تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED907 2022

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED907 2022

  • سیستم عامل اندروید Android
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش OLED
  • رفرش ریت 120 هرتز
  • توان خروجی 80 وات
  • پردازنده P5 Gen6
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
141,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
PHILIPS TV 65OLED907 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل OLED907 2022

تلویزیون ها یکی از آشنا ترین محصولاتی است که همه ما با آن آشنایی کامل داریم اما با وجود تکنولوژی های متنوعی که در طراحی و تولید آنها ایجاد می شود سبب شده تا در کارایی و ظاهر از تنوع بالایی برخودار باشند. برند فیلیپس یکی از تولید کننده گان در رده تلویزیون می باشد که این بار با عرضه کردن مدل 907 در اندازه 65 توانسته بینظیر ترین محصول سال 2022 را معرفی کند. تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل OLED907 2022 مجهز به طراحی صفحه نمایش تخت می باشد همچنین ساختار بدنه آن به صورت فریم و مشکی می باشد و جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده بهره مند شده است.

این محصول از کیفیت تصویر 4k بهره گرفته است و همچنین با وجود رزولوشن 2160X3840 پیکسل می تواند جزئیات کامل از صحنه ها به صورت کامل نمایش می دهد. اما سرعت و عملکرد یکی از نکته های به ویژه در تلویزیون می باشد که وجود رفرش ریت ( refresh rate ) یکی از خارق العاده ترین کارایی در تلویزیون دارد که با وجود نرخ 120 هرتز می تواند صحنه ها را سرعت فوق العاده عالی نمایش دهد و در کنار آن نیز کیفیت تصویر را افزایش می دهد. وجود صفحه نمایش 65 اینچ یکی از فوق العاده ترین کیفیت صفحه نمایش را در بر گرفته است که با وجود اندازه 65 می تواند صحنه ها را به صورت طبیعی و اصلی نمایش دهد.

پنل نیز یکی از اصلی ترین نکات در صفحه نمایش تلویزیون ها می باشد که باوجود پنل تعریف شده می تواند کیفیت را بالا یا بلعکس کند برای همین منظور فیلیپس برای بالا بردن کیفیت تصویر و افزایش کیفیت رنگ در صحنه ها از نوع پنل WOLED بهره گرفته است.

WOLED یکی از فوق العاده ترین در رده پنل ها می باشد که محتوا را به صورت اصلی بدونه ایجاد هیچ گونه نقصی نمایش می دهد همچنین با بهره گرفتن از تکنولوژی پیشرفته oled از ترکیب رنگ فوق العاده ای برخودار می باشد. شکل ظاهری طراحی شده تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل OLED907 دارای بدنه کم ضخامت و باریک می باشد و با وجود وزن کمی که دارد دارای جابه جایی آسان و راحت می باشد.

ظاهر طراحی شده این محصول از طراحی فوق العاده جذابی برخودار است چنانچه در صورت نصب بر روی دیوار دکوراسیون خانه شما عزیزان را به صورت شیک ترین چیدمان تبدیل می کند همچنین با وجود بهره گرفتن از رنگ مشکی جذابیت تلویزیون را چند برابر کرده است و در کنار آن به شما عزیزان این قابلیت را داده است که به صورت آسان با سایر محصولات دیگر خود هماهنگ کنید.

بعد از ساختار بدنه شکل پایه بینظیر این تلویزیون یکی از جذاب ترین قطعه آن می باشد که شکل طراحی آن به صورت پایه وسط تخت طراحی شده است. تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل OLED907 دارای نوع سیستم عامل آندروید Android می باشد که اعم از جدید ترین نخسه آن بهره مند شده است.

این سیستم عامل یکی از بروز ترین امکانات را در این محصول در بر گرفته است همچنین با وجود جدید ترین امکانات دسترسی آسان و راحت را در اختیار کاربر قرار داده است. پردزانده نیز عامل اصلی از نظر سرعت و کیفیت می باشد که این محصول فوق العاده که روبروی شما عزیزان قرار دارد دارای نوع پردازنده P5 Gen6 می باشد که یکی از قدرتمند ترین پردازنده ها به شمار می روده که مجهز به سرعت و کیفیت فوق العاده عالی می باشد. تلویزیون 65 اینچ فیلیپس دارای 3 عدد کانال صوتی با توان 80 وات می باشد که با بهره گرفتن از 80 وات می تواند صدایی فراگیر و یک سطح را در محیط به وجود می آورد.

امکانات هوشمند شامل سایر کارایی های می شود که به منظور آسان کردن کار و دسترسی سریع به سایر امکانات تلویزیون می باشد اما با وجود پیشرفتی که در زمینه تکنولوژی ایجاد شده است نیز قطعات اصلی دارای سایر کارایی های مختلف می باشد. یکی از قابلیت های تعریف شده برای تلویزیون 65 اینچ فیلیپس وجود فناوری یوتوب YouTube می باشد که به شما عزیزان این قابلیت بینظیر را می دهد تا از تماشای انواع صحنه های مختلف در هر رده در خانه خود لذت ببرید.

فیلیپس یکی از پیشرفته ترین محصولات خود را در رده تلویزیون در سال 2022 وارد بازار کرد و با معرفی جزئیات کامل آن توانسته محبوب ترین تلویزیون به شمار رود. ما در این مطلب قصت معرفی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل OLED907 2022 را داشتیم که در این پاراگراف بخش کوتاهی از مشخصات ملی را بیان کردیم برای دریافت اطلاعات کلی این محصول در ادامه آشنایی با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار بدنه تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل OLED907

ساختار بدنه شامل تمامی قطعه و طراحی می باشد که بر روی محصول ایجاد شده است. تلویزیون فیلیپس 4K مدل OLED907 دارای صفحه نمایش 65 اینچ با طراحی تخت می باشد. جنس ساختار بدنه این محصول از پلاستیک فشرده بهره گرفته است که استحکام و مقاومت بالایی در برابر آنوع ضربه های فیزیکی و لرزش دارد، شکل ظاهری قصمت پشت تلویزیون به صورت سلیقی بوده و دارای رنگ مشکی می باشد.

همانطور که به استحکامی که در قصمت جنس بدنه تعریف کردیم در کنار آن بدنه آن از ضخامت بسیار کمی طراحی شده است که بلکه مقاومت بالایی دارد اعم زیبایی خاصی را نیز به خود اختصاص داده است. تلویزیون 65 اینچ مدل OLED907 مجهز به بدنه ای فریم می باشد که اعم در صورت جابه جایی نیز با دارا بودن وزن کم و طراحی فوق العاده ای که دارد بسیار ساده و آسان می باشد.

پایه طراحی شده تلویزیون فیلیپس به صورت پایه وسط تخت می باشد که اعم نیز ار رنگ مشکی بهره برده است، پایه وسط تخت این محصول به صورت تخت طراحی شده است که با در نظر گرفتن دوام و استحکام اعم حتی لرزش و ضربه های ناگهانی مقاومت بالایی را آیفا می کند.

کیفیت تصویر بینظیر تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل OLED907

کیفیت تصویر یکی از اصلی ترین معیارها در انتخاب یک تلویزیون می باشد و اعم یکی از نوع کیفیت تصویر رایج نوع فورکی می باشد. تلویزیون فیلیپس مدل OLED907 دارای نوع کیفیت تصویر فورکی 4K می باشد که اعم از نوع پنل WOLED بهره گرفته است این نوع پنل یکی از جدید ترین نوع پنل ها می باشد که طراحان فیلیپیس در تلویزیون مدل OLED907 بهره برده اند. این نوع پنل تمامی محتوا را به صورت طبیعی و اصلی نمایش می دهد چنانچه در صرف انرژی و سرعت تلویزیون نیز کاهش داده و بهترین کیفیت را نیز به وجود می آورد.

کیفیت تصویر این محصول که روبروی شما عزیزان قرار دارد غیر قابل تقلید بوده تمامی صحنه ها را به کیفیت فوق العاده بینظیر نمایش می دهد اما یکی از راز های این کیفیت تصویر خارق العاده وجود زیر مجموعه های که شامل رزولوشن و رفرش ریت می باشد. رفرش ریت در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل OLED907 از 120 هرتز بهره گرفته است که دارای سرعت فوق العاده بینظیری است حتی وجود این رفرش ریت برای قابلیت گیمینگ GAME تاثیر گذار بوده که سرعت و عملکرد صحنه ها را بالا و اعم کیفیت را چند برابر می کند.

رزولوشن تعداد معینی از پیکسل ها می باشد که بر روی صفحه نمایش تلویزیون در صورت روشن بودن قرار می گیرد و بر روی هر یکی از محتوا قرار می گیرد، رزلوشن تعریف شده در این محصول شامل 2160X3840 پیکسل می باشد که با تولید رنگ های سفید و زرد می تواند کیفیت و وضوح را افزایش دهد. فیلیپس تحولی جدید و عظیمی در کیفیت تصویر تلویزیون های 2022 ایجاد کرده است که با تعریف تکنولوژی های بروز توانسته صحنه ها را به صورت طبیعی و زنده تماشا کنید و در کنار این ویژگی توانسته لذت تماشا کردن تلویزون را چند برابر کند.

این تکنولوژی ها شامل HDR10 ، HDR10+ و HLG می باشد که فناوری اچ دی ار HDR از عظیم ترین ترکیب رنگبندی ها برخودار است و همین امر سبب شده است که صحنه ها به صورت طبیعی نمایش داده شود. بعد از تکنولوژی تعریف شده HDR که در قصمت رنگبندی صحنه ها قرار دارد وجود حالت های تصویر سبب می شود، تا کیفیت تماشا کردن تلویزیون نیز افزایش یابد. این حالت های تصاویر شامل ALLM ، حالت فیلم ساز ، CEC ، QMS و HGiG می باشد که یکی از بروز ترین حالت های تصاویری می باشد که برای این محصول تعریف شده است و موجب می شود لذت دیدن چند برابر شود.

حالت تصویر ALLM : گیم یکی از پر طرف دار ترین کارایی امروزه در تلویزیون ها می باشد، چنانچه با وجود این قابلیت منحصر به فرد بلکه هزینه ها کاهش یافته است اعم افراد هایی که علاقه شدیدی به گیمینگ دارنده می تواند به آن دسترسی آسنا تری داشته باشند. اما با تحولاتی که در زمینه تکنولوژی ایجاد شده است حالت های تصویری به تلویزیون ها اضافه شده است که یکی از آن ها ALLM می باشد این حالت تصویر در گیمینگ سبب می شود تا کیفیت تصویر جذاب تر و هیجان انگیز تر دیده شود.

کیفیت صدای خارق العاده تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل OLED907

تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل OLED907 با بهره گرفتن از 3 عدد بلندگو با توان 80 وات می تواند صدایی فوق العاده بینظیر را به وجود آورد با وجود این امکانات و تعداد کانال های صوتی هر کدام دارای 26 وات است، قطعا می دانید هر چند وات صدا بیشتر باشد قطعا قدرت خروجی صدا نیز فراگیر تر می باشد. اما فیلیپس اعم با وجود این طراحی بینظیر که بر روی تلویزیون 65 اینچ شاهکار انجام داده است با تعریف چند تکنولوژی منحصر به فرد توانسته صدا را به صورت دل نشین تر و یک سطح پخش کند.

این تکنولوژی ها که در قصمت سیستم صوتی تعریف شده اند شامل Dolby Atmos ، Dolby Digital (AC-3) ، Dolby Digital Plus (E-AC-3) ، Dolby AC-4 است. فناوری دالبی یکی از عظیم ترین تولید کننده صدا می باشد همچنین با وجود پشتبانی از فرمت هایی که پشتبانی می کند کیفیت صدا را نیز چند برابر می کند. فناوری Dolby Atmos در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل OLED907 صدا را در محیط به صورت فضایی پخش می کند چانچه سبب می شود کار بر را در خود غرق کند و لذت تماشا کردن یا شندیدن موسیقی را بیشتر می کند.


پردازند فوق العاده P5 Gen6 در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل OLED907


پردازنده پخش اصلی در تلویزیون می باشد، چنانچه تمامی اعمال و تغیراتی که در تلویزیون صورت می گیرد توسط پردازنده انجام می شود. این محصول برند فیلیپس مدل 907 از نوع CPU یا پردازشگر ، P5 Gen6 بهره گرفته است، پردازنده P5 یکی از قدرتمند ترین پردازنده در رده خود می باشد که با داده هایی که در یافت می کند می تواند به بهترین شیوء ممکن آن ها را تجزیه تحلیل کرده و بینظیر ترین نتیجه که شامل تصاویر و صحنه ها می باشد را ارائه می دهد اما در کنار این ویژگی های منحصر به فرد سرعت و عملکرد از کارایی اصلی در پردازنده به شمار می رود که اعم با وجود رفرش ریت 120 هرتز و همچنین نوع پردازنده P5 Gen6 از خارق العاده ترین پردازنده بهره مند شده است.

سیستم عامل آندروید در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل OLED907

سیستم عامل آندروید یکی از مشهور ترین ترین سیستم عامل هایی است که دارای زبان ساده و اعم دسترسی آسان می باشد این سیستم عامل بینظیر بلکه دارای ساده ترین روش دسترسی و غیره می باشد نیز با پشتیبانی از بروز ترین امکانات پیشرفته توانسته قابیلت های خارق العاده را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

همچنین تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل OLED907 با وجود سیستم عامل آندروید Android نیز از فرمت یه فناروی های وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth پشتیباین کرده که بلکه می توانید از این طریق سایر امکانات که در دسترس دارید به تلویزیون هوشمند خود متصل کنید همچنین از طریق بلتوث نیز می توانید به صورت بی سیم آهنگ پخش کنید.

اتصالات و ارتباطات تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل OLED907

اتصالات و پورت ها شامل درگاه و پورت هایی می باشد که در قصمت پشت تلویزیون تعبیه شده است که با وجود این درگاه ها می توانید اعم سایر لوازم جانبی مانند دسته بازی ، فلاش و غیره را متصل کنید. تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل OLED907 مجهز به 3 عدد USB و 4 عدد HDMI است که این تعداد تعبیه شده به شما عزیزان این امکان را می دهد بدونه هیچ محدودیتی چند دستگاه را به تلویزیون خود متصل کنید.


سایر امکانات هوشمند تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل OLED907

امکانات هوشمند یکی از بروز ترین کارایی های می باشد که امروزه شرکت ها به سایر قابلیت های محولات خود اضافه کرده اند اما یکی از ویژگی های این امکانات هوشمند وجود آسان کردن کارایی و دسترسی به سایر امکانات پیشرفته با کمترین هزینه می باشد. کمپانی فیلیپس در طراحی تلویزیون 65 اینچ مدل 907 فناوری ضد سوختگی را تعریف کرده است که یکی از جدید و منحصر به فرد ترین ویژگی هایی می باشد که فیلیپس به امکانات محصولات جدید 2022 خود اضافه کرده است.

قطعا تمامی ما به ریموت کنترل آشنایی داریم و با کارایی آن نیز آشنایی اریم اما یکی دیگر از منحصر به فرد ترین این ریموت کنترل در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل OLED907 وجود دستیار گوگل الکسا می باشد که با استفاده از آن می توانید به صورت صوتی بر روی تلویزیون خود اطلاعات را دریافت کنید یا جستجوی صوتی را نیز حتی از راه دور می توانید انجام دهید.

فناوری برنامه Apple TV با استفاده از فرمت شبکه وای فای به تلویزیون متصل می شود که جدید ترین اطلاعات مانند خبر یا بروز ترین فیلم ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. این محصول یکی از هوشمند و خارق العده ترین تولیدات فیلیپس می باشد و تا به اکنون انقلاب عظیمی نیز در رده تلویزیون ها ایجاد کرده است اما یکی دیگر از ویژگی و کارایی پر کاربرد این تلویزیون وجود فناوری یوتوب YouTube می باشد که از این طریق نیز می تواند از جدید ترین خبر ها با خبر شوید.

کلام آخر . . .

همانطور که در قصمت های مختلف به معرفی کلی بخش های مختلف تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل OLED907 پرداختیم نتیجه گرفتیم که این محصول نه تنها پیشرفته ترین امکانات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد اعم با وجود مناسب ترین قیمت از سایت اصلی کالا می توانید از این محصول خارق العاده بهره مند شوید. وجود اندازه صفحه نمایش 65 اینچی می توانید آن را اعم در فضای باز یا در میط بزرگ نصب کنید همچنین با وجود نصب بر روی دیوار و بدنه فریم و کم ضخامت نیز می تواند در محیط ها متوسط به صورت نصب بر روی دیوار قرار دهید.

شکل ظاهر طراحی شده این محصول بینظیر یکی از جذاب ترین طراحی ساختار بدنه را در بر گرفته است که با وجود آن در خانه های شما عزیزان زیباترین دکوراسیون را به آرمغان می آورد. تلویزیون فیلیپس 4K مدل OLED907 دارای دو سایز بندی صفحه نمایش می باشد که به صورت 65 و 55 اینچ طراحی شده است و باتوجه به سلیقه خود می توانید اندازه آن را انتخاب نمایید. اگر شما هم مجذوب این محصول خارق العاده شدیده می توانید از طریق سایت اصلی کالا، شماره های ثبت شده بر روی سایت یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 65OLED907 2022

مشخصات

مدل کامل
OLED907
سری
907
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینج
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
WOLED
قطر صفحه نمایش (cm)
165 سانتی متر
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Filmmaker Mode HGiG
توان خروجی صدا (وات)
80 وات
تعداد کانال های صوتی
3.1
تعداد بلندگو
3
نوع سیستم عامل
اندروید Android
دستیار صوتی
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65OLED907
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos Dolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) Dolby AC-4
موتور تصویر
P5 Gen6
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi 5 – 802.11ac
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
OLED907
سری
907
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینج
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
WOLED
قطر صفحه نمایش (cm)
165 سانتی متر

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Filmmaker Mode HGiG

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
80 وات
تعداد کانال های صوتی
3.1
تعداد بلندگو
3

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
دستیار صوتی
قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65OLED907
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos Dolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) Dolby AC-4
موتور تصویر
P5 Gen6
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi 5 – 802.11ac
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم