ای دی از نور پس زمینه LED سنتی بهره گرفته است ولی Neo QLED دارای نور پس زمینه Mini LED می باشد که با توجه به طراحی و ساختار مینی ال ای دی که از قطعات کوچک تری تولید شده است و با توجه به حجم کم و طراحی منحصر به فرد خود نسبت به تکنولوژی کیو ال ای دی در صفحه نمایش تلویزون بیشتر در سطح تلویزون قرار گیرند.

سرعت رفرش تصویر یکی ازگزینه هایی به شمار می رود که که در کیفیت تصویر نقش مهمی را آیفا می کند و کارایی آن به این صورت است که عملکرد محتوا را بالا برده و با توجه به طراحی فوق العاده ای که دارد تصویر را با شفافیت عالی نمایش می دهد. تلویزون سامسونگ 65 اینچ از سرعت رفرش 120 هرتز بهره برده است که تمامی اختلالات را از بین برده و متحوا در حال پخش روی صفحه نمایش به بهرتین شیوه ممکن نمایش می دهد.

نقش رزولوشن تصویر در تلویزون یکی از امرها واجباست که حتما باید به تعداد رقم آن توجه کرد چنانچه هر چقدر این ارقام بالاتر باشند از کیفیت تصویر روان و طبیعی تری برخودار می شوید. تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4K مدل 65QN85B دارای تعداد رزولوزن یا همان تعداد پیکسل 3840x 2160 در صفحه نمایش می باشد با توجه به سطر بالا که آشاره کرئیم هر چند این ارقام بالا تر باشد از کیفیت تصویر فوق العاده تری برخودار می باشد اعم اگر به تعداد رقم پیکسل تعریف شده یکی از منحصر به فرد ترین صفحه نمایش در رده صفحه نمایش های تلویزون به شمار می رود. تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4K مدل 65QN85B با توجه به که در رده جدیدترین تکنولوژی ها قرار گرفته است باید از بهترین امکانات نیز بهره برده باشد که ما تمامی امکانات و سایر قابلیت های خارق العاده این محصول به شما عزیزان معرفی می کنیم.

قابلیت HDR+ و HDR که در صفحه نمایش تلویزون قرار گرفته است، این تکنولوژی فوق العاده در سال 216 به تعدادی از تلویزون های اضافه شد و با توجه به روند و کارایی کع در پیش داشته است در اکثر از تلویزون های جدید وتلویوزن های اکثر 216 نیز رواج پیدا کرد. کارایی HDR+ و HDR در صفحه نمایش تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4K مدل 65QN85B به این صورت است HDR در صفحه نمایشگر این محصول باعث تولید رنگ های جدید و واقعی تر دیدن محتوا صفحه نمایش می شود. HDR+ باث می شود که تصاویر به طور دقیق تری نمایس داده شوند و با توجه به طراحی ساختار HDR+ تمامی قابلیت های HDR10 در بر گرفته است و تصاویر یا ویدیو هر چیزی که مایل به پخش آن هستید به صورت دقیق تر با رنگ بندی های واقعی نمایش می دهد. برای آشنایی و دریافت اطلاعات بیشتر در تمامی بخش های مختلط تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4K مدل 65QN85B در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

طراحی و ساختار تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4K مدل 65QN85B

زیبایی بخش  مهمی از هرچیزی به شما می رود و با توجه به ساختار و کارایی آن همیشه در دید است. بانوان بعد از کیفیت به چیزی که توجه می کنند ظاهر تلویزون می باشد و از انجا تلویزون بخش از خانه ها به شمار می رود قطعا باید به تمامی ساختار و یژگی آن توجه کرد. تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4K مدل 65QN85B دارای طراحی بسیار شیک مدرن می باشد بدنه این محصول فریم و مشکی رنگ است اگر به گوشه های تلویزون توجه کنید از صفحه نمایش تمام بهره گرفته ایت که محتوا را به صورت تمام صفحه پخش می نماید.

طراحی پشتی تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4K مدل 65QN85B به این صورت می باشد که پورت و درگاه های موجود در پشت تلویزون به صورت مخفی شکل بوده که در گاه مو پورت های موجود قابل دید کامل نیست. این محصول با توجه به دوروش نصب که برای آن تعبیه شده است حتی می توان بر روی میز نیز جاگذاری کنید با استفاده از پایه که برای آن طراحی شده است. پایه تلویزون سامسونگ 65 اینچ پایه وسط یوده و شکل ظاهری این پایه 6 ظلعی می باشد که زیبایی ساختار تلویزون را بالاتر برده است.

 

کیفیت تصویر تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B

در معرفی مشخصات تلویزون آشاره کردیم که صفحه نمایش بخش اصلی تلویزون به شمار می رود و با توجه به عملکرد آن و پیشرفته تکنولوژی امروز از فناوری های بی شماری بهره گرفته است. تلویزون سامسونگ مدل 65QN85B مجهز به اینچ های 55، 65 ، 75 ، 85 است که ما امروز قصت داریم 65 اینچی و سایر امکانات و ویژگی های آن به شما عزیزان معرفی کنیم. کیفیت تصویر تلویزون سامسونگ 65 اینچ  مدل 65QN85B از 4K و نوع نمایشگر Neo QLED طراحی شده است.

کیفیت تصویر فور کی به این معناست که باتوجه به سایر تلویزون های سنتی یا قدیمی از تعداد پیکس بیشتره بهره مند شده است که کیفیت تصویر در صفحه نمایش به صورت واضح تر و روان تر دیده می شود. شرکت بزرگ سامسونگ هر بار در تولید صفحه نمایش تلویزون های خود تحولاتی ایجاد می کند که تمامی افراد را به خود جلب می کند و هر بار با عرضع محصولات جدید تر اعتبار خود را در بین مردم و اعتبار جنس محصولات با ماندگاری بالایی که دارند چند برابر می سازد. صفحه نمایش تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B با نوع نمایشگر Neo QLED و با طراحی مینی ال ای دی با نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED می باشد.

تکنولوژی Quantum HDR 24x کیفیت محتوا را به بهترین شکل تنظیم می کند اعم با رنگبندی و طیف عظیم از رنگ ها تصویر را به صورت زنده و طبیعی به نمایش می گذارد، من ظور از تصویر زنده یعنی این قابلیت را به شما عزیزان می دهد که وجود محتوا که در حال پخش است را در محیط به طور معجزه آسایی احساس کنید. یکی از تکنولوژی هایی که تازه به بازار عرضه شده است و با توجه به کارایی فوق العاده آن زود در بازار امروز در سایر ویژگی های تلویزون برای خود جایی باز کرده است Quantum Matrix with Mini LEDs در تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B یکی تاثیرات و نمایش فوق العاده ای است که اگر از این قابلیت استفاده کنید قطعا به آن دل می بندید.

تلویوزن مدل 65QN85B با فناوری Quantum Matrix with Mini LEDs یکی محصول فوق العاده عالی به شمار می رود و کارایی آن به این صورت می باشد که کوچیک ترین جزئیات محتوا را نمایش داده و با قابلیت هایی که برای این محصول تعریف شده تصویر را به صورت شفاف و روان نمایش می دهد با توجه به تصویر مر بوت به کیفیت تصویر تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B مشاهده می کنید و منظور ما از کوچیک ترین جزئیات و کیفیت فوق العاده قطعا درک خواهید کرد.

 

سطح کیفیت و وضوح صدا تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B

تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B مجهز به تعداد 2.2.2 سیستم صوتی با توان خروجی 60 وات می باشد. تلویزون مدل 65QN85B مجهز به قابلیت ووفر داخلی در بخش پخش صدا می باشد که قدرتی فوق العاده عالی در پخش کردن صدا که تو سط محتوایی که انتخاب کردید پخش می شود کارایی ووفر داخلی در سیسستم صوتی صدا لذت واقعی و دلپذیری که در حال گوش کردن به تلویزون هستید می دهد.

بعضی از وقت های که دسترسی چندانی به تلویزون نداریم و با پخش صدا بلند آن ما را عزیت می کند برای هیمن منظور قابلیت Object Tracking Sound در این تلویزون قرار گرفته است که به طور خودکار و وابسته به محیط صدا را تنظیم می کند. تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B دارای سایر برنامه های دلبی ویژن می باشد که استفاده از این قابلیت صدا را به طور معجزه آسایی تنظیم می کنند.

کارایی این تکنولوژی ها به طور رواج پیدا کرده است که باتوجه به کارایی که بر روی پخش صدا انجام می دهد فرد را به تلویزون جلب می کند. شایان ذکر است که با استفاده از این دابل ویژن که در پخش تنظیمات تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B قرار گرفته است صدا را به صورت یکسان و فراگیر اعم در بلند گوهاب خود و سندبار و سینما خانگی که به تلویزون متصل است پخش می کند.

 

سیستم عامل تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B

تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B از سیستم عامل تایزن Tizen نسخه 6.5 بهره گرفته است. سیستم عامل در واقع ارتباتی مستقیم بین سخت افزار و نرم افزار تلویزون می باشد که با استافاده از این سیستم عامل که این تلویزون به آن مجهز است دسترسی را به تمامی بخش می دهد. و با استفاده از این سیستم عامل در تلویزون تمامی اپلیکشن و برنامه ها را پشتیبانی می کند و در کمترین زمان سایر دسترسی های دیگر که از قبل برای آن تعریف شده است را می دهد.سیستم عامل تایزن Tizen با طراحی منحصر به فرد و جدیدی که دارد دارای بخش اتصال دهنده Bluetooth و WiFi می باشد که با روشن کردن این قابلیت می توانید بدونه هیچ استفاده از سیم کابل به گوشی هوشمند خود و یا سایر امکانات که دسترس دارید و قابل اتصال هستند می توانید تمامی متوای گوشی خود را بر روی تلویزون به نمایش بگذارید.

 

پردازشگر تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B

پردانده بخش اصلی تشکیل دهنده و نمایش تصویر و غیره بر روی صفحه نمایش تلویزون می باشد که باتوجه به طراحی و ساختار مختلف خود و به کارگیری انواع پردازنده در تلویزون عملکرد و کیفیت آنها فرق می کند. تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B از پرازنده   Neo Quantum Processor 4K تشکیل شده است. قطعا اگر به کارایی و عملکرد پردازنده پی می برید فکر می کنید قطعه بزرگ در پشت تلویزون قرار دارد اما خیر پردازنده قطعه های مربع و مستطیلی شکل هستند با طراحی کوچک و پهنی که دارند تمامی داده های تلویزون که از طریق ما وارد می شود با برسی چند مرحله ای با کیفیت فوق العاده و عملکردی بالا به نمایش می گذارد.

 

اتصالات وارتبات تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B

اتصال و ارتبات قطعا بین هرچیزی صورت می گیرد اما روش ارتبات و اتصال با تلوزون با استفاده از سیم و کابل های موجود است. تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B مجهز به 4 پورت HDMI و 2 پورد ورودی USB می باشد که باستفاده از آنها که در قصمت پشت تلویزون که به صورت مخفی شکل تعبیه شده است امکان پذیر است. اما روش بسیار آسان که بدونه هیچ کابل و سیم که صورت می گیر با استفاده از قابلیت هایی آن می باشد بلوتوث (Bluetooth) و شبکه بی سیم (WiFi) که با روشن کردن این ویژگی بر روی تلویزون و همین روش بر روی گوشی هوشمند خود انجام دادید و پس از چند دقیقه اتصال انجام می شود.

 

جمع بندی تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B

برند سامسونگ یک برند جهانی یاد می شود که تمام افراد با آن شنایی کامل دارند این بار با رو نمایی تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B و سایر اینچ های دیگر که در بخش های دیگر به آن آشنا کردیم موجود است. تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B از تمامی تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته است که باخرید ایم محصول منحصر به فرد از سایر امکانات اضافه خلاص می شوید. این تلویزون سامسونگ دارای طراحی و ساختار بدنه فوق العاده زیبایی است. که بدنده این تلیوزن مشکی و فریم ساخته شده است کناره های این محصول از کم ترین ضخامت بهره برده است اما با توجه به کمی ضخامت آن که زیبایی را در ساختار تلویزون چند برابر کرده است اعم از استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه های فیزیکی دارد.

یکی از ویژگی این تلویزون قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد با توجه به ضخامتی که تعریف کردیم مانند قاپ عکس که حتی می توانید با تنظیم عکس به صورت پویا یا متحرک تلویزون خود را به قاپ عکس تبدیل کنید، صفحه نمایش تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B از شفافیت و براقی خاصی بر خودار است. تکنولوژی Quantum Matrix with Mini LEDs در صفحه نمایش کوچیک ترین نقطه به صورت واضح و شفافیت بالایی نمایش میدهد.

قصمت صوتی تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B از تعداد کانال 2.2.2 و با توان خروجی 60 واتی بهره گرفته است و با توجه به فناوری هایی که در خود جایی داده است و به شما عزیزان معرفی کردم از پخش صدا خارق العاده بر خودار می باشد. تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4Kمدل 65QN85B یکی از محصولات پر طرف دار در برند سامسونگ به شمار می رود اگر شما هم مانند افراد دیگر به کارایی منحصر به فرد این محصول جذب شده اید و می خواهید دکوراسیون خانه خود را به بهترین شیوه ممکن جلوه دهید این محصول یکی از انتخابی های برتر می باشد که حتی می توان برای مجهیزیه عروس و جایگزینی بهتر برای سایر امکانات در خانه های شما عزیزان باشد برای سترسی به تلویزون سامسونگ و دریافت اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 65QN85B 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 65QN85B
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
ADS
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Standard، Dynamic، Filmmaker، Movie
توان خروجی صدا (وات)
60وات
تعداد کانال های صوتی
2.2.2
سیستم های صوتی
Dolby MS12 5.1ch، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound (OTS)، Dolby Digital (AC3)، Dolby Atmos، Dolby AC4
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
144*89*28
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65QN85B
زاویه دید افقی
178درجه
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ
موتور تصویر
Neo Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Neo Quantum Processor 4K
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 65QN85B
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
ADS
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Standard، Dynamic، Filmmaker، Movie

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60وات
تعداد کانال های صوتی
2.2.2
سیستم های صوتی
Dolby MS12 5.1ch، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound (OTS)، Dolby Digital (AC3)، Dolby Atmos، Dolby AC4
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
144*89*28

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65QN85B
زاویه دید افقی
178درجه
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ
موتور تصویر
Neo Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Neo Quantum Processor 4K
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم